Keresés

Találatok száma: 127
Előző 2 / 7 Következő
  • 2014.10.17. 11:00
    Mivel Jánosa Ákos és Brunekker Árpád Kassán csak éppenséggel, hogy menni tudtak pár kilométert, így most kicsit soknak tűnik számukra a kihagyott időszak, amibe még a Budapest Rally elmaradása is nagyban hozzájárult. Tehát értelemszerűen nagyon várják már, hogy ott legyenek a 48. Mecsek Rallyn.Mecsek Rally Kassa Rallye Budapest Rally

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.03.
    . „Elmarad a Budapest Rallye és gyorsan ezt a versenyt néztük ki helyette. Összességében egy nagy kihívás lesz, mindkettőnk számára, mert hosszú a futam és beletartozik a Europian Rally Trophy-ba, valamint a Közép európai Rallye Bajnokságba is. Biztos jó lesz! Szeretünk menni és Kassa után ez a lehetőség adódott. Szeretjük a horvátokat, ott még építgetik a ralit, szeretettel várnak mindenkit!” A pályákat illetően nincs sok tapasztalata a kaposvári pilótának, azt viszont biztosan tudja, hogy „fehér” aszfalton fognak száguldani, ami extra kihívást jelent, ha esik majd az eső. „Tavaly mentem az Opatia ... Kedves Partnerünk! A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal – Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán. A verseny központja az Isztriai - félsziget meseszép kikötővárosa, Porec. A két versenynap alatt 14 szakasz és 192 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Előzetesen a Croatia Rally nem szerepelt Kovács Antalék programjában, de a Budapest Rally törlése miatt lehetőségük nyílt elindulni a poreci futamon ... elnézve a mezőnyt, reális lehet egy 3.-5. hely. Opátián tavaly egy defekt miatt az utolsó előtti szakaszon buktuk el az abszolút első helyet, ezért szerintem a top 5 egy reális elképzelés számunkra.” A Croatia Rally már a második horvát futam lesz az idei évben, amin Maricsek Miklós is rajthoz áll. „Mivel a Budapest Rallyt törölték, ezért megbarátkoztunk ezzel a poreci versennyel. Elég hosszú, a gyorsasági szakaszok ősztávja 192 km. Szemelőt tartottuk azt is, hogy ha elmarad a Budapest Rally, akkor máshol tudjunk menni, ezért mikor kiderült, hogy valóban nem lesz megtartva az ORB soron Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.09.22.
    Elnöki közlemény 2014.09.22. 2014-09-22 11:30 Tisztelt Tagjaink, Versenyzőink, Támogatóink, Szurkolóink! Amint arról a napokban nem hivatalos formában értesülhettünk, a Budapest Rallye szervezője, mintegy két héttel a rendezvény lebonyolítása előtt, lemondta a rendezvény megvalósítását. Tette ezt olyan formában, hogy a lemondás okaként elsősorban a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség vezetését tette felelőssé, miközben vélhetően nem is állt szándékában a verseny megrendezése, hiszen szövetségünkhöz mind a mai napig nem érkeztek meg azok az engedélyek és dokumentumok, melyek ... fegyelmi eljárás keretében kezdeményeztem rendezői licencének felfüggesztését a vizsgálat időtartamára. Fentiek ismeretében és a rendelkezésre álló idő hiányában a Budapest Rallye megrendezése ellehetetlenült, ezért, és a Magyar Országos Rallye Bajnokság lebonyolítása érdekében felvettem a kapcsolatot Nagy Csaba és Jelen István urakkal, hogy a versenyzők érdekeit szem előtt tartva, közösen dolgozzunk ki egy olyan alternatívát, amely lehetőséget teremt, jelen körülmények között is a Rallye Bajnokság méltó és színvonalas befejezésére. Rövid egyeztetés után, a MECSEK RALLYE szervezőivel kialakítottuk ... . Felkérem a Rallyesport Bizottság vezetőjét, hogy végezzen felmérést a szakág tagjai körében, hogy a versenyzők igénylik-e az elmaradt Budapest Rallye ilyen formában történő pótlását, valamint rendelkezésre állnak-e azok a pénzeszközök, melyek nélkülözhetetlenül szükségesek a rendezvény támogatása tekintetében. A RaIlye szakágvezető kinevezését illetően, a tagokkal folytatott megbeszélések alapján, annak tudatában, hogy a tagság körében ismertté vált a szakágvezető jelölt terheltsége, és a tagok