Norbi 2023-ban az FIA Hillclimb European Championship bajnokságban, az NNR Team Hungary színeiben egy BMW E46 330Ci -vel versenyzik. Augusztus 18 - 20-án került megrendezésre St Ursanne - Les Rangiers-ban Switzerland-ban a soron következő bajnoki forduló, ahol Norbi bebiztosította magának az Európa-bajnoki címet Group 5 kategóriában! Íme Norbi beszámolója:Mátrai családként, a Salgó rally, Mátrai hegyiverseny, Eger rally mellett az én családomban is megvolt a benzingőz szeretete. Már édesapám is autóversenyezni kezdett egészen fiatalon, először rally navigátorként, majd gyorsasági és hegyi
Keresés
Találatok száma: 3572020.04.30. 23:56
telephelyen belül az autó, március utolsó napján pedig a máriapócsi Rabócsi-Ringen teszteltünk vele egy keveset. Miután biztossá vált, hogy elmaradt az Eger Rallye átszerveztük a programunkat, mert mindenképpen javítani akartunk a kocsi beállításain. A bajnokság rajtja előtt több beállítást is ki akartunk próbálni, így egy tesztünk mindenképpen lett volna az évadnyitó futam előtt. Ezt helyeztük át „zárt térbe”. Vittünk magunkkal új rugókat, valamint a stabiliztátor beállításaival is játszottunk elég sokat. A lényeg az volt, hogy folyamatosan tudjunk hozni egy gyors köridőt, és amikor ez megvolt, akkor2016.03.25. 09:13
kezdődött az szombat reggeli első szerviz. Milyen gumikat raktatok fel, és bevált-e az?- Reggel nagyon hideg volt az aszfalt, de erre számítottunk. Indultunk már itt egy párszor ezért ez nem volt számunkra meglepetés. Kopott Pirelli N3-ast tettünk fel, ami jól is működött ezen a hideg, koszos, felhordásos aszfalton. Szerintem egész jó tempóban autóztunk. A nyolcadik gyorssal kezdtétek a verseny második napját. A nyolcas gyors felénél, a kocsi számára elfogyott a biztonságot adó út. Mi is történt? Hogy van a testetek, lelketek? Hogyan tovább, hisz jön az Eger és a Lavanttal rally számotokra?- Egy2015.01.20. 21:51
motoroztam, összességében pedig három helyet sikerült javítanom a rajtpozíciómhoz képest. Az időeredményeket tekintve nem volt egyszerű hozni a legjobbat, tekintettel a pályán levő homokmennyiségre, ami miatt a tapadás közel sem volt százszázalékos. 1000 köbcentis motorosokkal tudtam csatázni, valamint egy supersportos „kollégával” ment a macska-egér játék, és végül első helyen értem be, 30 másodperccel a második előtt. Ezúttal rendes díjkiosztón vehettünk részt, négy győzelem után végre szólt a magyar himnusz – a legszebb, ami szólhatott! A második futam rajtrácsára még motiváltabban gurultam ki a2014.05.25. 10:19
Racing.hu: 2013-ban, amíg mehettek a WRC-k, addig ti is egy WRC-vel versenyeztetek. Ez a mezőny jelentős hányadával – de nem mindenkivel- szemben azért biztosított nektek némi technikai előnyt. Ez az idei Miskolc Rallye-ra mondhatni megszűnt. Helyezett e bármilyen nyomást rád az, hogy kiegyensúlyozottabbak lettek idén az erőviszonyok?Kazár Miklós: Igazából tavaly csak egyetlen versenyen, az Eger Rallye-n volt technikai előnyünk. Akadt a miénktől tavaly jobb kocsi is. Ez az évad szerintem nagyon hasonlít a 2012-es szezonra, amikor folyamatosan komoly csaták voltak, és ezekben sokszor csak2014.03.04. 09:13
Racing.hu: Különbözik e valamennyiben a munkád - neked, mint rendezőnek- a megszokottaktól azért, mert ezúttal évadnyitó futamot rendeztek? Ha jól tudom ilyen munkátok még nem volt.Adamovits Márk: Igen, lényesen másabbak ilyenkor a teendőink. Amikor már más megrendezi az évadnyitó futamot előttünk – ami eddig az Eger Rallye volt- akkor nekünk már sokkal jobb a rálátásunk a munkánkra. Egy bevett séma alapján pedig tovább lehet görgetni a dolgokat, el lehet készíteni a versenykiírást és az engedélyezési eljárásokat, mivel már megvan az etalon. Így, hogy mi lettünk, leszünk az elsők nekünk kell2013.11.11.
