Keresés

Találatok száma: 357
Előző 18 / 18 Következő
  • 2023.08.28. 20:15
    Norbi 2023-ban az FIA Hillclimb European Championship bajnokságban, az NNR Team Hungary színeiben egy BMW E46 330Ci -vel versenyzik. Augusztus 18 - 20-án került megrendezésre St Ursanne - Les Rangiers-ban Switzerland-ban a soron következő bajnoki forduló, ahol Norbi bebiztosította magának az Európa-bajnoki címet Group 5 kategóriában! Íme Norbi beszámolója:Mátrai családként, a Salgó rally, Mátrai hegyiverseny, Eger rally mellett az én családomban is megvolt a benzingőz szeretete. Már édesapám is autóversenyezni kezdett egészen fiatalon, először rally navigátorként, majd gyorsasági és hegyi

    Hegyi verseny

  • 2020.04.30. 23:56
    telephelyen belül az autó, március utolsó napján pedig a máriapócsi Rabócsi-Ringen teszteltünk vele egy keveset. Miután biztossá vált, hogy elmaradt az Eger Rallye átszerveztük a programunkat, mert mindenképpen javítani akartunk a kocsi beállításain. A bajnokság rajtja előtt több beállítást is ki akartunk próbálni, így egy tesztünk mindenképpen lett volna az évadnyitó futam előtt. Ezt helyeztük át „zárt térbe”. Vittünk magunkkal új rugókat, valamint a stabiliztátor beállításaival is játszottunk elég sokat. A lényeg az volt, hogy folyamatosan tudjunk hozni egy gyors köridőt, és amikor ez megvolt, akkor
  • 2016.03.25. 09:13
    kezdődött az szombat reggeli első szerviz. Milyen gumikat raktatok fel, és bevált-e az?- Reggel nagyon hideg volt az aszfalt, de erre számítottunk. Indultunk már itt egy párszor ezért ez nem volt számunkra meglepetés. Kopott Pirelli N3-ast tettünk fel, ami jól is működött ezen a hideg, koszos, felhordásos aszfalton. Szerintem egész jó tempóban autóztunk. A nyolcadik gyorssal kezdtétek a verseny második napját. A nyolcas gyors felénél, a kocsi számára elfogyott a biztonságot adó út. Mi is történt? Hogy van a testetek, lelketek? Hogyan tovább, hisz jön az Eger és a Lavanttal rally számotokra?- Egy

    Rebenland Rallye

  • 2015.01.20. 21:51
    motoroztam, összességében pedig három helyet sikerült javítanom a rajtpozíciómhoz képest. Az időeredményeket tekintve nem volt egyszerű hozni a legjobbat, tekintettel a pályán levő homokmennyiségre, ami miatt a tapadás közel sem volt százszázalékos. 1000 köbcentis motorosokkal tudtam csatázni, valamint egy supersportos „kollégával” ment a macska-egér játék, és végül első helyen értem be, 30 másodperccel a második előtt. Ezúttal rendes díjkiosztón vehettünk részt, négy győzelem után végre szólt a magyar himnusz – a legszebb, ami szólhatott! A második futam rajtrácsára még motiváltabban gurultam ki a

    MotoGp

  • 2014.05.25. 10:19
    Racing.hu: 2013-ban, amíg mehettek a WRC-k, addig ti is egy WRC-vel versenyeztetek. Ez a mezőny jelentős hányadával – de nem mindenkivel- szemben azért biztosított nektek némi technikai előnyt. Ez az idei Miskolc Rallye-ra mondhatni megszűnt. Helyezett e bármilyen nyomást rád az, hogy kiegyensúlyozottabbak lettek idén az erőviszonyok?Kazár Miklós: Igazából tavaly csak egyetlen versenyen, az Eger Rallye-n volt technikai előnyünk. Akadt a miénktől tavaly jobb kocsi is. Ez az évad szerintem nagyon hasonlít a 2012-es szezonra, amikor folyamatosan komoly csaták voltak, és ezekben sokszor csak
  • 2014.03.04. 09:13
    Racing.hu: Különbözik e valamennyiben a munkád - neked, mint rendezőnek- a megszokottaktól azért, mert ezúttal évadnyitó futamot rendeztek? Ha jól tudom ilyen munkátok még nem volt.Adamovits Márk: Igen, lényesen másabbak ilyenkor a teendőink. Amikor már más megrendezi az évadnyitó futamot előttünk – ami eddig az Eger Rallye volt- akkor nekünk már sokkal jobb a rálátásunk a munkánkra. Egy bevett séma alapján pedig tovább lehet görgetni a dolgokat, el lehet készíteni a versenykiírást és az engedélyezési eljárásokat, mivel már megvan az etalon. Így, hogy mi lettünk, leszünk az elsők nekünk kell

