System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 25
Előző 1 / 2 Következő
  • 2013.11.13.
    Pedig már azt hitték… DYNAMIC RALLY TEAM – 47. Mecsek Rallye, 2013. november 8-9. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Megjárta már a mecseki dombokat a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó által kormányzott BMW Z4, de a hétvégén újra a baranyai szerpentineken száguldozott. A Dynamic Rally Team alakulata a 47. Mecsek Rallyet sem hagyhatta ki, ahol esélyünk volt arra, hogy akár az S csoport év végi bronzérmét is bezsebeljék. A technika ördöge azonban most is közbeszólt… Pedig már azt hitték, hogy semmi műszaki probléma nem állhatja útjukat. Lángi Attila: Habár tartottam ... minden futamon. Ez nem az én versenyem volt, de még összességében, ebből a szezonból sem tudok olyan futamot mondani, ahol minden összeállt volna, és kitapasztaltuk volna azt, mire is vagyunk képesek valójában. Az idén még lehet, hogy rajthoz állunk a Szilveszter Rallyen – de ott is csak akkor, ha 18-as téligumival teljesíthetjük a futamot. Addig is a november 15-17-ei Autó-Motor-Sport Expón lesz megtekinthető a BMW Z4, utána pedig gőzerővel készülünk a 2014-es versenyszezonra. Toma József „Csimpike”: Végigértünk, de sajnos nagy izgalmak, kalandok nem történtek velünk a gyorsasági szakaszokon ... a mecseki, éjszakai gyorsaságiktól, magunkhoz képest mégis elég jó idővel abszolváltuk a pénteki pályákat. Lehetett volna ez jobb is, ha nem gumizzuk el magunkat, de azért így is meg voltunk elégedve az eredményünkkel, kezdésnek megfelelő volt. Szombat délelőtt, a folytatásban viszont bekövetkezett az, amiben biztos voltam, hogy nem történhet meg. Kassa után, idén már másodszor jártunk úgy, hogy menet közben eltörött a továbbfejlesztett váltókar a BMW-ben. A helyzet erősségét fokozta az, hogy miközben tolta fel a váltót az 5. sebességi fokozatba, nem akadt be a megfelelő helyre, így összeakadt ... – magunkhoz mérten – fitten álltunk rajthoz. Véleményem szerint elég jó tempót tudtunk diktálni, hibátlanul vettük az akadályokat – ám a technika most is megmakacsolta magát. A harmadik szakasz 5. kilométerénél eltörött a váltókar, s ötödik sebességi fokozatban maradt a váltó. Elsődlegesen az volt a tervünk, hogy abszolváljuk a hátralévő gyorsokat, s ha kell, a hátunkon vigyük be a BMW-t a szervizparkba, hogy ott orvosolni tudják a problémát. Hiába raktunk azonban be új váltókart, a váltó nem akart megmozdulni. Jobbnak láttuk, ha visszaállítjuk az „eredeti” állapot: abszolút váltókar nélkül gurultunk kiBMW Z4 Mecsek Rali Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.11.08.
    Maximális koncentrációval DYNAMIC RALLY TEAM – 47. Mecsek Rallye Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A Vác Rally óta küzdenek a betegséggel a Dynamic Rally Team versenyzői. Lángi Attila és Toma József „Csimpike” sikeresen abszolválta a TAXI4 Budapest Rallyt, s most újabb kihívás elé néznek: a 47. Mecsek Rallye elé. A fiúk ismerősek már ezen a terepen, bár elmondásuk szerint mindig tartogatnak újdonságokat a szakaszok – főleg az esti, farönkökkel övezett gyorsaságik. Lángi Attila: A Vác Rally óta betegséggel küszködök, és még mindig nem lábaltam ki ebből a vírusból. A ... helyzetet nehezíti az, hogy Csimpi is lebetegedett. A munka azonban nem áll meg, hiszen készülni kell a hétvégi, 47. Mecsek Rallyera. Lényegi változtatást nem eszközöltünk az autón – a Budapest Rally óta csak annyit tettünk a BMW- vel, hogy minden alkatrészét megerősítettük. Így már 1.000 %-ig biztos vagyok abban, hogy végig fog menni a soron következő versenyen. Bármilyen körülmény is adódjon a futam során, a gépkülönlegességünk egyben, sikeresen fogja teljesíteni a kijelölt távot. Már csak a lámpasort kell beállítanunk, hiszen főszerepe lesz a hétvégén, ugyanis három gyorsaságit sötétben, egyetMecsek Rali BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.10.30. 14:42
    szalonképtelensége miatt sem. Mit is tudhatunk a megújult BMW Z4M-ről? Miért is volt rá szükség?- Az első futóműben átkerült a "gyári" helyére a stabilizátor bekötő, a hátsó futóműnek meg lett hosszabbítva az útja, nagyon sok pont lett leerősítve, köztük olyan dolgok is, amikkel sose gondoltam hogy foglalkozni kell, de a Lábatlan - Bajna szakaszon lévő ugratón kimozdult a helyéről a motor, ami miatt a motortartó konzol jelentős átalakításon esett át, kiesett a hűtő, aminek a gyári fém tartókonzolja szintén meg lett erősítve, emeltünk kb 1,5 cm-t a hasmagasságon és jelentősen puhítottunk a Dynamic Rally Team - 47. Mecsek Rallye. 2013.11.08-09.Lángi Attila - Toma József. BMW Z4 MRiport Lángi Attila autóversenyzővel a 47. Mecsek Rallye előtt.2013 november elején rendezik meg a Mecsek rally-t.

    Historic

  • 2013.10.09.
