Keresés

Találatok száma: 473
Előző 3 / 24 Következő
  • 2023.10.10. 00:29
    eredményemről az életben. Bocsánat, talán 12 évesen a nyíregyházi Móra focitorna után, amikor legjobb kapus lettem megkérdeztek - talán meg is jelent az iskolai újságban!Pontosan ezért választottuk ezt a versenyt! A bajnokságért ment több, mint öt páros; a legnehezebb versenye volt az évnek (kétnapos volt a rendezvény, és nem csak egy darab pár km-es szakaszt kellett az első napon teljesíteni). Tehát semmiképp sem tűnt úgy, hogy ezt majd most jól elspórolja mindenki. Tökéletes kihívásnak ígérkezett, olyan klasszikus pályákkal, amiken utoljára konkrétan 8-10 évesen jártam nézőként 1997-1999 között ... töltöm, és alapvetően a Rally nem szerves része az életemnek (legalábbis eddig), így a klasszikus csibész pályajárások nekem kiestek. Cserébe könyörtelenül próbálom kihasználni az Informatikában eltöltött 10+ év - nem csak - munkatapasztalatát.10 éves korom óta játszok minden Rallys játékkal és bő 18 éve rúgom a szimulátort (Richard Burns Rally, www.rallysimfans.hu), ami 30.000 megtett verseny kilométert jelent, és e mellett éves szinten 30-50.000 km-t kell levezessek forgalomban.Így a mellett, hogy Hibjánék pár évvel ezelőtti belsőjét tanulmányoztam, meghúztuk a "váratlant" és az Assetto Corsa ... nevű szimulátorban jártuk be Bükkszentlászlót és Bükkszentkeresztet is Mátéval.Még fel is írtuk Discordon! (videóhíváson, miközben ment a játék)Sajnos ez nem tűnt utólag jó ötletnek. Mármint segített nekem tájékozódni, de pont annyira volt más élőben, hogy ez most csak összezavart. Királdon pl. segített.Mályinkát pedig videóról néztem meg egyedül ahányszor csak bírtam. Csomósék C2-es futása volt a választott alapanyag. Olyan 80%-ban ugyan azon mentünk, csak nekünk rövidebb volt és volt pár lassítónak csúfolt kitérő.Volt pár apróbb, és egy keményebb kalandunk, de Máté már az első gyorsaságin ... szimpátiával kezet ráztunk, mindent megbeszéltünk és elbúcsúztunk, hogy majd a gépátvételen találkozunk legközelebb Miskolcon. Így is lett! Zseniális csapat, tökéletes autó és őszintén nem tudom mit gondoltak verseny előtt rólam, de ilyen eredményre talán ők sem számítottak… konkrétan felrobbant a szervizünk, és mindannyiunk telefonkészüléke még napokkal az esemény után is. Így kell érkezni, ez a Rally!!Hogyan tovább? Fogalmunk sincs. Ez egy pénz sport, az pedig nem lett több ezzel a helyezéssel, sőt. Van pár barát, aki segít de az mind inkább szóbeli, érdeklődésbeli. Az eddigi pályafutásomat a Zseb nevű ... mikor kell pisilnem! (azóta nem nagyon beszéltünk ilyesmiről, biztos, hogy lefáradt Ő is, de ez a rendszer így működött!)Támogató, partner, szponzor... Kiknek és mit is köszönhetsz?A Családomnak, páromnak és annak a pár barátnak köszönhetek mindent, ami nem a saját ösztönös akaratosságom eredménye. Ennek a kivonata a https://www.facebook.com/arallystotbalazs oldal!Pár fontos partnert azért kiemelnék!Torda Trans Kft - https://www.tordatrans.hu/Qoodo - https://qoodo.io/Erdős Skin & DesignIlleve Neked is hálásan köszönöm, Hajóka, hogy időt szántál rám! Remélem még találkozunk valahogyan a

