Keresés

Találatok száma: 24
Előző 1 / 2 Következő
  • 2015.06.14. 09:45
    Két idei nyert futammal a háta mögött Gyarmati Ariel nem jött el a szombathelyi versenyre, de az Iseum Rallye-tól függetlenül továbbra is 8 pont az előnye a P14-es géposztályban az üldözők előtt. A siófoki autóversenyző Székesfehérváron újra győzni szeretne, már csak a Mitsubishi Lancer EVO 6 futóművén kell egy kicsit dolgozni és máris teljes erőbedobással küzdhetnek a P14 maximális pontszámáért. Gyarmati Ariellel beszélgettünk.Racing.hu: Vezető helyen álltatok a szombathelyi verseny előtt, de mégsem indultatok ott el. Miért nem jöttetek az Iseum Rallye-ra?Gyarmati Ariel: A szombathelyi egy ... szeretnénk szeretnénk rajthoz állni, a Kassa Rallye még kérdőjeles, a bajnokság állásának függvényében majd eldöntjük, hogy mennyire fontos, hogy elmenjünk oda. A Veszprém Rallye is hasonló cipőben jár nálunk: ha a pontok miatt nagyon kell, akkor elindulunk, de ha nem lesz égetően szükséges, akkor megeshet, hogy elmarad a veszprémi szereplésünk. Székesfehérvár után okosabbak leszünk.Racing.hu: Székesfehérvár Rallye, aszfalt és ti újra a nevezők között vagytok. Hogy sikerült a felkészülésetek?Gyarmati Ariel: Igen, ott leszünk és elmondhatom, hogy elég jól sikerült a felkészülésünk. Az autónk alaposan át ... lett nézve, megkapta az általános felkészítést, a revíziókat elvégeztük. Szerencsére a miskolci futamon nem csaptuk oda, nem keletkezett semmilyen kár vagy sérülés az autóban, tehát most csak egy egyszerű, de alapos felkészítést kellett eszközölnünk rajta.Racing.hu: Lesz e lehetőségetek egy kicsit próbálgatni, tesztelni a futam előtt az autót, vagy az első gyorson, ugrotok bele a mély vízbe?Gyarmati Ariel: Igen, ma – pénteken- fogunk egy kicsit menni az autóval, a futóművön szeretnénk állítani, hangolni. Úgy érzem, hogy nagyon sok lehetőség van még benne, véleményem szerint rengeteget tudnánk ... tovább gyorsulni akkor, ha futóművet sikerülne rendesen beállítani. De erre sok-sok időt lehetne és kéne még áldozni.Racing.hu: A székesfehérvári pályákat mennyire ismered, szereted e őket?Gyarmati Ariel: Igen, ismerősek, tavaly már mentem rajtuk. A leginkább a Kőhányás a kedvemre való, az egy igazi remek rallye pálya, de a másik két szakaszt is kedveljük, de az igazi kedvenc mégis a Kőhányás.Racing.hu: Milyen eredménnyel lennél elégedett a verseny végén?Gyarmati Ariel: Az első két futamunkból kiindulva, – amiket sikerült az első helyen befejeznünk- úgy gondolom, hogy Székesfehérvárra is ... murvás verseny volt és a murvás versenyeket az idén mi jó eséllyel kihagyjuk, ezért nem utaztunk el a legutóbbi megmérettetésre. Az első két futamot, Egerben és Miskolcon sikerült megnyernünk a versenyt, ez adott is nekünk némi lélektani illetve pontbéli előnyt és a bajnokság még mindig úgy áll, hogy az Iseum Rallye után és nélküle is az élen állunk, tehát ezek miatt maradtunk távol a futamtól.Racing.hu: Ennek a logikának a mentén akkor Veszprémben sem láthatunk titeket.Gyarmati Ariel: Az alapkoncepció, hogy minden futamon jó lenne, ha ott tudnánk lenni. A Mecsek Rallye-n és a Baranya Kupán nagyon Gyarmati Ariel: Kétszer már győztünk, Fehérváron sem szeretnénk alább adni Gyarmati Ariel

    Rallye2

  • 2014.10.22.
