Keresés

Találatok száma: 36
Előző 2 / 2 Következő
  • 2021.05.14. 09:18
    szárnyai alá és pár év Historic autózás után úgy döntött a pilóta, hogy olyan autóval szeretne versenyezni, ahol a technikai hátteret profi csapat biztosítja.Idén először nézők is látogathatják a raliversenyt és bízunk benne, hogy minél többen felkeresik majd az ózdi szervizparkot, ahol a Peugeot Kupa egységes sátrai minden alkalommal kellemes színfoltjai a versenyeknek.A Peugeot Kupa bajnoki pontjai az első futam után *:1. Hangodi Bendegúz Bunkoczi László Prestige Motorsport Kft. 13 pont2. Trencsényi Vince Szegedi Máté Extrém Sport Team Kft. 10 pont3. Vogel Adrienn Notheisz Ivett Roger Racing Kft. 7 ... magabiztosságát és értékes tanácsokkal látta el a pilótát. A versenyen majd kiderül, tudott e segíteni az Európa-bajnoki sorozatban is elinduló versenyzőnőnek.Német Gábor is részt vett a teszten, ahol próbálták a legjobb beállításokat megtalálni. Tagai Tamás és csapata megtanította a versenyzőnek, hogyan tud akár a gyorsasági szakaszok között is finomítani a setupon, annak megfelelően, hogy milyen szakasz következi a programban.Viszló Csabáék nem tudtak együtt tesztelni a többiekkel, de a pécsi versenyzőnek sem maradt ki a teszt, ők helyben készültek fel a második bajnoki futamra.A Tagai Racing Technology ... műhelyében készült versenyautókból jutott egy a sorozat egyik újonc párosának, a Schubert István – Schmidt Tamás kettősnek is. Ők a teszten ülhettek először vadonatúj autójukba, ahol a pilóta a megtett kilométerek után egyre szélesebb mosollyal szállt ki a kormány mögül. Szeretném minél hamarabb megismerni a 208-as határait – mondta Schubert István.A másik újonc a Csoma András – Radó István duó, ahol a navigátor neve minden ralikedvelőnek ismerős lehet, hiszen többszörös bajnok pilótáról, illetve navigátorról van szó és egyben a méltán híres Radó Rally Suli vezetőjéről. István most Csoma Andrást vette
  • 2016.08.04. 19:27
    kellett és a legjobbat kihozni az adott helyzetekből. Ennek az eredményemnek köszönhetően az Országos Bajnokságban a kategóriámat összesített pontállásban jelenleg vezetem. Messze még a vége, de kitartunk és az a legfőbb célunk, hogy megnyerjük.Legközelebb hol találkozhatunk veled?- A következő FRT.HU Rallye-n találkozhattok velem a kiskunlacházi repülőtéren Augusztus 13-án szombaton. Minden kedves érdeklődőt nagyon sok szeretettel várunk a rendezvényre. Fő Támogatóim:A Mogul Racing Team és Fekete László, akik biztosítják számomra a jobbnál-jobb lehetőségeket az autóversenyzéshez

    Rally

  • 2016.07.05. 18:58
    indulni, a kiskunlacházi repülőtéren. Minden érdeklődőt sok szeretettel várunk! Fő Támogatóim a Mogul Racing Team és Fekete László, akik biztosítják számomra a jobbnál-jobb lehetőségeket az autóversenyzéshez és megfelelő szakmai tanácsokkal látnak el.A Nivo Motorsport Kft, ezen belül is Iványi Norbert és Sovák Imre, akik rendelkezésre bocsájtják a megfelelő műszaki hátteret a versenyekre és nincs számukra megoldhatatlan műszaki probléma, amit rövid időn belül meg ne tudnának oldani szakszerűen. Köszönöm az Interjút! - Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    FRT, Rally

