System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 25
Előző 1 / 2 Következő
  • 2019.05.31. 11:51
    A csapat mind a négy versenyzője keményen megküzdött az újabb bajnoki pontokért, de végül újabb futamgyőzelmekkel és dobogós helyezésekkel távozhattak a gyönyörű versenypályájáról. Nagyon erős, közel negyvenfős mezőny állt össze az osztrák fordulóra. Főleg F3-asokból és különböző generációs Formula Renaultokból. A GRT-s fiuk közül Szabó Nikolas először versenyzett a Red Bull Ringen, de másik újoncuknak, Szomszéd Lalinak is a márkakupás tapasztalatokat kellett a formula autóra átültetni ezen a pályán. Míg Stern Rolandnak és Hefler Róbertnek „csak” az újabb, erősebb technikákat kellett a ... sűrűn, hogy neki van a világ egyik legjobb és leglelkesebb szerelőgárdája. A fiuk a második napra megfeszített munkával helyre állították a törött autókat és az előző napihoz hasonló eredményeket hozó időmérő után a versenyzők bizakodva várhatták a következő versenyfutamot. Viszont a vörös bika nem adta olyan könnyen a bajnoki pontokat és győzelmeket!! Közvetlen a futam előtt leszakad az eső alaposan megkeverve az erőviszonyokat. Természetesen felkerültek az esőgumik, de így is csak a biztonsági autó mögül rajtoló futamon bőven akadt történés, annak ellenére, hogy a futam jó részét a safety car ... mögött töltötte a mezőny, de szerencsére mind a négy versenyző sikeresen behozta a célba az autókat. Ráadásul nem is akár hogy, hiszen Hefler Róbert és Szomszéd Lali az OB értékelés illetve a MNASZ Formula Renault Kupa futamgyőztes helyén, míg Stern Roland az OB ezüstérmes pozíciójában és az egész hétvégén egy kellemetlen kis betegséggel küzdő Szabó Nikolas a kategória ötödik helyén ért célba a rendkívül nehéz körülmények között. A Gender Racing mind a négy versenyzője értékes pontokat gyűjtött a különböző bajnoki értékelésekben. A csapat legközelebb június elején a lengyelországi Poznanban áll ... rajthoz az FIA CEZ következő bajnoki fordulóján, de addig is mindenkitől pár gondolat, hogy látta belülről a küzdelmet a vörös bikával:Gender Tamás csapatfőnök:„Ez megint egy olyan hétvége volt, ami rendesen próbára tette a csapat teljesítőképességének a határait, de szerencsére megint csak arról tudtam meggyőződni, hogy nekünk van a legelhivatottabb, legkitartóbb, legösszetartóbb csapatunk minden szakmai területen! Ezt a szombati nap mutatta meg ismét miután Robi és Roland első körben összetört két autóját a fiuk megfeszített munkával talpra állították! Így másnap újra ott lehettek a rajtnál és a ... jól sikerült, bár az időmérőn nem tudtam tiszta kört futni, mert harminchét autó volt a pályán, így a második lettem a kategóriában. A szombati futam egész kaotikusra sikerült, mindjárt a rajton lefulladt előttem egy autó, utána biztonsági autós fázis egy ütközés miatt. Amikor újraindult a futam a biztonsági autó mögül már az első helyen voltam, és az ütközés miatt maradt egy kis olaj a pályán, amit nem vettem észre és kicsúsztam a négyes kanyarban, ezáltal visszaestem az utolsó helyre és néhány előzési manőverrel vissza tudtam magam tornázni a második helyre, így másodiknak értem célba. A

    Autós Gyorsasági

  • 2015.07.21. 12:09
    megcsúszott a kocsim hátulja a pálya szélén lévő poron, próbáltam menteni, de a nagy tempó miatt nem tudtam korrigálni, túlcsúszott a holt ponton és kimentem a fűre. Hamar visszajöttem a pályára és tovább mentem, viszont emiatt nem sikerült lefaragnom az időt. A csapattársam, Turák Laci ebben a kategóriában az első helyet szerezte meg, én pedig a dobogó harmadik fokára  állhattam fel. A Mogul Csapat pilótái remekeltek ezen a versenyen. Nagyon hálásak vagyunk a Csapatunknak, mivel ők biztosították, hogy a megfelelő technika adott legyen számunkra. A Formulás teszten eltöltött idő és tapasztalat ... mérföldköve volt. A júliusi  versenyen végig olyan helyzeteket is bátran bevállaltam, amiket addig óvatosabban. A pályán töltött idő minden percét nagyon élveztem. Legközelebb hol indulsz, milyen megmérettetésen?- Augusztusban három megmérettetésen is indulok. Kilencedikén az FRT-Kupasorozat következő versenyén,Tizenötödikén a Birizdo Kart négy órás Endurance gokartversenyén,Huszonkilencedikén pedig a Birizdo Kart Kupa hatodik fordulójában. Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget

