Strider Zoltán - Koch Péter; Eger beszámoló

Gulf Racing

Letöltés

Egy csavarhúzó hiányzott 
 
A  Strider,  Koch  páros  a  hétvégi  9.  Eger  Rallye‐n  visszatért  a  gyökereikhez,  hiszen  több  éves  szünet 
után  újra  a  Rali‐Túra  Bajnokságban  versenyeztek.  Az  autójuk  a  korábbi  évekhez  képest  nagyon  át 
alakult, viszont volt olyan gyorsasági, ami eszükbe jutatta hogyan is kezdődött minden... 
 
A páros a verseny előtt tesztelt pár kilométert, ahol az elsődleges célul az összeszokást részesítették 
előnyben. 
 
„A  verseny  előtt  sikerült  tesztelnünk  pár  kilométert  félig  vizes,  félig  felhordásos  pályán,  ami  arra 
mindenképpen  jó  volt,  hogy  szoktassuk  magunkat  a  versenyhez.  A  teszt  és  verseny  között  pedig 
megcsináltuk a kötelező feladatokat, majd csak az izgalom maradt, hogy milyen idő lesz, és milyenek 
lesznek a pályák” ‐ kezdte a beszélgetést Zoli. 
 
Mivel régen  ültek így együtt versenyautóban, és a pályák is változatosak voltak, ezért a célba érést 
tűzték  ki  céljuknak.  Az  első  körben  nem  is  volt  problémájuk,  hiszen  minden  úgy  alakult,  ahogyan 
eltervezték, de tudjuk ez egy technikai sport, itt bármi megtörténhet, és meg is történt… 
 
„Slick  gumikkal  kezdtük  a  vasárnapi  napot,  a  pályák  változatosak  voltak,  hiszen  a  vizes  és  a 
felhordásos  részek  váltogatták  egymást.  Meg  is  beszéltük  a  Petivel,  nem  kockáztatunk,  mert  nem 
szeretnénk az autót összetörni, és így az összeszokást és az autóval való ismerkedést tűztük ki célul az 
első körre. Az óvatos kezdés az ideinken kategória negyedik és ötödik helyekkel mutatkozott meg” ‐ 
mondta  Zoli,  majd  folytatta: 
A  második  körre  megpróbáltunk  többet  beleadni,  és  meg  is  lett  az 
eredménye,  hiszen  a  negyedik  gyorsasági  után  már  a  kategória  harmadik  helyén  álltunk.  Eddig  a 
pontig az autóval nem volt semmiféle probléma, majd a következő szakaszon, a Bükkszéki elágazás 
után leesett a turbó csövünk. Sajnos innentől az autó már nem hasonlított egy Mitsubishire erőben, 
így elég sokat rontottunk mire beértünk a célba. 
 
A  srácok  minden  megtettek  annak  érdekében,  hogy  befejezzék  a  versenyt,  de  sem  nekik,  sem  a 
kategória  társaknak  nem  volt  megfelelő  csavarhúzójuk,  továbbá  az  idő  szűkössége  miatt  nem  is 
maradt idejük a turbócső rögzítésére. 
 
„A  szakaszt  követő  etapon  megtaláltuk  a  hiba  forrását,  és  a  csövet  vissza  is  raktuk  a  helyére,  de  a 
nálunk lévő csavarhúzó nem volt megfelelő a bilincshez. Próbáltuk rögzíteni, ahogyan csak tudtuk, de 
sajnos nem sikerült, és mivel az utolsó gyorsasági rajtjához picit késve érkeztünk, így a problémát már 
nem  sikerült  orvosolni  és  az  utolsó  szakaszt  is  turbó  nélkül  kellett  teljesítenünk.  Gyorsasági  közben 
előtörtek a régi emlékek, olyan Trabantos feeling lett a vége” ‐ mesélte picit csalódottan Zoli. 
 
„Összességében elégedettek vagyunk, hiszen a tervet teljesítettük, az autó végig ment, mi pedig sokat 
tanultunk. Persze egy minimális rosszkedv azért maradt bennünk, hiszen a harmadik hely elérhető lett 
volna. A folytatásban Ózd következik, mi pedig minden megteszünk, hogy újra rajthoz tudjunk állni. 
Ha a háttér meg lesz, szeretnénk egész évben menni” ‐ zárta a beszélgetést a pilóta. 
 
A 9. Eger Rallye RTE H4T kategóriájának végeredménye: 
1. Hevesi ‐ Vánsza ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI 32:03.20 
2. Kicsák ‐ Szikszai ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +1:58.10 
3. Gönczöl ‐ Kosárka ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +2:31.70 
4. Nyilas ‐ Lovász ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +2:47.10 
5. Strider ‐ Koch ‐ Mitsubishi Lancer Evo VI +3:18.80 
 
 
Köszönjük  Partnereinknek: 
GULF  Magyarország,  Makita,  Bulldog  Hungary  Security  Kft.,  Schönherz 
Informatikai Stúdió Kft., Gumibörze Kft., HostLogic Zrt.