System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 109
Előző 1 / 6 Következő
  • 2018.02.20. 12:37
    tanulás eleje volt. Itt megemlíteném Maricsek Miklóst és Csapatot, a navigátoromat Bán Viktort, akik az utóbbi időben segítik a pályámat. Nélkülük ez az eredmény nem jött volna létre. Nagyjából nyolc hónapja eldöntöttem, hogy összerakok egy csapatot, megcsinálom a Mad Max Racing Team-et és összeválogatok olyan versenyzőket, akik inkább a szívükből szeretnének versenyezni, és egy ilyen „őrült” csapatba jól érzik magukat. Zion Barátom nem volt kétséges, már három éve megy amatőr versenyeken rendkívül jó eredményekkel, most is második lett a Hayabusa motoros Suzuki kocsinkkal. Antival tavaly a ...  Először is gratulálok a Mad Max Racing Team-nak, hogy egy abszolút első és két kategória második helyet értek el az FRT.HU Kupa február 10-i versenyén.Igor bő 17 másodperccel győzött, így a nap leggyorsabb pilótája lett, míg Anti alig egy másodperccel maradt le a kategória első helyről, Zion sporttárs is szűk két másodpercre volt a dobogó legfelső fokától. Mielőtt ezekről a szép eredményekről beszélnénk, kanyarodjunk vissza az időben egy kicsit. Kedves Igor, megosztanád a portál olvasókkal a Mad Max Team mikor és milyen céllal jött össze? Hol is láthatjuk a versenyzőiteket ... , ezért nekem teljesen más jellegű gyakorlás volt, úgymond csak “keresztbe”, és azt nagyon élveztem. A 2018-as év terveiről szeretnélek Igor téged kérdezni:- Igor: Szinte minden verseny lehetőséget kihasználva fog menni a Csapat, és itt kérek mindenkit, hogy látogasson el a www.madmaxracingteam.com oldalra, ahol az Events gombot megnyomva láthatja, hogy hol jelenünk meg legközelebb. Az oldalt azért is érdemes nézni, mert versenyeinkről videók, illetve a galériában az autók mellett a szép lányok a MAD MAX ANGELS is megtalálhatóak.  A fő támogatónk a Mad Max Racing Team, mely autók

    Rally

  • 2015.01.06. 13:09
    Maricsek Miklós:Nagyon frenetikus volt!  Az első és legfontosabb, hogy régen mentem már ilyen tapasztalt és temperamentumos navigátorral. Persze a korábbi navigátoraim is mind nagyon ügyesek, de Istovics Gergőnek rengeteg tapasztalata van, ezért sokat segített nekem. Felhívta a figyelmemet olyan dolgokra, amitől a jövőben majd gyorsabb lehetek. A fékpontokon sokat tudtunk javítani, jó pár helyen Gergő mondta, hogy itt nem kell gondolkozni, át kell nyomni padlón. Ez nagyon fontos volt, ezért nagyon kellett ez a verseny és fontos lesz majd a 2015-ös szezon felépítésénél. A Szilveszter Az abszolút 20. helyen végzett a 16. Szilveszter Rallye-n Maricsek Miklós, akinek ezúttal Istovics Gergő diktálta az itinert a Mitsubishi Lancer EVO IX-ben. A kaposvári pilóta tesztversenyként teljesítette a Hungaroringen megrendezett viadalt. Istovics Gergő azért ült be Maricsek mellé, hogy rutinjával segítse és gyorsítsa a Mitsubishis pilótát, ami az utolsó szakaszon történt megforgás ellenére maradéktalanul sikerült is.Maricsek Racing Team Maricsek Miklós Istovics Gergő

    Rally

  • 2014.12.17. 10:18
    ,- a mostani körülmények rettenetesen nehezek voltak, de élveztem a versenyt!Köszönöm a segítséget a Maricsek Racing Team-nek és a támogatóimnak: Rolatast, Török Klíma, Trucker Security”- Mamprobi Média - Az abszolút tizedik helyen végzett a 18. Mikulás Rallye-n a Maricsek Racing Team párosa Szvatek Zsolt és Török Attila. A pécsi kettős a rossz gumiválasztás miatt csak szenvedett a verseny első felében, majd a második körre már megfelelő abroncsok kerültek fel a Mitsubishi Lancerre. Az új gumiknak köszönhetően a királyszentistváni gyorsasági szakaszon abszolút ötödik időt autóztak Szvatekék.Maricsek Racing Team

