Keresés

Találatok száma: 357
Előző 2 / 18 Következő
  • 2017.11.04. 00:20
    Kocsomba Károly és Takács Gábor is rajthoz áll az EVO VII-el a CREDOBUS Eger Rallye-n. Takit kérdeztem a hétvégéről.Eger Rallye

    Rally

  • 2017.11.04. 00:09
    kényszerültünk. Ez után Salgó következett, ahol a MARB kategóriát meg tudtunk nyerni. Ha az időt nézzük, R2 abszolútban a 11. helyen végeztünk volna. Domaházán pedig én hibáztam, kiestünk.Milyen kategóriában indultok, és milyen autóval a CREDOBUS Eger Rallye-n?- R2 kategóriában, és a P13 csoportban állunk rajthoz. Az én autómmal megyünk (Peugeot 306 S16). Sikerült alaposan felkészíteni. Reméljük, hogy nem lesz technikai problémánk!Ismerősek a szakaszok? Indultál már Eger Rallye-n?- Nem, még sosem jártam arra. Teljesen ismeretlenek a szakaszok, szóval biztosan kihívás lesz, de mint mindig, most is a Határ Attila és navigátora, Deák Henrietta is az indulók között van a hétvégén megrendezésre kerülő CREDOBUS Eger Rallye-n.Eger Rallye

    Rally2

  • 2017.11.03. 23:59
    Szia Csabi! Várjátok már a hétvégét?- Sziasztok! Igen, nagyon várjuk már, szeretnénk egy jót versenyezni. Az ARC záró futamát (21. Herbst Rallye) is gyakorlásnak szántuk Egerre, hiszen utoljára tavasszal versenyeztünk.Eger nektek hazai pálya. Mennyire vagy izgatott?- Többször mentünk már Egerben, és Heves megyei vagyok. Ismerősek lesznek a pályák de nyilván, mint minden versenyen, most is igyekszünk a maximumot kihozni magunkból és az autóból is.Az autóval kellett foglalkozni a Herbst Rallye után?- Nem igazán, csak a szokásos revízió történt meg. Ilyenkor Karcsiék szétszedik majd ismét Lajosházi Csaba és Laboncz László is a hétvégén megrendezésre kerülő CREDOBUS Eger Rallye-ra készül. Csabát kérdeztem Egerrel kapcsolatban.Eger Rallye

    Rally

  • 2017.11.02. 17:52
    Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEEger Rally - 2017.11.03-05.A hétvégén az EGER Rallyn ORC kategóriában indulsz hű navigátoroddal Kovács Gézával, és a Lada VFTS-el. Régen az ORB-ben versenyeztél. Mi miatt indulsz most az ORC-ben?- Mivel hűek maradtuk a jó öreg VSTS-hez ezért kellett ORC-re váltanunk, hiszen ezzel a technikával már csak itt lehet csapatni.Ti az ORC-ben is ugyan azt a távot teszitek meg, mint az ORB-s versenyzők? - Ez ugyan az a bajnokság, teljesen ugyan az a táv, a pálya szakaszok is megegyeznek, csak lejárt homologozációs autókkal lehet menni az ORC ... -ben.Régi legendás pályákon zajlik majd az Eger Rally. Melyik gyors és miért is tetszik neked? - A legjobban a Szakvaskő-i szakasz tetszik a legjobban. Van benne tempós és technikás rész egyaránt, és az út minősége is jó.Itt mennyiszer lehet majd bejárni a pályákat, és elég lesz-e egy jó itinerhez. mert ugye külföldön sokszor csak két felírásból lehet itinert írni.- Nincs korlátozás, többször bejárhatók a pályák. A jó itinerhez kell a jó navigátor, aki mindig feltalálja magát. Reggel fagypont körüli hőmérséklet is várható. Milyen gumikkal készülsz csapatoddal erre a versenyre és Interjú Nedecki László autóversenyzővel, az CREDOBUS Eger Rallye 2017 előtt.Eger Rallye

