tanulás eleje volt. Itt megemlíteném Maricsek Miklóst és Csapatot, a navigátoromat Bán Viktort, akik az utóbbi időben segítik a pályámat. Nélkülük ez az eredmény nem jött volna létre. Nagyjából nyolc hónapja eldöntöttem, hogy összerakok egy csapatot, megcsinálom a Mad Max Racing Team-et és összeválogatok olyan versenyzőket, akik inkább a szívükből szeretnének versenyezni, és egy ilyen „őrült” csapatba jól érzik magukat. Zion Barátom nem volt kétséges, már három éve megy amatőr versenyeken rendkívül jó eredményekkel, most is második lett a Hayabusa motoros Suzuki kocsinkkal. Antival tavaly a ... Először is gratulálok a Mad Max Racing Team-nak, hogy egy abszolút első és két kategória második helyet értek el az FRT.HU Kupa február 10-i versenyén.Igor bő 17 másodperccel győzött, így a nap leggyorsabb pilótája lett, míg Anti alig egy másodperccel maradt le a kategória első helyről, Zion sporttárs is szűk két másodpercre volt a dobogó legfelső fokától. Mielőtt ezekről a szép eredményekről beszélnénk, kanyarodjunk vissza az időben egy kicsit. Kedves Igor, megosztanád a portál olvasókkal a Mad Max Team mikor és milyen céllal jött össze? Hol is láthatjuk a versenyzőiteket ... , ezért nekem teljesen más jellegű gyakorlás volt, úgymond csak “keresztbe”, és azt nagyon élveztem. A 2018-as év terveiről szeretnélek Igor téged kérdezni:- Igor: Szinte minden verseny lehetőséget kihasználva fog menni a Csapat, és itt kérek mindenkit, hogy látogasson el a www.madmaxracingteam.com oldalra, ahol az Events gombot megnyomva láthatja, hogy hol jelenünk meg legközelebb. Az oldalt azért is érdemes nézni, mert versenyeinkről videók, illetve a galériában az autók mellett a szép lányok a MAD MAX ANGELS is megtalálhatóak. A fő támogatónk a Mad Max Racing Team, mely autók
Keresés
Találatok száma: 109- 2015.01.06. 13:09Maricsek Miklós:Nagyon frenetikus volt! Az első és legfontosabb, hogy régen mentem már ilyen tapasztalt és temperamentumos navigátorral. Persze a korábbi navigátoraim is mind nagyon ügyesek, de Istovics Gergőnek rengeteg tapasztalata van, ezért sokat segített nekem. Felhívta a figyelmemet olyan dolgokra, amitől a jövőben majd gyorsabb lehetek. A fékpontokon sokat tudtunk javítani, jó pár helyen Gergő mondta, hogy itt nem kell gondolkozni, át kell nyomni padlón. Ez nagyon fontos volt, ezért nagyon kellett ez a verseny és fontos lesz majd a 2015-ös szezon felépítésénél. A Szilveszter Az abszolút 20. helyen végzett a 16. Szilveszter Rallye-n Maricsek Miklós, akinek ezúttal Istovics Gergő diktálta az itinert a Mitsubishi Lancer EVO IX-ben. A kaposvári pilóta tesztversenyként teljesítette a Hungaroringen megrendezett viadalt. Istovics Gergő azért ült be Maricsek mellé, hogy rutinjával segítse és gyorsítsa a Mitsubishis pilótát, ami az utolsó szakaszon történt megforgás ellenére maradéktalanul sikerült is.Maricsek Racing Team Maricsek Miklós Istovics Gergő
- 2014.12.17. 10:18,- a mostani körülmények rettenetesen nehezek voltak, de élveztem a versenyt!Köszönöm a segítséget a Maricsek Racing Team-nek és a támogatóimnak: Rolatast, Török Klíma, Trucker Security”- Mamprobi Média - Az abszolút tizedik helyen végzett a 18. Mikulás Rallye-n a Maricsek Racing Team párosa Szvatek Zsolt és Török Attila. A pécsi kettős a rossz gumiválasztás miatt csak szenvedett a verseny első felében, majd a második körre már megfelelő abroncsok kerültek fel a Mitsubishi Lancerre. Az új gumiknak köszönhetően a királyszentistváni gyorsasági szakaszon abszolút ötödik időt autóztak Szvatekék.Maricsek Racing Team
- 2014.11.12. 13:44legfontosabb az, hogy megtört a jég! Végigmentünk karcolás nélkül és befejeztük a Waldviertel Rallyet!” Maricsek Miklós öröme érthető, hisz a Waldviertel Rallye elődjén, a Semperit Rallye-n korábban kétszer is elindult, de akkor nem sok babér termett a kaposvári pilótának. A verseny tetszett a Maricsek – Magyar kettősnek, akik akkor is részt vettek volna az osztrák szezonzárón, ha az nem kerül be az OMRB, majd az ORB naptárába. Az eső és a nyálkás, csúszós szakaszok komoly feladatott jelentett a Mitsubishi Lancerrel versenyző páros számára.„Alig volt tapadás, az eső miatt az előzőleg kigondolt A Maricsek Racing Team mind a négy párosa befejezte a szezonzáró Waldviertel Rallye-t. Az Osváth – Farnadi kettős az abszolút 6. és a hármas kategória 2., a Kovács – Istovics duó az abszolút 7. és a P2-16 kategória első a Maricsek – Magyar egység az összetett 12. és a P2-16 géposztály második, míg a Stepán Árpád és Bán Viktor az abszolút 13. és a P3-17 kategória első helyét szerzete meg az ORB utolsó futamán!Maricsek Racing Team Waldviertel Rally Osváth Péter Farnadi Ágnes Istovics Gergő Kovács Antal Maricsek Miklós Magyar Gábor
