Keresés

Találatok száma: 104
Előző 2 / 6 Következő
  • 2017.04.27. 17:40
    Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz, hisz lapjával ... tudsz menni a nézők nagy örömére rajta.- A prológ valóban a kedvenceim közé tartozik, ott kiélhetem gyerekkori álmomat. (remélem nem lesz túl locsolva)Népszerű pályákon fogtok autózni. Melyek és miért tetszenek ezekből neked?- Bükkszentkereszt egy igazi technikás gyors pálya reményeim szerint sok-sok nézővel, a Mályinka - Garadna szakasz legendás és rettentően nehéz pálya gyors és technikás szakaszokkal. Lyukóbánya gyorsasági, tempós bevállalós pálya, a Kánó-Imola-Ragály szűk dobálós rossz minőségű úton rendezett gyorsasági szakasz, ami igazi kihívás a versenyzőknek .Most ki fogja az itinert ... hosszú etapot be kell vállalni, pedig a szervezők próbáltak rövidíteni egy szakaszt oda-vissza megrendezni, de sajnos így is igen hosszúra sikerült.Az üzemanyag felhasználás kb. 200-250 liter lesz. Ez a verseny a 2017-es rally szezon nyitója. Miképp is szeretnétek szerepelni rajta?- Cél természetesen a győzelem, ami nagyon szép ajándék lenne a szülinapos navigátornak (Kovács Géza). Természetesen elégedettek lennénk a dobogó bármelyik fokával, de tudjuk, hogy ez nagyon nehéz lesz, hiszen szép létszámmal indulunk a kategóriában és mindenki esélyes a dobogóra.Természetesen  balesetmentesen ... célba érni és tisztességesen helyt állni a legfontosabb. Sportbaráti üdvözlet:Nedecki "vadkutya " László és navigátora Kovács GézaTámogatóink segítségét köszönjük!Fram-Corr Kft., Incorr-Metal Kft., Kék kereszt Kisállatklinika "Lódoki", Tomi-dekor, Elek-dekor, Lonax, Gyöngyösi Gumiszerviz, Kazinc Gumi Bt. "Szaniszló Tibor", Vadkutya család, Vadkutya Rally Team.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Interjú Nedecki László autóversenyzővel, a HELL 23. Miskolc Rally előtt.