    Miskolc Rallye, Rallye Országos Bajnokság

  • 2013.11.11.
    pedig eredményre vezetett, hiszen Miki megtartotta a helyét a trónon, és Tomi számára is beérett a kemény munka gyümölcse, az abszolút bajnoki cím megszerzése. - Egerben és Miskolcon tökéletes hétvégét zártunk, Veszprémben viszont a computer probléma miatt csupán az utolsó szakaszért járó pontokat tudtuk begyűjteni - tekintett vissza a pilótaként immáron kétszeres magyar bajnok rallys. - Innentől kezdve inkább a taktika került előtérbe. Nagyon szerettük volna megnyerni a pontversenyt, ezért mindent ennek rendeltünk alá. Elképzelhető, hogy kicsivel nagyobb rizikóval több versenyt zárhattunk volna Maximmun Racing Team
  • 2013.09.17. 11:51
    Rali, mennyivel másabb kihívást támaszt veled szemben, mint a B.A.Z. megyei versenyek?- Kihívást?? Hmm.. Aki tudja azt ahogy én versenyzek nem sok kupám van, de engem ez nem érdekel mert én magamnak és a nézőknek szeretek autózni és ez általában sikerül is! Nagyon várom már a Vác Rally-t mert, a mocskos anyagiak nem engedtek az éven csak az Eger Rally-t és már szeretném kiereszteni a gőzt! De a cél a BMW kupában jeleskedni! Megpróbálok minél gyorsabban és minél látványosabban menni. Nem összetörni magunkat meg az autót sem, mert a szerelőknek csak annyi munkát szeretnék adni hogy legyen tiszta az

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.05.21.
    , problémamentesen – bár azért még mindig rakoncátlankodott egy-két apróság. Ezeket viszont már át lehet lépni, mondhatjuk, hogy már látjuk a fényt az alagút végén! Egy lépéssel előrébb vagyunk, hiszen pontos visszajelzést kaptunk az autó teljesítményéről és magunkról is, be tudjuk lőni, hogy a 12-es géposztályban és az S csoportban körülbelül hol lenne a helyünk. Habár Egerben is rengeteg mindent megtudtunk a BMW működéséről, az csak negatív tapasztalattal társult. Miskolcon viszont szereztünk olyan értékelhető kilométereket, ami alapján azt kell, hogy mondjam, hogy ez az autó kiváló társunk lesz majd a Dinamic Rally Team Rally
  • 2013.05.21.
    nem hangosításunk. Ettől függetlenül boldogok vagyunk az eredményt illetően, hiszen Eger után ismét dobogóra állhatunk. Ami pedig ennél is fontosabb, hogy ezekkel a pontokkal még mindig vezetjük a bajnokságot, és így a lélektani előny nálunk van. Ennek fényében pedig nagy várakozással tekintünk a Veszprém Rally elé, ahol a murván való menetelés remélhetőleg megint csak a mi javunkra dönti majd el a csatát. Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.08.
    Kanyik Rally Team 2013 Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D Teljes RTE szezon, azonban Ózd kimarad Ifj. Kanyik Antal és Balló Pál a sokak által kedvelt Rali-Túra bajnokság oszlopos tagjai, akikkel a 2013- as szezonban is találkozhatunk valamennyi RTE futamon. A jól bevált Fiat Grande Punto R3D-vel teljesítették az idei szezonnyitó Eger Rallyt, ahol az előkelő második helyet szerezték meg a licences M/2-es kategóriában. Az ózdi futam ez évre kimarad, azonban a többi versenyen mindent meg fognak tenni a gyors és látványos autózásért. ifj. Kanyik Antallal beszélgettünk Kanyik Rally Team RTE
  • 2013.03.27. 13:13
    . Kezdésnek a Honda 200 LE-s lesz. Széria, 6 sebességes váltóval, „sperdiffivel”, 6.33 végátétellel és BILSTEIN lengéscsillapítóval (állítható magasságú/ keménységű) megy majd. Majd szépen fokozatosan fejlesztjük az autót, hogy igazi „A”-s legyen.Hol találkozhatunk veletek először?Egerben még „csak” szerviz tag leszek, de Miskolcra már szeretnénk elkészülni, elvileg meglesz. Amit lehetett, már berendeltük reméljük, minden megérkezik időben és akkor kész leszünk. Már a kis családom is készül nagyon, Apuék is és a barátnőm is, „akit közben eljegyeztem”, és akiktől rengeteg támogatást kapok. Várják, hogy