    amatőr autóverseny

  • 2015.04.23. 08:26
    bejártuk gyalog a pálya vonalvezetését is, hogy a valóságban is tiszta képet kapjunk arról, amiket már a pályaképen láttunk. A mért körökre már letisztultak bennem teljesen a technikai dolgok és már csak a helyes kivitelezésre kellett törekednem. Az autóm nagyon kezes volt, a gumiválasztásunk is megfelelő volt, körről-körre sikerült egyre jobb időket mennem. Voltak látványos megcsúszásaim, de megfelelően korrigáltam. Fejben teljesen ott voltam.  A négy mért köröm mind egy másodpercen belül voltak. A bemenetek közötti szünetekben a Csapat Főnököm látott el hasznos versenyzői tanácsokkal. Úgy ... érzem, hogy a Kupasorozat nyitó versenye nagyon jól sikerült számomra. A hatodik helyen végeztem. A verseny végén a Csapat Főnököm és a Csapatom is nagyon meg volt velem elégedve és nagyon megdicsértek a teljesítményemért. Az Opel Tigrával álltál most rajthoz, viszont eddig az Astrával mentél. Nehéz volt átszoknod?- Nagyon szeretem mind a két versenyautót. A tavalyi évben többet vezettem az Astrá-t, mint a Tigrá-t, viszont mind a kettő kezelhetőségét, viselkedését már megszoktam. Az autók felépítésileg és technikailag is hasonlóak, így nem okozott problémát a változatosság. Legközelebb ... Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    FRT

  • 2015.02.17. 10:04
    Fuksz Bence Mogul Csapat Nivo Motorsport

    amatőr autóverseny

  • 2015.02.11. 13:49
    lehető legtöbbet kihozni magamból is és az autómból is az adott helyzetekben. Mégpedig úgy, hogy igyekszem rövidebb féktávokat venni, a kigyorsításokra jobban odafigyelni, a terelők között úgy közlekedni, hogy ne veszítsek időt.Amikor épp Turák Laci sporttársad, vagy Ifj. Fekete Laci csapat a pályán, miként töltöd az idődet a szervizparkban? - Minden bemenetem után a Csapatommal kielemezzük az adott körömet. Ezen kívül a pálya megfelelő széleiről figyelemmel követem a többi versenyzőt is, beleértve a Csapattársaimat is, hogy az adott részeket hogyan teljesítik. Télies, de nem havas pályára lehet ... tudok rajtolni, akkor kihűlnek a hidegnek köszönhetően és csak a mért körömben tudnak felmelegedni. A másik nagy probléma a szélvédő és az ablakok párátlanítása. Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós - www.hajoka.hu

    amatőr autóverseny

  • 2015.01.12. 09:10
    féktávokat venni. Majd következett a negyedik kör, amikor már teljesen lazán, élvezetből autóztam és még inkább a határaimat feszegettem, ezáltal a harmadikhoz képest is javítottam még pár másodpercet.  Az egész nap folyamán megpróbáltam magamból és az autómból is a legtöbbet kihozni. A Csapat Főnökömmel minden körömet kielemeztünk és megkaptam az instrukciókat is, amiket a bemeneteknél tudtam is hasznosítani.Volt-e kalandod a nap folyamán?- Ez nagyon jó kérdés. Minden egyes verseny, valamilyen szinten magában foglalja a kalandokat. Úgy gondolom, hogy a szombati verseny egészében az volt, a ... körülményeket tekintve. Minden körömben megpróbáltam a határaimat feszegetni, ennek köszönhetően az autóm többször is megcsúszott, már-már lapjával ment, de mindig szépen sikerült korrigálnom. Legközelebb ismét az FRT-n láthatunk?- Legközelebbi versenyem Február 14-én lesz, Kiskunlacházán, az FRT-Kupasorozatban. Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen Csapat részese lehetek, ahol a Csapat Főnököm a legapróbb részletekig belemenve segíti a tanácsaival a felkészülésemet, a Szerelőim által az autók mindig időben ott vannak a pályákon, műszakilag átvizsgálva, felkészítve a versenyekre, a versenyek és a ... tesztek alkalmával mindenki a maximumot hozza ki magából. A csapattársaimmal is kiváló az összhang. Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat. Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Versenyző: Kovács SanyiCsapat: Mogul Racing Team – Nivo MotorsportSzerelők: Nivó MotorsportVersenyautók: Opel AstraVersenyhelyszín: Kiskunlacháza.Január tizedikén egy nem minden napi FRT versenyen vettél részt. Volt eső, szél, napsütés, szivárvány, vizes és kevésbé vizes aszfalt.- Igen, ez így igaz.

