Keresés

Találatok száma: 26
Előző 1 / 2 Következő
  • 2021.11.21. 11:22
     a legendás Semperit Rallye utódján, ahol eddig csak Ifj. Tóth János és Benik Balázs tudott győzni. Ráadásul mindez a regnáló osztrák bajnok legyőzésével sikerült, egy igazi parázs, adok-kapok csatában, ami még édesebbé teszi a győzelmet.Várkonyi Szabolcs csapatvezető:Bár sajnos nem tudtam a helyszínen lenni, mert a csapat nagyobbik felével Nyirádon voltam az évadzáró versenyen, de nagyon büszke vagyok a srácokra, nagy tettet hajtottak végre egy nehéz versenyen. Úgy gondolom, aki tisztában van a ralival és az erőviszonyokkal, az tudja, milyen Ausztriában legyőzni Simon Wagnert, aki pár ... hete a 3-Stadt Rallye-t is megnyerte Németországban többek között! Ők ketten kimagaslottak a mezőnyből, végig hatalmas tempót diktáltak és felváltva nyerték a gyorsokat. Mindkettőjüknek körülbelül egyformán voltak hátráltató körülmények, Wagneréknak volt egy lassú defektjük pár km-en, míg Kristófék egy körgyorson egy másik versenyző mögött mentek 5-6 km-en. Az utolsó gyorsra 2 mp előnnyel vágtak neki Kristófék és amíg októberben Porecben be kellet érniük a 2. hellyel, most gyakorlatilag egált menve a döntő szakaszon 2,2 mp-el megnyerték a patinás versenyt, megkoronázva ezzel idei nagyszerű
  • 2016.09.30. 23:29
    ! Astrochem Hungary kft., AIB GmbH., Csabajszki Gumi szerviz, T-R-T Kft., Flexmetál Kft., Carace Kft.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó + Évadzáró Gyorsulási verseny + Szlalomverseny 2016.10.1-2. Kiskunlacháza!Ifj. Hefler Róbert autóversenyzőt kérdezem, az október első hétvégéjén megrendezésre kerülő 12. Dragracing Kupa szlalomverseny előtt.

    Szlalom, Autós Gyorsasági

  • 2016.08.18. 16:57
    International Baranya Kupa2016.08.12-14.Kuncz Dezső - ifj. Kuncz DezsőLada VFTS - Márton Média Kft.Mesélnél a portál olvasóknak, hogy miként is sikerült a verseny, hisz huszonöt éve ültél utoljára hátsókerekes autóban?- Jól sikerült én úgy érzem, hogy ahhoz képest amilyen elvárások voltak. Nem is azért mentünk oda hogy bármit is mutassunk. 25 éve vezettem ilyen autót utoljára, meg is dolgoztatott rendesen, hisz nincs benne szervo egyáltalán. Árpádtetőn annyit dolgoztam a kormánnyal hogy a Hondával egy verseny alatt sem. Jól éreztük magunkat, az autó jól muzsikált. A szervizesek is profi ... nagyon erős autót kaptam. Nagyon érzékeny a VFTS a gázpedál kezelésre ezért  oda kellett figyelnem rá. Elmondhatom hogy VFTS-t is vezettem. Köszönöm Lacinak ezt a lehetőséget, hogy megbízott bennem, hogy ide adta az autót. Örülök hogy rám gondolt hogy és célba tudtunk érni karcmentesen vele. Innen kívánunk a fiammal neki mielőbbi jobbulást a műtét után, és visszatérést a bal1-be.Partnereink segítségét köszönjük! Fém és Műanyagfeldolgozó Kft., Kelet-Épszer Kft., Globál 66 Bt, Norton-4 Kft., Asajah Szinter Kft., Rally-Team Bt Püspökladány, Rallye2.hu, Sprint-Hungária Kft., FO-PU-MIX Kft., Olvisz Kuncz Dezső ifj. Kuncz Dezső

