szalonképtelensége miatt sem. Mit is tudhatunk a megújult BMW Z4M-ről? Miért is volt rá szükség?- Az első futóműben átkerült a "gyári" helyére a stabilizátor bekötő, a hátsó futóműnek meg lett hosszabbítva az útja, nagyon sok pont lett leerősítve, köztük olyan dolgok is, amikkel sose gondoltam hogy foglalkozni kell, de a Lábatlan - Bajna szakaszon lévő ugratón kimozdult a helyéről a motor, ami miatt a motortartó konzol jelentős átalakításon esett át, kiesett a hűtő, aminek a gyári fém tartókonzolja szintén meg lett erősítve, emeltünk kb 1,5 cm-t a hasmagasságon és jelentősen puhítottunk a Dynamic Rally Team - 47. Mecsek Rallye. 2013.11.08-09.Lángi Attila - Toma József. BMW Z4 MRiport Lángi Attila autóversenyzővel a 47. Mecsek Rallye előtt.2013 november elején rendezik meg a Mecsek rally-t.
Keresés
Találatok száma: 25- 2013.11.13.
- 2013.11.08.
- 2013.10.09.
- 2013.09.28. 09:43Egy rövidre sikeredett Vác rali vagyunk túl, ne menjünk a dolgok elejébe, inkább beszéljünk a prológról. A több ezer szurkoló tágra meredt szemekkel csodált meg benneteket. Új szponzort véltek felfedezni a Z4 oldalán, vagy csapatósra "nézőbarátira" sikeredett a prológ esetleg?- Igen érdekes versenyen vagyunk túl, igazából semmi nem úgy sült el ahogy vártuk! A prológ igen jó móka volt, igyekeztünk kiszolgálni azt a hihetetlen sok nézőt aki kilátogatott a laktanyába, ezt szerintem viszonylag jól oldottuk meg. Gyorsan mentünk de azért ahol lehetett hagytuk hogy a ribancunk rázza azt a formás Dynamic Rally Team - IV. PM Peugeot Vác Rali. 2013.09.21-22.Lángi Attila - Toma József. BMW Z4 MRiport Lángi Attila autóversenyzővel a IV. PM Peugeot Vác rali után.
- 2013.09.25.
- 2013.09.20.
- 2013.09.17. 11:38Hankook intermedia gumit 4 felnire, a többire meg a már jól kipróbált keverékeket, és egy nagy alvás után indulás ide a közeli Vácra, hogy remélhetőleg parádés versenyzés közben egy nagyot szórakozzunk! Miután megérkezett a hátsó rendszámotok is Szlovákiából így egy egész BMW Z4M-le vágtok neki a Váci lecsónak. Erre a versenyre kell-e különleges beállítás, programozás, bővítés-szűkítés?- Ja igen, most hogy mondod hétvégén a keleti pályaudvaron a szlovák autósport szövetség képviselőjétől átvehettük a rendszámunkat (köszönjük)! Ezt most atombiztosan rögzítjük, és a további ilyen esetek ... licences kategóriában, de ez a verseny nekünk a kánaán lesz mert mindig csak a BMW-k idejével foglalatoskodnánk, de az általunk látogatott versenyeken általában elég kicsi a BMW-s mezőny, de itt viszont..... Nagyon örülünk nekik, és külön öröm hogy a részünkről nagyra tartott Rafael Tamás barátunk is indul Rigó Bélával az oldalán, igaz hogy csak kisebb kategóriás autóval, de jó lesz megint úgy versenyezni hogy ott lesz Ő is! De hát még ott lesz Novák Balázs is akivel tavaly jókat csatáztunk, meg a többiekkel is ismerősként találkozhatunk újra. A hárombetűs bajor márkával résztvevőktől amúgy is ... indul majd, ami azért garancia a látványos lebonyolításra. De azért mindent megteszünk mi is a szórakoztatásért, úgy érezzük kezdünk beleérni a Z4-be. Úgyhogy a kérdés nem kérdés többé: ez nagy durranás lesz! - Köszönjük szervizeseinknek a néha hálátlan munkát amivel minden nehézségen átsegítenek minket, egyre érettebben, és köszönjük azoknak a látogatást akik (igaz a helyszín lakhelyünkhöz közelisége ebben sokat segít) csak miattunk jelennek meg ezen a rendezvényen! Köszönjük még mindenkinek aki a pálya széléről szurkolja végig csatáinkat, ha esik, ha fúj, ha süt, ha éget! Gyertek el minél Ez a verseny nekünk a kánaán leszDynamic Rally Team - IV. PM Peugeot Vác Rali. 2013.09.21-22.Lángi Attila - Toma József. BMW Z4 MBeszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a IV. PM Peugeot Vác Rally előtt.
