System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 26
Előző 1 / 2 Következő
  • 2017.05.30. 09:45
    Bence3. Bocsik OszkárA finom, késő tavaszi napsütésben megtartott versenyzői felvonulás és a rövid interjúkat követően kezdődtek meg a Top32 összecsapásai, amelyet csak egy vérpezsdítő szexi autómosás szakított meg, ezzel is még tovább fokozva a fantasztikus hangulatot. A Pro mezőnyben nem igen akadt 500 lóerő alatti autó. Japán és német autók, épített különlegességek és mindenre elszánt pilóták vártak arra, hogy megmérkőzzenek egymással.Hat nemzet 32 zseniális pilóta – minden, amiről egy driftért rajongó álmodozhat. Őrült csaták, hihetetlen szögek és töménytelen füst… no meg a fal…A Top8-ban is

    Drift

  • 2015.10.29. 09:10
    használt gépjárművekbe is bekerüljenek. Ebben mindig minden korban akadtak nagyszerű magyar emberek akár versenyzőként, akár fejlesztőként! Hiszen az első Grand Prix verseny győztese Szisz Ferenc óriási hírnevet szerzett a Renault márkának és pár évtizeddel később ugyanezt tette Ferjáncz Attila is a rallysportban! Vagy a motorsportban Drapál János aki az egyik nagy japán márkával ért el világraszóló sikereket és évtizedekkel később őt is követték olyan nagyszerű fiatalok mint az Európa bajnok Győrfi Alen vagy egyetlen motoros világbajnokunk Talmácsi Gábor! De hogy ne legyünk földhöz ragadtak

    Autó, Motor, Sport, EXPO

  • 2015.09.12. 09:55
    Az idei esztendő is tartogat meglepetéseket!? Igen ! Hiszen a szombati időmérő Q1-ből gumispórolós 11.helyről jutott a magyar fiú a Q2-be ! Majd ezt az etapot megnyerve egyedüli Hondásként került a mindent eldöntő Q3-ba ! Utolsóként ment fel Norbi a Q3-ba és láss csodát , 2013 után másodszor ezen a Japán pályán POLE POSITION !!! Élete harmadik rajtelsőségét megszerezve ,négy Citroent maga mögé utasítva a Honda és Magyarország legnagyobb örömére, ismét az élről rajtolhat Michelisz Norbi . A WTCC japán futamai itthoni idő szerint vasárnap 7:15-kor és 8:30-kor rajtolnak, s az Eurosport és az M4

    WTCC

  • 2015.03.26. 18:20
    De, mielőtt erről a versenyről kérdeznélek, mesélnél a portálolvasóknak az eddigi motoros pályafutásodról?- Tekintettel arra, hogy milyen öreg vagyok, a motoros előéletem is hosszú story. Slágvortokban, időrendtől eltekintve felsorolom:Rigás, Simsonos időszak után P20, MZ még mindig csak utcán. Majd jöttek az öreg japán csodák. A 90-es években jött a BMW és a túramotorozás, évi 25-20 ezer kilométerrel. 98-ban a BMW Motoros Túra Klub alapítója, majd évekig alelnöke voltam. Ekkor már sok időt töltöttem versenypályákon is. A 2000-es évek elején nyitottuk a Frontosa motoros boltot, ahol több

    Drag

  • 2014.11.10. 12:50
    , 2014-ben elkezdődött  WRC-s pályafutásuk során kétszer a negyedik helyen látták meg a célt – 2007.  Japán Rally, 2011.  Ausztrál Rally.Matthew Wilson: Hosszú ideje, hogy nem ültem versenyautó kormánya mögött éles körülmények között. Már nagyon várom, hogy beülhessek és száguldhassak a WRC legendáinak számító walesi szakaszokon. Scottal [Martin] már nagyon várjuk, hogy szórakoztathassuk szurkolóink hazai versenyünkön, az óriási megtisztelésnek számító festésű autónkkal.A Michelin Pilot Sport autó ikonikus alakja a brit ralis történelemnek, valamint a Wilson család számára is
  • 2014.10.29. 14:49
    gyári autóval versenyez. Ezért nem meglepő a japán gyári csapat ajánlata.Hogy más csapat is érdeklődik-e Norbi iránt, arra vonatkozóan nincs információ. Jelenleg a Citroën autói másfél másodperccel gyorsabbak a Hondáknál, tehát ha a gyári csapatba igazol a magyar versenyző, akkor is komoly kihívásokkal kell majd megküzdenie.Megkerestük Norbit, de mivel a tárgyalások jelenleg is zajlanak, még nem nyilatkozik.Forrás: Totalcar, 444

    WTCC

  • 2014.09.29. 11:47
    csatákig hajtotta a corvette motoros BMW-jét így bebiztosította a magyar profi kategória első helyét és mindezzel megmutatta, hogy igenis a nőknek is van keresnivalójuk ebben a sportágban!Azonban a Végső összecsapás győztese a Bélkő hegyről jól ismert Szili Krisztián aki ismét fenomenálisan autózva, a szokásos 1. helyre vezette a japán csodamasinát!Bajnokaink:                                         