ennek ellenére kiállnak jelölésük mellett, a napokban sorra kerülő elnökségi ülésen vélhetően nem lesz ... egy olyan verseny forgatókönyvét, amely bizonyára megfelelő alternatívát kínál az elmaradt rendezvényünk pótlására is. A tervek alapján a pécsi verseny, közel 300km össz távval, 3 verseny nappal, 2x-es szorzóval került volna megrendezésre, olyan legendás szakaszok közbeiktatásával, amelyek bizonyára, versenyzőink és szurkolóink közmegelégedésére szolgáltak volna. Azonban minden erőfeszítésem ellenére, a tervezett versennyel kapcsolatosan olyan helyzet alakult ki, amelyben a rallye szakág nevezőihez kell fordulnom, mert a tagok megkeresése során, számomra értelmezhetetlen helyzet alakult kiMecsek Rally MNASZ Budapest Rally MNASZ Rally
  • 2014.09.18. 14:20
    rendeztük a tavaszi túra versenyt és valójában ez volt a Budapest Rallye őse és ez is a Rakpartról indult.Most megpróbálunk összehozni pár 'veteránt'. Nekem is van egy Škoda 100-asom, Bordás Gábor barátom, Szegedről, egy Trabanttal nevezett és Sárközi Petinek ugyan már nincs meg a Trabija, de egy széria kocka Corsával fog indulni. Szeretnénk valamennyire a régi időkre is emlékezni. Ez egy legkevésbé veszélyes formája az autósportnak. Ma már kötelező a bukósisak, anno még az sem kellett. Nagyon komoly kárt nem lehet csinálni. Sokan voltak úgy az indulók között, hogy elhozták a papa autóját szombatRakpart szlalom Budapest MAFC

    Szlalom

  • 2013.10.28.
    CÍM: Erre már lehet építkezni! Maxx Race Team – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Küzdelmes hétvégéje volt Kiss Viktornak és Percze Nándornak a TAXI4 Budapest Rallyen. A Maxx Race Team versenyzői minden pillanatát élvezték a bajnoki fordulónak, s közös pályafutások eddigi legstabilabb teljesítményét nyújtották. A páros az abszolút értékelésben a 14., míg a 2-es géposztályban az 5. helyre kormányozták be a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 versenygépet. Kiss Viktor: Nagyon színvonalas versenyen vehettünk részt a TAXI4 Budapest ... körre romlott. A pályák feldolgozása most sem jelentett gondot, hiszen számomra nem csak a Budapest Rallye, de minden futamon idegen terep, így hozzá szoktam már az ehhez való alkalmazkodáshoz. A célunkat sikerült teljesíteni, hiszen karcmentesen abszolváltuk a Mitsubishivel a bajnoki fordulót, s az időeredményeink is bíztatóak voltak. Az egyik legjobb hangulatú és küzdelmes futamunk volt, s remélhetőleg a folytatásban lesz ilyenben részünk. Percze Nándor: Jól elfáradtunk, de minden percért megérte! Szenzációs pályákon versenyezhettünk, aminek megrendezéséért minden elismerésem és tiszteletem az ... illetékeseké! Korábban már rajthoz álltam a Budapest Rallye keretein belül, viszont az idei gyorsaságik messzemenően eltértek azoktól, sokkal magasabb színvonalat, izgalmat és élvezetet nyújtottak. A Mitsubishinek fekszenek a gyors pályák, így most sem jelentkezett probléma a szakaszok teljesítésénél. A Skanzen-Visegrád rész azonnal elnyerte a tetszésemet, s még a Lábatlan-Bajna szakasz is élvezhető volt számomra. A Pilismarót-Dobogókői út nem igazán feküdt nekem, valahogy nem találtam meg a megfelelő diktálási ritmust. Viktornak is azért akadt dolga bőven: a reggeli gyorsan, 4 foknál kikapcsolta a ... Rallye keretein belül, aminek minden pillanatát élveztük. A rajtceremónia és a prológ is gyönyörű helyszínen volt, s szép számban jelentek meg az érdeklődők is a pálya szélén. Csak arra törekedtünk, hogy a nézőknek autózzunk a Műjégpályán, ahol nem mellesleg mi is nagyon jót poénkodtunk, jól éreztük magunkat. Szombaton egy igazán hosszú versenynap várt ránk. Nagyon fárasztó volt, a végére teljesen össze is zuhantunk. De ez is csak annak az eredménye, hogy fantasztikus, izgalmas pályákon zajlott a viadal, s meg kellett küzdenünk a célba érésért minden egyes szakaszon, hiszen az utak minősége körrőlMitsubishi Lancer EVO IX Budapest Rally Maxx Race Team Rally
  • 2013.10.09.