    Rallye2

  • 2013.03.26. 19:00
    az Eger Rallye nevezési listája szerencsére nem az utóbbi változatot látszik alátámasztani…Selmeczi György: Igen, én is úgy látom, hogy elindult valami, őszintén bízok a fejlődésben. Azt szeretném, hogy ez a tendencia ne forduljon meg, mert különben itt néhány év múlva nem lesz autósport. Racing.hu: Szükség lenne a tendencia fokozására, gyorsítására. Mivel lehetne ezt elérni?Selmeczi György: Azt nem tudom, de ha mindenki összeveszik mindenkivel, az biztosan semmi jót nem fog szülni. Nem vezet sehová a civakodás. Van egy ellenzék, akik évek óta többször is át szerették volna venni a

    Rally OB

  • 2013.03.04.
    ASN felügyelő x Cselényi Balázs x x Kassai András x x x ASN felügyelő x Móni István x x Móni István x x x ASN felügyelő x x x x Sztankovics Györgyi Dr. Gorove László Dr. Pál x x x Versenyorvos Dr. Gorove László Balla Zoltán Dr. Gorove László Dr. Pál Zoltán Dr. Gorove László Balla Zoltán Zoltán Dr. Letenyei Ferenc Balla Zoltán Dr. Harmat Zoltán Feind Gábor ASN Technikai Ellenőr x Balla Zoltán x Groll Róbert 3 60/2/2013 Intéző Bizottsági határozat Az IB felhatalmazza az ATB, az IB és az RSB vezetőjét, hogy az Eger Rallye 2013 versenyre a technikai felügyelőt az IB nevében kijelöljék. 61/2 MNASZ
  • 2013.02.13. 12:27
    milyen WRC-be ülnél bele?Turi Tamás: Ez jó kérdés… A legújabb fejlesztés, a legkomolyabb autó, amit vezettem az a Subaru volt. Szívesen beülnék egy Citroenbe, vagy egy Fordba is. Amelyik jól megy. Nem tudok rá konkrét választ adni. Az viszont biztos, hogy ez a fordos történet valamiért mindig is izgatott engem. Azt biztosan nagy örömmel kipróbálnék egyet.Racing.hu: Köszönjük a beszélgetést, és szurkolunk, hogy az Eger Rallye-n ne csak a pályák mellett sétálni, hanem mondjuk egy Ford Focus WRC-ben is láthassunk téged a Dobó téri céldobogón.    Salánki Gábor

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2013.01.30. 08:40
    volna, nem csikorogtak, rallyeztak volna, lehet nem gondolkodtam volna én sem ilyenben és akkor nem lett volna egy olyan név a rallye sportban, hogy Golyó. Hidd el nem a kövérségem miatt kaptam ezt a becenevet. Annak idején még a haverokkal motoroztunk a Bükkben, közúti motorokkal: MZ-kkel, P20-asokkal volt olyan nap, hogy Egerbe átmentünk háromszor. No meg vissza. Az egri úton döntögetve, mentünk, úszott, csúszott alattunk a bringa. Nagyon jó volt. Akkor maradt rajtam ez a Golyó név, mert mondták, hogy úgy megyek, mint a golyó. Ettől kezdve Golyó lettem. És ez átment a rallyesportba is, mert ugye
  • 2013.01.13. 11:36
    Racing.hu: Mesélj a 2012-es évadról. Mozgalmas volt?Géczy Tamás: A Rallye2-ben nem igazán, inkább a rallye szakágon belül. Na ott volt mindenféle a tavalyi évben.  Elmaradt az Eger Rallye, kevés versenyző volt a versenyeken. jelentősen lecsökkent a szurkolók száma is. Rallye2-ben például több kategória értékelhetetlen volt az alacsony nevezőszám miatt, melyet igazából azok „szívtak” meg, akik végigversenyezték a futamokat, de mégsem kapták meg az érte járó pontjaikat. Ezeket a szomorú tényeket mindenki látta, ismeri. Meg vagyok róla győződve, hogy sikerül megteremteni azt az összefogást

    Rallye2

Előző 18 / 18 Következő