Keresés

Találatok száma: 246
Előző 1 / 13 Következő
  • 2018.10.15. 09:34
                Alfa Romeo GTA    Gerhard Tusch              A          Renault 8 Gordini    Wilfried Gass                 D          Porsche 911 Tnther Wallrabenstein D          BMW 2002 ti    Wilfried Gass    ... ;              D          Porsche 911 S    Sandro Munari               I            Lancia Fulvia 1.6 Coupé HF    Raffaele Pinto                I            Fiat 124 Spider    Horst Rack  ... ;                   D          Porsche 911 S    Horst Rack                    D          Porsche 911 Carrera RS    Vanni Tacchini               I            Fiat 124 Abarth ... Battistolli               I            Fiat 131 AbarthFritz Unterbuchberger    D          Opel Ascona i2000    Mario Aldo Pasetti          I            Fiat 131 Abarth    Franco Corradin            I        ... ;     Fiat 131 Abarth    Franco Ceccato             I            Fiat 131 AbarthMatthias Moosleitner     D          Opel Manta 400Matthias Moosleitner     D          Opel Manta 400    Armin Schwarz              D     

    Rallye

  • 2017.10.06. 22:24
    Beszámoló Esztertől és interjú Krisztiánnal a D-Gesztor Rallysprint után.

    Rallysprint

  • 2016.04.01.
    pótolni a lemaradásunkat, és kicsit vissza kell rázódni a versenyzésbe, ez az Eger Rally szerintem ezt a célt fogja szolgálni. Szeretjük a kis Citroen C2R2-t, jól is érezzük magunkat a Bakó Rally Team-mel, így minden adott, hogy csak oda kelljen állni a rajtvonalhoz, és nyomni neki. Persze mondani könnyű, hétvégén meglátjuk… Régi...új navigátorod lesz, miért? - Miért ne? :D A rali alapjait én anno együtt tanultam Pinjoe-val. Ha nyertünk együtt örültünk, ha nem akkor is együtt készültünk a következő megmérettetésre. A kezdetek kezdetétől vele versenyeztem és mára Ő már jobb navigátor lett, mint én ... pilóta. Idén újra egy autóba ülünk, és megnézzük, mit tudunk belőle kihozni. Ezt az évet együtt tervezzük. Az egri pályákkal hogy álltok Pinjoe-val? Autóztatok már ezeken a szakaszokon, vagy okozhatnak meglepetéseket? - Persze, ismerősek ezek a pályák, a nagymamához menet mindig erre autózunk… eléggé kacskaringós, ahogy Ő mondaná… „de hát ott van a „dzsípiszi” :D Viccet félre téve volt már itt olyan is, hogy mondtam Pinjoe-nak, dobja el az itinert nyugodtan, mert a bérelt Suzuki nem nagyon akart felmenni az emelkedőn. . Na de most ez bizony nem így lesz, nagy hangsúlyt fogunk fektetni a pályák ... feldolgozására. Most fog kelleni a jó itiner, hogy haladni tudjunk úgy, ahogy tervezzük. Nem szabad elbohóckodni azért a versenyt, mindent a maga idejében. Ha beülünk a Citroenbe, akkor oda kell koncentrálni, majd viccelődünk előtte és utána. Jól gondolom, hogy idén sem feltett kézzel fogtok versenyezni? - Rájöttünk, hogy ha feltett kézzel mennénk, az annyira nem lenne jó, mert akkor ki fogja a kormányt? :D Amúgy mi is, mint mindenki más azért megyünk, hogy nyerjünk. Ezzel mindenki így van, nem? Aki mást mond, az hazudik. Viszont helyén kell kezelni a dolgokat. Kerekes Joti mondta egyszer, „van, aki ... autóversenyez és van, aki versenyautózik.” Mi szerintem a második csoportba tartozunk már így negyven felé. Hobbi szinten műveljük ezt a sportot és nagyon jól érezzük így magunkat. Nekünk nagy eredmény lenne az is, ha Jánosa Ákost etapon megelőzhetnénk. :D Ennek nagyon örülnénk, és még a büntetés sem venné el a kedvünket. Ott rögtön el is csomagolnánk a sisakunkat és elmennénk haza. :D Most azon gondolkodom, milyen frappáns választ tudok még adni. Mondjuk azt, hogy félünk, nehogy elgumizzuk magunkat… úgy hogy összesen négy gumink van. :D Remélem tökéletes választ kaptál a kérdésekre. :D Viccet félretéve Tiba Anita Rallye2
  • 2016.03.08. 09:41
     Rajta kívül még három magyar versenyzőt díjaztak, Wirtmann Ferenc a D csoportban lett második, míg a Mekler László - Mekler-Mikó Edit páros a C csoport harmadik helyén végzett.Bazsó Ildikó Leitold Károllyal, Fiat 131 Abarth-tal kilenc Eb-futamon indult tavaly és a sorozatos műszaki problémák ellenére a korcsoport negyedik legeredményesebb párosa lett. Technikai okok és a speciális pontozás miatt Bazsó Ildikó végül eggyel előrébb lépve, a harmadik helyen végzett. Bazsó Ildikó: - Nagyon sajnálom, hogy Karcsi negyedik lett az Eb-n, abszolút megérdemelte volna az előkelő dobogós helyezést Leitold Károly - Bazsó Ildikó, Fiat 131 AbarthFIA-gálaAz FIA Historic Rali Európa-bajnokság D korcsoportjának harmadik helyén végzett Bazsó Ildikó a navigátorok versenyében, aki ezért Párizsban, az FIA-gálán vehetett át díjat.