    MHH Rally Team, Budapest Rali 2013. október 6. Krózser: Váltó, felni, felni Két gyorsasági szakasz adatott meg Krózser Menyhértnek és Papp Györgynek a Budapest Ralin. Az MHH Rally Team párosának Subaru Impreza WRC-jében az első gyorsaságin a váltó elektronikája bolondult meg, a másodikon pedig két felnit is eltörtek. Az egyik kereket ki tudták cserélni, de a másik törött felnivel túl nagy kockázatnak érezték a lobogós lábatlani pályát, és a verseny feladása mellett döntöttek. Krózser Menyhért: – A prológon még minden rendben volt, az első gyorsaságin azonban pár kilométer utánSubaru Impreza WRC Budapest Rallye 2013 MHH Rally Team Rally
  • 2013.10.09.
    CÍM: Erre már lehet építkezni! Maxx Race Team – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Küzdelmes hétvégéje volt Kiss Viktornak és Percze Nándornak a TAXI4 Budapest Rallyen. A Maxx Race Team versenyzői minden pillanatát élvezték a bajnoki fordulónak, s közös pályafutások eddigi legstabilabb teljesítményét nyújtották. A páros az abszolút értékelésben a 14., míg a 2-es géposztályban az 5. helyre kormányozták be a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 versenygépet. Kiss Viktor: Nagyon színvonalas versenyen vehettünk részt a TAXI4 Budapest ... körre romlott. A pályák feldolgozása most sem jelentett gondot, hiszen számomra nem csak a Budapest Rallye, de minden futamon idegen terep, így hozzá szoktam már az ehhez való alkalmazkodáshoz. A célunkat sikerült teljesíteni, hiszen karcmentesen abszolváltuk a Mitsubishivel a bajnoki fordulót, s az időeredményeink is bíztatóak voltak. Az egyik legjobb hangulatú és küzdelmes futamunk volt, s remélhetőleg a folytatásban lesz ilyenben részünk. Percze Nándor: Jól elfáradtunk, de minden percért megérte! Szenzációs pályákon versenyezhettünk, aminek megrendezéséért minden elismerésem és tiszteletem az ... illetékeseké! Korábban már rajthoz álltam a Budapest Rallye keretein belül, viszont az idei gyorsaságik messzemenően eltértek azoktól, sokkal magasabb színvonalat, izgalmat és élvezetet nyújtottak. A Mitsubishinek fekszenek a gyors pályák, így most sem jelentkezett probléma a szakaszok teljesítésénél. A Skanzen-Visegrád rész azonnal elnyerte a tetszésemet, s még a Lábatlan-Bajna szakasz is élvezhető volt számomra. A Pilismarót-Dobogókői út nem igazán feküdt nekem, valahogy nem találtam meg a megfelelő diktálási ritmust. Viktornak is azért akadt dolga bőven: a reggeli gyorsan, 4 foknál kikapcsolta a ... Rallye keretein belül, aminek minden pillanatát élveztük. A rajtceremónia és a prológ is gyönyörű helyszínen volt, s szép számban jelentek meg az érdeklődők is a pálya szélén. Csak arra törekedtünk, hogy a nézőknek autózzunk a Műjégpályán, ahol nem mellesleg mi is nagyon jót poénkodtunk, jól éreztük magunkat. Szombaton egy igazán hosszú versenynap várt ránk. Nagyon fárasztó volt, a végére teljesen össze is zuhantunk. De ez is csak annak az eredménye, hogy fantasztikus, izgalmas pályákon zajlott a viadal, s meg kellett küzdenünk a célba érésért minden egyes szakaszon, hiszen az utak minősége körrőlMitsubishi Lancer EVO IX Budapest Rallye 2013 Maxx Race Team Rally
  • 2013.10.08.
