Keresés
Találatok száma: 3572021.07.31. 14:16
Harmadik helyen zárta az Ózd-Eger Rally-t a Hungarian Peugeot 208 Cupban Vogel Adrienn és navigátora Notheisz Ivett.2019.05.21. 10:24
A borsodi gyorsaságik közül ötöt megnyertek és már a második szakasz után az élre álltak a Peugeot kupában, és ezt az előkelő helyezést egészen futam végéig megőrizték. Kettőből kétszer söpörték be a maximális pontszámot, ami mellé még bónusz pontok is jártak nekik, így két futam után Mixiék fölényesen vezetik minden fronton a bajnokságot. Csomós Mixivel beszélgettünk. Győztesként távoztatok Egerből, Peugeot kupát, 2WD kupát, RC4 kategóriát nyertetek, bevált az új taktikátok. Ezek után mit vártatok a miskolci futamtól?Egerben tényleg nagyon jól indult számunkra az esztendő, nagy ... lendülettel rajtoltunk, szerettük volna ezt a lendületet a csapattal együtt Miskolcra is átmenteni. Mindannyian alaposan felkészültünk, fizikálisan és mentálisan egyaránt, de az autónk is tökéletes állapotban volt. Egerben már az új taktikánk szerint versenyeztünk, eszerint nem kell mindig életre-halálra küzdenünk, nem kell minden gyorsaságit megnyernünk, de törekszünk arra, hogy folyamatosan ott legyünk valahol a mezőnyt elejében. Ez az elképzelés Miskolcon is maradéktalanul működött, és ebben a segítségünkre volt a megfelelő gumiválasztás is.A legrosszabb eredményetek a hatodik gyorsasági szakaszokon Csomós Mixi és Nagy Attila Miskolcon ott folytatta, ahol Egerben abbahagyta.2018.02.15. 21:53
gyakorolnunk kell az Eger Rallye előtt. A következő FRT-n biztosan ott leszünk, illetve lehet, hogy Orfűn is sikerül rajthoz állnunk. Inkább ilyen helyeken menjen szét a motor, mint Egerben!Gyuri köszönöm szépen a beszélgetést, és gyorsan rakjátok vissza a motort a helyére, aztán ami a csövön kifér!- Én is köszönöm, igyekszünk összerakni a gépet, aztán csapatunk tovább!Reklámpartnereink: Copy n More Kft., Fémtiszta Kft., Strapa Pack Kft., Dr. Marcus, I.SZ.I. Produkt Kft., Molvi Trade Kft., Lajosházi Csaba E.V., Fun Carter Kft., Golf Kft., Pet Pack Kft., Jász és Jász Kft., Target Sales Group Kft.Fotó: KGB Erdélyi Gyuriék gőzerővel készülnek az Eger Rallye-ra, ezért minden lehetőséget igyekeznek megragadni a márciusi verseny előtt.2016.04.12. 12:37
Kedves Balázs!Köbli Karesz navigálásával vettél részt a 11. Eger Rallye vasárnapi napján egy Opel Corsa-ban. Előkelő 7-es rajtszámmal vágtatok neki a gyorsoknak a 61 indulóból. Sajnos hamar véget ért számotokra a 2016-os év első Rallye2-es versenye.Mi is történt, hogy vagytok? - Köszönöm kérdésed, jól vagyunk mind a ketten sajnos az autóról ez nem mondható el. Az első gyorsasági szakaszon egy lassító előtti fékúton elúszott az autó keresztbe a lassítóba még betaláltunk de utána bementünk az árokba ott elakadt az autó eleje és felborított. Mi az amit, ha lehetne másképpen tennél Interjú Kaltenecker Balázs rally versenyzővel a 11. Eger Rallye után.Kaltenecker Balázs Köbli KárolyTopp-Autó 2010 Kft - Opel Corsa11. Eger Rallye - 2016.04.01-03.2016.04.11. 19:47
