Keresés

Találatok száma: 16
Előző 1 / 1 Következő
  • 2018.11.05. 14:44
    Nyíregyháza RallyeTim Gábor - Timár TamásOpel Adam R22018.11.09-11.Farkas Kálmán csapatvezetőt kérdem a nagy másfélszeres szorzójú megmérettetés előtt.Pénteken gépátvétel majd délután az első gyors várja a "fiaidat", mégpedig Nyíregyháza belvárosában, ahol várhatóan több ezres tömeg szurkolhat majd nekik. Mit is vársz el tőlük az első városi gyorson? - Mivel az előző versenyen kiestünk hamar, ezért tulajdonképpen nem két és fél hónapja, hanem több, mint három hónapja nem versenyeztünk. Sajnos nem is gyakoroltunk egy jóízűt, ezért itt lesz, egy kis belendülés, amolyan bemelegítés féle ... ott derül ki. No és a többi beállítás is, hiszen a négyféle gyors átlagát gátlóba és egyebekbe nehéz eltalálni. Ilyen értelembe mindenkinek új lesz ez a verseny. Talán a többiekhez képest egyenlőbb lesz az esély. Régen volt már az a klasszikus Zemplén Rally. Ezt csak az öreg versenyzők ismerik. Mégis azt kell mondjam nem lehet elengedni, az elejét túl sok másodperccel, mert nem lehet behozni később. Ugyanakkor, ha valaki csinál egy defektet, vagy bakit, az behozhatatlan lesz! Szerintem ezt remekül meg tudják oldani a legénységem! Viszont kicsit tartunk az Adam-tól, hogy milyen hiba jön még ki ... rajta. Jó lenne, ha a tanuló évünk vége lenne. Ennek érdekében olyan alkatrészeket is kicseréltünk, amire azt mondták az Opel Motorsport-nál, hogy felesleges. Mindenképp jónak, kibírósnak kell lenni az Opelnak. Úgy érzem, ez a verseny, totálisan most ezen múlik. Mindent elkövettünk, hogy ütőképes legyen a technika! Jelenleg hogy állnak az éves bajnokságban Gábor, Tamás? Menyire is kell nyomni a gázt nekik?- Feljebb lépni abszolútban sajnos nem tudunk. Az ötödik hely szerintem marad! Kategória, azaz a 6. géposztály ezüstérem azért elérhető még számunkra, jelenleg harmadik dobogós helyen állunk A rally másodosztály 2018 utolsó megmérettetésének ideje 2018.11.09-11, helye Nyíregyháza-Zemplén. Ezen a versenyen ismét rajthoz áll a jól összeszokott ralipáros Tim Gábor és Timár Tamás az Opel Adam R2-vel.

    Rally2

  • 2018.05.31. 07:52
    ;                     +2:40,7—Jaka Cevc       SLO      Peugeot 208 R2                      +2:49,7*Ocvirk        SLO      Opel Adam R2                        +4:21,0 ... —Christoph Wögerer  A      Škoda Fabia S2000                +4:28,4SLO      Citroën C2 R2 Max                 +4:51,2*10. Jernej Fakin— Gregor Fakin  SLO      Peugeot 208 R2                      +6:33,9*Mitropa értékelésA Mitropa Kupa állása négy futam után (nem