    Mikulás Rallye

  • 2014.11.12. 13:44
    legfontosabb az, hogy megtört a jég! Végigmentünk karcolás nélkül és befejeztük a Waldviertel Rallyet!” Maricsek Miklós öröme érthető, hisz a Waldviertel Rallye elődjén, a Semperit Rallye-n korábban kétszer is elindult, de akkor nem sok babér termett a kaposvári pilótának. A verseny tetszett a Maricsek – Magyar kettősnek, akik akkor is részt vettek volna az osztrák szezonzárón, ha az nem kerül be az OMRB, majd az ORB naptárába. Az eső és a nyálkás, csúszós szakaszok komoly feladatott jelentett a Mitsubishi Lancerrel versenyző páros számára.„Alig volt tapadás, az eső miatt az előzőleg kigondolt A Maricsek Racing Team mind a négy párosa befejezte a szezonzáró Waldviertel Rallye-t. Az Osváth – Farnadi kettős az abszolút 6. és a hármas kategória 2., a Kovács – Istovics duó az abszolút 7. és a P2-16 kategória első a Maricsek – Magyar egység az összetett 12. és a P2-16 géposztály második, míg a Stepán Árpád és Bán Viktor az abszolút 13. és a P3-17 kategória első helyét szerzete meg az ORB utolsó futamán!Maricsek Racing Team Waldviertel Rally Osváth Péter Farnadi Ágnes Istovics Gergő Kovács Antal Maricsek Miklós Magyar Gábor
  • 2014.10.27.
    Erőltetett menet Megterhelő hétvégét tudhat maga mögött Farnadi Ágnes, a Maricsek Racing Team versenyzője. Pénteken és szombaton, Osváth Péter oldalán indult a Mecsek Rallye-n, ahol a hagyományos N csoport második helyét szerezték meg az EVO IX-es Mitsubishi Lancerrel, majd vasárnap immár pilótaként a 3-as kategória harmadik és a Suzuki Kupa második helyén végzett egy Suzuki Swift Gti-vel az Alexovics Kupán. Mint minden Rallysprint futamon ahol Ági elindul, úgy most is Oberling Krisztián diktálta az itinert az 1300 cm 3 Suzukiban. Két verseny egy hétvége alatt bizony sokak becsületéreMaricsek Racing Team Mitsubishi Lancer EVO IX Sándor Anikó Rallysprint
  • 2014.10.22.
    Maricsek Racing Team Kazár Rallysprint Sándor Anikó Rallysprint
  • 2014.10.22.
    Balszerencsés hétvége a Mecsekben A Mecsek ezúttal nem fogadta kegyeibe a Maricsek Racing Team párosait az Országos Rallye Bajnokság ötödik fordulóján. A csapat 11 kettőse közül sajnos öten feladni kényszerültek a 48. Mecsek Rallye-t Kovács Antal és Istovics Gergő már az első szakaszt követően nagyon bosszúsak voltak, hisz a pogányi reptéren megtartott gyorsasági rajtjában majd 8 percet várakoztatták a rendezők a kaposvári kettőst, majd, mikor a legjobban szakadt az eső elrajtoltatták őket. A fiúk abszolút pontokról szőtt vágyai már itt elillantak, de természetesen folytatták a versenyt ... ellenére ott jöttünk a legjobban, mindaddig, amíg egy hatodik teligázas egyenes részen volt egy púp, ahol leért az autó hátulja és eltört a hátsó hídban a torzió egyik része. A gyorsaságiról lejöttünk, de annyira összeült az autó hátulja, hogy nem jöttünk vissza a szervizbe, inkább feladtuk a versenyt. Az összes szakaszt teljesítettük, harmadikak voltunk a kategóriában, de pont azért, mert tesztelni mentünk a Mecsekbe; inkább kiálltunk, mint hogy etapon kárt tegyünk az autóban.” A Maricsek Racing Team többi párosa közül a Szvatek -Török duó a P2-16-os kategória harmadik helyéről volt kénytelen ... sajnos folyt a motorból az olaj, pont a kipufogóra. Ez eléggé elterelte a figyelmemet nem tudtam 100 %-ig a feladatomra koncentrálni, mert attól féltem, hogy kigyullad az autó. Az utolsó szakaszon ráadásul már alig volt a motorban