Keresés

Találatok száma: 98
Előző 1 / 5 Következő
  • 2021.11.21. 12:27
    gyors után 10perc volt a hátrányotok az előttetek lévővel szemben. Mennyit sikerült faragni ebből  nap végére? - Sajnos nagy hátránnyal indultunk, de nem akartuk feladni. Gyakorlatilag utoljára megyünk evvel az autóval, szerettük volna mindenképpen befejezni a versenyt.Ha jól látom az időeredményeteken, vasárnap  a Pusztavámi szakasz jött be nektek. Így van?- Mindegyik gyorsot élveztük, de igaz hogy bejött a hosszú gyorsasági. Általában az ilyen típusú szakaszok tetszenek.   A két nap alatt 1:20:22-t töltöttetek a Mitsubishi EVO X. versenyülésében. Miként is Beszélgetés Nagy Mátyás raliversenyzővel a Vértes rali után.
  • 2021.01.09. 18:19
    elénk került egy osztrák páros, akit rendszeresen utolértünk, így ez plusz időkiesést okozott. Már a rajtszám kiosztásnál nem értettem, mit keres ott egy élete első raliján induló versenyző, sajnos pont elénk került.Nehéz mit mondani, nem akarok állást foglalni, bár eleve nem értem a beugró versenyző megfogalmazást, ilyet én nem nagyon ismerek a raliban eltöltött majd 30 évem alatt. Például Mikkelsen idén kettő ERC futamon indult, amivel az 5. lett év végén. A csapat idén már nem indul, készülünk a jövő évre, nagy valószínűséggel az idei pilóta felállásokban.Mindenkinek köszönjük a szurkolást ... ! Reméljük, 2021 minden tekintetben jobb évet hoz nem csak a mi, de mindenki számára.Külön köszönjük partnereinknek az idei évet, hogy ebben a nehéz helyzetben is kitartottak mellettünk és a RALI mellett: Multifilm SFX Kft., CS-Process Kft., CATA/FALMEC, Sun&Fun Holidays, Hetech Trend Kft., VPT Caravan, Autóflex Kft., Krisped Kft., Vasút-Komplett Kft., Droidx Kft., Sütödetech Kft., Airvent Zrt., ZFW Hortiservice Kft.,  Multiprogres B.R. Kft., Villumen Kft., Aqua-Start Kft., RIWAX.Fotó: MGR Images Háromból két autóval fejezte be a Ritmus ASE a 24. Taxi4 Mikulás Rallye-t.

    Rally

  • 2020.11.12. 11:54
    Az ERC3-as kategória ötödik helyezettjeként zárta Vogel Adrienn és navigátora, Notheisz Ivett a rali-Eb magyarországi fordulóját, a Rally Hungary-t. A Roger Racing Team párosa ezzel a kategória legjobb magyar egységeként ért célba a zempléni versenyen. Festői környezetben, ezer színű erdőkön átvezető gyorsaságikon teljesítette idei eddigi legküzdelmesebb versenyét Vogel Adrienn és Notheisz Ivett. Az idén a cseh Orsák Rallysporttal együttműködő Roger Racing Team versenyzői pályafutásuk első komolyabb oldalra dőlésén is átestek a Nyíregyháza környéki megmérettetésen, ahol minden korábbinál ... sokat tanultam, például azt, hogy hogyan lehet minél gyorsabban reagálni a változó körülményekre. Kiderült az is, hogy valamiért nekem a nehezebb pályák fekszenek, az egyik legnehezebb gyorson például, a Mád-Disznókőn hoztam az egyik legjobb időeredményt, és elmondhatatlanul jól éreztem magam az autóban. A legfontosabb viszont azt, hogy most igazán megéreztük a saját bőrünkön, hogy mennyire csapatsport a rali, hogy mennyire kell hozzá a navigátor, a csapat, a háttérben dolgozók, a támogatók, és természetesen a szurkolók, akik nélkül ez most tényleg nem sikerült volna. Nagyon köszönjük nekik még