    Rally2

  • 2022.02.25. 18:56
    , a többi sporttársaddal együtt. Milyen volt egy bér gokarttal csapatni? Mire volt elég az a pár kör?- Nem volt rossz a bér gokarttal menni, mert fel tudtam térképezni a pálya nyomvonalát, és a határait. Ez a pár kör arra volt elég, hogy megismerjem a féktávokat, valamint hol, mennyire lehet limiten menni az adott kanyarokban.Másnap és harmadnap szabadedzések voltak. Milyen vázzal mentél, és most ki szerelt neked? Miként értékeled ezeket a napokat?- Az eredeti 2021-es Sodi kart vázzal mentem a világbajnokság alatt, ami nekem nagyon tetszett. Horváth Józsi szerelt a versenyen, akivel az egész ... incidens áldozata lettem, ennek következtében vissza estem a mezőny végére, ahonnan csak a 18. helyre tudtam felzárkózni.Szombaton egy bemelegítő edzés és a döntő várt rád, és a szerelődre. Miként abszolváltad azt? Volt-e kalandod?- Volt kalandom bőven mivel a 21. helyről vártam a döntőt, ami élmény dúsan telt, mert rengeteg csatában vettem részt a 21 kör alatt. A sok fáradtság ellenére sikerült a 16. helyen célba érnem. De ezek után előrébb léptem, mivel volt pár versenytársam, akiket megbüntettek, így végül a 12. helyen végeztem, amivel én lettem a legjobb magyar versenyző, a 2021-es

    Gokart

  • 2021.11.21. 11:22
     a legendás Semperit Rallye utódján, ahol eddig csak Ifj. Tóth János és Benik Balázs tudott győzni. Ráadásul mindez a regnáló osztrák bajnok legyőzésével sikerült, egy igazi parázs, adok-kapok csatában, ami még édesebbé teszi a győzelmet.Várkonyi Szabolcs csapatvezető:Bár sajnos nem tudtam a helyszínen lenni, mert a csapat nagyobbik felével Nyirádon voltam az évadzáró versenyen, de nagyon büszke vagyok a srácokra, nagy tettet hajtottak végre egy nehéz versenyen. Úgy gondolom, aki tisztában van a ralival és az erőviszonyokkal, az tudja, milyen Ausztriában legyőzni Simon Wagnert, aki pár ... hete a 3-Stadt Rallye-t is megnyerte Németországban többek között! Ők ketten kimagaslottak a mezőnyből, végig hatalmas tempót diktáltak és felváltva nyerték a gyorsokat. Mindkettőjüknek körülbelül egyformán voltak hátráltató körülmények, Wagneréknak volt egy lassú defektjük pár km-en, míg Kristófék egy körgyorson egy másik versenyző mögött mentek 5-6 km-en. Az utolsó gyorsra 2 mp előnnyel vágtak neki Kristófék és amíg októberben Porecben be kellet érniük a 2. hellyel, most gyakorlatilag egált menve a döntő szakaszon 2,2 mp-el megnyerték a patinás versenyt, megkoronázva ezzel idei nagyszerű
  • 2020.08.14. 10:28
    párhuzamosan részt veszLukács Csucsu Kornél. A királykategóriában indulva, komoly csaták után győzelemmel fejezte be aversenyt Csucsu és sok idő nem volt a pihenésre, hiszen pár nap múlva már a Tagai RacingTechnology csapatával a Citroën C3 R5 versenyautó beállításaival elkezdték a felkészülést aralibajnokság következő futamára, a 26. Miskolc Rallye-ra.„Sokat foglalkoztunk a teszten a beállításokkal.” – mondta elégedetten a bükkszéki kilométerekután a versenyző. „Sikerült egy jó setupot csinálnunk, amivel nagyon gyorsan lehet menni. Kicsitvisszább is kellett a végén állítanunk, hogy biztonságosabban ... mentem pár szakaszon korábban. Apályabejáráson nagyon jó munkát kell végeznünk, hogy gyorsan tudjunk autózni a hétvégén.”A 26. Miskolc Rallye pénteken délután kezdődik a népligeti salakpályás prológgal és szombatonreggeltől estig tartanak a küzdelmek. Összesen 12 gyorsasági szakaszon, 132 versenykilométertmegtéve jutnak el a szerencsések a DVTK Stadion mellett felállított céldobogóig.A Citroën RallyTeam Hungary csapata várja az érdeklődőket a szervizben és a pályák mellett! Köszönjük abiztatást!A csapat partnerei:C Automobil Import Kft., TOTALLHG Kft., CsucsuR5, CHEVIGNON, Autószöv Gyöngyös, Vitex
  • 2018.01.15. 15:23
    vinni.Január és február a versenyautó felkészítésének ideje, márciustól indul a szezonunk, de még bizonytalan, hogy Osztrák vagy Magyar futammal kezdünk - fűzte hozzá PéterNagy várakozással töltött el, hogy végre kipróbálhassam a Hondát versenykörülmények között is. Erre adott alkalmat a Szilveszter Rallye, melyet nagy izgalommal vártam. 1 éve ültem versenyautóban utoljára még az EVO-ban. Az időjárás is változatos körülményeket adott számunkra, így esőben is kipróbálhattuk, hogy viselkedik az autó. Azt kell mondanom, hogy minden várakozásomat felülmúlta ez a pár nap. Pillanatok alatt visszaszoktam és ... élveztem minden percét. Többen kérdezték tőlem, hogy milyen, érzek-e különbséget az előző autókhoz képest? Szerintem minden autó másban jó, más élvezetet nyújt. A szívemhez mégis a Honda áll közelebb, hiszen Hondában ültem először. Ez az autó pedig maga az élmény. A verseny végére pedig sikerült kategória harmadikként beérkeznünk a célba, ami csak hab volt a tortán, mert 5 év után ismét dobogóra állhattunk együtt Petivel, mely méltó befejezése ennek a szuper pár napnak és évnek - zárta gondolatait EdinaPartnereinknek köszönjük az együttműködést: AVANZO-TRADE Kft. – The Body Shop; Ecoffice Technology