    Rallye2

  • 2016.08.18. 15:53
    győzelem! Szeretnék nyerni, de nagyon nehéz verseny lesz, de mindent bele fogok adni és remélem sikerül felállni a dobogó legmagasabb fokára.Partnereim segítségét köszönöm: Debrecen Speedway Se, Tabaka és Társa Kft., Adix-Trade Kft., T-bútor Outlet, Jen-Zo Sport, Pinkmotors,  Carve, Kozma-ép Generál Kft.- Hajósi Miklós - 2016 augusztus 20-án, szombaton 16 órától újra felbőgnek a motorok a debreceni salakarénában, ahol 41. alkalommal rendezik meg a  Debrecen Nagydíjat!ifj. Tabaka Józsefet kérdezem a Nagydíj előtt:

    Salakmotor

  • 2016.05.10. 14:36
    Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASE22. HELL Miskolc Rallye az Avalon kupért2016.04.29-30.Már elcsendesedett a VFTS Lada motorja, nehéz, technikai gondokkal tűzdelt 22. HELL Miskolc Rally-t tudhattok magatok mögött a navigátoroddal és a szervizcsapattal.Nedecki László: - Igazi pörgős verseny volt VB-s szintű pályákkal, minden elismerésem a rendezőknek. Mint köztudott Magyarország legjobb pályái B.A.Z.-megyében találhatók. Nagy élmény volt ezeken a pályákon autózni.Minket hoztak ki elsőnek, de átlagolva voltak az idők egy baleset miatt.Kalandok természetesen voltak a technikai ... sportnál elengedhetetlen. Az első nap a váltóval barátkoztam ami kisebb nagyobb sikerrel sikerült .A váltó beszerelési problémák miatt nem tudtam rendesen sebességet váltani ez zavart nagyon az első nap utolsó két gyorsasági szakaszát szinte egy fokozatban hajtottuk végig.A szerviz csapat szerencsére az esti szervizben nagyjából tudták orvosolni a gondokat (köszönöm a gyors segítséget: ifj. Béres Józsefnek, Busmannak és Bendegúznak) és másnap újból neki vágtunk a kilométereknek.Másnap próbáltunk mindent beleadni ami sikerült is csak kaptunk egy perc büntit és így 0,7 másodperccel lemaradtunk a