- 2013.09.12.
- 2013.09.04. 12:15Kedves Attila!Kategóriátokat elnézve, két Mitsubishi és egy BMW E36-tal lesztek együtt. Az erőviszonyok tekintetében milyen céllal indultok a versenyen?- Természetesen győzni szeretnénk!De komolyra fordítva a szót csak a tisztes helytállás lehet a reális célunk. Maximum a BMW E36 (ami egy elég komoly versenygép csak és kizárólag a legminőségibb alkatrészekből megépítve) jöhet számításba, hacsak nem történik a többiekkel (3. mitsu!) valami, amit nagyon nem szeretnénk. A dobálós szűk pályákon minden megtörténhet, műszaki hiba is ronthatja a többiek és a mi esélyeinket is, de ha a három ... négykerekes mögött tudnánk befejezni a versenyt az igen elégedetté tenne minket.Mennyire sikerült a Kassa Rally-ra ráhangolódni a Baranya Kupán?- A Baranya kupa egy igen jó összerázó futam volt, nagyon élveztük minden percét, sokat tanultunk ismét, róttuk a versenykilométereket ami nagyon hasznos, és végre megajándékozott minket a járgány egy műszaki hiba mentes versennyel. Ezért hogy a szokásos egyensúly visszaálljon mi megajándékoztuk őt egy nagyon téves gumiválasztással. De most összebújtunk a Z4-gyel és ki-ki megígérte a másiknak hogy most nem hibázunk. Amúgy szerintem most az egész csapat Nemzetközi vizeken győzni szeretnénk!Szinte még ki sem hűlt a Baranya Kupán feltüzesített BMW Z4M motorja, máris újra harcba száll Lángi Attila és Toma József, a Kassa Rally-n az idő és a kategóriatársak ellen.Attilát kérdem az ORB verseny előtt.
- 2013.09.03.
- 2013.08.28.
- 2013.08.22.
- 2013.06.24. 08:46A kemény, kanyarokkal és lassítókkal tűzdelt pályák mennyire feküdtek neked és a BMW Z4M-nek? - A Salgó rally gyorsasági szakaszai már nagyon régen a kedvenceink közé tartoznak. Hihetetlen hangulatú minden verseny ezeken a pályákon, mind a kocsiban, mind a pálya szélén. Nagyon sok néző látogatott ki a versenyre akiknek mindenképpen bizonyítani szerettük volna hogy helyünk van ebben a mezőnyben. Szerencsére komolyabb műszaki hibánk nem adódott, kicsit csúszott a kuplung de inkább csak a rajtban kellett vigyázni rá, de sajnos kiderült a gépnek egy hiányossága amivel eddig nem szembesültünk ... tudtuk határozni hogy a hibákat leszámítva milyen időt lehetett volna menni a pályákon és ez bizakodásra adhat okot, ha a futómű beállítási apró hibákon túl leszünk és ezáltal magabiztosabban ( és közben kevesebb kockázattal ) tudjuk majd legyűrni a kanyarokat, akkor igen jó időket lehet szaladni a Z4-gyel, bármelyik versenyen versenyképes lehet az autó.Ehhez még hozzátartozik hogy ezen a versenyen új HANKOOK gumikkal versenyeztünk, amiknek a kiismerése még egy másik feladat, de külön köszönet Turán Fricinek aki hozzásegített a gumikhoz, és utána nem kis meglepetésünkre megjelent nálunk a ... a mi igényeinkre beállítani!. Ez már egyszerűbb feladat, habár ez sem megy majd 1 nap alatt. Legközelebb hol találkoznak a Béjemwé fanok veletek?- Legközelebb feltételezem határt lépünk, ha már Cereden nem sikerült átesnünk Szlovákiába, és Kassa Rally keretein belül versenyzünk, ami izgalmas kalandnak ígérkezik. Nem hiszem hogy Veszprém rallyra lejutnánk, ezt az autót biztos nem visszük murvára. Ha mégis megyünk az csak a tavalyi 325i BMW-vel képzelhető el, de egyenlőre úgy néz ki itthon maradunk. Mindenesetre köszönjük a csapatnak hogy ott voltak velünk, támogatóinknak pedig hogySalgó Rally BMW Z4
- 2013.06.20.
- 2013.06.12.
