System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Ha Vác Rally, akkor Maricsek Racing Team

Maricsek Racing Team

Letöltés

Ha Vác Rally, akkor Maricsek Racing Team
A Rali Túra Egylet záró fordulóján is úton útfélen a Maricsek Racing Team versenyzőibe botolhat
majd az ember. A szeptember 21-22-ei, IV. Peugeot PM Vác Rally hazai pálya lesz indulóinknak,
hiszen közülük többen is Vácott születtek, nevelkedtek, vagy a közelben élnek. A csapat 13 párost
fog felsorakoztatni a hétvégi viadalra.
A Maricsek Racing Team színeiben, a RALLYcafé All Stars autó pilótájaként fog feltűnni
Lukács
„Csucsu” Kornél,
aki örömmel fogadta el a jótékonysági projekt felkérését. „Két
érzés is
megfogalmazódott bennem, mikor felkérést kaptam a Mitsubishi WRC Replica vezetésére
– mesélte
Csucsu. –
Amiért rögtön igent is mondtam, az az, hogy én is szeretek segíteni ott, ahol csak tudok.
Ugyanakkor megtisztelő érzés is volt ez számomra, hiszen nagyon keveseknek adatik az meg, hogy
önzetlenül gondoljanak rá és felajánljanak neki egy Mitsubishit egy verseny erejéig, a jó cél
érdekében. Remélem, hogy egy életre szóló élményt fogok okozni azoknak a sztárvendégeknek is,
akik követei lesznek a programnak, s beülnek majd mellém egy-egy kör erejéig a versenyen.”
Habár
Csucsu még nem autózott a váci pályákon, azt azért már így látatlanban is megígérte, hogy ahol csak
lehet, a nézőknek is kedveskedni fog néhány látványos megmozdulással. A leendő, alkalmi
navigátorainak –
Szabó Dóra
(Miss Earth Hungary 2011),
Kammerer Zoltán
(háromszoros olimpiai
bajnok kajakozó) – pedig csak ennyit üzent: „Nem
kell félni, csak kapaszkodjatok!”
A 2012-es SRT Rally Sprint Bajnokság H/4 kategóriájának bajnoka,
Apkó Dániel
is előfutóként fog
rajthoz állni a váci viadalon. Segítségére ezúttal egyik barátja,
Budai László
lesz, akivel egy tét nélkül,
jó hangulatú versenyhétvégét szeretnének abszolválni. „Nagyon
kedvelem a váci pályákat, a
gyerekkoromat idézik fel. Mindenki azt várja tőlünk, hogy a nézőknek menjünk, s ennek igyekszünk is
majd eleget tenni.”
A Lada 2107 most is jó kezekben készült, hiszen Dani tavalyi navigátora, Nagy
Zoltán készítette fel a versenygépet, míg a futómű-beállítást Kovács Krisztián végezte, s így
mondhatni borítékolható a siker.
Ha Vác Rally, akkor nem hiányozhat a nevezők közül
Maricsek Miklós
sem. A Maricsek Racing Team
csapatfőnöke a jól megszokott, sárga-fekete Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal, oldalán
Csáki Richarddal
áll rajthoz a szülővárosában megrendezésre kerülő futamon. „A
Vác Rally mindig is nagydolog volt
számomra, nem is tudom szavakba önteni, mennyire izgatott vagyok most is a verseny miatt
mesélte Miki, aki az M csoport indulóinak táborát fogja gazdagítani. –
Habár az elmúlt napokban egy
kis betegséggel küzdöttem, teljes erőbedobással készülök a hétvégére. Az RTE élmezőnye nagyon
gyors, jó lenne a közelükben autózni. Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy nagyon keveset
ülök a versenyautó volánja mögött, ami így az időeredményeimre is rányomja majd a bélyegét.
Ugyanakkor talán előny lehet számomra, hogy szinte fejből ismerem a pályákat és a hazai közönség,
a környezet is plusz motiváló erőként hat. A Mitsubishit Kovács Anti már megtanította gyorsan
menni, így talán könnyebb dolgom lesz vele. A versenygépet már felkészítettük, és alig várjuk, hogy a
pénteki teszttel kezdetét vegye a hétvége.”
Igaz,
Csegezi Ákost
a IV. CYEB Tatabánya Rallye óta nem láthattuk a versenypályán, a fehér
Mitsubishi Lancer Evo VI-osa a pécsi szerpentineken is száguldozott augusztus végén. Most azonban
újra összeáll az alakulat, ám a mitfahrer szerepébe más fog bújni. Ákos a Vác Rallyra mindig is nagy
szeretettel gondol, hiszen számára többé-kevésbé hazai pályának számít majd ez a viadal. „Mivel
az
eddigi navigátorom visszaült a csapatfőnök mellé diktálni az itinert, ezért nekem ezúttal más fog
segédkezni. A kaposvári
Kovács Attila
a korábban, a szerviz oldalon támogatta a versenyzésünket, s ő
maga is ORB-ben szereplő pilóta volt. Ha minden jól alakul, a pénteki nap folyamán sort keríthetünk
egy hosszabb tesztre, ahol már nem csak a futómű-beállításra, de az összeszokásra is hangsúlyt
fektethetünk. A kocsi nagyot alakított a Baranya Kupán Kovács Anti kezei között, s bízom benne, hogy
nálam is hasonló teljesítményre lesz képes.”
