System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 9
Előző 1 / 1 Következő
  • 2014.11.14. 13:13
    Elek István: Úgy néz ki, átok ül rajtam. Hosszú kihagyás után ültem vissza versenyautó volánja mögé, de a technika ördöge megakadályozta, hogy sikerrel végződjön ez a visszatérés. Nagyon csalódott vagyok, első ízben meg is fordult az a fejemben, hogy akkor itt tényleg befejezem a rallys pályafutásomat. Ugyanakkor tudom, hogy ilyenek a technikai sportok…Addig, amíg mentünk, meg vagyok elégedve a teljesítményünkkel. Szerencsére nem volt semmi probléma azzal, hogy újra felvegyem a rally ritmusát, jó volt a tempónk és a Mitsubishi is megfelelően szolgált ki bennünket, jól éreztem magamat benne ... vége. Pisti elszántságát és profizmusát elnézve nagy esélyünk lehetett volna az abszolút győzelem elhódítására is. Bízom benne, hogy lesz még alkalmunk arra, hogy ezt az eredményt el is érjük.Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Jaga Trans-Art Kft.; Profi-Drink Kft.; Deák Hűtő és Klíma Kft. (deakhuto.hu); Brill-Company Zrt.; Sabina 2000 Kft.; Patrimon International Biztosítási Alkusz Kft.; Alcohol Trade Kft.; Benyó Autoszerviz Kft.; Esély Iskolai Szövetkezet; Makói Pro Sanitas Bt.; Zöld Élet Szociális Szövetkezet;Út-Garantor Kft.; Flotta Business Car Kft.; Börcsök Trafik Bt.; Esély a Elmaradt a nagy alakítás a Maxx Race Team részéről az osztrák Waldviertel Rallyen. Habár végig az élmezőnyben autózott az Elek István-Kiss Viktor duó, a 4. gyorsasági szakaszon, műszaki hiba miatt fel kellett adnia a versenyt a párosnak. Elekék az abszolút 2. helyről álltak ki, s a szervo akadályozta meg azt, hogy dobóra állhassanak az ORB szezonzáró futamán.

