Keresés
Találatok száma: 1492022.05.12. 10:00
a Tamásiban rendezett enduro Európa-bajnoki futamon esett ki nagyon bíztató kezdetet követően.„Életem első enduro viadalán rögtön egy erős mezőnyben mutathattam volna meg magam. A meghívásos futamban állhattam volna rajthoz, ám a második kör cross teszten sajnos az egyik kanyarban elcsúsztam, és nekimentem egy pályaszéli karónak, ami beakadt a benzincsövembe, és kitépte az injektorból. Nem tudtam folytatni, holott a harmadik helyen álltam… Így én már akkor túl voltam életem első és legrövidebb enduro Eb-futamán, amikor az igazándiból el sem kezdődött. A történtek ellenére nem vagyok ... elkeseredett, ugyanis legalább volt alkalmam megtapasztalni, milyen is egy ilyen komoly nemzetközi viadalon egy versenyhétvége” – állította Donoven.A Korda Racing csapattulajdonosa szerint versenyzőjének hatalmas pechje volt, de őszintén reméli, hogy legközelebb már a futamon is képes lesz hasonló eredményre, mint most a szabadedzésen. „Igazán kicsi hiányzott ahhoz, hogy Donoven az Eb-mezőnyben is maradandót alkosson. Számára új terepen is bizonyított, és ha csak egy kicsit szerencsésebb, a motor nem sérül meg. Addig igencsak versenyképes volt, így biztos vagyok abban, hogy a megsérült benzincső egy2021.11.02. 14:02
Két párossal érkezett az idén immár harmadik alkalommal megrendezésre kerülő magyar EB futam, a Rally Hungary rajtjához a Korda Racing, a csapat színeit a Volkswagen Polo R5-tel száguldó Turán Frigyes és Bagaméri László, valamint a Ford Fiesta Rally4-gyel versenyző ifjabb Fekete László és Begala Tamás képviselte. A korábbi tervekkel ellentétben itt búcsúzott volna a bajnoki szezontól Vizelli Károly és Nagy Péter is, a pilóta azonban második gyermekét várja ezekben a napokban, így jobbnak látta kihagyni ezt a futamot. Turánék számára a bajnokság szempontjából nem sok tétje volt a Rally ... Hungarynak, a páros azonban így is motiváltan érkezett a szezonzáróra, hiszen az EB értékelés egyik dobogós helyének megcsípését tűzték ki maguk elé célul. Turánéknak végül hamar le kellett mondaniuk arról, hogy egy szép eredménnyel búcsúzzanak az évtől, a rali harmadik gyorsasági szakaszán defektet kaptak, amit jobbnak láttak a pályán kicserélni, így csakhamar az abszolút 50. helyen találták magukat. Ezt követően sem adták fel, folytatták a versenyt, a szombati nap második felében azonban újabb defektet gyűjtöttek be, így számukra itt véget ért az idei bajnoki szezon. Ifjabb Fekete László számára sem ... . Rögtön megragadnám az alkalmat, hogy gratuláljak Hadik Andrásnak, Kertész Krisztiánnak és az egész Hadik Rally Team-nek a magyar bajnoki címhez és az EB mezőny dobogós helyezéséhez! Fekete Laciéknak a szokásosnál is erősebb mezőnyben kellett versenyezniük Nyíregyházán ráadásul az első versenynap hat gyorsasági szakaszából hármat tudtak csak teljesíteni, végül nem sikerült elcsípni a bajnokság harmadik helyét, de a lényeg hogy rendben beértek a célba, amihez szintén gratulálok!”http://facebook.com/kordaracingHU http://www.kordaracing.hu http://youtube.com/kordaracing A Korda Racing együttműködő2021.07.28. 22:56