    Rally OB

  • 2016.04.19.
    Kiestek Egerben Nagy hévvel állt a rajtvonalhoz az ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám kettős, de nem jártak sok szerencsével. Az ötödik gyorsaságin kiállni kényszerültek, és bár Szuper Ralizhattak volna, tét nélkül nem szerettek volna tovább versenyezni. Milyennek éreztétek versenytempóban a Citroen C2R2-t? - Nagyon tetszik az első osztály, még ha ezt sajnos nem is volt alkalmunk megtapasztalni, látjuk, hogy ez a kétnapos verseny nagyon jó dolog. Jó érzéssel tölti el az embert az első nap, hogy még másnap is versenyezhet. Más, mint a Rali2 vagy a Túra volt. Taktikai szempontból is jó
  • 2016.04.01.
    Megcélozzák a dobogót A 11. Eger Rally-n immáron másodjára, vagyis a teszttel együtt harmadjára fog a Citroen C2R2- ben ülni az ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám kettős. Igaz, nem túl sok versenykilométer van még mögöttük a méregzsákkal, de annál bizakodóbbak, hogy a dobogó valamelyik foka az övéké lesz. A szilveszteri futamot követően a Citroen C2R2 mellett döntöttetek az idei évben, illetve már teszteltetek is. Mennyire sikerült ráhangolódni az első versenyre? - A célunk az volt, hogy megtapasztaljuk milyen is egy R2-es autó, konkrétan a Citroen. A szilveszteri versenyen - a hideg ... ? - 2013-ban Rali-Túrában a Hondával megnyertük az Eger Rally-t H1-ben, egy 20 párosból álló kategóriában. Akkor ugyanezek a pályák voltak, mint amik most lesznek a vasárnapi napon. Viszont a szombati szakaszok ismeretlenek számunkra. ORB-ben az első nap sok minden el szokott dőlni, tehát szombaton is hajtanunk kell, ha szeretnénk megalapozni egy jó helyezést. Igazi kihívás lesz, mert tudni kell széles, gyors, tempós részeken autózni, illetve vékony, erdei, nagyon poros, rossz körülmények között is. De ez a rali sava-borsa! Eredményorientáltak vagytok. Ennek tekintetében milyen eredménnyel lennétek Rallye2
  • 2016.01.13.
    Jó élmény volt Az ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám kettős változó versenykörülmények között tesztelte a Citroen C2R2-t. A Szilveszter Rallye arra szolgált számukra, hogy kipróbálják a méregzsákot, versenykilométereket és tapasztalatot gyűjtsenek. Ezeket teljesítették, és elégedetten távoztak. A teszten próbáltátok kipuhatolni a Citroen C2R2 előnyeit és hátrányait a Hondához képest. Mi volt az első benyomás? - A lehető legrosszabb körülmények voltak egy új autó tesztelésére. Köd, csúszós út, hideg. Az autó viselkedését a teszten nem lehetett tökéletesen kiismerni, mert rövid pálya Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.12.19. 12:47
    -, amiket kölcsön kaptunk Botka Dávidtól, hogy nem is gondoltam volna, hogy Mitsubishi és Mitsubishi között ekkora különbség van. Csak módosítottunk az autón és rengeteget gyorsultunk, ami jóleső érzésekkel tölt el a jövő évre nézve. Csak technika kell hozzá, és tényleg lehet jól menni.Borzasztóan jól éreztem magam az autóban, és ha ez meg van, tehát megbízol a technikában és tudod, hogy befordul és már adhatod is a gázt, az a legjobb érzés. Mikor önbizalommal telve tudsz menni, átvállalsz olyan dolgokat, amiket egyébként nem. Számomra ezért van pozitív kicsengése a Mikulás Rallye-nak.”2014-ben az Ifj ... . Cseh - Németh kettős szinte végig vezette a Szilveszter Rallye-t és csak az utolsó szakaszon szorultak a második helyre. A kérdés adott, idén összejöhet a győzelem?„Azt nyilván nem mondom, hogy meg tudjuk nyerni. Tavaly közel voltunk hozzá, közelebb, mint tavaly előtt, de bízom benne, hogy idén teszünk még egy lépést előre. Azért megyünk oda, hogy versenyezzünk. Sokan elmondják, hogy év végi dzsembori, a Mikulás Rallye-ra is ezt mondják, de ha megnézzük, mindenki időre megy. Veszprémben is mindenki nyomta neki, ahogy a csövön kifért, az első 10-15 pilóta nem ment keresztbe. Kimentem versenyt Mindössze 4 kilométer jutott versenytempóban az Ifj. Cseh Vilmos - Németh Gergely párosnak a 19. Mikulás Rallye-n. A Mitsubishis kettős Lancerében már az első várpalotai gyorsasági szakaszon lefogazott a hátsó differenciálmű, de a pilóta a nyúlfarknyira sikerült verseny ellenére is pozitív érzésekkel zárta a hétvégét. Ifj Cseh Vilmos Németh Gergely

    Rally

  • 2015.09.11. 08:39
    életben tartani a technikát, nincs sok idő kijavítani egy-egy esetleges törést vagy műszaki hibát.A különböző kategóriákat végig tekintve a WATZ Túraautó Bajnokságban az F csoport 1600cm3-ig kiírt géposztályában Merk József áll az élen 66 ponttal. A 2000cm3-ig kiírt géposztályt ifj Ficza Ferenc vezeti 48 ponttal. A +3500cm3-es géposztályban a korábbi bajnok Porsche veterán Bódis Kálmán áll a tabella élén 78 ponttal. A Formula autósok mezőnyében Rónai Tamás 59 ponttal, minimális előnnyel áll az élen.Az RCM Suzuki Kupában Nagy Dániel viszonylag meggyőző fölénnyel áll a bajnoki tabella élén, bár az RCM ... mezőnynek még nem ér véget a 2015-ös bajnoki évad a Hungaroringen ott majd egy Csehországi versenyhétvégén dőlhet el a bajnoki cím végleges sorsa.A SWIFT Cup Europe sorozatban Bernula István gyűjtötte eddig a legtöbb bajnoki pontot, szám szerint 242-t. Őt szorosan követi a sorozat idei legsikeresebb újonca Balogh Zoltán aki a formula autós kategóriából érkezett a Suzukis mezőnybe. A bajnoki tabella harmadik helyét a rendkívül fiatal Keszthelyi Vivien foglalja el, aki a sorozat Junior bajnoki címéért is harcban áll Balogh Zoltánnal és természetesen a sorozat legjobb hölgyversenyzője is egyben! A SWIFT

