Keresés

Találatok száma: 63
Előző 3 / 4 Következő
  • 2023.11.27. 10:26
    . helyet. Összességében leírhatatlan élményeket élhettem át azokban a napokban, és nagyon jól éreztem ott magam.A Magyar Csapatra pedig mindenki büszke lehet, mert minden versenyző, edző, családtag, fotós, szerelő és mindenki kitett magáért, és igyekezett minden tőle telhetőt megtenni, így csodálatos eredmények születtek. Én nagyon köszönöm, annak a sok embernek, akik miatt ez az egész megvalósulhatott, akik segítettek, támogattak minket. Idén már egy Suzuki Swift-tel láthattunk csapatni téged. Átnyergeltél a kasznis autók közzé, és már nem is fogsz gokartozni? - Az idén már több versenyben is mentem ... kiderül. Szeretnék lehetőség szerint minél több versenyen részt venni, indulni a téli szlalom kupákon, de majd meglátjuk, hogy konkrétan melyikre lesz lehetőségem. ui. Friss hír: Lilla ma 26-án harmadik lett az 1400-as kategóriában.A 2024-es versenyzői terveidről hallhatunk tőled információt? - Természetesen! 2024-ben szeretnék az Országos Szlalom Bajnokságon indulni a kis Suzukimmal, emellett pedig az SST euroringi versenyeken, és ha belefér, az FRT.HU versenyein is. Kicsit messzebbre tekintve pedig, egyik legnagyobb álmom és célom, hogy egyszer a gyorsasági szakágban mutathassam meg majd ... autóval, csapatban és egyénileg egyaránt. Apukám vett egy Suzukit, és hát egy új szerelem szövődött az autósporttal, amikor először vezettem.Nem titok, hogy csupán tavasszal kezdtem igazán beletanulni abba, hogy hogyan is kell egy autóval egyáltalán elindulni, de ez a nyár végére egész jó lett. Ekkor versenyeztem először a kis kék Suzukinkkal egy SST szlalomversenyen az Euroringen. Akkor még csak a női kategóriában mentem és apukám végig mellettem ült. Az első versenyemen 4. helyet értem el, de azóta egy versenyt sem fejeztem be dobogó nélkül: nőiben és szériában is III. helyezett voltam. Szintén ... ezen a pályán próbálhattam ki magam két 4 órás csapatversenyen, a Rácz Team csapat Suzukijával, ahol végül a bajnokságban a III. helyen végeztünk.Ezek a versenyek új motivációt adtak, új kihívásokat, újabb tanulni valókat. Rengeteget kell még ezekben tapasztalnom, de nagyon úgy tűnik, hogy van miért csinálnom.Szeretnék többet autóval versenyezni a jövőben, de a gokart sem fog valószínűleg teljesen eltűnni az életemből, de nagyon valószínű, hogy a kis Suzuki átveszi a főszerepet.November elején, Kalocsán találkoztam veled az FRT.HU Kupán. Ott csodás kategóriagyőzelmet értél el. Ennyire élvezted a

    Szlalom, Gokar, Autósport

  • 2019.03.23. 16:09
    SOLID Racing Team – Rebenland Rallye - 2019. 03. 15-16. Merencsics Árpád - Laboncz László, Suzuki Swift Gti MK1  Az eredményük egyértelműen meggyőző, hiszen kategóriájukat hatalmas előnnyel nyerték meg, illetve az Historic autók közötti összesített listában pedig a harmadik helyet szerezték meg, maguk mögé utasítva rengeteg náluk jóval erősebb járművet.Ezekről az élményekről kérdeztük Árpit.Hogy érezted magad hétvégén? Milyenek voltak a pályák a tavalyi évhez képest?Ismét nem csalódtunk a MItropa Kupa és a Rebenland Rallye verseny rendezőiben. Egy nagyon komoly versenyt hoztak, és ehhez

    Rally

  • 2017.07.30. 15:41
    fent említett új pályacsúccsal már felül kerekedett fiatal ellenfelén.A Suzuki Swift-ekkel versenyző a Hankook Racer Kupa mezőnyében a több fiatal tehetség közül, akik először vágtak neki a parádsasvári pályának, Boldizs Bence egyetlen futamgyőzelmet sem hagyott az ellenfeleknek, a négy versenyfutamból mindet megnyerve tarolt a hétvégén a kis márkakupában!A HEGYI KUPA értékelésében ahová az amatőr versenyzők és a más szakágakból érkezett vendég sporttársak is benevezhettek mindkét versenynapon Szekeres Péter volt a leggyorsabb egy M3-as BMW volánjánál.A mezőny kissé mérsékeltebb létszáma ellenére ... 2017-ben IS ÚJRA FELBŐGTEK A MOTOROK PARÁDSASVÁRON!Július 15-16.-án Parádsasváron rendezték a 34. HE-DO Mátrai Hegyiversenyt az MNASZ HE-DO Autós Gyorsasági Országos Bajnokság és Hegyi Kupa III-IV. futamait, a 2016-os évben teljesen felújított mátrai versenypályán.A magyar autósport egyik legtradicionálisabb rendezvénye már az idei évben is szerepelt a CEZ, az FIA Közép Európai Zóna Trófea versenynaptárában, de remélhetőleg akár már a jövő évben az FIA Hegyi Európa Bajnokságának naptárába is bekerülhet mely szakmailag a legmagasabb szintű sorozat ebben a versenyágban.2017-ben az Országos ... Bajnokság és a Hegyi Kupa magyar indulói mellett szlovák és lengyel versenyzők is rajthoz álltak a versenyhétvégén. A túraautók mezőnyében igazi különleges versenygép volt a lengyel DUDA Grzegorz Hyundai i20 WRC-je melyet először láthattak Magyarországon élőben az autósport rajongók. A formula autók kategóriájában a szlovák BERES Josef junior egy Honda motoros Tatuus PY012-es versenygéppel vágott neki a 34. Mátrai Hegyiversenynek és ha már ott volt, akkor 2perc 25,216másodperccel meg is futotta a pálya felújítása óta a leggyorsabb időt!A hazai versenyzők közül a gyorsasági autós mezőny korelnöke Bódis

