System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Ifj. Hefler Róbert és az autósport

Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó + Évadzáró Gyorsulási verseny + Szlalomverseny 2016.10.1-2. Kiskunlacháza!

Ifj. Hefler Róbert autóversenyzőt kérdezem, az október első hétvégéjén megrendezésre kerülő 12. Dragracing Kupa szlalomverseny előtt.




Mesélnél az eddigi autósportos életedről,
eredményeidről, sikereidről:

- Gokartozni
2006-ban a Batta-ringen kezdtem el. Abban az évben rendezték meg Kecskeméten a
Gulyás kupát, ez volt az első versenyem.

Következendő
évben már teljes szezont mentem az Országos Bajnokságban Kadett80 kategóriában.
Összetettben a hatodik helyen végeztem a bajnokságban.

A következő két
évet a  Mini-Max kategóriában versenyeztem
.

Köszönöm a
segítséget Szép Ferenc Top Motorsport csapatának.

2010-ben kezdetem ez az
autóversenyzést, amiben-nagyban segített a gokartozásban szerzett
tapasztalataim.

Abban az
évben több szlalom sorozatban versenyeztem, ahol a kis AutoBianchival  sok verseny tapasztalatot szereztem.

2011-ben az OSZAK kupasorozatban
tovább tanultam az autóversenyzést.

 A kezdet nehéz volt, mivel sok technikai
gondunk volt az autóval . Ezért az éves bajnokságban junior kategóriában
hatodik helyen végeztem.

Év végén
hoztuk meg azt a döntést, hogy autót váltunk. Apának a Honda Civic 1.6 Vti versenyautójával
kezdtem a következő szezont.

2012-es év sikeres volt, mivel teljes
szezont mentünk a Hondával.

Év végén az OSZAK-ban már második lettem junior kategóriában.

2013-as év is
ugyanígy kezdődött, ebben az évben már sikerült elhozni a bajnoki trófeát.

2014-es év egy fejlesztéssel kezdődött. Az 1.6 Vti motort egy 1.8 Integra
Vti motorra cseréltük így kategóriát is kellet váltanunk.

Sajnos az
első három versenyre nem készült el az autó így akkora lemaradásom keletkezett,
hogy a bajnoki címre sajnos már nem volt esélyem. Ezért sajnos csak az év végi
második helyet tudtam megszerezni a kategóriámban.

A fejlesztéseknek köszönhetően az autó
teljesítménye jelentősen megnőtt

így

2015-ben
versenygumit váltottunk. KUMHO-ról AVON-ra hogy a nagyobb teljesítményt le
tudjuk vinni az aszfaltra.

Az első
versenyen ami egy OB és  CEZ futam is
volt egyben be is bizonyult, hogy jó döntés volt a váltás mert sikerült az
élmezőnyben az abszolút nyolcadik ként végeznem.

Ezúton is köszönjük a Czabajszki
Gumiszerviznek a hosszú éveken át tartó segítségét, támogatását.

Éves bajnokságban Junior kategóriában
Bajnok lettem, T4 kategóriában harmadik helyezést értem el, ami a bajnokság
legerősebb kategóriája. A CEZ bajnokságban pedig ötödik.

Az idén merre jártál milyen bajnokságokban?
- Idén ugyanúgy a Magyar és  CEZ Szlalom Bajnokságban
indultan továbbá

a SWFIT Cup
Europe két versenyhétvégéjén is részt vettem.

Az idei év
elején nagy fejlesztéseket hajtottunk végre a Hondán  az autóba egy új váltó került, és
megszabadítottuk közel 250 kilótól. Az autó teljesen megváltozott sokkal
gyorsabb lett.

Ha jól tudom eljutottál a
Hungaroringre is mégpedig egy Suzuki Swift pilótája lehettél pár napig.

- Nem csak
pár napig, hanem két teljes versenyhétvégén  is tudtam menni a Swift Cup Europe-ban.

A 2016-os év elején rendezték a
Slovakia Ringen egy Nemzetközi Tehetségkutató versenyt
. Ezúton is szeretnék köszönetet
mondani a TOP Driver School csapatának és Benyó Miklós-nak, hogy lehetőségem
nyílt a RaceStar-on való induláson.

A kétnapos tehetségkutatón a
hatvanhárom fős mezőnyből az előkelő harmadik helyet értem el.
Második legjobb magyarként kaptam
lehetőséget a GFS Racing Teamnál egy teljes verseny hétvégére egy Suzuki Swift
1.3-al menni, illetve kaptunk még egy homológ sisakot és cipőt is különdíj
gyanánt.