olaj, így az extra pontokért sem tudtunk igazán harcba szállni.” Összegzett a célban Osváth Peti, majd így folytatta: „Másodikak lettünk, így a bajnokságban tovább nőtt a hátrányunk, de nem adjuk fel, hisz a Waldviertelen még bármi megtörténhet.” Osváthék újdonsült kategóriatársa a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős a géposztály 5. helyén fejezte be a Mecsek Rallyet ... . Ahogy Maricsek Miki fogalmazott az eredmény ezúttal másodlagos, sokkal fontosabb, hogy karcmentesen célba vitték az EVO IX-es Lancert. „Fél órával a rajt előtt állt össze minden és ez az autó teljesen más, mint az EVO VI/IX. Az Árpádtető - Szentkút szakaszon csak tapogatóztam, de a második napon már kellő képen összebarátkoztam az új autóval.” A Borbás Szabolcs - Csáki Richárd párost az első nap kuplung és turbó problémák is hátráltatták, majd miután a szerviz csapat orvosolta a problémákat, a második nap első gyorsasági szakaszán egy hatalmasat estek az EVO VII-es Mitsubishivel. A navigátorMecsek Rally Maricsek Racing Team Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.08.
    Rengeteg defekt, egy baleset és sok értékes tapasztalat A 41. Croatia Rally első napján a Maricsek Racing Team mind két párosa a pálya szélére kényszerült. A Kovács - Istovics kettős egy baleset, míg a Maricsek - Kovács duó egy dupla defekt miatt volt kénytelen feladni a futamot. Másnap ismét versenybe szállhattak a fiúk, gyűjtötték a gyorsasági kilométereket és sajnos a defekteket is. A szerencse ezúttal elpártolt a csapattól, de maga a futam és a tengerparti környezet is tetszett Istovics Gergőnek. „Abszolút azt kaptuk ettől a versenytől, amit vártunk. Amit mindenképp ki kell emeljek ... ritmusváltással. A kigumizást és a lassítót hírből sem ismerik, tehát minden kanyar tiszta murva, úgyhogy nagyon sokat tanultunk. Jövőre mindenképpen visszamegyünk és akkor megpróbáljuk bevenni Porecet. Egy kicsit nagyobb szerencsével talán sikerül célba érni.” Maricsek Miklós a megszokottnál több nehézség ellenére is elégedet volt, szerinte jó döntést hoztak azzal, hogy nekivágtak a Croatia Rally-nak. „Olyan pályákkal és olyan rendezéssel találkoztunk, ami egy kicsit visszahozta az életkedvünket. Annak ellenére mondom ezt, hogy nem volt egy túl szerencsés hétvége, de nem sikerülhet minden versenyCroatia Rally Maricsek Racing Team Rally Istovics Gergő Maricsek Miklós Kovács Attila Kovács Antal Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.10.06. 23:29
    autóztunk folyamatosan, és azt gondolom, hogy életünk legjobb versenye lehetett volna. Így is jó volt, mert félelmetesen nehéz pályák voltak az útvonallapon, rendkívül csúszós aszfalttal, tele ritmusváltással. A kigumizást és a lassítót hírből sem ismerik, tehát minden kanyar tiszta murva, úgyhogy nagyon sokat tanultunk. Jövőre mindenképpen visszamegyünk és akkor megpróbáljuk bevenni Porecet. Egy kicsit nagyobb szerencsével talán sikerül célba érni.”Maricsek Miklós a megszokottnál több nehézség ellenére is elégedet volt, szerinte jó döntést hoztak azzal, hogy nekivágtak a Croatia Rally-nak.„Olyan A 41. Croatia Rally első napján a Maricsek Racing Team mind két párosa a pálya szélére kényszerült. A Kovács - Istovics kettős egy baleset, míg a Maricsek - Kovács duó egy dupla defekt miatt volt kénytelen feladni a futamot. Másnap ismét versenybe szállhattak a fiúk, gyűjtötték a gyorsasági kilométereket és sajnos a defekteket is. Maricsek Miklós