    így emlékezett a Hetvehelyen történtekre: „Az első gyors utolsóelőtti kanyarjában nagyon felhordásos volt az út és talán még egy kicsit nedves is és ezúttal nem sikerült abszolválnunk azt a kanyart. Egy hatalmas rönk állta az utunkat, de még maradt annyi lendület, hogy szemből az erdőbe is belátogattunk egy picit. Majd aztán a ventilátor ráhajolt a turbóra, ezáltal ki is gyulladt az autó, de szerencsére azt idejében sikerült eloltanunk.” Gyarmati Ariel és Németh Gergely a P3-19 kategória harmadik és a BMW-k között a második helyen teljesítették a Mecsek Rallye-t. Ahogy Ariel fogalmazott élete Borbás Szabolcs Csáki Richárd Kovács Antal Istovics Gergő Gyarmati Ariel Németh Gergely Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.17. 13:01
     Gyarmati Ariel: - Mivel az idei pontverseny a Rally2-es bajnokságban nem alakult túl jól, ezért úgy döntöttünk, hogy az első osztályban próbálunk ismét szerencsét. Időben, energiában szinte ugyanannyi az ott való versenyzés, valamint év közben már esett róla szó, hogy teszünk egy kis kitérőt.- A pályákat megpróbáljuk minél részletesebben és alaposabban felírni, ahol lehet, ott felkészülünk az éjszakai gyorsaságikra.  Alapvetően nem szeretek sötétben versenyezni, azonban a mezőny végére vagyunk sorolva, így borítékolható a számunkra kedvezőtlenebb körülmény.- Ami pozitívum Avagy a Garmin Racing Team versenyzői Gyarmati Ariel Németh Gergellyel az oldalán ismét az ORB mezőnyében vág neki a hétvégi mecseki futamnak. Gyarmati Ariel

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.17.
    sokkal lemaradva.” Akár csak Borbásék, Gyarmati Ariel és Németh Gergely is az első osztályban méretteti meg magát a Mecseken. Mivel a Rallye2-ben, a pontversenyt tekintve szinte minden esélyük elúszott, így az ORB-ben állnak rajthoz. Van egy gyorsasági a programban, ami különösen kedves Ariel számára: „Személy szerint nekem a Hetvehely - Nyárásvölgy az egyik kedvenc szakaszom. Egy technikás, kanyargós pálya, ez kifejezetten fekszik nekem. Remélem, hogy a BMW-s párosokkal tudunk majd egy jót meccselni. Bízom benne, hogy egyikünknek sem lesz technikai problémája és az elejétől a végéig egy jó Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.08.13.
    meghívásos alapon versenyeztünk Markó Tibor jóváhagyásával délután még 4 szakaszt teljesíthettünk. Nagyon szeretnénk neki megköszönni nem csak az előbbit, hanem azt is, hogy odafigyelve a résztvevőkre biztosított számunkra hűsítőket a nagy melegben. Illetve gratulálunk Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak a nagyszerű eredményükhöz! Bizakodva várjuk aKassa Rallyt, 40km-rel a lábunkban.” A Gyarmati Ariel-Németh Gergely duó sem bővelkedett a szerencsében: „Inkább a látványra autóztunk, mintsem az időre a prológon, reméljük tetszett a közönségnek. Baleset miatt csak a második szakasztól kezdődött az éles ... verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel. Az utolsó párosunk a hétvégén a Maricsek Miklós és Magyar Gábor alkotta fogat volt. Miki számolt be nekünk arról, hogyan is élték meg az előfutó szerepét: „Az első rajtoló előtt autózni mindig egy kitüntetett dolog, nagyon élvezetes! Komlót és Borbás Szabolcs Csáki Richard Kovács Antal Istovics Gergő Markó Tibor Gyarmati Ariel Németh Gergely Maricsek Miklós Magyar Gábor Maricsek Racing Team Rallye2
  • 2014.08.12. 23:36
    a lábunkban.”A Gyarmati Ariel-Németh Gergely duó sem bővelkedett a szerencsében: „Inkább a látványra autóztunk, mintsem az időre a prológon, reméljük tetszett a közönségnek. Baleset miatt csak a második szakasztól kezdődött az éles verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel.Az utolsó

    Rallye2

  • 2014.08.08.