    Hegyi verseny

  • 2017.03.15. 16:52
    SOLID Racing Team – Rebenland Rallye - 2017.03.17-18.Merencsics Árpád – Halász- Szabó Anetta, Suzuki Swift Gti MK1  Azonban egy valami mégis új. Egy Lancia Delta HF Integrale fog hű szolgájuk lenni a versenyek alatt. Az évet Ausztriában kezdik, de még a jó öreg Suzuki segítségével róják a kilométereket. Egyszerűen már tűkön ülök! Nem tudom másképp megfogalmazni, nagyon sokat foglalkoztunk az utóbbi időben az autóval. Tavaly év végén megálmodtuk, hogy idén Historic-ban induljunk, így építettünk egy új autót, és ezzel az autóval fogunk idén a Mitropa Kupában versenyezni. Nagyon várom az

    Rally

  • 2017.03.15. 15:19
    Beszélgetés Tamással a március 19-i Autós Salakshow előtt.Évek óta része vagy a magyar autósportnak. Navigátorként ismertelek meg, egy majd tíz évvel ezelőtti salakpályás körversenyen. Rikító citromsárga tűzálló overálban voltál, ott épp a bal egyben.Milyen autóval is fogod majd róni a köröket, és mit szeretsz a salakos csapatásban? - Ahogyan 10 éve is egy piros Suzukival, úgy idén is a "mi autónkkal" vágok neki a viadalnak. Akkoriban egy Suzuki Swift GTI volt az utcai autóm, most pedig csapatunk Swift Sportjának ülök be a vezető ülésébe. Az autó nem lesz ismeretlen számomra, hiszen már ... lehető legszélesebb íven, leggyorsabban lehet kanyarodni. Mesélnél az eddig rally-s pályafutásodról, eredményeidről?- Ez az autós szenvedély pici gyerekkoromtól végig kíséri az életemet. Első rallye-s élményeimet Trabantokkal szereztem, amiket egyetemi ösztöndíjból tartottam fenn a 90-es évek végén. Néhány évig Papp Robinak navigáltam egy Ladában, majd Rádli Józsival és egy Peugeot 306-sal teljesítettem életem első 1. osztályú bajnokságát 2004-ben. Következett Szabó Bencével és a Start-Autó Suzuki Teammel a Suzuki profi csapata, akivel volt szerencsém menni a Suzuki Ignis kupában és a Super ... jó pár versenyen túl vagyunk vele. Viszont eddig csak a navigátori ülést foglaltam el, most lesz az első bevetésem pilótaként. Nagy izgalmakkal várom a salak versenyt, biztos előjön a 10 évvel ezelőtti bizsergés... Ez a Suzuki azonban már egy profi versenyautó, egy igazi kis méregzsák, úgyhogy kíváncsian várom, hogy milyen lesz vezetni. Hogy mit szeretek a salakos csapatásban? Debrecen környékének földrajzi adottságai sajnos nem kényeztetnek el minket kanyargós szerpentinekkel, így én is, ahogyan rajtam kívül még nagyon sokan mások, itt kezdtük versenyzői pályafutásunkat. Jó visszatérni a ... gyökerekhez, jó tudni, hogy honnan indultunk. Büszkén emlékszem a 90-es évek végére, amikor egy Trabanttal megnyertem egy 3 fordulós salak-kupa sorozatot. Mindig is szívesen veszek részt a salakos viadalokon, hiszen jó sok emlék, élmény fűz ide. Most fordított lesz a menet irány, tehát az óramutató járásának megfelelően. Mivel kíván ez nagyobb odafigyelést, mint a klasszikus irány?- Sok versenyzővel beszélgettem erről és meglepő módon sokan idegenkednek tőle. Nekem azonban jobban kézre áll, mint a "szokásos" balra irány. Véleményem szerint jobban ki lehet engedni a palánkhoz a versenyautót, így a ... tisztítástechnikai eszközök értékesítésével és szervizelésével foglalkozó vállalkozást vezetek itt Debrecenben. A nagynyomású mosók terén piacvezető Kärcher megoldást kínál a versenyautók lemosására, ugyanakkor porszívók és egyéb tisztítóberendezések széles választékát megtalálják nálunk, melyeknek minden háztartásban meg van a helye.Kiknek és miért ajánlod a salakpályás körversenyt?- Az autóversenyzés veszélyes sport és nem az utcára való. A salakpályás körversenyen és a KZ-Invest Kupa többi rendezvényén is lehetőséget biztosítunk bárkinek arra, hogy a szabályokat betartva, maximálisan biztonságos körülmények