    Rally ORC

  • 2017.11.02. 17:37
    SOLID Racing Team - Eger Rallye 2017 - 2017.11.03-05.Kondella Péter - Szilassy Arnold, Honda Civic Type-RA Baranya Kupán megkezdtük az ismerkedést az új autóval, azonban ez elég rövidre sikerült. Így a célunk egyértelmű, tanulni, tanulni, tanulni!Az egyik kedvenc versenyem az Eger Rallye, már tavaly is terveztük, hogy itt biztos indulunk. Az elmúlt években Egerben kezdődött a bajnokság, de idén nagy örömünkre ez lett a záró futam. Mivel a 2017-es idényünket befolyásolták a tanulmányaim, és egy egészségügyi probléma, ezért megörültem, hogy az egyik kedvenc versenyemmel zárhatom a bajnokságot ... éppen a versenyzés volt a középpontban. Túl sok kívülálló tényező szólt közbe, ami miatt nem tudtunk megfelelően koncentrálni szeretett sportunkra. A Baranya Kupán szerettünk volna összebarátkozni az új technikával, de sajnos ez nem jött össze, így a tanulást áthelyeztük az Eger Rallyra. A kategóriába csak Mi neveztünk, így legalább a kategóriatársakkal nem kell foglalkoznunk. Ez jó is, meg nem is. Jó lett volna látni mások idejeit, hogy el tudjuk helyezni magunkat a sorban. Azonban megkönnyebbülés, mert nem helyez ránk semmilyen nyomást az idők tekintetében. Tanulni jöttünk Egerbe, nem babérokra Kondella Peti és Szilassy Arni hétvégén a CREDOBUS Eger Rallye 2017-en vesz részt.Eger Rallye

    Rally

  • 2017.11.02. 14:26
    Kertész Krisztián - Velezdi EszterOpel Astra OPC - Just Car Transport Kft.CREDOBUS Eger Rallye 2017 - 2017.11.03-05.A hétvégén az EGER Rallyn ORC kategóriában mész az Opel Astra OPC-vel. Nem igen láttalak pilótaként ORB-ben vagy ORC-ben.- Szia! Pilótaként nem láthattál ilyen versenyen, így ez lesz az első ORC futamom. Ti az ORC-ben is ugyan azt a távot teszitek meg, mint az ORB-s versenyzők?- A táv ugyanaz, mint az ORB-ben! Igazából olyan ez, mint régen a H csoport volt. A régi kocsik kategóriája. Régi legendás pályákon zajlik majd az Eger Rally. Melyik gyors és miért is tetszik neked Nemrég még a Felsőnyárád - Sajókaza Rallysprintet teljesítették sikeresen, most pedig az Eger Rally-n vesznek részt.Interjú Kertész Krisztiánnal a hétvégi Eger Rally előtt.Eger Rallye

    Rally

  • 2017.10.30. 17:02
    Galambos Gábor - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Aquaprofit Eger Rallye 2017.11.03-05. Azt látom, hogy a Pap Tomi navigálása mellett, most Egerbe a Galambos Gábor a pilóta. Tudhatjuk-e, hogy miért?- Igen, mert Berényi Laci most ezt a versenyt kihagyja, érthető családi okokból. Ráadásul, nem is lett volna esélyünk a bajnokságot megnyerni, mert az egész évben az autóval kínlódtunk. Most sem az igazi az Opelünk. Nem az erősségéről híres. A gyárral pedig folyamatos egyeztetésbe vagyunk, de még ők sem értik. Miért is indultuk ennek ellenére?- Mert imádjuk a rally-t, és hátha verseny ... , betontechnológia, Altrapack Kft., Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft., Boncz Bt., Hajnal Gépműhely Kecskemét, Kis-Új-Lap Kft., Racionál Tuning Kft., BULYÁKI GUMI.Köszönöm, és várunk Egerbe benneteket! - Hajósi Miklós -  Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel az Aquaprofit Eger Rallye előtt.Eger Rallye

