Keresés

Találatok száma: 246
Előző 2 / 13 Következő
  • 2018.08.02. 09:18
                                               1:37:57,9Thannhäuser       D                                                Mitsubishi ... Lancer Evo X                                   +2:55,4öttig-Natalie Solbach-Schmidt       D                                                Škoda Fabia R5 +5:57,8Škoda Fabia ... R5 +6:07,0ën C2 R2  +6:43,6ën DS3 R3T                                                  +9:05,210. Rüdiger Dilg-Günter Brandl       D      Mitsubishi Lancer Evo VII          +12:35,7A Mitropa Kupa állása négy futam után (nem hivatalos)1. Fogasy Gergely

    Rally

  • 2018.05.15. 20:19
    segített ebben. Viszont így csak szuperrallyzni tudtunk visszaállni a harmadik gyorsra, amit sajnos baleset miatt kivettek etapnak.Tudtatok-e még felmenni a javítás után a pályára?- A negyedik gyorson tudtunk még végig menni, de sok motiváció nem volt, és az autó sem volt tökéletes.Legközelebb hol láthatunk indulni benneteket?- Következő futam Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló lesz arra készülünk és addig kisebb versenyeken mindenképp szeretnénk menni.Partnereink és a szervizeseink segítségét köszönjük! Egri Fém Kft, Vita Glass Kft., Baromfiudvar 2002 Kft., Komplex-D Kft., Tiszaújváros Transz Kft

    Rallysprint

  • 2017.07.11. 15:18
    ez a verseny az idei "Tökéletes játszma" volt, találkozunk a következő futamon. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Evolution Consulting Kft., Innovitas Nonprofit Kft., Avanzo Trade Kft. - The Body Shop, RAIKER Kft., Egrokorr Festékipari Zrt., Laurus Consulting Kft. - Cortesia Group, Ital Logisztika Kft., Triumph-Adler, C+D Automatika Kft., Dome Facility Services Group Kft., BBD 96 Kft., Hekus Bűnügyi magazin.

    Historic

  • 2017.06.02. 18:49
    Kawasaki ZXR 400 pályagépet, amivel elhatározásom szerint a kiskunlacházi és kunmadarasi bajnokságban szerettem volna részt venni. Sajnos szezon közepében motorhiba miatt megkellet válnom a motortól, így a 400-ig kategóriát egy Honda CRF250 Crossmotorral fejeztem be. Ebben az évben sikerült megvásárolnom egy Honda CBR 600-RR Pályagépet amivel D600-ban indultam a maradék versenyen 2015-ben. 2016-ban D600-ban indultam Magyarországon és külföldön egyaránt Románia és Németország helyszínein. 2017 egy nagyon nagy változás, ami egy mindenki részére új kategória a Super D 1000 ami nálam egy ... Suzuki 1300 Hayabusát jelent, amivel most hétvégén fogok először indulni.Várható-e hasonló jármű kint a versenyen? Küzdöttél-e idén már kategóriatársakkal?- Egy Új motor építésébe kezdtünk, ami a Super D 1000 kategóriát jelent. Ebben a kategóriába fogok indulni, ami egy módosított Suzuki Hayabusa, hosszú villás levegős váltós motor. A Kiskunlacházi ragacson milyen a rajtkészséged? Jobb-e ragacson indulni, mint régebben a betonról?- Sajnos a tapadásról még nem tudok semmit mondani, mivel most hétvégén fogok az idén elsőnek rajthoz állni.Mit lehet tenni a rajt előtt a motorral a jobb

    Drag

  • 2015.08.23. 21:56
    A magyar páros Fiat 131 Abarth-tal az Eb-re nevezett versenyzők közül a D csoportban és a D3-as kategóriában is az élen végzett. Ezzel a peches szezonkezdés után öt pontra csökkentették hátrányukat a bajnokság harmadik helyezettjéhez képest, így Leitold álma, az Eb-dobogó elérhető közelségbe került.A Lahti Rali érdekessége volt, hogy az első két helyért a rali-világbajnokságról jól ismert versenyzők vívtak. A győzelmet Jari-Matti Latvala szerezte meg Audi Quattróval, míg Mikko Hirvonen Ford Escort Mk II-essel második lett. Az abszolút első 15 helyen pedig egy kivétellel csak finn versenyzők ... szokatlan módon az időellenőrzőkön nem volt kirakva óra és nem is mondták meg, hogy mennyi az idő, csak a saját mérésedre tudtál hagyatkozni.Rengeteg szurkoló volt a versenyen, hatalmas népünnepélyt csaptak és nagyon jól esett úgy elrajtolni, hogy ott volt a magyar zászló is, amit kizárólag a mi tiszteletünkre húztak fel.A Historic Rali-Európa-bajnokság D csoportjának állása:1. Marenzana 89 pont2. Wirtmann 70 pont3. Pagella 50 pont4. Leitold 45 pont5. Domenech 2 pont6. Valliccioni 1 pont