    Rally

  • 2017.10.29. 20:44
    mindenhol.A pénteki shakedown-on kétszer mentünk végig, hogy belerázódjunk a versenyzésbe. Ezen az estén két gyorsasági szakaszt kellett teljesítenünk sötétben. Borzasztóan kőfelhordásos volt minden kanyar, ami egyrészt csúszott, másrészt defektveszélyt is jelentett. Mindkettőből kaptunk. Volt egy megforgásunk és egy jobb első defektünk. A nap végen az abszolút 53. helyről vártuk a másnapi megmérettetést.A szombat maga volt egy álom a magunk fajta versenyzőknek. 24, 17, 16 km-es gyorsaságik váltották egymást egész nap. Átvezetett a verseny jó pár igazi mediterrán falun, kaptunk tengerparti ... szerpentint korlát nélkül, szűk erdei ösvényt és másfél kilométer murvát is. Nagyon élveztük minden pillanatát a versenynek.Sajnos az utolsó pár szakaszon az autónk elkezdett füstölni és enni kezdte az olajat.11 liter olajat töltöttünk a motorba, hogy életben tartsuk a verseny végéig. Az utolsó gyorson már 130 fokos vízzel jöttünk le lábujjhegyen.Etapon útban Porec felé,15 kilométerre a céldobogótól (persze korom sötétben) megjött a várt kerregő hang a motorból és ez a verseny feladására kényszerített minket.Nem bántuk meg egyetlen pillanatát sem ennek a fantasztikus hétnek, melyet itt

