Keresés

Találatok száma: 78
Előző 3 / 4 Következő
  • 2020.04.30. 23:55
    Dominikkal utoljára ez év elején beszélgettünk óriási tervei voltak.Őt kérdezem, mi is történt azóta.Sok minden történt azóta. Megkaptam az “új“ versenyautót, amivel szerettem volna eredményesen versenyezni, de mire felkészítettük az autót beütött a Járvány. Milyen autóval indultál volna?Honda Civic Type-R-t sajnos még kipróbálni sem volt lehetőség, mert március elejére készült el. Sajnos már az FRT-re se mentünk a járvány miatt, pedig az lett volna a kupasorozat kezdése előtti utolsó verseny, amin tesztelhettük volna az autót. Azóta viszont már az is kiderült, hogy az FRT kiskunlacházán
  • 2018.01.11. 08:48
    gyorsasági / gyorsasági szakasz?- Tetszett a ring külső új szakasza is, de jobban élveztük a belső körgyorsot. Persze szárazon sokkal jobb volt!Lesz esetleg folytatás ebben a felállásban?- Hogy lesz-e folytatás? Ez még a jövő kérdése. Én nagyon örülnék neki, mert jó navigátorral lehet gyorsan versenyezni! De persze mindenki ismeri Zolikát. Neki idén is meg kell nyernie a MARB-ot!Legközelebb hol láthatunk Titeket?- Januárban átnézzük az autót elejétől a végéig. Aztán februárban tervezünk egy FRT futamot, hogy visszarázódjunk a versenytempóba. Márciustól pedig irány a MARB! Az idén szeretnénk egy teljes

    Rally

  • 2017.12.27. 06:50
    Szia Ádám! Szinte napra pontosan 1 évvel ezelőtt beszélgettünk utoljára, szintén a Szilveszter Rallye előtt. Mi történt veled a 2017-es évben?-Sziasztok! Igen, nagyon gyorsan elrepült ez az egy év. A tavalyi Szilveszter Rallye után újra gondoltuk az autó erőforrását és fejlesztettünk rajta. Így az év első felében nem vettem részt semmilyen rendezvényen, ezt persze később próbáltam bepótolni.Ha jól tudom, a legutóbbi "igazi" verseny amin rajthoz álltál, az a Bajna - Lábatlan közötti MARB futam volt. Persze előtte és utána is láthattunk egy-egy FRT-n. Mi volt ennek az oka?- Idén talán tényleg ... csak három FRT futamon és két MARB futamon vettem részt kisebb nagyobb sikerekkel. Ennek oka egyszerű: szerencsére rengeteg a munkánk, így kevesebb idő jut a szórakozásra!Beszélj picit az autóról. Történt valami fejlesztés az éven, vagy elég volt leporolni a jól bevált technikát?- Év elején megcsináltuk rajta a kötelező átalakításokat. Tiba Ádám barátom kicserélte az üzemanyag és fék rendszert fittinges rendszerre! Bele került a katalizátor is és rengeteg csőhéj az autóba...Frenky mester átgondolta a motort, és azon is erősítettünk picit, ami szerintem nagyon jól sikerült. Így most kb. 172-174 LE

    Rally

  • 2017.12.27. 06:17
    , de nem igazán tetszett a kagetória. Ezért úgy döntöttünk, hogy injektoros lesz.A jobb 1-ben Kovács István foglal helyet.- Igen, Kokó az állandó navigátor. Régi motoros, tavaly és tavaly előtt is mentünk együtt. Az összhang megvan az autóban, összeszokott kis csapat vagyunk. Nyugodt, de nagyon jó humora is van, ami szerintem nagyon fontos.A legutóbbi FRT után mondtad, hogy egy kis finomítást végeztek még a Ladán. Mi volt az?- A futómű beállítással nem voltam elégedett, nagyon tolta az orrát az autó. Most ezen picit finomítottunk, de sajnos nem tudtuk kipróbálni közúton. Nem tudjuk hogy milyen

