Két idei nyert futammal a háta mögött Gyarmati Ariel nem jött el a szombathelyi versenyre, de az Iseum Rallye-tól függetlenül továbbra is 8 pont az előnye a P14-es géposztályban az üldözők előtt. A siófoki autóversenyző Székesfehérváron újra győzni szeretne, már csak a Mitsubishi Lancer EVO 6 futóművén kell egy kicsit dolgozni és máris teljes erőbedobással küzdhetnek a P14 maximális pontszámáért. Gyarmati Ariellel beszélgettünk.Racing.hu: Vezető helyen álltatok a szombathelyi verseny előtt, de mégsem indultatok ott el. Miért nem jöttetek az Iseum Rallye-ra?Gyarmati Ariel: A szombathelyi egy ... szeretnénk szeretnénk rajthoz állni, a Kassa Rallye még kérdőjeles, a bajnokság állásának függvényében majd eldöntjük, hogy mennyire fontos, hogy elmenjünk oda. A Veszprém Rallye is hasonló cipőben jár nálunk: ha a pontok miatt nagyon kell, akkor elindulunk, de ha nem lesz égetően szükséges, akkor megeshet, hogy elmarad a veszprémi szereplésünk. Székesfehérvár után okosabbak leszünk.Racing.hu: Székesfehérvár Rallye, aszfalt és ti újra a nevezők között vagytok. Hogy sikerült a felkészülésetek?Gyarmati Ariel: Igen, ott leszünk és elmondhatom, hogy elég jól sikerült a felkészülésünk. Az autónk alaposan át ... lett nézve, megkapta az általános felkészítést, a revíziókat elvégeztük. Szerencsére a miskolci futamon nem csaptuk oda, nem keletkezett semmilyen kár vagy sérülés az autóban, tehát most csak egy egyszerű, de alapos felkészítést kellett eszközölnünk rajta.Racing.hu: Lesz e lehetőségetek egy kicsit próbálgatni, tesztelni a futam előtt az autót, vagy az első gyorson, ugrotok bele a mély vízbe?Gyarmati Ariel: Igen, ma – pénteken- fogunk egy kicsit menni az autóval, a futóművön szeretnénk állítani, hangolni. Úgy érzem, hogy nagyon sok lehetőség van még benne, véleményem szerint rengeteget tudnánk ... tovább gyorsulni akkor, ha futóművet sikerülne rendesen beállítani. De erre sok-sok időt lehetne és kéne még áldozni.Racing.hu: A székesfehérvári pályákat mennyire ismered, szereted e őket?Gyarmati Ariel: Igen, ismerősek, tavaly már mentem rajtuk. A leginkább a Kőhányás a kedvemre való, az egy igazi remek rallye pálya, de a másik két szakaszt is kedveljük, de az igazi kedvenc mégis a Kőhányás.Racing.hu: Milyen eredménnyel lennél elégedett a verseny végén?Gyarmati Ariel: Az első két futamunkból kiindulva, – amiket sikerült az első helyen befejeznünk- úgy gondolom, hogy Székesfehérvárra is ... murvás verseny volt és a murvás versenyeket az idén mi jó eséllyel kihagyjuk, ezért nem utaztunk el a legutóbbi megmérettetésre. Az első két futamot, Egerben és Miskolcon sikerült megnyernünk a versenyt, ez adott is nekünk némi lélektani illetve pontbéli előnyt és a bajnokság még mindig úgy áll, hogy az Iseum Rallye után és nélküle is az élen állunk, tehát ezek miatt maradtunk távol a futamtól.Racing.hu: Ennek a logikának a mentén akkor Veszprémben sem láthatunk titeket.Gyarmati Ariel: Az alapkoncepció, hogy minden futamon jó lenne, ha ott tudnánk lenni. A Mecsek Rallye-n és a Baranya Kupán nagyon Gyarmati Ariel: Kétszer már győztünk, Fehérváron sem szeretnénk alább adni Gyarmati Ariel
Keresés