    Rally

  • 2015.05.21.
    hibák hátráltattak, ami az egész futam során végigkísért. Először a féltengelyünk ment tönkre - a féltengely golyós kosár repedt meg-, amit a szerviz nagyon nehéz munkával, de megcsinált. Az első pár szakasz még jól alakult, a második, harmadik, negyedik helyeken álltunk, pár másodperccel lemaradva az élen autózóktól. Ezért is szomorú, ami utána jött, hiszen ez az eredmény megmutatta, hogy tudtunk volna az élmezőnyben autózni. A második gyorsasági egyik kanyarjában túlcsúsztam és amikor hátramenetet kapcsoltam, szétrobbant a rükverc fogaskereke. Innentől kezdve az egész versenyzésünket a káosz
  • 2015.04.26. 08:57
    Április 24-én egy Hivatalos teszten vettetek részt. Miként is értékelitek ezt a napot?- A szabadedzéseket mindkét pilóta jól teljesítette, kisebb műszaki problémáink voltak melyeket elhárítottunk, és a nap végére megtaláltuk az optimális beállításokat.Ezen a verseny hétvégén jó pár Formula volt autó várható a rajtrácsra, és ebben a mezőnyben szombaton: Magyar János abszolút 2. hely, Pénzes Attila kategória 1. helyen végzett.Gratulálok nekik magam és a csapat nevében!A Magyar Racing Team versenyzői: Magyar János és Pénzes Attila.Jani a 2000 köbcentis kategóriában indul Formula Master-rel.Ati

    Formula

  • 2015.03.27. 08:00
    pár gyors, legendás szakasz várnak majd rátok sok etap kilométerrel. Mennyire lesz nehéz kiszámolni a gumi és üzemanyag kérdést?- Az üzemanyagot csapat számolja, nekem nem kell ezzel foglalkozni. A gumi már az én feladatom vannak tervek a fejembe, de sok tényező befolyásolja majd (időjárás, levegő hőmérséklet, aszfalt hőmérséklet) a végső döntést majd szombat reggel fogom meghozni.Mint tudjuk a verseny a célban ér véget. Természetesen ti is szeretnétek meglátni a célt, hol is szeretnétek végezni a kategóriátokban?- Ezt a kérdést sokszor megkapom, de nem szeretek válaszolni babonából ... . Szóval: Mindent megteszünk. Ígérem, nyomni fogjuk a gázt és a végén majd kiderül mire volt elég ebben a nagyon erős kategóriában. A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani:- 2015-ben Várhatólag 10-12 verseny szeretnénk indulni és közben folyamatosan tesztelni. A fő célunk az ORB futamain elindulni és mellette a hazai meghívásos versenyeken részt venni.  Navigátorom Kulcsár Csaba már többször ült mellettem mindig nagyon jól tudtunk együtt dolgozni, de azt hiszem ebbe a közel 10 éves barátságunk is benne van.  Támogatók: Aquaprofit Zrt:  Morsimp Kft., Méta

    ORB, Eger Rallye

  • 2015.03.18. 11:42
    Ezt a versenyt, egy felkészülésnek szánod az Eger rally előtt?- Igen, végre szeretnénk éles bevetésen kipróbálni a Hondát. Új motort és sebességváltót kapott. A fékrendszeren is javítottak, bár a fékhatással sosem volt gond. Valószínűleg olyan lesz, mintha egy teljesen új autóban ülnék, ezért szeretnénk Eger Rally előtt kipróbálni az autót.Indultál-e itt már korábban, és ha igen milyen autóval, ki navigált neked? - Tavaly is indultunk ezen a versenyen, akkor a Megane-nal és Zsolti navigált nekem. Számunkra kötelező részt venni ezen a versenyen, mert a rajt pár száz méterre van partnereink ... végig a szakaszokon. Összesen harmincöt kilométert tesztek meg. Milyen ugyanazon szakaszon visszafelé menni. Nincs az, hogy amit kihordtál kavicsot, azon fogsz csúszkálni visszafelében?- Biztos, hogy lesz felhordás. De ez is hozzátartozik a sprintes rendezvényekhez, mellesleg a poros pálya Magyarországon senkinek sem újdonság.A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani. - A hazai bajnokságban szeretnénk rajthoz állni a Hondával az egri, a miskolci, a pécsi a kassai és a bükfürdői versenyeken.Ha pedig marad még lehetőségünk, akkor a Megane-nal pár Mitropa futamon szeretnénk