Maricsek Miki és Csegezi Ákos mellett a
Borbás Szabolcs-Kiss Roland
alakulat is az M csoportba
nevezett be Mitsubishi Lancer Evo VII-es versenyautójukkal. A baranyai duó tét nélkül fog
bekapcsolódni a záró forduló küzdelmeibe, s ahogy mondták, csak egy céljuk van: elverni a
csapatfőnököt. „A
tatabányai kiesésünk után realizálódott, hogy a bajnokságban előrébb már nem
végezhetünk
– kezdte a pilóta –,
ezért a kocsi fejlesztéseire sem szerettünk volna többet költeni. A
Mitsubishit a Baranya Kupára átprogramozták nagyobb szűkítőre, s ez az újítás Vácra is megmarad.
A tavalyi versenyről nincsenek szép emlékeink, hiszen rögtön az első szakaszon árokba csúsztunk –
reméljük, ez idén nem fog megismétlődni. Jó mókának ígérkezik a záró forduló, ahol szeretnénk
felvenni a kesztyűt, hogy Maricsek Miki előtt végezhessünk.”
A többiekkel szemben hatalmas a Vác Rally tétje
Vincze Márton
esetében. Az RTE 2012-es abszolút
bajnoka Ifj. Vincze Ferenccel szemben 12, míg Velenczei Ádámmal szemben 22 pont előnnyel
rendelkezik. Az előzetes számítgatások szerint Marcinak az első 8 között kell végezni ahhoz, hogy
ismét elhódíthassa az év végi elsőséget – akár nyer Ifj. Vincze, akár nem. De mint tudjuk, a rally egy
technikai sport, bármi megtörténhet… „Az
utolsó felvonásra
Csernai Zsolt
fog beülni mellém a
Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. Zsolt váci, ezért gondoltam azt, hogy ő jobban hozzá tud járulni a Vác
Rallyra való megfelelő felkészülésemhez, hiszen több pályaismerettel rendelkezik. A tavalyi Szilveszter
Rallyn már autóztunk együtt, akkor nagyon jó volt a hangulat, s bízom benne, hogy ez most is így
lesz. A kocsi felkészítésére nagy figyelmet fordítunk, elővigyázatosan rakjuk össze, hogy minél
megbízhatóbb legyen, s biztosan célba érjünk.”
A sportosan elegáns Renault Megane Maxi is gyűjteni fogja a versenykilométereket a hétvégi derbin,
Vargha Bálint
és
Magyar Gábor
kezei között. „Az
autó futóművét fejlesztettük Tatabánya óta, de a
napokban az utolsó kis simításokat is elvégeztük már rajta. Pénteken teszteljük majd le a
beállításokat egy nagyobb tréning keretein belül, ahol a csapatból több páros is részt vesz majd. sok
Rengeteg teendőm volt mostanság, ezért eddig nem nagyon tudtam rákoncentrálni erre a versenyre,
de remélhetőleg péntektől már maximálisan az előttünk álló feladatra fogok figyelni. Tavaly
elhódítottuk Vácott az elsőséget a H/2 kategóriában, s idén meg szeretnénk ismételni ezt a
teljesítményt.”
Az esztergomi fordulón még kereste önmagát
Joó László
és
Paizs Róbert,
s azt a futamot az akkor
debütáló új Honda Civic-kel való ismerkedésre áldozták. A fiúk azóta pihentek egyet, s azon
dolgoztak, hogy visszanyerjék régi formájukat. „Szeretjük
a váci szakaszokat, igazán érdekesek és
izgalmasak. Gombáson sok a murvás rész, az aszfalt is rossz minőségű, ezért kellő tisztelettel kell
lenni iránta. Eddig háromszor rajtoltunk el a Vác Rallyn, de sajnos egyszer sem sikerült befejeznünk –
idáig 3-0 Vácnak. Bízunk benne, hogy idén javítani tudunk ezen az arányon. Célunk a célba érés, s
lehetőség szerint az első 10 helyezett között végezzünk a kategóriánkban.”