    Rally

  • 2018.05.15. 20:17
    Partnereink segítségét: MIHIDRA KFT., KISS ZSOLT EV., NATURGOLD FARM, FIRE-CREW KFT., ZSOMAR-KER KFT., MAGYAR IPAR KFT., T-FOREX KFT., R-PEX 2000KFT., KOKO EXPRESS, BLACK POINT ALAPÍTVA 1991 KFT., KERÉKGYÁRTÓ ÉS TÁRSA KFT., UNIFY KFT., ANDREZOL-NET KFT., D.D.Z.-MED KFT., ADÓ-DÓ PLUSZ KFT., BEST-TYRE GUMI, HORVÁTH KFT., KARTEL 97 BT., H-EURO CONSULT BAU KFT., ASSIST -TREND ÉSZAK KFT., SPÉCI KOMPLETT KFT., TT SPEED KFT., DELTA HUNGÁRIA ÉPÍTŐ KFT., FÉLIX PROFESSIONAL KFT., UNILUB CASTROL NEMZETI IPARI DISZTRIBÚTOR., BÚTORSTRONG BAU INVEST KFT., GLS WESTPARCEL KFT., WEST-START CSOMAGSZÁLLÍTÁS Interjú a Bajnok ralipárossal a Miskolc Rali után.