    Historic

  • 2015.07.30. 19:20
     Ezt az Eb-mezőnyben a D korcsoport és a D3-as kategória megnyerésével érték el, amellyel a D csoport bajnokságában megerősítették a negyedik helyezésüket és húsz pontra csökkentették hátrányukat a harmadik helyezetthez képest.Az észt verseny új volt az Európa-bajnokság mezőnye számára, és különösen nehéznek bizonyult, amit a sok kieső is jól szemléltetett. Leitold hat éve ment utoljára murván, ezért óvatosan és taktikusan kezdett, amiről már az első nap végén bebizonyosodott, jó döntés volt. Leitold Károly: – Nagyon jó verseny volt, az egyik legjobban szervezett, amin valaha is indultam ... . Nagyon sokan hibáztak és már az első nap végén láttuk, hogy ha célba érünk, akkor megvan a 15 Eb-pont, ezért nem is kockáztattam, mindent a célba érésnek rendeltem alá. A pályák rettenetesen csúsztak. Volt olyan gyorsasági, aminek a célja és a stopja között nyolcszáz méter volt, mert annál rövidebb szakaszon nem tudtál volna megállni. Most a finn versenyre koncentrálunk, aztán jönnek a déli versenyek és a Mecsek Rali. Matematikai esélyünk még van a D csoport harmadik helyére, úgyhogy nem adjuk fel. A Historic Rali-Európa-bajnokság D csoportjának állása:1. Marenzana 89 pont2. Wirtmann 70 pont3