    Igazi rallykalandok sikerrel fűszerezve DYNAMIC RALLY TEAM – TAXI4 Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A Lángi Attila-Toma József „Csimpike” alakulat háza táján volt izgalom bőven a múlt hétvégi, TAXI4 Budapest Rallyen. A Dynamic Rally Team párosa hiába készítette fel most is maximálisan a BMW Z4 M Coupet a bajnoki fordulóra, a technika ördöge ismét megtréfálta őket. A fiúk azonban fricskát törtek az orra alá, s sikeresen kormányozták be csodajárgányukat a célba. Teljesítményük az S csoport és a 12-es géposztály harmadik helyét ... abszolvált hat gyorsaságit. Nagyon jó verseny volt, gödrös, dobálós és egyben kiszámíthatatlan. Végül nem fogott ki rajtunk a Budapest Rallye, s célba kormányoztuk a BMW Z4-t, ami az S csoportban és a 12-es géposztályban is a harmadik helyet jelentette számunkra. Az örömünk mellé most munka is társul, hiszen már gőzerővel dolgozunk azon, hogy a soron következő, novemberi Mecsek Rallyn újra egy 100%-osan felkészített kocsival tudjunk rajthoz állni. Toma József „Csimpike”: Nagyon jól éreztem magamat a Budapest Rallyen, igazán jó rendezvény volt! Egy bánatom van csak a prológgal kapcsolatban. A rajtdobogó ... azt se tudtuk, mire számíthatunk az erdei utakon, mennyire lesznek azok felhordásosak. Óvatosan csináltuk végig az első két gyorsaságit, majd jött a Lábatlan-Bajna rész, amin viszont már versenyeztünk. Ott sikerült az ugratónál érdekesen leérkeznünk, aminek következtében elmozdult néhány alkatrész a BMW-ben. Megrepedezett az újonnan rendbe rakott lengőkar, s zörgő hátsó difivel érkeztünk meg az első kör utáni szervizparkba. A problémát orvosolták a szervizeseink, viszont 200 forintot se tettünk volna arra, hogy ez az autó le fog érni a következő szakaszon. Ennek ellenére, még sikeresen ... ugratnunk, ami után nem is értettük, hogyan tudtuk bevenni a soron következő bal kanyart, hiszen a pilótám gyakorlatilag folyamatosan egyenesen tartotta a kormányt. Szerencsére itt is elkerült minket a baj, bár a kocsit rendesen megviselte az eset. A difi úgy döntött, hogy meg akar szökni a Z4-ből, de a szervizeseink végül meggyőzték, hogy jó helyen van, és most az a feladata, hogy segítsen bennünket a Budapest Rallye abszolválásában. Az átbeszélővel is történt valami, Attila nem hallotta, mit diktálok neki, így a végén kiabálnom kellett, hogy tudjunk kommunikálni. Végül kiküzdöttük magunknak a sikertBMW Z4 Budapest Rallye 2013 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.09.28. 09:43
    Egy rövidre sikeredett Vác rali vagyunk túl, ne menjünk a dolgok elejébe, inkább beszéljünk a prológról. A több ezer szurkoló tágra meredt szemekkel csodált meg benneteket. Új szponzort véltek felfedezni a Z4 oldalán, vagy csapatósra "nézőbarátira" sikeredett a prológ esetleg?- Igen érdekes versenyen vagyunk túl, igazából semmi nem úgy sült el ahogy vártuk! A prológ igen jó móka volt, igyekeztünk kiszolgálni azt a hihetetlen sok nézőt aki kilátogatott a laktanyába, ezt szerintem viszonylag jól oldottuk meg. Gyorsan mentünk de azért ahol lehetett hagytuk hogy a ribancunk rázza azt a formás Dynamic Rally Team - IV. PM Peugeot Vác Rali. 2013.09.21-22.Lángi Attila - Toma József. BMW Z4 MRiport Lángi Attila autóversenyzővel a IV. PM Peugeot Vác rali után.

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.09.25.
    Por került a gépezetbe DYNAMIC RALLY TEAM – IV. Peugeot PM Rally, 2013. szeptember 21-22. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Igen rövidre sikeredett a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” páros váci versenye. A Dynamic Rally Team színeiben induló BMW Z4 M Coupe már az első gyorsasági szakaszt követően a futam feladására kényszerült. A fiúk azonban nem keseredtek el – már neki is álltak a versenygép revíziójának, hogy a két hét múlva megrendezésre kerülő Budapest Rallyn ismét rajthoz állhassanak. Lángi Attila: Az utolsó pillanatban is szereltük a kocsit, hogy rajthoz ... tudjunk állni vele a múlt hétvégi IV. Peugeot PM Vác Rallyn. Az összes fejlesztett alkatrész túl van már a próbáján, ám most ismét egy olyan probléma jött elő, amire nem is számítottunk. Az első, Gombás-Sejce szakaszon, hegyről lefelé, a balos visszafordítóban belementünk egy gödörbe, s ott eltörött a jobb hátsó lengőkar. Az autó eleje folyamatosan a levegőben volt, s nagyon füstölt a gumi, még a kocsiban is alig kaptunk levegőt. A szakaszról még le tudtunk jönni, így volt mért időnk, de sajnos nem a reális eredményt mutatta. Amíg lehetett, jól menetelt a BMW, bár a pályán nem kanyarodott annyira ... elsődleges az, hogy a debütáló évében kiforrja magát a Z4, minden gyermekbetegsége előjöjjön, hogy aztán újult erővel, magabiztosan vághassunk neki a következő szezonnak. Toma József „Csimpike”: Azt most nem mondhatom, hogy remek versenyhétvégénk volt Vácott. Jó hangulatban telt el ez a pár nap, ám sajnos igen rövidre sikeredett a menetelésünk. A Z4 fogadtatása most is a megszokott volt, habár Kőváry Barna szerint nem olyan formájú, ami rallyra való lenne. Ám miután látta, hogy hogyan közlekedtünk és milyen időt értünk el vele a prológon, megváltoztatta a véleményét. A prológon egy igazán jó ízűt Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.09.20.