- 2014.10.28. 15:06Maricsek Miklós:Jó döntés volt, hogy átültünk a Lancer EVO IX-be, az autó technikailag makulátlan, egy igazi műszer. Egyedül a lengéscsillapítókon kell változtatnunk, a magyar pályákhoz kell alakítanunk őket, és ha puhítunk rajtuk, akkor tökéletes lesz. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy fél órával a rajt előtt állt össze minden, a programozás, az ülés beállítás, egyszóval minden. Az első húsz kilométer egy igazi teszt volt számunkra, Árpádtetőn úgy autóztam, mint aki lopni megy. Teljesen más ez az autó, mint az EVO VI/IX. Nagyon jól fordul, de nem mutatja magát, nem ad olyan direkt Hiba nélkül teljesítette az Országos Bajnokság ötödik futamát a Mecsek Rallye-t a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős. A Maricsek Racing Team párosa az első nap még magázódott az új versenyautóval, de szombatra teljesen összebarátkoztak a Mitsubishi Lancer EVO IX-sel. A kaposvári - pécsi kettős az abszolút 18. és a hármas kategória ötödik helyén zárta a 48. Mecsek Rallye-t. Maricsek Miklós Kovács Szabolcs
- 2014.10.27.
- 2014.10.22.
- 2014.10.22.Balszerencsés hétvége a Mecsekben A Mecsek ezúttal nem fogadta kegyeibe a Maricsek Racing Team párosait az Országos Rallye Bajnokság ötödik fordulóján. A csapat 11 kettőse közül sajnos öten feladni kényszerültek a 48. Mecsek Rallye-t Kovács Antal és Istovics Gergő már az első szakaszt követően nagyon bosszúsak voltak, hisz a pogányi reptéren megtartott gyorsasági rajtjában majd 8 percet várakoztatták a rendezők a kaposvári kettőst, majd, mikor a legjobban szakadt az eső elrajtoltatták őket. A fiúk abszolút pontokról szőtt vágyai már itt elillantak, de természetesen folytatták a versenyt ... ellenére ott jöttünk a legjobban, mindaddig, amíg egy hatodik teligázas egyenes részen volt egy púp, ahol leért az autó hátulja és eltört a hátsó hídban a torzió egyik része. A gyorsaságiról lejöttünk, de annyira összeült az autó hátulja, hogy nem jöttünk vissza a szervizbe, inkább feladtuk a versenyt. Az összes szakaszt teljesítettük, harmadikak voltunk a kategóriában, de pont azért, mert tesztelni mentünk a Mecsekbe; inkább kiálltunk, mint hogy etapon kárt tegyünk az autóban.” A Maricsek Racing Team többi párosa közül a Szvatek -Török duó a P2-16-os kategória harmadik helyéről volt kénytelen ... sajnos folyt a motorból az olaj, pont a kipufogóra. Ez eléggé elterelte a figyelmemet nem tudtam 100 %-ig a feladatomra koncentrálni, mert attól féltem, hogy kigyullad az autó. Az utolsó szakaszon ráadásul már alig volt a motorban olaj, így az extra pontokért sem tudtunk igazán harcba szállni.” Összegzett a célban Osváth Peti, majd így folytatta: „Másodikak lettünk, így a bajnokságban tovább nőtt a hátrányunk, de nem adjuk fel, hisz a Waldviertelen még bármi megtörténhet.” Osváthék újdonsült kategóriatársa a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős a géposztály 5. helyén fejezte be a Mecsek Rallyet ... . Ahogy Maricsek Miki fogalmazott az eredmény ezúttal másodlagos, sokkal fontosabb, hogy karcmentesen célba vitték az EVO IX-es Lancert. „Fél órával a rajt előtt állt össze minden és ez az autó teljesen más, mint az EVO VI/IX. Az Árpádtető - Szentkút szakaszon csak tapogatóztam, de a második napon már kellő képen összebarátkoztam az új autóval.” A Borbás Szabolcs - Csáki Richárd párost az első nap kuplung és turbó problémák is hátráltatták, majd miután a szerviz csapat orvosolta a problémákat, a második nap első gyorsasági szakaszán egy hatalmasat estek az EVO VII-es Mitsubishivel. A navigátorMecsek Rally Maricsek Racing Team Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
- 2014.10.08.