    Historic

  • 2015.07.08.
    , menne? - Simán, az egész verseny távját tudjuk fejből, Moha bá után szabadon: “Menj háromszázkilencvenötegészkilencvenöt kilométert a célig...” :D Nagyjából mire lehet majd részetekről és a csapat részéről számítani? Komolyság, csak a verseny... koncentráció... semmi móka? - Komolyan mondom neked, hogy komolyan vesszük a feladatot. :D De az elmúlt pár verseny alkalmával már úgy érzem magam, mint a régi szép időkben, amikor elkezdtük a versenyzést. Nekünk ez hobbi, nem múlik rajta semmi, ezért a felhőtlen jókedv, a móka és a kacagás a cél. Remélem, most már nem csak mi fogjuk magunkat jól érezni ... , hanem a csapat többi tagja is elengedi kicsit magát... és akkor ők is érzékelni fogják másnap a frontot, nem csak mosolyognak majd rajtunk. :D A nézőknek még annyit üzennének a srácok, hogy ha mégsem bírnák visszafogni magukat annál a bizonyos „egy ugratónál”, akkor küldjenek majd fotókat. Köszi-köszi, előre is. :D Köszönjük reklámpartnereinknek: Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., B! Bomba Energy Drink Kft., Imagedesign I&A Design Kft. Szöveg: Tiba Anita Fotó: Máté Zsolt Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.17.
    A jó csapatmunka a győzelem titka Megtartotta jó kis pozícióját a Székesfehérvár Rallyn Jánosa Ákos és Brunekker Árpád, akik igencsak boldogan távoztak a versenyről. Amit elterveztek megcsinálták, többet már nem is igazán akartak. Jaaa, hogyne akarnának a kis telhetetlenek, már mennének a következő futamra. „Ha azt mondanátok, hogy holnap menni kéne újra versenyezni, esküszöm, én indulnék. Hihetetlen, hogy eltelik egy-két nap, és hogy tud hiányozni ez az egész az embernek. Most olyan meleg sincs, mint akkor volt…mehetünk, ha gondoljátok, de most tényleg. :D Az autón kezdetben előjöttek ... ezek fojtószelepes hülyéskedések, de aztán a srácok megcsinálták, és mentünk, mint a golyó. Mi sem, és a kocsi sem bírja ezt a hőséget, ami volt. Bár még szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy vasárnap az R2 rajtolt reggel, mert akkor még király időben kezdhettünk. A hosszú gyorson is sikerült jó időket menni, ezt volt a terv…tehát úgy igazából tényleg egyben volt minden. A kocsival, a csapattal, az eredménnyel elégedettek vagyunk…magunkkal kicsit még mindig nem, de ez már inkább csak a tökéletességre való törekvés, mint elégedetlenség. Örülünk mindketten. Na meg a csapat is… gondolom. :D Amire ... járt. Ez van…naaaa. :D „Nagyon jó helyen landoltunk a dobogón, és most már reméljük ez mindig így lesz. :D Mindhárom helyezésnek rendkívül örülünk. Jók voltunk. Na jó, Ákos jobb volt, de felzárkózom azért nyugi. Úgy tudnám megfogalmazni, hogy ez egy igazi jó csapatmunka volt. Kell hozzá egy nagyon jó pilóta, egy majdnem jó navigátor….egy jó autó, meg egy jó szervizcsapat. Ezek az alapanyagok a győzelemhez kérem szépen. Volt egy kis technikai gond menet közben, de sitty-sutty megjavították a srácok, és újra tempózhattunk a szakaszokon. A pályák nem a kedvenceink most sem, de ettől függetlenül elég ... jó pörgősnek mondható volt a verseny. Kivéve, hogy olyan helyen volt a tankoló zóna, és egyben gyűjtő, ahol egy darab fa alá kucorodtak a versenyzők. Na meg szerintem, ha már hőségriadó volt, igazán belefért volna egy ásványvíz. De van nekünk rendes csapatunk, akik ezt is megoldották helyettük. Köszönjük, hogy ők sosem feledkeznek meg rólunk. :D Veszprémben is számítunk rátok…halljátok…csapat…hahóóóó.” :D – vette poénosra Árpi ismét a figurát. Reklámpartnereink: MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.17.
    mosolyom sem volt őszinte aznap. Végre elkezdtük használni rendeltetésszerűen a járművet, és már Ákoséktól sem kaptunk annyit a 18,5 km-en, mintha kétszer ennyit kaptunk volna. Oroszlány-Pusztavám pedig egész jól alakult, hisz sokat számított, hogy a sprinteken sokat versenyeztem ezen a pályán. De hát ilyen a technikai sport, kiestünk, és a ki nem ásott kút mellől végignéztük a versenyt... :D A dobogó környékére igaz nem jutottatok, viszont sportoltatok... mert ki kellett tolni segítséggel a gyors végére az autót. Hevesi Pistiékkel karöltve nyomtatok egy versenyt a célig... null lóerővel, de ... rásegítéssel. Ki