- 2013.06.10. 08:36Miskolc után irány a Salgó Rali, ismét láthatunk benneteket a gyönyörű Z4 M-el csapatni. Régi pilótaként, mesélnél az addigi emlékeidről a Salgó Rally-val kapcsolatban?- Először is régi pilótaként ez a második évem a "nagy újrakezdés" óta a rallyban. Régebben pedig soha nem jártam Salgó Rallyn versenyzőként, de nézőként többször megfordultam a pályák szélén. Még a mai napig megborzongok hogy a 90-es években micsoda hangulatú, versenyzőkből és főleg nézőkből óriási tábor volt ezeken a hihetetlen hangulatú versenyeken. Mondhatnám ha rally, akkor nekem a Salgó és a Mecsek jelentette a ... az ideje! A szememben ez a legszebb pálya amin eddig mentem. Mondjuk ebbe beletartozik valószínűleg hogy tavaly ez volt az első igazán nagyszabású versenyünk ahol a nevezési listán igazán komoly nevek is szerepeltek és nagyon sok versenyző mérette meg magát. A DOMAHÁZA-ZABAR gyorsot eddig csak videón láttam, érdekes pályának ígérkezik. Gyakorlatilag mi 2013-ban, az ORB mezőnyét erősítjük, vagyis inkább gyengítjük. Most viszont az RTE sorozatban próbáljuk meg, hogy csapat a Z4, és mivel ez csak abszolút örömautózás, ezért biztos hogy a műszaki problémák amik az előző két versenyen ... környéken laknak, a barátként viselkedő rallyszerető helyieket. És felszólítom a Z4-et hogy fejezze be a rakoncátlankodást és végre betört lóként viselkedjen. Mert nem szeretnék semmilyen apró kellemetlenséget eltűrni a részéről. Idáig mindig egy nagyon pici apróságon múlt hogy rendben legyen, de a következmények nagyon hatványozottan jelentkeztek. Reméljük az idő is kegyes lesz hozzánk! És akkor nem kell mással törődni csak nyomni a gázt. Navigátorom, Csimpike is felfokozott hangulatban várja a versenyt, főleg hogy a jobb ajtó helyett beszereztünk egy másik tartalékot, így márSalgó Rally BMW Z4
- 2013.05.21.
- 2013.04.22. 08:34Az Egri debütálás után miként készültök fel Miskolcra?Lángi Attila:- Jobban! Nagyon szeretnénk, hogy az autónknak semmi féle problémája nem lenne, hisz nem vagyunk hozzászokva a technikai hibákhoz. A BMW Z4 egy tökéletes autó, ezzel együtt minden pontja fejlesztett, épített. Ilyes formában elkerülhetetlen, hogy apróbb problémák ne merüljenek fel. Hiszünk abban, hogy mindent kijavítottunk a Miskolci futamra. Biztos vagyok abban, ha nem hozná az autó az eredményt, akkor az csak a mi hibánk lenne.Megpróbálunk annyit tesztelni, hogy összeszokjunk a Z4 M-el. A régi BMW E36 ... benne, hogy ezt az évet is sikerrel zárjuk mint a 2012-est. Szeretnénk magunkat megmérettetni külföldön is. Egyenlőre úgy néz ki, hogy a feltételek adottak is. Navigátorként mennyivel nagyobb kihívás a Z4 M az előző BMW-hez képes?Toma József:- Sokkal kevesebbet tudunk röhögni a gyorsokon, mert eddig a Lúdas Matyit is tudtam olvasni a nagy a kasztniban, most pedig a Füles újságot is nehézkesen lapozgatom, mert szűken vagyunk a bömösben.A viccet félre téve, mivel ORB-ről beszélünk a navigátor feladata jóval több odafigyelést igényel és Attila elvárásai is magasabbak mint a tavalyi ... évben. A BMW Z4 M-el, hogy milyen a versenyzés az Egerben nem derült ki igazán,de a Miskolc előtti teszten, remélem minden kifog derülni, így Miskolcon 100%-osan fogom végezni a munkámat.Az eddigi navigátor pályafutásodról egy pár gondolatot, ha lehetne.- A navigátori pályafutásom az a véletlen műve, elsősorban szerelőként dolgoztam, dolgozok a versenyeken. Hobbiként egy barátommal kezdtünk el szlalomozni és ez hozta szintén egy baráti felkérésre a navigálást.Rali túra, Mikulás Rally, Szilveszter Rally, Rally2-es versenyeken diktáltam az Itinert. Simon Gábor BMW 318 IS, Antus Károly 2107 TDI Lángi Attila - Toma József.Dynamic Rallye Team SE, BMW Z4 M. A Miskolc Rallye előtt faggatom a két mókamestert, a BMW Z4 M-mel versenyző fiúkat.BMW Z4 Eger Rallye Miskolc Rally
- 2013.04.10.