    Rally, Historic

  • 2015.06.15.
    jelenteni annak a murvának, ami ott van. Tavaly, hogy minden szép és jó legyen, még a kipufogón is átnyomtuk, és az még jobban szétzúzta az alját. Majd meglátjuk, hogy idén mit dob a gép…pozitívan állunk mindig hozzá. A pályák amúgy elég jók, főleg az első nap, mert ugye nekünk az ORB-nek az murva, de a második nap az aszfaltos az már csak inkább olyan levezetés féle. Kérlek Robi, mondd azt, hogy nem új navigátorral mész. :D - De…igen. :D Ez az év úgy néz ki, hogy már ilyen lesz. Volt a Kürti Tomi, de ő ugye mással is versenyzik, és nehéz összeegyeztetni a dolgokat. Aztán volt a Repka Robi, aki nem Tiba Anita ORB
  • 2015.05.04.
    Az ötödik helyig bukfenceztünk A miskolci futamon meghajtotta a Citroen Saxot a Dankó András – Kaszás Milán duó. Olyannyira, hogy az utolsó gyorsaságin bukfenceztek egyet, de szerencsére a srácoknak semmi bajuk nem lett. Sőt amint visszaborították a nézők őket, már haladtak is tovább, és meg sem álltak a kategória 5. helyéig. Szerintem te készen vagy. :D Mondtad, hogy nyomni fogod, na de ennyire? Mi történt, mert elég látványosan megnyomtátok a Saxot? - Sajnos az első kört technikai hibákkal kezdtük, de a szerviz meggyógyította amennyire csak lehetett a lovakat. Egyébkent csak a 7. gyors ... . Állítható futóművet, szélesített kerékjáratot a 16-os keréknek. Az hogy mikorra készülünk el, még nem tudjuk, de fontosabb hogy stabil legyen az autó az úton. Így ha kell, akkor inkább várunk, de a srácok keze alatt ég a munka. Anyagilag is igen csak ránk fér a pihenő, de a támogatók előtt nyitva a kapu. :D Reklámpartnereink: fodoraukcio.hu.; P92RDI Kft.; Szöveg: Tiba Anita Fotó: Jákób Dániel Tiba Anita Rallye2
  • 2015.04.24.
    lenni, de szélvédő azért van intézve. :D Ja, és a prológos hírnevet idén kihagynám, ha nem baj. A gyorsok videóról való megtekintése folyamatban, és lettek volna ennél jobban tetsző szakaszok, ahol kanyarból-kanyarba kell beesni, de ez van, ezt kell szeretni. Megyünk, és csináljuk. A nullás versenyt ki szeretnénk zárni. Inkább nyomni akarjuk az elejétől, és próbáljuk megtalálni majd az arany középutat, hogy gyorsan menjünk, és legalább a kategória első ötben benne legyünk. A gumikat próbálom szokni, de nagyon sok van még benne, és finomítani kell a féktávokon és a kanyarsebességen, de ezután a ... szerintünk a zsúfolt időterv, aminek reméljük nem az lesz a vége, hogy gyorsokat vesznek ki, vagy balesetek lesznek. Nem festjük az ördögöt a falra, de valljuk be ekkora mezőnyt lebonyolítani egy nap alatt… na. Mi a saját feladatunkkal fogunk foglalkozni nem az övékével. Az a fontos, hogy stabilan pontokat gyűjtsünk, tehát nem a kategória első helyéért megyünk, hanem a másodikért legalább. :D Még új szekrényt nem néztünk az idei kupáknak, mert elég szerényen állunk mindig a versenyekhez, de azon ne múljon… ha kell, találunk helyet a serlegeknek. A csapat azért hozzon pezsgőt, mert ha mi úgy készülünk Tiba Anita Rallye2
  • 2014.11.03. 15:38
    ” – mondta Wirtmann Ferenc.A D korcsoportot, az idén csak egy versenyen induló Kövesdán–Varga kettős nyerte Porsche 911 SC-vel. Ők végig motorproblémával küzdöttek. „Nem forgott hatezer fölé a motorunk, a Porschéról pedig tudni kell, hogy hat- és nyolcezer között jön meg az erő, úgyhogy nem is erőlködtünk” – mondta Kövesdán András.A D csoport második helyét szerezte meg a Lévai–Csányi kettős Opel Kadett C Coupéval. „Ez volt a negyedik versenyünk az autóval, mostanra állt össze olyanra, amilyet szerettünk volna. Ahhoz képest, hogy egész életemben elsőkerekes autóval versenyeztem én is hamar megszoktam ... . Elégedett vagyok az eredményünkkel” – vélekedet Lévai Ferenc.A Replica kategóriában a Merencsics–Kulcsár kettős idei első győzelmét aratta Suzuki Swifttel, a Szabó–Illés páros Lada VFTS-e előtt. „Szerencsénk volt, kétszer is lenyúltak értünk az égiek és visszarakták az autót az útra” – mesélte Merencsics. „Váradi és Stepán is kiestek előlünk, így a győzelem az ölünkbe hullott.”A Pilisvörösvár Rali az utolsó pillanatban ugrott be a bajnokság szezonzárójának, így csak egy szerényebb, hat fős mezőny gyűlt össze. A Wirtmann–Barna kettős ezúttal a D korcsoportos Ford Escort Mk II-essel nyert a Tóth