    Gyorsasági

  • 2015.05.09.
    Bakóékat elkapta a gépszíj Az előttünk álló hétvégén ismét útra kel a Bakó Rally Team csapata. Nem azért, mert nem bírnak a popójukon ülni, hanem azért, mert egy újabb versenyző kereste fel őket, hogy kipróbálná az egyik Citroen C2R2-t Kiskunlacházán. És ha már ott vannak, akkor úgy gondolták, hogy a két RaceStaron résztvevő ifjú titánt bedobják a mélyvízbe, és újra autóba ültetik őket. Bakó László csapatvezető éppen az egyik versenyautót mosta, miközben kifaggattam. Jó munkát Laci. :D Nincs jobb dolgod péntek délután, mint versenyautót vikszolni? - Köszönöm van… mármint jó munka. Most ... ez ugye a Szombathely Rally, hogy nem szeretnénk éjt-nappallá téve rohangálni, ha valami történik. És a döntő szempont, hogy a kettő verseny között 3 nap van. Aztán, ha alkatrész kell, vagy bármi…. 3 nap karcsú vigasz. Nem megyünk. Akkor a Tiszák Úr teszteli az autót hétvégén, és haverok, buli, Fanta? - Elsődlegesen tényleg miatta megyünk Kiskunlacházára, hogy perverz vágyait kiélhesse egy elsőkerekes autóban, ami tőle ugye szokatlan, mert gyerekkora óta Zsigul fan. De menet közben kaptunk egy olyan lehetőséget, hogy párom öccsét Marozsán Gergőt és ifj. Szalontai Attilát is be tudtuk nevezni Tiba Anita
  • 2013.08.21.
    , Ifj. Vincze Ferenc és Cseh Vilmos előtt. „Éreztük, hogy gyorsak vagyunk, de nem gondoltuk volna, hogy ennyire. A verseny első felében kiautózott előnyt végig meg tudtuk tartani, s a végére már kockázat nélkül, biztonságban teljesítettük a hátralévő szakaszokat. Esztergom után bebizonyítottuk, hogy képesek vagyunk a győzelemre, az pedig külön öröm, hogy ilyen nagy fölénnyel végeztünk az élen.” Habár Vincze Márton Tatabányán csak a 4. pozícióban zárta a viadalt, továbbra is ő vezeti a bajnoki pontversenyt. A tavalyi bajnokot 17 ponttal lemaradva Ifj. Vincze követi (65 pont), a harmadik pedig ... lesz könnyű dolgunk, hiszen nagyon erősek az ellenfeleink!” Titkos vágya volt a Ruszó Krisztián-Jobbágy Éva kettősnek, hogy elsőként intsék le őket Tatabányán, a H/1 kategóriában. Ez az álmuk be is teljesült – szoros küzdelmeket követően fél másodperc döntött a javukra. „A futam előtti pénteken még egy kis műszaki hibával nézett szembe a Ladánk, de szerencsére hamar orvosolni tudtuk a problémát és egy 100 %-os autóval teljesítettük a futamot. Ezzel a győzelemmel a pontvadászatban is az élre kerültünk: az előnyünk Jobbágy Péterhez képest 3, Ifj. Kerék Györgyhöz képest 4, Ifj. Vizelli Károlyhoz ... kategóriagyőzelemmel 8 pontra növeltük az előnyünket Berecz Róberthez képest, de még így sem áll biztos lábakon a bajnoki címünk.” Az N/2 kategória győztesének kihirdetése is így Vácra marad. Az N/1 kategória egyetlen résztvevőjeként indult el a IV. CYEB Tatabánya Rallyen a Gondi Csaba- Bencze Gábor duó, így számukra borítékolva volt a 10 pont amennyiben célba kormányozzák a Suzuki Swift GTi-t. Ez meg is történt, így a páros átvette a bajnokságban a vezetést Magyar Bencééktől. „Kicsit lazábban, feszültség nélkül tudtunk autózni a hétvégén, hiszen nagy ellenfelünk, Magyar Bence a hétvégén nem öltött tűzálló Rallye Tatabánya Rally
  • 2013.08.20. 19:02