- 2014.10.06. 23:29autóztunk folyamatosan, és azt gondolom, hogy életünk legjobb versenye lehetett volna. Így is jó volt, mert félelmetesen nehéz pályák voltak az útvonallapon, rendkívül csúszós aszfalttal, tele ritmusváltással. A kigumizást és a lassítót hírből sem ismerik, tehát minden kanyar tiszta murva, úgyhogy nagyon sokat tanultunk. Jövőre mindenképpen visszamegyünk és akkor megpróbáljuk bevenni Porecet. Egy kicsit nagyobb szerencsével talán sikerül célba érni.”Maricsek Miklós a megszokottnál több nehézség ellenére is elégedet volt, szerinte jó döntést hoztak azzal, hogy nekivágtak a Croatia Rally-nak.„Olyan A 41. Croatia Rally első napján a Maricsek Racing Team mind két párosa a pálya szélére kényszerült. A Kovács - Istovics kettős egy baleset, míg a Maricsek - Kovács duó egy dupla defekt miatt volt kénytelen feladni a futamot. Másnap ismét versenybe szállhattak a fiúk, gyűjtötték a gyorsasági kilométereket és sajnos a defekteket is. Maricsek Miklós
- 2014.10.03.
- 2014.10.01. 14:52Maricsek Miklós:Mivel a Budapest Rallyt törölték, ezért megbarátkoztunk ezzel a poreci versennyel. Elég hosszú, a gyorsasági szakaszok ősztávja 192 km. Szemelőt tartottuk azt is, hogy ha elmarad a Budapest Rally, akkor máshol tudjunk menni, ezért, mikor kiderült, hogy valóban nem lesz megtartva az ORB soron következő futama, már csak le kellett nyomnunk az entert és neveztünk is. Egy verseny nem összehasonlítható egy teszttel, sokkal többet ad, mintha csak állítgatnánk az autót és különböző gumikat próbálgatnánk. Inkább a Porec Rally-t választottuk, mint hogy elmenjünk tesztelni. Nem fogok A Budapest Rallye ugyan elmarad, de a hétvégén mégis versenyautóba ül Maricsek Miklós és Kovács Szabolcs. A Maricsek Racing Team párosa a 41. Croatia Rally-n versenyez október első hétvégéjén. A kaposvári - pécsi kettős a horvátországi futammal készül a Mecsek Rallye-ra.Maricsek Racing Team Maricsek Miklós Kovács Szabolcs
- 2014.10.01. 08:22-27 °C lesz, fent a gyorsaságikon meg esős pályákon fogunk autózni. Ami tovább nehezíti majd a dolgunkat, hogy Porecben kettő tréningből lehet menni, mert az ERT-n ugyan azok a szabályok, mint az ERC-n. Mi csak a horvát bajnokságban indulunk, tehát az eredményünk nem számít majd bele az ERT-be, de elnézve a mezőnyt, reális lehet egy 3.-5. hely. Opátián tavaly egy defekt miatt az utolsó előtti szakaszon buktuk el az abszolút első helyet, ezért szerintem a top 5 egy reális elképzelés számunkra.”A Croatia Rally már a második horvát futam lesz az idei évben, amin Maricsek Miklós is rajthoz áll A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal - Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán. Maricsek Miklós Kovács Antal
- 2014.09.15.