    Rally2

  • 2013.04.18.
    VERSENY BESZÁMOLÓ EGER RALLYE 2013.04.05.-07. FOGASY GERGELY – BAKOS DÁVID MIT SUBISHI LANCER EVO VI. JACKIE CHANNEL AZ EGER RALLYE Nem, nyilván Ő nem indult a versenyen, de ahogy láttuk is a Csúcsformában című filmből, akár megtehetné, mert szereti az autósportot. Hogy kerül akkor ide a verseny összefoglalónkba? Egyszerűen azért, mert egy kicsit látványosabb, képes beszámolót szeretnék írni, nem csak a száraz szöveget, hogy „jöttünk-mentünk-célbaértünk”. Ehhez pedig úgy gondoltam, hogy az autó miatt azonos kontinensről keresek egy hírességet, aki segít nekem színészi tehetségével ... tudunk indulni. Megkértem, hogyha módjában áll, akkor legyen a segítségünkre az első verseny alatt (Eger Rallye) és lásson el bennünket azokkal a tanácsokkal, amikre szerinte szükségünk lehet. Természetesen erre rögtön felcsillant a szeme és nem habozott: Igent mondott… A következő lépés az volt, hogy szigorúan átbeszéltük a dolgokat. Hogyan alakítjuk a pályabejárást, hogyan szervezzük össze a teendőket a sűrű programban és, hogy hogyan készüljünk a leghatékonyabban a versenyre. Nagyon sok tanáccsal látott el minket, de leszögezte nagyon keményen, hogy próbáljuk meg megszokni a GPS-es pályabejárás ... . VERSENY BESZÁMOLÓ EGER RALLYE 2013.04.05.-07. FOGASY GERGELY – BAKOS DÁVID MIT SUBISHI LANCER EVO VI. Másnap amíg mi tréningeztünk, addig Ő csapat segítségére volt (bár nem ujjongott, hogy a sárban kell feküdnie) és próbálták az autót a nedves körülményekre is felkészíteni, valamint megcsinálták a gépátvételt. Este közösen állítottuk a lámpákat és teszteltük azt is, hogy minden rendben van-e a kocsival. Közben elkértük egy órára vasat, hogy elmenjünk vele rajtceremóniázni a Dobó térre. Sajnos az eső miatt nem volt olyan sok néző mint szokott, de így is jóleső érzés volt, megkezdeni egy jó ... kedvünkre tegyen. Nekem segített itinert másolni, Gergőt pedig próbálta minél jobb kedvre deríteni és feledésre ösztökélni, hogy a fennmaradó gyorsok teljesítésére hívja fel a figyelmünket. Hol masszázzsal, hol különböző szórakoztató elemekkel igyekezett jobb hangulatot teremteni… FOGASY GERGELY – BAKOS DÁVID MIT SUBISHI LANCER EVO VI. VERSENY BESZÁMOLÓ EGER RALLYE 2013.04.05.-07. FOGASY GERGELY – BAKOS DÁVID MIT SUBISHI LANCER EVO VI. Meg is lett az eredménye a törődésnek, mert a vasárnapi első gyorson nagyon jót mentünk, át is vettük a vezetést újra, de volt egy kis hiba, ami elég látványosra ... örülünk neki. De, ahogy Gergő is mondta: ha egyszer megérzed az első hely ízét, akkor nagyon fájdalmas azt elengedni és beletörődni. De megtesszük, hiszen a célt teljesítettük és egy nagyon nehéz és peches versenyt fejeztünk be. Ezt megértettük, elfogadtuk és Jackie bácsi is velünk örült a nap végére illetve boldogan mutogatta a helyezésünket… Írta: Bakos Dávid FOGASY GERGELY – BAKOS DÁVID MIT SUBISHI LANCER EVO VI. VERSENY BESZÁMOLÓ EGER RALLYE 2013.04.05.-07. FOGASY GERGELY – BAKOS DÁVID MIT SUBISHI LANCER EVO VI. KÖSZÖNJÜK SZÉPEN A TÁMOGATÁST ÉS A SEGÍTSÉGET: A CSAPATNAK (ÉS JACKIE CHANNEKEger Rallye Rally
  • 2013.04.16.
    Eger Rallye Botka Rally Team Rally
  • 2013.04.12.