     Mindkét autóval meccsben a Mecsekben A Garmin Racing Team színeiben ezúttal mindkét páros rajthoz áll a hétvégi mecseki futamon. Domonkos László- Horváth István és Gyarmati Ariel – Németh Gergely már nagyon várják, hogy végre vívhassanak nem csak az R2 indulóival, hanem a helyi versenyzőkkel kiegészült mezőnnyel. Domonkos László: - Ezt a futamot már nagyon várjuk. A Mátrában debütált Evo VI-oson van még néhány apróság, amit erre a versenyre meg kell oldanunk, de alapvetően fantasztikusan működött már akkor is, így bízunk benne, hogy nem jön ki új probléma. - Ezúttal állandó ... esőben ezeken a pályákon, de a száraz körülményeket itt is jobban kedvelem, bízunk benne, hogy ilyen körülmények között sikerül most teljesítenünk a futamot. - Minden autót figyelembe véve az első öt hely valamelyikével lennénk elégedettek, így mindent megteszünk azért, hogy méltó helyezést tudjunk elérni. Gyarmati Ariel: - Az autó a szokásos alapos felkészítést kapja, nekünk pedig a jósolt 32 fokra kell számítanunk. Ilyen melegben a versenyautóban 60–70 fok is lehet, erre kell készülni hűtött folyadékkal, törölközővel. Az egyik legnagyobb kihívást talán ez jelenti. - Nagy módosítást nem hajtottunk Gyarmati Ariel Németh Gergely Horváth István Domonkos László Rallye2
  • 2014.06.13.
    Hiányzott az M3 Gyarmati Ariel és navigátora Németh Gergely a Garmin Racing Team színeiben érkeznek Székesfehérvárra, nem kevesebb célt maguk elé kitűzve, mint a kategória első hely bezsebelése. Az ellenfelek nem fogják megkönnyíteni nekik ezt a feladatot, ugyanis sok tehetséges versenyző indul ismét a Rallye 2 mezőnyében, így várhatóan nagy csatákra számíthatunk a hétvégi versenyen. Gyarmati Ariel: - Nagyon várjuk a fehérvári versenyt, sok idő eltelt azóta, hogy az M3-ba ültünk. Ráadásul az utolsó futamon, a Miskolc Rallyn kiestünk, így még erősebb versenyszellem él bennünk. - A Tekeres Laura
  • 2014.06.04.
    Somogybabodi kitérő A Garmin Racing Team versenyzője Gyarmati Ariel és navigátora Szabó Mátyás ezúttal az autóversenyzés egy más válfajában méretteti meg magát a hétvégén. A már évek óta hatalmas népszerűségnek örvendő Somogybabod Off-Road Fesztivál keretein belül vágnak neki a versenynek, szórakoztatják a közönséget. Európa legnagyobb terepjáró-autós találkozója minden évben Pünkösdkor kerül megrendezésre és több mint ezer terepjáró érkezik a pályákra és a híres dagonyába. Gyarmati Ariel: - Az első élményem még gyermekkoromra tehető, akkor látogattunk ki először ilyen rendezvényre Tekeres Laura offroad
  • 2014.05.08. 21:18
    mentem ezeken a pályákon, szóval elég jól ismerem őket. Mivel 2007-ben murva bajnok is lettem navigátorként Gyarmati Ariel oldalán így van tapasztalatom a murvás futamokról. Életem első verseny kilométereit is murván tettem meg Mikulás Rallyek alkalmával. Péntek délután Prológgal indul a Bükfürdő Rally. Mennyire szereted a Prológokat?- Nem szeretem őket belülről. Ezeket a pályákat a pilóták tudják fejből, így nekem semmi dolgom rajtuk. De mivel mehet más is a prológon a navigátor ülésben, ezért lehet, keresünk magam helyett valakit, hogy kicsit élvezhessem a kocsi hangját kívülről. Belül is jó

    Rally OB

  • 2013.06.14.
    A súly kulcsfontosságú A Garmin Racing Team versenyzőpárosai közül a Salgó Midex Rally-n Domonkos László-Horváth István duó áll rajthoz. Ők izgatottan várják a futamot. A felkészülés befejeződött, amely jeligéje a "fogyás" volt minden tekintetben. Gyarmati Ariel - Bibliák István pedig nagy erőkkel készítik az új autót, illetve ők maguk a teljes felépülés útját járják. Domonkos László: - Bár az EVO VI. folyamatosan készül, m ég ezúttal is az EVO IX-el indulunk, de ha már így alakult, akkor sokat dolgoztunk rajta, hogy versenyképesebb legyen az RTE-ben. - A felkészülést most is Garmin Racing Team Rally
  • 2013.05.08.