reménykedtem leginkább. Az hogy második lettem, és döntőben Tominak ott loholtam a nyomában az nekem mindenképen nagyon jó volt. Első kvalifikációs futam 4. hely, mi történt a második és a harmadik kvalinál már a második helyen tündököltél. Aztán megint rontottál a helyezéseden. - Szenvedtünk a hétvégén. Rosszul gumiztunk, volt technikai hibánk, volt önfejűségem. Nem hallgattam mindenben a csapatra, pedig kellett volna. Igazából szépen összeraktuk, hogy megnehezítsük a saját dolgunkat. A cél nekem az, hogy az EB-n jól szerepeljek. az EB az nem lesz, ami volt lengyelben vagy kakucson, hogy ... rajtom sikerült a legjobban, próbáltam tartani Kárai Tominak a tempóját, amit úgy gondolok, hogy sikerült. A Joker körön én a Fair Play jegyében versenyzek mindig, amennyire csak lehet. Egyszerre értünk a kivezetőre, elvileg annak van elsőbbsége, aki a fő nyomon megy ezért igazából megjátszhattam volna azt, hogy kiengedem az autót - természetesen kontakt lett volna - Tomi sem az a megijedős fajta, hogy nem veszi el. Törünk, zúzunk, aztán bármi lehet. Az EB ezt így csinálom az OB-n biztos, hogy nem. Az nekem nem tetszett volna úgy nyerni. Erőből szeretném a Tomit megverni, és szerintem fog is2020.11.25. 11:41
A 2020-as rali-Eb utolsó helyszínén, a Kanári-szigeteken zárul az idei versenyszezon Vogel Adriennek és Notheisz Ivettnek. A Roger Racing Team ralipárosa az ERC3-as kategória ötödik helyéről, a női kategóriát vezetve készül az utolsó fordulóra. A Las Palmas de Gran Canaria környékére szervezett verseny sajátossága a lejtők és emelkedők váltakozása a gyorsasági szakaszokon, valamint a részben vulkanikus lávából kialakított aszfalt. A tapadás emiatt jó és állandó, esőben azonban nagyobb az esély a gumiabroncsok kopására. Kevés a lehetőség a kanyarok levágására, így viszonylag törmelékmentesek ... , mert olyanok, mintha ott is gyorsaságin lennénk, azt pedig a gyomrom nem igazán kedveli. De összességében természetesen nagyon örülünk, hogy itt lehetünk, ez már a harmadik versenyünk idén a rali-Eb öt fordulójából, büszkék vagyunk a csapatra, a támogatókra és a partnereinkre, hogy ebben a nehéz évben ezt össze tudtuk hozni. Igyekszünk minél jobb teljesítménnyel meghálálni a bizalmat” - tette hozzá Notheisz Ivett. A Rally Islas Canarias 17 gyorsasági szakaszból áll, rendhagyó módon már csütörtökön elrajtol a mezőny, és szombaton ér véget a verseny. Összesen 201.79 gyorsasági kilométer, etapokkal2017.08.30. 19:47
átültem egy S1600-as, Seat Motoros Szöcskébe. 2012-ben Magyar Bajnok is lettem ezzel az autóval úgy, hogy teljes évet futottam az EB-n is junior kategóriában. 2016-ban már Super Buggy-val versenyzem. Ez Mitsubishi EVO VI-os motorral volt szerelve. Próbálkoztam még EVO IX. motoros szöcskével, de nem láttam értelmét. Édesapám megvásárolt Thomas Anacleto Super Buggyját, ami az EB mezőny topp három autójában benne volt. Kettő darab Suzuki GSX R 1000-es motor hajtja. Ezzel idáig nagyon jól állok a hazai bajnokságban. 2017-ben jelenleg vezetem Super Buggy kategóriát a Magyar Bajnokságban. Nem ... . Mit szólsz a változásokhoz?- Szerintem nagyon jó irányban halad. Az is jó, hogy legalább valaki normálisan kezeli a pályát. Eszközölnek- e változtatást az autón a dömsödi versenyre?- Nem semmit sem. Marad a jelenlegi beállítás, amivel most a Prerovi Autocross EB-n is indulok, ahol ez az interjú is készül.Végezetül milyen eredménnyel lennél elégedett és mit üzensz a kilátogató szurkolóidnak és a nézőknek?- Nyerni szeretnék minden féle képen. Szerintem nagyon jó versenyzés lesz és ez a nézőknek is kedvezni fog, hogy majd a legközelebbi versenyekre is eljöjjenek és szurkoljanak nekem és a2014.11.03. 15:38