    Rally OB

  • 2014.09.15.
    Kedves Partnerünk! A hétvégen Kutinán és környékén rendezték a Horvát Rally Bajnokság harmadik fordulóját, a Rally Moslavina-t. A horvát futamon a Maricsek Racing Team is képviseltette magát, Maricsek Miklós mellett ezúttal Csáki Richárd foglalt helyet a jobb oldalon a Mitsubishi Lancer EVO VI/IX-ben. A fiúk derekasan helytálltak, hisz az abszolút 4. helyen fejezték be a csodálatos környezetben megrendezett versenyt. Péntek este, egy 2.2 km-es gyorsasági szakasszal vette kezdetét a verseny, amit két alkalommal teljesített a mezőny. Szombaton egy 9.1 és egy 14.7 km-es szakasz szerepelt a ... párosa, Kovács Antal és Istovics Gergő is segítette Mikiék versenyzését: „A mi részünkről, Istovics Gergő volt az egyik fő szervezője ennek a versenynek és péntek este Kovács Anti is megérkezett. Vele is átgurultunk az egyik gyorsaságin és közösen nagyon sok hibát vettünk észre, több dolgot meg tudtunk beszélni, ami másnap hasznunkra vált. Nagyon remélem, hogy megrendezik a Budapest Rallye-t, mert az itteni tapasztalataink ott kamatozhatnak! Összességében szuper volt a hétvége és azt gondolom, hogy a csapatból mindenki élvezte ezt a dolgot” Csáki Richárd is elégedetten értékelte a horvátországiHorvát Rali Rally Moslavina Mitsubishi Lancer EVO IX Maricsek Racing Team Szijártó Anikó Rally
  • 2014.09.09.
    Igazi rali, kevés szerencse Eseménydúsra sikeredett a Kassa Rally a Maricsek Racing Team párosai számára. A hétvégén hullámhegyek, és hullámvölgyek váltogatták egymást mindhárom Mitsubishis páros életében. A Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős (Mitsubishi Lancer EVO IV/IX) első közös versenyén megnyerte a P 16-os kategória küzdelmeit, igaz ehhez az is kellett, hogy az utolsó szakaszon az addig a géposztályt vezető csapattársaik, Kovács Antal és Istovics Gergő felboruljon a Mitsubishi Lancerrel. A Maricsek Racing Team harmadik párosa, Osváth Péter és Farnadi Ágnes az első nap ... sérültünk meg, az autóban sem keletkezett olyan óriási kár, úgyhogy haladunk tovább előre, már várjuk a Budapest Rallye-t!” Osváth Péter és Farnadi Ágnes a 3-as kategória második helyén autózott egészen az ötödik szakaszig. Az Idos névre keresztelt gyorsaságit egy technikai hiba miatt turbónyomás nélkül teljesítették és visszacsúsztak a kategória negyedik és az abszolút 22. helyre. Vasárnap innen kezdték meg a felzárkózást. „Két szakasz alatt ledogoztuk a hátrányunkat Kiss Laciékkal szemben, de innentől kezdve amennyivel megvertük az egyik gyorson, annyit mindig visszaadott a következőn. Az utolsó Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.11.13.
    – magunkhoz mérten – fitten álltunk rajthoz. Véleményem szerint elég jó tempót tudtunk diktálni, hibátlanul vettük az akadályokat – ám a technika most is megmakacsolta magát. A harmadik szakasz 5. kilométerénél eltörött a váltókar, s ötödik sebességi fokozatban maradt a váltó. Elsődlegesen az volt a tervünk, hogy abszolváljuk a hátralévő gyorsokat, s ha kell, a hátunkon vigyük be a BMW-t a szervizparkba, hogy ott orvosolni tudják a problémát. Hiába raktunk azonban be új váltókart, a váltó nem akart megmozdulni. Jobbnak láttuk, ha visszaállítjuk az „eredeti” állapot: abszolút váltókar nélkül gurultunk kiBMW Z4 Mecsek Rali Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.11.08.
    okoz meglepetéseket, így nekünk most is minden eshetőségre fel kell készülnünk. Az esti szakaszok, és a novemberi esős, ködös időjárás még inkább meg fogja nehezíteni a dolgunkat, ezért ezt a versenyt sem szabad félvállról vennünk. A csapat nagy része már szerdán megérkezik Pécsre, én viszont csak csütörtök reggel tudok majd csatlakozni hozzájuk – akkor járjuk majd be a pályát is. A célunk most is az lesz elsődlegesen, hogy épségben bekormányozzuk a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-t a célba, de személy szerint örülnék neki, ha a tanulási folyamat visszatükröződne abban, hogy már meg tudjukMecsek Rali Mitsubishi Lancer EVO IX Maxx Race Team Rally
  • 2013.11.08.