    FRT

  • 2015.01.09. 09:31
    Versenyző: Turák LaciCsapat: Mogul Racing TeamSzerelők: Nivó MotorsportVersenyautó: Opel TigraVersenyhelyszín: Kiskunlacháza. - A feladat nem egyszerű, nem volt még versenyem ilyen időjárási viszonyok között, mindenesetre többféle gumival készülünk, bízunk benne, hogy a körülményekhez képest megtaláljuk a leg optimálisabb abroncsot. Fekete László és a Mogul csapat is rengeteget segít a felkészülésbe.Ha hó lesz, ami ugye előbb - utóbb le fagy, milyen taktikát fogsz választani?- Ami a csövön kifér, élvezni fogom az autózást. Remélem lesz hó, régóta várom, hogy mehessek versenyen is csúszós Január 10-én újra felöltöd a verseny overált, és harcba szállsz az idő és sporttársak ellen.Az időjárás három esélyesnek látszik. Hó, havas eső, és eső is várható.Mind ezekre miként tudsz felkészülni a Mogul Csapattal?Mogul Racing Team

    FRT

  • 2015.01.08. 20:03
    - Az idei év első versenye az FRT- Kupasorozatban lesz Január 10-én, Kiskunlacházán, Új év, új kihívásokkal. A tavalyi évben a különböző pályákon megtapasztaltam, hogy milyen is esőben versenyezni. Sajnos az időjárás előrejelzések nem mindig jöttek be, ezért hóban még nem sikerült kipróbálnom magamat és az autómat. A Mogul Csapat nagyon sok, hasznos tanáccsal lát el minden versenyen és igyekszünk a lehető legtöbbet kihozni magunkból is és az autóból is. Ha hó lesz, ami ugye előbb - utóbb lefagy, milyen taktikát fogsz választani?- Nagyon fontos, hogy a verseny előtt az időjárásnak ... megoldani.Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen Csapat részese lehetek, ahol a Csapat Főnököm a legapróbb részletekig belemenve segíti a tanácsaival a felkészülésemet, a Szerelőim által az autók mindig időben ott vannak a pályákon, műszakilag átvizsgálva, felkészítve a versenyekre, a versenyek és a tesztek alkalmával mindenki a maximumot hozza ki magából. A csapattársaimmal is kiváló az összhang. Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb Versenyző: Kovács SanyiCsapat: Mogul Racing TeamSzerelők: Nivó MotorsportVersenyautó: Opel TigraVersenyhelyszín: Kiskunlacháza.Január 10-én újra felöltöd a verseny overált, és harcba szállsz az idő és sporttársak ellen.Az időjárás három esélyesnek látszik. Hó, havas eső, és eső is várható.Mindezekre miként tudsz felkészülni a Mogul Csapattal?Mogul Racing Team

    amatőr autóverseny

  • 2015.01.03. 11:32
    Mesélnél az első méterekről, hogy hol és mivel is tetted meg? Illetve miként is kerültél a Mogul Csapathoz?-  A 2014-es év júliusában a Kiskunlacházi FRT Rallye Kupasorozatban kezdődött az autóversenyzői karrierem, amikor bekerültem a Mogul Csapathoz Pilótaként. Ez volt az első bemutatkozásom is, és egyben az első éles versenyem is, egy Kupás Opel Astra volánja mögött. Magamhoz képest jól vettem az akadályokat és teljesítettem a pályán. Minden körömben egyre jobb időket autóztam. A nap végén a Csapat Főnökömmel kiértékeltük a teljesítményemet és az volt a véleménye, hogy megvan a ... . Az első versenyemtől kezdve minden alkalommal látványosan fejlődtem, gyűjtöttem a kilométereket és a tapasztalatokat is. A dicséretek sem maradtak el a napok végén.A Csapatom év végi értékelésén, felállhattam a dobogó második fokára, egy fényesen csillogó Serleg és a Csapat Főnöki dicséret keretein belül, ami nagy örömmel töltött el, mert éreztem, hogy a sok munkánk és a kitartásunk gyümölcse kezd beérni nálam.Ha megtehetnéd, mi az, amit másképp csinálnál, ha újra kezdhetnéd az évet?- Ez egy nagyon jó kérdés!Természetesen bennem is felmerült a kérdés, hogy mit vagy miket csináltam volna ... másképpen a 2014-es évemben. Ha lehetőségem lett volna, az FRT- Kupasorozatba már az idény legelejétől versenyeztem volna, ezáltal még több tapasztalatokat és tudást szerezve. Ezen kívül még több más típusú versenyen indultam volna és többet teszteltem volna a nagy gyorsasági pályákon is. A 2015-ös terveidről mondanál egy pár szót?- 2015-ben szeretném tovább folytatni a felkészülésemet a Gyorsasági szakág felé FEKETE LÁSZLÓVAL, a MOGUL CSAPATTAL és a NIVO Motorsport-tal. Szeretnék részt venni a következő idényben is az FRT- Kupasorozatban, ezen kívül olyan versenyeken és teszteken, amik ... számomra építő jellegűek, még több tapasztalatokat és tudást tudok megszerezni általuk.A Csapat Főnököm tehetségesnek tart és azt szeretné, ha a jövőben Sikeres Gyorsasági Pilóta válna belőlem és ennek érdekében mindent megteszünk.Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen Csapat részese lehetek, ahol a Csapat Főnököm a legapróbb részletekig belemenve segíti a tanácsaival a felkészülésemet, a Szerelőim által az autók mindig időben ott vannak a pályákon, műszakilag átvizsgálva, felkészítve a versenyekre, a versenyek és a tesztek alkalmával mindenki a maximumot hozza ki magából. A csapattársaimmal is kiváló az ... összhang. Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében!Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönet illeti meg Hajósi Hajóka Miklóst és Farkas Zoltánt a sok-sok fotókért, videókért, média háttereimért.  Köszönöm az Interjút!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Évértékelés:Versenyző: Kovács SanyiCsapat: Mogul Racing TeamSzerelők: Nivó MotorsportVersenyautók: Opel Astra – Opel TigraVersenyhelyszínek: Pannóniaring, Kakucsring, Kiskunlacháza.Egy igen tartalmas autósportos évet tudsz magad mögött a Mogul Csapat tagjaként.- Igen, ez így igaz.Mogul Racing Team Nivo Motorsport