    Rally

  • 2014.10.13. 14:31
    porschés versenyzők a C csoportban.”Wirtmann Ferenc 2014-es eredményei:62. Rally Costa Brava (historic Eb): C3 kategória 3. helyezés, C csoport 6. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob) 1. futam: D csoport 1. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob): D csoport 1. helyezés29° Sanremo Rally Storico (historic Eb): C3 kategória 2. helyezés, C csoport 6. helyezésHistoric Rallye Vltava (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) aszfalt: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) murva ... : C3 kategória 1. helyezés, C csoport 4. helyezésBaranya Kupa (historic ob): D csoport 1. helyezésXXVI Rally Elba Storico (historic Eb): kiálltA Historic Rali-Európa-bajnokság C korcsoport (2-es kategória) állása 12 futam után: 1. Mats Myrsell (S) Porsche Carrera 261 pont 2. Lucio da Zanche (I) Porsche Carrera 261 pont3. Valter Chris Jensen (N) Porsche Carrera 180 pont4. Carlo Falcone (I) Porsche 914 160 pont5. Wirtmann Ferenc (H) Ford Escort RS 136 pont6. Anders Johnsen (S) Porsche Carrera 129 pont7. Mekler László (H) Alfa Romeo GTA 97 pont8. Pietro Corredig (I) BMW 2002 TI 74 pont9

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.13. 12:22
    ennél több?” – mondta Gaál József.„1974-ben, negyven évvel ezelőtt kezdtem versenyezni, ami szép kerek szám, úgyhogy ennek örömére szeretnénk nagyon jól érezni magunkat a versenyen.”„A D csoport bajnokságában jól állunk, egy jó eredménnyel még a bajnoki címre is esélyesek lehetünk, de elsősorban élvezni szeretnénk a Mecsek Ralit. Minden versenyre azt mondom, hogy előbb érjünk célba, aztán megszámoljuk, hogy hanyadikok lettünk.”További információ:http://www.gaaloldtimermotorsport.eu/http://www.opelgaal.hu/