    reméljük eredményre fog vezetni. Ettől függetlenül Mikiék szem előtt tartják a biztonságot, nyilván fölöslegesen nem fognak kockáztatni. Technikai oldalról ezúttal is mindenre gondoltak, a Budapest Rallyhoz hasonlóan most is két Xsara WRC-t hoz a csapat Magyarországra. Valóban így van, igyekszünk minden eshetőségre felkészülni. Nagyon precíz a csapatunk, de a technikai sportban bármi előfordulhat – folytatta Szőke Tomi. – A pályák nem jelenthetnek gondot, talán csak nekem, hiszen én jóval kevesebbet mentem rajtuk. A kilenc pont szerintem az a különbség, ami nem altathat el minket. Kemény leszMecsek Rali Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.11.06.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Valais Rali pályabejárás 2013. november 5. Vizin esőben, hóban autózott a Valais Rali pályabejárásán Túl van az idei szezonzáró Európa-bajnoki futam, a Valais Rali pályabejárásán Vizin László és Zsiros Gábor. A Subaru Impreza R4-essel versenyző páros két kemény napot töltött a pályák feldolgozásával. A versenyt Martigny környékén, a Genfi-tó közelében rendezik, Svájc francia nyelvű területén, amely híres bortermő vidék és síparadicsom is egyben. Bár az ország nem a raliversenyeiről híres, a Valais Rali múltja egészen 1960-ig nyúlik vissza ... , amikor egy átlagtartó versenyt rendeztek itt, Rallye du Vin (Bor Rali) néven és a versenyzőknek az egyes borvidékeket kellett körbejárniuk. Később Eb-futam lett belőle, amely többek között Ferjáncz Attila is indult. Vizin László: – Hétfőn és kedden reggel nyolctól este nyolcig lehetett felírni a pályákat. Nem volt megkötés, hogy mikor hol kell tréningezni. Jó kemény két napunk volt, mert a 18 gyorsasági szakaszt tíz különböző pályán rendezik. A környezet csodálatos egy bortermő vidék és egy síparadicsom közepén vagyunk. A szervizpark 350-400 méter magasan van egy völgyben, amelyet háromezer méter ... magas hegyek vesznek körül. A pályák 1700-1800 méter magasságig mennek fel. Mind a két nap esett az eső, ami előbb havas esőre, majd hóesésre váltott, ahogy egyre feljebb jutottunk. A gyorsaságik nagyon változatosak. Van például egy 38 km-es pálya, ami hat méter széles közúton rajtol, aztán ráfordulunk egy nagyon szűk erdőgazdasági útra, majd megyünk nyolc kilométert murván, ami jó minőségű, de mégsem annyira jó, mert ma például kaptunk rajta egy defektet. A tréningautóba is szereltek GPS-t, és nagyon szigorúan veszik a sebességkorlátozást. Előfordult, hogy a versenyirodáról felhívták (Zsiros ... ) Gabikát, és megkértek bennünket, menjünk lassabban. Ezt a gyorshajtást úgy értsd, hogy nyolcvannal lehet tréningezni a pályákat, de sok helyen van ötvenes, harmincas korlátozás és mondjuk az ötvenes táblánál mentünk hatvannal. A csapat többi tagja ma (kedden) hajnalban indult, éjszaka érkeznek meg. Holnap (szerdán) nyit a szervizpark és lesznek az átvételek, illetve van egy körgyorsasági, amit holnap gyalogosan lehet bejárni. Csütörtökön délután három gyorsaságival kezdünk, pénteken és szombaton pedig egész nap zajlik a verseny. A Valais Rali programja november 7. csütörtök GY1 Crans-Montana ... (Lourtier-Verbier) 15,52 km, 10:55 GY14 Les Cols (Sembrancher-Le Guercet) 37,13 km, 11:35 GY15 Champex 2 (Les Valettes-Champex) 9,53 km, 13:35 GY16 Bruson 2 (Le Châble-Champsec) 16,96 km, 14:20 GY17 Verbier 2 (Lourtier-Verbier) 15,52 km, 14:50 GY18 Col des Planches (Sembrancher-Arbarey) 25,15 km, 15:30 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó kupa állása, versenyzők: 1. Aigner 138, 2. Orsák 117, 3. Bonnefis 95, 4. Arai 91, 5. Hadik 54, 6. Tempestini 52, 7. Gasperetti 39, 8. Lefevere, Harrach, Jakes 38, 11. Vizin 38, 12. Svedas, Butvilas 37, 14. Bruschetta 36, 15. Consani 34 A Rali-Európa-bajnokságValais Rali Subaru Impreza R4 Vizin Rally Rally
  • 2013.09.17. 11:51
    Rali, mennyivel másabb kihívást támaszt veled szemben, mint a B.A.Z. megyei versenyek?- Kihívást?? Hmm.. Aki tudja azt ahogy én versenyzek nem sok kupám van, de engem ez nem érdekel mert én magamnak és a nézőknek szeretek autózni és ez általában sikerül is! Nagyon várom már a Vác Rally-t mert, a mocskos anyagiak nem engedtek az éven csak az Eger Rally-t és már szeretném kiereszteni a gőzt! De a cél a BMW kupában jeleskedni! Megpróbálok minél gyorsabban és minél látványosabban menni. Nem összetörni magunkat meg az autót sem, mert a szerelőknek csak annyi munkát szeretnék adni hogy legyen tiszta az Már szeretném kiereszteni a gőzt!Interjú Pálfalvi Gábor autóversenyzővel a IV. PM Peugeot Vác Rali előtt.Kedves Gábor!Mint Borsodi megyei lakos, mikortól kerültél közel az autóversenyzéshez? Nézőként, esetleg szerelőként érintett meg a Rally szele?Vác Rallye RTE Rali Túra Bajnokság