    Rally

  • 2017.04.27. 22:26
    - Szia Pista bácsi! Mi újság veled, hogy teltek az elmúlt hónapok?Sziasztok! Köszönöm szépen jól vagyok, már nagyon hiányzott a versenyzés, gyakorlatilag elvonási tüneteim voltak.- A volánnál most Balázs Kornél foglal helyet. Hogy találtatok egymásra Kornéllal?Kornél alapvetően Historic-ban megy egy Trabanttal, oda keresett navigátort. Én pedig gondoltam egy merészet és felhívtam, hogy nincs-e kedve velem és a C2-vel menni. Kornélt érdekelte a dolog, elmentünk tesztelni egy FRT-re, ahol nagyon tetszett neki a technika. Azért egy picit erősebb autó, mint a Trabant.- Mennyire hosszú távra

    Rally2

  • 2016.11.28. 09:27
    sötétben, hogy minél gyorsabban kicseréljék a difit. Köszönet a csapatnak: Polyák Attila, Tiszák, Frenky, Csiga, Ani.  Előző hétvégén az FRT-n lefogazott a difink, amit kicseréltünk kalandos körülmények között. A Higany system épp ott volt és összerakta az esőben, de azt mondta hogy a mai napot kibírja, hétfőn vigyem  le neki a tartalék difit, megcsinálja nyugodt körülmények között és cseréljem ki. Úgy is volt megcsinálta, megígértem, hogy kicserélem, de úgy voltam vele hogy az FRT-t kibírta, a padozást kibírta és már sok időnk sem volt rá, NEM cseréltem ki. Nem bírta ki, le is cseszett

    Rallysprint

  • 2016.07.05. 18:58
    kigyorsításokban is egyaránt. Az utolsó bemenet előtt átbeszéltük a Csapatommal, hogy vezetéstechnikailag egy-egy kanyarkombinációban hogyan tudnék még gyorsabb lenni.Összességében, miként értékeled ezt a bronzérmet érő versenyt?- A 2016-2017-es szezonban már nem az eddig megszokott versenyautókkal indulok a Kupasorozatban (Kupás Opel Astra és Opel Tigra), hanem egy Ford Pumával, amely a versenyzői múltját tekintve sem hétköznapinak mondható eredményekkel van felvértezve. Jelenleg a harmadik sikeres versenyt teljesítettem vele az FRT Rallye-n, az előző kettőben is közel voltam a dobogóhoz. Úgy gondolom, hogy ... az összeszokás és a határok megtalálása folyamatosan működik, ezáltal jobbnál-jobb helyezéseket tudok elérni vele. Nagy örömmel tölt el, hogy a harmadik versenyünkön sikerült a dobogó harmadik fokára felállnom úgy, hogy hatalmas csatát vívtunk a kategóriatársakkal. Szeretem az ilyen eseménydús megmérettetéseket. A célom az a bajnokságban, hogy   versenyről versenyre minél többször a dobogón álljak és ennek érdekében mindent megteszünk.Legközelebb hol találkozhatnak veled a szurkolók?- A Július 16-án szombaton ismét megrendezésre kerülő FRT Rallye Kupasorozat következő versenyén fogok Kovács Sanyi gyulai autóversenyző, egy nem mindennapi teljesítménnyel lett harmadik egy igen erős mezőnyben az FRT.HU Kupán. Heten indultak a kategóriájukban, két edzőkör és négy mért futam várt rájuk.- Június 18-án került megrendezésre az FRT Rallye soron következő versenye a kiskunlacházi repülőtéren. A mezőnyben voltak a kocsimnál erősebb versenyautók is, ezért még inkább motivált voltam, hogy a dobogón végezzek és minél kevesebb autó legyen az összesítésben előttem.

    FRT, Rally

  • 2016.05.20. 10:36
    Milyen átalakításokat kell véghez vinni egy aszfaltos verseny után a murvás futamra az autón?- Először is megjavítottuk azokat a dolgokat amik Miskolcon elkoptak eltörtek, átnéztük az autót elvittem az FRT-hez a gátlókat hogy nézzék át és revíziózzák le amit utólag kiderült igencsak rá fért. Túl vagyunk a pályabejárás nagy részén ezt ma délután egy teszt követte ahol próbáltuk beállítani az autót a lehető legjobban, itt előjött egy kis hiba eltört az egyik lengőkar lefogató bilincs amit még ma este folyamán Zsolesz orvosolni fog.Korábban indultál-e itt, és ha igen milyen sikerrel?- Igen