    Váci tradíció DYNAMIC RALLY TEAM – IV. Peugeot PM Rally Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A küzdelmes kassai futamot követően újabb megmérettetésre vállalkozott Lángi Attila és Toma József „Csimpike”. A Dynamic Rally Team párosa kitekintést teszt a Rali Túra Egylet záró fordulójára, amit szeptember 21-22-én rendeznek meg. A Vác Rally szinte hazai pályának számít a fiúknak, Csimpinél pedig már tradícióvá vált a váci futamon való rajthoz állás. Lángi Attila: Nagyon izgulunk már, hogy a hétvégén fel fogjuk-e ismerni a pályákat, hiszen tavalyról már vannak emlékeink Vácról ... fokozott figyelmet igényel a versenyzők részéről. Úgy gondolom, a kocsi fogadtatása hasonló lesz, mint az eddigi versenyeken. Emellett a BMW-nknek már van híre Vácott, hiszen a bukócső például itt készült hozzá – ezért mondhatjuk, hogy a Z4-nek is vannak váci gyökerei. Bármi adódjon is a versenyhétvége során, az utolsó leheletünkkel is küzdeni fogunk azért, hogy a kocsit célba vigyük. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NANO-IT-AUTO (www.nanolia.com), Contact-Consult, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, MCG Europe Kft., Pro Complex Security ... . De viccet félre téve, már nagyon készülünk a hétvégi derbire. Igazán népes mezőny fog összegyűlni a Vác Rallyra, amin belül a BMW-s tábora is igen nagy lesz. Ez külön öröm számunkra is, hiszen lesz kikhez mérnünk a teljesítményünket. A Baranya Kupán való szereplésünk óta a legnagyobb problémánk a váltókar eltörése volt, s bízunk benne, hogy a jó széria megmarad Vácra (aztán pedig majd Budapestre) is. A kassai ORB-s fordulót követően szétszedtük a váltót és revíziót hajtottunk végre rajta, így még biztosabb és stabilabb, mint eredetileg volt. Hankook abroncsokból is felszerelkeztünk, de nem ... bízzuk a véletlenre a dolgokat, s vásárolunk majd még, hogy felkészüljünk mindenféle időjárási viszonyra. Sajnos arra már nem marad időnk, hogy teszteljünk a futam előtt, hiszen be kell fejeznünk a Z4 felkészítését, és a futóművét is be kell még állítanunk. Emellett én még mindig a kassai megfázásom következményeitől szenvedek, abból kell minél előbb kigyógyulnom, hogy maximálisan a hétvégi feladatomra tudjak koncentrálni. Bízom benne, hogy megmarad a célba érős széria, de legvégső esetben akár a hátunkon is célba visszük a kocsit. Toma József „Csimpike”: Mondhatni, nálam már tradícióvá válik a VácIV. Peugeot PM Rally BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.09.17. 11:38
    Hankook intermedia gumit 4 felnire, a többire meg a már jól kipróbált keverékeket, és egy nagy alvás után indulás ide a közeli Vácra, hogy remélhetőleg parádés versenyzés közben egy nagyot szórakozzunk! Miután megérkezett a hátsó rendszámotok is Szlovákiából így egy egész BMW Z4M-le vágtok neki a Váci lecsónak. Erre a versenyre kell-e különleges beállítás, programozás, bővítés-szűkítés?- Ja igen, most hogy mondod hétvégén a keleti pályaudvaron a szlovák autósport szövetség képviselőjétől átvehettük a rendszámunkat (köszönjük)! Ezt most atombiztosan rögzítjük, és a további ilyen esetek ... licences kategóriában, de ez a verseny nekünk a kánaán lesz mert mindig csak a BMW-k idejével foglalatoskodnánk, de az általunk látogatott versenyeken általában elég kicsi a BMW-s mezőny, de itt viszont..... Nagyon örülünk nekik, és külön öröm hogy a részünkről nagyra tartott Rafael Tamás barátunk is indul Rigó Bélával az oldalán, igaz hogy csak kisebb kategóriás autóval, de jó lesz megint úgy versenyezni hogy ott lesz Ő is! De hát még ott lesz Novák Balázs is akivel tavaly jókat csatáztunk, meg a többiekkel is ismerősként találkozhatunk újra. A hárombetűs bajor márkával résztvevőktől amúgy is ... indul majd, ami azért garancia a látványos lebonyolításra. De azért mindent megteszünk mi is a szórakoztatásért, úgy érezzük kezdünk beleérni a Z4-be. Úgyhogy a kérdés nem kérdés többé: ez nagy durranás lesz! - Köszönjük szervizeseinknek a néha hálátlan munkát amivel minden nehézségen átsegítenek minket, egyre érettebben, és köszönjük azoknak a látogatást akik (igaz a helyszín lakhelyünkhöz közelisége ebben sokat segít) csak miattunk jelennek meg ezen a rendezvényen! Köszönjük még mindenkinek aki a pálya széléről szurkolja végig csatáinkat, ha esik, ha fúj, ha süt, ha éget! Gyertek el minél Ez a verseny nekünk a kánaán leszDynamic Rally Team - IV. PM Peugeot Vác Rali. 2013.09.21-22.Lángi Attila - Toma József. BMW Z4 MBeszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a IV. PM Peugeot Vác Rally előtt.

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.09.12.
    Csatát is nyertek, kupával is gazdagodtak DYNAMIC RALLY TEAM – 39. Kassa Rally, 2013. szeptember 6-8. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Küzdelmes hétvégét zárt Kassán a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó. A BMW Z4 M Coupe alázatosan szolgálta gazdáit, ám a váltókar makacskodása komoly fejtörést okozott a páros tagjainak. A Dynamic Rally Team versenyzőit végül a 12-es géposztály 3. helyén intették le. Ennek az eredménynek köszönhetően pedig nem csak egy igazán megérdemelt serleggel gazdagodtak, de Csimpinek egy igazán különleges születésnapi ajándékot is nyújtottak ... előtt 5 kilométerre ugyancsak előjött a probléma, és ismét üresben maradt a váltó. Azt hittük, itt a versenyünk a vége. De nem ették azért olyan forrón ezt a kását! Az autó alá másztam, és addig próbálkoztam helyretenni a dolgokat, amíg egy második fokozatot sikerült kikönyörögni a váltótól. Ha ilyen körülmények között is, de sikerült teljesítenünk a 9. gyorsasági szakaszt, és a céldobogón is át tudtunk gurulni a BMW Z4-gyel. A kategóriánk 3. helyét szereztük meg, aminek rendkívül örülünk, s úgy érezzük, hogy a küzdelmes kassai hétvége után ezt meg is érdemeltük. A kocsi fogadtatása már-már ... . Lángi Attila: Eredményes hétvégét zártunk Kassán. Gyilkos pályákon versenyeztünk, amik nagyon nagy odafigyelést igényeltek, sokan ki is estek, de a végén mi csak azért is átgurultunk a célvonalon. Küzdelmes futamunk volt, ahol a szlovák mezőnyt sem kell lebecsülni – ügyes pilóták és jó technikai felszereltség jellemzi azt a bajnokságot. Egy célunk volt: a