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.08.20. 13:50
    Bulijoe odatette a vasat a Tatabánya Ralin Ismét túl vagyunk egy Rali Túra bajnoki futamon, Buránszki Joe-t kérdezem a Tatabánya RTE futam után. Rali Túra Bajnokság RTE Tatabánya Rallye

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.08.13.
    RALI-TÚRA BAJNOKSÁG Kategóriák Eredményei Poz. Pilóta Navigátor Csapat Autó 2013.08.11 H4-T Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 2 3 4 5 6 7 Gönczöl Ferenc Hevesi István Strider Zoltán Lukács András Nyilas András Kicsák Attila Tóth Gábor Kosárka Andrea Vánsza Zsolt Koch Péter Palotai Zoltán Lovász Katalin Szikszai János Varga Sándor Dynamic Rallye Team Dynamic Rallye Team Tatai Aréna SE Nyilas Team Kft Ralda Rallye Team Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Lancer Evo VI Lancer Evo VI Lancer
  • 2013.06.20. 13:46
    igazán gyorsan nem is tudtunk menni, de arra jó volt  a verseny, hogy lezárt pályán tesztelhessünk.Mennyire sikerült beállítani a Toscanaban megrendezendő Casentino Rally-ra a Renault Megane-t?- Ezt a versenyt arra szántuk, hogy megismerjük az autó viselkedését optimális körülmények között. Ez pedig sikerült is. Úgy érzem most olyan az autó, amilyet szeretnék, úgy fordul, ahogy kell neki, ha a fék probléma végre megoldódik, akkor szerintem nagyon jól lehet vele menni.A Híres Zagyvaróna - Cered szakasz mennyire feküdt a Megane-nak?- A Cered-i pálya tökéletes ennek az autónak és egy jó fékkel ... igazán jót lehetne autózni a Megane-nal.Nagyon simulékony autónak láttam a Kazári gyorson a versenyautótokat. A lassítót szépen abszolváltátok vele. Akkora már végeztetek a futómű finomításokkal?- Igen, szerencsére a futómű hangolása hamar megvolt, a gumi nyomás beállítása több időbe került. Újra Pirelli-t használtunk 2 év után, és úgy gondolom, hogy azóta sokat változtattak a keverékeken, ezért néha nem működött az, amit kitaláltunk. Szerencsére a verseny végére ezt is kitapasztaltuk, ami Toscana-ban majd jól jöhet, hiszen ott is ilyen forró versenyre számíthatunk.Partnereink: Per-Med Bt ... . Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power.Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex - D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. Exias Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Joanna. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Eutin Kft. Wolf Montage Kft. Tiger-Tools. Balomo Kft, Öko Transz, Maldon Kft, Unify Plus Kft, Kartel 97Bt, Bezama Kft, Adó-Dó Plusz Kft,Product T-Pride Kft, Oldpit Kft, R ... -Pex2000 kft, Andrezol-net Kft, www.madeinmiskolc,hu, H.B c.e. Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi  Kft, aquageneral.hu, Kelet-Atlasz Kompresszor Kft, Digit-Center Kft, www.infovaros.hu, Max Transport, Szenzortechnika, Baromfiudvar 2000 Kft, Castrol, Unilub Kft, Assist-Trend Észak Kft, BB-Logistic.eu, Balogh és Fia Trans Bt, Horváth Kft, Távit Kft, Autó M3 Szervíz és Diagnosztika, T-Rental, Indura 2006 Kft, D.D-Z.- MED Kft, Szamsped Transz KftTalálkozunk a fiúkkal Olaszországban 2013.07.05-06-án, a Casentino Rallye-n Toscanaban.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Riport Juhász Csaba autóversenyzővel, a Salgó Midex Rali után.

    Rally

  • 2013.06.10. 16:38
    Miért éppen a Salgó Ralin indulsz, hisz a neved ott szerepelt a Velenje Rallye nevezési listájában!- Hirdetőink számára fontosabb jelenleg a magyarországi megjelenés, ezért esett a választásunk a Velenje Rallye helyett a Salgó Rallye-ra. Sajnálom, mert szerettünk volna pontokat gyűjteni a Mitropa Kupában, de jelenleg alkalmazkodnunk kell megrendelőinkhez.Tapasztalt pilótaként milyen emlékeid vannak a korábbi Salgó Ralikról?- Salgó Rallye-n először 1996-ban indultam Rallye 2-ben Urbán János navigátorommal egy 2105-ös Ladával. Nagy lendülettel kezdtünk, mert 2km után fel is borultunk rendesen a ... Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex - D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. Exias Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Joanna. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Eutin Kft. Wolf Montage Kft. Tiger-Tools. Balomo Kft, Öko Transz, Maldon Kft, Unify Plus Kft, Kartel 97Bt, Bezama Kft, Adó-Dó Plusz Kft,Product T-Pride Kft, Oldpit Kft, R-Pex2000 kft, Andrezol-net Kft, www.madeinmiskolc,hu, H.B c.e. Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi  Kft, aquageneral.hu, Kelet-Atlasz ... Kompresszor Kft, Digit-Center Kft, www.infovaros.hu, Max Transport, Szenzortechnika, Baromfiudvar 2000 Kft, Castrol, Unilub Kft, Assist-Trend Észak Kft, BB-Logistic.eu, Balogh és Fia Trans Bt, Horváth Kft, Távit Kft, Autó M3 Szervíz és Diagnosztika, T-Rental, Indura 2006 Kft, D.D-Z.- MED Kft.- Hajósi Miklós -www.csapassunk. hu Riport Juhász Csabával a Car Tools Kft autóversenyzőjével, a Salgó Midex Rali előtt!