Országos Historic Ralibajnokság 5-6. futamMecsek Rali, október 17–18, Pilisvörösvár Rali, október 25.A Mecsek Ralin a historic Eb-mezőnyével mérkőzhettek meg a magyar versenyzők, míg egy héttel később, az elmaradt Budapest Rali helyett a Pilisvörösvár Ralin gyűjthettek bajnoki pontokat.A Mecsek Ralin 16 magyar páros állt rajthoz. A historic mezőnyben a Wirtmann–Barna kettős volt a leggyorsabb az Eb-n használt C korcsoportos Ford Escort Mk I-essel. „Nekünk az Eb negyedik hely volt a tét, amit sikerült megszereznünk. Egész héten nagyon beteg voltam, örülök, hogy egyáltalán célba értünk2014.10.13. 12:22
Gaál József negyvenéves jubileumot ünnepel a Mecsek RalinNegyven évvel ezelőtt, 1974-ben kezdett versenyezni Gaál József, aki kisebb-nagyobb megszakítással az elmúlt négy évtizedet a nemzetközi és hazai versenypályákon töltötte. Az ünneplésre pedig mi sem lehetne jobb alkalom, mint a historic Eb-futam, a Mecsek Rali, ahol ezúttal is fia, Gaál Ádám navigál neki, az Opel Ascona B 1900-ban.„Nagyon szeretem a Mecsek Ralit. A hetvenes években, amikor elkezdtem versenyezni, a pécsi verseny volt a Rali. Sokat indultam itt hegyiversenyen is. Jók a pályák, szakértő a közönség, mi kell2014.07.03. 14:01
Egy sikeres Matschenbergi Offroad Arenás Autocross Európa Bajnoki futamon vagy túl. Nincs idő pihenésre, hisz a hétvégén ismét versenyautóba ülsz, mégpedig a Nova Pakában megrendezendő Autocross EB-n.A Pálya 930 méter hosszú, a rajtrács 20 méter széles. A Versenypálya 10-18 méter széles. Itt kell majd megküzdened a kategóriatársaiddal.- Nagyon nehéz a pálya, talán a legnehezebb vonalvezetés az EB pályái közül, ezenkívül az eddigi legtöbb induló áll rajthoz a hétvégi futamon. A Touring AX mezőnye nevezések alapján 22 autóból fog állni.Miképp pihensz vagy készülsz rá a hétvégi versenyre2014.04.29. 15:55
Május elsején egy Salakmotor Páros Európa Bajnoki Elődöntő futam részese, indulója leszel. A Magosi Team tagjaként, milyen versenyzői múlttal rendelkezel? - 1988-ban kezdtem a Tisza Volánnál. Háromszoros Junior Világbajnoki döntős voltam. Magyar, Szlovák, Argentin bajnok vagyok.Számos nemzetközi versenyen sikerült az évek során győzedelmeskedtem. Senyei Gyuri vezetésével, Lengyelországban, Pillába a magyar párosként Tabaka Józseffel, a páros EB - döntőn a előkelő második helyét sikerült megszerezni, valami csoda folytán kiharcolni. Egy ilyen viadalra, miképpen készülsz2014.03.26. 13:39
Mit jelent számodra a Gyorsulás mint sport?- A tökéletes ön és sajátverenytechnika / autó ismeret, adrenalin, motiváció, koncentráltság, kitartás, sikeresség fogalmait. Gyorsaság, koncentráció, tökéletesség pár másodperc, az időegység töredéke alatt. Technikai sportágat ahol ha lassabb is az autód, de te jó vagy akkor bárkit, bármikor megverhetsz. Nyerhetsz itt amatőr és profi bajnokságot, összetettet, EB-t, King of Europe-t...bármit amire készen állsz! Én már megcsináltam ebből sok mindent a Dragracing és MNASZ szervezés alatt.Milyen érzés tölt el közvetlen a rajtban?- Adrenalin bomba ... DCS edition, 2003-as.2.3 Stroker, GT35R turbó, 2 bár turbó nyomás, 1350cc-s befecskendezők, E85 üzemanyag közel 700LE.201 méteren 6,6sec alatt van és 175KM/h-val, 402 méteren 10.02sec és 220km/h-t tudott 2013-ban.2014-ben 9.99-et fog menni az autó, velem együtt, de még a 10.01-et és a 10.00-át is meg szeretném csinálni versenyen :-)))))) (Bubka style)AWD P4-es profi kategóriában versenyzek az autóval, nyertem már amatőr kategória összetett bajnokságot, profi kategória összetett bajnokságot, King of Europe kategória EB-t, EESLC AWD under 12 sec kategória EB-t, második voltam MNASZ/Dragracing2013.11.12. 23:34