    Drift

  • 2014.09.23. 22:06
    megbízható. Ha jól tudom a motor és a hozzá tartozó elemek is mind eredeti japán alkatrészek. Csak a hűtésnél van valami gond, ugyanis nem a gyári hűtő van benne, de a 12-ei versenyre úgy szeretnénk kimenni, hogy ne érjenek meglepetések, ezért főként a kocsi rendbe rakásán van a hangsúly. Remélem a kilátogatóknak is egy maradandó élményben lesz részük. Milyen eredményt vársz magadtól?- Mindenképp javítani szeretnék, ugyanis az elmúlt versenyen is technikai nehézségeink adódtak, és a 4-ik helyen zártam. Most, szeretnék dobogós helyen zárni, amire reális esélyem van. Szoros versenyre számítok, ahol hely

    Autocross

  • Forma1 Japán Nagydíj
    Szuzuka

    Forma-1

  • 2014.08.08.
    az egészet, mint egy bikaviadalt, ahol a nézők semmiről sem maradnak le, hiszen minden akció közelben történik. Képzeljük el például, hogy 145 km/h-s sebességgel érkezik két 800 lóerős versenyautó, az egyik mondjuk egy brutális BMW, a másik egy japán vérvonalat képviselő versenyző. Belengetik az autókat, majd keresztben csúszva elszabadul a pokol! Kilincs a kilincs mellett, hatalmas tempó, brutális tüsszögő, mormogó motorhangok és az elmaradhatatlan gumifüst, ami olykor piros vagy lila színben pompázik. Egy kör nem tart tovább mint 1-2 perc, mégis egész napra leköti az embert minden egyes futam Rozsovics Tamás Drift
  • 2013.10.18. 09:49
    Tavaly az induló magyar pilóták közül Kerényi Ádám és Szántó Nikolett kvalifikálta be magát a legjobb 32-be. ahol az európai versenyzők mellett néhányan a japán bajnokság és a Formula D pilótái közül is szerepeltek.A Nerom3 Drift Team idén is harcba száll a nívós mezőnyben.„A hungaroringi verseny után az E46 váltóhibáját orvosoltuk, és izgatottan várjuk a rendezvényt. Célunk, hogy sok tapasztalatot szerezzünk az autóról, és minél jobb eredményt érjünk el.Sok szeretettel várunk mindenkit!Azoknak akik itthonról szurkolnak nekünk, igyekszünk aktívan közvetíteni az eseményeket a facebook
  • 2013.09.27. 22:07
    összeszoktam, az év végére már nagyon jól tudtam terelgetni. Ezen felbuzdulva az autót teljesen átépítettük.A motor 2200cm3-re hízott, kovácsolt lett természetesen a belseje, minden szükséges alkatrész újra cserélve, kapott egy elég ritka japán belpiacos hengerfejet, a hengerfejbe nagyobb, erősebb szelepeket, rugókat, nagyon ritka tengelyeket, egyedi leömlőt és szívósort, egy új fejlesztésű Garrett GTX turbót egy speciális házban, komplett tripla dash csöves, tripla benzinpumpás üzemanyagrendszert surge tankkal, egy komplett új kábelköteget, egy standallone ECU-t, egy duplatárcsás kuplungot, egy Japán ... .helyet összehozni, az akkor még "csak" biztonságos kb 450LE-vel.Utána sem múlt el az átok, a motort sikerült stabilizálni, de a hajtás adta fel minden versenyen. Lefogazott a japán váltóbelső, lett helyette egy tolós. 2013 első versenyén lefogazott a tolós, ugyanazon a napon egy gyári is.Most jelenleg egy 350Z váltó viseli az időközben 500LE fölé növelt teljesítményt. A féltengelyek gyakran válnak csereéretté.2013 nyarán ismét egy 3. hely sikerült. Ezzel a teljesítménnyel már túl gyorsan fogynak a gumik is, a legtöbb jó állapotú használt gumi nem bír ki két kört.2014-ben szeretném elérni a

    Drift

  • 2013.09.19.
      ott  voltunk  a  rajtnál,  azt  is  mondhatnám,  hazai  pályának  számít  nekünk,  otthon  érezzünk magunkat a helyszínen. Az idei évben viszont van rá esély, hogy  mégis  más  legyen,  mint  eddig,  hiszen  az  időjósok  esős  hétvégét  ígérnek,  amire nem volt példa az elmúlt években.     ‐  Nem  csak  a  visszatérésünk  lesz  meglepetés,  hiszen  egy  számunkra  új  technikával  vágunk  neki  a  viadalnak.  A  típus  marad  a  japán  „csillagos”  márka, csak időben van ugrás pár évvel vissza. Ez viszont nem jelenti azt,  hogy egy gyengébb technikával megyünk majd, sőt az autó talán az eddigi Speed Rally Team Rally
  • 2013.08.22. 09:18
    koncentrálni, odafigyelni a verseny pályán.Az egyik támogatódnak hála gyakorolhatod a Japán nyelvet. Hol is teszel erre szert? Illetve ott a versenyzésedet is tudod gyakorolni?Őszintén szólva a jövő évi Japán nyelvtanulásom kizárja az autó versenyzést, mivel nem igazán lesz lehetőségem ilyesmire Japánban. Ahová megyek az egy olyan nyelv iskola, ami külföldieknek van fent tartva, hogy lehetőséget biztosítsanak a Japán nyelvet elsajátítani.Milyen tervekkel, céllal indulsz a Szlovákiaringen?Be kell vallanom, nincsenek terveim, az eredményemről meg hasonlókról, de az biztos hogy sokkal több energiával futok