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.09.26. 14:30
    vágyom vissza és nem hiszem, hogy ezek után még egyszer rajthoz állunk ezen a versenyen.”Wirtmann Ferenc 2014-es eredményei:62. Rally Costa Brava (historic Eb): C3 kategória 3. helyezés, C csoport 6. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob) 1. futam: D csoport 1. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob): D csoport 1. helyezés29° Sanremo Rally Storico (historic Eb): C3 kategória 2. helyezés, C csoport 6. helyezésHistoric Rallye Vltava (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) aszfalt: C3 kategória  ... ;1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) murva: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 4. helyezésBaranya Kupa (historic ob): D csoport 1. helyezésXXVI Rally Elba Storico (historic Eb): kiálltA Historic Rali-Európa-bajnokság C korcsoport (2-es kategória) állása 12 futam után:1. Mats Myrsell (S) Porsche Carrera 261 pont2. Lucio da Zanche (I) Porsche Carrera 261 pont3. Valter Chris Jensen (N) Porsche Carrera 180 pont4. Carlo Falcone (I) Porsche 914 160 pont5. Wirtmann Ferenc (H) Ford Escort RS 136 pont6. Anders Johnsen (S) Porsche Carrera 129 pont7
  • 2013.10.18. 09:49
    Tavaly az induló magyar pilóták közül Kerényi Ádám és Szántó Nikolett kvalifikálta be magát a legjobb 32-be. ahol az európai versenyzők mellett néhányan a japán bajnokság és a Formula D pilótái közül is szerepeltek.A Nerom3 Drift Team idén is harcba száll a nívós mezőnyben.„A hungaroringi verseny után az E46 váltóhibáját orvosoltuk, és izgatottan várjuk a rendezvényt. Célunk, hogy sok tapasztalatot szerezzünk az autóról, és minél jobb eredményt érjünk el.Sok szeretettel várunk mindenkit!Azoknak akik itthonról szurkolnak nekünk, igyekszünk aktívan közvetíteni az eseményeket a facebook
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS ORB LADA KUPA AZ ORB LADA KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 09. 06 - 07. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Kassa Rallye 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Kassa (SK) Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Laroco MSE Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 4 5 6 7 Vezető neve Versenyzőtárs neve Kovács Zoltán Szabó Gábor Boroznaki Tibor Kiss András MNASZ Rally
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS LADA -1600 KUPA AZ R2 LADA -1600 KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 08. 24 - 25. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Baranya Kupa 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Komló Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Marco Racing Team Kft. Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 Vezető neve Versenyzőtárs neve Varga Norbert Jobbik Dániel Kocsis Zsolt Lindi Ibolya MNASZ Rally2
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS BMW +2900 KUPA AZ R2 BMW +2900 KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 08. 24 - 25. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Baranya Kupa 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Komló Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Marco Racing Team Kft. Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 Vezető neve Versenyzőtárs neve Balla Tamás Csurja János Halmos Gábor Labocz László MNASZ Rally2
  • 2013.04.04.
    szakaszokon megfordulni TILOS!!! Ez a pályabejárás szabályainak megsértését jelenti. 1. sz. MELLÉKLET: ÚTVONALLAP A módosított ( pontosított) útvonallapot az itiner tartalmazza. 4. sz. MELLÉKLET: RAJTSZÁMOK ÉS REKLÁMOK ORB, SVK, R2 : A rendezői reklám B rendezői reklám C rendezői reklám D rendezői reklám E rendezői reklám E rendezői reklám HIS Bajnokság: A rendezői reklám B rendezői reklám C rendezői reklám D rendezői reklám E rendezői reklám E rendezői reklám rajtszám mellett: rajtszám alatt: bal oldali első ajtó: bal oldali első ajtó: jobb oldali első ajtó: jobb oldali első ajtó: rajtszám felett Historic, Rally
  • 2013.03.20.