A Vác Rallyról a
Holecz „Kicsy” Krisztián-Nagy Zoltán
duó sem hiányozhat. A váci vagányok már
nagyon várják a hazai futamot, s biztosak benne, hogy egy jó hangulatú versenyhétvégéjük lesz, ahol
szinte az egész csapat képviseltetni fogja magát. „Zoltán
már teljesen felkészítette a kocsinkat, de
komolyabb fejlesztéseket nem eszközölt rajta. A Lada 2105 új karburátort kapott, emellett a futómű-
beállításokat is végrehajtottuk rajta. A célunk az lenne, hogy gyarapítsuk a váciak dicsőségét, és
megnyerjük az „A” Lada Kupát, az A/3 kategóriában pedig dobogóra álljunk. Amennyiben nagy
ellenfelünk, Fekete Milán az 5. helynél hátrébb végez, mi pedig nyerünk, akkor a kupa év végi
összesítésében is az élen végezhetnénk. A kategóriában jelenleg 4.-ek vagyunk, de egy jó szerepléssel
és egy kis szerencsével abban az értékelésben is előrébb léphetünk.”
Aczél András
és
Major Imre
azzal a céllal érkezik meg az RTE utolsó versenyére, hogy megtartsák 3.
pozíciójukat az éves összesítésben. A páros jelenleg 1 ponttal áll Antal Zsolték előtt a tabellán, ezért
mindenképp a nagy ellenfél előtt kellene végezniük Vácott a bronzérem érdekében. „Tatabánya
óta
nem nyúltunk a kocsihoz, majd csak a gyújtást kell beállítanunk rajta. Harmadik alkalommal fogunk
részt venni ezen az eseményen, s bízunk benne, hogy Fortuna is mellénk áll majd, hogy sikert
érhessünk el – nem úgy, mint tavaly, amikor rögtön az első gyorsaságin csapágyas lett a Suzuki Swift
GTi motorja.”
A tatabányai forduló kihagyása után újra a pályán láthatjuk majd a
Magyar Bence-Mohácsi László
duót. A fiúknak most is csak egy céljuk van, mégpedig az, hogy a Suzuki Swifttel megnyerjék az N/1
kategóriát. „Nagyon
szerettük volna a Budapest Rallye felkészülési versenyeként felfogni a Vác Rally-
t, de az ismert okok miatt ez már nem lehetséges. Sajnos az N/1 bajnoki címére már nem maradt sok
esélyünk, de mindenképpen nyerni szeretnénk a kategóriánkat az idei utolsó futamon. Ha ez sikerül,
akkor zsinórban harmadszor is elhódítjuk a Suzuki Tehetségkutató Kupát, ami egy kis kárpótlás lenne
számunkra a bajnoki címért.”
A 2013-as szezonban először láthatjuk majd a rajtvonalhoz sorakozva
Mikes Imrét és feleségét.
A pár
izgatottan várja a megmérettetést, de elmondásuk szerint tét nélkül, lazán szeretnénk autózni a hazai
versenyen. „Egyéb
elfoglaltságaink miatt csak Vácott tudunk indulni, de ez nem is volt kérdés, hogy
ezen a futamon jelen leszünk. Nincs bennük versenykilométer és vannak erősebb kocsik is, így a
középmezőny lenne a reális célkitűzés. Ám ha lehetőségünk lesz rá, hajtani fogunk a minél jobb
helyezésért a Lada 2105-tel, mind az „A” Lada Kupában, mind az A/3 kategóriában.”
Izgatott napjai vannak mostanság
Kondella Péternek,
hiszen felesége, Fülep Edina a napokban hozza
majd világra első közös gyermeküket. A babavárás örömei mellett azonban más is nagy boldogságot
szerzett a Maricsek Racing Team pilótájának. Mivel nagy ellenfele, Hidegkuti Balázs nem áll rajthoz az
RTE záró futamán, Péter és navigátora,
Szilassy Arnold
már bajnokként állhat rajthoz a hétvégi, IV.
Peugeot PM Vác Rallyn. „A
Vác Rally a kedvenceim közé tartozik, harmadik alkalommal fogunk itt
rajthoz állni. Különösen szép emlékünk társul ehhez a rendezvényhez, hiszen tavaly itt lettünk
bajnokok Edinával a futamgyőzelem után. Attól függetlenül, hogy tét nélkül autózunk majd, bízunk
benne, hogy ismét jó eredményt fogunk elérni. Természetesen a cél most is az lenne, hogy
győzedelmeskedjünk a Honda Civic Type R-rel az N csoportban valamint az N/3 kategóriában.”
A Maricsek Racing Team versenyzői komoly tervekkel, harcra készen állnak majd rajthoz a IV.
Peugeot PM Vác Rallyn. A szombati prológ után vasárnap 6 szakaszt kell majd teljesíteniük, de azt
mindegyikük garantálta, hogy nem fognak szégyent hozni a csapatra és igyekeznek minél nagyobb
örömet, látványt okozni a váciaknak. A hétvége végén pedig kiderül, hány bajnokkal gazdagodik az
MRT a 2013-as szezonban…
Sajtófőnök:
Horváth
sajto@maricsekteam.hu
Judit
www.maricsekteam.hu;
Tel.:
30/533-9099;
E-mail:
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)