    Horvát Bajnokság

  • 2014.10.03.
    Kedves Partnerünk! A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal – Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán. A verseny központja az Isztriai - félsziget meseszép kikötővárosa, Porec. A két versenynap alatt 14 szakasz és 192 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Előzetesen a Croatia Rally nem szerepelt Kovács Antalék programjában, de a Budapest Rally törlése miatt lehetőségük nyílt elindulni a poreci futamon ... elnézve a mezőnyt, reális lehet egy 3.-5. hely. Opátián tavaly egy defekt miatt az utolsó előtti szakaszon buktuk el az abszolút első helyet, ezért szerintem a top 5 egy reális elképzelés számunkra.” A Croatia Rally már a második horvát futam lesz az idei évben, amin Maricsek Miklós is rajthoz áll. „Mivel a Budapest Rallyt törölték, ezért megbarátkoztunk ezzel a poreci versennyel. Elég hosszú, a gyorsasági szakaszok ősztávja 192 km. Szemelőt tartottuk azt is, hogy ha elmarad a Budapest Rally, akkor máshol tudjunk menni, ezért mikor kiderült, hogy valóban nem lesz megtartva az ORB soronMaricsek Racing Team Croatia Rally European Rally Trophy Maricsek Miklós Istovics Gergő Kovács Antal Kovács Szabolcs Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.10.01. 14:52
    Maricsek Miklós:Mivel a Budapest Rallyt törölték, ezért megbarátkoztunk ezzel a poreci versennyel. Elég hosszú, a gyorsasági szakaszok ősztávja 192 km. Szemelőt tartottuk azt is, hogy ha elmarad a Budapest Rally, akkor máshol tudjunk menni, ezért, mikor kiderült, hogy valóban nem lesz megtartva az ORB soron következő futama, már csak le kellett nyomnunk az entert és neveztünk is. Egy verseny nem összehasonlítható egy teszttel, sokkal többet ad, mintha csak állítgatnánk az autót és különböző gumikat próbálgatnánk. Inkább a Porec Rally-t választottuk, mint hogy elmenjünk tesztelni. Nem fogok A Budapest Rallye ugyan elmarad, de a hétvégén mégis versenyautóba ül Maricsek Miklós és Kovács Szabolcs. A Maricsek Racing Team párosa a 41. Croatia Rally-n versenyez október első hétvégéjén. A kaposvári - pécsi kettős a horvátországi futammal készül a Mecsek Rallye-ra.Maricsek Racing Team Maricsek Miklós Kovács Szabolcs

    Rally

  • 2014.09.15.
    Kedves Partnerünk! A hétvégen Kutinán és környékén rendezték a Horvát Rally Bajnokság harmadik fordulóját, a Rally Moslavina-t. A horvát futamon a Maricsek Racing Team is képviseltette magát, Maricsek Miklós mellett ezúttal Csáki Richárd foglalt helyet a jobb oldalon a Mitsubishi Lancer EVO VI/IX-ben. A fiúk derekasan helytálltak, hisz az abszolút 4. helyen fejezték be a csodálatos környezetben megrendezett versenyt. Péntek este, egy 2.2 km-es gyorsasági szakasszal vette kezdetét a verseny, amit két alkalommal teljesített a mezőny. Szombaton egy 9.1 és egy 14.7 km-es szakasz szerepelt a ... hétvége a fiúk számára, hol az időjárás, hol a technika tréfálta meg őket kissé. „ Nem is tudom, tizenegy-két évvel ezelőtt volt erre példa, hogy ott álltam a gyorsasági rajtjában négy slicc-kel és leszakadt az eső, úgyhogy a negyedik gyorsasági nagyon nehéz volt. Az első két gyorsaságit úgy teljesítettük, hogy volt egy trafó problémánk, ami Kassán nem mutatkozott meg, most előjött. Kicseréltük, utána kipróbáltam új futómű beállításokat, sőt új Ralliart stabilizátort is kapott előre az autó, amitől feszesebb lett és jobban kanyarodik.” A hétvégén nem csak a szervizcsapat, hanem a Maricsek Team másik ... programban, amin összesen 3-3 alkalommal autóztak a pilóták és navigátoraik. Maricsek Miki tesztelni ment a Rally Moslovina-ra. „Azért indultunk el ezen a versenyen, mert Kassán észrevettem több hibát, amit ki kell javítanom. Ahhoz, hogy a gyorsabb részeket nyugodtabban el tudjam vállalni és gyorsabb tudjak lenni, ahhoz mennem kell az autóval. Maga a verseny Kaposvártól mindössze 153 km-re és két és fél óra autóútra van, ezért elmentünk. Mindkét szombati pálya nagyon tempós, gyors volt, szűk részeken autóztunk. A hosszabb majd 15 kilométeresen; például öt falun kellett keresztül mennünk. Most pontosanHorvát Rali Rally Moslavina Mitsubishi Lancer EVO IX Maricsek Racing Team Szijártó Anikó Rally
  • 2014.09.11. 11:35
    Maricsek Miki:Elégedett vagyok, ha abból a szemszögből nézzük, hogy végig csináltunk egy komoly versenyt. Főleg úgy, hogy ez volt az első közös versenyünk Szabival. Új környezetben versenyeztünk, teljesen más stílusú pályákon, mint itthon. Egy erős közepes tempót diktálva, teljesítettük a Kassa Rally-t. Többre számítottam magamtól és egy kicsit óvatosabb voltam a kelleténél. Az első napi teljesítményünkkel meg voltam elégedve és arra számítottam, hogy vasárnap gyorsabbak leszünk. Ez sajnos nem jött össze, mert túl óvatos voltam. Ami számomra egy kicsit negatív, hogy a Mitsubishis mezőny Sikeresen teljesítette első közös futamát, a 40. Kassa Rally-t Maricsek Miklós és Kovács Szabolcs. A Maricsek Racing Team párosát több technikai hiba is hátráltatta a verseny alatt, de a kitartásuknak és egy nagy adag szerencsének köszönhetően végül a P16-os kategória első helyén fejezték be a bajnokság negyedik futamát. Maricsek Miklós Kovács Szabolcs