    Salakpályás körverseny

  • 2016.08.29. 10:43
    SOLID Racing Team – International Baranya Kupa 2016. 08. 12-14.Merencsics Árpád - Szemmelroth Anetta, Suzuki Swift Gti MK1 A HobbyCar Kupa abszolút első helyét még mindig őrzik, továbbá a HobbyCar Kupa H1 géposztályában is a vezető pozícióban tanyáznak két futammal a bajnokság vége előtt.Először is engedd meg, hogy gratuláljunk! Ismét magabiztosan, a végső célt szem előtt tartva autóztatok. - Nagyon szépen köszönjük! Igen, úgy gondolom, hogy ismételten egy jól összerakott hétvégén van túl a csapat. A hétvége célja a futam befejezése volt legfőképp, hogy pontokat szerezzünk. Emellett pedig ... , hiszen a jelenlegi helyzetben megnyugtató előnnyel vezetjük a kategóriánkat, a Hobbycar abszolút értékelésben is van előnyük még. Attila nagyon gyors, tudod "jó kocsi jó sofőr, baj itt nem lehet" :)A Suzuki illetve mi is ezt tudtuk a hétvégén, a fizikát nem akartuk feszegetni, mert nem lett volna jó még kisebb belső teret csinálni a Suzukiba. :)Nem léphetünk át a technikán sem. Nyugtasd meg, hogy ismét jól szuperált a Suzuki, és megérte a belefektetett munka.- A technika... Igen, mindig tartogat meglepetéseket! A verseny előtt egy nappal még megmakacsolta magát, mert nem ment egy henger, és nem

    Historic

  • 2015.09.11. 08:39
    életben tartani a technikát, nincs sok idő kijavítani egy-egy esetleges törést vagy műszaki hibát.A különböző kategóriákat végig tekintve a WATZ Túraautó Bajnokságban az F csoport 1600cm3-ig kiírt géposztályában Merk József áll az élen 66 ponttal. A 2000cm3-ig kiírt géposztályt ifj Ficza Ferenc vezeti 48 ponttal. A +3500cm3-es géposztályban a korábbi bajnok Porsche veterán Bódis Kálmán áll a tabella élén 78 ponttal. A Formula autósok mezőnyében Rónai Tamás 59 ponttal, minimális előnnyel áll az élen.Az RCM Suzuki Kupában Nagy Dániel viszonylag meggyőző fölénnyel áll a bajnoki tabella élén, bár az RCM ... mezőnynek még nem ér véget a 2015-ös bajnoki évad a Hungaroringen ott majd egy Csehországi versenyhétvégén dőlhet el a bajnoki cím végleges sorsa.A SWIFT Cup Europe sorozatban Bernula István gyűjtötte eddig a legtöbb bajnoki pontot, szám szerint 242-t. Őt szorosan követi a sorozat idei legsikeresebb újonca Balogh Zoltán aki a formula autós kategóriából érkezett a Suzukis mezőnybe. A bajnoki tabella harmadik helyét a rendkívül fiatal Keszthelyi Vivien foglalja el, aki a sorozat Junior bajnoki címéért is harcban áll Balogh Zoltánnal és természetesen a sorozat legjobb hölgyversenyzője is egyben! A SWIFT

    Gyorsasági

  • 2014.12.22. 19:37
    Mióta versenyzel és milyen szériában?-3 éve keztem el versenyezni a Suzuki kupában ami most már Swift Cup Europe névre hallgat. Ez egy nagyon jó kezdő kategória amiben az alapokat el tudtam sajátítani. Legjobb eredményem az 5. hely volt. Jellemzően több mint 20 srác ellen versenyztem akik nem kíméltek a pályán. Nagyon erős mezőny volt. 2 fél szezont mentem itt, de idén  szériát cseréltem és az elsőkerék meghajtásról hátsóra váltottam. A Lotus Ladies Cupban indultam. Itt az első versenyt elrontottam, de többit megnyertem. A 6 versenyből négyet nyertem de sajnos a sorozat félbe szakadt ... , így nem értékelték a bajnokságot. /sajnos!/Illetve május végén meghívást kaptam a Maserati Trofeo futamára ami a DTM betétfutama volt. 25 autóból a 10. helyen értem célba. Jó kis küzdelem volt. Eddig nem vezettem ennyire erős autót (550le, hátsókerék hajtás) kipörgésgátló nélkül. Nagyon jó tapasztalat volt és nagyon büszke vagyok az eredményemre.Úgy értesültünk, hogy idén indulsz a szilveszter rallyen. Ismét váltassz?-Igen, úgy néz ki, hogy egy Suzuki Ignis-el indulunk navigátorommal Gulyás Katával. Örülök, hogy egy ilyen tapasztalt navigator segít az első rallye versenyemen. Igazi Dream-Team

