Keresés

Találatok száma: 50
Előző 2 / 3 Következő
  • 2017.10.12. 17:11
    Juhász Csaba - Juhász IstvánRenault Megane RS - Juhász-Média Kft. 34. Bassano Rally - 2017.09.29-30.Szeptember végén Bassanoban tettük próbára magunkat és a Renault Megane RS-t. Mivel a Mitropa kupás esélyek elszálltak az előző futamokon, ezért nem a biztos célba érés lebegett a szemünk előtt. Megpróbáltunk a lehető leggyorsabban autózni, hogy megmutassuk a kategóriánkban, az olasz bajnokságban, hogy mire vagyunk képesek.Önmagában az N csoport 2. és az N4 kategória 2. Helyével elégedettek lehetünk. Ha megnézzük, hogy mennyi problémával küzdöttünk, akkor ez volt a maximum amit ki tudtunk hozni

    Rally

  • 2017.09.30. 07:22
    Juhász Csaba - Juhász IstvánRenault Megane RS - Juhász-Média Kft. 34. Bassano Rally - 2017.09.29-30.Egyedüli Magyar Rally párosként fogtok indulni Juhász Pisti navigálása alatt a 34 Bassano Rally-n olaszországban. Az eddigi Mitropa Rally Cup futamokon azért voltak bőven Magyar versenyzők. Ti mi miatt döntöttetek mégis a részvétel mellett?- Így terveztük már év elején is. Nagyon szeretjük ezt a versenyt. Tavaly sajnos nem indultunk itt, de most bepótoljuk. Kilenc gyors és egy Shakedown fog rátok és a Renault Megane RS-re. 100 versenykilométer régi és új szakaszokkal. A két pályabejárás
  • 2017.04.10. 13:40
    Juhász Csaba - Juhász ZsoltHELL 23. Miskolc Rally2017.03.31. - 04.02.Renault Megane RSJuhász Média Kft.Juhász Csabával beszélgetek a Miskolc Rally után. Ismerős pályák voltak számotokra, de sajnos csak kilenc „gyors” adatott meg számotokra. Mi is történt a két nap veletek és az „újjá” épített Renault Megane-al?- Először is volt egy jól sikerült prológ, rengeteg nézővel, remek hangulattal. Aztán jött a szombati nap és a Megane elkezdte az április elsejei tréfáit. Az az autó, amivel sosem volt komolyabb műszaki gondunk, amivel sosem álltunk ki versenyből műszaki hiba miatt, most sorra ... kellett állnunk a versenyből.Vasárnap szuper rallyban folytattuk a versenyt, rengeteg idő büntetéssel. A Lyukóbányán mentünk egy biztonságit, hogy megnézzük minden rendben van-e a futóművel.Úgy éreztük, hogy minden oké, ezért gondoltuk, hogy elkezdjük teszt jelleggel a lengéscsillapítókat hangolni és megyünk majd egy jó tempót a mályinkai szakaszon. Jobbnak is éreztem az autót, de mielőtt kifordultunk volna a széles részre, sajnos elszakadt a váltó bowden és 4. fokozatban maradt a váltó.Valahogy még eljutottunk a szervizig, de ezt az alkatrészt kb 1 nap kicserélni a Megane-on, úgyhogy végleg

    Rally OB

  • 2014.11.19. 20:00
    Kategóriában és abszolútban is jó időket mentetek. Minek is volt ez köszönhetőnek?- Örülök, hogy így látod, de én nem voltam elégedett az időeredményekkel. Szombaton, amikor felírtuk a pályát sokkal jobbra számítottam. Aztán hittem, hogy vasárnap nagyon gyorsak lehetünk. Ehhez képest már az is eredmény volt, hogy az úton tudtuk tartani az autót.A rallylive.hu weboldalt nyilatkoztad, hogy csúszik a pálya. Tesztelni mentetek ki a Renault Megane-nal. Sikerült-e jó irányba állítgatni az autót?- Sajnos a csúszós aszfalt minősége miatt teljesen mindegy volt, hogy mit állítottunk Juhász Csaba - Juhász ZsoltCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboSajókaza - Felsőnyárád Rallysprint2014.11.15-16.Egy igen sikeres verseny után vagy hűséges navigátoroddal, Zsoltival.Hat kemény gyors várt rátok a Felsőnyárád - Sajókaza szakaszon oda - vissza. 