    Rallysprint

  • 2015.03.05. 10:54
    Mielőtt erről kérdeznélek, mesélnél az autóversenyzőipályafutásodról? - 2000-ben és 2001-ben indultam először két nádudvari sprintversenyen. Akkor még jogosítvány nélkül, gyerek kategóriában. Sikerült mind a kettőt megnyernem! Majd következett egy pár év szünet, aztán már jogosítvánnyal, 2006-tól a környékbeli amatőr versenyeken indultam, indulok, több kevesebb sikerrel! Van egy pár kupám és oklevelem, többnyire jól sikerültek a versenyek, dobogó közeli, kategória eleje és abszolút közepén végeztem. Sokszor többet ért az, amit a pálya széléről visszakaptam, hogy a közönségnek tetszik, amit

    Salakpályás körverseny

  • 2014.10.31. 13:29
    Ezelőtt versenyeztél már a Mecsekben?-Üdvözlök minden kedves olvasót! Sajnos még nem volt alkalmam a Mecsekben versenyezni.Tetszettek a klasszikus Mecseki pályák?-Igen, de még mennyire. Szerintem nagyon ritmusos és technikás pályák, ugyanúgy mint Kassán itt sem mentünk még, de nagyon örülünk, hogy nem hagytuk ki, úgy mint az éven sajnos pár versenyt.A Mecsek Rally hétvégéjén a látványra mentetek. Előre elterveztétek, vagy csak a verseny közben alakult így?-Ez egy teljesen spontán dolog volt, sajnos az éjszaka nem szerepeltünk túl jól… A gumiválasztásom borzalmasan sikerült, nagyon öreg ... verseny.Végül jó szájízzel utaztatok haza Baranyából?Mint már említettem nagyon jól éreztük magunkat, jövőre is szeretnénk ide eljutni!Az autón lehet még fejleszteni?-Igen, úgy érzem a fékünk még mindig nem az igazi, de addig csináljuk, míg jó nem lesz… Plusz egy pár apró beállítás van hátra, de utána kifogástalan lesz a kocsi.. . A többi a Pilótán és a Navigátoron múlik… :-)Következő versenyetek?-Ez maradjon meglepetés, mivel még mi sem tudjuk, de remélem minél hamarabb eljutunk még valahova idén. :-)

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.08.
    24/2014.sz. RSB közlemény 2014. október 7. Tisztelt Versenyzők ! Kedves Sporttársak ! Szeptember 30‐ig bezárólag az alábbi ORB futamok kerültek bejelentésre: Budapest (RSB részéről) Bükfürdő Eger Fehérvár Kassa (SK) Komló Miskolc Pécs Porec (HR) Veszprém Waldviertel (AT) Várom javaslataitokat, hogy ORB, Rallye2 és a Historic bajnokságban futam megrendezését tartanátok ideálisnak? Számítok a véleményetekre. hány A mai napon fel fog kerülni az mnasz.hu‐ra az ORB állása. Pár napon belül a többi bajnokság ponttáblázatát is közölni fogjuk. Ha bármilyen észrevételetek van a táblázatokkal MNASZ Rally
  • 2014.09.15. 09:06
    CSAK HOGY LÁSSUK IS, HÁNYAS AZ A BIZONYOS KABÁT Nyeremények:STREET kategória:3. hely: Egy pár verseny kesztyű a BP.Racing felajánlásával és egy serleg!2. hely:Egy pár verseny cipő a BP.Racing felajánlásával és egy serleg!1.hely:Egy verseny overáll a BP.Racing felajánlásával és egy serleg!PROFI kategória:3. hely: Egy 52 fokos TATRATEA, egy 1 napos ingyenes pályahasználat a Brezova Gokart-Land felajánlásával és egy serleg2. hely: Egy 62 fokos TATRATEA, egy két napos ingyenes pályahasználat a Brezova Gokart-Land felajánlásával és egy serleg1.hely: Egy 72 fokos TATRATEA, egy három napos