    Rally

  • 2018.01.19. 09:57
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R219. Szilveszter Rallye - 2017.12.27-29. Hajóka: Hogyan készültetek az év utolsó és legnagyobb lélekszámú rally megmérettetésre? F. Kálmán: Röviden vagy hosszan? Hajóka: Röviden.F. Kálmán: Sehogy! Hajóka: Na, jó, és hosszabban? F. Kálmán: Mindenképp menni szerettünk volna, mert hiányzik a légkör, és mégiscsak 250 csapat mutatja meg a tudását, ami ugye nem semmi. Az ADAM géppel, ahogy beálltunk a csarnokba Eger rally után, úgy álltunk fel a trélerre. Meg kellene mosni, és benzint cserélni, mondták, aztán annyiba maradtunk. A ... technikaira persze szépen megtakarítottuk ott a helyszínen! Hiszen egy OPEL SOSEM KOP-EL! Ezzel a pénteki nap el is telt nagy nehezen. Még hátra volt két nap a háromból. Mert ugye, borzasztó sajnálatos, hogy három napra sikeredett ez a verseny. Hajóka: Második nap hogyan tetszett?F. Kálmán: Megtanultuk, hogy ha nincs megfelelő spéci gumid, ami fog egy kicsit a hideg, esős időben, akkor bizony jön a kiszámíthatatlan „HOPP-HOPP-HOPP”!  De a legények lélekjelenléte, profizmusa sokat segített. Az első nap épségben beértek, szinte gond nélkül! Ekkor még 33db H7 kategóriás autó ért célba, és úgy gondolom ... . Kálmán: A nagy géposztályok sarkába voltunk, ami azt jelenti, büszkék vagyunk a 22.helyre, mivel előttünk csak H8, H9, kategória tudott beférkőzni. Tegyük még hozzá, hogy 1.6 gépek között is a németeknél nem tudtunk dőlőre jutni a gyenge motorerő miatt.Hajóka: Akkor van némi tervetek a jövőre nézve? F. Kálmán: Bár most teljesen tanácstalanok vagyunk, mert a Holczer Gmbh. tagad!Nem ezt ígérte, és az EB-s R2-esek szemre is erősebbek. Minden rendben, szerintük. Pedig majd 20 LE hiányzik a katalógusban ígértből. Ezt kellene valahogy megoldani. Remélem, tavaszig megoldjuk. Mert ugye a régi C2 ehhez ... képest bivaly erős, valamint a Peugeot is jóval izmosabb motort konstruált. Ha nem akarunk túlságosan lemaradni, valamit tennünk kell. Hajóka: Sok sikert az EGER Rally-ig! Vagy látunk titeket addig Valahol? F. Kálmán: Igen abba az esetben, ha találnak megoldást a németek az ADAM-ra, és újra tesztelhetjük. Én bízom benne, hogy 1-2 LE-t össze tudnak kaparni!   Ezt a költséges fejlesztést, köszönjük az egész évben mellettünk álló támogatóinknak, akik: SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk Kft, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Altrapack Kft., Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft

    Rally

  • 2017.07.29. 19:59
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Veszprém Rallye2017.07.07-09.Az első Kislődi gyorson, egyből kategória és abszolút első helyére kormányozta be a Berényi - Pap rally páros az Opel Adam R2-t. Ez szép kezdés volt. Ennyire jól sikerült behangolni az Adamot és a pilóták is képben voltak?- A beállítások valóban közel álltak a jóhoz, erős kezdésnek mi is örültünk. Rögtön kihoztuk a gépből a maximumot. No és ez a pálya tetszett nekünk. A beállítások is leginkább az 1-3-4-6 gyorsokra voltak alkalmasak. Hegyesden már mély nyomokban haladtak a fiúk (rallylive.hu). Mire is jó, ha ... tudtunk bődületeset javítani, de rontani sem. És ne feledjük, első Veszprém rally volt, ezzel a kicsike, de sokkal erőtlenebb Opellel. Ha a Hondának odarúgtál kilőtt, mint akit seggbe rúgtak. Ebben a formában az Adammal nem így működik. A eső mennyire segítette vagy hátráltatta a versenyzésüket Laciéknak? - Hála az égnek elkerültük, bár a fiúk azt hiszem most ezt ki tudták volna használni. Adtak-e a fiúk munkát a szervizcsapatnak, vagy csak lemosni kellett az Opel Adam-ot?- No látod itt a lényeg! Hála az égnek semmi dolguk nem akadt, mint néha azon bizonyos Mici Mackónak. Ezt szeretem bennük ... van nyom és ha nincs?- Igen itt jön a vicces része, kilinccsel előre itt nem lehet menni, csak bukni. Persze nem minden rész ilyen bevállalós, csak van rajta bőven a tempósakból is. Azt szokták mondani 5.-ik nyélen hatalmasat lehet esni. Itt ennyi volt az ésszerű sportolás határa! Következett a 3-4-es gyors. Vigántpetend-Kislőd. Megint abszolút legjobbak voltak a fiúk, pedig a hármas gyorson akkor mentek a nap folyamán először. Ismét jó beállításokkal mentek neki ezeknek a gyorsoknak? - Igen, mert erre lett hangolva az Adam, nem pedig a Hegyesd-Sáska gyorsra. Örültünk a vezető helynek, de tudtuk