    Rallysprint

  • 2014.11.14. 22:14
    elsődleges, hanem tesztelni akarunk. Új első futóművet kapott a Megane, lengőkarokat és kanyarstabilizátort homologizáltak a Renault Sport mérnökei. Ezt a csomagot kaptuk meg, és ezt fogjuk kipróbálni. Folyamatosan változtatni fogunk a beállításokon, amiben az is benne van, hogy akár nagyon rossz időt is mehetünk vagy nagyon jót. A lényeg most az, hogy lehetőleg minél jobban beállítsuk az autó futóművét.Korábban indultál-e már ezen a szakaszon, és hogy abszolváltad azt?- Igen, mind a két irányban többször is versenyeztem ezen a pályán. Mind a két irány nagyon tetszett, de mióta leaszfaltozták az utat Juhász Csaba - Juhász ZsoltCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboSajókaza - FelsőnyárádRallysprint2014.11.15-16.Interjú Juhász Csaba rallyversenyzővel, a hétvégi rallysprint előtt.Vasárnap rendezik meg a Sajókaza - Felsőnyárád Rallysprintet. Összesen harminc kilométert tesztek meg, háromszor Felsőnyárád, háromszor Sajókaza rajttal.

    Rallysprint

  • 2014.10.23. 08:28
    A hétvégén Németország ad otthont a Mitropa Rally Cup-nak. Eddig sajna nem sikerült a célt meglátnotok, technikai gondok miatt. Most egy újszerű Renault Megane RS versenyautóval vágsz neki a szakaszoknak testvéreddel, Zsoltival. Lesznek-e új szakaszok, illetve a Megane kap-e másféle váltóáttételt, mint amit eddig használtál?- Várhatóan megint új szakaszok lesznek, mint minden évben. Legalább így nem tudunk ráunni a pályákra. Sajnos nem cserélték ki a végáttételt a Megane-ban, így marad az alacsony végsebesség, de ha esni fog az eső, akkor ezzel nem leszünk hátrányban. Jó lenne végre meglátni Juhász Csaba: Szeretnénk már meglátni a Célt!Juhász Csaba - Juhász ZsoltCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboADAC 3-Städte-Rallye2014.10.24-25.Juhász Csaba rallyversenyzőt kérdem a hétvégi németországi verseny előtt.

    Mitropa kupa

  • 2014.10.17.
    küzdelem fog kialakulni. ” A Vargha Bálint - Magyar Gábor kettős a Rallye2 mezőnyét színesíti majd a nemrég felújított Renault Megane Maxi-val. Magyar Gáborék idén először versenyeznek ebben a felállásban: „A terv az volt, hogy idei évben az RTE-ben indulunk, de nem volt rendes versenynaptár és ezért nem is nagyon kapkodtunk a Megane felkészítésével. Az autó teljesen fel lett újítva, a váltó vadonat új, a motor revíziózva lett és bele kerültek a gyári Proflex gátlók is. Idén Bálint egy métert nem ment még és az autó sem futott versenykörülmények között, ezért ismerve a kategóriánk erősségét, ha az ... első háromba beférnénk, az már egy jó eredmény lenne számunkra.” Az október 17-18.-a között megrendezésre kerülő Mecsek Rallye-n majd egy év szünet után, a Maricsek Racing Team színeiben áll rajthoz a Szvatek Zsolt - Török Attila kettős (ORB, Mitsubishi Lancer EVO VI/IX). A 11 párost magába foglaló csapat a Rallye2-es Vigh Levente - Mohács László (Suzuki Swift Gti) párossal és Wáner Attilával (Renault Clio), illetve a Historic bajnoki futamon induló Stepán Árpád - Bán Viktor (Lada 2101) és Veriga Gábor - Kovács József (Lada Samara) kettősökkel lesz teljes. Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2013.10.23. 22:54
    A Jó kis Ranault Megane-t, miért cseréltétek le erre a versenyre?- A Renault Megane-t élmény volt vezetni. Sajnos mivel ez egy új modell ezért nagyon drága hozzá minden karosszéria elem, és mivel nem volt hozzá verseny casco, ezért nem mertem vele úgy menni, mint amennyi az autóban volt. Úgy gondoljuk, mivel nem kocsikázni szeretnénk egy ilyen autóval, majd akkor béreljük újra, ha minden feltételünk adott lesz ehhez.Két nap alatt 10 gyorsasági szakaszt kell minél gyorsabban teljesítenetek két pályabejárásból. Kettőt pénteken, amiből az egyik 18.46-kor rajtol a már-már sötétben. Mennyire jött