    Rally

  • 2013.06.05. 08:01
    Sokunk által kedvelt szakaszokkal kerül megrendezésre a MIDEX Salgó Rali.Te, hogy vagy ezzel?Szeretek olyan gyorsasági szakaszokon versenyezni, melyek beívódtak a köztudatba, mind a versenyzők, mind a nézők részéről. Ezzel kicsit nehéz helyzetbe is kerülünk, mert talán nagyobb az elvárás mindkét részről. Mi természetesen szeretnénk itt is a legjobb formánkat hozni. Majd minden versenyre kicsit felerősítitek a Honda Civic TypeR-t. Most épp milyen újításokkal készítitek fel a versenyre?Az autó műszakilag jól felkészített állapotban van, és az ózdi futamra sikerült jól beállítani a Riport Kondella Péterrel a MIDEX Salgó Rali előtt.MIDEX Salgó Rali Honda Civic Type-R

    Rally, RTE

  • 2013.05.15.
     kérdést szárazon nincs baleset? Ha a rendező így dönt, akkor azt miért nem ajánlja  fel, hogy visszaadja a nevezés 1/3‐át? Az ilyen inkább ne is rendezzen versenyt. A másik dolog, a szakasz előtt a  katasztrófa védelem sárga riasztást adott ki a térségre, amiről minket a pályán levőket senki nem tájékoztatott,  pedig  ez  egy  tömeg  rendezvény,  és  kötelességük  lett  volna  ez  tenni.  Továbbá  miért  csak  a  Rali‐Túra  a  sebezhető, az ORB‐t miért engedték el, akkor már nem volt riasztás? Lassan eljutunk arra a pontra, hogy nem  kell erőltetni a hazai versenyzést...    ‐ A folytatásban ...   második  körre  már  nyitott  slickkel  mentünk  volna  ki,  kíváncsiak  lettünk  volna,  hogy mennyivel másabb lett volna minden.     ‐ Miután összepakoltunk kimentünk versenyt nézni, és újabb érdekes dologgal kellett szembesülnünk. A rossz  időjárási körülmények miatt nem engedték a Rali‐Túra mezőnyt elrajtolni. Én versenyeztem már vizes úton slick  gumikkal, ahogyan szerintem már sokan mások is. Mi versenyezni jöttünk Ózdra, nem pedig etapon menni. Aki  nem tud parancsolni az autójának vízen, az menjen lassabban, vagy álljon ki a rajtnál. Ha a baleseteket vesszük  alapul, akkor teszem fel a Rallyheart
  • 2013.05.14.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Korzika Rali előzetes Zsiros Gabi jelenti a korzikai kompról Nem sok ideje volt otthon unatkozni Zsiros Gábornak, aki az elmúlt héten Turán Frigyes oldalán indult a Miskolc Ralin, amelynek vasárnapi célja után, egy rövid alvást követően kellett volna elindulni Korzikára, ahol ezen a héten Vizin László navigátoraként már egy Európa-bajnoki futamon indul. Turánnal sajnos szombaton kiestek, így volt egy napja a pakolásra, vasárnap éjfélkor indult, hogy a 14:15-ös korzikai kompot elérje Livornóban. A kompon értük utol. Zsiros Gábor: – Korábban is ... lehetünk túl. Laci bácsi már szombaton kiutazott és körülnézett a szigeten. Telefonon beszéltünk, azt mondta, hogy már most több kanyarral találkozott, mint az idén eddig összesen, pedig a pályákat még nem is látta. Azt javasolta, hogy a kompon egyenesítsem ki a látásomat és nézelődjek jó messzire, mert a szigeten a sok kanyar miatt be fog szűkülni a látóterem. Holnap (kedden) reggel a Calviban lévő szállásunkról leutazunk 160 km-t Ajaccióba, hogy felvegyük az itinert. Aznap tréningezzük a második napi pályákat, szerdán pedig az első napiakat. Szerdán hozzák a fiúk az autót. Mivel nincs shake down a ... versenyen, ezért egy rövid tesztet kell szerveznünk csütörtökre. Annál is inkább, mert új motor van az autóban, amivel kiküszöböltük a korábbi problémáját. A Kanári-szigeteken tönkrement váltót felújítottuk és van egy tartalék versenyváltónk is. Nagyon kíváncsi vagyok, hiszen a világ egyik leghíresebb, legkülönlegesebb versenye a Korzika Rali, ami nem csak a versenyzőknek, de a navigátoroknak is komoly kihívást jelent. A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC GÉPSZER KFT., GD GÉP ÉS DARU KFT., HSubaru Impreza R4 Korzika Rali Rally
  • 2013.05.08. 07:59
    Eger Rali után Ózdon folytatjátok a pontvadászatot a Rali Túra Bajnokságban.Mesélnél az Egri versenyről?- Eger rally-t „éles tesztként” foglalhatnám össze, tavalyhoz képest új motort, váltót, és fékeket kapott az autó, így már nem csak egy mezei darázs hanem egy lódarázs lett belőle…. A tesztek hiányában nagyon nagy tisztelettel voltam a kocsi felé, amely magázásom az első kör eredményein is meglátszódott, a második körre már kicsit közelebb kerültünk egymáshoz, de érzem még nem vagyunk igazi barátok, talán majd Ózd után….  Egerben először 2005- ben mentem még VFTS-sel, már akkor is ... nem utazót most velük egy autóban. Ha versenyzel, nem szabad az esetleges balesetre gondolni, így Ózdon a tudásom legjavával és a legtöbb bátorsággal fogok versenyezni.    Az Ózdi pályák mennyire ismerősek a számodra vagy Brunekker Árpi navigátorodnak?- Ózdon ha jól emlékszem az évszára akkor 2007-ben mentem, a Királd- körgyors már akkor is nagyon tetszet, de Sáta – Ózd sem ismeretlen számomra….Árpi még nem ment ezen a versenyen de már meséltem neki a gyorsokról és a salakpályán megrendezésre kerülő prológot is nagyon várja már velem együtt.Egy Rali túrás éjszakai gyorshoz mit Interjú Jánosa Ákos autóversenyzővel az Ózd Rali előtt.