  • 2015.08.09. 08:09
    , túlcsúszott a holt ponton és kimentem a fűre. Hamar visszajöttem a pályára és tovább mentem, viszont emiatt nem sikerült lefaragnom az időt.A kilátogató szurkolóknak mit üzensz?- Van egy mottóm, amit minden futamon alkalmazok, ahogy a mostani versenyemen is. "!!! " Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós

    amatőr autóverseny

  • 2015.07.21. 12:09
    mérföldköve volt. A júliusi  versenyen végig olyan helyzeteket is bátran bevállaltam, amiket addig óvatosabban. A pályán töltött idő minden percét nagyon élveztem. Legközelebb hol indulsz, milyen megmérettetésen?- Augusztusban három megmérettetésen is indulok. Kilencedikén az FRT-Kupasorozat következő versenyén,Tizenötödikén a Birizdo Kart négy órás Endurance gokartversenyén,Huszonkilencedikén pedig a Birizdo Kart Kupa hatodik fordulójában. Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget ... megcsúszott a kocsim hátulja a pálya szélén lévő poron, próbáltam menteni, de a nagy tempó miatt nem tudtam korrigálni, túlcsúszott a holt ponton és kimentem a fűre. Hamar visszajöttem a pályára és tovább mentem, viszont emiatt nem sikerült lefaragnom az időt. A csapattársam, Turák Laci ebben a kategóriában az első helyet szerezte meg, én pedig a dobogó harmadik fokára  állhattam fel. A Mogul Csapat pilótái remekeltek ezen a versenyen. Nagyon hálásak vagyunk a Csapatunknak, mivel ők biztosították, hogy a megfelelő technika adott legyen számunkra. A Formulás teszten eltöltött idő és tapasztalat

    amatőr autóverseny

  • 2015.06.18. 13:25
    Június 18-19.-én a Pannónia Ringen tesztelhetem a Formula Renault 2.0 versenyautónkat a csapattársaimmal, Turák Lászlóval és Volentér Balázzsal.Július 9-én a kecskeméti Birizdo Kart két órás Endurance gokartversenyén veszek részt a csapattársammal, Turák Lacival, a Mogul Racing Team pilótáiként.Július 11-én ismételten FRT Rallye.Július 18-án a Birizdo Kart Kupa ötödik fordulójában is versenyzek.Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a

    amatőr autóverseny

  • 2015.04.23. 08:26
    Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    FRT

  • 2015.04.16. 21:25
    melyik versenyautót fogod be versenyre?- A mostani versenyen az Opel Tigrával fogok menni. Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    FRT

  • 2015.02.11. 13:49
    tudok rajtolni, akkor kihűlnek a hidegnek köszönhetően és csak a mért körömben tudnak felmelegedni. A másik nagy probléma a szélvédő és az ablakok párátlanítása. Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós - www.hajoka.hu

    amatőr autóverseny

  • 2014.12.13. 21:39
    , féktávokat, sebességeket. Az utóbbi versenyeken már csak a szerelőim szoktak beülni mellém, legfőképpen az edzőköreimben, hogy megnézzük, hogyan viselkedik az autóm és kell-e állítani a guminyomásomon, hogy a maximális tapadást biztosítsuk. Meg kell szoknom, hogy egyedül ülök a kocsimban és oldom meg az adott szituációkban a versenyhelyzeteket.Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében!Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a ... Karácsony előtt már csak egy versenyen veszel részt a Mogul Csapattal.Ismét a Kiskunlacházi FRT Kupán, folytatod a versenykilométerek gyűjtését.Szépen abszolváltad a Kakucs Ringi versenyt, most pedig a tempósabb lacházi pálya vár rád az Opel Tigra volánja mögött.Mond, melyikkel szeretsz jobban versenyezni és miért?- Igen, ez így igaz.Ez nagyon jó kérdés! Nem tudok különbséget tenni a két autó között. Mindkét versenyautót nagyon szeretem. Attól függ, melyik pályán versenyzek.Az Opel Astrá-ról tudni kell, hogy éveken keresztül a gyorsasági autósportban mentek vele olyan pályákon, mint a