    Az Eurosport kommentátorának oldalán tér vissza Bibliák István MARICSEK RACING TEAM – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally Magyar Bence – Bibliák István Az Eger Rallyet követően a Gyarmati Ariel-Bibliák István duó balesetétől volt hangos a magyar média. A Maricsek Racing Team versenyzői, egy hónappal az eset után már jobban vannak – olyannyira, hogy a navigátor ismét tűzálló overallt húz, hogy teljesíthesse a számára hazai pályának számító Miskolc Rallyt. A május 10-12-ei versenyhétvégén a pilóta szerepében a csapat frissen leigazolt rallysa, az Eurosport kommentátora, Magyar Bence fog ... gondoltak rám és lehetőséget kaptam tőlük, hogy autóba ülhessek Miskolcon. Bibliák István: Az Eger Rallyen történt balesetünk után Ariel és az én állapotom is folyamatosan javult. Néhány héttel az eset után azonban kiderült, hogy több belső sérülésem is van, de nem annyira súlyosak, hogy ne tudjak rajthoz állni a következő bajnoki futamon. Adódott egy lehetőség, miszerint előfutóként, utcai autóval teljesíthetem a Miskolc Rallyt. A segítségemre az Eurosport kommentátora – aki egyben csapattársam is –, Magyar Bence lesz, aki a Rali Túra Bajnokság állandó résztvevőjének számít. Azt, hogy milyen ... Ariel is segítségemre lesz. Köszönettel tartozom minden partnerünknek és szurkolónknak, akik mellettünk álltak a balesetünk után is, és buzdítottak, segítséget nyújtottak a folytatáshoz! Bízom benne, hogy egy igazán jó hangulatú és eredményes hétvégénk lesz. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Garmin, PálinkaABC.hu, Récsei Busz Kft., M-Roll Kft., IBG, Rally Cafe, SDC, K-Twins Kft., Ags Motorsport, Miskolc Autóház Kft. Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.17. 08:26
    Racing.hu: Az első és legfontosabb kérdésem, hogy hogy vagy?Gyarmati Ariel: Köszönöm szépen az érdeklődést, már jobban és fokozatosan javul az állapotom. Két napja, április 15-én kiengedtek a kórházból, most itthon vagyok. A derekamra nagyon kell vigyáznom, fűzőt hordok és ezt még nagyjából három hónapig viselnem is kell. Fájni nem fáj szerencsére, csak nagyon vigyáznom kell rá. Az egyik lábam viszont el van törve három helyen és bár a másik elvileg eltörve nincs, de mindkettő nagyon-nagyon fáj. Nem is tudok igazából lábra állni, de mint mondtam napról napra javulok, a teljes felépülés ... körülbelül három hónap lesz előreláthatólag.Racing.hu: Két kórházban is voltál az elmúlt nagyjából másfél hétben. Mivel telt az időd az egri és a siófoki intézményekben?Gyarmati Ariel: Egerben három napot töltöttem, aztán átszállítottak Siófokra. A kezeléseken és a szükséges beavatkozásokon kívül rengeteg pihenéssel telt az idő. De azon kívül semmi különös nem történt velem. Nagyon sokan hívtak telefonon, érdeklődtek az állapotunkról jobbulást, felépülést kívántak nekünk és ez nagyon jól esett.Racing.hu: Kanyarodjunk vissza a balesetetekhez. Hatodikban, padlógázon érkeztek lefelé a bátori elágazáshoz ... . Mennyi is volt az annyi? Szemre kb. 200 km/óra lehetett a tempó…Gyarmati Ariel: Nem tudom pontosan, de a maximális sebességünk valóban olyan 190-200 km/óra körül lehetett. Innen kezdtünk (volna) el fékezni. De hogy mennyire lassultunk le? Azt nem tudjuk. Talán 130-140-ig sikerült.Racing.hu: Mi történt pontosan, mit éreztél és tapasztaltál belülről? Hallottunk már fékhibáról, de voltak olyan hangok is, akik azt mondták, hogy egyszerűen csak sok volt.Gyarmati Ariel: Nem volt kicsi a tempó, de mindenképpen volt valamilyen fékhibánk. Amikor ráléptem a fékpedálra, akkor az koppant egy nagyot. Nem tudom ... . Racing.hu: Nagy volt a becsapódás. A helyszínen úgy láttam, hogy folyamatosan eszméletednél voltál. Mindenre emlékszel?  