    Rallysprint

  • 2014.10.27. 22:56
    Október 25-én rendezték a déli régió rallyesprint bajnokságának a záró futamát, a Grepton Rallye Sprintet. A Magyarhertelend - Orfű - Abaliget szakaszokon megtartott versenyen a Maricsek Racing Team két párosa is elindult.  Nagy Balázs a jól megszokott Suzuki Swift GTi-t állította csatasorba, ám ezúttal Csáki Richárd diktálta az itinert a kaposvári pilótának. A csapat másik párosa, Kovács Antal és Istovics Gergő szolgáltatták az egész verseny legnagyobb durranását, vagyis nem is a fiúk, hanem az álltaluk használt Ford Fiesta R5!A Kovács - Istovics kettős fokozatosan gyorsult a számukra ... , nem késett egyszer sem, szerintem teljesen jól végezte a dolgát. Ahogy kivettem a szavaiból neki is tetszett, ahogy közlekedtünk, remélem, hogy jó élményként marad meg benne ez a verseny.”Az idei szezon nem úgy alakult a Nagy - Istovics kettős számára, ahogy azt eltervezték. A mostani kieséssel elvesztették a Suzuki Kupa éves értékelésében eddig őrzött harmadik pozíciójukat, de a Magyar Amatőr Rallye Bajnokságban, a 3-as kategóriát tekintve még odaérhetnek a dobogóra.„Valószínű, hogy egy másik régióba még elmegyünk egy sprint versenyre, hogy a MARB értékelésben visszaszerezzük a második ... is többet ad, mert akkor az a WRC 5-7 éves technika volt, de ez most a legújabb. Hihetetlen, hogy miket kitalálnak a mostani mérnökök. Nagyon szerencsések vagyunk, hogy ezt így össze tudtuk hozni, még ha csak egy ilyen rövid versenyre is!” Akár csak legutóbb Zobákon, úgy most is a reggeli nedves szakaszok kedveztek a csapat másik pilótájának, Nagy Balázsnak és a kis Suzukinak.„Nagyon jó kis versenyen vagyunk túl, tetszettek az új pályák és a rendezés is. Aminek örültem reggel, hogy nedves volt az út, nagyon csúszott. A körülményeknek köszönhetően két szakasz után kategória másodikak ... voltunk. Sajnos, ahogy kezdett felszáradni a pálya, úgy csúsztunk egyre hátrébb, a negyedik szakasz után negyedikek voltunk, de még viszonylag közel voltak a többiek. Az ötödik gyorson mentünk egy elég jó időt, de az utolsó gyors rajtjában leszakadt a kuplungunk, sajnos nem tudtunk elrajtolni, fel kellett adnunk a versenyt.”Ezúttal Csáki Richárd ült a zöld-fekete Swift jobb oldalán, ő helyettesítette Istovics Gergőt, aki az R5-ös Fiestában diktált a hétvégén.„Richárd jó volt, én nagyon meg vagyok vele elégedve. Jó navigátor, szerintem egyre jobban beletanul ebbe a szakmába. Időben mondott mindent
  • 2014.09.26. 12:53
    milyen eredménnyel?Nézzük csak..  Jelenleg több fronton is zajlott – zajlik a küzdelem, egy évet lefedve említeném a Komi Kupa-Suzuki Swift – Junior kategóriát, innen van egy 3. helyem, amire büszke vagyok.Az idei szezonban a Magyar Gokart Bajnokság összetettjében ezüstöt, a Közép-Kelet-Európa Bajnokság – KZ2 – ben jelenlegi 3. helyet (két 2., egy 3. hely mellett  1 Pole pozíció – 0.050 másodperccel elmaradva a pályacsúcstól) tudok felmutatni.Itt szeretném elmondani, hogy a gokart világában ez az egyik legkomolyabb kategória (ennél csak a KZ1 nívósabb). Ez egy felnőtt bajnokság, a minimum

    Gyorsasági

  • 2013.10.30. 14:26
    Előtte soha nem jártam még a Hungaroringen, sőt a versenyzés világa sem vonzott. Az iskola elvégzése után eltelt 1 hónap és részt vettem életem első versenyén, az Opel Astra Kupában. Jó élményekkel gazdagodtam, hiszen már az első versenyemen kupát kaptam. (Még szerencse, hogy akkor a 6. is kapott serleget)Ez volt a tanuló „félévem”, nagyon élveztem. 2007 és 2010 között a Suzuki Swift Kupában próbálkoztam, ahol kétszer is összetett 4. helyen végeztem a bajnokságban. Ez azért is számít nagyon jó eredménynek számomra, mert ebben a négy évben csak férfiakkal versenyeztem, és bizony jó érzés volt ... ennyi pasit magam mögé utasítani. Kérlek, most ne utáljatok emiatt!  2011-ben még egy lépcsőt ugrottam felfelé, következett a Lotus Ladies Cup, ahol ebben az évben megszereztem életem első bajnoki címét. Szerepeltünk a WTCC, WSR, Forma 1 betétfutamaként, felejthetetlen élményekkel gazdagodtam. 2012-ben is ebben a sorozatban indultam, megszereztem a 2. bajnoki címemet. Közben elindultam a Forma autósok mezőnyében is 1 versenyen, ahol 2. lettem. Valamint Ficza Ferivel a Lada Granta Kupában 1. helyen értünk célba. 2013-ban a Gyorsasági Bajnokságban indultál.  Milyen kategóriában és autóval