    Rally OB

  • 2016.04.10. 21:33
    viszont harmadik lettem, aminek nagyon örülök. 2016-os terveid?- Jelenleg tizenhat éves vagyok, így novemberben kezdhetem el a jogosítvány szerzést.A 2015-2016-os évad terve az volt, hogy az évet végig vigyem és a dobogón minél előkelőbb helyen álljak.Szeretnék a rally felé kacsingatni, és tudatosan felépíteni a rally pályafutásomat.A kék versenyautómat szerintem kiautóztam, jelenleg egy Rally 2-es Citroen Saxo VTS autóm van.Ezzel az autóval, amatőr versenyeken, sprinteken szeretnék indulni, például kunmadarason, de az FRT-re is ki ki nézünk majd. A fő célom a későbbiekben a jogosítvány megszerzése

    amatőr autóverseny

  • 2015.08.09. 08:09
    Nem lesz hűvös, az biztos, és a gumik is jól fognak tapadni, állhatsz a gázon.- Igazi forróságot jósolnak erre a hétvégére, így a gumimelegítésre nem kell a pályán sok időt fordítanom. A tapadás hamar meg fog jönni. A nyárnak ez az előnye megvan a többi évszakhoz képest.Az előző versenyt a dobogón végezted, most sem adod alább ha jól sejtem.- A legutóbbi FRT-n a dobogó harmadik fokát szereztem meg, néhány másodpercre maradtam le a második helyről. A mostani versenyen a célom a dobogó legfelsőbb foka. Mi az ,amit még tartogatsz a tarsolyodban, mivel tudod még meglepni a csapatodat, a jobb ... eredmény elérése érdekében.- Igyekszem, amennyire csak lehet, még jobban határon autózni és a vezetési technikámat a maximálisra fejleszteni, amivel másodperceket tudok javulni. A Formulás autós tesztjeid, gondolom erőt és tudást adtak számodra, a további autósportos életeddel kapcsolatban.- Igen, teljes mértékben így van, meghatározó szerepet játszik a további autóversenyzős karrierem szempontjából. A Formula autós tesztjeim után volt közvetlenül az előző FRT versenyem. Az eredményeimen meg is látszódott, ez alatt értem a magamhoz képest való fejlődésemet és a dobogós helyezésemet ... . Egyre jobban érzem és feszegetem a határaimat. Ha visszagondolsz az eddig FRT-s futamaidra, melyik futam és miért volt a kedvenced?- Ez nagyon jó kérdés. Úgy gondolom, minden verseny emlékezetes valamilyen szempontból. Ha csak egyet kell kiemelnem, az a legutóbbi versenyem, amikor éppen lecsúsztam a dobogó második fokáról. A Formulás tesztek óta sokkal bátrabb vagyok és több veszélyhelyzetet bevállalok a pályán. A két-két bemelegítő körünket kihasználtuk, hogy a pálya nyomvonalát még inkább memorizáljuk. Következett az első mért kör. Magamhoz képest jó alapidőt sikerült autóznom Interjú Kovács Sanyival.A hétvégén újra megméretkőzöl a Kiskunlacházi FRT.HU kupán a sporttársak ellen.- Igen, ez így igaz! Nagyon várom már az FRT- Kupasorozat ezen a hétvégén megrendezendő versenyét.

    amatőr autóverseny

  • 2015.04.23. 08:26
    hol találkozhatunk veled?- Április 23-án a Birizdo Kart két órás Gokartversenyén veszek részt Turák Laci Csapattársammal, Kecskeméten. Május 9-én FRT- Kupa és Birizdo Kart Cup 3. forduló. Sajnos a két verseny, napra pontosan egybe esik, viszont a gokartverseny késő délután kezdődik. Abban az esetben, ha időben befejeződik az FRT Kiskunlacházán, akkor éppen oda tudok érni a másik versenyre is. Bízom benne, hogy technikailag össze fog jönni, nagyon szeretnék ott lenni mind a két helyen.Május 23-án a Birizdo Kart négy órás gokartversenyén is részt veszek. Köszönet Fekete Lászlónak, a