    mezőnyre. Az első két körben a 11.2 km-es Hetvehely - Golgota és a 9 km-es Árpádtető - Remeterét szakaszokon versenyeznek a pilóták és navigátoraik, majd ebéd után ismét Hetvehely következik, de már ellentétes irányban délelőtthöz képest. Innen ismét Árpádtető felé veszi az irányt a mezőny, majd egy szervizt követően még egyszer kísérletet tehet mindenki, hogy javítson a harmadik körben elért időeredményein.A programban szereplő két pálya igazi kuriózum, klasszikus Mecsek Rallye szakaszok. Az elmúlt évtizedekben Ferjáncz Attila, Hideg János, Ranga László, Kiss Ferenc, Ifj. Tóth János, Turi Tamás és ... srácok pedig garantáltan biztosítják azt a látványt és show-t, amiért érdemes kilátogatni egy kellemes nyári vasárnap a Mecsekbe, egy igazi rali szurkolóknak.Augusztus 23-25-e között tehát idén is:Baranya Kupa!
  • 2013.08.13.
    RALI-TÚRA BAJNOKSÁG Kategóriák Eredményei Poz. Pilóta Navigátor Csapat Autó 2013.08.11 H4-T Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 2 3 4 5 6 7 Gönczöl Ferenc Hevesi István Strider Zoltán Lukács András Nyilas András Kicsák Attila Tóth Gábor Kosárka Andrea Vánsza Zsolt Koch Péter Palotai Zoltán Lovász Katalin Szikszai János Varga Sándor Dynamic Rallye Team Dynamic Rallye Team Tatai Aréna SE Nyilas Team Kft Ralda Rallye Team Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Lancer Evo VI Lancer Evo VI Lancer ... H/2 H/2 34 32 30 15 11 9 8 7 7 5 5 5 4 3 3 3 3 2 2 2 8 10 6 10 6 8 10 10 6 8 5 10 8 6 5 6 5 8 1 5 3 4 4 4 2 5 1 4 3 3 3 4 3 2 2 2 Poz. Pilóta Navigátor Csapat Autó Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 Ruszó Krisztián 2 Jobbágy Péter 3 ifj Kerék Gyögy Jobbágy Éva Bertók Tamás Bata Zsolt Car-Tools Kft Car-Tools Kft László Racing Team Lada Lada Lada 2107 VFTS 2107 H/1 H/1 H/1 33 30 29 2 8 4 6 2 5 5 10 6 10 5 6 10 5 8 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ifj. Vizelli Károly Nagy Péter ifj. Antalffy György Vas Borosi Ádám Molnár Ferenc Czinege ... Csapat Autó Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Fábián Ottó Kolencsik Balázs Fekete Milán Holecz Krisztián Gazdik László Tajti Bence Nagy László Fodor László Hegedűs Attila Toma Zoltán Molnár Szabolcs ifj, Fogarasi Attila Nyilas Péter Erdélyi György Fábián Dorottya Groholy Zoltán Geró Gábor Nagy Zoltán Szabó Krisztián Tőzsér Henrietta Nagy Levente Barcsák Péter Nagy Norbert Bottyán János Polgár Henrietta Toloczkó Péter Janecskó László Növényi Norbert Antalffy Motorsport Kft Car-Tools Kft Tatai Aréna SE NR Team ... . VERS 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Lencse Zoltán Hofbauer Tamás Kelő Gere László Erdélyi Ágnes Teherati 2006 kft Kiss Viktor Prókai Anna MAXX Race Team Varga Zoltán "Cigány" irkó Csaba S Fő Taxi SC ifj Kanyik Antal Balló Pál Lukács Kornél Pikó Zsuzsa Csegezi Ákos Csáki Richárd Maricsek Racing Team Matics Mihály Zejda Viktória Juhász Csaba Juhász Zsolt Ollé Sándor Czakó-Budai Annamária Tomas Ondrej Bagó László Rigó Motorsport Bernard Stüber (A) Jürgen Dinhof (A) Lángi Attila Toma József Dynamic Rally Team Szabó Ákos Nyakacska Bálint Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi BMW Fiat Mitsubishi ... Mitsubishi Mitsubishi Renault Ford Mitsubishi Subaru BMW BMW Lancer Lancer M3 E30 Grande Punto Lancer Lancer Evo 6 Lancer Evo IX Megan Fiesta S2000 Lancer Impreza E86 Z4M 328 M/2 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 M/3 18 16 11 10 10 10 10 10 9 8 6 4 4 3 8 5 10 10 10 10 8 8 6 5 3 8 6 4 6 5 10 4 3 Poz. Pilóta Navigátor Csapat Autó Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 2 3 4 5 6 7 8 Fenyvesi Gábor Ábrahám Zoltán Ifj Kanyik Antal Lukács Kornél Órai Balázs Kertész Krisztián Herman Sándor Szepei Norbert Szatmári Ede Tóth Gábor Balló Pál
