Keresés

Találatok száma: 27
Előző 2 / 2 Következő
  • 2023.10.10. 00:29
    megízlelhette, hogy itt bizony van két arany kéz. Persze csak viccből mondtam akkor ezt a jelzőt, de tényleg sikerült megnyugtassam azzal, hogy nem, hogy megijedek, ha elindul az autó feneke, hanem egyenesen biztonságot, stabilitást ad! Így a Poweren történt majdnem borulásunkon és egy két apróbb kicsúszáson kívül nem történt semmi extra. Egyre gyorsabban mentünk, nem csináltam semmi komfortzónán kívülit, ezen sokan nevetni fognak, de olyan 60-65%-ban használtam az autót. Egyedül utolsó Mályinka végén kezdtem közelíteni a 70-75%-hoz érzésre.A csapat? A képek is beszédesek, de én tényleg csak ... szimpátiával kezet ráztunk, mindent megbeszéltünk és elbúcsúztunk, hogy majd a gépátvételen találkozunk legközelebb Miskolcon. Így is lett! Zseniális csapat, tökéletes autó és őszintén nem tudom mit gondoltak verseny előtt rólam, de ilyen eredményre talán ők sem számítottak… konkrétan felrobbant a szervizünk, és mindannyiunk telefonkészüléke még napokkal az esemény után is. Így kell érkezni, ez a Rally!!Hogyan tovább? Fogalmunk sincs. Ez egy pénz sport, az pedig nem lett több ezzel a helyezéssel, sőt. Van pár barát, aki segít de az mind inkább szóbeli, érdeklődésbeli. Az eddigi pályafutásomat a Zseb nevű ... , bepakolta a pujákat a kocsiba és mentünk és ott voltunk!!!Tök mindegy, hogy alig voltam 5-10 éves, ezek az emlékek szinte percre pontosan meg vannak a fejemben, de konkrétan rendszámokkal, végeredményekkel, sztorikkal…Hogy ott kellett lenni, mert nem tudtad otthonról megnézni live-ban, monitor, tv mögül, fel kellett sétálni azt a 3-4 km-t és ha esett az eső nem volt hová bújni!Ha a tévében elcsíptünk egy-egy 30 perces snittet, vigyázzban, csöndben ültünk tátott szájjal!Hogy mozgó szervizek voltak! Juliska néniéktől kellet néha vizet kérni, nem egy sátorba, kordonok mögött voltak a versenyzők, sokkal

    Rally2

  • 2019.10.08. 17:51
    Hefler Róbert kiegyensúlyozott, magabiztos autózással gyűjtötte be az FIA Közép Európa Zóna Trófea Formula Renault Kupájának a bajnoki címét lengyel ellenfele előtt!A tradicionális cseh pályán nem csak az ellenfelekkel, de az időjárással is meg kellett küzdeni a versenyzőknek. Az első futam rajtjára komoly eső zúdult a cseh pályára. A mezőny az érthető biztonsági okok miatt a safety car mögül rajtolt. A GRT-s fiuk a mezőny közepén helyezkedtek el, így jogos volt némi aggodalom, hogy nehogy olyan szituációba kerüljenek, mint a Red Bull Ringen a szintén vizes pályán zajló rajtnál.Szerencsére ... . Nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen szép eredményt sikerült elérnem idén, nyugodtan mondhatom, hogy ez volt életem egyik legnehezebb szezonja, ami igazából még korán sem ért véget. Nagyon hálás vagyok a csapat minden egyes tagjának, hogy biztosították a kellő feltételeket, hogy megnyerjem a bajnokságot! Köszönöm Gender Tamásnak, hogy a szezonban méltónak tartott arra, hogy ebbe a profi versenyautóban képviseljem a csapatot! A szerelőimnek, Zámbó Bálintnak és Béres Marcinak, hogy egész évben a legnagyobb szaktudásukkal készítették fel az autómat minden versenyre és természetesen a Szüleimnek, hogy