2013.09.17. 11:51
Rali, mennyivel másabb kihívást támaszt veled szemben, mint a B.A.Z. megyei versenyek?- Kihívást?? Hmm.. Aki tudja azt ahogy én versenyzek nem sok kupám van, de engem ez nem érdekel mert én magamnak és a nézőknek szeretek autózni és ez általában sikerül is! Nagyon várom már a Vác Rally-t mert, a mocskos anyagiak nem engedtek az éven csak az Eger Rally-t és már szeretném kiereszteni a gőzt! De a cél a BMW kupában jeleskedni! Megpróbálok minél gyorsabban és minél látványosabban menni. Nem összetörni magunkat meg az autót sem, mert a szerelőknek csak annyi munkát szeretnék adni hogy legyen tiszta az2013.05.21.
2013.05.21.
2013.05.08.
2013.03.27. 13:13
. Kezdésnek a Honda 200 LE-s lesz. Széria, 6 sebességes váltóval, „sperdiffivel”, 6.33 végátétellel és BILSTEIN lengéscsillapítóval (állítható magasságú/ keménységű) megy majd. Majd szépen fokozatosan fejlesztjük az autót, hogy igazi „A”-s legyen.Hol találkozhatunk veletek először?Egerben még „csak” szerviz tag leszek, de Miskolcra már szeretnénk elkészülni, elvileg meglesz. Amit lehetett, már berendeltük reméljük, minden megérkezik időben és akkor kész leszünk. Már a kis családom is készül nagyon, Apuék is és a barátnőm is, „akit közben eljegyeztem”, és akiktől rengeteg támogatást kapok. Várják, hogy2013.03.26. 19:00
az Eger Rallye nevezési listája szerencsére nem az utóbbi változatot látszik alátámasztani…Selmeczi György: Igen, én is úgy látom, hogy elindult valami, őszintén bízok a fejlődésben. Azt szeretném, hogy ez a tendencia ne forduljon meg, mert különben itt néhány év múlva nem lesz autósport. Racing.hu: Szükség lenne a tendencia fokozására, gyorsítására. Mivel lehetne ezt elérni?Selmeczi György: Azt nem tudom, de ha mindenki összeveszik mindenkivel, az biztosan semmi jót nem fog szülni. Nem vezet sehová a civakodás. Van egy ellenzék, akik évek óta többször is át szerették volna venni a2013.03.04.
2013.02.13. 12:27
milyen WRC-be ülnél bele?Turi Tamás: Ez jó kérdés… A legújabb fejlesztés, a legkomolyabb autó, amit vezettem az a Subaru volt. Szívesen beülnék egy Citroenbe, vagy egy Fordba is. Amelyik jól megy. Nem tudok rá konkrét választ adni. Az viszont biztos, hogy ez a fordos történet valamiért mindig is izgatott engem. Azt biztosan nagy örömmel kipróbálnék egyet.Racing.hu: Köszönjük a beszélgetést, és szurkolunk, hogy az Eger Rallye-n ne csak a pályák mellett sétálni, hanem mondjuk egy Ford Focus WRC-ben is láthassunk téged a Dobó téri céldobogón. Salánki Gábor2013.01.30. 08:40
volna, nem csikorogtak, rallyeztak volna, lehet nem gondolkodtam volna én sem ilyenben és akkor nem lett volna egy olyan név a rallye sportban, hogy Golyó. Hidd el nem a kövérségem miatt kaptam ezt a becenevet. Annak idején még a haverokkal motoroztunk a Bükkben, közúti motorokkal: MZ-kkel, P20-asokkal volt olyan nap, hogy Egerbe átmentünk háromszor. No meg vissza. Az egri úton döntögetve, mentünk, úszott, csúszott alattunk a bringa. Nagyon jó volt. Akkor maradt rajtam ez a Golyó név, mert mondták, hogy úgy megyek, mint a golyó. Ettől kezdve Golyó lettem. És ez átment a rallyesportba is, mert ugye2013.01.13. 11:36
Racing.hu: Mesélj a 2012-es évadról. Mozgalmas volt?Géczy Tamás: A Rallye2-ben nem igazán, inkább a rallye szakágon belül. Na ott volt mindenféle a tavalyi évben. Elmaradt az Eger Rallye, kevés versenyző volt a versenyeken. jelentősen lecsökkent a szurkolók száma is. Rallye2-ben például több kategória értékelhetetlen volt az alacsony nevezőszám miatt, melyet igazából azok „szívtak” meg, akik végigversenyezték a futamokat, de mégsem kapták meg az érte járó pontjaikat. Ezeket a szomorú tényeket mindenki látta, ismeri. Meg vagyok róla győződve, hogy sikerül megteremteni azt az összefogást