    FRT

  • 2015.01.17. 10:40
    utolsó kör előtt pedig állítottunk még az autón, amivel még sikerült javítani a köridőmön. Minden kör más volt, körről-körre száradt a pálya és gyorsult a mezőny. Volt-e kalandod a nap folyamán?- Az egész nap egy nagy kaland volt, jó volt nézni a többieket is ahogy alkalmazkodnak a körülményekhez, egyszer-kétszer nekem is úgy kellett összeszedni az autót, de mindig sikerült megfogni. Remélem lesz még sok hasonlóan izgalmas és változatos verseny. Legközelebb ismét az FRT-n láthatunk?- Így van, február 14.-én ismét FRT Rallye Kiskunlacházán.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Január tizedikén egy nem minden napi FRT versenyen vettél részt. Volt eső, szél napsütés, szivárvány, vizes és kevésbé vizes aszfalt.- Eddigi életem időjárásban leg változatosabb versenye volt, az első körökben szinte állt a víz a pályán, a víztócsákat kerülgettük és a vízátfolyásokon gázoltunk át, ráadásul a szél is elég erőteljesen fújt, majd még a délelőtt folyamán elállt az eső és kisütött a nap, az utolsó körökben pedig szinte már száraz lett a pálya. 
  • 2015.01.12. 09:10
    körülményeket tekintve. Minden körömben megpróbáltam a határaimat feszegetni, ennek köszönhetően az autóm többször is megcsúszott, már-már lapjával ment, de mindig szépen sikerült korrigálnom. Legközelebb ismét az FRT-n láthatunk?- Legközelebbi versenyem Február 14-én lesz, Kiskunlacházán, az FRT-Kupasorozatban. Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen Csapat részese lehetek, ahol a Csapat Főnököm a legapróbb részletekig belemenve segíti a tanácsaival a felkészülésemet, a Szerelőim által az autók mindig időben ott vannak a pályákon, műszakilag átvizsgálva, felkészítve a versenyekre, a versenyek és a Versenyző: Kovács SanyiCsapat: Mogul Racing Team – Nivo MotorsportSzerelők: Nivó MotorsportVersenyautók: Opel AstraVersenyhelyszín: Kiskunlacháza.Január tizedikén egy nem minden napi FRT versenyen vettél részt. Volt eső, szél, napsütés, szivárvány, vizes és kevésbé vizes aszfalt.- Igen, ez így igaz.

    FRT

  • 2015.01.08. 20:03
    - Az idei év első versenye az FRT- Kupasorozatban lesz Január 10-én, Kiskunlacházán, Új év, új kihívásokkal. A tavalyi évben a különböző pályákon megtapasztaltam, hogy milyen is esőben versenyezni. Sajnos az időjárás előrejelzések nem mindig jöttek be, ezért hóban még nem sikerült kipróbálnom magamat és az autómat. A Mogul Csapat nagyon sok, hasznos tanáccsal lát el minden versenyen és igyekszünk a lehető legtöbbet kihozni magunkból is és az autóból is. Ha hó lesz, ami ugye előbb - utóbb lefagy, milyen taktikát fogsz választani?- Nagyon fontos, hogy a verseny előtt az időjárásnak

    amatőr autóverseny

  • 2015.01.03. 11:32
    Mesélnél az első méterekről, hogy hol és mivel is tetted meg? Illetve miként is kerültél a Mogul Csapathoz?-  A 2014-es év júliusában a Kiskunlacházi FRT Rallye Kupasorozatban kezdődött az autóversenyzői karrierem, amikor bekerültem a Mogul Csapathoz Pilótaként. Ez volt az első bemutatkozásom is, és egyben az első éles versenyem is, egy Kupás Opel Astra volánja mögött. Magamhoz képest jól vettem az akadályokat és teljesítettem a pályán. Minden körömben egyre jobb időket autóztam. A nap végén a Csapat Főnökömmel kiértékeltük a teljesítményemet és az volt a véleménye, hogy megvan a ... tehetségem a versenyzéshez, csak sok-sok tapasztalatra, tudásra és kilométerekre van szükségem a fejlődéshez, verseny körülmények között. Ezen a napon valóra vált életem legnagyobb álma.Minden versenyemen élvezetből autózok. Három versenypályán is csiszolhattad a tudásod abban a tudatban, hogy célod, Gyorsasági autóversenyzővé válni. Mely pályákon csapattál és kik is segítették a fejlődésedet?- A 2014-es év júliusától megindult a Pilóta pályafutásom.  A következő hónapokban az FRT- Kupasorozatban indultam az Astra és az Opel Tigra volánja mögött. Október közepén két napos teszten voltunk ... az Opel Astra-val a Pannóniaringen, ahol sikerült esőben és száraz pályán is tesztelnem, összesen közel 700 verseny kilométert tettem meg. Novemberben és decemberben az FRT-n kívül a Kakucsring Kupán vettem részt az Astrával, ahol szintén jó eredményeket értem el és sikeresen megküzdöttem a különböző időjárási körülményekkel a pályán. Miként is értékeled a 2014-es versenyévedet?- Összegezve a 6 hónapot, amit különböző versenypályákon, más-más időjárási körülmények között és két különböző típusú, lóerejű, de mégis hasonló felépítésű autókkal tettem meg, kiválóan sikerült az idei évem ... másképpen a 2014-es évemben. Ha lehetőségem lett volna, az FRT- Kupasorozatba már az idény legelejétől versenyeztem volna, ezáltal még több tapasztalatokat és tudást szerezve. Ezen kívül még több más típusú versenyen indultam volna és többet teszteltem volna a nagy gyorsasági pályákon is. A 2015-ös terveidről mondanál egy pár szót?- 2015-ben szeretném tovább folytatni a felkészülésemet a Gyorsasági szakág felé FEKETE LÁSZLÓVAL, a MOGUL CSAPATTAL és a NIVO Motorsport-tal. Szeretnék részt venni a következő idényben is az FRT- Kupasorozatban, ezen kívül olyan versenyeken és teszteken, amik

