Keresés

Találatok száma: 26
Előző 1 / 2 Következő
  • 2016.06.01. 10:00
    kategóriában a legnagyobb ellenfelének, a Honda Civic-kel rajthoz álló Csirmaz Brúnónak. Az összes néző bíztatta Brúnót, aki őrült tempót diktált és egy másodpercre sem vette le lábát a gázpedálról. Sajnos a bravúr nem sikerült, de egy ilyen kemény ellenfél mellett szépen csillog az ezüst is… Hihetetlen jó időt futott az ebben a kategóriában debütáló Varga Mátyás is Ford Fiestájával, mely ezen a hétvégén az 5. helyre lett elég.A SuperTouringcars -2000 kategória dobogósai:Roman Castoral (CZE)Csirmaz Brúnó (HUN)Kádár Patrik (HUN)Óriási küzdelem zajlott a jóbarátok: Tóth Attila, Tajmel Tibor és Csendes ... Zsolt között is a SuperTouringcars +2000 kategóriában is, akiket Nagy Róbert szorongatott meg többször is az előfutamok során. Sokan aggódtak Csendes Zsoltért az előfutamok alatt, attól tartva, hogy az Ascona megmakacsolta magát. Szerencsére csak a turbócső viccelte meg őket és a döntő futamra már nem volt semmi gond. A hétvége legjobbja az a Tóth Attila lett, aki úgy csinált helyet magának az egyik előfutam alatt, hogy az autó jobb oldala hozzásimult Tajmel Tibi BMW-jéhez, míg a másik oldal két kereke finoman felmászott Kádár Patrik Hondájára…A SuperTouringcars +2000 kategória dobogósai:Tóth

    Rallycross

  • 2014.05.04. 11:35
    Racing.hu: Miskolcon elkezdődött az évad március végén, de ti nem voltatok ott. Miért kezditek később a 2014-es évet? Tajmel Tibor: Az az igazság, hogy nem tervezünk teljes évet menni a Rallye2-ben. Szívem szerint továbbra is a túrában versenyeznék, azt az időm és az anyagi lehetőségeim is jobban megengedik, mint a Rallye2-t. Ezért a Rallye2-ben a 2013-as évhez hasonlóan, csak egy-egy versenyen szeretnék rajthoz állni. A Miskolc Rallye-ra sajnos sem az autó, sem az anyagi lehetőségeink nem álltak össze. Mint köztudott a BMW-ről egy Evo VI-os Mitsubishire váltottunk, ezért nem is voltam ... nagyon szomorú a kihagyott futam miatt, mert az összkerék-hajtás előnyei leginkább murván mutatkoznak meg és az új autónkat leginkább murván szerettem volna kipróbálni. Erre pedig remek alkalom nyílik a Bükfürdő Rallye-n. Racing.hu: Így van és látható is a nevezésetek a bükki listán. Elég sokat „túristáskodtál” pályafutásod során, a túrában pedig nem igazán van lehetőség murván autózni. Milyen a viszonyod a murvával? Tajmel Tibor: Régen szerettem