    Rally

  • 2013.04.26.
    csoport első helyén végeztünk, így maximális pontszámmal térhettünk haza. Mi az első ötbe vártuk magunkat, úgyhogy ezzel az eredménnyel maximálisan elégedettek vagyunk. Az Eb-értékelésbe nem neveztünk, így utólag már érdemes lett volna, mert két Lancia 037-es, egy Audi Quattro, két Porsche és egy Opel Ascona B mögött a hetedikek lettünk volna, a C csoportban pedig másodikok.” A Vltava Rali hivatalos weboldala: http://www.pamk.cz/en/home/news A Vltava Rali végeredménye: http://www.ewrc-results.com/final.php?e=7809&t=Historic-Vltava-Rallye-2013 *Ezen a listán szerepelnek a historic mezőnyben ... Textura Sport Club – Vltava Rali 2013. április 23. Wirtmann CEZ-futamot nyert Csehországban A vártnál jobban sikerült Wirtmann Ferenc és Barna György szereplése a Vltava Ralin, ahol a Közép-Európai Zónakupa (CEZ) értékelését megnyerték, a C (kor)csoportban másodikak lettek, abszolút értékelésben pedig a hetedik helyen végeztek. A Grawe Életbiztosító által támogatott páros ezzel túl is teljesítette a kitűzött célt. „Nagyon nehéz, de nagyon jó verseny volt a Vltava Rali, borzalmasan élveztük” – mesélte Wirtmann. „Háromszor tudtuk letréningezni a pályákat, ami azt jelentette, hogy kb. 95 ... értékelt olyan autók is, amelyek korcsoport alapján nem sorolhatók az FIA historic értékelésében, valamint ezeken az autókon versenygumi használata is engedélyezett volt. A CEZ Historic Ralibajnokság 2013-as naptára: március 22–23. Rebenland Rali (Ausztria) április 6–7. Eger Rali (Magyarország) április 20–21. Vltava Rali (Csehország) május 10–11. Saturnus Rali (Szlovénia) június 1–2. Piancavallo Rali (Olaszország) június 8–9. Velenje Rali (Szlovénia) szeptember 1. Alpi Orientali (Olaszország) szeptember 20–21. ARBÖ Rali (Ausztria) november 8–9. Mecsek Rali (Magyarország) A Textura Sport ClubVltava Rali Textura Sport Club Historic
Előző 1 / 5 Következő