    Gyorsasági

  • 2014.10.08. 11:31
    pontszerzéssel helytálló vetélytársa, Luigi és Marton Gergely mögül. Szombaton egy technikai hiba és talán egy picit túlzott óvatosság ugyan még megakadályozta a dobogós helyezés megszerzésében, de vasárnap, az év utolsó futamának végén már a pódiumon ünnepelhetett, 3. helyének köszönhetően pedig az összetettben megvédte 2. helyét a feltörekvő, trónkövetelő fiatal generáció jeles képviselőivel szemben.Csapattársa, a SuperNational kategóriában érdekelt Zsipi Róbert mind a szombati, mind a vasárnapi versenyt az abszolút 12. helyen zárta, az első napon ez géposztályában az 5., a második nap a 6. helyre volt ... mögött az eredmény mögött. Mennyit dolgozott és szenvedett érte a csapat. Szeretnék gratulálni Varga Viktor csapattársamnak, aki szombaton megnyerte a Magyar Kupa küzdelmeit és vasárnap is dobogóra állt. Az ő autójának a felkészítésében is szerepet vállaltam, oda is kellett fordítanom az energiámból, és nagyon büszke vagyok a mostani, illetve az egész évi teljesítményére. Nem különben Zsipi Robira is, aki versenyről versenyre biztosan fejlődik, gyorsul, s ha jövőre egy komolyabb technikába ül be, akkor biztos döntős lehet. Büszke vagyok arra, hogy a régi 306-osom őt is kiszolgálta, nem okozott ... csalódást. Végül, de nem utolsó sorban Vaskó Dominikra, akinek sajnos az év végi helyezése a folyamatos technikai hibák miatt nem tükrözi valós képességeit. Jövőre, ha műszaki problémáktól mentesen minden futamon végig fog menni, év végén könnyen a dobogón találhatja magát. Köszönöm a csapatnak az egész éves fáradozást, versenyzőtársaimnak a kiváló versenyeket, segítőinknek pedig, hogy a nehéz pillanatokban is kitartottak mellettünk. Köszönöm a csapat valamennyi Támogatójának, kiemelve a Duna Autó Zrt-t, illetve Ormos István vezérigazgató urat, nélkülük nem sikerülhetett volna. Köszönöm azoknak, akik