    Rally2

  • 2017.07.06. 11:09
    Hat gyorsasági szakaszon összesen 78 verseny kilométer vár Berényi Lacira és hű navigátorára Pap Tomira. Ez kevés vagy sok a fiúknak és az Opel Adam R2-nek?- Telhetetleneknek kevés, nekünk pont közepes, de volt már itt 68km is. Ha 100km lenne akkor igazi taktikai verseny alakulna ki, amibe jók vagyunk. Ekkor azonban biztos, hogy másfél szeres szorzójú verseny lenne! Ezeket a hosszúakat is kedveljük, mert a kitartást többre tartom, mint a most bele mindent. Aztán pedig a szerencse majd segít! Szerintem ez is a fejbe dől el egy kicsit!Aszfaltról murvára, murváról aszfaltra megy a csapatod ... sem egy hatalmas! Tehát van mit javulnunk. Bőven van még vásárolni való az Opelhez!Erre a versenyre mit is kell átalakítani, kicserélni, hogy "murvás" versenyautó váljék az Opel Adam R2-ből?- Hú-ha, nagyon sok mindent, de nem is a futómű, fék és egyebek az idő rabló csere, hanem azok összehangolása! Minden menet tulajdonság felborul. Gondoljunk arra, hogy az irtózatos gumit feltesszük, a kartervédő dupla súlyú, más a stabilizátor elől hátul, és a fékrendszer. Ha két pótkerékkel szeretnél menni, arra is ki kell találni a dinamikát. Sőt a fogyasztása is megnő a kicsi gépnek. És nyilván lassúbb is ... , amit az út és látási viszonyok megengednek. Nos….miért nevetsz?......... Volt már olyan, hogy a zivatartól és a sártól ki sem láttak az autóból.Vagy netán a saját porukba futnak bele a visszatérő úton. Minden lehet! Még az is lehet, hogy levegő szűrő nem bír ki két gyorsot sem. Ki tudja? Sajnos Opeléknél nincs erre másik szűrési szisztéma. Ez is kiderül ezzel mi lesz! De az biztos, hogy sodródásból lesz elég, hisz nagyon szeretik a kilinccsel előre menetet. Persze a nézők nagy örömére. Azt ígérem, hogy lesz elég látvány, hisz ekkor figyelnek ránk a nézők, aminek pedig a reklám partnereink nagyon Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel a 24. Veszprém Rally előtt.Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Veszprém Rallye2017.07.07-09.

    Rally2

  • 2017.06.26. 21:52
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Székesfehérvár Rallye2017.06.09-11.Hat gyors várt a versenyzőidre a Fehérvár Rally-n. Több mint tízen voltak összesen a hatos kategóriában, tehát volt kikkel küzdeni. Már a Csákberényi gyorson kategória második helyet tudhattak magukénakBerényi Laciék az Opel Adam R2-vel. A következő Csákberényi szakaszon már 10 másodperccel jobbat jöttek a fiúk. Ennyire bejött nekik ez a szakasz?- Rendben lett volna, minden, de a lendületüket megtörte a Csomós Mixiék balesete. Megálltak, és utána rohanni kellett volna. Mi pedig lecsurogtunk, mert azt ... sebességi fokozatba kapcsolták az Opel Adam-ot a versenyzőid? Gondolom Pap Tamás is ráérzett, hogy miként is lehet jól navigálni Lacinak, hisz abszolút és kategória másodikként jöttek le erről a gyorsról. Miként is sikerült ez?- Az új beállítás már az első gyorson sejtette magát, csak nem jött ki. Ez egy tiszta gondtalan gyors volt, probléma nélkül, no meg a "kis pirosnak" is tetszett. Kezdték elhinni, hogy igen is jó az új futómű, bár még bőven van lehetőség a dologban. Imitt, amott mintha szárnya nőtt volna a tankszerű képződménynek, amivel versenyeztek! Nem tagadjuk, el sem akartuk hinni!A Kategória és abszolút második helyen ért célba a Székesfehérvár Rally-n a Berényi László - Pap Tamás rally páros az Opel Adam R2-vel.Beszélgetés Farkas Kálmán csapatvezetővel az ISEUM Rally után, a Székesfehérvár Rally előtt.