Gyarmati Ariel: Így van. Mindenre emlékszek az elejétől a végéig, nem volt eszméletvesztésem. Kristálytiszta minden pillanat. Az is, hogy kiabálok Istvánnak, hogy nincs fék, nincs fék, ő is emlékszik rá, tehát egyikünknek sem volt emlékezetkiesése. Óriási erővel csapódtunk be, olyan volt, mintha egy bomba robbant volna bennem. A gerincem és a lábam sérült meg. Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem mindazoknak a segítségét, akik a baleset helyszínén és utána is ... a segítségünkre siettek. Köszönöm mindenkinek, aki ott volt és megpróbált segíteni nekünk bármiben, úgy a szurkolóknak, mint a mentőszolgálat embereinek.Racing.hu: Rajtatok kívül a BMW-tek is hatalmasat kapott. Mi lesz a további sorsa?Gyarmati Ariel: Az autó hazakerült hozzánk Siófokra, még aznap este a barátaink hazaszállították. Egyelőre nem tudom, hogy mi lesz vele, biztos lesz még egy-két hét mire olyan állapotba leszek, hogy ha csak egy fél órára is, de ki tudjak menni és egyáltalán meg tudjam nézni az autót. Majd meglátjuk. Elképzelhető, hogy meg lehet javítani a karosszériáját, lehet Egerből már egy hete, a siófoki kórházból viszont még csak két napja engedték haza Gyarmati Arielt, aki Bibliák Istvánnal a jobbján élt át óriási csattanást az Eger Rallye-n, a bátori elágazásban. Szerencsére azóta már Ariel is jobban van. Az esetről sok-sok fotó és videó kering az Interneten, amikhez rengetegen hozzászóltak és találgatnak arról, hogy mi is történt valójában. A felmerülő kérdésekről és arról, hogy milyen is volt a baleset belülről Gyarmati Ariellel beszélgettünk.   Gyarmati Ariel Bibliák István Eger Rallye Gyarmati Ariel Bibliák István

    Rallye2

  • Bibliák István Gyarmati Ariel
  • 2013.04.10.
    Április 7.-ével új születésnapot ünnepelhetnek MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Gyarmati Ariel – Bibliák István, BMW M3 Balszerencsésen sikerült a rallye2 mezőnyében való debütálás Gyarmati Ariel és Bibliák István számára a 9. Eger Rallyen. A Maricsek Racing Team versenyzői óriási fölénnyel vezették az abszolút értékelést, amikor a 2. gyorsasági szakaszon megtörtént a baj. A fék elszállt a BMW M3-asból, a páros pedig frontálisan a partoldalnak ütközött. A mentő mindkét rallyst a megyei kórházba szállította az eset után – Istvánt már vasárnap este hazaengedték ... , Arielnek azonban súlyosabbak a sérülései. Néhány hónap kényszerpihenő vár így a duóra, de annyi biztos, hogy április 7.-ével új születésnapot ünnepelhetnek. Gyarmati Ariel: Elég nehezen indult számunkra az első rallye2-es futamunk, az évadnyitó 9. Eger Rallyen. Szombat késő este rajtoltattak el minket az 1. gyorsaságin, de akkor is csúszással. Egy sajnálatos baleset miatt azt a szakaszt etappá nyilvánították, így mindössze csak 3-4 kilométert tudtunk versenytempóban autózni. Vasárnap délután álltunk ismét rajthoz, s a nap első gyorsaságiját sikerült is hiba nélkül teljesítenünk. Nagyon jó időt ... majd strukturálni a versenyzésünkre, a BMW felkészítésére vonatkozóan. A hétvégén is nem kis előnnyel nyertük az első gyorsasági szakaszt, s tovább növelhették volna ezt a különbséget, ha nincs a baleset. Csak annyit hallottam a 4. gyorson, baloldalról, hogy Ariel ordít, hogy nincs fék! Ez után a szalagkorlátot és a gumikat irtottuk jó pár méteren keresztül, majd egy hatalmasat csattantunk. Nem kívánom ezt az