kategóriában a legnagyobb ellenfelének, a Honda Civic-kel rajthoz álló Csirmaz Brúnónak. Az összes néző bíztatta Brúnót, aki őrült tempót diktált és egy másodpercre sem vette le lábát a gázpedálról. Sajnos a bravúr nem sikerült, de egy ilyen kemény ellenfél mellett szépen csillog az ezüst is… Hihetetlen jó időt futott az ebben a kategóriában debütáló Varga Mátyás is Ford Fiestájával, mely ezen a hétvégén az 5. helyre lett elég.A SuperTouringcars -2000 kategória dobogósai:Roman Castoral (CZE)Csirmaz Brúnó (HUN)Kádár Patrik (HUN)Óriási küzdelem zajlott a jóbarátok: Tóth Attila, Tajmel Tibor és Csendes ... Zsolt között is a SuperTouringcars +2000 kategóriában is, akiket Nagy Róbert szorongatott meg többször is az előfutamok során. Sokan aggódtak Csendes Zsoltért az előfutamok alatt, attól tartva, hogy az Ascona megmakacsolta magát. Szerencsére csak a turbócső viccelte meg őket és a döntő futamra már nem volt semmi gond. A hétvége legjobbja az a Tóth Attila lett, aki úgy csinált helyet magának az egyik előfutam alatt, hogy az autó jobb oldala hozzásimult Tajmel Tibi BMW-jéhez, míg a másik oldal két kereke finoman felmászott Kádár Patrik Hondájára…A SuperTouringcars +2000 kategória dobogósai:Tóth
Keresés
Találatok száma: 26- 2014.05.04. 11:35Racing.hu: Miskolcon elkezdődött az évad március végén, de ti nem voltatok ott. Miért kezditek később a 2014-es évet? Tajmel Tibor: Az az igazság, hogy nem tervezünk teljes évet menni a Rallye2-ben. Szívem szerint továbbra is a túrában versenyeznék, azt az időm és az anyagi lehetőségeim is jobban megengedik, mint a Rallye2-t. Ezért a Rallye2-ben a 2013-as évhez hasonlóan, csak egy-egy versenyen szeretnék rajthoz állni. A Miskolc Rallye-ra sajnos sem az autó, sem az anyagi lehetőségeink nem álltak össze. Mint köztudott a BMW-ről egy Evo VI-os Mitsubishire váltottunk, ezért nem is voltam ... nagyon szomorú a kihagyott futam miatt, mert az összkerék-hajtás előnyei leginkább murván mutatkoznak meg és az új autónkat leginkább murván szerettem volna kipróbálni. Erre pedig remek alkalom nyílik a Bükfürdő Rallye-n. Racing.hu: Így van és látható is a nevezésetek a bükki listán. Elég sokat „túristáskodtál” pályafutásod során, a túrában pedig nem igazán van lehetőség murván autózni. Milyen a viszonyod a murvával? Tajmel Tibor: Régen szerettem bár nem mondhatom, hogy sokat, de mentem már murván, van rajta megfelelő tapasztalatom. A VFTS-emmel, az Opel Asconával is indultunk laza ... talajon, nem is végeztünk rossz helyen, a csúszkálós stílusomhoz pedig kifejezetten passzolnak a murvás szakaszok. Talán még jobban is élvezem rajtuk a versenyzést, csak hát az autót sajnálom mindig. Racing.hu: Bükfürdő híres a jó minőségű murvás pályáiról. Ez gondolom örömmel tölt el…Tajmel Tibor: Pont ezért szavaztunk erre a versenyre! Egy Veszprém Rallye-n valószínűleg kevésbé szeretnék menni, mint Bükfürdőn. Ez most hibátlan lehetőség lesz a Mitsubishink kipróbálására. Ha nem esik az eső, akkor gyakorlatilag aszfalt minőségűek a pályák. Volt egy olyan év, amikor vizes utakon kellett mennünk ... , akkor volt egy kis sár, de úgy is jó volt.Racing.hu: És mennyire jönnek be neked ezek a kizárólag Bükfürdőre jellemző stílusú gyorsaságik? Tajmel Tibor: Jobban örülnék neki, ha némileg technikásabbak lennének a pályák, és hosszabb, tempósabb, elnyújtott kanyarokkal lennének megfűszerezve a szakaszok. Egy jó féktáv megtalálása, majd a derékszögű kanyar teljesítése nem mondom, hogy olyan egyszerű vagy kicsi feladat lenne, de nem igényel akkora figyelmet. Én a kanyarból kanyarba áteséses tempós szakaszokat jobban kedvelem, de hát most nem ez lesz műsoron, a feladat adott ezt kell majd jól ... megoldani, itt kell jól menni és ennyi. Racing.hu: Számotokra egy majdnem teljesen új technikával jöttök Bükfürdőre. Mennyi tapasztalatot, kilométert sikerült már gyűjtened az Evo VI-al?Tajmel Tibor: Igazából eddig egyedül a Mafi emlékversenyen mentünk vele, ott az abszolút második helyen álltunk, amikor az utolsó gyorson kifogyott az üzemanyagunk. Tapasztalatszerzésnek jó volt az a verseny. Racing.hu: Viszont úgy tudom adódott egy kis nehézségetek is a bükfürdői rajthoz állásotokat illetően.Tajmel Tibor: Így van. Sajnos különböző jogi problémák miatt némileg elbizonytalanodtam abban, hogy Nincs könnyű helyzetben Tajmel Tibi a Bükfürdő Rallye előtt, hiszen a téli szünetben BMW-ről Mitsubishire váltó versenyző büki indulása a zöld asztalnál került veszélybe, de ő ettől függetlenül szeretne ott lenni a versenyen. Az új autóján, a murvához fűződő viszonyán és a bükfürdői tervein kívül erről a helyzetről is beszélt a Racing.hu-nak a közönség kedvenc pilóta. Tajmel Tibor Bükfürdő Rallye Tajmel Tibor Csendes Zsolt
- 2013.09.10. 15:43erre az egész napos RENDEZVÉNYRE! Üdvözlettel Faragó Richárd!Tajmel Tibor:- Számomra azt jelenti, hogy megpróbálunk átadni valamit abból az érzésből, amit mi érzünk a versenyautóban! És persze akik lehet, hogy soha nem tudnak versenyautóba ülni, azoknak is egy lehetőséget adunk! Az ilyen rendezvényen nem érdekel senkit a stopper, csak keresztbe megyünk!Köszönöm szépen!Találkozunk szeptember 14-én reggel 10 órakor, Kecskeméten a Latyak Ringen a Metro Áruház mögött!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Latyak Asi Balogh János Faragó Richárd Balázs Öcsi Tajmel Tibor Jozef Béres Jozef Béres sen. Turi TamásLatyak Ring
- 2013.08.21.
- 2013.06.13.
- 2013.01.12. 17:21igencsak látványosan közlekedő kis csapatot, akik kivétel nélkül 300 lóerő feletti, RWD-s, nagyszöges gumikkal felszerelt autóval állnak majd rajthoz. Páhi Csaba, Sipos Zoltán és Tajmel Tibor mellett jómagam is szerepelek ebben a kis társaságban és bízok benne, hogy feledhetetlen pillanatokat szerzünk majd a szurkolóknak. A román bajnokságban egyébként nem szerepel RWD-s autó, ezért (is) különösen szeretik a hátul hajtó versenyautókat. Az érdeklődőknek egyébként javasolt a pályák alapos feltérképezése, mivel kevés lesz a parkolóhely, várhatóan sokat kell majd gyalogolni, de mindenhol garantáltan