győzött? - Igen, Pistiék ugyanott estek ki, és a két mezőny között kitoltuk a kocsikat a pályáról. Kialakult egy kis „háziverseny”, és a célegyenesben végképp beigazolódott, hogy mekkora előnyt jelent a kis tömegű autó. Ha a pályán nem is, de itt megelőztük az EVO-t. :D A motorháztetőn meg lehetett volna sütni a tükörtojást olyan meleg volt. Ti hogy éreztétek volt front, mint a múltkor? Vagy pont ez volt a bibi, hogy nem? - Olyan jellegű front most nem volt, hisz kitagadott a csapat a múltkori „lagzizás” után. :D Nem, dehogy most teljesen jók voltunk, így nem voltam front érzékeny ... vasárnap. Lehet, hogy tényleg ez volt a baj??? :D Viccet félretéve, hamarosan jön a Veszprém Rali. Oda készültök, vagy mi a szitu most, hogy van teendő a méregzsákkal? - Lacitól ígéretet kaptunk, hogy lesz autónk Veszprémre, és amit ő megígér, az mindig úgy van! Szóval mi készülünk, ha mással nem is, tűzoltó palackkal. :D A tavalyi versenyen nagyon jól éreztük magunkat, szerintem idén sem lesz ez másként. Ott a helyünk. Köszönjük reklámpartnereinknek: Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., B! Bomba Energy Drink Kft., Imagedesign I&A Design Kft. Szöveg és fotó: Tiba Anita Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.15.
    , ha felidézhetné Zabar-Domaházát. Mert történések voltak. Meglepetések is. Poénkodások…na azok is voltak. De lássuk, hogy… vagy mire emlékszik Zsolti, és mik a hétvégi elképzelések. :D Nyomtatok a múltkor egy Zabar-Domaháza versenyt. Erre miért volt szükség... hiszen már spanok vagytok a méregzsákkal? - Ebben tökéletesen igazad van. Egyre jobb a viszony köztünk és az autó között. Viszont szerettünk volna hasonló baráti viszonyt kialakítani a kis Citroen gazdájával és a csapattal is... ezért úgy gondoltuk, csapunk egy görbe hétvégét. Pinjoe navigálásával nyomtuk le a futamot. Éveken át ... versenyeztünk együtt, így baráti kapcsolat alakult ki kettőnk között és örültem, hogy beült mellém újra erre a versenyre. Bakó Laciról pedig ne is beszéljünk... ment a hülyeség rendesen. :D Szerintem ezen a hétvégén megtört a jég, oldottabb volt a légkör, nagyon jól éreztük magunkat, élveztük a versenyt. Mondjuk vasárnap valami „front” lehetett, mert kicsit fájt a fejem... :D Jó volt. Ja, és meghívtak egy esküvőre is arrafelé minket, így összekötöttük a csapattal a kellemeset a hasznossal. Na jóóóó…nem hívtak, meg, de az elsők között voltunk, akik kaptak a mennyasszonyi tortából. :D Székesfehérvár Rali ... ...és az R2-nek aszfalt. Jó ez így, vagy jobb lenne a murva már? - Nekem már mindegy csak anyám ne tudja meg, hogy kocsit hajtok ilyen gyorsan. :D Viccen kívül, amúgy szeretem az aszfaltos versenyeket, semmi bajom nincs vele. A székesfehérvári pályákat ismerjük, a helyi rali sprinteken nevelkedtünk. Így várom a hétvégét, de lehet, hogy a Veszprém Ralit jobban. Az tavaly nagyon jól sikerült, mindaddig, amíg mentünk nagyon élveztük. Tavaly a fehérvári futamon az A6-os kategória 3. helyén végeztetek egy Skoda Felíciával. Idén is meg lesz a dobogó, legfeljebb kicsit feljebbi foka? - A dobogó tuti ... meglesz, hacsak valaki el nem vitte... és bízom benne, hogy mi is áthaladunk majd rajta. Hogy csak a harmadik foka, vagy meglesz mindhárom, azt ne tőlem kérdezd, hanem az illetékeseket. Basszus... most voltam a garázsban... a Skoda azóta is azon áll... alatta maradt. :D Amúgy meg, ha valaki versenyzésre adja a fejét, az nyerni akar, bárhol is induljon el. Így mi is szeretnénk a lehető legjobb helyezést elérni, így indulunk neki. De mivel az élet a legjobb forgatókönyv író, majd vasárnap estére okosabbak leszünk. Tavaly sok műszaki probléma ellenére állhattunk fel a dobogó 3. fokára. A Skodával már ... szinte összenőttünk az elmúlt 10 év alatt, a Citroenre azért jobban vigyázok még. Ha idén meg tudjuk ismételni a tavalyi eredményünket, akkor maximálisan elégedettek leszünk. Mondjuk a kategóriát elnézve ehhez másoknak is lesz pár szava... de állunk elébe... „Legyen tánc...”. Egy futam kimaradt számotokra, de most már végig nyomod az idei évben a pedált a C2-ben? - Ja, kimaradt... Vasárnap szóltak, hogy verseny volt... elaludtunk kicsit... olyan pörgőt nyomtak ránk pénteken... :D Őszintén megmondva nagyon megszerettem ezt a kis autót, természetesen lehetőségeinkhez mérten minden versenyen Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.15.
