System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 11
Előző 1 / 1 Következő
  • 2018.01.27. 17:08
    , mikor nem a pályán koptattuk a gumit, akkor éppen az Ladát mókoltuk, ami nem boldogított, de azóta már megoldottuk, az akkor felmerült és ideiglenesen kiküszöbölt hibákat. Így nem csüggedek, hiszen itt szeretném, ha minden kiderülne, ami a versenyautó gyenge pontja, nem pedig a bajnokságban, úgyhogy a tesztje folytatódik februárban ugyanitt a reptéren. Köszönöm a riportot és további jó felkészülést kívánok!Partnereink: Biotech USA, P92 RDI Kft., IEJ Zrt. – Így élj jobban, Cannabis Energy Drink, Gumicentrum Kft., Centrum Logistic Kft. Göd, Centrum Oil Kft. Göd, Festék Mester Kft., 3DreamSoft

    FRT.HU

  • 2017.12.27. 06:17
    lesz, majd elválik. Sokat kellene vele még menni, hogy igazán be lehessen állítani.Ha tippelni kellene, kb. milyen eredményt vársz a verseny végén?- A kategóriában azért vannak nagyon ügyes kezű pilóták! Megmondom őszintén, fogalmam sincs, hogy hova tudjuk behozni a Ladát. Majd sikerül ahogy sikerül. Használt gumikkal megyünk, meglátjuk. Majd az első 1-2 gyorson kiderül, hogy mire lehetünk jók!Gyuri, köszönöm szépen a riportot, és sok sikert Nektek!-        Én is köszönöm! És reméljük, hogy sikerül egy jót autózni!Reklámpartnereink:Biotech USA, P92 RDI Kft., IEJ

    Rally

  • 2016.09.08. 10:35
    motorok ellen. Ebből fedeztem a motorozáshoz szükséges anyagiak egy részét. 1000.-ft. volt a tét, mindig nyert a Simo! 147km/h volt a végsebessége és 15400 volt a max. fordulat. Ezt követően, a kilencvenes évek elején egy Chevy Camaro-val tettem ugyan ezt, csak a tét nagyobb volt és az akkori leggyorsabb motorok ellen gyorsultam. 760 Le volt a Camaro 300le nitro-val.’94-ben az USA-ban gyűjtöttem tapasztalatot egy Muscle Car és Drag car építő műhelyben. Innen hoztam haza egy lepukkant Drag Bike-t, amivel itthon indultam ’96-ban, az első hivatalos gyorsulási versenyen, a rakparton, a MAMSZ

    Drag

  • Forma1 USA Nagydíj
    Circuit of The Americas

    Forma 1

  • 2013.10.01. 18:24
    júniusában a Wizzair által biztosított Airbus A 320-as foggal való elhúzása volt az áttörés. A nemzetközi sajtó az egész világon foglalkozott vele, számára a nagy meglepetés a New York Time's címoldala volt. Két világszervezet is elismerte a rekordját a World Record Academy (USA Miami) Elite World Record. Mivel Magyarországon már elfogytak a nagy járművek így ebben az évben még két rekordja lesz itthon Október 5. és a másikat még nem tisztázták le, de a Budapest Air Porthoz köthető! Szeretettel vár mindenkit Popey!- Hajósi Miklós -
  • 2013.05.28.
    Amerikai História, avagy DDR vs USA. 2012 novemberében jött az öltet egy közös beszélgetés során, hogy mi lenne ha a Trabantot megmutatnánk a tengerentúlon is. Miután az USA-ban is szerencsére vannak keleti-járműveket gyűjtők, és a Trabant-Wartburg Klubon keresztül van kontaktunk is, Hufnagel személyében, kinek a kertjéről készült a következő kép Az elképzelést tett követte, elkezdtük szervezni a Trabantos túrát. A jó szerencsének köszönhetően szembesültünk hogy 2013-ban is lesz ún. Hot-Rod Power Tour amelyen Mr. Hufnagel egy amerikai módra átalakított, 5000 köbcentis V8-as motorral Hajóka
  • 2013.03.13.
    kiemelten ajánlott. Az MNASZ szervezésében eseti külföldi utazásra köthető BBP biztosítás díjai: (A biztosítás díja alapdíjból és pótdíjból áll.) A biztosítás módozatai: A./ UTASBIZTOSÍTÁSI KÖTVÉNY MINIMUM 1 - 3 NAPTÓL, MAXIMUM 1 ÉV IDŐTARTAMRA KÖTHETŐ. Díjai az alábbiak: 1 napra 1 napot meghaladó utaknál az 1. naptól naponta Prémium 1.380,- Ft 990,- Ft - Versenyzők külföldön rendezett versenyre történő kiutazása esetén 100 % - Európán kívül utazók (kivéve USA / Canada) 50 % - Egyesült Államokba és Canadába utazók, valamint a 65 éven felüliek 100-100% pótdíjat fizetnek. Pótdíjak: A biztosítás MNASZ
  • 2013.03.02. 12:29
    Az Antarktiszon talán sosem fog versenyezni, de Barnusnál ugye erre sem érdemes nagyobb összegben fogadni, mert hát ki tudja? Most három kontinens vár rá. Először Afrikába látogat, ahol remélhetőleg nem válik (homok)bucka lakóvá, majd visszatér Európába, hogy villamosozzon egy kicsit Monacóban, mielőtt kék füstöt fújna a jenkik orra alá az USA-ban. Tehát lesz mire nézni a szélvédőn át, de biztosak lehetünk abban, ha beletekint majd a visszapillantó tükörbe 2013 végén Kőváry Barna, akkor sem fog egy percet sem szomorkodni.Vele beszélgettünk.
  • 2013.02.28.
    . 15 napra 30 napra Prémium 12.400,- Ft 24.800,- Ft Pótdíjak: - Versenyzők külföldön rendezett versenyre történő kiutazása esetén 100 % - Európán kívül utazók (kivéve USA / Canada) 50 % - Egyesült Államokba és Canadába utazók, valamint a 65 éven felüliek 100-100% pótdíjat fizetnek. A biztosítás megkötésekor a kötvényre minden esetben rá kell írni a kiutazó érvényes útiokmányának a számát. Kérjük a kiutazást intéző sporttársunkat, hogy minden esetben az útiokmányok számának birtokában keresse fel titkárságunkat a BBP megkötése céljából. FIGYELEM! Baleset vagy kórházi kezelés esetén a 24 órás MNASZ
Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)