    Drift

  • 2014.04.03. 20:12
    Mit jelent számodra a Gyorsulás mint sport?- A gyorsulás maga a kikapcsolódás amikor a gyári lóerő meg háromszorozva négyszerezve áll rendelkezésre az azért lelket mosolyogtató.. Ez egy kis szabadság a hétköznapok alól.Milyen érzés tölt el közvetlen a rajtban?- A rajt ott már nincs más, csak az autóm, és én nem számít mi van otthon vagy a munkahelyen. Ott az a pár másodperc igazi nagyon tömény élmény. Bár amit már ismerek de mindig szükségem van rá...Hogy kezdődött ez a szenvedély, mesélj magadról.- Ez a szenvedély szerintem születésem óta bennem volt. Az autók a szerelmeim! Sajnos elég későn ... adatott meg véletlenszerűen, hogy közelebb kerüljek ehhez mint szervezett sporthoz. Addig csak utcán betyárkodtam. Megvettem az első benzines turbós autómat (Mitsubishi Eclipse 2.0T fwd)És megismerkedtem Novák Gáborral aki ilyeneket tuningolgatott. Pár beszélgetés után arra jutottunk hogy belevághatunk egy erős autó építésbe de azt csak awd be javasolja. És elkezdtük egy Eagle Talon 2.0 turbo awd épülgetett. Kijártam vele élvezetet sokat hozott eredményt még keveset.Kellett pár év hogy a gyerekbetegségeket leküzdjük, és erős ütőképes autót építsünk.Közben baráti viszony alakult ki Szabykkal is

    Drag

  • 2014.01.27. 14:10
    a sztorikat.Sok idő telt el így, majd egy versenyen, mikor szokásomhoz híven ott álltam a kocsi mellett és bámultam őt és az „új” BMW-t  rám köszönt és megkérdezte, hogy van-e kedvem beülni mellé. Ezek voltak életem első méterei BMW-vel!!! Ezek után még nagyobb lett a rajongásom Áci felé! Az iskolában a padra az Ő nevét és a BMW-jének a típusát firkáltam.Ezután többször is beszélgetett Velem és beülhettem mellé. Mesélt sztorikat, mutatott pár fogást, de akkor még ezeket nem nagyon értettem. Ő versenyzett Rally túrában, Rallycrossban, Rally I. osztályban, meg különböző kisebb sprinteken ... , mindenhol nagyon látványosan és eredményesen. Szinte az összes versenyre követtük Őt Miklós Lajos barátommal. Mindig is arról álmodtam, hogy majd a versenyzésemmel én is azt az érzést fogom kiváltani az emberekből, amit Ő váltott ki belőlem.2006-ban beneveztem életem első „komolyabbnak” számító versenyére, ahol Ő is jelezte indulási szándékát; ez volt a debreceni salak körverseny! Nagyon nagy izgalmakkal vártam, hogy végre ott legyen egy listán az Ő neve és az enyém. Sajnos Ő már akkor nem jött el. 2006-ban meghalt. Ez nagyon lesokkolta a rally világát.Ezután pár évvel megvettem életem első BMW-jét ... van benne, négy kemény gátló és a mocija is meg van picit hergelve. Nagyon szeretném helyreállítani 100%-osan, de most ebben az évben az a cél, hogy menetkész állapotba hozzam és elmenjek Vele arra a bizonyos debreceni salak versenyre. Mindent megpróbálok ugyan úgy alakítani, mint ahogy Áci ment Vele, csak pár dolgot korszerűsítek rajta, ami a még látványosabb versenyzést szolgálja. Pár dologhoz ragaszkodni fogok: Kormány, ülések és a HEGGESZTETT DIFFI!!!A legfőbb cél, hogy az emlékét éltessük tovább ennek a nagyszerű versenyzőnek, és hogy mindazok a szurkolók, akik szerették Őt láthassák ezt a