bár nem mondhatom, hogy sokat, de mentem már murván, van rajta megfelelő tapasztalatom. A VFTS-emmel, az Opel Asconával is indultunk laza ... talajon, nem is végeztünk rossz helyen, a csúszkálós stílusomhoz pedig kifejezetten passzolnak a murvás szakaszok. Talán még jobban is élvezem rajtuk a versenyzést, csak hát az autót sajnálom mindig. Racing.hu: Bükfürdő híres a jó minőségű murvás pályáiról. Ez gondolom örömmel tölt el…Tajmel Tibor: Pont ezért szavaztunk erre a versenyre! Egy Veszprém Rallye-n valószínűleg kevésbé szeretnék menni, mint Bükfürdőn. Ez most hibátlan lehetőség lesz a Mitsubishink kipróbálására. Ha nem esik az eső, akkor gyakorlatilag aszfalt minőségűek a pályák. Volt egy olyan év, amikor vizes utakon kellett mennünk ... , akkor volt egy kis sár, de úgy is jó volt.Racing.hu: És mennyire jönnek be neked ezek a kizárólag Bükfürdőre jellemző stílusú gyorsaságik? Tajmel Tibor: Jobban örülnék neki, ha némileg technikásabbak lennének a pályák, és hosszabb, tempósabb, elnyújtott kanyarokkal lennének megfűszerezve a szakaszok. Egy jó féktáv megtalálása, majd a derékszögű kanyar teljesítése nem mondom, hogy olyan egyszerű vagy kicsi feladat lenne, de nem igényel akkora figyelmet. Én a kanyarból kanyarba áteséses tempós szakaszokat jobban kedvelem, de hát most nem ez lesz műsoron, a feladat adott ezt kell majd jól ... megoldani, itt kell jól menni és ennyi. Racing.hu: Számotokra egy majdnem teljesen új technikával jöttök Bükfürdőre. Mennyi tapasztalatot, kilométert sikerült már gyűjtened az Evo VI-al?Tajmel Tibor: Igazából eddig egyedül a Mafi emlékversenyen mentünk vele, ott az abszolút második helyen álltunk, amikor az utolsó gyorson kifogyott az üzemanyagunk. Tapasztalatszerzésnek jó volt az a verseny. Racing.hu: Viszont úgy tudom adódott egy kis nehézségetek is a bükfürdői rajthoz állásotokat illetően.Tajmel Tibor: Így van. Sajnos különböző jogi problémák miatt némileg elbizonytalanodtam abban, hogy Nincs könnyű helyzetben Tajmel Tibi a Bükfürdő Rallye előtt, hiszen a téli szünetben BMW-ről Mitsubishire váltó versenyző büki indulása a zöld asztalnál került veszélybe, de ő ettől függetlenül szeretne ott lenni a versenyen. Az új autóján, a murvához fűződő viszonyán és a bükfürdői tervein kívül erről a helyzetről is beszélt a Racing.hu-nak a közönség kedvenc pilóta. Tajmel Tibor Bükfürdő Rallye Tajmel Tibor Csendes Zsolt