    amatőr autóverseny

  • 2014.12.18. 15:56
    . Ez teljes mértékben sikerült is. A nap végén a Csapat Főnököm meg volt velem elégedve.2014-ben FRT-n, Kakucsring Kupán, Pannónairingen gyűjtögetted a kilométereket abban a tudatban, hogy minél jobb gyorsasági autóversenyző váljon belőled.Miként is értékeled a 2014-es évet?- A 2014-es év júliusában a Kiskunlacházi FRT Rallye Kupasorozatban kezdődött az autóversenyzői karrierem, amikor bekerültem a Mogul Csapathoz pilótaként. Ez volt az első bemutatkozásom is és egyben az első éles versenyem is, egy Kupás Astra volánja mögött. Magamhoz képest kiválóan vettem az akadályokat és teljesítettem a ... volt részünk a verseny díjkiosztójának a legelején. A Mogul Csapatnak jelenleg 4 pilótája van. A Csapat Főnökünk, Fekete László, az éves komoly munkánkat értékelte és megajándékozott bennünket egy-egy Serleggel. A helyezések az alapján alakultak, hogy ki, mennyi ideje van a csapatban és ahhoz képest milyen mértékben fejlődött ezen idő alatt, ezek alapján érdemeltem ki idén év végén a dobogó második fokát és egy szép fényesen csillogó Serleget. Ez a gesztus óriási erőt és kitartást ad a következő évemhez. Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen Csapat részese lehetek, ahol a Csapat Főnököm a ... pályán. Minden körömben egyre jobb időket autóztam. A nap végén a Csapat Főnökömmel kiértékeltük a teljesítményemet és az volt a véleménye, hogy megvan a tehetségem a versenyzéshez, csak sok-sok tapasztalatra, tudásra és kilométerekre van szükségem a fejlődéshez, verseny körülmények között. Ezen a napon valóra vált életem legnagyobb álma. A következő hónapokban az FRT- Kupasorozatban indultam az Astra és az Opel Tigra volánja mögött. Október közepén két napos teszten voltunk az Opel Astra-val a Pannóniaringen, ahol sikerült esőben és száraz pályán is tesztelnem, összesen közel 700 verseny ... legapróbb részletekig belemenve segíti a tanácsaival a felkészülésemet, a Szerelőim által az autók mindig időben ott vannak a pályákon, műszakilag átvizsgálva, felkészítve a versenyekre, a versenyek és a tesztek alkalmával mindenki a maximumot hozza ki magából. A csapattársaimmal is kiváló az összhang. Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében!Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is Kovács Sanyi - Opel Astra / TigraMogul CsapatFRT Kupa2014.12.14.Interjú Kovács Sanyi autóversenyzővel.Túl vagy a hétvégi FRT Kupán, ami számodra az év utolsó autóversenye volt a Mogul Csapattal.