    Rally, ADAC 3-Städte-Rallye

  • 2013.08.22. 18:57
    - Olaszországban a Renault Sport mérnökei felhívták egy pár apróságra a figyelmünket, ezeket a módosításokat a csapat elvégezte az autón így már a XIII. Garmin Rallye-n is jobban működött a Megane. Homologizáltak egy új főfékhengert is, amivel elvileg jobb lesz a fék. Remélem ez az alkatrész megjön a versenyig, mert nekem az A-s Honda után a Megane N-es fékje elég gyenge.Szombat délután Prológ veszi kezdetét. Itt meghúzgáljátok majd a kéziféket, vagy összpontosítottok a másnapi gyorsokra és inkább a beállításokra figyeltek majd?- Erről a prológról konkrétan nem tudok semmit, de az biztos ... , hogy beélesítjük a kéziféket:). Úgy gondolom itt az lesz a cél, hogy szórakoztassuk a közönséget. Az  időeredmény mellékes.A nyolc gyorsasági szakaszon, 85 km vár rátok. Melyik külföldi pálya hasonlítható a Pécs környékiekhez?- Igazából egyikhez sem hasonlít, de nem is baj, mert a mecseki pályákat nagyon szeretjük. Beállítás szempontjából a Megane most nem tökéletes ezekre a gyorsaságikra. Főleg a rövid váltó áttétel miatt, és a futómű sem ide lett hangolva, de szerintem így is nagyon fogjuk élvezni a versenyt.Elnézve a kategóriátokat egyedüli turbós első kerekesek lesztek benne! Viszont nem ... kis autókkal kell majd számolnotok, mint, két Honda Civic Type R és abból is az egyik egy erős R3-as.Milyen céllal indultok ilyen kategória társak tudatában?- A Megane pont a végsebességgel lenne előnyben, de most erre nem számíthatunk ezért kiegyensúlyozott küzdelemre számítok. Gyorsak az ellenfelek, így biztos jókat lehet majd küzdeni. Sokat számít majd a sebességünknél, hogy megjön-e az alkatrész a fékhez és, ha igen, akkor mennyit fog tőle javulni az autó.  Köszönjük Partnereink segítségét!Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft Szeretnénk jókat küzdeni!Juhász Csaba - Juhász Zsolt - Baranya Kupa - Renault Megane RSJuhász Csaba autóversenyzőt kérdezem a Baranya Kupa előtt.Nemrégiben még a Honda Civic Type R-rel láthattak Szántó Szabival téged, most pedig egy új turbós csodával, ami az év elejétől versenytempóban Európa versenypályáin is megállta a helyét. Az utolsó  Olaszországi versenyetek óta fejlesztettetek-e az autón?

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.07.29. 07:56
    be sem melegedik az ember!Mivel először ültél a Renault Megane RS Turbó-ban, megosztanád az élményeid a portálolvasókkal?- A Megane egy igazi versenyautó, csodálatos futóművel, csak nekem a fékek bizonyultak még kiforratlannak.De tudomásom szerint készül a fejlesztés, és akkor igazi Mitsu ellenfél lehet aszfalton. Most is nagyon jó időket futottunk, pedig a váltónk is nagyon más pályára volt hangolva. Igazából ez az autó a Mitropás pályákra készült, ahol nem nagyon vannak egyenesek. Legközelebb, hol találkozhatunk veled, milyen versenyen?- Nem tudom hol indulok legközelebb! Vannak terveink