    amatőr autóverseny

  • 2014.10.28. 21:02
    autót teszteltél?- A Csapatfőnökömmel folyamatos tárgyalásokat folytatok arról, hogy ha 2015. elején, március végén befejeződik az FRT-kupa sorozat, amiben jelenleg is részt veszek, indulni szeretnék a májusban kezdődő Túraautó Gyorsasági Országos Bajnokságban, 1.6-os kategóriában.- A Pannóniaring az egyik állomása a Bajnokságnak, így nagyon fontos volt számomra, hogy a teszt ezen a pályán történjen.Megkaptál-e minden segítséget a Mogul Csapattól?- Ha csak egy szóval kellene válaszolnom, akkor a mindent kifejező szó, az IGEN!Az autómat a teszt előtt a csapat alaposan átnézte, leszervizelte és

    Gyorsasági

  • 2014.10.18. 09:26
    aktuális pályarekordokat mindig sikerült megdöntenem. Az igazi  komolyabb kihívás  2014. júliusában jött el, amikor is Fekete Lászlótól,  a Mogul-Vígh Racing Team-tól  és a  NIVO Motorsport-tól  Egy Életre szóló  lehetőséget kaptam, hogy a minden hónapban induló Kiskunlacházi  FRT-kupán indulhatok ebben a szezonban.Az idén jó pár alkalommal találkozhattunk veled Kiskunlacházán, ahol egy Opel Tigra versenyautó volánja mögött foglaltál helyet, mint pilóta. - Így van. Ebben az idényben a Kiskunlacházi FRT-kupán indulok. A kezdetekkor egy Kupás Opel ... Astra volánja mögött ültem, majd a magamhoz mérten kiváló teljesítményeim miatt a következő versenytől már egy Opel Tigrával indulhattam.Mesélnél ezekről a versenyekről? - Jelenleg az FRT kupában a kategóriámban induló 19 versenyző közül a 8. helyen állok. Úgy gondolom, hogy az eddigi 3 versenyemen, kezdő Pilótához képest nagyon jól teljesítettem. Sajnos, eddig kevés versenyen tudtam részt venni, mivel idény közben kapcsolódtam be.- Életem legelső versenyén hatodik lettem. A következő versenyen már ötödik helyezést értem el úgy, hogy csak 4 tized másodpercre maradtam le a negyedik helyezéstől. A Október 20-21.-én egy teszten veszel részt a Vígh Racing Team-mal.Mi is ennek a célja és milyen autóval fogsz tesztelni?- Az idei évhez hasonlóan, a jövő évet is a Mogul-Vígh Racing Team Pilótájaként folytatom. Idén a Kiskunlacházi FRT-s Bajnokságban indultam és magamhoz képest versenyről versenyre egyre jobb helyezéseket értem el, ennek köszönhetően lehetőséget kaptam, hogy a 2015-ös év közepétől már az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság futamain vegyek részt, a Túraautó 1.6-os kategóriájában. A versenyeken egy, az utóbbi években 3-szoros Magyar Bajnok, egyedileg épített Ford Pumával veszek
  • 2014.10.16. 18:50
    Motorsport csapatának a versenyautója, ez az autó amiatt különleges a számomra, mert én magam is részt vettem az építésében. Ebben a csapatban, mint pilóta a 2013-as és 2014-es FSH-n indulhattam. Az igazi áttörés pedig 2014 tavaszán jött, amikor is a NIVO Motorsport-tól és a Mogul-Vígh Racing Team-tól kaptam lehetőséget, hogy a minden hónapban induló FRT-kupán indulhatok ebben a szezonban. Az első pár verseny után megkaptam az első teszt lehetőségemet is, amikor először próbálhattam ki egy Formula Renault-ot.Az idén jó pár alkalommal találkozhattunk veled Kiskunlacházán, ahol egy Opel Tigra versenyautó ... volánja mögött foglaltál helyet, mint pilóta. - Így van ebben az idényben az FRT-kupán indulok, most már a Tigrával, előtte viszont egy Kupás Opel Astrával versenyezhettem.Mesélnél ezekről a versenyekről?