- 2014.09.05.A csapat sportokban az augusztus általában a felkészülés és az átigazolások időszaka. A rali merőben más, mint a foci vagy a kosárlabda, de az előző gondolatmenetet folytatva az utolsó nyári hónapban megerősítette a keretét a Maricsek Racing Team. A Kassa Rallye-n már a csapat színeit képviseli a 3-as kategória éllovas kettőse: Osváth Péter és navigátora Farnandi Ágnes. Nem ez az egyetlen újdonság a csapat háza táján. Maricsek Miklós új navigátorral vág neki a bajnokság negyedik futamának, Kassán Kovács Szabolcs diktálja az itinert a Mitsubishi Lancer EVO-ban. Kovács Antal és Istovics ... kiírásban, ahol tavaly is mentünk. A korábbi évek tapasztalatai azt mutatják, hogy nekem nem szokott gondot okozni, ha új, ismeretlen szakaszokon megyünk. Nyílván szeretnénk megnyerni a versenyt, de számunkra a bajnokság a fontos. Ezért inkább a saját ritmusunkban autózunk, igyekszünk nem hibát véteni, és majd meglátjuk, hogy ez mire lesz elég. Ésszel fogunk autózni. ” Maricsek Miki az elmúlt két évben csapatvezetőként jeleskedett a Kassa Rallye-n, de 1998-ban már nyert itt, egy Skoda Felicia-val volt a leggyorsabb az A5-ös géposztályban. „Most természetesen nem ez a cél. Én abszolút arraKassa Rallye Maricsek Racing Team Maricsek Racing Team Rally
- 2014.08.13.verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel. Az utolsó párosunk a hétvégén a Maricsek Miklós és Magyar Gábor alkotta fogat volt. Miki számolt be nekünk arról, hogyan is élték meg az előfutó szerepét: „Az első rajtoló előtt autózni mindig egy kitüntetett dolog, nagyon élvezetes! Komlót ésRallye2 Baranya Kupa Maricsek Racing Team Borbás Szabolcs Csáki Richard Kovács Antal Istovics Gergő Markó Tibor Gyarmati Ariel Németh Gergely Maricsek Miklós Magyar Gábor Maricsek Racing Team Rallye2
- 2013.09.27.
- 2013.09.19.
- 2013.01.15. 23:15A csapat Mitsubishi Lancer Evo VI-osa január 19-20.-án külföldön, a meghívásos Covasna Winter Rallyn próbál majd szerencsét, Romániában. A pilóta szerepébe ismét a csapatfőnök, Maricsek Miklós lép elő, aki a múlt szeptemberi III. Peugeot PM Vác Rallyn bebizonyította, hogy még mindig ott a helye az élmezőnyben – szülővárosában ugyanis az abszolút 7. pozícióban zárta a viadalt. Segítőjével, Csáki Richarddal most sem tennék alább a lécet: az első ötben szeretnének végezni az izgalmasnak ígérkező, havas futamon.Maricsek Miklós: Már novemberben megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy szívesen Alig ért véget a 2012-es rallyszezon, de a hétvégén már újra a rajtvonalon láthatjuk a Maricsek Racing Team versenyzőit.
- 2012.12.31. 09:42Holecz „Kicsy” Krisztián – Holecz László, Lada 2105Méltó évzárás Kicsy-módraTestvérével az oldalán láthattuk a Szilveszter Rallye rajtrácsán Holecz „Kicsy” Krisztiánt. A Maricsek Racing Team fiatal pilótája nem a legjobb ritmusban kezdte az évzáró futamot, ám a szombati nap folyamán egyre jobb időket tudott autózni a Lada 2105-tel. A 188 főt számláló mezőnyben a Holecz „Kicsy” Krisztián-Holecz László duót végül a H3 kategória 20., az abszolút értékelésben pedig a 87. pozícióban intették le a Hungaroringen.Holecz „Kicsy” Krisztián: Péntek este már azt hittem, hogy Colin McRae szerepébe ... , GumisEmber, PM Autókozmetika Vác, Maricsek Racing Team, www.dubaiprogramok.com, www.csapassunk.huVincze Márton – Csernai Zsolt, Mitsubishi Lancer Evo IXRövidre sikeredett szilveszteri mulatságHamar a szilveszteri örömautózás feladására kényszerült a 2012-es Rali Túra Bajnokság abszolút bajnoka, Vincze Márton. A Maricsek Racing Team pilótája és újdonsült navigátora, Csernai Zsolt egy technikai probléma miatt már péntek este búcsúzott a Szilveszter Rallye 188 főt számláló mezőnyétől. A versenyzők ennek ellenére jól érezték magukat a hétvégén, hiszen nem csak évzáró futamnak, hanem egy