Lángilovagok a Salgó Ralin!

Lángi Attila, bő lére - hadd rotyogjon - engedett, Salgó Midex Rali-s beharangozónak szánt, élményszámba menő szösszenetei.


Miskolc után irány a Salgó Rali, ismét láthatunk benneteket a gyönyörű Z4 M-el csapatni. 

Régi pilótaként, mesélnél az addigi emlékeidről a Salgó Rally-val kapcsolatban?

- Először is régi pilótaként ez a második évem a "nagy újrakezdés" óta a rallyban. Régebben pedig soha nem jártam Salgó Rallyn versenyzőként, de nézőként többször megfordultam a pályák szélén. Még a mai napig megborzongok hogy a 90-es években micsoda hangulatú, versenyzőkből és főleg nézőkből óriási tábor volt ezeken a hihetetlen hangulatú versenyeken. Mondhatnám ha rally, akkor nekem a Salgó és a Mecsek jelentette a legkiválóbb versenyeket.

Tavaly mintegy unaloműzésként pont az SRT által rendezett VIZSLÁS - KAZÁR- SALGÓTARJÁN versenyen indultunk először "fák közötti" versenyen és a csapatunkkal együtt feledhetetlen élményekben volt részünk.

Már az első gyorsasági céljában mikor felhívtuk a szervizt hogy még! élünk! Hihetetlen jókedvet hoztunk a körülöttünk lévő versenyzőknek azzal, hogy az akkor még nem túl tapasztalt szerelőink (na nem Bedő Ákosról van szó) felgyújtották a szervizpark egy részét, és Ákosunk ezt olyan nagy nevetés közben mondta el a kihangosított telefonon, hogy az amúgy meglévő kezdeti feszültségek teljesen megszűntek.

Ezután neveztek el minket Lángilovagoknak.

De ez a verseny volt az ami végérvényessé tette hogy rallyzni fogunk

Nagyon jó volt egy olyan pályán menni, amin már sokszor jártam nézőként, és nagyon szép emlékeket ébresztett bennem.

CERED - ZAGYVARÓNA gyorsaságin is SRT-s szervezés alatt mentünk tavaly.

Hihetetlen volt látni azt a sok lelkes nézőt akik kilátogattak a pályára.

Sivatagi forróságban mentünk a pályán, a verseny végén azonnal megbeszéltük Csimpikével, hogy a következő alkalommal ha lesz itt verseny mindenképp visszalátogatunk.

Ennek most jött el az ideje!

A szememben ez a legszebb pálya amin eddig mentem. Mondjuk ebbe beletartozik valószínűleg hogy tavaly ez volt az első igazán nagyszabású versenyünk ahol a nevezési listán igazán komoly nevek is szerepeltek és nagyon sok versenyző mérette meg magát.

DOMAHÁZA-ZABAR gyorsot eddig csak videón láttam, érdekes pályának ígérkezik.

Gyakorlatilag mi 2013-ban, az ORB mezőnyét erősítjük, vagyis inkább gyengítjük. Most viszont az RTE sorozatban próbáljuk meg, hogy csapat a Z4, és mivel ez csak abszolút örömautózás, ezért biztos hogy a műszaki problémák amik az előző két versenyen sújtottak most távolról elkerülnek minket.

Majd amilyen jó fejek a bajnokságunkban jönnek vissza hozzánk. De a viccet félretéve szeretnénk kicsit megmutatni az embereknek hogy mit is sikerül összehozni egy ilyen autóval a pályán.

Hihetetlenül örülnék ha végre tudnánk futni egy 100%-os versenyt.

Azt hiszem hogy mi mindent megtettünk és teszünk a jó szereplésért, de 2013 egyenlőre egy mumus év nekünk.

A PROLÓG-on tavaly a Cered-i verseny keretein belül már mentünk, sok lelkes szurkoló közt nagyon szépen kocsizva kéne teljesíteni, lehetőleg minden kanyart a lehető legjobban keresztben, ügyelve a fix tereptárgyak hátsó lökhárítóhoz való minimális távolságának szigorú betartására!

Komolyabban: a nézőknek is jár egy kis öröm. Az autó 300 lóerő feletti teljesítménye, hátsókerék hajtása és az igen erősre feszített sperdifi valószínűleg partnerként fog viselkedni ennek megvalósításában. Már csak arra kell figyelni hogy mutatványozás közben nehogy megsérüljön az autó mert akkor a versenynek vége.  Pedig már nagyon szeretnénk mi is jó kedvűen befejezni egy versenyt. Mindent egybevetve nagyon-nagyon várom már a Salgótarján környéki pályákat, a közvetlen jóbarátokat, akik a környéken laknak, a barátként viselkedő rallyszerető helyieket. 

És felszólítom a Z4-et hogy fejezze be a rakoncátlankodást és végre betört lóként viselkedjen. Mert nem szeretnék semmilyen apró kellemetlenséget eltűrni a részéről. Idáig mindig egy nagyon pici apróságon múlt hogy rendben legyen, de a következmények nagyon hatványozottan jelentkeztek. Reméljük az idő is kegyes lesz hozzánk! És akkor nem kell mással törődni csak nyomni a gázt. Navigátorom, Csimpike is felfokozott hangulatban várja a versenyt, főleg hogy a jobb ajtó helyett beszereztünk egy másik tartalékot, így már semmi akadálya hogy odakoccintsam egy fához ha véletlenül a rajtot követő 3. másodpercben megjegyezné hogy "jaj de jól vezetsz", mint ahogy Miskolcon tette.

Egyébként valószínűsíthető hogy mivel ez egy nagyon jó hangulatú versenynek ígérkezik számunkra, rekordszámú "beszólással" fogja emelni az esemény fényét, és okoz majd ezzel jókedvet a belső felvételeinket otthon megtekintőknek. Persze csak ha ezen a versenyen sikerül majd az egyetlen feladatára koncentrálva elindítani a kamerát!  :-)      

 

ui: bocsi Csimpi de ezt muszály volt, Bazsi köszi a medencetakarítást!  :)

 

 Ezúton is köszönjük a csapatunknak, hogy támogatnak minket, bíznak bennünk!

 

 Ákos, Öcsi, Csiki, Bélus, Dodi, a telemetriáért felelős Gaga, sajtósunk Balázs és hoszteszünk Niki  +  mindannyiunk családja KÖSZI hogy velünk vagytok!

 

Támogatóink: NANOENERGIZER.EU, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED motorsport, MCG Europe Kft, MPOWER Kft , Pro Complex Security, Janódob Kft, NONSTOPGUMISZERVIZ.HU, Opera Garden Hotel & Apartments,  vagyaim.hu, Yakuza Tatto, bmwtuning.hukeramiafekbetet.hualuhegesztes.hu

- Hajósi Miklós -

www.csapassunk.hu