    Rally

  • 2013.06.20. 13:46
    igazán gyorsan nem is tudtunk menni, de arra jó volt  a verseny, hogy lezárt pályán tesztelhessünk.Mennyire sikerült beállítani a Toscanaban megrendezendő Casentino Rally-ra a Renault Megane-t?- Ezt a versenyt arra szántuk, hogy megismerjük az autó viselkedését optimális körülmények között. Ez pedig sikerült is. Úgy érzem most olyan az autó, amilyet szeretnék, úgy fordul, ahogy kell neki, ha a fék probléma végre megoldódik, akkor szerintem nagyon jól lehet vele menni.A Híres Zagyvaróna - Cered szakasz mennyire feküdt a Megane-nak?- A Cered-i pálya tökéletes ennek az autónak és egy jó fékkel ... igazán jót lehetne autózni a Megane-nal.Nagyon simulékony autónak láttam a Kazári gyorson a versenyautótokat. A lassítót szépen abszolváltátok vele. Akkora már végeztetek a futómű finomításokkal?- Igen, szerencsére a futómű hangolása hamar megvolt, a gumi nyomás beállítása több időbe került. Újra Pirelli-t használtunk 2 év után, és úgy gondolom, hogy azóta sokat változtattak a keverékeken, ezért néha nem működött az, amit kitaláltunk. Szerencsére a verseny végére ezt is kitapasztaltuk, ami Toscana-ban majd jól jöhet, hiszen ott is ilyen forró versenyre számíthatunk.Partnereink: Per-Med Bt

    Rally

  • 2013.06.10. 16:38
    Kazár-i gyorson, ami akkor visszafelé volt. Kazáron egyébként 2010-ben mentem legközelebb, de akkor megúsztam törés nélkül:).A jelenlegi pályák közül Cereden mentem a legtöbbször, még a Honda Vti-vel , testvéremmel Zsoltival. Sok szép emlék van erről a pályáról, mert nagyon jó gyorsasági, sok kanyarral,  jó kis navigátoros pálya.Egy új Renault Megane RS Turbóval indulsz, mi a titkolt célod, vágyad a versenyen?- Igazából a tesztelés az egyetlen cél ezen a versenyen. A ceredi pálya nagyon hasonlít az olaszországi gyorsaságikra, ezért szeretnénk itt jól beállítani az autót és egyre jobban ... megszokni. Az eddigi versenyeken vagy hóesésben vagy szakadó esőben mentem a Megane-nal és mindig idegen pályákon, így nehéz volt bármit is állítani az autón. Most szeretnénk új gumikon, ismerős pályán kipróbálni a Megane-t.Legközelebb, hol láthatunk, milyen versenyen?- Ha sikerül megállapodnunk partnereinkkel, akkor a Toscana Rallye-n szeretnénk indulni Olaszországban Július 05-06-án. Ehhez lenne jó teszt a Salgó Rallye.Partnereink: Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power.Bio Balls Hungary