    Nem babra megy a játék Jelenleg vezeti az A6-os kategóriát a Jánosa Ákos – Brunekker Árpi kettős, és minden erejükkel azon lesznek, hogy ezt meg is tudják idén tartani. Tudják ők, hogy van azért még idén egy-két futam, ahol lehetnek meglepetések, de ugye senki nem gondolta, hogy feltett kézzel fognak autózni Székesfehérváron?! Lássuk a szócsatát a srácokkal. :D Szuper helyen álltok jelenleg a bajnokságban, kategória első hely…onnan nincs feljebb azt ugye mondták már. :D Anyait-apait beleadtok a hétvégén, hogy elhappoljátok a nektek járó pontokat? Ákos: - Jelenleg tényleg a lehető legjobb ... helyen vagyunk a kategóriában, és nagggyon oda kell tennünk magunkat a továbbiakban is, hogy megtartsuk, amiért eddig keményen megdolgoztunk. A napi 24 óra viszont most olyan karcsúnak tűnik, hogy el sem tudom mondani. Meló, vizsgázás, ballagás…és talán péntek este már tudunk majd a versennyel foglalkozni, de a péntek este amúgy is mire másra lenne jó, ha nem belsőket nézni. :D Árpi: - Az első és egyben legfontosabb üzenetem a csapatnak, hogy szereljenek be légkondit a versenyautóba. :D Amúgy még ezerrel hajtjuk az igát, és tényleg nem igazán volt idő belsőt analizálni, de még rengeteg idő van ... addig. A pontokkal kapcsolatban pedig, igenis akarjuk őket megint. Nagy szívfájdalmatok, hogy még ez a verseny is aszfalt lesz az R2-nek? Amúgy ismeritek a mondást? ”Ez van, ezt kell szeretni.” :D Ákos: - Bírjuk mi az aszfalt versenyeket is…de tényleg van ilyen mondás??? :D Mindegy is, mert ezután már murva lesz. A kalkulátorunk azt dobta erre a versenyre, hogy ott leszünk az első háromban, mert ha tavaly sikerült, akkor hogy nézne ki, ha most nem. Ésszel kell haladnunk, persze úgy, hogy tempós legyen azért. Árpi: - Ez a mondás sem szimpatikus, meg a gyorsok sem. :D Egy a lényeg, hogy befejezzük Tiba Anita Rallye2
  • 2015.05.09.
    Bakóékat elkapta a gépszíj Az előttünk álló hétvégén ismét útra kel a Bakó Rally Team csapata. Nem azért, mert nem bírnak a popójukon ülni, hanem azért, mert egy újabb versenyző kereste fel őket, hogy kipróbálná az egyik Citroen C2R2-t Kiskunlacházán. És ha már ott vannak, akkor úgy gondolták, hogy a két RaceStaron résztvevő ifjú titánt bedobják a mélyvízbe, és újra autóba ültetik őket. Bakó László csapatvezető éppen az egyik versenyautót mosta, miközben kifaggattam. Jó munkát Laci. :D Nincs jobb dolgod péntek délután, mint versenyautót vikszolni? - Köszönöm van… mármint jó munka. Most ... , hogy mondod, szívesebben innék egy Rose fröccsöt, de ahogy Pató Pál Úr mondta, „Ej, ráérünk arra még.” :D Mindennek megvan a maga ideje. De nyugi van, este bepótoljuk. Hova lesz a menet a méregzsákkal? - Van nekünk egy jó barátunk, akit nem is olyan régen (Miskolc Rallyn) még cukros bácsinak hívtunk, mert kilométerekről tudtuk, hogy ő az, ugyanis egy szatyor édességgel mászkált. Most viszont már ő a birkás srác, mert a kisfia nyert a majálison egy birkát. Szóval, ha belezavarodnék…cukros bácsi, vagy birkás, akkor a Tiszákról beszélünk. Na, ő kitalálta, hogy birizgálja a fantáziáját egy ideje ... gyerek kategóriába, ugyanis kipróbálhatják a Korda Racing Suzukiját a pályán. Ezt ezúton is szeretnénk megköszönni Eriknek és a csapatnak, és hát a jó közvetítőnek Szabó Árpádnak. Mindkét kissrác részt vett a nemrég megtartott RaceStaron. Mi a célotok ezzel a versennyel náluk? - Igen nagyon ügyes volt mindkét srác a RaceStaron, és nagyon jó haverok is lettek, és valahogy szóba jött ez a téma az Árpival, és végül jött az örömhír, hogy Erik áldását adja a próbatételre, hogy autózzanak kicsit a fiúk. Örültek, mint majom a ….. :D De ki ne örülne ennyi évesen bármilyen lehetőségnek. Nincs semmi elvárás Tiba Anita
  • 2014.11.21. 23:00
    AZ MNASZ Elnökség elektronikus úton meghozott határozata35/E/2014 elnökségi határozat 2014. november 20.Az MNASZ Elnöksége a Rally szakág vezető választás második fordulójára beérkezettjelölések alapján, az Alapszabály 42/A § (4) d) rendelkezéseinek megfelelően, a legtöbbszavazatot kapott Berényi Ákost kinevezi az MNASZ Rally szakág vezetőjének.Forrás: www.mnasz.hu