    Rallysprint

  • 2013.10.03.
    pillanatig kétesélyes volt. Megtartva, nem tartva. Ti mennyire bíztatok a létrejöttében, és mire számítotok? - Egy napba kilenc gyorsaságit besűríteni. Nem tudom. Kicsit olyan De Javu érzésünk van a váci verseny után. De ne nekünk legyen igazunk. Mi szeretjük a prológot, de ennek a Műjégpályának úgy annyira nem sok értelme van, tréfa ez ott szerintem. Jobban örültünk volna a Rakpartnak, de hát ez van, ezt kell szeretni. Későn is fog kezdődni a prológ, hideg is van már, sötét is lesz, nem biztos, hogy túl jól lett ez így ennyire estére szervezve. Van egy pár kérdőjel, de hát hamarosan minden kiderül ... . Hogyan néz ki jelenleg a csapat időbeosztása? A reggeli indulás a jól bevált rituálé szerint zajlik majd? - Korán reggel startolunk, első megálló ilyenkor ugye a Meki, mert inni kell egy kávét, meg viszünk Barnusnak az útra pár „egészséges” nasit. Ha odaértünk felvesszük az itinert, és indul a mandula a pályabejárással. Pénteken délig még kihasználjuk az időt, futunk még pár kört, ami belefér. Aztán gépátvétel, adminisztratív, este pedig prológ. Onnan Szentendre ugye parcfarme, és szombaton már élesben is kipróbálhatjuk milyen változások is történtek, az előző versenyek „kétkerekezése” után Bakó Rally Team Rally
  • 2013.07.12. 12:40
    tovább, hogy a soron következő futamon ki tudjuk egyenlíteni a lemaradásunkat.A Bajna - Lábatlan szakasz ismét kihívás elé állíthat Titeket, mint anno pár versenyzőt. Miképp készültök fel a navigátoroddal erre a versenyre? - Ez a szakasz ebben az irányban pár évvel ezelőtt volt utoljára. Nézünk pár belső felvételt más versenyzőktől, mert egyikünk sem ment még az így megrendezett pályán. A Máriahalom-Szomor gyorsaságin tavaly mentem, ezért a saját belső felvételünket elemezzük, már most tudjuk, hogy a szakasz melyik részén lehet még gyorsulni.Hidegkuti Balázsék és Ti köztetek folyamatosan megy