    Rally2

  • 2017.05.18. 16:11
    előzőhöz képest rontott az Opel Adam legénysége. Mi is történt?- Megmondom őszintén, nem láttuk értelmét a további kockáztatásnak, libegős puha autóval. Behozták okosan a fiúk, az abszolút 4. helyre. Teljesen karcmentesen. A versenynap végén kettő Peugeot 208 R2 és egy Citroen Saxo C2R2 végzett a Berényi - Pap rally páros előtt. Fiatalabbak, bevállalósabbak, jobb technikájuk van? Mire is lehet gondolni, hogy most nem jött be a "papírforma"?- Én azt mondom nyugtával a napot, soká még az év vége. Tény, hogy nagyon ügyesek a fiatalok.A 2017 év amúgy is arra van szánva, hogy "oldalbordájukká" váljon az ... Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2M6LOG Salgó Rallye2017.04.29.30.Szombaton prológgal kezdődött a verseny Berényi Lacinak és hű navigátorának Pap Tamásnak. Itt szép abszolút második helyet értek el. Ennyire bejön nekik az aszfaltos technikás pálya?- Valóban szereti a csapatunk, a technikás pályát, de itt leginkább próbálgattuk a beállításokat. Most nem volt utcai gumink, amit füstölősre tudnánk égetni, a közönség nagy tetszésére. Tehát, maradt a gyors tempó slikkel. Legközelebb ígérem lapjára megyünk a prológon! A Sámsonháza - Nagykeresztúr gyorsig tapogatóztak a fiúk a ... Adam a legényeknek! Annyira más, mint a Honda, csak képzelni tudjuk. Még ez sem lenne, gond, ha egyszerre rendelkezésre állna minden hozzá árusított szett. Nem gondoltuk, hogy kell, de már tudjuk! Én, mint csapatfőnök rájöttem, nem lehet takarékoskodni! Sajnos erre ráment két versenyünk, de az autó épségben van, költségmentesen. Nem fogok tovább linkeskedni, megrendelek mindent hozzá, ahogy az Opel Motorsport mérnökök megtervezték, úgy kell felkészíteni az autót. Mert az autó már tudja, csak még mi nem tudtuk. Nyílván a papírforma, és mindenki kérdezte mi újság veletek? - Azt hiszem ebbe az ügyes ... pályán, de ott mentek egy abszolút időt. Az addig teljesített szakaszok nem feküdtek annyira az Opel Adamnak?- Jól látod Mikikém! Több összetevős volt a dolog. Mindent megtettünk, hogy az igen jó, sima pályához illesszük a kis piros autót! Ebből a murva futóműtől ennyit lehetett kihozni. Amikor rossz gödrös, dobigálós aszfalt volt, akkor nagyobb az esélyünk, mint pld. Miskolcon. Nincs mese, meg kell vásárolni az Adamhoz minden hozzá ajánlott speciális alkatrészt! Nem lehet takarékoskodni, tehát már meg is meg is rendeltük, hozzá az összes ajánlott aszfalt alkatrészt! Később megismétlődtek az addigi

    Rally2

  • 2017.04.11. 22:44
    : Kicsit precízebbek leszünk. Jobban felkészülünk. Próbálják Laciék belakni az autót, mintha az oldalbordájuk lenne, úgyis ez a mezőny térbeli legkisebb R2-je. Mondhatnám, váll-vállvetve abszolválják a gyorsokat. Félre a viccet, ha minden versenyen 2. helyet érünk el, győzünk év végén. Ezt az utóbbi évek mutatják. Technikai sport lévén, a célba érés is mindenképp dicséret illeti bármely párost. Pláne a mi csapatunkat, hisz ők sem a Ludas Matyit olvassák verseny közben. Mindezen szép eredményre büszkék lehetnek reklámpartnereink, akik:SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2HELL 23. Miskolc Rallye2017.03.31-04.02.Rally2-ben a Berényi - Pap rally páros a HELL 23. Miskolc Rallye-n az előkelő második helyet tudhatta magáénak a hat gyorsasági után.