    Rally OB

  • 2017.04.10. 15:14
    útszakasz. A képek alapján rengeteg néző látogatott ki a gyorsokra, és a célceremóniára. Milyen érzés volt végre a „nép” között csapatni?- Ez mindig fantasztikus érzés, hiszen nézők nélkül nincs rally "mutass valamit a népnek, őket kell megnyerned"!Nagyon jólesik, amikor meghallják a VFTS (VADKUTYA) hangját, és őrjöngve ugrálnak az emberek a pálya szélén. Egy „új” autóval álltatok rajthoz a versenyen. Mennyire sikerült beülni azt és az Ózd rallyra jó „tesztnek” bizonyult a Miskolc Rally?- Az autót teljesen újra építettük a tavaly utolsó versenyre elkészült motort sikerült teljesen beállítani ... Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEMiskolc Rally 2017.03.29-04.02.Vadkutyával beszélgetek a nagy túlélő túra után.Jól sejtem, hogy most a bronzérem is „aranyosan” csillog számotokra? - Az első gyors első kilométereiben kaptunk egy defektet (valaki úgy gondolta, hogy a látvány mindent megér és kitették a gumit az út közepére), konkrétan a felninkből hiányzott egy darabka. A futóművünket szétütötte a kerék összetartásunk egy gyors egy gumivászonra kopását eredményezte. Ez a defekt sok időt elvett tőlünk, már a rövidebb szakaszon kaptunk 20 másodpercet, majd a következő Garadna ... -Mályinka szakaszon még további 20-30 másodperc hátrányt szedtünk össze.Szerencsére a szervizben a fiúk orvosolták a problémákat a futóművet sikerült majdnem rendbe tenni. (balra nem akart kanyarodni az autó, de a Lada mindenre képes). A pályák elég felhordásosak voltak, amit bizonyít a sok baleset is. A tapadás a legrosszabb minőségű pályán a Kánó-i gyorsaságin volt.  Ismerős pályák voltak számotokra, de mely szakasz izzasztott meg benneteket a legjobban és miért?- A pályák valóban ismerősek voltak, a legrosszabb a Kánó-Imola-Ragály gyorsasági szörnyű aszfaltnak éppen nem nevezhető ... győzelemre. Ennek függvényében és az elszenvedett kisebb baleset miatt az időeredmények megmutatták a helyünket, hogy esélyesek vagyunk a dobogón végezni. Természetesen nagyon örültünk Gézával a harmadik helynek, hiszen küzdelmes hétvége állt mögöttünk.Támogatóink segítségét köszönjük!Fram-Corr Kft., Incorr-Metal Kft., Kék kereszt Kisállatklinika "Lódoki", Tomi-dekor, Elek-dekor, Lonax, Gyöngyösi Gumiszerviz, Kazinc Gumi Bt. "Szaniszló Tibor", Vadkutya család, Vadkutya Rally Team.Üdvözlettel:Nedecki László - Kovács Géza - " vadkutyák "- Hajósi Miklós -  ORC Abszolút: 7. hely, P12: 3. hely, ORC-2WD: 3. hely. Ezek az eredményei a Nedecki - Kovács rally párosnak a HELL 23. Miskolc Rallye-n.

    Rally OB

  • 2017.03.31. 11:38
    salakos prológot, bár ennek az autónak ez a talaj nem kedvez. Ettől függetlenül nagyon várom és remélem, hogy sok néző  lesz idén is‎, mert mindig fergeteges hangulatot teremtenek.Legendás szakaszokon fogtok autózni. Melyek és miért tetszenek ezekből neked?- Szerencsére itt Miskolc környékén nekem mindegyik pálya tetszik‎. Van tempós, technikás szakasz. Ezen a versenyen mindenki megtalálhatja azt, amiért szeret rallyzni. Egy kis eső még jó lenne. Az megadná a verseny zamatát.Ez a verseny merőben eltér az eddig megszokottól. Óriási „verseny távval” nem kis kihívás elé állítja majd a ... Juhász Csaba – Juhász ZsoltHELL 23. Miskolc Rally2017.03.31.-04.02.Renault Megane RSJuhász Média Kft. Idén már tesztelted pár helyszínen a versenyautót. Mit is tudhatunk róla? Miben változott meg?-  A fékrendszer lett felújítva és sokkal hatékonyabb lett fék. ‎Ez apró módosításoknak köszönhető. Sokat dolgoztunk a futóművön, de ez még nem az igazi. Nem sikerült hozzáhangolni a magyar pályákhoz. Jelenleg is dolgozik az FRT Team a lengéscsillapítókon, reméljük sikerül finomítani a beállításokon.Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz.- Nagyon szeretem a ... versenyszerelőket, hogy miként is oldják meg az üzemanyag kérdést. Ti miképp fogjátok tudni orvosolni azt, hogy célba érjetek a tankban lévő naftával?- Szerencsére a Megane etapon jól fogyaszt, így 1-2 liter benzin még maradni fog a tankban, mire célba érünk.Ez a verseny a 2017-es rally szezon nyitója. Miképp is szeretnétek szerepelni rajta?- Nem mentem még ezzel a kocsival a magyar mezőnyben. Lényeges kérdés a futómű. Ha az összeáll, akkor remek kis versenyt futhatunk.Az első nap végén már okosabbat leszünk.Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank ... Tamás E.V, Klima Yukon Kft., Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Thermo-Ciklon, Bionly Kft., Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv), Gusto Italiano, Andrássy Üzletház, Sascamion Kft., Hernád Fólia  Kft., K&K Food, Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Glasstone Kft., Garden Master, Márkó ÁBC, H-Euro Consult Bau Kft, ML Log Kft., FEST-GROUP, Akkusystem.hu, Kartel 97 Bt, Diákmeló Miskolc, Dr Lan Kft., DSG, TiszaBérc Kft, BSZB Invest Kft., Club Remix, Vanco Bt, Salépker EU 2000 Kft., Karcher Debrecen, Stron Bau Invest Kft., Adó-dó Plusz Kft A hétvégén egy megújult Renault Megane 2.0 RS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Csabával, a pilótával beszélgetek.

