Lehet hogy szeretek sötétben versenyezni?

Bereczki Norbi úgy gondolja az Eger Rallye után, hogy lehet nem is olyan rossz sötétben versenyezni...

Racing.hu: Hogyan sikerült az Eger Rallyetok?

B.N: Köszönöm kérdésed, de erre egy szót tudok mondani: sza...rosszul!

Racing.hu : Technikai problémátok volt?

B.N: Abból is jutott bőven, de magammal sem vagyok megelégedve. 2011-ben itt Egerben mentem utoljára lassítóban, ugyanis azóta a román bajnokságban teljesítettünk 2 évet. Ott nem volt sehol lassító. Fogalmam sem volt,hogy hogyan kell rajta gyorsan átmenni. Illetve a rajtam kívül álló okok is megpecsételték a verseny eredményét. A versenyautónk 7000 rpm fölött működésképtelen volt. Borzasztó nagy hátrányt jelentett ez számunkra, bár sikerült talán egyetlen szakaszt megnyernünk, ami az abszolút éjszakai volt. Így elgondolkodtam azon, hogy valójában lehet, hogy szeretem a sötétet?! 

Racing.hu : Rendbe jött e már a vas?

B.N: Igen, a szerelők két nappal ezelőtt találtak rá a hibára és remélhetőleg elűzték a gonoszt az autóból! Mentem is vele pár kilométert és elmondhatom, hogy megint tetszik vele a gyors közlekedés!

Racing.hu: Milyen eredménnyel lennél elégedett Miskolcon?

B.N: Minden versenyre nyerni megy az ember. Közbejöhet bármilyen technikai és emberi probléma, mulasztás, de szeretnék partiba lenni az ellenfeleimmel. Nem szeretnék kikapni még egyszer 1,4 mp-el!

Racing.hu: Hogyan tetszenek a miskolci szakaszok?

B.N : Kifejezetten tetszenek ezek a klasszikus Miskolc környéki pályák, és a másnapi, Ózd környéki szakaszokkal sincs bajom, sőt én azokat is nagyon szeretem.

Racing.hu:-Csapaton belül van e valami változás?

B.N: A navigátorom ismét Kozma Laci lesz, a szerelők is a régiek viszont ők a miskolci versenytől kezdődően nagy fába vágták a fejszéjüket, mert rajtam kívül még 2 db Rallye2-es BMW-s harcosnak is szerelnek, úgyhogy igen nagy lesz a logisztika.

Hajrá Norbi akkor csak előre és 7000 -es fordulat fölött !