    amatőr autóverseny

  • 2014.12.13. 21:36
    állítási lehetőségek vannak a jobb úton tartás végett a Tigrán?- Az alapbeállításokat, a Mogul csapaton belül, a Nivo Motorsport végzi még a verseny előtt, a gumiválasztás sem egyszerű most a hideg körülmények miatt. A helyszínen esetleg guminyomást, illetve fékerő eloszlást tudunk állítani, ami befolyásolhatja az autó vezethetőségét.Végül, a négy futamod miképp szeretnéd teljesíteni? Van-e előre kigondolt terved, esetleg navigátor, aki segít?- A navigátorom Iványi Norbertnek lesz, illetve egy-egy ilyen versenyen rengeteg segítséget kapok még Fekete Lászlótól a csapat vezetőjétől. Cél ... Karácsony előtt már csak egy versenyen veszel részt a Mogul Csapattal.Ismét a Kiskunlacházi FRT Kupán, folytatod a versenykilométerek gyűjtését.- Ez az év utolsó versenye, viszont a bajnokság még március 14-ig tart. A körülmények mások lesznek, mint az eddigiek, főleg az előreláthatólag hideg idő miatt, de már nagyon várom. Az FRT Kupán is versenyenként változtatják a menetirányt. Ezt miképp tudod feldolgozni?- Szerencsére már az eddigi versenyeken mind két irányban vezethettem, nézegettem a mostani pályarajzot, és úgy érzem jó kis izgalmas verseny előtt állunk, technikás lesz ... a mostani pálya.Rég ültél már versenyautóban. Elég-e a két edzőkör, hogy a hosszú kihagyás miatt hozzá szokj?- Sajnos ki kellett hagyjak 2 versenyt, legutóbb a Mogul csapatnak, és Fekete Lászlónak köszönhetően vezethettem egy Formula Renault versenyautót  a Pannóniaringen, igaz azóta eltelt egy jó pár hét, viszont igyekszek megtenni mindent hogy a kihagyás ne érződjön a köridőimen. A két edzőkör nem sok, viszont arra elég, hogy többé-kevésbé összerakjam fejben a pályát, és visszaszokjak az autóba. Most úgy néz ki nem fog esni, viszont hideg lesz. Ilyenkor milyen

    amatőr autóverseny

  • 2014.12.03. 11:43
    legtöbb kanyarból kijövet után megindult a kocsim hátulja, én viszont látványosan, szépen korrigáltam és a pályán tartottam. Amikor kijöttem a boxutcába, a Csapat Főnököm, és a Csapatom, nagyon meg volt velem elégedve. Mosolyogva szálltam ki a kocsimból. Esőt nem jósolnak, de 4-5 fok várható csak vasárnap. Mennyivel lesz nehezebb dolgod, mint legutóbb?- Nagy lelkesedéssel készülök a December 7-én megrendezendő Kakucsring Kupára. A legutóbbi versenyen megtapasztaltam az átmenetet, a vizes és a száraz pálya között, ami versenyzői szemmel nézve a legveszélyesebb. Kiválóan teljesítettem akkor.  ... az egész pálya nyomvonalát, lehet látni az ideális íveket, és amelyik autónak működik a féklámpája, ezáltal a féktávok is láthatóak.Napközben milyen állítási lehetőségek vannak az Opel Astrán, a jobb idő elérés érdekében?- Nagyon fontos, hogy a versenyen az időjárási körülményeknek megfelelő gumikat tegyük fel az Astrá-ra, a megfelelő tapadás érdekében. Ehhez hozzá tartozik, ha a gumi megfelelő, de a tapadás még nincs meg teljesen, akkor a kerekek légnyomását variáljuk.Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében!Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul Racing Team-nek, illetveKovács Sanyi Mogul Racing Team

    amatőr autóverseny

  • 2014.11.12. 10:21
    részt, ami szintén nagy segítség a gyorsasági szakághoz való felnövéshez, hisz itt is vannak rázókövek, ívek, mint a gyorsasági versenypályákon, csak kissebbe. Az idén tesztelt is már több csapat is, akik ott versenyeznek.Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében!Köszönet Fekete Lászlónak, a Mogul-Vígh Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Köszönöm az Kovács Sanyi Mogul-Vígh Racing Team

    Amatőr Rallysprint

  • 2014.10.28. 21:02
    autót teszteltél?- A Csapatfőnökömmel folyamatos tárgyalásokat folytatok arról, hogy ha 2015. elején, március végén befejeződik az FRT-kupa sorozat, amiben jelenleg is részt veszek, indulni szeretnék a májusban kezdődő Túraautó Gyorsasági Országos Bajnokságban, 1.6-os kategóriában.- A Pannóniaring az egyik állomása a Bajnokságnak, így nagyon fontos volt számomra, hogy a teszt ezen a pályán történjen.Megkaptál-e minden segítséget a Mogul Csapattól?- Ha csak egy szóval kellene válaszolnom, akkor a mindent kifejező szó, az IGEN!Az autómat a teszt előtt a csapat alaposan átnézte, leszervizelte és ... nagyon hálás vagyok Neki! A második nap végére ezt is sikerült teljesen elsajátítanom! Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki hozzájárult és segített, hogy eljuthassak idáig.Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében! Köszönöm Fekete Lászlónak, a Mogul-Vígh Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több lehetőséget kapok tőlük.Köszönöm Turák Lászlónak, aki egyben a csapattársam és a legjobb barátom is, a sok biztatásokat, a sok-sok hasznos versenyzői tanácsokat.Külön köszönöm a rengeteg fotót, média anyagokat, a Túl vagy a Mogul Csapatnál lévő Opel Astra teszten.- Igen, ez így van! Mivel a jövő évben induló Túraautó Gyorsasági Országos Bajnokságban szeretnék indulni, ezért számomra nagyon meghatározó volt a kétnapos teszt, amit a Mogul Csapat biztosított számomra.