    Rally

  • 2013.05.21.
    kanyarban már nem is foglalkozol vele. Óriási kihívás volt a számunkra a világ egyik legnehezebbnek tartott versenyét teljesíteni. Mivel a körülményeket a saját bőrömön tapasztaltam, ezért is szeretnék Lukács Csucsunak és Mesteházi Márknak gratulálni ahhoz, hogy megnyerték a kétkerékhajtású értékelést. Azt gondolom, hogy ez nagyon nagy dolog, és bízom benne, hogy még sok hasonló sikert láthatunk tőlük. A Korzika Rali szériaautó-kupa végeredménye: 1. Aigner–Heigl, Subaru Impreza STi R4, 2:49:52,1 2. Bonnefis–Fournier, Renault Mégane RS, +1:22,9 3. Orsák–Šmeidler, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, +7:56,2 4 ... . Tempestini–Pulpea, Subaru Impreza STi R4, +13:56,9 5. Vizin–Zsiros, Subaru Impreza STi R4, +14:46,8 6. Ayme–Ayme, Mitsubishi Lancer Evo X, +16:11,8 7. Marisca–Itu, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, +16:55,2 8. Quilici–Gorguilo, Renault Mégane RS, +22:40,2 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó-kupa állása, versenyzők: 1. Aigner 78, 2. Orsák 67, 3. Bonnefis 60, 4. Tempestini 43… 9. Vizin 31 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó-kupa állása, navigátorok: 1. Heigl 78, 2. Smeidler 67, 3. Fournier 60, 4. Pulpea 43, 5. Zsiros 42 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT Vizin Rally Rally
  • 2013.05.21.
    „Nem csüggedünk!” MARICSEK RACING TEAM – XI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali, 2013. május 12. Vargha Bálint – Magyar Gábor, Renault Megane Maxi Eger után Ózdon sem valósult meg a Vargha Bálint-Magyar Gábor duó terve, miszerint a célig vezetnék a Renault Megane Maxit. A technika ördöge most is bekopogtatott a versenyautójuk ajtaján: egy pár forintos alkatrész törött el a futóműben, s kifordult kerékkel a pálya szélén kötöttek ki. A Maricsek Racing Team versenyzői ennek ellenére sem csüggednek – már dolgoznak azon, hogy a júniusi Salgó Ralin újra a H2 kategória élmezőnyében lehessenek. Vargha ... kicsit csalódott voltam, hiszen a hétvégén nagyon jó kedv uralkodott a csapatunknál, amit ismét egy műszaki hiba árnyékolt be. Nem csüggedünk, már munkába is álltunk, hogy a következő versenyre helyrehozzuk az autót. Teljes futómű-felújításon fog átesni a Renault, majd az után az egészet újra ráncba szedjük, hogy a júniusi Salgó Ralin versenyképesek legyünk. Magyar Gábor: Nem alakult túl jól a versenyünk, Fortuna most sem állt mellénk. Az első gyorsasági szakaszunk nem volt szerencsés, mert mire kimentünk a pályára, elkezdett szakadni az eső. Az utána következő gyorsaságikra azonban már összeállt a ... azon, hogy kijavítsuk a hibákat és tökéletesítsük a Renault működését. Most már minden olyan alkatrész ki lesz cserélve a kocsiban, ami eddig még nem volt, s akkor már egy szikrányi esélye se lesz a műszaki meghibásodásnak. Jövő hétre remélhetőleg el is készül az autó, s újult erővel támadhatunk majd a Salgó Ralin. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Hetech Trend, Truck Parts Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.17.
    km) 11:06 GY3 Barchetta–La Porta 1 (23,24 km) 14:18 GY4 Taverna–Pont de Castirla (15,28 km) 15:21 GY5 Barchetta–La Porta 2 (23,24 km) 18:01 GY6 Erbajolo–Pont d'Altiani 2 (24,57 km) 20:06 május 18. szombat GY7 Carbuccia–Tavera 1 (16,89 km) 10:48 GY8 Sarrola–Liamone 1 (26,70 km) 12:06 GY9 Marato–Acqua Doria (22,47 km) 13:37 GY10 Carbuccia–Tavera 2 (16,89 km) 16:40 GY11 Sarrola–Liamone 2 (26,70 km) 18:06 Szériaautó-kupa mezőnye: 16 Bonnefis–Fournier, Renault Mégane RS 17 Aigner–Heigl, Subaru Impreza STI R4 18 Consani–Gorczyca, Renault Mégane RS 28 Lionis–Murat, Mitsubishi Lancer R4 29 ... Sanchez–Scelo, Mitsubishi Lancer Evo X R4 30 Tempestini–Pulpea, Subaru Impreza 31 Ayme–Ayme, Mitsubishi Lancer R4 32 Vizin–Zsiros, Subaru Impreza STI R4 33 Maresca–Itu, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 34 Quilici–Gorguilo, Renault Mégane RS 35 Moreau–Baron, Renault Mégane RS Szériaautó-kupa állása (versenyzők): 1. Orsák 42, 2. Aigner 39, 3. Harrach 38… 17. Vizin 16 Szériaautó-kupa állása (navigátorok): 1. Smeidler 42, 2. Heigel 39, 3. Welsersheimb 38… 9. Zsiros 25 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL Vizin Rally Rally
  • 2013.05.09.
    Doria (22,47 km) 13:37 GY10 Carbuccia–Tavera 2 (16,89 km) 16:40 GY11 Sarrola–Liamone 2 (26,70 km) 18:06 A szériaautó-kupa mezőnye: 16 Bonnefis–Fournier, Renault Mégane RS 17 Aigner–Heigl, Subaru Impreza STI R4 18 Consani–Gorczyca, Renault Mégane RS 28 Lionis–Murat, Mitsubishi Lancer R4 29 Sanchez–Scelo, Mitsubishi Lancer Evo X R4 30 Tempestini–Pulpea, Subaru Impreza 31 Ayme–Ayme, Mitsubishi Lancer R4 32 Vizin–Zsiros, Subaru Impreza STI R4 33 Maresca–Itu, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 34 Quilici–Gorguilo, Renault Mégane RS 35 Moreau–Baron, Renault Mégane RS Szériaautó-kupa állása (versenyzők): 1 Vizin Rally Rally
  • 2013.04.18. 11:14
    visszahűl a gumi, így könnyen kaphatsz defektet. Erre kell nagyon vigyázni. Az időjárás nem volt kegyes hozzánk. Az első nap esett az eső, a magasabb részeken havas, jeges szakaszok nehezítették a pályákat. Ennek ellenére sikeresen felírtuk az itinert. Felkészültünk fejben a versenyre. Az edzésen minden rendben ment. Eredeti tervünk szerint Renault Megane RS-sel akartunk indulni, de a  hóviszonyok miatt nem érkezett meg minden alkatrész, és nem  készült el időben az autó. A gumik most elég jól bírták az utat. Esős időben ez is olyan fontos, mint az autó felkészítése. A pályához ... választunk gumit. Erre kell nagyon vigyázni. Egyszerűen két három kanyarral előbb kell járni mint a sofőrödnek ezt elég nehéz pontosan kivitelezni. Ezt fejben kell rögzíteni.A rengeteg kanyart hogy lehet időben bemondani a pilótának?- Egyszerűen két három kanyarral előbb kell járni mint a sofőröd ezt elég nehéz pontosan kivitelezni.Legközelebb hol és mivel indultok?- A legközelebbi verseny Szlovéniában, lesz a híres Saturnus Rally. Az előző két versenyen esett az eső, elég extrém körülmények voltak. Most száraz aszfalton szeretnénk kipróbálni az új versenyautót, a Renault Megane RS-t. Turbós motor

