időnkre. Ott annyit kaptam, hogy nem bírtam hazavinni. A tatabányai futamra viszont
összeállt minden: jól éreztem magamat a BMW Compaktban, se nekem, se az autónak nem volt
melege. A szép eredményhez nagyban hozzájárult a navigátorom,
Bakai Renáta,
akiben kellemeset
csalódtam – maximális volt részéről a hozzáértés és az odafigyelés.”
Habár Tóth vihette haza a
maximális pontszámot a hétvégi futamról, ez nem befolyásolta a bajnoki állás kimenetelét. Az idei év
első bajnoka a Tajmel Tibor-Csendes Zsolt kettős lett. Tajmelék már úgy érkeztek Tatabányára, hogy
csak valami hatalmas balszerencse-sorozat
Rallye Tatabánya
Rally
készült az AUTÓ.
Idén első alkalommal a Gymkhana bajnokság nyitófutamán láttunk titeket, majd jött a tököli Sebesség
Fesztivál, ahol a drift bajnokság street mezőnyében mindketten kupával tértetek haza. Hol voltatok eddig?
Zángó "Fater":
Tulajdonképpen szeptembertől kezdtünk el autózni, akarom mondani megtanulni autózni ezzel a
drift szörnyeteggel, mert ezt igen is meg kell tanulni ez semmilyen más szakághoz nem hasonlítható technikát igényel.
A régi ladás és utcai BMW-s beidegződések azért természetesen nekem előnyt jelentenek, de ezt a stílust ugyan úgy
meg kellett nekem is
Drifted.hu
Drift
szurkolók teremtenek.
Norbi most a helyi hős, akinek a minél jobb szerepléséért ők is mindent megtesznek.
‐ Mit vár a hétvégétől?
Zengő Zoltán:
‐
Tavaly csodát tettünk, és hazai pályán egy feledhetetlen győzelmet arattunk, ami az első
sikerünk volt a BMW‐vel. Idén Kocsi‐sannal szeretném, ha megismételnénk ugyanezt. Ám reálisan nézve a
dolgokat, mindkét futamon a legjobb tízbe várom Norbit, ugyanakkor nem titkolom, hogy a szívem legmélyén
reménykedem az újabb dobogós szereplésben.
‐
Mikor lesz lehetőségük végre bepótolni a márciusban beígért, aztán a fent
MNASZ
Skoda eleje, de a futam után mindkét fél egyetértett abban, hogy egy
szokványos versenybalesetről volt szó csupán. Gergő végül a 2. helyen zárta a
futamot tavalyi junioros riválisa mögött, aki hozzá hasonlóan szintén most
debütált a felnőttek között bivalyerős, 4000 köbcentis BMW-jével.
A Super National tekintetében egyébként Gergőn kívül egyedül Ujházi László
indult az 1600 köbcenti alatti géposztályban, vagyis motorerő tekintetében a
többiekkel szemben némi hátrányban volt az M-F Motorsport fiatalja az első
hétvégén, de a nyálkás, saras idő neki kedvezett, hiszen a Fabiával remek párost
alkotnak Rallycross