    Rallye

  • 2014.11.14.
    Egyesület Peugeot 207 S2000/ 208 T16 R5 Pro Race sport Kft. Mitsubishi Lancer Evo X R4 Ba-Ro Motorsport Egyesület Mitsubishi Lancer Evo IX. Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Extrém Sport Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX./Ford Fiesta Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Maricsek Racing Team Mitsubishi Lancer Evo VI. / IX. Crash-Men Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Arrabona Rally Club Mitsubishi Lancer Evo IX./Citroen DS3 R3T I. 20 4 10 0 12 5 4 2 DNF 8 0 6 1 0 3 15 0 0 0 DNF 3 0 2 0 1 0 DNS DNS 0 0 0 0 DNS II. III. 10 13 3 DNF DNF 0 DNS 20 5 15 2 DNF DNF 12 4 DNF 2 0 6 0 8 1 0 0 4 0 ... 1 6 0 DNF DNF DNS 0 DNS 0 DNF DNF DNS 18 25 14 8,5 4 2 13 DNF DNF 0 3 0 1 DNF 8 DNS 0 DNF DNF 0 DNF 0 23 DNF 15 DNF DNF 17 DNS DNF DNS 16 8 DNS 7 4 DNS DNS DNF 3 2 DNS DNF 1 113 80 56 49,5 38 36 34,5 29 27 18 18 18 10 9 8 4 3 3 2 1 1 1 DNS 25 17 DNF DNF 16 DNF 2 6 9 0 4 DNS 0 3 DNF 0 0 0 Subaru Impreza R4/Mitsubishi Lancer Evo IX. 0 DNS BA-RO Motorsport Maxx Race Team Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Laroco MSC Mitsubishi Lancer Evo IX. Laroco MSC Suzuki Swift S1600 Pro Race sport Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Turán Motorsport Egyesület DNF 0 DNF 0 0 DNF DNF DNF 1 1 0 DNS DNF DNS Citroen C2R2 Max ... Márk Puskádi János Gódor Barnabás Egyesület Versenyautó Racing Team SE Ford Fiesta R5 / RRC SKODA Rally Team Hungaria Skoda Fabia S2000 XIQIO Hadik Rally Team Subaru Impreza AS-Rallysport Europe Kft. Ford Fiesta S2000 MHH Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Dynamic Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Botka Rally Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Turán Motorsport Egyesület Peugeot 207 S2000/208 T16 R5 Pro Race sport Kft. Mitsubishi Lancer Evo X R4 Extrém Sport Team Kft. Ford Fiesta R5 Maricsek Racing Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Crash-Men Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Maxx Race Team ... Laroco MSE Laroco MSE Laroco MSE/Első Rallye Sport Manager Iroda Kft. Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Marco Racing Team Kft ABSZOLUT SORREND Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Kazár Miklós Szőke Tamás/Ferencz Ramon Herczig Norbert Bacigál Igor Hadik András Kertész Krisztián Ollé Sasa Tóth Zsolt Krózser Menyhért Papp György/Buchholz János Balogh János Holczer Dániel Botka Dávid Mihalik Péter Turán Frigyes Zsiros Gábor Spitzmüller Csaba Laczkó László / Szigeti László Rongits Attila Hannus László Matics Mihály Zejda Viktória Trencsényi József Verba Gábor Osváth Péter Farnadi Ágnes Kovács Antal Istovics ... Egyesület Versenyautó CARTeam Mitsubishi Lancer Evo IX. Dynamic Rallye Team SE BMW E86 Z4 M Coupe Crash-Men Team Kft. BMW 328i Maricsek Racing Team VAZ 2101 Maxx Race Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Rigomotorsport BMW E36 Maricsek Racing Team Mitsubishi Lancer Evo 69 Crash-Men Team Kft. Honda Civic Type-R FD2 Turán Motorsport SE Lada VFTS Maricsek Racing Team BMW E36 Speedy Motorsport Lada VFTS Turán Motorsport SE BMW E30 GFS Racing Kft BMW 323 GFS Racing Kft BMW E36 HBRK ASE Lada VFTS DNS 0 DNF 4 0 DNS DNS DNF DNS 10 0 DNS DNS DNS DNS DNS DNS DNF I. II. 4 0 DNS DNF 0 DNS 0 DNS 0 DNS 10 0 DNS DNF 0 DNS MNASZ Rally
  • 2014.11.07.
    Spitzmüller Csaba – Laczkó László Mitsubishi Lancer Evo X R4 Az év közben elmaradt futam pótlására szervezett és újdonsült évadzáróvá avanzsált Waldviertel Rallye pályáin zajlik a bajnokavató megmérettetés november második hétvégéjén. Az előzetes tervekkel és várakozásokkal ellentétben a Pro Race Sport csapata nem képviselteti magát a versenyen. A csapat most csak a Spitzmüller Csaba és Laczkó László párost küldte volna harctérre az Evo X-es nyergében. A felkészülés hajráját váratlan esemény zavarta meg. A pilóta megbetegedett és egészségügyi állapota nem teszi lehetővé, hogy megfelelőPro Race Sport Spitzmüller Viktor ORB, OMRB
  • 2014.10.22.
    Spitzmüller Csaba – Laczkó László Mitsubishi Lancer Evo X R4 A Mecsek Rallye péntek késő délutánra szervezett 3 friss gyorsasági szakaszán lendületes kezdéssel az abszolút értékelésben harmadikként tért éjszakai pihenőre a Pro Race Sport Spitzmüller – Laczkó – Evo X-es triója. Másnap a versenykilométerekből még alig fogyott, de az egység számára hamar véget ért a küzdelem. Spitzmüller Csaba: „Kassa után úgy éreztük, hogy túllendültünk a nehezén és egy problémamentesebb időszak vár ránk. A pénteki napon az utolsó gyorson bennhagyott pár másodpercen kívül minden az elképzeléseink szerintMecsek Rally Pro Race Sport Spitzmüller Viktor ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.20. 13:08
    Rallysport Europe, Ford Fiesta S2000) 10:28.1, 2. Kazár, Szőke (Maximmun Racing, Ford Fiesta R5) 2.7 másodperc hátrány, 3. Spitzmüller, Laczkó (Pro Race Sport, Mitsubishi Lancer Evo10) 10.8 mp h., …7. Turán, Zsiros (Turán Motorsport, Peugeot 208 T16 R5) 17.3 mp h.  Köszönjük a Partnereinknek!Forrás: Just Creative

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.17. 12:49
    Az elmaradt budapesti futam okán a tervezetthez képest egy viadallal és egy pontszerzési lehetőséggel kevesebb van a Pro Race Sport egységeinek háta mögött a Mecsek környéki pályákhoz közeledve. Jelen állás szerint folyamatban van a bajnokságot kiegészítő verseny szervezése. A csapat az adottságokat elfogadva a soron következő, pécsi futamra koncentrál.