Egy balszerencsés defekt miatt végül a Mitsubishis párosnak meg kellet elégednie a hatodik hellyel és bár tudjuk, hogy a sportban nincs értelme a ha, illetve a volna kezdetű mondatoknak, azt mégis látni kell, hogy a defekt nélkül a fiúk a dobogón végeztek volna. Dávid már a rajt előtt arról beszélt, hogy az első nap lesz a vízválasztó a 11. Eger Rallye-n. Az Európa Bajnok, úgy gondolta, hogy a rossz minőségű, szűk mátrai szakaszok alapvetően meghatározzák majd a verseny végeredményét, mert a vasárnapi gyorsaságikon már nem lehet jelentős különbségeket kialakítani. Mint utólag kiderült, szinte ... autóztunk és sikerült a 20. helyről felzárkóznunk a nyolcadikra. A terv az volt vasárnapra, hogy beférkőzzünk az első ötbe. A második nap végig abszolút második időket autóztunk, illetve az utolsón még sikerült rátennünk egy lapáttal, mert azt a szakaszt sikerült megnyernünk, úgyhogy teljesen pozitív volt a vasárnap. Az Eger Rallye azonban egy két napos verseny és az az 50-55 másodperc nagyon hiányzott a végelszámolásnál, amit elveszítettünk a defekttel, sajnos az megpecsételte a sorsunkat.”Dávidék végül az abszolút 6. pozícióban zárták az Eger Rallye-t, de a gyorsasági időeredmények alapján a címvédő Az abszolút dobogóért szállt harcba a szezonnyitó Eger Rallye-n, a Botka Dávid - Bazsó Attila kettős.2016.04.10. 21:21
A verseny egyik fénypontja a rajt ceremónia volt. Ennyi embert még nem láttam ilyen ceremónián. Ez volt az egyik oka, hogy ezen a versenyen induljunk, ne csak hírből halljuk, hanem meg is tapasztaljuk ezt az élményt. A másik ok a gyorsasági szakaszok voltak. Még nem indultam eddig Egerben ORB futamon, csak felvételről ismertem a pályákat, de a pályabejárás alkalmával megerősített, hogy jó döntés volt a versenyre nevezni.Az első kört a kategória 12. helyén zártuk, ami lehetett volna jobb is. Mivel a kategória első 10 helyének egyikét tűztük ki célul, gyorsulni szerettünk volna. A szombati SOLID Racing Team – Eger Rallye 2016. 04. 01-03.Kondella Péter – Szilassy Arnold, Mitsubishi Lancer Evolution IX.Sikeresen teljesítettük az idei első versenyünket, az Eger Rallyt.2016.03.31. 10:52
versenyzőkkel együtt, ha jól láttam 15-en, ami nagyon jó. Elsősorban az Eger Rally-t egy tesztnek szánjuk, hiszen szeretnénk megismerni az autót és felkészülni a következő versenyünkre. Természetesen, azért szeretnénk minél jobb eredményt elérni. Ha minden jól megy és az autó egyben marad, akkor az elkövetkező időszakban nem fogunk unatkozni, hiszen rajthoz állunk az osztrák Lavanttal Rally-n, ami egy héttel az Eger Rally után lesz.A 2016-os terveitekről beszélnél?- Mivel a tavalyi évünk elég csonkára sikeredett, ezért az idei szezonban szeretnénk behozni a lemaradásunk, ezért idén a hazai bajnokság 11. Eger Rallye 2016. 04.01-03.Arable Racing KftOpel Adam R2Szabó István navigálásával, Német Gábor egy új Opel Adam R2-vel áll rajthoz a 11. Eger Rally-n.Tizenhat gyors fog rátok várni a két verseny nap alatt, illetve pénteken egy rajtceremónia.2015.04.13. 23:16
vissza Egerbe. Hogy éreztétek magatokat, hogy tetszett az év első versenye?Ifj. Vizelli Károly: Az Eger Rallye az nekünk az egyik best of verseny, nagyon kedves számunkra. Sikerült jó itinert írnunk és pontosítani mindent, remekül összeállt a csapatunk, flottul működött minden. Tetszettek a pályák, rendkívül jó minőségűek voltak az utak. Talán egy kicsit túl jók is voltak, mi jobban szeretjük a felhordásos keskeny szakaszokat. Racing.hu: A felhordás, vagy, ahogy sokan mondják a zizi hiányára itt azért nem lehetett panaszod…Ifj. Vizelli Károly: Így van, de szerintem nekünk jobban fekszenek a szűk ... , revíziózzuk a váltót a difit