  • 2013.07.25.
    . Összességében most is jól éreztük magunkat, a kocsit karcmentesen kormányoztuk be a célba, s már izgatottan várjuk a tatabányai fordulót. Demjén Gábor: Vegyes érzelmekkel tértem haza a hétvégi viadalról. Teljesen újak voltak számomra a XIII. GARMIN Rallye pályái, aminél negatívumként azt tapasztaltam, hogy az útminőség a megolvadt aszfalt miatt nagyon rossz volt, emellett a lassítók is érdekes helyen voltak kirakva. A tempós részeken azonban igazi élvezet volt autózni – miután belejöttünk a menetelésbe. Az első gyorsaságin, Ifj. Vincze Ferenc balesete visszafogott bennünket. Az, hogy az első ... az együttműködést: TechnoPig Kft., DS Bolt, Dipolvill 96 Kft., T.2.D. Bt., Hajduvet Kft., Nomek Kft., BOSE, Handtex Bt., Kökönyös Patika Bt., Hegyháti Pálinkafőzde, Gerecse Pharma Kft., Pharmamét Kft., Baranyaholding Kft., Magister Pharma Kft., Rózsa Pharma Kft., Rally Café Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.06.20.
    Por került a gépezetbe MARICSEK RACING TEAM –Salgó MIDEX Rallye 2013, 2013. június 15-16. Vincze Márton – Kovács Attila, Mitsubishi Lancer Evo IX Felborult a forgatókönyv: igaz, Szécsény 1, 2, 3 lett most is a Rali Túra Bajnokság soron következő futamának végeredménye, ám a dobogóbérlők most helyet cseréltek. A Maricsek Racing Team versenyzője, Vincze Márton nehézkesen kezdte meg a Salgó MIDEX Rallye 2013 bajnoki fordulót, s hátrányát a futam leintéséig nem sikerült behoznia. Az RTE abszolút bajnoka ennek ellenére is a dobogón ünnepelhetett, hiszen Ifj. Vincze Ferenc és Velenczei Ádám ... mögött, a 3. helyre kormányozta be a Mitsubishi Lancer Evo IX-t. Vincze Márton: Régóta vártam már, hogy újra a híres-neves Salgó Rallyen versenyezhessek. Nagyon összetett és nehéz versenyünk volt az elmúlt hétvégén. A hétvégét nyitó prológon igazi parádét tartottunk, szó szerint tombolt a közönség. A vasárnapi menetelés azonban nem volt ennyire önfeledt szórakozás. A futam előtt nagyon sokat foglalkoztunk a futómű hangolásával, de sajnos nem találtuk meg a megfelelő alternatívát, túlságosan keményre állítottuk be. Az első ceredi gyorson emiatt sokkal lassabbak voltunk a többiekhez képest, és 4 Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.03.12.
    jegyében fognak zajlani a rendezvények. Az autósokon kívül gondolnak a más járművekkel közlekedőkre is, ezért az SR Sport Egyesület és az SZ&T-T Rally Team, a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság Balesetmegelőzési Bizottságával és a Veszprémi Autós Motoros Iskola Kft. segítségével külön programokkal is várják az érdeklődőket, ahol minden közlekedő, megtalálja a számára megfelelő programot. A rendezvény segítséget nyújt a közúton való szabályok, a rutin és a biztonságos járműkezelés elsajátításához, de emellett kiélhetik magukat a száguldozni vágyó adrenalin függők is. Akik több ezren ott voltak ... független) Abszolút. (Az abszolút 1-2-3. helyezett kerül értékelésre.) MNASZ regisztrált verseny! - - - - - Kerékpáros ügyességi pálya gyerekeknek. Motoros szimulátor kicsiknek és nagyoknak. Elektromos jármű kiállítás és vásár. Biztonsági öv szimulátor és részegszemüveg teszt. KRESZ tesztek. Szeretettel várunk minden érdeklődőt és versenyezni vágyót. A rendezvényre látogatása ingyenes! A rendezvényről további információk: www.szlalomracing.atw.hu Sportbaráti üdvözlettel: Ifj. Mulicz László (Csuri) SR Sport Egyesület Elnöke. Szlalom