    amatőr autóverseny

  • 2014.11.07. 13:49
    Kupa-sorozatban, számomra a FŐ CÉL mégsem a serlegek gyűjtése, hanem a tapasztalatszerzés, ezen kívül, hogy minél több verseny kilométer szaporodjon a lábaimban.- Sajnos, a gyorsasági pályákon az évszakok változása miatt és egy adott hőmérséklet alatt már nem lehet tesztelni.- A 2016-os évben szeretnék indulni a Túraautó Gyorsasági Országos Bajnokságban, ezért az FRT-kupa kiváló gyakorlási lehetőség számomra.Kik biztosítják számodra az autót, és a szervizt?- Az Opel Tigra versenyautót Fekete László és a Mogul-Vígh Racing Team biztosítja számomra, a Biztos Szervizhátteret pedig a NIVO Motorsport ... Kft-nek köszönhetem.Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében!Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul - Vígh Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Kovács Sanyi - Opel TigraMogul - Vígh Racing TeamFRT verseny - Kiskunlacháza2014.11.08.Interjú Kovács Sanyival a Kiskunlacházi FRT futam előtt.Egy két napos, Opel Astrával való teszt után két héttel már élesben is megméretteted magad egy Opel Tigra nyergében Kiskunlacházán az FRT-n.

    amatőr autóverseny

  • 2014.10.23. 09:30
    bármely bemenetnél felmenni a pályára. Maximálisan kitettek magukért, még jóval többet is, mint amit elvárhattam volna, nagyon hálás vagyok a csapatvezetőnek, Fekete Lászlónak, aki lehetővé tette ezt a tesztet, rengeteg tanáccsal, instrukcióval is ellátott a teszt előtt és közben, amit aztán a pályán kamatoztattam, és éreztem, hogy körről-körre gyorsabb vagyok.És végül, de nem utolsó sorban nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki hozzájárult és segített, hogy eljuthassak idáig.Köszönöm a Mogul-Vígh Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több ... Mi a terved a 2015-ös versenyévaddal, hogy Formula autót teszteltél?- Jövő évre a célom és tervem hogy az Autós Gyorsasági Országos Bajnokságban induljak Formula Renault 2.0 kategóriában. Ehhez elengedhetetlen volt, hogy kipróbáljak ilyen autót, ráadásul a Pannóniaring egy olyan pálya, ami a Bajnokság egyik állomása, így nagyon is jó edzés volt számomra.Megkaptál-e minden segítséget a Mogul Csapattól?- A válsz erre a kérdésre minden bizonytalanság nélkül igen. Az autót a verseny előtt a csapat alaposan átnézte, és felkészítette, nem volt olyan műszaki probléma, ami miatt ne tudtam volna ... lehetőséget kapok tőlük.Köszönet a Venezia Pizzériának Gyulán, és mindenkinek, aki a perselybe hozzájárult a költségek csökkentéséhez, köszönöm a sok finomságot a Gyulai Retro Tejivó, és Retro Pékségnek, köszönöm a KEFO Motorsportnak a versenyfelszerelést. Köszönet jár még a Millers Drift Team csapatának, a Gyulai Ajándék Gyár és Gyorsnyomdának, a Dirty Slippers együttesnek, a Zalakarosi Muskátli vendéglőnek, Ritok Philip Aron Photographi-nak.Külön köszönet jár még a sok fotóért és vidámságért a versenyeken Hajókának, és persze a Turák László - Formula RenaultMogul Racing TeamPannóniaring2014.10.20-21.Túl vagy a Mogul Csapatnál lévő Formula Renault teszten.Megosztanád a portálolvasókkal, hogy miként értékeled a hétfői napodat?- A hétfői nap nagyon jól sikerült, az idő is kedvezett nekünk. Nagyon jó érzés volt ismét formula autóban ülni. Közel 4 órát és majdnem 100 kört mehettem a pályán, így mind fizikálisan, mind szellemileg kihívás volt a számomra, de nagyon élveztem.