- Kategóriám negyedik helyén állok jelen pillanatban, korábban többször is állhattam dobogón. Mindig a győzelem a cél, elégedett csak azzal lehetek. A mindig változó körülmények izgalmas versenyeket hoznak, a csapat mindig maximálisan felkészítette az autókat, bármi esetleges problémát pillanatok alatt megoldottak, nagyon hálás vagyok emiatt is az egész csapatnak, nagyon jól érzem itt magam, és
  • 2014.08.11. 13:12
    Hétvégén egy FRT futamon vettél részt a Vígh Racing Team-mal. Egy Opel Tigra versenyautóval Kiskunlacházán.- Egy hónappal ezelőtt életem nagy álma vált valóra, amikor bekerültem a Vígh Racing Team csapatába pilótaként. Előtte éveken keresztül hobbi szinten gokartoztam. Nagy tisztelője vagyok az autósportoknak. Úgy érzem, kevés embernek adatik meg, hogy bekerüljön egy profi csapatba. 2014. július 12.-én volt az első versenyem az FRT-kupában. Ekkor egy Kupás Opel Astrával indultam. Nagyon élveztem és annyira megtetszett a versenyzés hogy "rabja lettem". A mostani versenyem volt a második ... másképp tennél?- Technikai sport révén nagyon fontos megtanulnom a pontos és gyors váltásokat, az ideális íveket, és a rövid féktávokat. Igyekszek egyre több tapasztalatot szerezni, hogy egyre eredményesebb legyek.Legközelebb, hol, milyen versenyen indulsz?- Legközelebbi versenyem a következő FRT Rallye lesz Szeptember 6.-án. Már nagyon várom ezt a megmérettetést.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    amatőr autóverseny

  • 2014.03.05. 11:53
    felhívtam és hosszas beszélgetés után megegyeztünk. Elmentem az autóért, de ami fogadott az sokkoló volt. 8 év az rettenetesen sok idő, ennyit állt szegény autó. 3 héten át, szinte minden éjjel dolgoztam az autón és rengeteg munkaóra után beindult, aztán leteszteltük FRT-n és nagyon kellemes meglepetést okozott az autó! Rendkívül stabil és nagyon kezes autó. Milyen érzés fog el amikor beleülsz a BMW-be? - Elképesztő, hihetetlen!!! Versenyzem már néhány éve, végig mentem, szinte mindenen. Ért öröm, bánat, siker, kudarc. Lassan 8 éve, hogy minden évben, vagy végig csinálok bajnokságokat, vagy ... üzemeltetni, anyagi helyzetemhez és tudásomhoz mérten. Drift és FRT pályán már bizonyítottál, itt a salakoválon milyen céllal indulsz?  - Ezzel az autóval a cél, hogy emléket állítsak. Ezt nem kupákkal szeretném, hanem örömautózással! Üldözhetném a stoppert, ingerszegény autózással, de sem az autó, sem én nem erre vagyunk hivatottak! Nagyon várom azokat az embereket a salakra, akik szerették ezt az autót, szerették az Áci stílusát és megígérem, hogy mindent beleadok, hogy ha nem is teljesen, de nyomokban visszaadjak/felidézzek az „Áci legendából”! Ide felsorolnék néhány nevet, akikről tudom, hogy ... az FRT előtti napon éjszakába nyúló szerelésben is részt vállaltak!- Hajósi Miklós -

    amatőr autóverseny

Előző 3 / 4 Következő