    Rally

  • 2013.05.14. 12:46
    nyom. Pár technikai adat az autóról:Súly: 1205 kiló  2100 Lóerő 2400Nm nyomatékMotor: Pat Musi (Camp Stanley tuned) 526 C.I. Blown & Injected Motor Dart Big M BlockGyújtás: MSD 7730 - Power Grid SystemGyertya: NGK RacingKijelző Adatrögzítő: DAS 2 és PL1Kipufogó: 8 rozsdamentes csőVáltó: Power Glide 2 sebességesKompresszor: 14-71 Little fieldKardántengely: Strange crome-moly Féltengely: 40 bordás  Pro Race féltengely, Ultra Spool fix diferenciál , Motive acél áttétel.Difi: Ford 9”/9.5” Strange Ultra Case Aluminium közép rész 3.89:1 áttéteHátsó gumi: 34.5/17.0-16Első gumi ... köt ehhez az autóhoz.A Viper után a következő autóm egy VW Golf 1,9 PDTI ami egy méltán elhíresült hátsókerék hajtású kis mérges diesel autó volt. Csodálatos eredményeket és könnyű kezelhetőséget párosítva magában, sajnos egy fejlesztés és kipróbálás alakalmával történt vele egy kis baleset és totál káros lett. Ezután egy pár hónapig nem is versenyeztem, de egyszer csak megint bejött az a kis zümmögő bogár, hogy sebesség adrenalin és gumifüst, valahol vidékről jöttem haza és Szentesi Pisti barátommal beszélgettünk, hogy már nagyon hiányzik a gyorsulás élménye. Mit nem ad isten éppen volt ... egy másik barátunk, akinek Pisti elkezdett építeni egy autót, de különböző okok miatt nem lett befejezve az autó, de maradt egy komplett új motor, na, én még ott hazafelé felhívtam a másik barátunkat és meg is egyeztem vele egy 1200 Le motor árában. Hazaérve rádöbbentem, hogy van egy nagyon jó motorom, de nincs váltóm és nincs kaszni fölé. Pár nap keresgélés után rájöttem, hogy ez megint egy olyan projekt lesz, ami nem áll meg a betervezett pénz mennyiség duplájánál se, de ha már belekezdtünk akkor fejezzük be. Mivel külföldön se volt annyira olcsó a kaszni és még a hazaszállítást is ki kellett ... volna fizetnem így itthon is körül néztem illetve tudtam egy kasztnit, ami jó lenne nekem, de az egy másik nagy dragos csapatnál volt és nem akarták eladni nekem csak úgy. A végén csak rábeszéltem őket, azaz a kasznit Győrben vettem a Tuboly tesóknál, ők meg amcsiból hozatták, ha már ott voltam, akkor vettem tőlük egy váltót is. Ez az egész kb: 2 hét alatt lezajlott, most már volt motorom, kasznim, váltóm. Minden egyéb „apróságot” szintén Amerikából kellett hozatni, de Szentesi Pisti áldozatkész munkája folytán és jó pár ember segítségével (alkatrészek beszerzése Kovács Szabi, gépmunka Tuboly

    Drag

  • 2013.02.18. 12:54
    A menü egyik fő jellemzője, hogy szájhagyomány útján fórumokon, utcai csapatásokon, drifterek környezetében terjed, ami köszönhető a jó pár adag tsuisonak, a csipet gumipornak és jó adag füstnek. Nagyon fontos ismérve, hogy óvatos mozdulattal kell vegyíteni a hozzávalókat és figyelni kell az arányokra… előlegnek jöjjön egy-két ízelítő a hetedik évad étlapjából! Tsuiso-saláta: A saláta legfőbb alapanyaga több száz kiló vas, ami a legízletesebb salátákhoz hasonlóan annál finomabb, minél különbözőbb összetevőket használsz hozzá. Hozzávalók: egy jó adag bajoránna, leginkább a BMW-t ... , annál jobb... ;)) Driftcsók: Desszertnek a driftcsókot ajánljuk, az alábbi hozzávalókkal: jó adag napsütés (legalább 18 fokra hevítve), sok-sok drifter, több tucat versenyautó, pár kiló nevetés, egy adag adrenalin, egy csepp füst és gumieső, és egy csipetnyi őrület. Ha mindezeket finoman összekevered, akkor olyan édes álmot kapsz, ami örökre rabul ejt. Más édességre nem is vágysz majd többé. De vigyázz vele, mert függővé tesz... A Magyar Profi Drift Bajnokságban 2013-ban ötször vethetik össze erejüket és tudásukat a profi versenyzők és háromszor az amatőrök. A Magyar Profi ... ;     Drift Különlegesség  -  „EgerDrift”: a 2013-as idény döntőjének nem más ad otthont, mint Eger, ahol a város aszfaltján dől majd el, hogy ki lesz az idei év Profi bajnoka. Reméljük az ajánlatunk elnyerte a tetszéseteket, és 2013-ban ismét vendégül láthatunk benneteket egy pár finom driftes fogásra. Facebook naptár: https://www.facebook.com/egerdrift/eventsNaptár: http://drifting.hu/esemeny/2013evi-orszagos-drift-bajnoksag  

    Drift

Előző 3 / 24 Következő