Találatok száma: 24- 2014.10.22.így emlékezett a Hetvehelyen történtekre: „Az első gyors utolsóelőtti kanyarjában nagyon felhordásos volt az út és talán még egy kicsit nedves is és ezúttal nem sikerült abszolválnunk azt a kanyart. Egy hatalmas rönk állta az utunkat, de még maradt annyi lendület, hogy szemből az erdőbe is belátogattunk egy picit. Majd aztán a ventilátor ráhajolt a turbóra, ezáltal ki is gyulladt az autó, de szerencsére azt idejében sikerült eloltanunk.” Gyarmati Ariel és Németh Gergely a P3-19 kategória harmadik és a BMW-k között a második helyen teljesítették a Mecsek Rallye-t. Ahogy Ariel fogalmazott élete Borbás Szabolcs Csáki Richárd Kovács Antal Istovics Gergő Gyarmati Ariel Németh Gergely Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
- 2014.10.17. 13:01Gyarmati Ariel: - Mivel az idei pontverseny a Rally2-es bajnokságban nem alakult túl jól, ezért úgy döntöttünk, hogy az első osztályban próbálunk ismét szerencsét. Időben, energiában szinte ugyanannyi az ott való versenyzés, valamint év közben már esett róla szó, hogy teszünk egy kis kitérőt.- A pályákat megpróbáljuk minél részletesebben és alaposabban felírni, ahol lehet, ott felkészülünk az éjszakai gyorsaságikra. Alapvetően nem szeretek sötétben versenyezni, azonban a mezőny végére vagyunk sorolva, így borítékolható a számunkra kedvezőtlenebb körülmény.- Ami pozitívum Avagy a Garmin Racing Team versenyzői Gyarmati Ariel Németh Gergellyel az oldalán ismét az ORB mezőnyében vág neki a hétvégi mecseki futamnak. Gyarmati Ariel
- 2014.10.17.sokkal lemaradva.” Akár csak Borbásék, Gyarmati Ariel és Németh Gergely is az első osztályban méretteti meg magát a Mecseken. Mivel a Rallye2-ben, a pontversenyt tekintve szinte minden esélyük elúszott, így az ORB-ben állnak rajthoz. Van egy gyorsasági a programban, ami különösen kedves Ariel számára: „Személy szerint nekem a Hetvehely - Nyárásvölgy az egyik kedvenc szakaszom. Egy technikás, kanyargós pálya, ez kifejezetten fekszik nekem. Remélem, hogy a BMW-s párosokkal tudunk majd egy jót meccselni. Bízom benne, hogy egyikünknek sem lesz technikai problémája és az elejétől a végéig egy jó Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
- 2014.08.13.meghívásos alapon versenyeztünk Markó Tibor jóváhagyásával délután még 4 szakaszt teljesíthettünk. Nagyon szeretnénk neki megköszönni nem csak az előbbit, hanem azt is, hogy odafigyelve a résztvevőkre biztosított számunkra hűsítőket a nagy melegben. Illetve gratulálunk Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak a nagyszerű eredményükhöz! Bizakodva várjuk aKassa Rallyt, 40km-rel a lábunkban.” A Gyarmati Ariel-Németh Gergely duó sem bővelkedett a szerencsében: „Inkább a látványra autóztunk, mintsem az időre a prológon, reméljük tetszett a közönségnek. Baleset miatt csak a második szakasztól kezdődött az éles ... verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel. Az utolsó párosunk a hétvégén a Maricsek Miklós és Magyar Gábor alkotta fogat volt. Miki számolt be nekünk arról, hogyan is élték meg az előfutó szerepét: „Az első rajtoló előtt autózni mindig egy kitüntetett dolog, nagyon élvezetes! Komlót és Borbás Szabolcs Csáki Richard Kovács Antal Istovics Gergő Markó Tibor Gyarmati Ariel Németh Gergely Maricsek Miklós Magyar Gábor Maricsek Racing Team Rallye2
- 2014.08.12. 23:36a lábunkban.”A Gyarmati Ariel-Németh Gergely duó sem bővelkedett a szerencsében: „Inkább a látványra autóztunk, mintsem az időre a prológon, reméljük tetszett a közönségnek. Baleset miatt csak a második szakasztól kezdődött az éles verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel.Az utolsó
- 2014.08.08.