    ORB, Rallye2

  • 2014.10.31. 12:05
    A Pilisvörösvár Rali első gyorsasági szakaszát követő etapon ment tönkre Wirtmann Ferenc és Barna György Ford Escort Mk II-esében a negyedik fokozat, így e nélkül kellett teljesíteniük a távot. A D (kor)csoport versenyét azonban így is megnyerték, és a Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros saját számításai szerint ezzel megnyerte a D csoport bajnokságát is, ám ezt az MNASZ még hivatalosan nem erősítette meg. „Jó kis verseny volt, a rendező mindent elkövetett, hogy a versenyzők jól érezzék magukat. Kicsit sok volt az etap, remélem, lesz folytatása a Pilisvörösvár Ralinak, mert ... és jól éreztük magunkat, úgyhogy maximálisan elégedett vagyok.” Wirtmann Ferenc 2014-es eredményei:62. Rally Costa Brava (historic Eb): C3 kategória 3. helyezés, C csoport 6. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob) 1. futam: D csoport 1. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob): D csoport 1. helyezés29° Sanremo Rally Storico (historic Eb): C3 kategória 2. helyezés, C csoport 6. helyezésHistoric Rallye Vltava (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) aszfalt: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th ... Historic Acropolis Rally (historic Eb) murva: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 4. helyezésBaranya Kupa (historic ob): D csoport 1. helyezésXXVI Rally Elba Storico (historic Eb): kiállt48. Mecsek Rallye (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 2 helyezés., (historic ob) C csoport 1. helyezésI. Pilisvörösvár Rali (historic ob): D3 kategória 1. helyezés, D csoport 1. helyezés Wirtmann Ferenc korábbi historic eredményei:2008. C korcsoport magyar historic bajnok2009. C korcsoport magyar historic bajnok2010. C korcsoport magyar historic bajnok2011. C korcsoport magyar historic bajnok2012

    Rally

  • 2014.04.28.
    kzt b l ece o atjia eő z t i méő ua a ézleí a e ő eeée ey eee osuc ó Lns Zl uó s z s át t d r ftmr ksü l y z l bvtsn g tlsn á . i a aa ő t g s j i rt n uóakltk n i v e az ls r,g o a atvl mis aéeő,e ftműe nm s el atvleet i na i s sf t í aey l n uóa a n e fkrts auó vt e me e l me z a ck y , s eü báí n h zn g sk l étkkes rn e eet caa. zd méő Zl örlör j í t i rl el ai i e mé ca a p r ekle edl zta sptA i k t l ,s t a é k ő rn o kr kr a t t i ő e vo , d a 7ő meő ye,mi k fl O z á vr nzk etk i k eő u ts azá atk a uo ó l t e 2 fs znbna n ae t st k es yő tt k( i s g miihsnl t ) z tl e t e é r e é ak h a s ... ői kr ot me aej bd ta a zmbtftmr a 0rj e e jett . ö hz a g l o i ,mi so ai a a 2.a hl te net gb ő u t y l e So a: kr rgemetr te ő ua n 2.e rl j lvr nz a 0hl n rcl ,miözn eő zmb t A oa egl gat t l ftmo a 0hl őr t ó es yő 2.e e été aa ksö ht o s y ao e y b vla i sns rt nvke é a osb ko krki kU yn o fl maoa caáa rse onkd o v ee i el í nk s kcil kl eee e. ga vl o a tsn stbn éz Zla,e t z me e e o ó n t y i nmvle gdta at v e eééeé auó kméyéesonk ű tAvr n uáirka tb e o l eet z uó i l dsvls ftmű e nsg iska tn. es y tnóábn ö b té sk e d l ts tezl k K p Srzt esnzis s eetk tpstl oa, l k t n lu tkn u i o o ... iábsé e a u a ooa vr yőé ös gz a aaz a ktme e új etda i l a g t e z é at y á dn báí skakpsl bn g úi nb. el áoklaco ta ey jáya l t a r V sra : htéirga zrakrj étedz k SzkErp K p máo iftmá.o si é a 0 aán p A évgpo rm áókod kn rn et a uuiuó a u a sd ua tZl z tn 2. a é k i n hl őrj l ttey eee úkryzteh zn d ica v e atzta 1 - S itls snpüé, e rl t h ot g tlsn jöneeb,i e ed sk í n uóot z.o wf eé mot asts y ao a j s g z 6s t fr sgé tzor az lfgda kt rjásnN go jrjatb vr nzts gl v a or á,sű fr sf to at őe a a rco . aynó a tlö b es yő imee ze ó ó a t t e ő kzp znbn uóot z l krke so a tsn o ot fl gt z st k s ayr ... znbn öémeő ye atzta e ő ööb é fl maoa d l z emaá a O z á é M ga meő ye s y g a r eyrn.a o a sd kr lede gzkd a ái kpsl Zlaí ca aáotk l j td t gaátSj s máo i öt kzv mesaat rd s aco t ovl y sk l t a p n u ot n k ő ó a i g t a aá tj oó n d mi ee eeée z bzl étkl 9hl r é a aameő y .e ée i rlflp i á kzd i e n zk lnr a aso t r e s .e ée s hzi zn 6hl r s eü eén . é , d l ú é é y y k t l e Lns Z l n „uca g htée o e a s n Sj s e mo d anm,o yókző ötmet z uó z e ce ot : Fr ey évg vl z mot i a o nm n htá h g j ed d t ra at a á s t a. n l , uo ó tnpl ab ksü eé ngo fno l t o a saaezsn a i reé a atvls v e tl uáii ... rtaobfj t So ao nm zrt e n ő ee e vl ,a aánpae zrd pl , rakr j kltvl kzeiz gsmu ktA éi nmhlatk o ah vsrar fl áa a á amet ko ú a eet o a edna eéz ná. z g k e agt n s y r l n e l á me krsmé vrfne npüébn uotk vr ntEy l jrjatda i í naua t s g éée s eőéys astse ftt a es y.g e gó a tlu tm n t i ftmo é u e é t da fl maoa d l z mfl gm.ita á m,o y rd kpsl o mesaat b ksa metg ate o a tsn o ot emaa P isj l h g a ái aco tm gzkd a os l rí zs y g a c no ó a z, y tda h g mie tmp vla d kAmáo iftmskaj bn eset s l eetb vgo vl mi a u tm,o y l n e óahl o. y a sd ua okl b a tt té e gdt b ayk e , n z k o z é e e t e őe V Gyorsasági
  • 2013.05.22. 08:04
    XI.  S u z u k i  -  K a i s e r   Ó z d   R a l iBuránszki József - Rudassy Krisztián VW Gold TDiBuránszki József élménybeszámolóját olvashatják az Ózd Raliról!