    CÍM: Jó irányba halad a Maxx Race Team Rallye, 5- Maxx Race Team – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Kielégítőnek mondható Kiss Viktor debütálása az Országos Rally Bajnokságban. Az RTE mezőnyét az első osztályra cserélő pilóta a 9. Eger Rallyen kezdte meg a kilométerek és a tapasztalatok gyűjtését. Mint célja ahogy a verseny előtt is elmondta, az elsődleges célja nem a jó eredmény, hanem a tanulás, fejlődés elérése volt. Ehhez nagy segítségére volt navigátora, Percze Nándor, aki szerint akkor volt a változás – pozitív irányba – a ... kétnapi menetelés között, mintha két különböző pilóta mellé ült volna be. A Maxx Race Race Team versenyzői tehát jó irányba haladnak ahhoz, hogy megvalósítsák terveiket… Kiss Viktor: Célok nélkül, a kilométerek és tapasztalatok gyűjtése érdekében érkeztünk meg a 9. Eger Rallyera. Teljesítettük is azt, amit akartunk: karcmentesen kormányoztuk be a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-t a célba. Igaz, volt egy kisebb árokjárásunk, megforgásunk, de nem sérült meg a kocsi, átgurultunk a célvonalon, és ez volt a lényeg. Nándival hamar megtaláltuk a közös hangot, jó volt vele együtt dolgozni, nagy segítségemre ... kellett követnünk, emiatt pedig több másodpercet is bennhagytunk azon a szakaszon. Aki ismer, az tudja, hogy maximalista ember vagyok, de most egyáltalán nem néztem az időeredményeket, és nem is bosszankodtam miattuk. Varázslatos az ORB hangulata, és örülök neki, hogy körülbelül háromszor nagyobb távon versenyezhetünk, mint a Rali Túra Bajnokságban. Így több lehetőségünk is van a fejlődésre – hiszen 2013-ra nekünk csak ez a tervünk. Eger után sem pihenünk: a hétvégén ismét autóba szállunk, és Ózdon, a Kiss Zsolt emlékére rendezett rallysprint futamon fogunk rajthoz állni. Szeretnénk ezzel is ... ültem volna! Minden időjárási eshetőségre megvolt a forgatókönyvünk, így a váltakozó körülmények egyáltalán nem gátoltak bennünket a verseny során. Sőt, én még jobban is élveztem, hogy többféle próbát is ki kellett állnunk, míg célba értünk. Pont ezt, az improvizálás szépségét szeretem leginkább a rallyban, és most ebben is gyűjthettünk egy kis tapasztalatot. Az Eger Rallye után most már jobban látom, miben kell még segítenem Viktornak. A legfontosabb, hogy hitet és bátorságot adjak neki ahhoz, hogy mi is képesek vagyunk a sikeres szereplésre. Remélem, ezt Miskolcon már be is bizonyíthatjukEger Rallye Maxx Race Team Rally
  • 2013.04.12.
    Egy csavarhúzó hiányzott    A  Strider,  Koch  páros  a  hétvégi  9.  Eger  Rallye‐n  visszatért  a  gyökereikhez,  hiszen  több  éves  szünet  után  újra  a  Rali‐Túra  Bajnokságban  versenyeztek.  Az  autójuk  a  korábbi  évekhez  képest  nagyon  át  alakult, viszont volt olyan gyorsasági, ami eszükbe jutatta hogyan is kezdődött minden...    A páros a verseny előtt tesztelt pár kilométert, ahol az elsődleges célul az összeszokást részesítették  előnyben.    „A  verseny  előtt  sikerült  tesztelnünk  pár  kilométert  félig  vizes,  félig  felhordásos  pályán,  ami  arra  mindenképpen ...  a harmadik hely elérhető lett  volna. A folytatásban Ózd következik, mi pedig minden megteszünk, hogy újra rajthoz tudjunk állni.  Ha a háttér meg lesz, szeretnénk egész évben menni” ‐ zárta a beszélgetést a pilóta.    A 9. Eger Rallye RTE H4T kategóriájának végeredménye:  1. Hevesi ‐ Vánsza ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI 32:03.20  2. Kicsák ‐ Szikszai ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +1:58.10  3. Gönczöl ‐ Kosárka ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +2:31.70  4. Nyilas ‐ Lovász ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +2:47.10  5. Strider ‐ Koch ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +3:18.80      Köszönjük  Partnereinknek:  GULFEger Rallye Gulf Racing Rally