    ORB

  • 2014.09.05.
    A csapat sportokban az augusztus általában a felkészülés és az átigazolások időszaka. A rali merőben más, mint a foci vagy a kosárlabda, de az előző gondolatmenetet folytatva az utolsó nyári hónapban megerősítette a keretét a Maricsek Racing Team. A Kassa Rallye-n már a csapat színeit képviseli a 3-as kategória éllovas kettőse: Osváth Péter és navigátora Farnandi Ágnes. Nem ez az egyetlen újdonság a csapat háza táján. Maricsek Miklós új navigátorral vág neki a bajnokság negyedik futamának, Kassán Kovács Szabolcs diktálja az itinert a Mitsubishi Lancer EVO-ban. Kovács Antal és Istovics ... kiírásban, ahol tavaly is mentünk. A korábbi évek tapasztalatai azt mutatják, hogy nekem nem szokott gondot okozni, ha új, ismeretlen szakaszokon megyünk. Nyílván szeretnénk megnyerni a versenyt, de számunkra a bajnokság a fontos. Ezért inkább a saját ritmusunkban autózunk, igyekszünk nem hibát véteni, és majd meglátjuk, hogy ez mire lesz elég. Ésszel fogunk autózni. ” Maricsek Miki az elmúlt két évben csapatvezetőként jeleskedett a Kassa Rallye-n, de 1998-ban már nyert itt, egy Skoda Felicia-val volt a leggyorsabb az A5-ös géposztályban. „Most természetesen nem ez a cél. Én abszolút arraKassa Rallye Maricsek Racing Team Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.09.04. 10:44
    Kovács SzabolcsTörtént részemről egy csapatváltás. Budavári Zoli helyett Maricsek Miklóssal fogok indulni Kassán. Zolival teljesen jó baráti viszonyban vagyunk, órákat el tudunk beszélgetni egymással, de verseny körülmények között az autóban nem olyan a hangulat amilyet szeretnénk. Ezért, hogy a versenyzés ne menjen a barátságunk rovására, ami a ralit illeti, inkább külön vállnak az útjaink. Mikivel régóta ismerjük egymást, jó barátságban vagyunk, illetve régóta dolgozunk egymással. Egy közös vacsoránál felajánlotta - miután elmondtam, hogy kiszállok Zoli mellől -, hogy versenyezzünk együtt ... körről-körre teljesen másképp kell átmenni a pályán.Ami számomra még egy plusz motivációt jelent a Kassa Rallye-n, hogy, nagyon jó barátom, Rubóczky Attila helyét veszem át Miki mellet, hisz ők évekig versenyeztek együtt. Maricsek Miklós:Jött az ötlet egy beszélgetésnél, mi lenne, ha együtt indulnánk Szabolccsal a Kassa Rallye-n. Megbeszéltem a dolgot Magyar Gábor barátommal, aki a Murva Bajnokság futamain navigált nekem és arra a döntésre jutottunk, hogy az ORB hátralévő futamait Szabolccsal teljesítem. Mint egy kisgyerek karácsonykor, annyira boldog voltam, hogy össze tudtuk rakni közösen ezt a Kovács Szabolcs a Laroco MSC navigátora a Baranya Kupa után csapatot váltott, átigazolt a Maricsek Racing Team-hez. A pécsi navigátor a Kassa Rallye-n már Maricsek Miklós mellett diktálja az itinert, egy Mitsubishi Lancer EVO IV/IX-ben. Az újonnan alakult páros a P16-os kategóriában méretteti meg magát a szlovák - magyar közös rendezésű bajnoki futamon. Maricsek Miklós Kovács Szabolcs