kategóriánkban szereplő másik BMW idejét figyeltük, és azelőtt szerettünk volna végezni. Ez meg is történt, végig jobban teljesítettünk, ám ők sajnos idő előtt a küzdelmek feladására kényszerültek, mi pedig ellenfél nélkül maradtunk. Szerencsére ... tudtunk rajta annyit autózni, mint ami eredetileg tervezve volt. A vasárnapunk rendkívül küzdelmesre sikeredett. A 7. szakaszon, a cél előtt körülbelül 3 kilométerre eltörött a BMW-ben a váltókar. Abba a „szerencsés” helyzetbe voltunk, hogy mindez üres állapotban következett be, s így félre kellett állnunk. A szerencsére azonban nem hagyott el minket teljes mértékig: sikerült egyes sebességi fokozatba tennünk a kocsit, s így – ha lassan is, de – teljesíteni tudtunk a visszalévő távot. A 8. gyorsaságin pedig ugyancsak ebben az állapotban kellett végiggurulnunk. Az etapon, az utolsó szakasz rajtja ... megszokottnak mondható: rengetegen voltak rá kíváncsiak, gyönyörködtek benne, fotózkodtak vele. A szlovák technikai emberek is nagyon várták már az érkezésünket, hiszen sokat hallottak már a Z4-ről – mivel többször is dolgoztam már kinti versenyen, így szóba került korábban a csodajárgányunk. Végre úgy működött a technika, ahogy kellett. Az új Hankook gumik is jól vizsgáztak, sikerült a megfelelő keverékeket választanunk a kassai körülményekhez. Nagyon jóízűt autóztunk, és rengeteg pozitív élménnyel gazdagodtunk, ami reméljük csak gyarapodni fog a szezon hátralévő részében. Partnereinknek köszönjük azKassa Rallye BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.09.04. 12:15
    Kedves Attila!Kategóriátokat elnézve, két Mitsubishi és egy BMW E36-tal lesztek együtt. Az erőviszonyok tekintetében milyen céllal indultok a versenyen?- Természetesen győzni szeretnénk!De komolyra fordítva a szót csak a tisztes helytállás lehet a reális célunk. Maximum a BMW E36 (ami egy elég komoly versenygép csak és kizárólag a legminőségibb alkatrészekből megépítve) jöhet számításba, hacsak nem történik a többiekkel (3. mitsu!) valami, amit nagyon nem szeretnénk. A dobálós szűk pályákon minden megtörténhet, műszaki hiba is ronthatja a többiek és a mi esélyeinket is, de ha a három ... négykerekes mögött tudnánk befejezni a versenyt az igen elégedetté tenne minket.Mennyire sikerült a Kassa Rally-ra ráhangolódni a Baranya Kupán?- A Baranya kupa egy igen jó összerázó futam volt, nagyon élveztük minden percét, sokat tanultunk ismét, róttuk a versenykilométereket ami nagyon hasznos, és végre megajándékozott minket a járgány egy műszaki hiba mentes versennyel. Ezért hogy a szokásos egyensúly visszaálljon mi megajándékoztuk őt egy nagyon téves gumiválasztással. De most összebújtunk a Z4-gyel és ki-ki megígérte a másiknak hogy most nem hibázunk. Amúgy szerintem most az egész csapat Nemzetközi vizeken győzni szeretnénk!Szinte még ki sem hűlt a Baranya Kupán feltüzesített BMW Z4M motorja, máris újra harcba száll Lángi Attila és Toma József, a Kassa Rally-n az idő és a kategóriatársak ellen.Attilát kérdem az ORB verseny előtt.

    Rally OB, Rallysprint

  • 2013.09.03.
    „Háborút akarunk nyerni, nem csatát!” DYNAMIC RALLY TEAM – 39. Kassa Rally Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A két héttel ezelőtti Baranya Kupán már azt az arcát mutatta a BMW Z4 M Coupe, amit gazdái többször is szeretnének látni tőle. A Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó által terelgetett csodajárgány a komlói futamot az M2 kategória harmadik helyén zárta, műszaki hibáktól mentesen. De ami ennél is lényegesebb: a Dynamic Rally Team versenyzői olyan tapasztalatokkal gazdagodtak a múltkori futamon, aminek nagy hasznát vehetik majd az ORB kassai fordulóján. Lángiék ... döntő lehet, s nem csak az időjárás miatt – az abroncsok keménysége meghatározó lesz arra nézve, meddig és hogyan fogjuk tudni teljesíteni a kijelölt távot egy szett gumival. Remélem, hogy a hétvégén kellemes, rallyversenyhez ideális időjárás lesz – napsütéssel, eső nélkül, 24 fokkal. Épségben szeretnénk végigvinni az autót a jóval nehezebb és hosszabb, agresszívan dobálós és technikás pályákon. A megfelelő futómű-beállítással pedig fel tudjuk majd venni a kesztyűt a BMW-sekkel szemben, s igyekszünk tisztesen helytállni a Z4-gyel. Toma József „Csimpike”: Az augusztus 24-25-ei Baranya Kupát ... dolgunk, hogy átállítsuk a BMW-t a Hankook gumikra, s bízunk benne, hogy most már igazán versenyképesek tudunk lenni. A Baranya Kupán történt esetből tanultunk: inkább vizes gumikkal megyünk ki a száraz pályára, nem pedig fordítva. Az előző futamon nagyon elgumiztuk magunkat, rossz taktikát választottunk, aminek következtében jó pár másodpercet bennhagytunk a gyorsaságikon. Ez az eset mély nyomot hagyott bennem, de legalább egy tapasztalattal gazdagabbak lettünk. Kassán azonban egy másik, kicsit harcosabb stratégiával állunk majd rajthoz – háborút akarunk nyerni, nem csatát. A gumiválasztás ismét ... ízelítőt belőle. Csütörtök reggel utazunk Kassára, hiszen kora délután már az itinerátvétellel indul a program, s amint lehet, gőzerővel megkezdjük majd a szakaszok feldolgozását. Pénteken is tréning szerepel a menetrendben, majd szombaton kezdődik a verseny a rajtceremóniával és 4 gyorssal, vasárnap pedig a maradék 5 szakasszal folytatjuk a versenyhétvégét. Célunk most is az, hogy épségben bekormányozzuk a BMW-t a célba. Örülnénk neki, ha ismét dobogóra tudnánk állni a kategórián belül, ám ez nem lesz olyan egyszerű, hiszen Mitsubishikkel kell majd felvenni a harcot. A szlovák pályák amúgy sem ... autópálya-minőségűek, sok a töredezett beton, amin a Mitsubishik könnyebben átlépnek, az összkerék-meghajtás nagy előny lesz. A mezőnyben, a szlovákok F csoportjából csak egy autó van, ami valamelyest összehasonlítható a miénkkel, így majd annak a teljesítményét fogjuk figyelni. Mi nem feltétlenül a nézőknek fogunk autózni, hanem versenyezni megyünk ki Kassára, és szeretnénk a lehetőségeinkhez mérten a legjobb eredményt elérni a Z4-gyel. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NANO-IT-AUTO (www.nanolia.com), Contact-Consult, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED MotorsportBMW Z4 39.Kassa Rally Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.28.