    Rallye2

  • 2013.09.10. 15:43
    erre az egész napos RENDEZVÉNYRE! Üdvözlettel Faragó Richárd!Tajmel Tibor:- Számomra azt jelenti, hogy megpróbálunk átadni valamit abból az érzésből, amit mi érzünk a versenyautóban! És persze akik lehet, hogy soha nem tudnak versenyautóba ülni, azoknak is egy lehetőséget adunk! Az ilyen rendezvényen nem érdekel senkit a stopper, csak keresztbe megyünk!Köszönöm szépen!Találkozunk szeptember 14-én reggel 10 órakor, Kecskeméten a Latyak Ringen a Metro Áruház mögött!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Latyak Asi Balogh János Faragó Richárd Balázs Öcsi Tajmel Tibor Jozef Béres Jozef Béres sen. Turi TamásLatyak Ring
  • 2013.08.21.
    időnkre. Ott annyit kaptam, hogy nem bírtam hazavinni. A tatabányai futamra viszont összeállt minden: jól éreztem magamat a BMW Compaktban, se nekem, se az autónak nem volt melege. A szép eredményhez nagyban hozzájárult a navigátorom, Bakai Renáta, akiben kellemeset csalódtam – maximális volt részéről a hozzáértés és az odafigyelés.” Habár Tóth vihette haza a maximális pontszámot a hétvégi futamról, ez nem befolyásolta a bajnoki állás kimenetelét. Az idei év első bajnoka a Tajmel Tibor-Csendes Zsolt kettős lett. Tajmelék már úgy érkeztek Tatabányára, hogy csak valami hatalmas balszerencse-sorozat ... képest pedig 6 pont. Ilyen érdekes versenyszezonunk még nem volt, sorra csak tizedek illetve másodpercek döntenek a helyezésekről, s úgy gondolom, így lesz ez Vácott is.” Tajmel Tibor mellett még egy bajnokot avathattunk Tatabányán, az A/3 kategóriában, Fábián Ottó személyében. A pilóta kisebbik lányával négy közös versenyükből négyet megnyert a Suzuki Swift Sporttal, egyedül a MIDEX Salgó Rally-n kellett Dorottyát helyettesítenie édesapjának, akkor egy méretes bukás lett a vége a versenynek – igaz, nem a beugró navigátor hibájából. „ Tatabánya kihagyhatatlan volt számomra, hiszen ez az egyik ... eredménynek, de az abszolút értékelésben szeretnénk előrébb lépni, és bízom benne, hogy erre lesz is majd alkalom.” Igazi meglepetést okozott Tóth Attila azzal, hogy megnyerte a H/3 kategóriát a IV. CYEB Tatabánya Rallyen. A pilótának ez volt a második futama a 2013-as szezonban, bár igaz, nem számít újoncnak az RTE mezőnyében. „Tatabánya hazai pályának számít nekem, többször is mentem már ezeken a gyorsasági szakaszon, így mondhatjuk, hogy egy tetemes fölénnyel indultam itt el a többiekhez képest. Kicsit tartottam Tajmel Tibitől és Kun Gabitól, mivel a XIII. GARMIN Rallyen jelentősen rávertek a mi ... folytán bukhatják el a H/3-as kategória bajnoki címét, így leginkább a nézőknek autózva teljesítették a versenytávot. Tibor alkalmi navigátort hozott a versenyre, Könyvesi Gábor életében először diktálta az itinert, de még így is sikerült megszerezniük a kategória második helyét, ami bőven elegendő volt ahhoz, hogy bebiztosítsák újabb bajnoki címüket. A H/2 kategória igazi házibajnoksággá alakult, hiszen az Uri testvérpár valamint a Papp-Papp duó folyamatos adok-kapokja jellemzi az idei esztendőt. A tatabányai versenyhétvégén ezúttal Uri Gergő örülhetett a legjobban, hiszen ahogy a lábatlani Rallye Tatabánya Rally
  • Tajmel Tibor
  • Tajmel Tibor
  • Tajmel Tibor
  • Tajmel Tibor
  • Tajmel Tibor
  • 2013.06.13.
    Ellenfelekből versenyzőtársak MARICSEK RACING TEAM – MIDEX Salgó Rallye 2013 Borbás Szabolcs – Demjén Gábor, Mitsubishi Lancer Evo VII Ózdon visszatért Borbás Szabolcs önbizalma. A Maricsek Racing Team pilótája a borsodi futamon a 6. helyre kormányozta be a Mitsubishi Lancer Evo VII versenyautóját, Salgótarjánban pedig tovább szeretném gyarapítani sikereinek sorát. Terveink megvalósításában azonban Kiss Roland helyett Demjén Gábor fogja segíteni Szabolcsot a MIDEX Salgó Rallye 2013 rendezvényen. A navigátor két év szünet, idén tért vissza a rallyhoz és egy hónappal ezelőtt, Tajmel Tibor Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.01.12. 17:21
    igencsak látványosan közlekedő kis csapatot, akik kivétel nélkül 300 lóerő feletti, RWD-s, nagyszöges gumikkal felszerelt autóval állnak majd rajthoz. Páhi Csaba, Sipos Zoltán és Tajmel Tibor mellett jómagam is szerepelek ebben a kis társaságban és bízok benne, hogy feledhetetlen pillanatokat szerzünk majd a szurkolóknak. A román bajnokságban egyébként nem szerepel RWD-s autó, ezért (is) különösen szeretik a hátul hajtó versenyautókat. Az érdeklődőknek egyébként javasolt a pályák alapos feltérképezése, mivel kevés lesz a parkolóhely, várhatóan sokat kell majd gyalogolni, de mindenhol garantáltan

    Kovászna hórallye

Előző 1 / 2 Következő