    Az ezüstöket kell aranyra váltani A szezon elején aratott két futamgyőzelmet követően, az utóbbi időszakban két ezüstérmet szerzett az Országos Rally Bajnokságban Kazár Miklós és Szőke Tamás. Szeptemberben Kassán, a múlt hétvégén pedig a Budapest Rallyn végeztek a második helyen. Az összesítés szempontjából azonban nagyon sokat érnek ezek a dobogós pozíciók. A szezonzáró Mecsek Rally előtt ugyanis a Maximmun Racing Team párosa ötről kilenc pontra növelte az előnyét, ami ilyen kiélezett csatában már-már jelentősnek mondható. - Nagyon sok minden történt ezen a versenyen, néhány mondatban ... nehéz lenne összefoglalni - értékelt a Budapest Rally után a címvédő Kazár Miki. - Óvatosan kezdtünk, majd egy bukkanón Tomi megütötte a hátát. Kicsit aggódtunk, hogy egyáltalán tudja-e folytatni, de szerencsére összeszedte magát. Fontos volt, mert ezúttal a navigátoromra óriási feladat hárult. Az ismeretlen szakaszokon csak a precízen felírt itinerre, és a társamra számíthattam. A hatos gyorsaságiig vonatoztunk Turánék és Herczigék mögött, amikor kaptunk egy defektet, így jöttünk le a pálya második felén. Ekkor nagyon távolinak tűnt az ezüst, mert sok-sok értékes másodpercet hagytunk bent. Nem ... sokkal ezután viszont azt láttuk, hogy Igorék is hasonlóan jártak, mint mi. Az ő veszteségük még nagyobb volt, Fortuna ezúttal fogta a kezünket. A végén csak arra figyeltünk, hogy ne hibázzunk, és ezeken a veszélyes pályákon simán behozzuk a Xsara WRC-t. Sikerült, így elégedettek lehetünk az ötödik futam után. Kazár Miki és Szőke Tomi a Budapest Rally előtt már megfogalmazta a terveket. A legfontosabb az volt, hogy ne hibázzanak, célba érjenek, és növelni tudják az előnyüket. Ezeknek a saját magunknak támasztott elvárásoknak maximálisan eleget tettek, ezért jó hangulatban, mosolyogva zárhatták a ... , hanem az éves összetettet. Ennek szellemében fogunk autózni a szezonzárón. Az ötödik verseny után tehát Kazár Miki és Szőke Tomi kilenc ponttal vezet Herczigék előtt. November második hétvégéjén a tradicionális Mecsek Ralin folytatódik és egyben zárul a két páros külön párharca. - Már most sem bíztunk semmit a véletlenre, hiszen az olasz csapat két autót hozott Budapestre. Műszaki szempontból maximálisan föl voltunk készülve - folytatta Kazár Miki. - Egy nyekkenés sem volt a kocsin, minden óramű pontossággal működött. Tomi is nagyon profin navigált, és egy kicsit levegőhöz jutottunk a ... bajnokságban. Ez a kilenc pont jó alapot jelent Pécs előtt. Nem nekünk kell kockáztatni, ugyanúgy tesszük majd a dolgunkat, mint ahogy eddig. Boldogok vagyunk, mert úgy tűnik, hogy minden egyben van. Remélem a Mecsekben nagyot pezsgőzhetünk. A Budapest Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás 3. Bútor Róbert, Tagai Róbert 4. Herczig Norbert, Bacigal Igor 5. Matics Mihály, Rubóczky Attila 6. Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária (Ford Focus WRC) 57:28,7 (Citroen Xsara WRC) +2:10, 7 (Peugeot 207 S2000) +2:39,3 (Skoda Fabia S2000) +3:08,9 (MitsubishiCitroen Xsara WRC Budapest Rallye 2013 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.10.08. 13:55
    Üveges Gabival találkoztam a Budapest rallye prológján .