    Önbizalom is termett Baranyában DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013, 2013. augusztus 24-25. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Hosszú idő után, végre műszaki hibáktól mentesen teljesített rally futamot a BMW Z4 M Coupe. Lángi Attila és Toma József „Csimpike” csodajárgánya a Baranya Kupán úgy viselkedett, ahogy gazdái elvárták tőle. Az augusztus 24-25-ei futam nem csak élvezetes autózásra nyújtott lehetőséget a Dynamic Rally Team versenyzőpárosának, de egyben felkészülést is jelentett neki a szeptemberi ORB-fordulóra, a Kassa Rallyera. Lángi Attila: Kicsit nehézkesen ... . A BMW nagyon jól viselkedett, eltaláltuk a megfelelő futómű-beállítást is, valamint a szervizeseink most is a maximumot nyújtották. Mindkét szakasz nagyon tetszett, de talán a hetvehelyi egy kicsivel több érdekességet, izgalmat nyújtott számomra. A Z4 fogadtatása remek volt, újabb tagokkal gazdagodott a rajongótábora. A kocsi még mindig nagyon tetszik a közönségnek, a szó szoros értelmében várják a gyorsasági szakaszokon. Rengetegen szurkoltak nekünk, odajöttek hozzánk a szervizparkban, megcsodálták a kocsit és fotózkodtak vele, velünk, ami igazán szívderítő élmény volt. Nagyon jó hangulatú ... szemben felhalmozott, 35 másodperces hátrányból 16-ot le tudtunk faragni a 7. szakaszon, ám hiába volt meg bennünk a lendület, még így sem tudtuk volna az M2 kategória 2. helyére bekormányozni a Z4-t. Csimpivel elhatároztuk, hogy inkább a nézőknek fogunk autózni, s szépen, látványban gazdag autózással búcsúzunk el a Baranya Kupától. Ez sikerült is, hatalmas sikert arattunk a szurkolók körében. Összességében elképesztő jól éreztük magunkat, nagyon jó szervezésű verseny volt, s még az önbizalmunk is megjött. Külön gratulálok a rallye2-es mezőny azon részének, akik az RTE-ből léptek egy szinttelBaranya Kupa BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.22.
    Megfelelő tréning a Kassa és a Mecsek Rallyera DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A júniusi RTE futamon, a Salgó MIDEX Rallyen láthattuk utoljára a kifinomult formavilágú BMW Z4 M Coupet Lángi Attila és Toma József „Csimpike” kezei között. A Dynamic Rally Team versenyzői önként nullázták a Veszprém Rallyt, hiszen meg akarták óvni a versenygépet az autógyilkos murvától. A fiúknak így elég idejük volt arra, hogy kipihenjék magukat, és újult erővel vágjanak neki a bajnoki folytatásnak. Ehhez pedig kiváló felkészülési lehetőséget nyújt ... leszünk. A BMW Z4 M Coupe már harcra készen várja a komlói megmérettetést. A Veszprém Rallyen nem indultunk el vele, hiszen túlságosan féltettük az autógyilkos murvás szakaszoktól. Ő azonban nem pihent annyit, mint mi, hiszen egyik barátunk az FRT Kupában állt vele rajthoz – ahonnan azonban sajnos nem jött haza épségben. Gatyába kellett ráznunk a technikát, már a futóművet is újra az aszfaltra hangoltuk, amiért köszönettel tartozunk a Montus Futómű Szerviznek! Nagyon várom a futamot és izgulok, hogy tisztességesen helytálljunk a híres mecseki pályákon. Úgy érzem, mindenre fel vagyunk készülve, és ... majd az augusztusi 24-25-ei Baranya Kupa. Lángi Attila: A szeptemberi Kassa Rallye előtt kicsit újra össze kellene barátkoznunk a BMW-vel, hiszen legutóbb a Salgó Rallyen ültünk benne – az viszont nem tegnap volt. Felkészülés szempontjából jó lett volna a múlt hétvégi, tatabányai RTE futam is, viszont a novemberi Mecsek Rallye miatt ideálisabb választás volt a mostani Baranya Kupa. Tavaly már elindultunk ennek a versenynek a keretein belül, a sprintesek mezőnyében, s már akkor nagyon meg is tetszettek az ottani pályák. Biztos vagyok tehát benne, hogy most is egy fantasztikus rendezvény részesei ... minden adott ahhoz, hogy végre jól szerepeljünk. A célunk most is csak annyi, hogy jól érezzük magunkat és mindent kihozzunk a BMW-ből. Toma József „Csimpike”: Hosszú volt a szünet a legutóbbi versenyünk óta, én viszont egy percet sem unatkoztam, hiszen más csapatoknál szervizeltem, külföldi futamokon. A Baranya Kupával még nem igazán kezdtünk el foglalkozni, majd csak közvetlenül a verseny előtt fogunk ráhangolódni, felkészülni a menetelésre. Versenyeztünk már ezeken a pályákon, mindkettőnknek nagyon tetszettek az itteni szakaszok, ezért biztosak vagyunk benne, hogy most is nagyon jó lesz ... rendezvény Komlón. Pénteken utazunk le a helyszínre, ahol terveink szerint még aznap részt is veszünk majd egy Hankook gumiteszten, majd pedig tréningezünk, amíg csak lehet. A BMW-t maximálisan felkészítettük, már csak magunkból kell kihozni minél többet. A hétvégén kipróbálunk majd egy újfajta pályafelírást, s bízunk benne, hogy azzal pontosabbak, sikeresebbek leszünk. Az elvárásaim szerint pedig az M2 kategória első három helyezettje közé várnám magunkat. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NANO-IT-AUTO (www.nanolia.com), Contact-Consult, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmiBaranya Kupa BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.24. 08:46