    Gyorsasági

  • 2013.09.19.
    csak a gyújtást kell beállítanunk rajta. Harmadik alkalommal fogunk részt venni ezen az eseményen, s bízunk benne, hogy Fortuna is mellénk áll majd, hogy sikert érhessünk el – nem úgy, mint tavaly, amikor rögtön az első gyorsaságin csapágyas lett a Suzuki Swift GTi motorja.” A tatabányai forduló kihagyása után újra a pályán láthatjuk majd a Magyar Bence-Mohácsi László duót. A fiúknak most is csak egy céljuk van, mégpedig az, hogy a Suzuki Swifttel megnyerjék az N/1 kategóriát. „Nagyon szerettük volna a Budapest Rallye felkészülési versenyeként felfogni a Vác Rally- t, de az ismert okok miatt ez ... már nem lehetséges. Sajnos az N/1 bajnoki címére már nem maradt sok esélyünk, de mindenképpen nyerni szeretnénk a kategóriánkat az idei utolsó futamon. Ha ez sikerül, akkor zsinórban harmadszor is elhódítjuk a Suzuki Tehetségkutató Kupát, ami egy kis kárpótlás lenne számunkra a bajnoki címért.” A 2013-as szezonban először láthatjuk majd a rajtvonalhoz sorakozva Mikes Imrét és feleségét. A pár izgatottan várja a megmérettetést, de elmondásuk szerint tét nélkül, lazán szeretnénk autózni a hazai versenyen. „Egyéb elfoglaltságaink miatt csak Vácott tudunk indulni, de ez nem is volt kérdés, hogy ezen ... Roland alakulat is az M csoportba nevezett be Mitsubishi Lancer Evo VII-es versenyautójukkal. A baranyai duó tét nélkül fog bekapcsolódni a záró forduló küzdelmeibe, s ahogy mondták, csak egy céljuk van: elverni a csapatfőnököt. „A tatabányai kiesésünk után realizálódott, hogy a bajnokságban előrébb már nem végezhetünk – kezdte a pilóta –, ezért a kocsi fejlesztéseire sem szerettünk volna többet költeni. A Mitsubishit a Baranya Kupára átprogramozták nagyobb szűkítőre, s ez az újítás Vácra is megmarad. A tavalyi versenyről nincsenek szép emlékeink, hiszen rögtön az első szakaszon árokba csúsztunk ... végezzünk a kategóriánkban.” A Vác Rallyról a Holecz „Kicsy” Krisztián-Nagy Zoltán duó sem hiányozhat. A váci vagányok már nagyon várják a hazai futamot, s biztosak benne, hogy egy jó hangulatú versenyhétvégéjük lesz, ahol szinte az egész csapat képviseltetni fogja magát. „Zoltán már teljesen felkészítette a kocsinkat, de komolyabb fejlesztéseket nem eszközölt rajta. A Lada 2105 új karburátort kapott, emellett a futómű- beállításokat is végrehajtottuk rajta. A célunk az lenne, hogy gyarapítsuk a váciak dicsőségét, és megnyerjük az „A” Lada Kupát, az A/3 kategóriában pedig dobogóra álljunk. Amennyiben ... nagy ellenfelünk, Fekete Milán az 5. helynél hátrébb végez, mi pedig nyerünk, akkor a kupa év végi összesítésében is az élen végezhetnénk. A kategóriában jelenleg 4.-ek vagyunk, de egy jó szerepléssel és egy kis szerencsével abban az értékelésben is előrébb léphetünk.” Aczél András és Major Imre azzal a céllal érkezik meg az RTE utolsó versenyére, hogy megtartsák 3. pozíciójukat az éves összesítésben. A páros jelenleg 1 ponttal áll Antal Zsolték előtt a tabellán, ezért mindenképp a nagy ellenfél előtt kellene végezniük Vácott a bronzérem érdekében. „Tatabánya óta nem nyúltunk a kocsihoz, majd Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.08.21.
    képest pedig 6 pont. Ilyen érdekes versenyszezonunk még nem volt, sorra csak tizedek illetve másodpercek döntenek a helyezésekről, s úgy gondolom, így lesz ez Vácott is.” Tajmel Tibor mellett még egy bajnokot avathattunk Tatabányán, az A/3 kategóriában, Fábián Ottó személyében. A pilóta kisebbik lányával négy közös versenyükből négyet megnyert a Suzuki Swift Sporttal, egyedül a MIDEX Salgó Rally-n kellett Dorottyát helyettesítenie édesapjának, akkor egy méretes bukás lett a vége a versenynek – igaz, nem a beugró navigátor hibájából. „ Tatabánya kihagyhatatlan volt számomra, hiszen ez az egyik ... kategóriagyőzelemmel 8 pontra növeltük az előnyünket Berecz Róberthez képest, de még így sem áll biztos lábakon a bajnoki címünk.” Az N/2 kategória győztesének kihirdetése is így Vácra marad. Az N/1 kategória egyetlen résztvevőjeként indult el a IV. CYEB Tatabánya Rallyen a Gondi Csaba- Bencze Gábor duó, így számukra borítékolva volt a 10 pont amennyiben célba kormányozzák a Suzuki Swift GTi-t. Ez meg is történt, így a páros átvette a bajnokságban a vezetést Magyar Bencééktől. „Kicsit lazábban, feszültség nélkül tudtunk autózni a hétvégén, hiszen nagy ellenfelünk, Magyar Bence a hétvégén nem öltött tűzálló ... fordulón, úgy a mostani futamon is ő szerezte meg az elsőséget a Lada VFTS-sel. „Semmi negatívum nem ért minket a hétvége során, egy jó hangulatú és eredményes versenyünk volt. Segítőmmel, Kaszás Zoltánnal most is tökéletes munkát végeztünk, magunkhoz képest is folyamatosan javulni tudtunk, s ehhez a műszaki hibáktól mentes kocsi is hozzájárult. A futamot szinte végig a bátyám, Attila vezette, ám őt egy technikai probléma hátráltatta a menetelésben. Ezzel a győzelemmel nem csak a kategóriában, de a H Lada Kupában is átvettük a vezetést. A végleges döntés Vácott dől majd el, de az biztos, hogy nem Rallye Tatabánya Rally