    Rally

  • 2013.05.14.
    325 TOYOTA COROLLA OPEL OPEL CORSA A Kategória E D D E D LADA H E D D C Pontszám 15 12 10 8 6 5 4 3 2 1 KATEGÓRIÁK Pozíció 1. versenyző 2. versenyző BAJNÓGEL ZSOLT LASKAI ISTVÁN Autó/Nevező TRABANT 601 Kategória A Pontszám N.É. Pozíció 1 2 3 1. versenyző 2. versenyző SZARVAS BALÁZS IFJ.SEBŐK LÁSZLÓ GONDI CSABA BENCZE GÁBOR VARGA GÁBOR FODOR GERGŐ Autó/Nevező WOKUM RACING SUZUKI SWIFT GTI SUZUKI SWIFT GTI SUZUKI SWIFT GTI Kategória B B B Pontszám 15 12 10 1 Pozíció 1 2 3 1. versenyző 2. versenyző TOMPA MÁRK ELEK PÉTER PÉLI TIBOR POLGÁR PÉTER NYILAS PÉTER JANECSKÓ LÁSZLÓ Autó/Nevező OPEL ... CORSA A RACING-TECH KFT CITROEN C2R2 HONDA CIVIC Kategória C C C Pontszám 15 12 10 Pozíció 1 2 3 4 5 1. versenyző 2. versenyző HATÁR ATTILA LOSONCZI CSABA KERTÉSZ KRISZTIÁN BALLA NIKOLETTA RISKÓ LÁSZLÓ RISKÓ DÁNIEL BARTHA NÁNDOR SZANISZLÓ ANNA TIM GÁBOR TIMÁR TAMÁS Autó/Nevező SPEED RALLY TEAM SE PEUGEOT 306 S16 HADIK ASE OPEL ASTRA OPC TOYOTA COROLLA OPEL APEX RACING NISSAN SUNNY GTI Kategória D D D D D Pontszám 15 12 10 8 6 Pozíció 1 2 3 4 5 1. versenyző 2. versenyző DEBRECENI PÉTER SZŐLLŐSI ROLAND FERJÁNCZ ANDRÁS UNGVÁRSZKI MILÁN KISS SZABOLCS TÓTH ATTILA SZABÓ ÁKOS NYAKACSKA BÁLINT VERES MNASZ Rally
  • 2013.04.30.
    12 12 24 3. (D) CSOPORT M3 Autó Kft/TBR Racing Gaál József 304 Gáspár Béla Opel Ascona B (D3) Taubmann Trade Kft. Horváth zsolt 315 Jezsó bernadett Renault 5 Alpine(D2) 10 3 1 1 8 2 1 1 10 3 1 1 8 2 1 1 15 15 30 12 12 24 4. (E) CSOPORT 0 REPLICA KUPA ABSZOLÚT Maricsek Racing Team Merencsics Árpád 306 Varga Sándor Suzuki Svift GTI Totalhitel.hu Rallye Team "Kari" 308 "Ali 76" Alfa Romeo GTV REPLICA KUPA R1 GÉPOSZTÁLY Maricsek Rracing Team Merencsics Árpád 306 Varga Sándor Suzuki Svift GTI REPLICA KUPA R2 GÉPOSZTÁLY 8 8 16 6 0 6 10 10 20 0 REPLICA KUPA R3 GÉPOSZTÁLY ... Totalhitel.hu Rallye Team "Kari" 308 "Ali 76" Alfa Romeo GTV 8 0 8 Abszolút pontszám 10 3 1 Indulásért járó pontszám 1 3 Célbaérkezésért járó pontszám Géposztály pontszám F, E, D periódus miatti pontszám Összpontszám 15 MNASZ Historic
  • 2013.03.14. 12:25