    Gyorsasági

  • 2014.10.13. 13:21
    Monteiro (Castrol Honda WTCC)   +18.2958. Tom Coronel (ROAL Motorsport)   +22.0589. Hugo Valente (Campos Racing)    +25.89610. Mehdi Bennani (Proteam Racing)   +26.27811. Gianni Morbidelli (All-Inkl.com Münnich Motorsport)   +47.19412. Dusan Borkovic (Campos Racing)   +53.71013. Franz Engstler (Team Engstler)   +1:29.28214. John Filippi (Campos Racing)   +1:43.12215. Robert Huff (LADA Sport Lukoil)   +1 kör16. Filipe Souza (Team Engstler)   +1 kör17. Rene Münnich (All-Inkl.com Münnich Motorsport ... )   +22.9339. Hugo Valente (Campos Racing)   +27.27610. Dusan Borkovic (Campos Racing)   +27.85511. James Thompson (Lada Sport Lukoil)   +28.02812. Mikhail Kozlovskiy (Lada Sport Lukoil)   +39.94013. Gianni Morbidelli (All-Inkl.com Münnich Motorsport)   +1:06.58814. Franz Engstler (Team Engstler)   +1:11.23715. John Filippi (Campos Racing)   +1:35.75216. Filipe Souza (Team Engstler)   +1 körA bajnokság október 25-26. között Szuzukában folytatódik. ... A sanghaji első futamon José María Lopéz indulhatott a poleból. Az argentin pilóta mögül két csapattársa, Ma Qing Hua és Yvan Muller vágott neki a távnak. Michelisz Norbert, legjobb Hondásként, a negyedik pozícióból várta a rajtot. López remek tempóban teljesítette a 14 kört és rajt-cél győzelmet aratott. A dobogó második fokára a hazai pályán versenyző Ma állhatott fel, míg Yvan Muller a harmadik helyen ért célba. Michelisz Norbert fantasztikusan védte ki a kilencszeres rallyvilágbajnok, Sebastien Loeb támadásait, de végül kénytelen volt elengedni a franciát. A magyar fiú a két gyári

    WTCC

  • 2014.08.11. 13:47
    Hétvégén, egy FRT futamon vettél részt a Vígh Racing Team-mal, egy Opel Tigra versenyautóval Kiskunlacházán.- Így van, ez volt a negyedik versenyem a Mogul-Vígh Racing Team-mal és a Nivo Motorsporttal ebben a kupasorozatban, a csapatnak hála  most először indulhattam a Tigrával, ezelőtt pedig egy kupás Opel Astrával versenyezhettem.Két szabadedzésre volt lehetőséged a négy mért kör előtt. Mennyire és mire volt ez elég számodra?- Az autó is új volt és a pályát is tanulni kellett, de összeálltak a dolgok a mért körökig. Jól ment az autó, gyors és kezelhető is volt, a csapat jól