  • 2013.06.19.
    , hogy a Suzuki Swift Kupában megüresedett egy autó, és ugyan gyakorlás nélkül, de beugorhatott a sorozatba. A szombati időmérés Lévainak nagyon jól sikerült, megszerezte a kategória első helyét, és a kistúra összetett mezőnyében is a Top10-ben szerepelt. Tim Gábor is megfutotta az időmérést, az első felvonásban bejutott a Superpole-ba, ahol az ötödik helyet szerezte ott meg. Az idő hiányában, csak az időmérést követően tudott a csapat dolgozni a kölcsönkapott kupás Suzukin, és sikerült Gábor ízlésének megfelelően beállítani. A Kistúra első versenye Lévainak hihetetlen rövidre sikeredett, már a ... . Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Tim második versenye a Suzuki Swift Kupában ismét nagyon jól indult. A fordított rajtrácsról (5. hely) hamar előre jött, és vezette a versenyt. Takáts Ákos nyomásának engednie kellett, aki megelőzte Őt. A negyedik kör- ben a második helyről azonban kilökték, és a mezőny végére esett vissza, mire kijött a sóderágyból. A futamot végül befejezte, a nyolcadik helyig tudott visszakapaszkodni. Összeségében a csapat és pilótái nem voltak megelégedve a hétvégével, sok technikai és egyéb probléma miatt ... , nem tudták megmutatni valódi sebességüket. Tim Gábor legközelebb a Red Bull Ring-en (július 5-7.) méri össze erejét a Suzuki Swift Kupa mezőnyével, Lévai Zoltán pedig kicsit később, a Slovakiaring-en (augusztus 23-25.) versenyez újra. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.03.19.
    ....................................... 45   A RRC SUZUKI KUPA TECHNIKAI SZABÁLYZATA.......... 49   1. SZ. MELL.:SPECIÁLIS INFORMÁCIÓK A RENDEZVÉNYRE.......... 46   T ECHNIKAI ELŐÍRÁSOK................................................................... 49 A SUPER POLE LEBONYOLÍTÁSA................................................ 49 TECHNIKAI ÓVÁS ........................................................................... 49   HOMOLÓGIZÁCIÓ........................................................................... 49   SPECIÁLIS ELŐÍRÁSOK A SUZUKI SWIFT KUPÁS VERSENYAUTÓKRA ... mértéke 150.-Euro + ÁFA. 2.8.1 Versenyzői licencek A licencek kiváltásának korhatára az FIA előírásai szerint. Egyedi esetben 12 éves kortól licenc adható, abban az esetben, ha ezt az AGYB javasolja és az MNASZ Intéző Bizottsága által erre kijelölt bizottság által előírt feltételek teljesülnek. (12 – 14 éves kor között kizárólag a Suzuki Swift Kupában lehetséges az indulás.) „Arany” licenc Jogosít: „A” licenc szerint. Az „ARANY” licenchez járó szolgáltatások, kizárólag a versenynaptárban szereplő magyar rendezésű OB versenyeken. -A Rendezvények során a rendezők a boxigénylések alkalmával kötelesek a ... időpontokban, illetve a Bajnokság Rendezvényein, az átvételeket megelőző, a Versenykiírásokban megadott időben, gépkönyvezésen kell megjelenniük. Kategóriák és csoportok I.kategória Szériaautók Túraautók Szabad (nem N, A,) N csoport A csoport F csoport (GT, Prototípus, Histo Cup autók) (F csoportba tartozik minden meglévő vagy lejárt homologizációjú, illetve homologizációval nem rendelkező zárt karosszériás gépjármű.) II. kategória – Acis Forma versenyautók együléses formaautók V. kategória – Suzuki Swift Kupa VI. kategória – SEAT Leon Kupa VII. Lotus Kupa autói VIII. Lotus Női Kupa autói E csoport ... DUNA - AUTÓ AUTÓS GYORSASÁGI I. OSZTÁLYÚ ÉS ENDURANCE ORSZÁGOS BAJNOKSÁG RRC SUZUKI KUPA LOTUS CUP EASTERN EUROPE LOTUS LADIES CUP SEAT LEON KUPA 2013. évi ALAPKIÍRÁSA Készítette az MNASZ Gyorsasági Szakági Bizottsága Jóváhagyta az MNASZ Intéző Bizottsága Kiadja az MNASZ Titkársága utolsó módosítás dátuma: 2013. március. 1 TÁMOGATÓINK: 2 TARTALOMJEGYZÉK 1   1.1   1.2   1.3   2   MEGHATÁROZÁSOK ............................................................... 7   S ZABÁLYOK ........................................................................................... 7   B AJNOKI ... Nemzeti Suzuki Swift csoport Nemzeti SEAT Leon csoport Lotus Cup Eastern Europe Lotus Ladies Cup Az „F” csoportba kerülnek besorolásra a WRC, a KitCar és a Szuper 1600-as és S2000-es autók. A illetve N csoportban a homológ lap VK,WR,WR2,SP,KS,KSR kiterjesztésen szereplő alkatrészek használata tilos! A/N csoport – R csoport megfelelőségek Az R csoportos gépkocsik az A vagy N csoportos gépkocsiknak megfelelően vehetnek részt a versenyeken: A/N csoport‐R csoport megfelelőségek  14 A/N csoport   N/1 1400 ccm‐ig  N/2 nagyobb mint 1400 ccm, de legfeljebb 1600  ccm  A/6 nagyobb mint 1400 ccm, de MNASZ Gyorsasági
  • 2013.03.14.