    Racing.hu: Szia Zoli!Erdei Zoltán: Szia :-)Racing.hu: Mi újság veletek, hogy telt a szünet, illetve készültök-e az évadra?Erdei Zoltán: Munkával telt, és készülünk. Az autót teljesen, újra az utolsó csavarig szétszedtük, és minden fődarabot lerevízióztunk. Igazából mondhatom azt, hogy mindenből újat kapott az autó. A motor teljesen fel lett újítva, pénteken hoztam el, de már nagyon várom, hogy beemeljük, és indítsuk. Nem vagyok még apuka, de valami ilyen érzés lehet, amikor először felsír a babád :-D De a cserélt alkatrészek listája nem férne fel egy A/4-es lapra, szóval nem sorolom fel. A ... ezt most nem vállalom, se pénzügyileg, se lelkileg.Racing.hu: Szóval akkor Miskolc?Erdei Zoltán: Igen, Miskolc mindenféleképpen. Három versenyt terveztünk Ákossalidén: Eger, Miskolc, Budapest. De Eger elesett. 1596 után újra. :-D Szóval maradt ez a két verseny. Miskolc nekem a szívügyem, itt indultunk először igazi rali versenyen, itt vannak a legjobb pályák, és a legfőbb, itt van a legjobb közönség! A Budapest Rallye meg nagyon fontos nekünk, a barátok, rokonok, és a szponzorok miatt. És ha úgy is tűnt volna, hogy Pénzes úrral semmiben nem értek egyet - ami nem lenne igaz- de a Budapest Rallye ... -s elképzeléseit nagyon tudom támogatni.Racing.hu: Ilyen kevés versenyzés mellett nem fog hiányozni a benzingőz?Erdei Zoltán: De. :-) Illetve nem. :-) Vannak ötleteim a holtidők kitöltésére, például segítek Apunak befejezni a veterán autójának a restaurálását, de a rallye mellett háromféle sportot is csinálok egyszerre, és tervben van egy negyedik is, a hoki. ;-) Ezekkel majd levezetem a fölösleges energiákat. :-D De Ákossal így is azért majd megnézünk egy-két hazai futamot, de én idén nagyon szeretnék egy ERC, vagy WRC futamot megnézni.Racing.hu: Végül egy záró kérdés: Ki nyeri idén a ... bajnokságot Rallye2-ben?Erdei Zoltán: Hmmmm szerintem Porkoláb Gergő.Racing.hu: Köszönöm a beszélgetést!Erdei Zoltán: Én is :-) És itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem Schmidt Gábornak az eddigi sok éve tartó önzetlen támogatását, és sok sikert kívánok neki "külföldiába". :-D

    Rallye2

  • 2013.02.26. 20:20
    2013. 02. 26. Budapest.A ma reggeli órákban indult az ISUZU D-MAX fogyasztási tesztkísérlete az ISUZU Fábián elől, Perepatics Richárd és Kőváry B!arna, Bomba Racing Team autóversenyző párosával. Az országjáró körút során kiderül, hogy hány kilométert tud megtenni egy teli tankkal az új ISUZU D-MAX pick-up. A tesztkísérletet, Sebestyén István a Magyar Rekordok regisztrátora ellenőrzi. Ez által egy hivatalos tesztkísérletnek lehetnek szem és fültanúi, akik az országjáró ISUZU-kal találkoznak. Egy háromnapos túra lesz, először nyugat-magyarországon kezdődik, aztán a dél-magyarországi Fogyasztási tesztkísérlet egy ISUZU D-MAX-al.
Előző 1 / 13 Következő