    Rally2

  • 2017.03.31. 11:28
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2HELL 23. Miskolc Rally2017.03.31-04.02.Interjú Berényi László rally versenyzővel a HELL 23. Miskolc Rally előtt.A hétvégén egy vadonatúj Opel Adam R2-velel állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Idén már tesztelted a versenyautót, sőt a Szilveszter Rally-n már csapattál is vele. Mit is tudhatunk róla? Miként sikerült a teszt? Igen teszteltünk amennyit csak tudunk az autóval!Az autó egy gyári Opel Adam R2 ebből a típusból nem is adnak el kit-tet, mert szeretne a gyár biztosítani minden autónál a magas színvonalú ... összeszerelési minőséget. Az eredményei önmagáért beszélnek, az utolsó két évben Adam R2 nyerte az ERC bajnokságot. Azt meg nem tudom megmondani, hogy a tavalyi  autónk gyorsabb a magyar pályákon vagy ez, de mindenképpen szerettünk volna lépni egy olyan márka felé ahol kapunk gyári segítséget és egy friss fejlesztésű autót.Minden tesztünk jól sikerül, úgy érzem egyre közelebb vagyok az új technika helyes beállításaihoz. Mennyivel másabb mint a korábbi Hondád?- A legfőbb különbség, hogy könnyebb 100kg-al, de gyengébb 60 lóerővel.Érzésre a féktáv és a kanyarsebessége brutális de a motort nagyon érezni
  • 2017.03.31. 11:24
    helyen végzünk, akkor sincs semmi baj, nem szorítjuk a végtelenségig, hosszú lesz ez a 2017-es bajnokság. Végül is a jó hangulat is fontos. Ha van a csapatba összhang, akkor megvan az esély a jó helyezésre. Miért éppen Opel Adam R2?- Miért is? Több oka van, nem csak egy. Egyrészt a menettulajdonságok győztek meg. Több R2-nél teszteltünk, és ez tűnt igazi rally autónak, ha érted mire gondolok. Ezzel az adammal lehet a legtöbb lehetetlen dolgot megcsinálni. Csak egyet mondok, ha nézed a külföldi videókat ez ugrik a legszebben, nem esik orra. De olyan pilótára szabott beállításokat is lehetővé ... Berényi László – Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2HELL 23. Miskolc RallyIdén már teszteltétek a versenyautót, sőt a Szilveszter Rally-n már csapatott is vele Laci. Mit is tudhatunk róla? Miként sikerült a teszt? - Köszönöm kérdésed, valóban egy Szilveszter Rally-t teljesítettünk a kicsikével. Azt hiszem jól is, mint az eredmény mutatta. Azt hinné az ember, hogy egy teljesen gyári autóval nincs semmi dolgunk. Valójában nem igaz. Más pályára tervezték kis mokány autót. Nyugaton az aszfalt valóban sima, és nem értették a németek mit akar mi csapatunk a gátlókkal. És más ... Type-R nagy köbcentis erős, de nehéz autó. Azt hiszem felfelé nincs sok ellenfele, ha közepes erősségű kanyarokkal tűzdelt a pálya. Az igazi rally pálya, viszont az Opel Adamnak kedvez. Mondhatom, megnyerte a tetszésem, a visszafordítókba. Igazi élmény vele jól menni. Nem is tudom, hol van nála az a bizonyos JUJUJJJJ pont. Talán a gumi a határ. A motorerőt viszont pótolni kell lendülettel a Hondához képest. Nincs az a HŰ-VAZE érzés. Ezzel már el is árultam, hogy a súly-lóerő arányba a Type-R verhetetlen. Még talán az N-es is egy kis ECU okosítással. Ezt majd eldönti ez az év ... tesz, mint amit más autókkal nem lehet. Aztán pedig ezt csak összerakva lehet megvásárolni, nem kell fúrni, faragni, minden profin passzol, nem úgy mint a JAS-nál. No és még egy, Berényi Laci üzemeltetésében már van másik Adam is. Szerviztapasztalat is adott. Sőt én nem is tudtam volna vásárolni ilyet, mert ki kellett érdemelni az újat, egy régi üzemeltetési sikeres múlttal. Végül is remek választás volt. A HOLCZER Gmbh gyára pedig magasan felülmúlja a JAS-ét. A bizonyíték pedig a nemzetközi sikerekben is meggyőzött. Minden jel arra mutatott, hogy csak ezen autó megszerzésére

    Rally2

  • 2016.04.13. 13:35
    semmit nem láttunk. Szóltam Istvánnak, hogy kapcsolja le, de mire lekapcsolta kimentünk a ködből, majd mire újra felkapcsolta, ismét beértünk a ködbe… és ez így ment jó pár km-en keresztül. Mivel István a lámpasorral volt elfoglalva, hogy lássak valamit, közben elvesztette a kapcsolatot az itinerrel és kellett egy kis idő még megtaláltuk hol is járunk valójában. Kalandos volt, de szerencsére leértünk épségben, csak nagyon lassan. Szombatra nyolc gyors maradt számotokra és a Opel Adam-nak is. A Lavanttalon emlékeim szerint igen magasan is vannak gyorsok, némelyik murvás is. És mivel még a Interjú Német Gábor autóversenyzővel az ausztriai rallyverseny után.Német Gábor - Szabó istvánLavanttal Rallye - 2016.04.08-09.Opel Adam R2 - GZRacing Team