    Rally

  • 2017.03.31. 11:24
    Berényi László – Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2HELL 23. Miskolc RallyIdén már teszteltétek a versenyautót, sőt a Szilveszter Rally-n már csapatott is vele Laci. Mit is tudhatunk róla? Miként sikerült a teszt? - Köszönöm kérdésed, valóban egy Szilveszter Rally-t teljesítettünk a kicsikével. Azt hiszem jól is, mint az eredmény mutatta. Azt hinné az ember, hogy egy teljesen gyári autóval nincs semmi dolgunk. Valójában nem igaz. Más pályára tervezték kis mokány autót. Nyugaton az aszfalt valóban sima, és nem értették a németek mit akar mi csapatunk a gátlókkal. És más ... beállításokkal is. De kezdjük belakni, jelentem lassan az oldalbordánk lesz. Persze még nyilván nem vagyunk kész mindennel. Némi módosítást Miskolc után még szándékozunk rajta végrehajtani. A Nagylóci teszt pedig igen hasznos volt. Csak szárazon tudtunk volna egy kicsivel többet menni. Sajnos egész nap esett ezen a bizonyos napon, de esőtesztnek remek volt. Bár azt mondják csupa száraz lesz a verseny hétvége! Berényi Laci rövid idő alatt is remekül tud alkalmazkodni, ebben teljesen biztos vagyok. Mennyivel másabb, mint a korábbi Honda?- A két autó karakterisztikája teljesen más. A ... Type-R nagy köbcentis erős, de nehéz autó. Azt hiszem felfelé nincs sok ellenfele, ha közepes erősségű kanyarokkal tűzdelt a pálya. Az igazi rally pálya, viszont az Opel Adamnak kedvez. Mondhatom, megnyerte a tetszésem, a visszafordítókba. Igazi élmény vele jól menni. Nem is tudom, hol van nála az a bizonyos JUJUJJJJ pont. Talán a gumi a határ. A motorerőt viszont pótolni kell lendülettel a Hondához képest. Nincs az a HŰ-VAZE érzés. Ezzel már el is árultam, hogy a súly-lóerő arányba a Type-R verhetetlen. Még talán az N-es is egy kis ECU okosítással. Ezt majd eldönti ez az év ... . Összességben bevallom, most kezd tetszeni az autó. Minden németes precíz, átgondolt egyszerű, szerelhető megoldások vannak benne. Belülről viszont roppant kicsi. De ebben van az előnye is, szerintem nem annyira orr nehéz, mint a Honda. Talán a bukkant jobban veszi. Legendás szakaszokon fognak autózni a fiúk. Melyek és miért tetszenek ezekből?- Kiváló pályák, mind tetszik. Persze máshogy működnek, így vakarjuk is buksit, hogy melyik domináljon az egészből. A rövideket gyorsan és nagyon összeszedetten kell teljesíteni. Mályinka pedig a hosszan tartó precíz összpontosításon múlik. A ... zóna, de most azt hiszem, fel kell adni a régi kiszámolós benzin mennyiséget. Nekünk még nem volt első éles versenyünk, nem tudjuk a gyorsot, és etapot pontosan belőni mennyiségbe. Azt vettük észre, hogy igen változó a fogyasztása a kicsikének. Ebből következik, hogy színültig kell tankolni, mert sosem tudni mi lesz. Legközelebb majd lesz tapasztalat. Addig kicsivel több súlyt cipelünk. Ez is azt mutatja, lehet még javulni bőven. Gondolom a többiek is ezt teszik, pláne egy erősebb nagy köbcentis gépük van. Ez a verseny a 2017-es rally szezon nyitója. Miképp is szeretnétek szerepelni Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel a HELL 23. Miskolc Rally előtt.