Az első verseny áprilisban került
megrendezésre a Slovakia Ringen a WTCC betét futamaként.

A hétvége
nagyon jól sikerült. Az első szabad edzés még a pályatanulással és az autóval
való ismerkedéssel telt.

A második
szabadedzésre összeszoktam az autóval így az edzést és az időmérőt is sikerült
megnyernem.

 Az első versenyen még szokatlan volt az
ellenfelekkel való csatázás és a rutintalanságom miatt az utolsó előtti körben szélárnyékból
ketten is megelőztek, így csak a harmadik helyen végeztem.

A második
versenyen a harmadik helyről rajtoltam és egy jó rajtot fogva az első kanyarban
már elsőként fordultam. Az első napon szerzett tapasztalataim alapján végig
sikerült megőrizni a vezető pozíciómat. nyertem a futamot.

A harmadik
futamot rajt-cél győzelemmel zártam.

Az első Autós Gyorsasági verseny
hétvégémen három futamból sikerült kettőt

meg nyernem.

A következő
Autós gyorsasági versenyem a Hungaroringen volt augusztus végén a Kamion Európa
Bajnokság és Blancpain GT Series betét futamaként.

Az időmérőn
sikerült a leggyorsabb kört teljesítenem és az első futam itt is rajt-cél
győzelemmel zárult az 1.3-as kategóriában.

A második és
harmadik futamon több csatába kerültem és a sérült autóval csak a negyedik
helyre sikerült bejönnöm.

Ezúton szeretnék köszönetet mondani a
GFS Racing Team-nak és Burkos Egonnak.

Szlalom verseny lesz október másodikán
Kiskunlacházán. Milyen autóval fogsz rajta indulni és mit tudhatunk róla?

- A jól
bevált Honda Civic-el fogok indulni, ami lassan már kifejezetten szlalom
autónak mondható. 1.8 Vti Integra motor egy ötsebességes TOPBOX váltó van
benne, ami kifejezetten szlalomra lett építve. Az autó kb. 850 kilógramm. Könnyített
elemek vannak a fém borítások helyett. kb 200 lőerős a kocsi. AVON
versenygumikkal indulok a versenyen.

Természetesen
a biztonságom érdekében Bukócsővel, hatpontos versenyövvel, HANS-sal.
versenyzem.

Ha már szlalom, hogy állsz az éves
bajnokságban, és miért is szlalom lacházán?

- Az éves
bajnokságban betegség és technikai problémák miatt az év első felévben négy
versenyt hagytam ki így sajnos Nekem még keményen kell csatáznom , hogy
évvégére fel tudjak állni a dobogóra.


Biztonságos jó minőségű a pálya, a rendezés mindig nagyon színvonalas és látványos
hisz a reptér területén több szakág, gyorsulási és szlalom versenye zajlik majd
egy időben a nézőknek már csak ezért is érdemes kilátogatniuk.

A Szlalom
szakágban szoros csaták várhatóak, mivel ez az év utolsó előtt versenye és több
 kategóriákban is még nyitott a bajnokság
az állása.

Szeretettel
várunk mindenkit a depóban a HRT sárga sátra alatt.

Mik a 2017-es terveid?

- Mindképp a
Magyar és  CEZ Szlalom bajnokságban fogom
folytatni a versenyzést . Szeretnék egy technikai gond mentes teljes évet
teljesíteni , hogy minél jobb eredményt érjek el az éves értékelésekben  ezért  télen az autót teljes felújítás alá vesszük.

Amennyiben
lehetőségem nyílik szeretnék indulni a Swift Cup Europe futamaiban is

Ha hármat kívánhatnál az autósporttal
kapcsolatban, mik lennének azok?

- A
fokozatosság elvét betartva, szeretnék profi autóversenyzővé válni.

- Egy
világbajnoki címet magaménak tudni a karrierem során.

- Mivel én az
Autós Gyorsasági szakágban tervezem a pályafutásom, szeretnék egy olyan előzést
véghez vinni amit sokan sokszor emlegetnek majd.

Támogatóim segítségét köszönöm!

Astrochem
Hungary kft., AIB GmbH., Csabajszki Gumi szerviz, T-R-T Kft., Flexmetál Kft.,
Carace Kft.

- Hajósi
Miklós -
www.hajoka.hu

System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)