    Gyorsasági

  • 2014.10.23. 09:30
    Mi a terved a 2015-ös versenyévaddal, hogy Formula autót teszteltél?- Jövő évre a célom és tervem hogy az Autós Gyorsasági Országos Bajnokságban induljak Formula Renault 2.0 kategóriában. Ehhez elengedhetetlen volt, hogy kipróbáljak ilyen autót, ráadásul a Pannóniaring egy olyan pálya, ami a Bajnokság egyik állomása, így nagyon is jó edzés volt számomra.Megkaptál-e minden segítséget a Mogul Csapattól?- A válsz erre a kérdésre minden bizonytalanság nélkül igen. Az autót a verseny előtt a csapat alaposan átnézte, és felkészítette, nem volt olyan műszaki probléma, ami miatt ne tudtam volna ... bármely bemenetnél felmenni a pályára. Maximálisan kitettek magukért, még jóval többet is, mint amit elvárhattam volna, nagyon hálás vagyok a csapatvezetőnek, Fekete Lászlónak, aki lehetővé tette ezt a tesztet, rengeteg tanáccsal, instrukcióval is ellátott a teszt előtt és közben, amit aztán a pályán kamatoztattam, és éreztem, hogy körről-körre gyorsabb vagyok.És végül, de nem utolsó sorban nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki hozzájárult és segített, hogy eljuthassak idáig.Köszönöm a Mogul-Vígh Racing Team-nek, illetve a NIVO Motorsportnak, hogy rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyre több Turák László - Formula RenaultMogul Racing TeamPannóniaring2014.10.20-21.Túl vagy a Mogul Csapatnál lévő Formula Renault teszten.Megosztanád a portálolvasókkal, hogy miként értékeled a hétfői napodat?- A hétfői nap nagyon jól sikerült, az idő is kedvezett nekünk. Nagyon jó érzés volt ismét formula autóban ülni. Közel 4 órát és majdnem 100 kört mehettem a pályán, így mind fizikálisan, mind szellemileg kihívás volt a számomra, de nagyon élveztem.

    Gyorsasági

  • 2014.10.23. 09:07
    pontosan a gokart pályán), és elég nagy sikereket értem el. Elég sok mindent meg tudtam tanulni a gokartban, amit tudok is kamatoztatni mind a forma autózásnál, mind a túra autózásnál. Én egy elég komoly kategóriában versenyeztem eddig (KZ2-felnőtt kategória, 6 sebességes váltós, 45 LE, a gép önmagában nincs 100 kg, 180 Km/h a végsebessége, és 0-100-ra 2-2,5 másodperc alatt gyorsul). A formula autó nagyon hasonló vezetési stílust igényel, mint a gokartom, így elég hamar otthonosan éreztem magam a Renault-ban.Megkaptál-e minden segítséget a Mogul Csapattól?- Meg, és ezt ezúton is szeretném megköszönni ... . A szerelő srácok mindent elkövettek azért, hogy minél komfortosabban érezzem magam az autóban, és minden úgy működjön, ahogyan én azt szeretném. Minden etap után megkérdezték, hogy hogyan viselkedett az autó, és az elmondásaimnak megfelelően állítottak mindent. A csapat vezetője Fekete László pedig igen hasznos tanácsokat adott az autó vezetésével kapcsolatban. A teszt során folyamatosan éreztem a segítő készséget részükről.Támogatók: OXXO Energy Drink, Gokartring, SimHouse Szimulátortechnikai Kft., P1 Cam, Óbuda Sport és Szabadidő nonprofit Kft., Sunrise Fitness.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Volentér Balázs Formula Renault 2.0Gyorsasági SzakágPannóniaring, Tesztnap2014.10.20.Interjú Balázzsal a Mogul Tesz után.Túl vagy a Mogul Csapatnál lévő Formula Renault teszten.