Kedves Krisz!Fiatal korod ellenére óriási dolog az EB bajnoki cím, de mi is vezetett idáig? Merre jártál, milyen autós szakágakban, mire idáig eljutottál? - Kis Sándor tanácsára választottam az autocross-t, mert azt mondta ha laza talajon akarok versenyezni akkor, a lépcsőket ki kell járnom. Autocross, rallycross vagy a tereprali lehet, az ahol a gokarthoz hasonlóan gyakorolni tudom a jellegzetes fogásokat. Amúgy volt egy verseny gokartom is gyerekkoromban, de én quadozni akartam (Krisz édesapja többszörös magyar bajnok ebben a szakágban). A quadot túl veszélyesnek tartotta a családom ... , terepjáróztunk is a környék dimes-dombos vidékein. 2008-ban indultam először a junior kategóriában itthon, nem voltunk sokan, sikerült megnyernem a bajnoki címet. Már első évben elindultam Nyirádon az EB-n, ahol viszont húsz feletti induló volt a mezőnyben a junior kategóriában. Az első két versenyen csak 7-8. hely lett, de Secovcében már dobogón álltam. Itt fogalmazódott meg bennem először, hogy komolyan kellene venni az Európa bajnoki sorozatot. 2009-ben jöttek az eredmények, akkor éreztem, hogy az álom lehet valóság, megszerezni az év végi első helyet. Ez sikerült is, és 2009-ben nehezebben, de meg is ... , és Krisz az egész év tekintetében egy pillanatra sem engedi ki a kezéből a vezetést?! Pedig pontosan ez történt.Cunewaldében ugyan becsúszott egy kis hiba a tervbe, és a top4-ből ezúttal egy 5. hely lett, de utána Nova pakai 3. és Franciaországi 2. helyének köszönhetően Krisz hamar meglépett a többiektől a pontversenyben, így hazai, Nyirádi futamára is az Eb abszolút éllovasaként érkezett. Nyirádon pedig olyan euforikus élménnyel ajándékozta meg hazai közönségét, hogy a helyszínen levők ezek után akkor is boldog évet zárnának, ha idén elmaradna a karácsony! Krisz a verseny első napján nem ... , Franciaországban lehetősége nyílt bebiztosítani év végi elsőségét. Hogy mi kellett hozzá? Hát persze, hogy egy top4! Csak még egy utolsó, és megvan az áhított cél, a felnőtt Eb-cím. Nem volt könnyű, brutálisan nehéz volt, de Krisz megcsinálta! A B-döntőből feljutva, az A-döntőben ötöt előzve megkaparintotta a 4. helyet, feltéve ezzel a koronát egész éves szereplésére. Így Maggiorában már egy tét nélküli jutalomjáték következhetett, ahol bár a buggy most nem ment úgy, mint szokott, de Krisz nagyot küzdve így is feljutott a B-döntőbe az A-ba, amivel a magyar csapat év végi 2. helyéhez nagyban hozzájárult a ... kenőanyagokat használjuk a versenyautóban, Bódisétól kapjuk a kipufogóinkat, az Öhlins gátlókban a Déczi Suspension segít. A tisztán látásomat az Oakley szemüvegek garantálják, míg a csapat frissességét az Oxxo energiaital család. Ha éhesek vagyunk akkor a váci Rubra Art&Lounge étteremben szoktunk enni. Az edzőm Pap Laci mellett Krasznai Tamás és Keszter Gyuri biztosítja az autó felkészítését.Fontos kiemelnem a családom támogatását, a barátnőmét Fridáét.Képek 2013 Nyirád EB- Hajósi Miklós - Szalay Iván -www.hajoka.hu2013.09.27. 23:22
legerősebb tartományban tartsam a fordulatszámot váltások után hogy az autóm a leggyorsabb legyen.Ebben az évben nyertem East European Street Legal Car under 12sec AWD (EESLC) EB1. helyet esőben, nyertem a verseny kategóriáimat amiben elindultam az évben, de a legnagyobb verseny Dragracing Kiskunlacháza volt, ahol King of Europe EB-n is első lettem a kategóriámban úgy, hogy csak 5.