    Rallysprint

  • 2013.10.07.
    Budapesti siker után olasz utazás MARICSEK RACING TEAM – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Merencsics Árpád – Varga Sándor, Suzuki Swift GTi A Maricsek Racing Team csapatát Merencsics Árpád és Varga Sándor képviselte a Budapest Rallye historic mezőnyében. A nagyatádi pilóta és segítője kicsit spórolósra vette a bajnoki fordulón való menetelést, hiszen utána néhány napra már Olaszországban, a neves Rally Legend rendezvényen van jelenésük a Suzuki Swift GTi-vel. A fiúk így sem okoztak csalódást: az abszolút értékelésben a 4., míg az R1 kategóriában a 2. helyet szerezték meg. Most ... pedig már nagyban készülnek a san marinoi megmérettetésre… Merencsics Árpád: Felemás érzésekkel vágtam neki a Budapest Rallye-nak, mivel nem voltak teljesen tisztázottak a körülmények, és nagyon közel volt az időpont egy másik versenyünkhöz is. Miután kiderült, hogy még is menni kell, komoly felkészülésbe kezdtünk, hogy harcolhassunk a bajnokság első helyéért. Emellett spórolni is kellett, mivel a héten utazunk a Rallye Legend-re, és fénysérülés nélkül kellett bekormányozni az autót a célba. A pénteki prológ elég csúszós volt, de tetszett a kialakítása. A pályák nagyon tetszettek, a szűk erdei ... világ legjobbjaival versenyezhetünk. Pár évvel ezelőtt voltam kint nézőként, és akkor eldöntöttem, hogy ha lesz rá alkalom, akkor indulok rajta. Ez a pillanat idén jött el. Igazi rallye élmény. Nyílik az embertömeg előtted, változnak a gyorsasági szakaszokon az útminőségek (aszfalt-murva), és nem utolsó sorban egy festői környezetben élhetjük át ezt az egészet. A cél az, hogy átguruljunk a célvonalon, és természetesen a közönségnek is autózzunk. Úgy gondolom, életünk egyik legnagyobb élményét élhetjük majd át Itáliában! Varga Sándor: Amikor kiderült, hogy végül is megrendezik a Budapest ... ., az R1 kategóriában pedig a 2. pozícióban végeztünk. Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel, ráadásul egyre közelebb kerültünk Wirtmann Ferencékhez is, ami külön öröm volt számunkra. A Budapest Rallyen gyűjtött pontjainkkal utolértük Kiscsatári Imrééket, így pontegyezőséggel vághatunk majd neki a bajnoki cím sorsát eldöntő Mecsek Rallynak. Előtte azonban még előttünk áll egy igazi, nagy megmérettetés. Kedden indulunk Olaszországba, hogy részt vehessünk a Rally Legend rendezvényen. Egy gyermekkori álmom válik ezzel valóra! Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer Juha Kankkunen-nel vagySuzuki Swift GTI Budapest Rallye 2013 Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.10.07.