    Gyorsasági

  • 2013.07.12. 10:29
    Sokan nem tudják, hogy a drift gyökerei a japán hegyekből indult el hódító útjára még az 1960-as években. Annak idején pár bevállalós fiatal, hogy minél rövidebb idő alatt teljesítsék a hegyi szakaszokat a szerpentinen egy-egy kanyart lapjával fűztek le. A 90-es években már számos illegális hegyi versenyt tartottak, de már az egész távon megpróbáltak kilinccsel előre haladni az úgynevezett touge pilóták. Szerencsére a hegyi drift már a hazai közönségnek sem idegen, hiszen 2007 és 2008-ban a Mátrai Hegyi Verseny betétprogramjaként kapott helyet, míg két éve Parádsasváron tartották az első

    Drift

  • 2013.06.26. 12:42
    Nissan Skyline R33 japán belpiacos építésébe kezdtem. Idénre ez az autó, a Missile Performance-csapatnak köszönhetően végre versenyképes lett, így el is hozta az év első versenyén az arany kupát, aminek nagyon örültünk.Célunk minél több versenyen való indulás, hogy a hosszú kihagyásom után újra bizonyíthassam, hogy tudok még újat letenni a Drift asztalára. Ha hármat kívánhatnál, mi lenne az a Drifttel kapcsolatban?- A három kívánságomat egyre nagyra cserélném:- Szeretném ha a most engem segítő támogatókkal, és barátokkal nagyon sokáig együtt dolgozhatnék, mert akkor az azt jelentené, hogy

    Drift

  • 2013.06.06.
    jó eredményt elérni, de jóslatokba most nem szeretnék belemenni. A Missile Performance csapatával folyamatosan fejlesztjük a Nissant, és úgy érzem, az utolsó versenyhez képest is erősebb lett. A Whiteline-nak köszönhetően megérkeztek a várva várt hátsó állítható lengőkarok, melyek segítségével még optimálisabb lesz a japán harcos tapadása” – fogalmazott az újabb győzelemre törő Radír. A 360 fokos fordulóról készült videót az alábbi linken megtekinthetik: https://www.youtube.com/watch?v=P7yX8qZIDxU drifted.hu Drift
  • 2013.04.12.
    ikonjának tartott versenyzőjével Maciej Polodyval, valamint „Sleepy”-vel azaz Hiroki Furuseval aki a japán Team Orange egyik alapítója és óriási tapasztalattal bír. 1981 óta mozog a japán autósportban és természetesen drift bíróként is komoly érdemei vannak nemcsak a D1SL versenyein, hanem szerte a világon. Miben tudott újat mutatni neked Sleepy? Elsősorban a sportág iránti tiszteletet tanította meg a lengyel versenyzőknek. Természetesen egy-egy döntés során eleinte ott is sokszor voltak indokolatlan kirohanások és ezeket nagyon jól kezelte. Soha nem vitatkozott nagyközönség előtt, mindig mindenkivel Drifted.hu Drift
  • 2013.01.11. 10:20
    számára készíti a versenyautókat, ők fejlesztik a karosszériát. Az a szerződés, amit a Hondával kötöttünk az minden gyári támogatást megad a számunkra: belenézhetünk az összes adatba, megkapjuk az összes teszteredményt, mindent, ami az autó frissítését, modernizálását jelenti, a legújabb technikai módosításokat a mi autónkon is alkalmazzák a japán cég szakemberei. Maximális támogatottságban részesítenek minket. Racing.hu: Szerinted mire számíthattok ezzel az autóval 2013-ban? Zengő Zoltán: Nagyon bízunk benne, hogy ez az autó felveszi mindenkivel a versenyt, és megtöri a Chevrolet egyeduralmát. Az ... összes bajnoki címét ilyen technikával érte el. Két éve, 2011 óta BMW-vel megy, de nem hiszem, hogy emiatt bármilyen problémánk lehetne, biztos vagyok benne, hogy pillanatok alatt vissza fog szokni az elsőkerekes autóhoz.  Racing.hu: Láttátok már az új autótokat, vagy esetleg egy próbakör is belefért a Hondával való ismerkedésbe? Szerződés már van, de hogy áll jelenleg ez a projekt? Zengő Zoltán: Láttuk az autót már, 2012-ben többször is a mellettünk lévő boxban volt. Láttuk az odaadást, a japán precizitást, ahogy kezelték a japán mérnökök az egész autót. A JAS motorsport szerelői is mindent

    WTTC, Túraautó Világbajnokság

Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)