    A kemény, kanyarokkal és lassítókkal tűzdelt pályák mennyire feküdtek neked és a BMW Z4M-nek? - A Salgó rally gyorsasági szakaszai már nagyon régen a kedvenceink közé tartoznak. Hihetetlen hangulatú minden verseny ezeken a pályákon, mind a kocsiban, mind a pálya szélén. Nagyon sok néző látogatott ki a versenyre akiknek mindenképpen bizonyítani szerettük volna hogy helyünk van ebben a mezőnyben. Szerencsére komolyabb műszaki hibánk nem adódott, kicsit csúszott a kuplung de inkább csak a rajtban kellett vigyázni rá, de sajnos kiderült a gépnek egy hiányossága amivel eddig nem szembesültünk ... tudtuk határozni hogy a hibákat leszámítva milyen időt lehetett volna menni a pályákon és ez bizakodásra adhat okot, ha a futómű beállítási apró hibákon túl leszünk és ezáltal magabiztosabban ( és közben kevesebb kockázattal ) tudjuk majd legyűrni a kanyarokat, akkor igen jó időket lehet szaladni a Z4-gyel, bármelyik versenyen versenyképes lehet az autó.Ehhez még hozzátartozik hogy ezen a versenyen új HANKOOK gumikkal versenyeztünk, amiknek a kiismerése még egy másik feladat, de külön köszönet Turán Fricinek aki hozzásegített a gumikhoz, és utána nem kis meglepetésünkre megjelent nálunk a ... a mi igényeinkre beállítani!. Ez már egyszerűbb feladat, habár ez sem megy majd 1 nap alatt. Legközelebb hol találkoznak a Béjemwé fanok veletek?- Legközelebb feltételezem határt lépünk, ha már Cereden nem sikerült átesnünk Szlovákiába, és Kassa Rally keretein belül versenyzünk, ami izgalmas kalandnak ígérkezik. Nem hiszem hogy Veszprém rallyra lejutnánk, ezt az autót biztos nem visszük murvára. Ha mégis megyünk az csak a tavalyi 325i BMW-vel képzelhető el, de egyenlőre úgy néz ki itthon maradunk. Mindenesetre köszönjük a csapatnak hogy ott voltak velünk, támogatóinknak pedig hogySalgó Rally BMW Z4

    Rally

  • 2013.06.20.
    Rajongótáborral gazdagodott a BMW Z4 DYNAMIC RALLY TEAM –Salgó MIDEX Rallye 2013, 2013. június 15-16. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Salgótarjánban is hatalmas sikert aratott a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó által vezérelt versenygép. Az újonnan épített BMW Z4 M Coupe-nak mára egy igazi rajongó tábora alakult, s kitörő örömmel, szurkolással fogadják a szakaszok mellett. A Dynamic Rally Team párosa most is próbált a nézők kedvére tenni – hol szándékosan, hol akaratukon kívül. De a fő céljuk most is az volt, hogy tanuljanak, fejlődjenek, és egyre ... hasonlóan – most sem sikerült tökéletesen abszolválnunk. Próbálgattuk a beállításokat, de mivel nem találtuk meg a megfelelő alternatívát, ezért az autó sem szerette azt a szakaszt. Mikor gyorsan próbáltunk menni, akkor az időeredményeink egyáltalán nem tükrözték ezt a törekvésünket, másszor pedig, ha lazábbra vettük a figurát, csak keresztbe közlekedett a BMW. A nézők ennek biztos örültek, mi viszont kevésbé, hiszen most nem ezt tűztük ki magunk elé célul. Habár az első körben még csak tapogatóztunk, a másodikra kezdtük felvenni a salgói pályák ritmusát. A gyorsabb körhöz hozzájárult az is, hogy ... hiányzott a szalagról. Persze ez is csak velünk történhet meg… A szokásos módon, mindenkinek nagyon tetszett az autónk. Már azt is észrevettük, hogy a nézők különböző videókat raktak fel rólunk a közösségi portálokra, és a szakaszok mellett pedig szabályszerűen várnak bennünket, kitörő örömmel fogadják az érkezésünket. Már egy kisebb rajongói táborunk is alakult, a hétvégén több autogramot is kiosztottunk. Ezek a visszajelzések erősítenek meg bennünket mindig abban, hogy jó és szép munkát végeztünk, érdemes volt ennyi időt és energiát belefektetni a Z4 megépítésébe. A folytatást illetően, a Veszprém ... Rallye kimarad számunkra, mert féltjük a BMW-t a murván. Az RTE következő állomása, a Lábatlan-Nyergesújfalu Rallye lehet, hogy belefér majd a versenynaptárunkba, de az eredeti tervek szerint legközelebb a szeptemberi Kassa Rallyen fogunk rajthoz állni, ismét az ORB mezőnyében. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NanoEnergizer (www.nanoenergizer.eu), Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, MCG Europe Kft., Pro Complex Security, Janódob Kft., M Power Kft., nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, Yakuza Tattoo, bmwtuning.hu, keramiafekbetet.hu, aluhegesztes.huBMW Z4 Salgó Rally Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.12.