    amatőr autóverseny

  • 2013.07.10.
    , a két sorozat között jelentős az eltérés. Az osztrákok autói jóval újabbak, és 1600-as motorokkal szereltek, 30 lóerővel erősebbek. Ez körönként 2-3 mp eltérést hozott, viszont a mezőnyük vége életveszélyesen lassú és kiszámíthatatlan. A bonyodalmak elk- erülésére, eltolt rajtot szoktak alkalmazni, ám a pálya rövidsége miatt erre itt nem volt lehetőség. Így Gábor az első versenyen közvetlen az osztrákok mögül indult. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Már az első kanyarban gondja akadt egy osztrákkal, aki valamilyen okból ... számunkra nagyon pozitív volt, hogy ha nem is teltház, de tömött lelátók előtt versenyezhettünk, végre több ezren láthatták, milyen izgalmas egy ilyen márkakupa. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A csapat egy másik csapattól bérelt autót a hétvégére, és Gábornak két fél órás szabadedzése volt, hogy megis- merkedjen egy újabb autóval. Bár a kupás autók alkatrészileg egyformák, mindegyik más picit. Ezek a külön- bségek nagyon kicsit, és finomhangolással mindből ki lehet hozni ugyanazt a teljesítményt, de kétszer fél óra nagyon kevés ... bejött, akkor Gábor másodpercekkel volt gyorsabb mindenkinél az esőben. Így, míg a többiek a pályán kőröztek, addig Gábor a boxutcában várakozott. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Az utolsó percre még egy körre kifutott, javított is az idején, de már semmit nem változtatott, megnyerte az időmérést, ami egy plusz pontot is jelentett egyben. Az időmérés után sok pilótának elvették a mért idejét, és hátrébb sorolták pályaelhagyás miatt. A Red Bull Ring sajátossága, hogy a célegyenesre fordító kanyar, és az egyes kanyar sokkal ... . Természe- tesen egy futómű ellenőrzés is következett, de nem látunk semmi kivetni valót. ( videó: http://youtu.be/ Y28yxZcHTbE ) Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A futam után rengeteg büntetést osztottak ki pályaelhagyás miatt, és másnapra az FIA ellenőrei ki is jelentet- ték, hogy még keményebben szankcionálják a szélesítéseket. Így nem lesz figyelmeztetés, rögtön 10 mp-el büntetnek minden szabálytalan pilótát. Gábor a második futamon a hetedik helyről rajtolt, hisz az első nyolc pilóta fordított sorrendben áll fel a rajtrácsra ... . Különösebb gond nélkül jött fel a mezőny elejére, ahol újra hármas-négyes kis csoport alakult ki. Sajnos, megint jött a rádió üzenet, nem tud Gábor előzni, nincs elég erő a motorban. Végig nyomást helyezett a vezető pilótákra és ez a leintéskor a második helyet jelentette. Ugyan a győzelem nem sikerült, de a köridőkkel nem volt gond, sőt Gábor messze a legtöbb pontot gyűjtötte a hétvégén a pole-nak és a két második helynek köszönhetően. Folytatás augusztusban a Slovakiaring-en. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.03.08.
    and his/her team, - transponder from the official timekeeping, and - automatic timing recording. None of the previously mentioned transmission data may in any way be connected with any other system of the car (except for an independent cable to the battery only). On-board data recorders are allowed as long as the recorder has no wire or wireless connection with any of the systems of the car (except for an independent cable to the battery only). This definition includes in particular the dashboard, meters, engine management unit, etc. On-board TV Cameras are not included in the above definitions ... alacsonyabbra felszerelni. A lámpákat az autó hossztengelyére nézve szimmetrikusan és azonos keresztsíkban kell elhelyezni. A fent említett két féklámpán kívül, még egy hátrafelé néző piros lámpának kell lennie az autón, ami minimum 20W (maximum 30W) teljesítményű. A lámpát az autó hátulján kell rögzíteni: - A lámpa által megvilágított terület nem haladhatja meg a 2 2 70cm , de 60cm -nél nagyobbnak kell lennie. - A jármű mögül láthatónak kell lennie. - Az autó középvonalában kell lennie. - Az összes edzés, előfutam és döntő alatt bekapcsolva kell lennie. - Működőképesnek kell lennie az autó ... -7.7. PRESCRIPTIONS APPLICABLE TO AND MODIFICATIONS PERMITTED FOR SUPERCARS, SUPER1600 AND TOURINGCARS, IN ADDITION TO THE PRESCRIPTIONS OF ARTICLE 2 ABOVE Minimum weights The weight of the car is measured with the driver on board wearing his/her full racing apparel, and with the fluids remaining at the moment at which the measurement is taken. The weight must be according to the following table: 3 up to 1000 cm 770 kg 3 over 1000 and up to 1400 cm 860 kg 3 over 1400 and up to 1600 cm 1000 kg 3 over 1600 and up to 2000 cm 1100 kg 3 over 2000 and up to 2500 cm 1130 kg 3 over 2500 and up to 3000 cm MNASZ
Előző 2 / 2 Következő