    Gyorsasági

  • 2014.10.18. 09:26
    autókat, bármi esetleges problémát gyorsan  megoldottak, nagyon hálás vagyok emiatt is az egész csapatnak.- A jelenlegi kupában a fő célom, hogy dobogós helyeken végezzek a következő futamokon. Minden versenyen igyekszek magamból a legtöbbet kihozni. Nagyon örülök neki, hogy egy ilyen családias, összeszokott csapat tagja lehetek és közösen tervezzük a jövőt.És végül, de nem utolsó sorban nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki hozzájárult és segített, hogy eljuthassak idáig.Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében! Köszönöm Fekete Lászlónak, a Mogul-Vígh Racing Team ... - A 2 napos teszt, mind a 2 napján egy 1.6-os Kupás Opel Astrával tesztelek. A csapat és a gyorsasági pálya lehetővé teszi számomra az edzést, hogy megszokjam az autót és megismerkedjek a nem hétköznapi körülményekkel.Mesélnél korábbi autósportos életedről?- Sok-sok évvel ezelőtt kezdődött az autósportok iránti érdeklődésem, szeretetem, amikor beleültem életem első gokartjába, és a pályán órákon át róttam a köröket. Akkor eldöntöttem, hogy Autóversenyző szeretnék lenni. A Gakortozást hobbi szinten űztem, a saját tudásom és képességeim fejlesztésére. Az ország különböző pályáin gyakoroltam. Az ... aktuális pályarekordokat mindig sikerült megdöntenem. Az igazi  komolyabb kihívás  2014. júliusában jött el, amikor is Fekete Lászlótól,  a Mogul-Vígh Racing Team-tól  és a  NIVO Motorsport-tól  Egy Életre szóló  lehetőséget kaptam, hogy a minden hónapban induló Kiskunlacházi  FRT-kupán indulhatok ebben a szezonban.Az idén jó pár alkalommal találkozhattunk veled Kiskunlacházán, ahol egy Opel Tigra versenyautó volánja mögött foglaltál helyet, mint pilóta. - Így van. Ebben az idényben a Kiskunlacházi FRT-kupán indulok. A kezdetekkor egy Kupás Opel ... harmadik versenyemen, a hetedik helyen végeztem. Úgy gondolom, hogy a Csapatfőnököm és a csapatom folyamatos instrukcióiból tanulva, a többi versenyemen egyre jobb helyezéseket tudok majd produkálni.- Pilótaként nagyon fontos, hogy jól érezzem magamat az autóban és ez versenyekről-versenyekre egyre jobban ment, meg is látszott a teljesítményemen. Amikor már annyira megszoktam az autót, a pálya ideális íveit, a környezetet, hogy már sokkal lazábban vettem az akadályokat, onnan kezdve sokkal jobb eredményeket sikerült elérni körről-körre.-  A  csapat mindig maximálisan felkészítette az Október 20-21.-én egy teszten veszel részt a Vígh Racing Team-mal.Mi is ennek a célja és milyen autóval fogsz tesztelni?- Az idei évhez hasonlóan, a jövő évet is a Mogul-Vígh Racing Team Pilótájaként folytatom. Idén a Kiskunlacházi FRT-s Bajnokságban indultam és magamhoz képest versenyről versenyre egyre jobb helyezéseket értem el, ennek köszönhetően lehetőséget kaptam, hogy a 2015-ös év közepétől már az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság futamain vegyek részt, a Túraautó 1.6-os kategóriájában. A versenyeken egy, az utóbbi években 3-szoros Magyar Bajnok, egyedileg épített Ford Pumával veszek
  • 2014.10.16. 18:50
    Az ehhez szükséges edzést, hogy szokjam az autót, és ismerkedjek a körülményekkel, teszi most lehetővé a csapat. A két napos teszt első napján egy régebbi konstrukciójú, de ugyan úgy Formula Renault 2.0-ás autóval lesz lehetőségem bemelegíteni, a második nap pedig majd egy újabb kasznis, úgynevezett monocoque vázas autóval róhatom a köröket. Ez az autó a csapatnak idén győzelmet és összetettben Országos harmadik helyet biztosított.Mesélnél korábbi autósportos életedről?- A kezdetek amatőr gokartozással indultak, majd az első igazi versenyautó, amivel indulhattam az a Kecskeméti Főiskola KEFO ... Motorsport csapatának a versenyautója, ez az autó amiatt különleges a számomra, mert én magam is részt vettem az építésében. Ebben a csapatban, mint pilóta a 2013-as és 2014-es FSH-n indulhattam. Az igazi áttörés pedig 2014 tavaszán jött, amikor is a NIVO Motorsport-tól és a Mogul-Vígh Racing Team-tól kaptam lehetőséget, hogy a minden hónapban induló FRT-kupán indulhatok ebben a szezonban. Az első pár verseny után megkaptam az első teszt lehetőségemet is, amikor először próbálhattam ki egy Formula Renault-ot.Az idén jó pár alkalommal találkozhattunk veled Kiskunlacházán, ahol egy Opel Tigra versenyautó ... volánja mögött foglaltál helyet, mint pilóta. - Így van ebben az idényben az FRT-kupán indulok, most már a Tigrával, előtte viszont egy Kupás Opel Astrával versenyezhettem.Mesélnél ezekről a versenyekről?