    „Revansot veszünk Cereden!” DYNAMIC RALLY TEAM – MIDEX Salgó Rallye 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Az Országos Rally Bajnokság után visszatér az RTE mezőnyéhez a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó. A Dynamic Rally Team párosa a hétvégén Salgótarjánban mutatja be az újonnan épített BMW Z4 M Coupe versenyautójukat. A versenyzők mindenre felkészültek, s szeretnének revansot venni a tavalyi sikertelen ceredi szereplésért a salgói szakaszokon. Lángi Attila: Tavaly már volt alkalmunk rajthoz állni a salgói szakaszokon. A kazári gyorson volt a legelső közös ... a verseny, amit idén a legjobban várok, gőzerővel készülök rá – attól függetlenül, hogy nem ORB futam lesz. A cél csak annyi lenne, hogy mosolyogva szálljunk ki az autóból minden gyorsasági után. Ugyanakkor azért a versenyzés szelleme is megvan bennünk: nem szeretnének elmaradni a BMW-sektől, jó lenne kicsit csatázni a tavalyi ellenfelekkel. Ehhez azonban arra is nagy szükségünk lesz, hogy a kocsi most már tényleg mindenféle hiba nélkül abszolválja a szakaszokat. Megfenyegettem a Z4-t, hogy most már illene jól viselkednie! A váltót teljesen átalakítottuk, s a hétvége előtt még tréningezni is ... elmegyünk. Szombaton pedig egy teljesen új itinert fogunk készíteni, mert a tavalyi annyira rosszul sikerült, hogy már a helyszínen kidobtuk. Úgy érzem, most már semmi sem jöhet közbe technikailag, mindenre fel vagyunk készülve, megtettük a szükséges megelőzési lépéseket. Toma József „Csimpike”: Az ORB után a hétvégén visszatérünk az RTE mezőnyéhez. Ennek több oka is van. A Z4-t nem lehet murvára vinni, át kellene építeni ahhoz, hogy Veszprémben rajthoz tudjunk állni vele – de őszintén szólva nem is szeretnénk kitenni a „gyilkos pályák” áldozatául a versenyautót. Mivel Veszprém kimarad, nagySalgó Rally BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.10. 08:36
    Miskolc után irány a Salgó Rali, ismét láthatunk benneteket a gyönyörű Z4 M-el csapatni. Régi pilótaként, mesélnél az addigi emlékeidről a Salgó Rally-val kapcsolatban?- Először is régi pilótaként ez a második évem a "nagy újrakezdés" óta a rallyban. Régebben pedig soha nem jártam Salgó Rallyn versenyzőként, de nézőként többször megfordultam a pályák szélén. Még a mai napig megborzongok hogy a 90-es években micsoda hangulatú, versenyzőkből és főleg nézőkből óriási tábor volt ezeken a hihetetlen hangulatú versenyeken. Mondhatnám ha rally, akkor nekem a Salgó és a Mecsek jelentette a ... az ideje! A szememben ez a legszebb pálya amin eddig mentem. Mondjuk ebbe beletartozik valószínűleg hogy tavaly ez volt az első igazán nagyszabású versenyünk ahol a nevezési listán igazán komoly nevek is szerepeltek és nagyon sok versenyző mérette meg magát. A DOMAHÁZA-ZABAR gyorsot eddig csak videón láttam, érdekes pályának ígérkezik. Gyakorlatilag mi 2013-ban, az ORB mezőnyét erősítjük, vagyis inkább gyengítjük. Most viszont az RTE sorozatban próbáljuk meg, hogy csapat a Z4, és mivel ez csak abszolút örömautózás, ezért biztos hogy a műszaki problémák amik az előző két versenyen ... környéken laknak, a barátként viselkedő rallyszerető helyieket. És felszólítom a Z4-et hogy fejezze be a rakoncátlankodást és végre betört lóként viselkedjen. Mert nem szeretnék semmilyen apró kellemetlenséget eltűrni a részéről. Idáig mindig egy nagyon pici apróságon múlt hogy rendben legyen, de a következmények nagyon hatványozottan jelentkeztek. Reméljük az idő is kegyes lesz hozzánk! És akkor nem kell mással törődni csak nyomni a gázt. Navigátorom, Csimpike is felfokozott hangulatban várja a versenyt, főleg hogy a jobb ajtó helyett beszereztünk egy másik tartalékot, így márSalgó Rally BMW Z4

    Rally

  • 2013.05.21.
    Miskolc a szívükbe lopta magát DYNAMIC RALLY TEAM – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally, 2013. május 11-12. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Nem volt egyszerű versenyhétvégéje a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” párosnak. A BMW Z4 M Coupe-nál előjött gyermekbetegségeket a soron következő bajnoki fordulóra orvosolták a Dynamic Rally Team versenyzői, ám Fortuna olykor még így is fricskát tört az orruk alá. A kezdeti gondok ellenére azonban mosollyal az arcukon tértek haza Lángiék, akiknek Miskolc egy ok miatt mindenképp a szívükbe lopta magát: itt értek célba először első ... osztályú futamon. Lángi Attila: Nehéz versenyünk volt a Miskolc Rally alkalmával. Csütörtök éjjel utaztunk el, pénteken pedig a pályabejárással folytattuk a programunkat. A kellemetlenségek azonban már a hétvége elején felütötték a fejüket. Gépátvételnél újra szétment a BMW kormányszervója, amit péntek éjjel még javítanunk kellett. A verseny kezdete előtt tettünk egy próbakört a kocsival, hogy rendben van a szervó, ekkor azonban előbb a váltó, majd a kuplung esett szét. Ott kezdett lefagyni az arcomról a mosoly, már majdnem elindultam haza Miskolcról… Kínlódva teljesítettük a prológot, majd ... néhány métert, leszakadt az eső, majd pedig a jég kezdte el verni az autónkat. A 9. gyors körül kezdődött számunkra az igazi verseny, akkor már az időeredményeink is kielégítőek voltak, tudtuk tartani a tempót a másik két BMW-s versenyzővel. A kocsi tehát már megmutatta, hogy van mit keresnie ebben a mezőnyben, csak nekünk kell átgondolnunk, hogy hogyan tudjuk a benne lévő teljesítményt érvényre juttatni. Valamennyit biztos vezetéstechnikailag is fejlődnünk kell, de talán ami ennél is fontosabb, az a jó itiner-felírás lenne. Összességében elégedett vagyok, hiszen célba értünk, és teljesítettünk egy ... ORB futamot! Kicsit össze kell szednünk magunkat és bátorságot gyűjteni, s akkor a jövőben a BMW-s ellenfeleinkkel szemben versenyképesek lehetünk, s jó csatákat vívhatunk velük. Toma József „Csimpike”: Jól éreztük magunkat a hétvégén, kellemesen elfáradtunk. A szombati napról nem sokat tudok elmondani, nem sikerült úgy, ahogy azt elterveztük. Attilának még újdonság volt, hogy éjszakai gyorsaságit kell teljesíteni, ennek ellenére tetszettek nekünk is az első napi szakaszok. Ez úton is elnézést kérek a nézőktől, amiért nem azt nyújtottuk, amit ígértünk! Vasárnap már jóval összeszedettebbek ... voltunk, és ennek megfelelően próbáltunk is úgy autózni, ahogy ettől a kocsitól elvárható lenne. Parádét másnap se tudtunk nyújtani a közönségnek, mivel az időjárás eléggé megtréfálta a mezőnyt. A sátai gyorson például szárazon rajtoltunk, és jégeső kíséretében gurultunk át a célvonalon. Nagyon oda kellett figyelnünk így a menetelésünkre, ami eléggé érdekesre és kalandosra sikerült ilyen szélsőséges körülmények között. A vasárnapi részeredményeink mérvadóak lehetnek számunkra, habár még mindig nagyon sok maradt benn a BMW-ben. Most volt az első alkalom, hogy a versenygépünk úgy működött, ahogy kellMiskolc Rally BMW Z4 Dinamic Rally Team Rally