a kuplungot. A nagyobb műszaki munkák mellett az ülés beállításával kell majd bíbelődnünk, mert az egri verseny előtt egy nappal érkeztek meg a frissen vásárolt ülések és nem sikerült őket pontosan beállítani. Két gondom volt velük az Eger Rallye-n: nagyon közelről és nagyon magasról vezettem, na ezen fogunk most állítani. De nem vészes, megoldjuk ezt a felkészülést is.Racing.hu: Milyen emlékeid vannak a miskolci versenyekről? Ifj. Vizelli Károly: A Miskolc Rallye-ról általában csak jó emlékeim vannak, viszont a mostani pályákat nem ismerem, nem mentem még rajtuk. Racing.hu ... : Igen, jól látod erre akartam kitérni. De azért egy videózást már csak megejtettél a témában?Ifj. Vizelli Károly: Véleményem szerint egészen embert próbáló pályákkal várnak minket a miskolci rendezők az idén. Várom már és készülünk rájuk nagyon, biztosan másabbak lesznek, mint az egri szakaszok. Egertől sokkal technikásabbnak tűnnek, igazi rallye pályák benyomását keltik. Kíváncsi vagyok, hogy élőben mit mutatnak ezek a gyorsasági szakaszok. Racing.hu: Milyen eredménnyel lennétek elégedettek a célban?Ifj. Vizelli Károly: A legfontosabb, hogy baleset és lehetőleg technikai hibáktól mentesen célba Ifj. Vizelli Karcsiék alaposan odatették magukat a 2015-ös évre, hiszen maximálisan felkészítették Lada VFTS-üket. Az utolsó kis csavart is újra cserélték a vilniuszi technikában és végre egy tökéletes hátsó féket is beújítottak az orosz vas alá, ami reményeik szerint sokat segít majd nekik az évad során a rövidebb féktávok és a nagyobb kupák begyűjtésében. Ifj. Vizelli Karcsival beszélgettünk az Eger és az előttünk álló Miskolc Rallye-ról. Rallye2 Ifj. Vizelli Károly Lada Lada VFTS Eger Rallye Miskolc Rallye2015.03.31. 14:03
Szabolcs sietett a segítségemre, akinek minden felszerelése megvolt és szabad is volt a hétvégére. Szabi rögtön kocsiba is ült, hogy minél előbb felérjen hozzánk, Egerbe, ám még a technikai átvétel előtt kipróbáltattuk vele a kocsit – magassága lévén – nem-e lesz kicsi számára. Ahogy beült az ülésbe, a haja súrolta a bukócsövet, sisakkal együtt már csak úgy fért volna el, ha elfekszik, ám ekkor kb. 8-10 centiméter hely lett volna a dereka és az ülés között. Ennek fényében úgy döntöttünk, hogy nem tesszük kockára a testi épségét. Tomi egészsége eközben javult, gyógyszerekkel igyekeztük rendbe tenni a ... , szomorúan konstatáltuk, hogy nem illik bele. Este 11-kor még felhívtam azt a szakembert, aki a motort készítette a Suzukiba, neki volt megfelelő váltója, ám több mint 150 kilométernyire Egertől. A helyzetet értékelve – éjszakai szervizelés, óra-átállítás, pár óra alvás – arra jutottunk, hogy nullázzuk a második versenynapot.Sok idegeskedés, probléma tarkította tehát a szezonnyitónkat, de ettől függetlenül elégedett vagyok a pályán nyújtott teljesítményünkkel. Az első versenynapot az abszolút 4., valamint a H1 kategória 2. pozíciójában zártuk. A csalódottságom egyedül csak azért van meg, mert vasárnap ... nem tudtam rajthoz állni. De nincs kérdés, versenyezni kell, ezért hétfőn már munkához is látunk, hogy a miskolci fordulóra rendbe tegyük a Suzuki Swift GTi-t a támadáshoz.Kapcsos Tamás: Úgy érzem, tisztességgel felkészültünk és jól megoldottuk a feladatunkat, amit a 10. Eger Rallye állított elénk. Igaz, a pályabejárás során akadt egy kis problémánk, ugyanis sokáig