    Somogy megye büszkeségei MARICSEK RACING TEAM – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI Megjárták a hadak útját a Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal, de minden erőfeszítésért kárpótolta Kovács Antalt és Istovics Gergőt a Budapest Rallyen elért eredményük. A Maricsek Racing Team versenyzői nem csak újabb győzelmet szereztek az S csoportban és a 12-es géposztályban, de a bajnoki címet is bezsebelhették mindkét értékelésben. Kondella Péter és Szilassy Arnold után így újabb bajnokokat avathatott a csapat, akik egyben az egyik régi ... rallyfészeknek, Somogy megyének is dicsőséget szereztek. Kovács Antal: A pályák és a rendezés is minden várakozásunkat felülmúlták a Budapest Rallyen! Szenzációs utakon autózhattunk, az egyetlen apró észrevételünk csak annyi volt, hogy össze-vissza voltak kigumizva a kanyarok. Így nem lehetett számolni azzal, hol, milyen mértékben lesznek kihordások, s ez mennyire növeli meg a nehézségi illetve veszélyességi faktort. Végig az lebegett a szemünk előtt, hogy ha épségben bekormányozzuk a Mitsubishit a célba, akkor Budapestről már az S csoport és a 12-es géposztály bajnokaiként térhetünk haza. Kalandos utunkBudapest Rallye 2013 Mitsubishi Lancer EVO VI Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.10.06. 09:47
    A rallye 2 mezőny célbaérkezőit faggattuk !

    Rally2

  • 2013.10.03.
    kijelölt, valószínűleg régen használt és nehéz pályákon. Budapest Rallye keretein belül versenyeztem már többször is, többek között Asival együtt is rajthoz álltunk itt, egy Super 1600-asban. Csak szép emlékeim vannak ezzel a versennyel kapcsolatban, s bízom benne, hogy most sem lesz ez másképp. A főváros megérdemel egy ilyen rendezvényt, amit biztos nagy érdeklődés fog övezni. Megváltoztak a kilátogatók szokásai, összetételei: kevesen vannak azok, akik szakmai jelleggel, inkább a pályákra mennek ki, hogy menetelés közben lássák a gépeket. A többség inkább abba a kategóriába tartozik, akik vonzódnak ... az autósporthoz, és a versenyautókhoz, de inkább a látványra mennek rá. Ezzel sincsen baj, sőt! Úgy gondolom, a Budapest Rallye idén mindenkit ki fog szolgálni: a Vajdahunyad váránál megrendezésre kerülő rajtdobogótól, a Műjégpályán zajló prológon át az egyes gyorsok beírójáig mindenki megtalálhatja majd a kedvére való látványt, élvezetet, izgalmat. Viktor versenyről versenyre egyre kevesebbet hibázik, most már rámehetünk arra is, hogy ne csak hiba nélkül, de gyorsan is menjünk. De természetesen a célunk most is az, hogy tisztesen helyt álljunk és célba érjünk. Partnereinknek köszönjük az ... CÍM: Pontosan és gyorsan Maxx Race Team – Budapest Rally 2013 Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A IV. Peugeot PM Vác Rallyn Kiss Viktor ismét bebizonyította, hogy sokat tanult a 2013-as szezonban, s már hiba nélkül is tud teljesíteni egy futamot. Navigátorának, Percze Nándornak nagy része van e fejlődésben. A Maxx Race Team párosa a soron következő Budapest Rallyet már nem csak hibátlanul, de gyorsan is szeretnék teljesíteni, ahol véleményük szerint az erőviszonyok is kiegyenlítettek lesznek. Kiss Viktor: A szeptember végi IV. Peugeot PM Vác Rallyt minden ... meghibásodás, probléma nélkül teljesítettük, így a kocsi maximálisan készen áll a soron következő derbire. Már tűkön ülve várjuk a Budapest Rallyet, hiszen úgy hallottuk, nagy „felhajtás” lesz – legalábbis a prológ tekintetében biztosan. Remélhetőleg rengeteg néző fog kilátogatni a Műjégpályára, akiket egy látványos show-val tudunk majd kiszolgálni. A célunk, hogy egy jó bulit hozzunk össze a nézőknek. Megmondom őszintén, én örülök annak, hogy még nincsenek nyilvánosságra hozva a szakaszok helyszínei. Ez az igazi rally, mikor mindössze három alkalommal mehetsz végig a kijelölt úton, s utána azon kell ... teljesítened. Nekem nem fog ez gondot okozni, hiszen számomra az idei év minden versenye teljesen új volt, nulla tapasztalattal, pályaismeret nélkül álltam oda mindegyiknek a rajtjába. Talán valamivel kiegyensúlyozottabbak lesznek az erőviszonyok is, ami az izgalmakat és a versenyszellemet egyaránt növelheti. A szóbeszéd szerint szűk, kacskaringós utakat szemeltek ki a rendezők – nekem ezek a kedvenceim. Ugyanakkor a lábatlani gyors valamilyen szinten ismerős lesz, hiszen Velenczei Ádám navigátoraként már végigmentem rajta. Budapest hazai pályának számít, több ismerősöm is ki fog látogatni a prológra ésBudapest Rally Mitsubishi Lancer EVO IX Maxx Race Team Rally
  • 2013.09.19.
