Egyenlítésre készülve…

Beszélgetés Kondella Péter Rallyversenyzővel, a XIII. Garmin Rally előtt.


A Túra bajnokság negyedik futama közeledik, nincs ok a lazításra, de lehet törekedni, ledolgozni a két pont hátrányotokat és haladni a kategória bajnoki cím felé.

- A lazítás majd a bajnokság után jöhet, addig azon dolgozunk, hogy még gyorsabbak legyünk, és az autónk a lehető legjobb műszaki állapotban legyen. Az első két verseny után 4 ponttal voltunk lemaradva a kategória és csoport első helyétől, de a harmadik futamon sikerült mindkettőt megnyernünk, ezért két pontot lefaragtunk a hátrányunkból. A Salgó rallyra más szemlélettel készültünk, aminek meg lett az eredménye, ezen az úton haladunk tovább, hogy a soron következő futamon ki tudjuk egyenlíteni a lemaradásunkat.

A Bajna - Lábatlan szakasz ismét kihívás elé állíthat Titeket, mint anno pár versenyzőt. Miképp készültök fel a navigátoroddal erre a versenyre?

 - Ez a szakasz ebben az irányban pár évvel ezelőtt volt utoljára. Nézünk pár belső felvételt más versenyzőktől, mert egyikünk sem ment még az így megrendezett pályán. A Máriahalom-Szomor gyorsaságin tavaly mentem, ezért a saját belső felvételünket elemezzük, már most tudjuk, hogy a szakasz melyik részén lehet még gyorsulni.

Hidegkuti Balázsék és Ti köztetek folyamatosan megy az adok kapok, és csökken is a pont különbség, mégpedig a javatokra. Mi történt az autóval, s veletek, hogy így közeledtek az első hely felé?

- Balázs jó pilóta, és ahogy beszélgettünk velük, jó az összhang az autóban, ezért komoly ellenfélnek számítanak. Ezért még jobban motiválva érezzük magunkat, hogy kihozzuk az autónkból és magunkból is a maximumot. Az autón végeztünk egy „kis” optimalizálást, valamint Arnolddal másképp írunk itinert, mint eddig. Ezeknek köszönhetően jelentősen tudtunk gyorsulni, de ez még csak az első lépések egyike. A futómű beállítást nagyon nem tudtuk eddig eltalálni, ezért a verseny előtt tartunk egy tesztnapot, ahol ennek a beállításnak szenteljük az időnket. Még mindig van sok olyan kanyar, ahol az autó többre képes, mint amit ki tudok hozni belőle, és sok olyan féktáv, ami lehetne rövidebb. Ezeken is próbálunk javítani.

A Máriahalom - Szomor szakasz igazán tempósnak ígérkezik. Ti milyen gumikkal és fékkel álltok neki a gyorsoknak? Miképp lehet beosztani 52,5km-re és az etap szakaszokra a gumikat s fékeket?

A gumik és fékek ugyanazok, mint eddig. Úgy érzem, ezeken nem érdemes változtatni, mert beváltak. Inkább a jó beállításokra és a pályafelírásra fektetünk nagyobb hangsúlyt.

Támogatók:

AVANZO-TRADE Kft. – The Body Shop

CSR Média Kft.

Drive Music Kft.

EGROKORR Festékipari Zrt.

ExcelIT Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

EuTrust Szerviz Kft.

Evolution Consulting Képzési és Tanácsadó Kft.

FPO Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. – Ozone, Gaming Gear; BEASTvision

GLOBAL-UNION Irodatechnikai Kft.

HETECH TREND

Honda ÉLES

HO Magyar Kiszervezett Kft. – gyerekkel.hu

Innovitas Közhasznú Nonprofit Kft.

KYOCERA – The new value frontier

Laurus-Consulting Szolgáltató Kft. – CORTESIA GROUP

MICRO-TOP Távközlési Kivitelező és Tervező Kft.

Olasz és Társai Bt.

PWENT Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. – MEZ-EXPRESSZ.HU, Termelői méz

Rowa Chemical Kft. - BLACKFAST

Truck Parts Impex Kft. – www.webkamion.hu

Visiophone Kft. – www.eropolis.hu

V4 Transport Szállítmányozási Kft.

- Hajósi Miklós -

www.hajoka.hu