    Rallycross

  • 2013.07.10.
    számunkra nagyon pozitív volt, hogy ha nem is teltház, de tömött lelátók előtt versenyezhettünk, végre több ezren láthatták, milyen izgalmas egy ilyen márkakupa. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A csapat egy másik csapattól bérelt autót a hétvégére, és Gábornak két fél órás szabadedzése volt, hogy megis- merkedjen egy újabb autóval. Bár a kupás autók alkatrészileg egyformák, mindegyik más picit. Ezek a külön- bségek nagyon kicsit, és finomhangolással mindből ki lehet hozni ugyanazt a teljesítményt, de kétszer fél óra nagyon kevés ... erre. Ettől függetlenül az autót sikerült jól beállítani. A csapat úgy döntött, hogy Gábor magas profilú gumin edz, azaz több a mintázat a gumin. Ez ugyan lassabb mint a bekopott gumi, hisz nagyobb a kerülete, de jobb felkészülést eredményez az időmérésre, ahol teljesen új gumin kell mért kört futni. Ez a taktikai húzás be is jött, az időmérésen már első gyors körében Gábor olyan időt futott, ami a vetélytár- sak nem tudtak megközelíteni. Mivel egész hétvégére 60-70%-a volt az esőnek, spóroltunk a gumival, hisz ha nem koptatjuk le, a mintázat miatt sokkal jobban tapad majd esőben. Ez 2012-ben már ... , a két sorozat között jelentős az eltérés. Az osztrákok autói jóval újabbak, és 1600-as motorokkal szereltek, 30 lóerővel erősebbek. Ez körönként 2-3 mp eltérést hozott, viszont a mezőnyük vége életveszélyesen lassú és kiszámíthatatlan. A bonyodalmak elk- erülésére, eltolt rajtot szoktak alkalmazni, ám a pálya rövidsége miatt erre itt nem volt lehetőség. Így Gábor az első versenyen közvetlen az osztrákok mögül indult. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Már az első kanyarban gondja akadt egy osztrákkal, aki valamilyen okból Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.03.19.
    . osztályú futamon való részvételre Érvényes: az adott, egy versenyen való részvételre Jogosult: Az a versenyző, aki legalább 1 éve rendelkezik „B” típusú jogosítvánnyal, és a rendezvény helyszínén elvégezett orvosi vizsgálat alapján kiadott egyedi egészségügyi engedéllyel rendelkezik, vagy érvényes sportorvosi igazolást tud bemutatni. 11 Érvényes: minden csoportba tartozó versenyautóra Minden versenyzőnek javasolt körpályás rendezvényen való indulás előtt egy, a GYB által rendezett vagy elfogadott MNASZ edzésen részt venni. 2.9. CSAPATOK Egy csapat a Bajnokság futamain két vagy három ... versenyzőből állhat. A csapattagok közül legalább kettő, csak azonos nevezői licenccel rendelkező nevező versenyzője lehet, a harmadik tag bármely más nevezőhöz tartozhat, de a csapatba történő nevezéséhez saját nevezőjének írásban hozzá kell járulnia. Egy versenyző az adott bajnoki évben akár külső tagként is, csak egy csapat színeiben nevezhető. A csapatba nevezett valamely versenyző személyének megváltoztatása esetén, a csapat a futam csapatversenyében nem vehet részt. Két tagú csapat esetén az év folyamán a harmadik csapattag pótlólagosan felvehető. Csak a rendezvényen résztvevő csapattag nevezhető ... Nevező felelősségi körébe tartozó személyek. o Nevezőhöz tartozó résztvevők, azaz a • versenyzők • csapat vezetői és tagjai o Nevezőhöz tartózó közreműködők o Nevezőhöz tartózó média o Nevezőhöz tartózó vendégek és kísérők • a Rendező felelősségi körébe tartozó személyek: o hivatalos személyek o Rendezőhöz tartozó közreműködők o MNASZ delegáltak o MNASZ és/vagy Rendező által engedélyezett média o Rendezőhöz tartozó vendégek o ideiglenes, vagy állandó, érvényes MNASZ Pályabelépővel rendelkező személyek o nézők, a számukra engedélyezett helyeken. • Állandó versenypályák esetében (pl. Hungaroring) a ... döntést a GYB felülvizsgálhat, és indokolt esetben megváltoztathat. Az ezen okokból visszautasított nevezések esetében a nevezési díj nem kerül visszafizetésre. 5.1.2.1.2 Csapatnevezés Csapatverseny az alábbi kategóriákban kerül kiírásra • összevonva az I. és II. kategóriák • V. kategória • VI. kategória • VII. kategória • VIII. kategória Az I., és II. kategória összevont csapatversenye esetében a csapatba nevezett versenyzők az I. és II. kategória bármely csoportjába vagy géposztályába tartozhatnak. Az V., VI.,VII. vagy VIII. kategóriák esetében az adott csapat tagjai csak azonos kategóriába MNASZ Gyorsasági
  • 2013.03.08.
    pályán tartózkodik. Ez alól kivétel: - rádió kapcsolat a versenyző és a csapat között, - hivatalos időmérő jeladója, és - automata időmérő szerkezet. Az előbb felsoroltak egyike sem lehet kapcsolatban az autó más rendszereivel (kivétel az akkumulátorral, melyhez független kábellel csatlakoztathatóak). Fedélzeti adatrögzítők használata engedélyezett, abban az esetben, ha semmiféle vezetékes vagy vezeték nélküli kapcsolatban nem állnak az autó bármely más rendszerével (kivétel az akkumulátorral, melyhez független kábellel csatlakoztathatóak). Ebbe a meghatározásba tartoznak műszerfal ... alacsonyabbra felszerelni. A lámpákat az autó hossztengelyére nézve szimmetrikusan és azonos keresztsíkban kell elhelyezni. A fent említett két féklámpán kívül, még egy hátrafelé néző piros lámpának kell lennie az autón, ami minimum 20W (maximum 30W) teljesítményű. A lámpát az autó hátulján kell rögzíteni: - A lámpa által megvilágított terület nem haladhatja meg a 2 2 70cm , de 60cm -nél nagyobbnak kell lennie. - A jármű mögül láthatónak kell lennie. - Az autó középvonalában kell lennie. - Az összes edzés, előfutam és döntő alatt bekapcsolva kell lennie. - Működőképesnek kell lennie az autó MNASZ
  • 2013.02.21.
    esetekben, a versenycsapat vezetőjének jelentkeznie kell a versenyirányításban, ha addig még nem léptek vele kapcsolatba. 19 Ha kérik a versenycsapat személyzetének jelenlétét, akkor a versenyigazgató felhatalma- zást ad számukra, hogy egy hivatalos járműben a baleset színhelyére siessenek annak érdekében, hogy, a baleset helyszínén tartózkodó gyorsbeavatkozó csapat vezetőjével felvegyék a kapcsolatot. A versenypályán minden más beavatkozást szigorúan csak a gyorsbeavatkozó szolgálat és a rendezvény hivatalos tisztségviselői végezhetnek. 2.7. ORVOSI SZOLGÁLAT 2.7.1. Általános rendelkezések Az MNASZ
Előző 2 / 2 Következő