-ként qualifikáltam és 4db Porsche 997 biturbo volt előttem, melyeket az egyenes kieséses szakaszban, lerajtolva, reakció időben megvertem. Fapuma vs. piros 997 Turbo EB 4-bejutás http://www.youtube.com ... /watch?v=OA0KsLGBahs Fapuma vs. Audi S3 EB döntőbe jutás http://www.youtube.com/watch?v=2fPHfFMMVXA Az eEB döntőben is gyorsabb volt a Porsche mint az Evóm, de lerajtoltam és én értem be elsőnek. Óriási élmény volt esélytelenként elverni mindenkit a kategóriámban, de mindig ott találom magam a nagy feladatok előtt és megpróbálom mindet megoldani, általában sikerül is.Fapuma vs Porsche EB döntő http://www.youtube.com/watch?v=OU4tf62ZQNAFapuma vs. fehér 997 Turbo OB döntő http://www.youtube.com/watch?v=G0ubQjiV8hY2009 évvégén még jutalomként vezethettem Kohári Zoli Dodge ... Viperét, ahol életemben először vezettem automata váltós autót is és hátsókerék hajtásút is egyben, először, gyorsulási versenyen. Innen a sok zrika a videóban és Zoli aggódó tekintete és öröme amikor végigértünk probléma nélkül. (Persze nem nyomtam észnélkül, így is élmény volt).http://www.youtube.com/watch?v=ANxVZOH-Ir8King of Europe AWD under 12 EB 1.hely 2009 EESLC SSAWD EB 1.hely 2009 Dragracing OB S5 AWD 1.hely 2009 Dragracing sorozat S5 AWD 1.hely 2009 Fertőszentmiklós Autó6000 1.hely 2009 Kunmadaras S5 AWD 1.hely 2009 Kohári Zoli Toyota Celica elleni győzelem ... kerekezni a Poloval Kiskunlacházán Dragracin EB futamon a superfinale döntőben. Nagyszerű csapatuk volt, beültem és csak a versenyzésre kellett koncentrálnom. Köszi mindenkinek itt is.http://youtu.be/I3FLdjPMaFI2011-ben az Evó 11.2 másodpercet tudott 402 méteren az utolsó versenyen.Csak pár versenyen indultam, kategória második és kategória harmadik is lettem Kunmadarason és Kiskunlacházán P4-ben.2012Ebben az évben Profi P4 kategóriában is megnyertem mindent ahol elindultam.Az autóval itt mentem először 10-es időt évelején. Itt vált versenyautóvá, mert kipakoltuk az utcai belsejét, klímát, és2013.08.15.
2013.08.01. 11:04
Tisztelt Sporttársak! Ezúton tájékoztatjuk a szakágunkban érdekelt versenyzőket, hogy a 2013-as Mecsek Rallye megrendezése körül minden adminisztratív körülmény tisztázódott, így az RSB és IB döntéseinek értelmében az alábbi konstrukcióban kerül a 2013.évi Országos Rally Bajnokság záró futama lebonyolításra:1. A 47. Mecsek Rallye időpontja: 2013. november 8-9.2. A 47.Mecsek Rallye keretében az alábbi versenyek kerülnek lebonyolításra: Histo EB + ORB + R2 / CEZ Rallye +CEZ Historic Rallye3. A teljes körű rendezői licenc birtokosa (81/2013 Intéző Bizottsági határozat): a Pécsi Sport Nonprofit2013.07.19.
2013.05.27.
2013.05.09.
2013.05.06.
2013.01.10. 11:08
EB-t a háttérből végig asszisztáltam, más elképzeléseim nem voltak az autósporttal kapcsolatban, de a sors közbeszólt. Nehéz volt egy profi navigátor után minden tapasztalat és ismeret nélkül beülni, és helytállni, de a mélyvízbe dobás megtette a hatását, az első verseny után beleszerettem ebbe az adrenalin bombába…A másik két versenyre már én neveztem, Karcsi nem akart indulni, mert az autó még nem volt 100 %-os. De elindultunk, és az év végén átvettük az éves versenyért a harmadik helyezettnek járó kupát. Nagyon várom a 2013 évet, hogy az idei versenyeken kívül az EB-n is induljunk, az2012.12.23. 12:09
MNASZ 2013.évi előzetes versenynaptár tervezete2013. 04.05-07. Eger Rallye 2013 ZT+ORB+R2+Histo Eger Laroco MSE2013. 05.10-12. Miskolc Rally ORB+R2+Histo Miskolc D-Moto kft.2013. 06.01-02. Bükfürdő Rallye 2013 ORB+R2 Bükfürdő Marco Racing Team kft.2013. 07.12-14. Veszprém Rallye 2013 ORB+R2 Veszprém Laroco MSE2013. 08.24-25. Baranya Kupa 2013 R2+Histo Komló Marco Racing Team kft.2013. 09.06-07. Kassa Rallye 2013 ORB + ZT Kassa (SK) Laroco MSE2013. 10.04-06. Budapest Rallye ORB Budapest Rallye szakág2013. 11.07-09. 48.Mecsek Rallye Histo EB+ORB Pécs J-Group Fotoprint Hungary kft A