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.02.10. 21:50
    Mi az oka a váltásnak?- Semmi különös:) A tavalyi év végén jött egy megkeresés egy csapattól ,miszerint szeretnék,hogy náluk versenyezzek a 2014-es esztendőben. Kicsit gondolkodtam de rábólintottam !Próbáljuk meg, miért ne?!Ki az a csapat?- A csapat neve  Pro Race Sport , Bosch Peti vezetésével egy budapesti műhelyben készítik fel a versenyautókat a fiúk .Hány autó van a csapatban ?- Három autóból áll ! Bosch Peti ,Nagy Matyi és én .Kettő Evo IX és a saját Evo X-esem.Kik fogják szerelni az autókat ? Peti versenyezni fog vagy szerelni?- A szerelőgárda egy igen profi csapat és úgy gondolom ... én R4 Mitsubishim ütőképes lehet a mezőnyben. Hiszen ha megnézzük a külföldön versenyző hasonló R4-es  kocsikat akkor láthatjuk ,hogy többnyire ezek a Mitsubishik  ott mennek a legelejében !Fejlesztések? Autó-Navigátor ?- A technikai fejlesztésekben az MML Sporttól megkapjuk a legfrisebb és legutolsó beállításokat fejlesztéseket de én hiszem azt ,hogy ezek a Magyar szerelő srácok is a toppon vannak és tudnak segíteni nekem! Navigátorkérdésben még nem tudok nyilatkozni mert még nem történt benne lépés. Vannak tervek de konkrétumokkal nem tudok még szolgálni ! És végezetül mesélj

    Rally OB

  • 2013.07.17.
    menni. Példaértékű volt a veszprémi szereplése! A rallys társadalom minden tagjának el kellene gondolkodnia azon, hogy hogyan készülnek, illetve készítik fel a versenygépeket egy-egy futamra. Ugyanis az eredmények és a szereplések nem igazán tükrözik azt, hogy maximális energiát fektetnénk bele ebbe a sportba. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Telefix GSM, deakhuto.hu, Brill Company Zrt., Sabina 2000 Kft., Patrimon International Biztosítási Alkusz Kft., MobilPartner, Profi-Drink, Dream, Benyó Autószerviz, Esély Iskolai Szövetkezet, Makói Pro Sanitas Bt., Zöld Élet Szociális ... CÍM: Veszprém továbbra is mumus marad Maxx Race Team – 20. Veszprém Rallye, 2013. július 12-14. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A tavalyihoz hasonlóan most sem jutott túlságosan messze Veszprémben a Kiss Viktor-Percze Nándor kettős. A Maxx Race Team duója szombaton hiba nélkül teljesítette a kislőtéri szakaszokat, ám vasárnap már használható kuplung nélkül fejezték be az első, Kislőd-Szőc-Vigántpetend kört. A szervizben orvosolták ezt a problémát, ám közben a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 önindítója is megmakacsolta magát. A teljes gyógyítás hosszú időt vett Maxx Race Team Rally
  • 2013.05.14. 12:46
    nyom. Pár technikai adat az autóról:Súly: 1205 kiló  2100 Lóerő 2400Nm nyomatékMotor: Pat Musi (Camp Stanley tuned) 526 C.I. Blown & Injected Motor Dart Big M BlockGyújtás: MSD 7730 - Power Grid SystemGyertya: NGK RacingKijelző Adatrögzítő: DAS 2 és PL1Kipufogó: 8 rozsdamentes csőVáltó: Power Glide 2 sebességesKompresszor: 14-71 Little fieldKardántengely: Strange crome-moly Féltengely: 40 bordás  Pro Race féltengely, Ultra Spool fix diferenciál , Motive acél áttétel.Difi: Ford 9”/9.5” Strange Ultra Case Aluminium közép rész 3.89:1 áttéteHátsó gumi: 34.5/17.0-16Első gumi ... Ha jól tudom egy több száz lóerős szörnyeteg pilótaülésében küzdesz majd az idő és a sporttársak ellen. Bemutatnád a szörnyeteget a portálolvasóknak?  - Azzal kezdeném, hogy a Dragacs (Z 28 Camaro) nem több száz lóerős, hanem 2000 lóerő felett van a gép, és ehhez hozzá jön az a 2400 Nm nyomaték ami még kamionokban is ritka. Az autó egy Pro Mod kategóriás Amerikában készült csővázra épített autó. A téli fejlesztésnek köszönhetően az autó teljes burkolata 4 réteg szénszálból készült és így a kaszni súlya 35 kilogrammot nem haladja meg. Az autó egyébként velem együtt 1205 kilót ... tesók) és még sokan mások segítsége mellett rekord idő alatt (három hónap) elkészült az autóm  egy Z 28 Shevrolet Camaro. Mindezek után a jelenlegi fejlesztés következett ahol is egy Pat Musi által épített kompresszoros motor került az autóba és a teljes kaszni át lett alakítva üvegszálról szénszálra. Ha a Gyorsulási verseny nevét megemlíti számodra mi jut eszedbe? - Számomra a dragracing.hu jut eszembe, mert több mint 10 éve ezt csinálom és az a sok öröm, és izgalom amit ez a sport adott, hazai és nemzetközi szinten az kifejezhetetlen szavakban. A május 18. Kiskunlacházán

    Drag

Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)