    Rally

  • 2016.03.31. 10:52
    mellett az osztrák bajnokság Opel kupasorozatában is részt veszünk. Ez az „Opel-Cup” öt versenyből áll és nagyon erős versenyzők vesznek részt benne, úgyhogy nem lesz egyszerű dolgunk, már csak azért sem, mert a kinti pályák nagyon nehezek, amihez fel kellesz nőnünk minden tekintetben. Tehát elsősorban az osztrák futamokra és bajnokságra fogunk koncentrálni, de a magyar bajnokság aszfaltos futamain is szeretnénk rajthoz állni és minél több pontot szerezni. Partnereink segítségét köszönjük! Zeomineral Products - Geoproduct Kft., Euro-Cargo Express Kft., Polipack Kft., Szenzortechnika Kft., Kontroll 11. Eger Rallye 2016. 04.01-03.Arable Racing KftOpel Adam R2Szabó István navigálásával, Német Gábor egy új Opel Adam R2-vel áll rajthoz a 11. Eger Rally-n.Tizenhat gyors fog rátok várni a két verseny nap alatt, illetve pénteken egy rajtceremónia. 

    Eger Rallye

  • 2016.02.04. 11:46
    meggátolta ezt. A családoddal is szoktam találkozni a versenyek szervizparkjában. Hogyan élik meg a te hobbydat?Feleségem ezzel kapott és szereti is a rallye-t . Szerencsés vagyok. Köszönöm neki, hogy mindig velem van, talán nélküle már nem is versenyeznék. Mesélj kérlek a 2016 -os esztendőről mik a tervek?Lennének nagy terveink, azonban a realitások talaján maradva az ORB-ben indulunk 2016-ban is! Az autó természetesen OPEL ADAM R2!!!! És végezetül kik azok az emberek akik végigkisértek a pályafutásodban és segítették a versenyzésed?Természetesen, mint említettem is a feleségemnek

    ORB

  • 2014.10.30. 17:04
    egy kicsit rallycrossora sikerült a 27km-s körgyorsasági, nagyon sok autót utolértünk és emiatt nagyon sok értékes másodpercek maradtak bent a gyorsokon. Ami a nézőknek nagyon izgalmas lehetett, hogy egy LADA üldözi a gyári Renault Twingo R1-t, Opel Adam R2-t, a BMW-t, a Citroen C2R2-t, és Mk1 Fordot.Ami még egy kis fejtörést okozott az, hogy a szombati rövid gyorson elég sok volt a murva, így slick gumikkal mentünk, de az első pár kanyar után teljesen ráéreztünk és utána már nagyon-nagyon élveztük.Részt vehettetek egy Díjkiosztó ceremónián, miért is?- Igen hála Istennek ott lehettünk a

    Mitropa kupa

  • 2014.10.17. 12:39
    Az Opel Adam R2, az egyik legújabb fejlesztésű versenyautó a kategóriájában melyet már több külföldi bajnokságban is sikerrel hajtanak, valamint Németországban márkakupa keretén belül is versenyeznek ezzel a típussal főleg a fiatal, de már komoly versenytechnika után vágyó versenyzők.A Police Rallye Team párosa még csak most ismerkedik az új autóval melyet egy szlovák csapat bocsájt a fiuk rendelkezésére. Az első métereket a Mecsek Rallye előtti hivatalos tesztnapon teszik majd meg a fiuk, hogy megtalálják a legjobb beállításokat.A csapat terve, hogy tisztes helyt állással vigyék végig a kis ... OPEL-t a 48. Mecsek Rallye gyorsasági szakaszain a hétvége folyamán.  Az Opel márka nagy hagyományokkal bír a rallyesportban. A hétvégén a német gyár legújabb versenytechnikája először lép magyar rallye pályára a Police Rallye Team színeiben Hoffer Zsolttal és Szabó Bencével a fedélzetén.Opel Adam R2