    . MELLÉKLET – BIZTOSÍTÁSI INFORMÁCIÓK 9. sz. MELLÉKLET – RENDSZÁM ÉS ADATVÉDELMI NYILATKOZAT 3. oldal 3. oldal 4. oldal 7. oldal 9. oldal 9. oldal 10. oldal 10. oldal 10. oldal 11. oldal 11. oldal 12. oldal 15. oldal 15. oldal 15. oldal 16. oldal 16. oldal 17. oldal 17. oldal 18. oldal 19. oldal 19. oldal 20. oldal 2 1. BEVEZETÉS 1.1. Bevezetés A BUDAPEST RALLYE’ 2013 az FIA Nemzetközi Sportkódex és Függelékei, az FIA Regionális Rallye Bajnokságok Szabályai és a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által a 2013. évre kiírt Országos Rallye Bajnokságoknak az FIA szabályokkal összhangban álló ... Gyorsasági szakaszok teljes hossza: 121,9 km (27,16%) Szekciók száma: 4 Szakaszok száma: 1 2. RENDEZÉS 2.1. Címek, melyekbe a verseny beleszámít: A Magyarország 2013. évi Országos Rallye Bajnokság 5. futama A Magyarország 2013. évi Országos Rallye2 Bajnokság 5. futama A Magyarország 2013. évi Országos Historic Bajnokság 5. futama Külföldi résztvevők indulásával engedélyezett nemzeti futam 2.2. ASN engedély száma: K- 464 / 2013.09.18. 2.3. Rendező neve, címe és elérhetősége: Rendező neve: Első Rally Sport Manager Iroda Kft Címe, elérhetőségei: 1141 Budapest Szugló u. 82. Telefon és fax: 88 / 407-639 E ... : 4.2.1. A Magyar Országos Rallye Bajnokság és a bajnokságon kívül indulók részére: Kezdete: 2013. szeptember 18. Zárlata: 2013. szeptember 25. 24.00 óra A nevező köteles az RSB hivatalos honlapján (www.rallyesport.hu) on-line nevezni és az ott kitöltött nevezési lapot a rendező részére (nevezői bélyegzővel és versenyzői aláírással ellátva, továbbá nevezői licenc másolatának becsatolásával) postai úton megküldeni vagy legkésőbb az itiner átvételen átadni. Első Rally Sportmanager Iroda Kft 1141 Budapest Szugló u. 82. 4.3. Elfogadott nevezések száma, géposztályok A rendező maximum az RVSZ-ben ... : abszolút 5-4- 3-2-1. Ezt követően már érkezési sorrendben folytatódik a ceremónia. 12.4. Megengedett korai érkezés 2013. október 5. szombat IE 9D (ORB); IE 6D (R2,Historic) 12.5. Szuperspeciál szakaszok lebonyolítása és rendje Nem kerül megrendezésre 12.6. Egyéb speciális eljárások/tevékenységek beleértve a rendező promóciós tevékenységét A BUDAPEST RALLYE 2013 rendezvényen a vagyoni értékű jogok hasznosítása (így pl. a vendéglátói, kereskedelmi, illetve reklámtevékenység joga) kizárólag a rendezőt illeti. Ezen jogok feletti rendelkezésre kizárólag az Első Rally Sportmanager Iroda Kft jogosult. 12.5 ... hővédő fólia használatát. Ezüstözött vagy színes fóliák használata engedélyezett az oldalsó és a hátsó szélvédőkön és az üveg tetőablakon, a következő feltételek mellett: A fóliákon vágott nyílásoknak lehetővé kell tenni, hogy a vezető és az autó utastere kívülről látható legyen. 12.6.6. A vadászati jog mindenkori jogosultja a vadászterületéről származó vad által a versenyen részt vevő gépjárművekben okozott károkat a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 345. §. (3) bekezdése értelmében kizárja. 12.6.7. A BUDAPEST RALLYE ’2013 rendezőjének nyomtatásban, illetve elektronikus formában MNASZ Rally OB
  • 2013.05.03.