    - TouringCars - SuperNational o abszolút 3 o géposztály: 4000 cm 3 o géposztály: 2000 cm 3 o géposztály: 1600 cm - Magyar Kupa o abszolút 3 o géposztály: 2000 cm 3 o géposztály: 1600 cm 3 o géposztály: 1400 cm o Suzuki géposztály - Junior Kupa Az RNOB keretében megrendezésre kerülő valamennyi versenyt jelen szabályok szerint kell lebonyolítani. Az RNOB valamennyi résztvevőjének, (versenyzők, nevezők, rendezők és közreműködők) be kell tartania jelen RCVSZ előírásait. Valamennyi versenyt, csak az OFRB írásban rögzített jóváhagyásával lehet megrendezni. A jóváhagyott verseny (versenykiírás) csak a jóváhagyó ... teljesítenie. Ellenkező esetben az első előfutamba csak a sportfelügyelők döntése alapján sorolható be. 2.2.9.2 Előfutamok Az edzésen legalább egy kört teljesített versenyzők megszerzik az előfutamokon való indulási jogot. Az RNOB versenyein, amennyiben az alábbi divíziókban a gépátvételen 6, vagy ennél kevesebb verseny gépkocsi felelt meg, - a Felügyelő Testület döntése alapján - az előfutamokat együtt futják: Super1600, TouringCars, és SuperNationals Magyar Kupa és a Magyar Kupában a Suzuki kupa összevonásra kerül. A Junior Kupa más diviziókkal és géposztályokkal nem kerül összevonásra 17 A ... ................................................................................................... 24 PARC FERME - EREDMÉNYEK - ÓVÁSOK ........................................... 24 P ARC FERME ............................................................................................ 24 V ERSENYEK ÉRTÉKELÉSE ......................................................................... 25 E REDMÉNYEK .......................................................................................... 26 Ó VÁSOK - FELLEBBEZÉSEK ........................................................................ 26 DÍJAK – KUPÁK ..................................................................................... 27 AZ ... verseny rendezője köteles a jelen RCVSZ 3. fejezetében leírtak szerint a versenykiírást az adott versenyre érvényes információkkal kitöltve a versenyt megelőző 60 nappal jóváhagyásra benyújtani és jóváhagyás után közzétenni.  Magyarország Országos Rallycross Bajnokságához tartozó versenyek esetében az „FIA Rallycross versenyek szabályai" érvényesek, amelyet a RCVSZ 2. fejezete tartalmaz.  A Magyar Kupa és Junior kupa részére a versenykiírást ki kell egészíteni a nemzetközi előírásoktól eltérő szabályozásokkal.  A versenyek jóváhagyott kiírásai megjelennek az MNASZ (www.mnasz.hu) hivatalos ... az MNASZ adott évben érvényes díjtételei szerint. A napi licenc kiadásának feltétele: a licenc igénylő lap kitöltése, a verseny orvosi írásos hozzájárulás és a szabályismereti vizsga sikeres letétele. A napi licencet váltó versenyző nem kerül értékelésre a bajnokságban. Abban az esetben, ha a napi licences versenyző MNASZ versenyzői licencet vált ki a következő bajnoki futamig, akkor az előző versenyen szerzett pontokat utólagosan is megkapja. A Magyar Kupa versenyeire nevezhető minden 11. életévét betöltött versenyző, 16.életévének betöltéséig maximum 1600 ccm-es gépkocsival. Az indulás MNASZ
  • szinte lehetetlen megverni. (de lehet hogy a murván megcsinálja??!!)A feltörekvő Vass Zoli (Mitsubishi) is ki van éhezve a futamgyőzelemre, és meglepetést okozhat a két esélyesnek! De Mózer (Skoda Fabia) és Révész (Mitsubishi) is, akik a hazai pálya előnyeit élvezik, bizonyosan a dobogóra pályáznak!A Super1600-asok, azaz a „zümmögő méhkasok” kategória favoritjai is itt lesznek, azaz Ország Zsolt (Suzuki Ignis), Bánkuti Junior (Peugeot), Majerszki Gabi (Suzuki Swift) és az apa fiú páros Újházi Béla (Opel) és fia Ádám (Opel). Azonban egy titkos favorit, a hazai pályán versenyző Petrilla Krisztián ... (Ford) érkezése még kérdéses.A SuperNational kategóriában Lajos Gyula, azaz „Luigi” (Seat Ibiza) abszolút esélyesnek számít, helyzetét a kategóriát váltó tavalyi Magyar Kupa győztes Csendes Zsolt (Opel) és az ifjú titánok, Marton Gergely (Skoda) és Klausz Kristóf (BMW) keseríthetik megA fiatal tehetségek kategóriájának, azaz a Magyar Kupa egyik nagy esélyese a „RabócsiRing neveltje”, a 13 éves fiatal tehetség, Csirmaz Brúnó, aki a továbbfejlesztett Hondát és a hazai pálya előnyeit bizonyára kihasználja. De a favoritok között szerepel Peitler Zsolt (BMW) és Kovács Marcell (Suzuki) is.Az abszolút ... ZsoltOZS Racing TeamBMWKádár PatrikMGAMS KftSuzuki SwiftGerencsér DávidMGAMS KftSuzuki IgnisGerencsér KincsőMGAMS KftSuzuki SwiftMunkácsy GyulaMGAMS KftFord SierraBenyó MátéMGAMS KftSuzuki SwiftGóth ViktorMGAMS KftOpel CorsaJuniorVaskó DominikBánkuti motorsportSuzuki SwiftÚjházi TamásTQS Hungary KftSuzuki SwiftHofecker CsabaTQS Hungary KftSuzuki SwiftPerendy PéterMGAMS KftSuzuki Swift    Amatőr VersenysorozatDIV I Keleti 1600Roland PisioSkodaElek CsabaLadaElek GáborLadaBődi SándorLadaCsatári JánosLadaLakatos MihályLadaNagy LászlóLadaGábor NorbertSkodaBoldizsár AttilaLadaDalmi
    Máriapócs