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2013.08.13.
    Varga Gábor Bíró Balázs Gecs Máté Bárdos Péter Nagy Béla Oláh Zoltán GFS-OXXO Energy Team Hadik ASE Speed Rallye Team Speed Rallye Team MAFC AMS Speed Rallye Team Car-Tools Kft Car touls NR Team SE Rigó Motorsport GFS-OXXO Energy Team BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW Opel Opel BMW BMW BMW BMW M3 M3 M3 E36 E36 M3 Compact M3 E36 Corsa OPC Astra 325i E36 325 E30 E30 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 H/3 42 26 23 19 18 15 12 10 7 6 5 4 4 8 6 5 10 10 6 5 8 4 3 10 8 6 6 8 10 3 5 1 4 2 8 6 5 10 4 3 5 2 4 3 1 3 1 4 2 2 14 Molnár István 15 Buránszki József 16 Kiss Zsolt Visky Ferenc Rudassy ... Krisztián Kollár Csaba Renault VW BMW Megane Golf IV Tdi H/3 H/3 H/3 2 1 1 2 1 1 H/2 Poz. Pilóta Navigátor Csapat Autó Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Úri Gergő Papp László Uri Attila Vargha Bálint Nagy Varga Géza Juhász Zoltán Mihály Ádám Szombati István Faragó Richárd Kókai Gábor Kreicsi Bálint Vankó Zoltán Illés Zoltán Határ István Berecz Gábor Dr. Ádám Antal Tarr Zsolt if. Bihari Péter Kocsis Nándor Borsos Ferenc Kaszás Zoltán Papp Csaba Veres Viktor Magyar Gábor Kóródi András Jancsurák ... Gábor Mihály Roland Dorcsin Zoltán Szőke Zoltán Balogh János Ivony Csaba Farkas Mihály /SWE/ Tóth László Berta József Szekeres László Kraicsik Zoltán Szabó Gábor Számel Péter Szabó Gyula Delkov Viktor Top Driver SE Top Driver SE Truck-Power Kft Car Tools Kft Léta Raise Falcon RSC Teherati 2006 kft Berecz Rally Team Lada Volvo Lada Renault Lada Renault Lada BMW Lada Lada BMW Lada Peugeot Peugeot Honda Opel Lada Lada Lada VFTS C30 VFTS Megane 2101 Clio VFTS 320 VFTS VFTS E-64 VFTS 206 306 Civic Astra 2107 2105 VFTS H/1 MAFC AMS H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 H/2 ... H/2 H/2 34 32 30 15 11 9 8 7 7 5 5 5 4 3 3 3 3 2 2 2 8 10 6 10 6 8 10 10 6 8 5 10 8 6 5 6 5 8 1 5 3 4 4 4 2 5 1 4 3 3 3 4 3 2 2 2 Poz. Pilóta Navigátor Csapat Autó Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 Ruszó Krisztián 2 Jobbágy Péter 3 ifj Kerék Gyögy Jobbágy Éva Bertók Tamás Bata Zsolt Car-Tools Kft Car-Tools Kft László Racing Team Lada Lada Lada 2107 VFTS 2107 H/1 H/1 H/1 33 30 29 2 8 4 6 2 5 5 10 6 10 5 6 10 5 8 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ifj. Vizelli Károly Nagy Péter ifj. Antalffy György Vas Borosi Ádám Molnár Ferenc Czinege ... Szemán Sándor Lencsés Zsolt Schubert István Szilassy Arnold Kőhegyi József Kovács Gábor Mészáros Ferenc Tekeres Laura Kollár Károly Maricsek Racing Team Antalffy Motorsport Kft HBRK ASE MAFC AMS Yoko Racing Team Honda Opel BMW Peugeot Renult Renault Civic type R Astra GSI Compact Clio Clio N/2 N/3 N/3 N/3 306 N/3 N/3 N/3 46 36 24 18 17 5 8 10 6 5 8 10 6 5 4 10 8 6 4 5 10 8 6 5 4 10 8 Poz. Pilóta Navigátor Csapat Autó Típus Kategória Pont Pont Pont Pont Pont Pont szám 1. VERS 2. VERS 3. VERS 4. VERS 5. VERS 1 Szepesi Marcell 2 Berecz Róbert 3 Szepesi Dániel Gondos Péter Vitai Krisztián Lóska Zsolt
Előző 1 / 1 Következő