    Rally

  • 2013.03.26.
    /Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Egyesület László Racing Kft Car-Tools Kft Car-Tools Kft HBRK ASE László Racing Kft NR Team SE Car-Tools Kft Tatai Aréna SE MAFC AMS Maricsek Team MAFC AMS Ralda Rallye Team Maricsek Team Car-Tools Kft MAFC AMS Ralda Rallye Team Tápió Ment AMSE Car-Tools Kft Márka Citroen Mitsubishi Lada BMW Lada Lada Volkswagen Mitsubishi BMW Renault Peugeot Mitsubishi Honda Renault Mitsubishi Lada Lada VW Típus C2R2max Lancer Evo IX 21074 Compct 2107 2010 Golf IV Lancer Evo ... VI E30 3,2M Megane 306 Lancer Evo IX Civic Type R Clio III RS Lancer Evo IX 21074 VFTS Golf II Gti Go. előfutó A H N A H M H H H N A N H A A H M 1 3 3 1 2 4T 3 2 3 3 2 3 2 2 Eger Rallye Historic, Rally
  • 2013.03.25.
    korlát nem fogja meg, akkor nagyon mélyre esett volna. A Kanári-szigetek Rali szériaautó-értékelés végeredménye: 1. Andreas Aigner–Jurgen Heigl, Subaru Impreza STI R4, 2:31:21,7 2. Germain Bonnefis–Olivier Fournier, Renault Mégane RS, +1:40,2 3. Robert Consani–Tibo Gorczyca, Renault Mégane RS, +5:06,9 4. Alex Pais–Oriol Julia, Mitsubishi Lancer EVO X, +7:43,5 5. Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza STI R4, +16:26,1 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL LTD., DC GÉPSZER KFT., RUTIN KFT., GD Vizin Rally Rally
  • 2013.03.17. 13:19
    Az Ausztriában március végén megrendezendő Rebenland Rally előtt kérdeztük Juhász Csabát.Immár másodjára vágsz neki az Osztrák Alpoknak egy jó hegyi versenyre.A Renault Megane N4-el neveztél, de a Honda Civic Type R versenyautóval indulsz. Miért is?- Szerettük volna kibérelni azt a Megane-t, amit Kiskunlacházán teszteltünk. Sikerült megegyeznünk a tulajdonossal, de sajnos pár nappal ezelőtt hívott minket, hogy nem tudja biztosítani számunkra az autót. Az ok prózai: az európai hókáosz miatt, nem érkezik meg a nagy fék az autóhoz a Renault Sporttól.Mit lehet tudni az ellenfelekről és a

    Rally

Előző 2 / 3 Következő