  • 2013.03.04.
    Bizottsági határozat Az IB hozzájárul, hogy a technikai felügyelők munkáját a versenyigazgatók az MNASZ rendezvényeken a sportbírói munkához hasonlóan értékeljék. 53/2/2013 Intéző Bizottsági határozat Az IB elfogadja a Technikai ellenőrök Kódex-ének tervezett módosításához benyújtott külön javaslatot, mely definiálja, ki lehet technikai ellenőr. 54/2/2013 Intéző Bizottsági határozat Az IB támogatja, hogy az MNASZ-nél kerüljön létrehozásra egy akkreditált bukócső gyártói lista. Ennek szabályozásának elkészítésére felkérte az ATB-t. 55/2/2013 Intéző Bizottsági határozat Az IB támogatja, hogy a Rescue ... Cselényi Balázs Nyirádi FIA RC EB (május 25-26) FIA Forma 1 (júli 26-28) Fő verseny Betétversenyek Éri Gergely Faluvégi Péter Faluvégi Péter Nyirád FIA AC EB (aug 17-18) FIA CCR VK (aug 15-18) FIA Histo Rally EB (nov 7-9) Versenyigazgató Faluvégi Péter ifj. Zettner Tamás Faluvégi Péter id. Zettner Tamás Vers.ig. hely. Sztankovics Györgyi Szamos Miklós Herczeg Lajos x Éri Gergely ifj. Zettner Tamás Szamos Miklós x Cselényi Vilmos Polgár László Sztankovics Györgyi x Vers.ig. hely. x x x x x ASN felügyelő Kovács Péter Faluvégi Péter Herczeg Lajos Kovács Péter Cselényi Balázs Kassai András Kovács Péter MNASZ
  • 2013.01.03. 16:16
    Racing.hu: Nem oly régen két mondhatni lassan tradicionális rallye-t is rendeztek, mégpedig a Mikulás és a Szilveszter Rallye-t. Az indulók közt egyik futamon sem szerepelt a neved, de a pálya mellett ott voltál e valamelyik versenyen? Ifj. Tóth János: Egyiken sem voltam ott. Más jellegű elfoglaltságaim miatt nem értem rá, így mindkét verseny kimaradt nekem. Ettől függetlenül jónak tartom ezeket a futamokat, a Mikulás Rallye igazi happy end-je az évnek, ahol jót bulizhatnak mind a versenyzők, mind a nézők, de idén ezt sajnos nem tudtam a helyszínen követni. Racing.hu: Az évzáró futamok ... , mert volt egy felkérése az RSB-től, de erre is azt mondta, hogy nem akarja elvállalni, mert az itthoni helyzettel igazából nincs kibékülve. Úgyhogy nem tudom, nem beszéltem vele erről. Más témában szoktunk beszélgetni, de erről még nem esett szó.Racing.hu: Ha már az RSB-t szóba hoztad: november 30-án volt egy szakági nyílt nap, ahol te is ott voltál. Ott szóba került az is, hogy esetlegesen visszatérhetnének a hazai pályákra a WRC-k. Neked, mint elég sok WRC-s tapasztalattal rendelkező pilótának mi erről a véleményed?Ifj. Tóth János: Nézd, ez egy nagy dilemma mindenki számára, hogy ez jó vagy ... Tamás szintű versenyzőből van 3, 4, vagy akár 5 is és ők beülnek egy kb. 2004-2005-ös WRC-be és versenyeznek. Csak attól tartok, hogy ez hiú ábránd. Nem fog 4-5 Turi szintű pilóta WRC-t vezetni itthon, mert nem olyan a gazdasági helyzet Magyarországon. Tehát én azt mondom, hogy a Szakágvezetőnek kell hoznia egy döntést, hogy ez kell nekünk, vagy nem kell nekünk. Én nem biztos, hogy a WRC-k irányába mennék el, de ez az én magánvéleményem. Racing.hu: ORB és külföld tehát kilőve, de ha mégis élőben szeretnének veled találkozni idén a rajongók, hol számíthatnak a megjelenésedre?Ifj. Tóth János: Van ... tetszenek neked, de mondjuk, ha az időd engedné, akkor akár egy kisebb