- 2014.06.13.
- 2014.06.04.
- 2014.05.08. 21:18mentem ezeken a pályákon, szóval elég jól ismerem őket. Mivel 2007-ben murva bajnok is lettem navigátorként Gyarmati Ariel oldalán így van tapasztalatom a murvás futamokról. Életem első verseny kilométereit is murván tettem meg Mikulás Rallyek alkalmával. Péntek délután Prológgal indul a Bükfürdő Rally. Mennyire szereted a Prológokat?- Nem szeretem őket belülről. Ezeket a pályákat a pilóták tudják fejből, így nekem semmi dolgom rajtuk. De mivel mehet más is a prológon a navigátor ülésben, ezért lehet, keresünk magam helyett valakit, hogy kicsit élvezhessem a kocsi hangját kívülről. Belül is jó
- 2013.06.14.
- 2013.05.08.
- 2013.04.17. 08:26Racing.hu: Az első és legfontosabb kérdésem, hogy hogy vagy?Gyarmati Ariel: Köszönöm szépen az érdeklődést, már jobban és fokozatosan javul az állapotom. Két napja, április 15-én kiengedtek a kórházból, most itthon vagyok. A derekamra nagyon kell vigyáznom, fűzőt hordok és ezt még nagyjából három hónapig viselnem is kell. Fájni nem fáj szerencsére, csak nagyon vigyáznom kell rá. Az egyik lábam viszont el van törve három helyen és bár a másik elvileg eltörve nincs, de mindkettő nagyon-nagyon fáj. Nem is tudok igazából lábra állni, de mint mondtam napról napra javulok, a teljes felépülés ... körülbelül három hónap lesz előreláthatólag.Racing.hu: Két kórházban is voltál az elmúlt nagyjából másfél hétben. Mivel telt az időd az egri és a siófoki intézményekben?Gyarmati Ariel: Egerben három napot töltöttem, aztán átszállítottak Siófokra. A kezeléseken és a szükséges beavatkozásokon kívül rengeteg pihenéssel telt az idő. De azon kívül semmi különös nem történt velem. Nagyon sokan hívtak telefonon, érdeklődtek az állapotunkról jobbulást, felépülést kívántak nekünk és ez nagyon jól esett.Racing.hu: Kanyarodjunk vissza a balesetetekhez. Hatodikban, padlógázon érkeztek lefelé a bátori elágazáshoz ... . Mennyi is volt az annyi? Szemre kb. 200 km/óra lehetett a tempó…Gyarmati Ariel: Nem tudom pontosan, de a maximális sebességünk valóban olyan 190-200 km/óra körül lehetett. Innen kezdtünk (volna) el fékezni. De hogy mennyire lassultunk le? Azt nem tudjuk. Talán 130-140-ig sikerült.Racing.hu: Mi történt pontosan, mit éreztél és tapasztaltál belülről? Hallottunk már fékhibáról, de voltak olyan hangok is, akik azt mondták, hogy egyszerűen csak sok volt.Gyarmati Ariel: Nem volt kicsi a tempó, de mindenképpen volt valamilyen fékhibánk. Amikor ráléptem a fékpedálra, akkor az koppant egy nagyot. Nem tudom ... . Racing.hu: Nagy volt a becsapódás. A helyszínen úgy láttam, hogy folyamatosan eszméletednél voltál. Mindenre emlékszel? Gyarmati Ariel: Így van. Mindenre emlékszek az elejétől a végéig, nem volt eszméletvesztésem. Kristálytiszta minden pillanat. Az is, hogy kiabálok Istvánnak, hogy nincs fék, nincs fék, ő is emlékszik rá, tehát egyikünknek sem volt emlékezetkiesése. Óriási erővel csapódtunk be, olyan volt, mintha egy bomba robbant volna bennem. A gerincem és a lábam sérült meg. Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem mindazoknak a segítségét, akik a baleset helyszínén és utána is ... a segítségünkre siettek. Köszönöm mindenkinek, aki ott volt és megpróbált segíteni nekünk bármiben, úgy a szurkolóknak, mint a mentőszolgálat embereinek.Racing.hu: Rajtatok kívül a BMW-tek is hatalmasat kapott. Mi lesz a további sorsa?Gyarmati Ariel: Az autó hazakerült hozzánk Siófokra, még aznap este a barátaink hazaszállították. Egyelőre nem tudom, hogy mi lesz vele, biztos lesz még egy-két hét mire olyan állapotba leszek, hogy ha csak egy fél órára is, de ki tudjak menni és egyáltalán meg tudjam nézni az autót. Majd meglátjuk. Elképzelhető, hogy meg lehet javítani a karosszériáját, lehet Egerből már egy hete, a siófoki kórházból viszont még csak két napja engedték haza Gyarmati Arielt, aki Bibliák Istvánnal a jobbján élt át óriási csattanást az Eger Rallye-n, a bátori elágazásban. Szerencsére azóta már Ariel is jobban van. Az esetről sok-sok fotó és videó kering az Interneten, amikhez rengetegen hozzászóltak és találgatnak arról, hogy mi is történt valójában. A felmerülő kérdésekről és arról, hogy milyen is volt a baleset belülről Gyarmati Ariellel beszélgettünk. Gyarmati Ariel Bibliák István Eger Rallye Gyarmati Ariel Bibliák István
- 2013.04.10.
- 2013.04.05.
- 2013.03.20.EGER Rallye 2013 Magyar Országos Rallye2 Bajnokság 1. futam Beérkezett nevezések Rsz. 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 Vezető Órai Balázs Porkoláb Gergő Berényi László Molnár Zsolt Tóth Bálint Nyitrai Béla Molnár Ferenc Baksai László Dékány Sándor Fróna János Adorján József Rácz Gyula Barna Tibor Keszler Mátyás Gyarmati Ariel Temesvári László Horváth Balázs Váradi György Debreceni Péter Sipos Zoltán Forgács László Halmos Gábor Hermann Sándor Nagy Péter Varga Norbert Szöcsi Kocsis Zsolt Parkánszki Balázs Eger Rallye Historic, Rally
- 2013.03.12.Egyből egy A Garmin Racing Team versenyzőinek Gyarmat Ariel – Bibliák István párosnak a szezon megkezdődött a hétvégi orfűi versenyen. Az eredmény magáért beszél, hiszen az abszolútban is előkelő helyen végeztek ebben az erős mezőnyben. Nem tudta őket hátráltatni a szeszélyes időjárás sem. Gyarmati Ariel: - Nagyon jó versenyt tudhatunk magunk mögött. A hangulat páratlan volt. Már a verseny elejétől meg tudtuk szerezni és meg tudtuk tartani a kategóriánk első, és az abszolút harmadik helyét. - Az időjárás a verseny napján igazán megtréfált minket. Sokszor úgy tűnt, hogy a slick gumival Gyarmati Ariel Bibliák István
- 2013.03.09.Végre elérkezett A hosszú téli szünet után végre elérkezett a várva várt szezonnyitó teszt versenye a Garmin Racing Team versenyzőpárosának Gyarmati Arielnek és Bibliák Istvánnak. Változás bőven akad az idei évben is a csapat háza táján, mind az autók fejlesztése, mind pedig a bajnokságok terén. Az orfűi futamon a felkészülés és a belerázódás elkezdődik. A sikeres szereplés természetesen már most is célkitűzés. Gyarmati Ariel: - Még nincs rajtra kész állapotban, jelenleg is dolgozunk rajta, de idejében végezni fogunk. Sok apró dolog hátráltatott minket, amiken már túl vagyunk, úgyhogy Gyarmati Ariel Bibliák IstvánOrfű Garmin Racing Team Rallysprint