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2014.08.13.
    verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel. Az utolsó párosunk a hétvégén a Maricsek Miklós és Magyar Gábor alkotta fogat volt. Miki számolt be nekünk arról, hogyan is élték meg az előfutó szerepét: „Az első rajtoló előtt autózni mindig egy kitüntetett dolog, nagyon élvezetes! Komlót ésRallye2 Baranya Kupa Maricsek Racing Team Borbás Szabolcs Csáki Richard Kovács Antal Istovics Gergő Markó Tibor Gyarmati Ariel Németh Gergely Maricsek Miklós Magyar Gábor Maricsek Racing Team Rallye2
  • 2013.09.27.
    A Maricsek Racing Team idei első bajnokai MARICSEK RACING TEAM – IV. Peugeot PM Vác Rally, 2013. szeptember 21-22. Kondella Péter – Szilassy Arnold, Honda Civic Type R Mondhatni, sima versenyhétvégéje volt Kondella Péternek. A Maricsek Racing Team pilótájának a IV. Peugeot PM Vác Rally előtt nagyon izgatott napjai voltak, hiszen az évadzárón biztosította volna be bajnoki címét, valamint felesége is a napokban hozta volna világra gyermeküket. A kis trónörökös megvárta édesapját a születéssel, így Péternek csak a versenyzésre kellett koncentrálnia. Az eredmény önmagáért beszél: Szilassy Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.09.19.
    Ha Vác Rally, akkor Maricsek Racing Team A Rali Túra Egylet záró fordulóján is úton útfélen a Maricsek Racing Team versenyzőibe botolhat majd az ember. A szeptember 21-22-ei, IV. Peugeot PM Vác Rally hazai pálya lesz indulóinknak, hiszen közülük többen is Vácott születtek, nevelkedtek, vagy a közelben élnek. A csapat 13 párost fog felsorakoztatni a hétvégi viadalra. A Maricsek Racing Team színeiben, a RALLYcafé All Stars autó pilótájaként fog feltűnni Lukács „Csucsu” Kornél, aki örömmel fogadta el a jótékonysági projekt felkérését. „Két érzés is megfogalmazódott bennem, mikor felkérést ... idézik fel. Mindenki azt várja tőlünk, hogy a nézőknek menjünk, s ennek igyekszünk is majd eleget tenni.” A Lada 2107 most is jó kezekben készült, hiszen Dani tavalyi navigátora, Nagy Zoltán készítette fel a versenygépet, míg a futómű-beállítást Kovács Krisztián végezte, s így mondhatni borítékolható a siker. Ha Vác Rally, akkor nem hiányozhat a nevezők közül Maricsek Miklós sem. A Maricsek Racing Team csapatfőnöke a jól megszokott, sárga-fekete Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal, oldalán Csáki Richarddal áll rajthoz a szülővárosában megrendezésre kerülő futamon. „A Vác Rally mindig is nagydolog volt ... a futamon jelen leszünk. Nincs bennük versenykilométer és vannak erősebb kocsik is, így a középmezőny lenne a reális célkitűzés. Ám ha lehetőségünk lesz rá, hajtani fogunk a minél jobb helyezésért a Lada 2105-tel, mind az „A” Lada Kupában, mind az A/3 kategóriában.” Izgatott napjai vannak mostanság Kondella Péternek, hiszen felesége, Fülep Edina a napokban hozza majd világra első közös gyermeküket. A babavárás örömei mellett azonban más is nagy boldogságot szerzett a Maricsek Racing Team pilótájának. Mivel nagy ellenfele, Hidegkuti Balázs nem áll rajthoz az RTE záró futamán, Péter és ... navigátora, Szilassy Arnold már bajnokként állhat rajthoz a hétvégi, IV. Peugeot PM Vác Rallyn. „A Vác Rally a kedvenceim közé tartozik, harmadik alkalommal fogunk itt rajthoz állni. Különösen szép emlékünk társul ehhez a rendezvényhez, hiszen tavaly itt lettünk bajnokok Edinával a futamgyőzelem után. Attól függetlenül, hogy tét nélkül autózunk majd, bízunk benne, hogy ismét jó eredményt fogunk elérni. Természetesen a cél most is az lenne, hogy győzedelmeskedjünk a Honda Civic Type R-rel az N csoportban valamint az N/3 kategóriában.” A Maricsek Racing Team versenyzői komoly tervekkel, harcra készen ... eddigi navigátorom visszaült a csapatfőnök mellé diktálni az itinert, ezért nekem ezúttal más fog segédkezni. A kaposvári Kovács Attila a korábban, a szerviz oldalon támogatta a versenyzésünket, s ő maga is ORB-ben szereplő pilóta volt. Ha minden jól alakul, a pénteki nap folyamán sort keríthetünk egy hosszabb tesztre, ahol már nem csak a futómű-beállításra, de az összeszokásra is hangsúlyt fektethetünk. A kocsi nagyot alakított a Baranya Kupán Kovács Anti kezei között, s bízom benne, hogy nálam is hasonló teljesítményre lesz képes.” Maricsek Miki és Csegezi Ákos mellett a Borbás Szabolcs-Kiss Lukács Kornél Csucsu Kammerer Zoltán Apkó Dániel Budai László Maricsek Miklós Csáki Richard Csegezi Ákos Kovács Attila Borbás Szabolcs Kiss Roland Vincze Márton Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.01.15. 23:15
    A csapat Mitsubishi Lancer Evo VI-osa január 19-20.-án külföldön, a meghívásos Covasna Winter Rallyn próbál majd szerencsét, Romániában. A pilóta szerepébe ismét a csapatfőnök, Maricsek Miklós lép elő, aki a múlt szeptemberi III. Peugeot PM Vác Rallyn bebizonyította, hogy még mindig ott a helye az élmezőnyben – szülővárosában ugyanis az abszolút 7. pozícióban zárta a viadalt. Segítőjével, Csáki Richarddal most sem tennék alább a lécet: az első ötben szeretnének végezni az izgalmasnak ígérkező, havas futamon.Maricsek Miklós: Már novemberben megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy szívesen Alig ért véget a 2012-es rallyszezon, de a hétvégén már újra a rajtvonalon láthatjuk a Maricsek Racing Team versenyzőit.