    Rallycross

  • 2013.02.27.
    szeretnének az Országos Rallye Bajnokság vagy a Historic Rallye Bajnokság futamain - mint navigátorok - kiválthatnak „N” licencet. Jelen szabály alól az RSB egyedi felmentést adhat. 1.2.3.2. AUTÓS GYORSASÁGI SZAKÁG Versenyzői licencek A licencek kiváltásának korhatára az FIA előírásai szerint. Egyedi esetben 12 éves kortól licenc adható, abban az esetben, ha ezt az AGYB javasolja és az MNASZ Intéző Bizottsága által erre kijelölt bizottság által előírt feltételek teljesülnek. (12 – 14 éves kor között kizárólag a Suzuki Swift Kupában lehetséges az indulás.) Amennyiben a kérelmező elvégezte az MNASZ által MNASZ
  • 2013.02.20.
    ...................................................................................................50 66. TESZTELÉS ............................................................................................................. 50 V1 – FIA RALLYE EURÓPA BAJNOKSÁG/KUPA (ERC) ..........................................51 ÁLTALÁNOS ALAPELVEK ................................................................................51 1. BAJNOKSÁG ÁLTALÁNOS FELTÉTELEI ............................................................... 51 ELFOGADOTT JÁRMŰVEK ...............................................................................51 4.3. KIEGÉSZÍTŐ RENDELKEZÉSEK ... ............................................................................ 51 BAJNOKSÁGOK ÉS PONTOZÁS ........................................................................51 5. A BAJNOKSÁG KÖVETELMÉNYEI ..................................................................................... 51 5.3. AZ EREDMÉNYEK SZÁMA A BAJNOKSÁG VÉGSŐ ÉRTÉKELÉSÉBEN ............. 51 5.4. A BAJNOKSÁG RALLYE-JAINAK SZÁMA .............................................................. 51 5.5. RALLY EURÓPA KUPÁK......................................................................................... 51 5.6. FIA EURÓPA RALLY BAJNOKSÁG CSAPATOK RÉSZÉRE ................................. 52 11 ... .......................................................................... 53 13.3. EURÓPA KUPÁK JELLEMZŐI ................................................................................ 53 STANDARD DOKUMENTUMOK ÉS IDŐTERVEK ...................................................53 14. A RENDEZVÉNY JELLEMZŐI ................................................................................. 53 14.1. IDŐTARTAM ............................................................................................................ 53 GÉPKOCSI AZONOSÍTÁS .................................................................................53 18. RAJTSZÁMOK ÉS REKLÁMOK MNASZ Rally OB, Rallye2, Historic
  • 2013.02.12.
    Országos Rallye Bajnokság vagy a Historic Rallye Bajnokság futamain - mint navigátorok - kiválthatnak „N” licencet. Jelen szabály alól az RSB egyedi felmentést adhat. 1.2.3.2. AUTÓS GYORSASÁGI SZAKÁG Versenyzői licencek A licencek kiváltásának korhatára az FIA előírásai szerint. Egyedi esetben 12 éves kortól licenc adható, abban az esetben, ha ezt az AGYB javasolja és az MNASZ Intéző Bizottsága által erre kijelölt bizottság által előírt feltételek teljesülnek. (12 – 14 éves kor között kizárólag a Suzuki Swift Kupában lehetséges az indulás.) Amennyiben a kérelmező elvégezte az MNASZ által elfogadott MNASZ
Előző 3 / 4 Következő