  • 2013.04.10.
    Éles bevetésen járt a BMW Z4 M Coupe DYNAMIC RALLY TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Az első osztályban egy igazi versenygép-különlegesség is rótta többek között a gyorsasági szakaszokat a 9. Eger Rallyen. A kifinomult formavilágú, megnyerő külsejű autó a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” páros legújabb „kis kedvence”, egy BMW Z4 M Coupe. A Dynamic Rally Team duója az utolsó pillanatokig dolgozott azon, hogy rajthoz tudjanak állni a saját kezükkel épített kocsival Egerben, ezért a tesztek kimaradtak a felkészülésből. A ... igazi kezesbárányt - ami nem csak szép, de gyors is – varázsoljunk belőle. Miskolcon pedig támadunk! Toma József „Csimpike”: Mivel az autót nem tudtuk kipróbálni a szezonnyitó előtt, ezért az Eger Rallye abszolút tesztversenyként indult számunkra. Sajnos a sors sem engedte, hogy ezen a kezdeti tervünkön változtassunk, hiszen a futam során folyamatosan technikai problémáink adódtak. Az egyik szemünk sír, a másik viszont nevet emiatt – legalább már most megmutatkoztak a Z4 gyermekbetegségei. Az autót a téli szünet folyamán építettük, és volt néhány fejlesztés, amiről eddig nem volt semmilyen ... megsértődött. Ezt rövid időn belül pótoljuk, s biztos vagyok benne, hogy abszolút alkalmas lesz a rá váró sportfeladatokra. Versenyeztem már korábban is Egerben, de még egy futamot se tudtam ott befejezni. Ennek ellenére kedvelem a hevesi futamot, nagyon tempós, érdekes nyomvonalú pályák vannak itt, élvezet rajtuk menni. Az Eger Rallye mindig egy különleges verseny, ahol az egész rallytársadalom képviselteti magát. Sajnáljuk, hogy pont itt nem tudtuk azt nyújtani, amit elvártak volna tőlünk a nézők. Bízunk benne, hogy a következő futamra mindent ki tudnunk küszöbölni, és teljes erőbedobással támadhatunkEger Rallye Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.04.10. 11:44
    A 2013-as Eger rallyn új navigátorral indultál. Mennyire tudtatok eggyé válni a Hondában ezen a versenyen?Furcsa volt, hogy nem ugyanazt a hangot és hangsúlyt hallom, mint eddig. De a második körre sikerült egymás „elvárásait” közelebb hozni, és szerintem jobban sikerült, mint amennyire számítottunk rá. Van hová fejlődnöm, és Pistitől tanultam új dolgokat, ami remélem, előrébb viszi a pályafutásom.A szakaszok nem épp pályaautózásra valók voltak. Megúsztátok defekt nélkül?Ez így van, talán ettől is szép egy rally verseny. Megúsztuk defekt nélkül, mert szerencsére rövid volt az a szakasz, ahol ... esély lehetett volna rá. Én inkább a levágások és kihordások ellen tennék valamit…Az Egerszalóki ugrató pár autónak a hajtásláncát tönkre tette, így ki kellett állni a gyorsról. Mi a titka egy jól abszolvált ugratónak?Mindenkinek más és más a titka, Én elveszem a gázt, amikor a levegőben van az autó, és csak akkor lépek újra rá, amikor már földet ért, hogy ne kapjon nagy terhelést a féltengely. Legalábbis így mondták, Én pedig megpróbálok ezekből tanulni.Rajtceremónia nélküli Eger rallyn vagytok túl. Mennyire szeretted volna, ha Ti is fel tudtatok volna állni a Főtéren a dobogóra?Mi szeretjük, haEger Rallye