rendetlenkedett a gyomrom. Az okát ennek még ma sem tudom, de valószínűleg az idegesség faktora is közrejátszhatott benne, hiszen Árpival most dolgoztunk először együtt, s emiatt kialakult bennem egy ilyesfajta érzés. A gondokat Solid Racing Team – 10. Eger Rallye, 2015. március 27-29.Merencsics Árpád – Kapcsos Tamás, Suzuki Swift GTiEnnyi meglepetésben talán még gyerekként sem volt része Merencsics Árpádnak, mint idén, a 10. Eger Rallyen. Ráadásul sajnos csak kellemetlenségek érték, amik állandóan nehézséget gördítettek a szezonnyitón való szereplése elé.2015.03.30. 22:45
Egy nappal az Eger Rallye-n történt tragédia után csendes gyertyagyújtással emlékeztek meg a balesetben elhunyt navigátorra, Szabó Attilára.2015.03.28. 22:00
Izgalmakban nem volt hiány ami az Eger rallye első napi versenyét illeti. Rengeteg kilátogató néző előtt vette kezdetét a verseny az Egri Dobó téren. Igaz az időjárás nem fogadta kegyeibe a versenyzőket és a nézőket de parádés hangulat volt a rajtdobogónál. A szombati versenynap előtti éjszakán leesett eső igencsak izgalmassá tette a felhordásos ,saras ,szappanná vált pályákon való autózást. A gumitaktika vette kezdetét az ORB mezőnyében. Janika megforgása, defektek,kicsúszások és adok-kapok volt a főszereplője a nyitánynak.Herczig 3 szakaszgyőzelemmel és három ezüsttel kezdett , így több Herczig Norbert és a S 2000 -es Skoda vezeti a szezonnyitó Eger rallye első napját.2015.03.27. 14:02
rájuk. Reméljük, hogy az idei évben Fortuna a kegyeibe foga minket és tényleg tudunk olyan versenyeket futni, amik problémamentesek lesznek és akkor az eredmények sem maradnak el. Mindenképpen azért megyünk Egerbe, hogy a lehető legjobb helyet elcsípjük. Azt szoktam mondani, hogy győzni megyünk, mert aki nem az első helyért indul, az második, vagy harmadik sem lehet. Változás a tavalyi évhez képest, hogy új navigátorral indulok, Bazsó Attilával. Ő egy kezdő mitfahrer, ezért az egri futam komoly kihívás lesz számára. Sokat tanul, lelkiismeretesen készül és komolyan odateszi magát, de ettől ... függetlenül jó pár verseny el fog arra menni, hogy tanuljunk: Tanulnunk kell egymást, neki pedig ezt a sportot. Nagyon szeretem az egri versenyt. Miután a Salgó Rallye-k, mint évadnyitók megszűntek, Eger jött a helyébe. A hevesi megyeszékhely közel van Miskolchoz, ezért, az Eger Rallye-t kicsit sajátomnak is érzem. Rendkívül sok hazai szurkolónk ellátogat ide, nagyon jó ilyen közegben versenyezni, ahol tényleg azt érzed, hogy otthon vagy és sok szurkoló segít neked. Ráadásul a mátrai pályák a rallye sava-borsát képezik! Spitzmüller Csaba új navigátorral, de a jól megszokott Mitsubishi Lancer EVO X-sel vág neki a hétvégi Eger Rallye-nak. A Full-Gas Motorsport SE az alapos téli felkészítés után egy egész napos teszttel készült az évad első versenyére. A holt idényben jócskán megerősödött az ORB mezőnye - összesen hat R5-ös autó áll rajthoz Egerben -, ennek ellenére a 2008-as bajnok bízik benne, hogy eredményesen szerepelnek majd az Eger Rallye-n.2015.03.15. 09:24