érzést senkinek sem! Rettenetes volt! Közel 150 km/h-s sebességgel ütköztünk frontálisan a partoldalba. Miután megálltunk, leáramtalanítottam az autót, kimásztam és húztam ki Arielt is Gyarmati Ariel Bibliák István Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    Egy szinttel feljebb MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Gyarmati Ariel – Bibliák István, BMW M3 Március elején, Orfűn sikeresen hangolt az idénynyitóra a rally2 mezőnyében most debütáló Gyarmati Ariel-Bibliák István páros. A Maricsek Racing Team versenyzői nagy szívfájdalommal, ám az előrébb lépés érdekében váltották le a Rali Túra Bajnokságot a másodosztályra. A debütálásig nem kell sokat várniuk, hiszen a többi bajnokság résztvevőivel egyetemben Gyarmatiék is az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallyen kezdik majd meg a bajnoki pontok gyűjtését. A céljuk nem is lehet más, mint a ... győzelem. Gyarmati Ariel: Az orfűi rallysprinten való hangolás után már alig várjuk, hogy élesben is elszabadíthassuk a lóerőt a BMW-nkben. Az idei egri futam nem csak a varázslatos hangulata miatt lesz egyedülálló, hanem azért is, mert itt fogunk debütálni a rally2 mezőnyében. Többször is részt vettem már az Eger Rallyen, mint versenyző, így a pályák nem lesznek ismeretlenek számomra. Igazi rallyszakaszok, tempósak és technikásak, ami egyben valódi kihívás is minden versenyzőnek. Külön érdekesség, hogy a rally2 mezőnyét, fél év kihagyás után egy 27 km-es, éjszakai gyorsaságin rajtoltatják majd el Gyarmati Ariel Bibliák István Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.03.20.
    EGER Rallye 2013 Magyar Országos Rallye2 Bajnokság 1. futam Beérkezett nevezések Rsz. 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 Vezető Órai Balázs Porkoláb Gergő Berényi László Molnár Zsolt Tóth Bálint Nyitrai Béla Molnár Ferenc Baksai László Dékány Sándor Fróna János Adorján József Rácz Gyula Barna Tibor Keszler Mátyás Gyarmati Ariel Temesvári László Horváth Balázs Váradi György Debreceni Péter Sipos Zoltán Forgács László Halmos Gábor Hermann Sándor Nagy Péter Varga Norbert Szöcsi Kocsis Zsolt Parkánszki Balázs Eger Rallye Historic, Rally
  • 2013.03.12.
    Egyből egy A Garmin Racing Team versenyzőinek Gyarmat Ariel – Bibliák István párosnak a szezon megkezdődött a hétvégi orfűi versenyen. Az eredmény magáért beszél, hiszen az abszolútban is előkelő helyen végeztek ebben az erős mezőnyben. Nem tudta őket hátráltatni a szeszélyes időjárás sem. Gyarmati Ariel: - Nagyon jó versenyt tudhatunk magunk mögött. A hangulat páratlan volt. Már a verseny elejétől meg tudtuk szerezni és meg tudtuk tartani a kategóriánk első, és az abszolút harmadik helyét. - Az időjárás a verseny napján igazán megtréfált minket. Sokszor úgy tűnt, hogy a slick gumival Gyarmati Ariel Bibliák István
  • 2013.03.09.
    Végre elérkezett A hosszú téli szünet után végre elérkezett a várva várt szezonnyitó teszt versenye a Garmin Racing Team versenyzőpárosának Gyarmati Arielnek és Bibliák Istvánnak. Változás bőven akad az idei évben is a csapat háza táján, mind az autók fejlesztése, mind pedig a bajnokságok terén. Az orfűi futamon a felkészülés és a belerázódás elkezdődik. A sikeres szereplés természetesen már most is célkitűzés. Gyarmati Ariel: - Még nincs rajtra kész állapotban, jelenleg is dolgozunk rajta, de idejében végezni fogunk. Sok apró dolog hátráltatott minket, amiken már túl vagyunk, úgyhogy Gyarmati Ariel Bibliák IstvánOrfű Garmin Racing Team Rallysprint
Előző 1 / 2 Következő