    Rally

  • 2013.04.10.
    László Racing Team és az Eger Rally A 2013-as év az Eger Rallyval kezdődött, erről kérdeztük a László Racing Team csapatvezetőjét László Istvánt. Hogyan készültetek az első versenyre? Már év elején elkezdődtek az autók karbantartásai, felújításai. Csapatunkból van aki a régit javította, volt aki viszont teljesen új autót épített a 2013-as esztendőre. Egy új autó vásárlásában voltunk még benne, amivel a Kurtos Robi ment volna de sajnos nem jött össze! Kik képviselték a csapatot az Eger Rallyn, és milyen eredménnyel zártak? Előfutóként Magda Robi barátom söprögette az utat, aki egy vadi újEger Rallye László Racing Team Rally, Rally2
  • 2013.04.10.
    Soha rosszabbat elsőre Sikeresen mutatkozott be az Országos Rally Bajnokságban ifj. Kiss László és Varga Zsuzsanna. A Maximmun Racing Team korábbi rallytúrás párosa a szezonnyitó egri viadalon az abszolút értékelésben befért a legjobb húsz közé, a 3-as géposztályban pedig a 4. helyen értek célba a tíz gyorsasági szakasz végén. A miskolci kettősnek korábban nem volt viszonyítási alapja, így igazán azt sem tudták, hogy hová helyezzék el magukat a mezőnyben. - Előzetesen azt gondoltam, hogy időben egy kicsit közelebb tudunk kerülni a géposztály legjobbjaihoz - értékelt a 9. Eger Rally után ... remekül fel volt készítve, viszont a beállítások terén egy kicsit elszámítottuk magunkat. Melegebb és jobb minőségű aszfaltra számítottunk, de ez sajnos nem jött be. - Később persze ehhez igazítottunk mindent, ami az időeredményeinken is meglátszott a futam további részében. Elsőre tehát nem volt rossz, de bízom benne, hogy folyamatosan fejlődni fogunk. Remélem, hogy májusban Miskolcon, hazai körülmények között már a stopper is mutatja majd az előrelépésünket a riválisokhoz képest. A 9. Eger Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert ... , Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 3. Melicharek Jaroslav, Melicharek Erik (Citroen C4 WRC) 4. Grzyb Grzegorz, Hundla Robert (Skoda Fabia S2000) 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX.) 6. Bútor Róbert, Tóth Imre (Peugeot 207 S2000) ... 19. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna (Mitsubishi Lancer EVO IX) +44.1 +54.3 +1:29.5 +1:31.3 +1:37.8 +5:41.7 A 9. Eger Rally 3-as géposztályának a (nem hivatalos) végeredménye: 1. Rongits Attila, Hannus László 2.Matics Mihály, Viczena Gábor 3. Bíró Péter, Kocsis György 4. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna 5. Csente Márió, Tésinsky Petr 6.MajercakEger Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.10.
    Eger Rallye Rallyheart Rally
  • 2013.04.10.
    Április 7.-ével új születésnapot ünnepelhetnek MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Gyarmati Ariel – Bibliák István, BMW M3 Balszerencsésen sikerült a rallye2 mezőnyében való debütálás Gyarmati Ariel és Bibliák István számára a 9. Eger Rallyen. A Maricsek Racing Team versenyzői óriási fölénnyel vezették az abszolút értékelést, amikor a 2. gyorsasági szakaszon megtörtént a baj. A fék elszállt a BMW M3-asból, a páros pedig frontálisan a partoldalnak ütközött. A mentő mindkét rallyst a megyei kórházba szállította az eset után – Istvánt már vasárnap este hazaengedték ... , Arielnek azonban súlyosabbak a sérülései. Néhány hónap kényszerpihenő vár így a duóra, de annyi biztos, hogy április 7.-ével új születésnapot ünnepelhetnek. Gyarmati Ariel: Elég nehezen indult számunkra az első rallye2-es futamunk, az évadnyitó 9. Eger Rallyen. Szombat késő este rajtoltattak el minket az 1. gyorsaságin, de akkor is csúszással. Egy sajnálatos baleset miatt azt a szakaszt etappá nyilvánították, így mindössze csak 3-4 kilométert tudtunk versenytempóban autózni. Vasárnap délután álltunk ismét rajthoz, s a nap első gyorsaságiját sikerült is hiba nélkül teljesítenünk. Nagyon jó időtEger Rallye Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.10.