    alkalmazni A, B, C, és D méret 9 www.mnasz.hu atb@mnasz.hu MNASZ ATB Módszertan Tengelytáv mérés Például: Tengelytáv: 2580mm Első túlnyúlás: 780mm C méret meghatározása: 3326,4 < (2580+780) +/- 1% < 3393,6mm. Kompresszió-viszony mérés A kompresszió- viszony: a dugattyú az alsó holtpontból felfelé haladva a felső holtpontig a beszívott levegő-üzemanyag keverék térfogatát hányad részére préseli össze. Mérés a hengerfej levétele nélkül: - a dugattyút a felső holtponton kell megállítani, a szívó- és kipufogó szelepek zárása mellett. - fel kell tölteni az égésteret olajjal a gyújtógyertya ... (benzinmotor), vagy a befecskendező (dízelmotor) furatán keresztül, míg az olaj meg nem jelenik a betöltésnél. - meg kell mérni a betöltött olaj mennyiségét. (V1) - le kell mérni a löketet (C) és a furatot (D), ebből kiszámolni a henger térfogatát. (V2). V2= (0.25 x 3.1416 x D 2 ) x C A kompresszió viszony értéke: : R = (V1+V2) / V1 (megengedett eltérés: 0/-0,15) 10 www.mnasz.hu atb@mnasz.hu MNASZ ATB Módszertan Az eredményt befolyásoló tényezők: - mérési pontatlanság, - az olaj szintjét nehéz, vagy nem lehetséges ellenőrizni a gyertya vagy a befecskendező furatánál, - a motor elégtelen ... + Vj + Vp - Megmérve a löket (C) és a furatot (D) megkapjuk az egységnyi hengertérfogatot (V2). 3. Módszer: A hengerfej lapos, és nincs égéstere. A dugattyúban van égéstér. - A szelepek által keltett égéstér (Vs). A gyújtógyertyát (befecskendezőt) betekerve, felhelyezve egy üveglapot lemérjük a befogadott olaj térfogatát egy hengerfejtömítésen ejtett furaton keresztül. (Vycl) Feltöltjük az üveghengert a betöltőnyíláson, amíg az olaj el nem éri a betöltőnyílást. Megmérjük a befogadott olaj mennyiségét. (Vs 0 ) A betöltőnyílást úgy kell elhelyezni, hogy kiküszöböljük a légbuborékok keletkezését ... . Számolva a szelepek által keltett térfogatot: Vs = Vycl – Vs 0 12 www.mnasz.hu atb@mnasz.hu MNASZ ATB Módszertan - A hengerfejtömítés által keltett térfogat (Vj) Az esetben leírtaknak megfelelően. - A dugattyú felső részében foglalt térfogat (Vo) Az esetben leírtaknak megfelelően. Mérjük meg a befogadott olaj mennyiségét (Vp 0 ) Számítva a dugattyúban levő égéstér térfogata (Vp) Vp= Vp 0 - (0.25 x 3.14 x D 2 ) x Hp A teljes égéstér térfogat V1= Vp- Vj- Vs Megmérve a löket (C) és a furatot (D) megkapjuk az egységnyi hengertérfogatot (V2). V2= (0.25 x 3.14 x D 2 ) x C Kompresszió viszony: R= (V1 ... haladnia a hátsó légterelő legmagasabb pontja felett. A mérőhely lejtése nem haladhatja meg a 10 millimétert méterenként. Hengerűrtartalom mérés Hengerűrtartalom: a hengerben ( vagy hengerekben ), a dugattyú ( vagy dugattyúk ) felfelé és lefelé mozgása által meghatározott térfogat. A motor hengerűrtartalmának megállapításához a hengerfurat átmérő és a lökethosszúság pontos mérete szükséges. Továbbiakban ismertetett mérési módszerrel és eszközökkel a hengerfej leszerelése nélkül is mérhetőek a szükséges méretek. A mért értékek mértékegysége: milliméter, (mm) Hengerfurat átmérő mérése (jele: D MNASZ
  • 2013.03.11.
    A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség, az FIA CEZ és a HegCsi Kft szlalom versenynaptára 2013 Március 23. Április 01. Április 21. Május 12. Május 18. Május 19. Június 09. Június 15. Július 07. Augusztus 15. Szeptember 07. Október 05. Október 26. Kiskunlacháza Teesdorf (AUT) CEZ Rakpart KakucsRing Prerov (CZE) CEZ Zlin (CZE) CEZ KakucsRing CEZ Presov (SVK) CEZ Városl d Teesdorf (AUT) CEZ Kiskunlacháza HungaroRing KakucsRing CEZ Az aláhúzott helyszínek tartoznak bele a Magyar Bajnokságba. A vastagon szedettek a CEZ futamok. A helyszínek változhatnak (bár nem szeretnénk), de az id pontok MNASZ Szlalom
  • 2012.12.23. 12:09
    MNASZ 2013.évi előzetes versenynaptár tervezete2013. 04.05-07. Eger Rallye 2013 ZT+ORB+R2+Histo Eger Laroco MSE2013. 05.10-12. Miskolc Rally ORB+R2+Histo Miskolc D-Moto kft.2013. 06.01-02. Bükfürdő Rallye 2013 ORB+R2 Bükfürdő Marco Racing Team kft.2013. 07.12-14. Veszprém Rallye 2013 ORB+R2 Veszprém Laroco MSE2013. 08.24-25. Baranya Kupa 2013 R2+Histo Komló Marco Racing Team kft.2013. 09.06-07. Kassa Rallye 2013 ORB + ZT Kassa (SK) Laroco MSE2013. 10.04-06. Budapest Rallye ORB Budapest Rallye szakág2013. 11.07-09. 48.Mecsek Rallye Histo EB+ORB Pécs J-Group Fotoprint Hungary kft    A

    MNASZ, Rally OB, Rallye2, Historic

Előző 2 / 13 Következő