kategóriás versenyautóval lenne e kedved nekivágni valamelyiknek? Ifj. Tóth János: Persze. Én indultam is kétszer a Mikulás Rallye-n és nagyon jól éreztük magunkat a versenyen. A válaszom igen, szívesen indulnék. Ezen kívül mindenkinek csak javasolni tudom ezeket a megmérettetéseket, hiszen ilyenkor holtszezon van, kevés a verseny, és tapasztalatszerzésnek valamint évzárónak ez egy tök jó dolog. Racing.hu: Tényleg elég régen láthattuk már a pályán és a szurkolók örömmel fogadnának Téged bárhol, bármikor, ezért született meg ez a ... kérdés. Ha nem az ORB mezőnyében, más kisebb versenyeken itthon tervezel e rajthoz állni? Ifj. Tóth János: :-) Nem, nem tervezek ilyesmit. Tavaly voltam egy RTE futamon, Miskolcon, aztán majdnem elmentem Vácra is, de az végül kimaradt, és még egyszer Tatabányára is ellátogattam, és tetszett, amit ott láttam. Elég sok induló volt és régi legendás pályákon lehetett autózni, nagyon jó verseny volt az is szerintem, és ami nagyon érdekes volt számomra, hogy nagyon sok néző volt, ami érthető is ilyen tradicionális pályákon. Ezeken a pályákon talán nyolc vagy kilenc éve mentünk utoljára első osztályú A versenyzés iránti vágy megvan, a csapat is hamar meglenne, ha szükség lenne rá. De jelen állás szerint Ifj. Tóth János 2013-ban sem száguld a versenypályákon sem itthon, sem pedig külföldön. A visszatérésről, a tervekről és a WRC-k esetleges hazai feltámadásáról beszélgettünk a hétszeres abszolút bajnokkal.
  • 2012.12.26. 21:03
    is páratlan. Itt lesz két WRC, amikben igencsak neves pilóták ülnek Turi Tomi és Ifj. Érdi Tibor személyében. Illetve nem kell megfeledkezni arról sem, hogy ötven Mitsubishi áll rajthoz, valamint kisebb kategóriákban is remek pilóták harca várható. Hat nemzet versenyzői képviseltetik magukat nálunk, Magyarország talán legnagyobb és legszebb versenypályáján. Ilyen versenyekre van szükség, amelynek kevés az össztávja, jó minőségű úton zajlik, nem szedi szét az autót, illetve nézőcentrikus.- Az előző években igényt tartottak tesztre a versenyzők a futam előtt. Az idei évben annyi újdonsággal ... készülünk, hogy biztosítsunk erre lehetőséget, úgyhogy 27.-én reggel nyolc és délután négy között a ring külső egy szakasza lesz lezárva ellenkező irányban, teljes gyorsasági személyzettel, lassítókkal, előjelző táblákkal stb.- Pénteken, azaz 28.-án megkezdődik a verseny. Itiner felvétel, átvételek, pályabejárás és délután a rajtceremóniával veszi kezdetét a futam, amelyet rögtön az éjszakai gyorsasági követ.- A hírek szerint jövőre az ORB-ben ismét részt vehetnek a WRC-k, így ez most lehet egy erőpróba is, hogy a jelenlegi OB menők Kazár Miklós, ASI, vagy pedig Turi Tomi, és Ifj. Érdi tudnak előrébb ... végezni. Ha messzemenő következtetéseket nem is lehet levonni a jövő évre, de lehet ez egy előjel, hogy mire képesek a csúcstechnikák a pilótáikkal és navigátoraikkal.- A nevezési lista láttán talán még azok is úgy döntöttek, hogy kilátogatnak a Hungaroringre, akik amúgy nem tették volna. Megkérek minden kedves rallye-t szerető szurkolót, hogy próbálja meg mindenki a jobbik szurkoló énjét elővenni a pályák szélén. Nagyon sok autó, illetve nagyon sok néző várható, kérünk tehát mindenkit, hogy fokozottan figyeljen egyrészt saját magára, másrészt a többiek biztonságára, és persze az általános

    Rallysprint, Amatőr rally

Előző 1 / 2 Következő