    Gépkönyvezési időpontok 2013.05.04. Szombat 09:00-11:00 Rallye Kasza Motorsport műhelye 1108. Budapest, Kozma utca 11. Csak előzetes bejelentkezés alapján! A gépkönyvezésen  versenykész járművel  régi gépkönyvvel (új gépkönyvhöz 1db 9*13-as, a jármű ¾-es elejéről készült, homológlap szerinti, színes fényképpel)  járműokmányokkal  homológlappal és a felhasznált kiterjesztésekkel  bukóketrec certifikáttal  üzemanyagtank certifikáttal (FIA homológ üzemanyagtank esetén kérjük a védőburkolatot eltávolítani) kell megjelenni. Kérünk mindenkit, hogy előzetesen jelentkezzen be, az alábbi MNASZ Rallye
  • 2013.04.22.
    Gépkönyvezési időpontok 2013.04.26. Péntek 16:00-19:00 Rallye Takács Motorsport Kft. 1142. Budapest, Tengerszem u. 82. Csak előzetes bejelentkezés alapján! A gépkönyvezésen • versenykész járművel • régi gépkönyvvel (új gépkönyvhöz 1db 9*13-as, a jármű ¾-es elejéről készült, homológlap szerinti, színes fényképpel) • járműokmányokkal • homológlappal és a felhasznált kiterjesztésekkel • bukóketrec certifikáttal • üzemanyagtank certifikáttal (FIA homológ üzemanyagtank esetén kérjük a védőburkolatot eltávolítani) kell megjelenni. Kérünk mindenkit, hogy előzetesen jelentkezzen be, az alábbi MNASZ Rallye
  • 2013.03.29.
    Gépkönyvezési időpontok 2013.04.02. Kedd 09:00-12:00 Rallye 1108. Budapest, Kozma utca 11. Kasza Motorsport műhelye Csak előzetes bejelentkezés alapján! A gépkönyvezésen  versenykész járművel  régi gépkönyvvel (új gépkönyvhöz 1db 9*13-as, a jármű ¾-es elejéről készült, homológlap szerinti, színes fényképpel)  járműokmányokkal  homológlappal és a felhasznált kiterjesztésekkel  bukóketrec certifikáttal  üzemanyagtank certifikáttal (FIA homológ üzemanyagtank esetén kérjük a védőburkolatot eltávolítani) kell megjelenni. Kérünk mindenkit, hogy előzetesen jelentkezzen be, az alábbi MNASZ Rally
  • 2013.03.04.
    Gépkönyvezési időpontok 2013.03.07. csütörtök 16:00-20:00 , 2013.03.08. péntek 16:00-20:00, 2013.03.09. szombat 08:00-16:00 Rallye 1215 Budapest, Jókai u. 25. (Csepel Autócenter) Csak előzetes bejelentkezés alapján! A gépkönyvezésen  versenykész járművel  régi gépkönyvvel (új gépkönyvhöz 1db 9*13-as, a jármű ¾-es elejéről készült, homológlap szerinti, színes fényképpel)  járműokmányokkal  homológlappal és a felhasznált kiterjesztésekkel  bukóketrec certifikáttal  üzemanyagtank certifikáttal (FIA homológ üzemanyagtank esetén kérjük a védőburkolatot eltávolítani) kell megjelenni MNASZ
  • Rally OB

Előző 2 / 7 Következő