    Román rally, Kovászna hórallye

  • 2012.12.31. 09:42
    Holecz „Kicsy” Krisztián – Holecz László, Lada 2105Méltó évzárás Kicsy-módraTestvérével az oldalán láthattuk a Szilveszter Rallye rajtrácsán Holecz „Kicsy” Krisztiánt. A Maricsek Racing Team fiatal pilótája nem a legjobb ritmusban kezdte az évzáró futamot, ám a szombati nap folyamán egyre jobb időket tudott autózni a Lada 2105-tel. A 188 főt számláló mezőnyben a Holecz „Kicsy” Krisztián-Holecz László duót végül a H3 kategória 20., az abszolút értékelésben pedig a 87. pozícióban intették le a Hungaroringen.Holecz „Kicsy” Krisztián: Péntek este már azt hittem, hogy Colin McRae szerepébe ... , GumisEmber, PM Autókozmetika Vác, Maricsek Racing Team, www.dubaiprogramok.com, www.csapassunk.huVincze Márton – Csernai Zsolt, Mitsubishi Lancer Evo IXRövidre sikeredett szilveszteri mulatságHamar a szilveszteri örömautózás feladására kényszerült a 2012-es Rali Túra Bajnokság abszolút bajnoka, Vincze Márton. A Maricsek Racing Team pilótája és újdonsült navigátora, Csernai Zsolt egy technikai probléma miatt már péntek este búcsúzott a Szilveszter Rallye 188 főt számláló mezőnyétől. A versenyzők ennek ellenére jól érezték magukat a hétvégén, hiszen nem csak évzáró futamnak, hanem egy

    Amatőr rally

Előző 1 / 6 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)