Replika, és többen jelezték, hogy jönnének oda, így mi is váltottunk. Racing.hu: Milyen tervekkel vágtok neki az Eger Rallye-nak? Hogy tetszenek a pályák? Váradi György: A tervünk az ugyanaz, mint mindig: elvinni a legnagyobb és legszebb kupát. A pályákról nem tudok nyilatkozni, nem igazán tűnnek ismerősnek, talán csak kettő.Racing.hu: Örültök e neki, hogy Tajmel Tibiék személyében újabb mercedeses páros gyűjti majd a pontokat a mezőnyben? Váradi György: Persze, hogy örülünk! Végre megjött az esze! Jó az a Mitsubishi, de hátsókaparós való Tibinek. Az, hogy egy csillagossal jön, az ... külön öröm. A kocsi ismerős, Sontagh Sanyié volt. Túrában versenyeztünk már együtt. Majd Egerben remélem meglátjuk, hogy mit tud Tibivel a bal1-ben, mi minden esetre ott leszünk és mindenkinek egy sportélményekben gazdag Eger Rallye-t kívánunk! Salánki GáborHistoric Rally historic Laboncz László Váradi György Mercis Eger Rallye2015.03.03. 20:15
-Milyen típussal fogtok versenyezni az idei évben?-Ahogy az már több médiumban be lett jelentve egy Peugeot 208 R5 versenyautóval vágunk neki a 2015-ös évnek !-Ki fog űlni a versenyautóban melletted?-Szőke Tamás fogja diktálni az itinert -Milyen eredménnyel lennétek elégedettek ?-1.hellyel.-Hogyan készültök a 2015-ös szezonra?-Mentális,fizikális technikai, mármint vezetéstechnikai felkészüléssel készülök a visszatérésre.-Teszt vagy tesztverseny lesz a bajnoki rajt előtt?-Mindenképpen fogunk tesztelni az évnyitó Eger rallye előtt ,de még szervezés alatt van .Köszönöm a rövid tartalmas ifj Tóth János is ott lesz az Eger rallye rajtjában !2013.05.09. 22:55
Racing.hu: Hogyan sikerült az Eger Rallyetok?B.N: Köszönöm kérdésed, de erre egy szót tudok mondani: sza...rosszul!Racing.hu : Technikai problémátok volt?B.N: Abból is jutott bőven, de magammal sem vagyok megelégedve. 2011-ben itt Egerben mentem utoljára lassítóban, ugyanis azóta a román bajnokságban teljesítettünk 2 évet. Ott nem volt sehol lassító. Fogalmam sem volt,hogy hogyan kell rajta gyorsan átmenni. Illetve a rajtam kívül álló okok is megpecsételték a verseny eredményét. A versenyautónk 7000 rpm fölött működésképtelen volt. Borzasztó nagy hátrányt jelentett ez számunkra, bár sikerült Bereczki Norbi úgy gondolja az Eger Rallye után, hogy lehet nem is olyan rossz sötétben versenyezni...2013.04.29. 08:31
Nem sok idő telt el a két verseny között. Mesélnél az Eger Rallyról, hogy miként is sikerült uralni a Turbó Diesel Golf-ot? (TDi) - Első versenyünk volt az RTE mezőnyében. Minthogy jellemzően eddig a kisebb-nagyobb rally sprint versenyeken indultunk maximum 80 km ösztávval, ez egy sokkal komolyabb versenynek ígérkezett. Szerettünk volna egy nagyobb lépést tenni a Rally szakágban. Eger Rally nagyon nagy múltú verseny és nagyon nagy élmény volt egy depóban lenni és együtt indulni több híres első osztályú versenyzőkkel. A szervezés nagyszerű volt, megismerhettük a Rally összetettségét ... a műszaki hibák ne a versenyen kényszerítsenek kompromisszumokra. Most a fejlesztés a hajtásláncra és a motor elektronikájának a módosítására korlátozódik.Örök igazság azonban, hogy a verseny kilométereket semmilyen teszt nem tudja pótolni!Pályabejárásnál a háromszori alkalom mennyire elég felírni a pályát?- A program az Eger Rally-n is nagyon sűrű volt. Nem is tudtuk volna többször. Egy jól összeszokott párosnak ez nem jelenthet gondot. Mivel mi most tanuljuk, így a versenyt ilyen értelemben megelőző közös munka és a kommunikációja is folyamatosan változik. Szerencsére mi is egyre inkább Az Eger Rally után irány az Ózd Rali.Beszélgetés Buránszki József autóversenyzővel az Ózd Rali előtt!2013.04.03.