- Kategóriám negyedik helyén állok jelen pillanatban, korábban többször is állhattam dobogón. Mindig a győzelem a cél, elégedett csak azzal lehetek. A mindig változó körülmények izgalmas versenyeket hoznak, a csapat mindig maximálisan felkészítette az autókat, bármi esetleges problémát pillanatok alatt megoldottak, nagyon hálás vagyok emiatt is az egész csapatnak, nagyon jól érzem itt magam, és ... tervezzük a közös jövőt. Korábban már teszteltél itt egy Formula Ranault 2.0. versenyautót. Az hogy tetszett, miként értékeled?- Hatalmas élmény volt számomra, gyerekkori álmom valósult meg azon a napon. Elképesztő, ahogy egy ilyen autóval lehet gyorsítani, lassítani illetve kanyarodni. A teszt jól sikerült, sok pozitív visszajelzést kaptam, és már nagyon várom, hogy ismét ilyen autóba ülhessek. Mindent megteszek, hogy összejöjjön a jövő évi szezon is.És végül, de nem utolsó sorban nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki hozzájárult és segített, hogy eljuthassak idáig. Köszönöm a Mogul-Vígh Racing Team Turák Lászlóval beszélgetek a Pannóniaringi tesztnapok előtt.Október 20-21.-én egy teszten veszel részt a Vígh Racing Team-mal.Mi is ennek a célja és milyen autóval fogsz tesztelni?- A jövő évet is a Mogul-Vígh Racing Team pilótájaként folytatom, és a tervek szerint az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság futamain veszek majd részt Formula Renault 2.0 kategóriában. 
  • 2014.10.08. 11:31
    pontszerzéssel helytálló vetélytársa, Luigi és Marton Gergely mögül. Szombaton egy technikai hiba és talán egy picit túlzott óvatosság ugyan még megakadályozta a dobogós helyezés megszerzésében, de vasárnap, az év utolsó futamának végén már a pódiumon ünnepelhetett, 3. helyének köszönhetően pedig az összetettben megvédte 2. helyét a feltörekvő, trónkövetelő fiatal generáció jeles képviselőivel szemben.Csapattársa, a SuperNational kategóriában érdekelt Zsipi Róbert mind a szombati, mind a vasárnapi versenyt az abszolút 12. helyen zárta, az első napon ez géposztályában az 5., a második nap a 6. helyre volt ... mögött az eredmény mögött. Mennyit dolgozott és szenvedett érte a csapat. Szeretnék gratulálni Varga Viktor csapattársamnak, aki szombaton megnyerte a Magyar Kupa küzdelmeit és vasárnap is dobogóra állt. Az ő autójának a felkészítésében is szerepet vállaltam, oda is kellett fordítanom az energiámból, és nagyon büszke vagyok a mostani, illetve az egész évi teljesítményére. Nem különben Zsipi Robira is, aki versenyről versenyre biztosan fejlődik, gyorsul, s ha jövőre egy komolyabb technikába ül be, akkor biztos döntős lehet. Büszke vagyok arra, hogy a régi 306-osom őt is kiszolgálta, nem okozott ... csalódást. Végül, de nem utolsó sorban Vaskó Dominikra, akinek sajnos az év végi helyezése a folyamatos technikai hibák miatt nem tükrözi valós képességeit. Jövőre, ha műszaki problémáktól mentesen minden futamon végig fog menni, év végén könnyen a dobogón találhatja magát. Köszönöm a csapatnak az egész éves fáradozást, versenyzőtársaimnak a kiváló versenyeket, segítőinknek pedig, hogy a nehéz pillanatokban is kitartottak mellettünk. Köszönöm a csapat valamennyi Támogatójának, kiemelve a Duna Autó Zrt-t, illetve Ormos István vezérigazgató urat, nélkülük nem sikerülhetett volna. Köszönöm azoknak, akik

    Rallycross

  • 2014.08.11. 13:47
    Hétvégén, egy FRT futamon vettél részt a Vígh Racing Team-mal, egy Opel Tigra versenyautóval Kiskunlacházán.- Így van, ez volt a negyedik versenyem a Mogul-Vígh Racing Team-mal és a Nivo Motorsporttal ebben a kupasorozatban, a csapatnak hála  most először indulhattam a Tigrával, ezelőtt pedig egy kupás Opel Astrával versenyezhettem.Két szabadedzésre volt lehetőséged a négy mért kör előtt. Mennyire és mire volt ez elég számodra?- Az autó is új volt és a pályát is tanulni kellett, de összeálltak a dolgok a mért körökig. Jól ment az autó, gyors és kezelhető is volt, a csapat jól

    amatőr autóverseny

Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)