  • 2013.04.22. 08:34
    Az Egri debütálás után miként készültök fel Miskolcra?Lángi Attila:- Jobban! Nagyon szeretnénk, hogy az autónknak semmi féle problémája nem lenne, hisz nem vagyunk hozzászokva a technikai hibákhoz. A BMW Z4 egy tökéletes autó, ezzel együtt minden pontja fejlesztett, épített. Ilyes formában elkerülhetetlen, hogy apróbb problémák ne merüljenek fel. Hiszünk abban, hogy mindent kijavítottunk a Miskolci futamra. Biztos vagyok abban, ha nem hozná az autó az eredményt, akkor az csak a mi hibánk lenne.Megpróbálunk annyit tesztelni, hogy összeszokjunk a Z4 M-el. A régi BMW E36 ... benne, hogy ezt az évet is sikerrel zárjuk mint a 2012-est. Szeretnénk magunkat megmérettetni külföldön is. Egyenlőre úgy néz ki, hogy a feltételek adottak is.  Navigátorként mennyivel nagyobb kihívás a Z4 M az előző BMW-hez képes?Toma József:- Sokkal kevesebbet tudunk röhögni a gyorsokon, mert eddig a Lúdas Matyit is tudtam olvasni a nagy a kasztniban, most pedig a Füles újságot is nehézkesen lapozgatom, mert szűken vagyunk a bömösben.A viccet félre téve, mivel ORB-ről beszélünk a navigátor feladata jóval több odafigyelést igényel és Attila elvárásai is magasabbak mint a tavalyi ... évben. A BMW Z4 M-el, hogy milyen a versenyzés az Egerben nem derült ki igazán,de a Miskolc előtti teszten, remélem minden kifog derülni, így Miskolcon 100%-osan fogom végezni a munkámat.Az eddigi navigátor pályafutásodról egy pár gondolatot, ha lehetne.- A navigátori pályafutásom az a véletlen műve, elsősorban szerelőként dolgoztam, dolgozok a versenyeken. Hobbiként egy barátommal kezdtünk el szlalomozni és ez hozta szintén egy baráti felkérésre a navigálást.Rali túra, Mikulás Rally, Szilveszter Rally, Rally2-es versenyeken diktáltam az Itinert. Simon Gábor BMW 318 IS, Antus Károly 2107 TDI Lángi Attila - Toma József.Dynamic Rallye Team SE, BMW Z4 M. A Miskolc Rallye előtt faggatom a két mókamestert, a BMW Z4 M-mel versenyző fiúkat.BMW Z4 Eger Rallye Miskolc Rally

    Rally

  • 2013.04.10.
    Éles bevetésen járt a BMW Z4 M Coupe DYNAMIC RALLY TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Az első osztályban egy igazi versenygép-különlegesség is rótta többek között a gyorsasági szakaszokat a 9. Eger Rallyen. A kifinomult formavilágú, megnyerő külsejű autó a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” páros legújabb „kis kedvence”, egy BMW Z4 M Coupe. A Dynamic Rally Team duója az utolsó pillanatokig dolgozott azon, hogy rajthoz tudjanak állni a saját kezükkel épített kocsival Egerben, ezért a tesztek kimaradtak a felkészülésből. A ... információnk, most élesben viszont megkaptuk a visszajelzéseket. Ma már látjuk, mik a hiányosságok, min kell változtatnunk a kocsi felkészítésével kapcsolatban. Az viszont már most beigazolódott, hogy az autó építése nem volt mellényúlás – rengeteg visszajelzést kaptunk róla nézőktől, szakemberektől, sportbíróktól. Ha a teljesítményében még nem is, megjelenésében már most nagy sikert aratott a BMW Z4 M Coupe. Azokon a métereken, ahol rendesen tudtunk vele menni, igazán pozitív megnyilvánulásai voltak a kocsinak. Lehet, hogy csak annyi a baja, hogy még nem választottunk neki neve, és emiatt egy kicsit ... „hanyagság” azonban megbosszulta magát: több technikai probléma is adódott a BMW-nél, s végül a 7. gyorsasági szakasz után megadta magát. A kezdeti csalódottság után a fiúk rögtön neki is álltak a javításnak, hogy az ORB második állomásán ki tudják szolgálni a nézőket, szurkolóikat. Lángi Attila: Egy nagyon rosszul sikerült versenyen vagyunk túl. Az új „kis kedvencünkön” az utolsó pillanatokig dolgoztunk, egy századmásodpercet sem teszteltünk vele, így várható volt, hogy nem fogunk még a győzelemért harcolni. Arra is fel voltunk készülve, hogy néhány alkatrész fel fogja mondani a szolgálatot, de túl ... volt már lehetőségünk. Vasárnap, a 6. gyorsasági szakaszon már a váltót is sikerült beakasztanom. Nagy volt a tempónk, ráadásul a szervó nélküli kormányzásban is elfáradtam, így kapkodva váltottam, nehogy belerohanjunk egy „szembejövő” fának. Az egyik, bal6-os kanyarban például Csimpinek is be kellett segítenie ahhoz, hogy el tudjuk fordítani a BMW-t az úton. Nem kívánom senkinek se azt az érzést! Sok mindenre rávilágított minket ez a verseny, már tudjuk, min kell változtatnunk ahhoz, hogy a következő futamon sikeresen célba érjünk. A kocsit már szétszedtük, és gőzerővel dolgozunk rajta, hogy egy ... igazi kezesbárányt - ami nem csak szép, de gyors is – varázsoljunk belőle. Miskolcon pedig támadunk! Toma József „Csimpike”: Mivel az autót nem tudtuk kipróbálni a szezonnyitó előtt, ezért az Eger Rallye abszolút tesztversenyként indult számunkra. Sajnos a sors sem engedte, hogy ezen a kezdeti tervünkön változtassunk, hiszen a futam során folyamatosan technikai problémáink adódtak. Az egyik szemünk sír, a másik viszont nevet emiatt – legalább már most megmutatkoztak a Z4 gyermekbetegségei. Az autót a téli szünet folyamán építettük, és volt néhány fejlesztés, amiről eddig nem volt semmilyen Dynamic Rally Team Rally
Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)