    Wirtmann méltó ellenfelet kapott MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Merencsics Árpád – Varga Sándor, Suzuki Swift GTi A 9. Eger Rallyen debütált a Historic Bajnokság mezőnyében Merencsics Árpád. A Maricsek Racing Team fiatal pilótája nem csak új bajnokságban, de új navigátorral is vágott neki a küzdelmeknek. A belépő igazán jóra sikeredett a Suzuki Swift GTi-vel: a 2013-as szezon első két versenyét Wirtmann Ferenc mögött, az abszolút értékelés 2. helyén, a Replica géposztályban pedig az 1. pozícióban zárta a Merencsics-Varga duó. És ez még csak a kezdet… Merencsics ... Árpád: Nagyon jó versenyt zártunk a hétvégén Egerben. Ahhoz képest, hogy ezelőtt még nem autóztam ezeken a pályákon, teljesen meg vagyok elégedve az eredményünkkel. Az új navigátorom a környékről származik, így ő nagyon sokat tudott nekem segíteni abban, hogy egy megfelelő itinert írjunk fel a pályabejárás alkalmával. A versenyt kopott slick gumikkal teljesítettük, így nagy terveim nem voltak a futamokra nézve, de titkon azért reméltem, hogy szépen fogunk teljesíteni. Feleslegesen nem akartunk kockázatot vállalni, a fő célunk az volt, hogy beérjünk a célba. Ez sikerült, a hab tortára pedig az volt ... gyümölcsözőbb lehet a közös munkánk. A következő két futamunk Miskolcon lesz, addig még néhány fejlesztést végrehajtunk a Suzukin, s reményeink szerint ezek után még versenyképesebbek lehetünk. Varga Sándor: A tavalyi Kassa Rally után, másodjára ültem Árpi mellett. Már Szlovákiában megbizonyosodtam arról, hogy egy aranykezű kisgyerek mellett navigálok. Van még hová fejlődnie, de nagyon tehetséges sofőrnek tartom! Nekem immáron ez az 5. szezonom a Historic Bajnokság mezőnyében, de a 9. Eger Rallye-ig kellett várni, hogy egy tökéletes szereplést produkáljunk a pilótámmal. A hangulat is kitűnő volt, a csapatEger Rallye Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.10.
    Michelisz Norbi után szabadon… MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI Sikerült megtörni az egri átkot! Kovács Antal és Istovics Gergő több év után, végre először gurulhatott át az Eger Rallye célvonalán. A Maricsek Racing Team versenyzőinek örömét a sikeres célba érkezés mellett a 12-es géposztály győzelmes is fokozta. Izgalmakban azonban most sem volt hiányuk: Michelisz Norbi után szabadon, egy madarat is elütöttek az egyik gyorsasági szakaszon… Kovács Antal: Az autó felkészítése 100%-osan sikerült, bár az ... pályákkal és bevettük Eger várát! A hangulat elmondhatatlanul jó volt; ennyi nézőt nagyon ritkán lehet látni rallyversenyen. Minden kilátogató szurkolónak köszönjük, hogy megtiszteltek bennünket és a rendezvényt a jelenlétükkel! Izgalmakban bőven volt részünk. A műszaki hibák mellett a 4. gyorsasági szakaszon – Michelisz Norbi után szabadon – elütöttünk egy madarat, ami felkenődött a szélvédőre, s így 5 kilométert félig vakon kellett teljesítenünk. Ez az eset, és a technikai fennakadások is hozzájárultak ahhoz, hogy eléggé hátracsúsztunk az abszolút értékelésben, és a kedvük is elment a versenyzéstől ... majd, mert nagyon ügyes sofőrök, akik igazán erős és gyors kocsikkal küzdenek a bajnoki pontokért. Teljes az örömünk, hiszen nem hogy a kategóriát, de a Power Stage-t is megnyertük a 9. Eger Rallyen, ezzel pedig a maximális, 13 pontszámmal állunk most a tabella élén. Soha jobb kezdést! Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: Eger Rallye Maricsek Racing Team Rally
Előző 2 / 18 Következő