2013.04.01. 21:36
-as Hondával az 5-ös kategória bajnoki címének a megszerzése a cél és természetesen a kétkerék hajtásúak kupáját is szeretnénk megnyerni. Mindenképp a kategória esélyesei közé tartozunk, de nem nézzük le a sporttársainkat és mindig arra törekszünk, hogy a maximumot kihozzuk magunkból. Ha ez megvan akkor mindegy ki az ellenfél... De alapból is mindig mindenkit le kell győzni, mindegy hogy hívják.Racing.hu: Hogy vezet Ádám a jobb oldalról nézve?Tián: Jól vezet, nagyon jól! Ő már egy új generációs versenyző. Fiatal, tehetséges és bátor is.Racing.hu: Egerre kész van az autó? Lesz vele ... vagy Magyarország?Tián: Egyelőre itthon versenyzünk és az év második felében tervezzük az EB szereplést. Racing.hu: Meddig szeretnéd csinálni?Tián: Miért nem azt kérdezed meddig fogom? Ameddig levegőt kapok! Kb. nem tovább...Racing.hu: Szeretitek Egert?Tián: Eger városa nagyon szép, magát a várost kedvelem, de eddig nem sok örömöm leltem az Eger Rallyekon Legutóbb sikerült ugyan nyerni, de összességében a rossz emlékek vannak többségben, sajnos. Számomra olyan kicsit mint a Bermuda háromszög, ha átjutottam rajta akkor bármi lehet!Racing.hu: Köszönöm a válaszokat és sok Szabó Krisztián azaz „Tián” a pörgős nyelvű navigátor válaszolt a kérdéseimre az Eger rallye előtt .2013.03.14. 12:25
végáttételtől kezdve a fékolaj tartályig mindent kicseréljük. Szóval megint egy teljesen új autóval fogunk indulni. Miskolcon… :-)Racing.hu: Ne viccelj már! Miskolcon? Egerbe akkor nem jöttök?Erdei Zoltán: Nem. Az egész holtszezon azzal ment el itt a rallye nagy magyar valóságába, hogy valami újat, jobbat, és versenyző centrikusabbat csináljanak. Pénzes úrnak konkrét elképzelései voltak, hogy hogy lesz a rallye felébresztve a kómából. Azt is mondta, hogy ez nem mindenkinek fog tetszeni, hát igen, ebben igaza volt. Évek óta küzdünk mi Rallye2-es versenyzők, hogy a versenyek két napnál tovább ne tartsanak ... , én emlékszem, hogy működő képes dolog volt ez tíz évvel ezelőtt is. De most ez az Eger megint négy napos "ottalvós" :) buli lenne. Ez nekünk személy szerint azt jelenti, hogy már a csütörtököt ki kell vennünk szabinak, mert magunknak kell vinni a versenyautót is, és ugye az nem úgy van hogy meló után magamra akasztom, és viszem, szóval már este le kell menni... Péntek reggel átvételek, este rajtdobogó, közben pályabejárás. Szombat pályabejárás, este egy gyors, vasárnap délutánmég hat gyors, utána este parc ferme éjjelig, és utána húzhatom haza a szerelvényt. Hétfő hajnalban haza is érünk, na én ... ezt most nem vállalom, se pénzügyileg, se lelkileg.Racing.hu: Szóval akkor Miskolc?Erdei Zoltán: Igen, Miskolc mindenféleképpen. Három versenyt terveztünk Ákossalidén: Eger, Miskolc, Budapest. De Eger elesett. 1596 után újra. :-D Szóval maradt ez a két verseny. Miskolc nekem a szívügyem, itt indultunk először igazi rali versenyen, itt vannak a legjobb pályák, és a legfőbb, itt van a legjobb közönség! A Budapest Rallye meg nagyon fontos nekünk, a barátok, rokonok, és a szponzorok miatt. És ha úgy is tűnt volna, hogy Pénzes úrral semmiben nem értek egyet - ami nem lenne igaz- de a Budapest Rallye