    Rally2

  • 2016.05.09.
    Nézzük a jó oldalát Nagyon szerencsésnek gondolja magát a Hibján József – Szurovcsák István kettős, mert rosszabbul is végződhetett volna számukra a Miskolc Rali. Hálásak a nézőknek, hogy segítettek nekik, és végül egy kieséssel megúszták az egészet. Hogy éltétek meg a miskolci kieséseteket? - A rossz oldala az volt, hogy már az elején kiestünk, így egy mért gyorsasági eredményünk sem lett. Jó lett volna legalább egy gyorsot menni, hogy lássuk, mire vagyunk képesek. Viszont ha a másik oldalát nézzük, akkor nagyon szerencsések voltunk, mert megúsztunk egy versenybalesetet. Nagyon-nagyon ... hasonló esetben. Amúgy a gyorsok kézre álltak volna, ha több kilométert tudtok autózni? - Szuper kis pályák voltak, és szerettünk volna menni a hosszúakon. A Sáta – Sátát imádtam volna az biztos, de sajnos nem jutottunk el odáig. Úgy gondolom nem lett volna egy könnyű verseny. Nehéz szakaszok voltak, mint a Garadna – Mályinka, de ezeken lehetett volna igazán megmérettetni magunkat. Még a gumikkal sem variáltunk végül, maradtunk a Pirellinél, és teszteltük volna más nyomással és beállításokkal, de ez most nem jött össze. Jöhet a szombathelyi futam? - Persze-persze, már most nagyon várjuk a murvás ... versenyt. Nem vagyunk elkeseredve vagy lelombozódva, készülünk a következő futamra. Nekünk mindegy, hogy aszfalt vagy murva, csak kocsiba ülhessünk és versenyezhessünk. Nem kell sokat várni, és visszaülhetünk a Citroenbe, és remélhetőleg sokkal-sokkal több szerencsével járunk majd mint most. Reklámpartnerünk: Tre-Car Plus Kft.; Extrém Sport Team Kft.; Hunova Trans Fuvarozási és Kereskedelmi Kft.; Fehértó-Trans-Snack Kft.; Szimita Trade Kft.; Gerda-Trans Kft.; Kelet Power Kft.; Veres Mihály e.v.; BRT Média Kft. Szöveg: Tiba Anita Fotó: Rally Feeling Tiba Anita
  • 2015.05.31. 01:22
    Két nap alatt egy Superspecial és tizenöt gyors hat különböző szakaszon, vár rád és navigátor testvéredre, Zsoltira. Pénteken ünnepélyes rajtceremóniával kezdődik meg a küzdelem a sporttársak és az idő ellen ahol egy Honda Civic FD2-vel álltok rajthoz. A Miskolc Rally mennyire volt elég felkészülni erre a versenyre? - Nagyon jó verseny volt a Miskolc Rally, de a pályák egyáltalán nem hasonlítanak a szlovén gyorsaságikhoz. A Mitropa Rally Cup versenyein általában két pályabejárásból kell felírni a pályát. Mennyire lesz ez most elég? Vagy nektek ez már fejben van? - A verseny előtt volt egy ... , hogy megérkezik az eső, már csak azért is, mert esőben teszteltünk. Sajnos nem sok esély van rá, mert napos időt jósolnak az időjósok.A 16-os Zavodnja gyors este nyolc óra kezdettel rajtol. Mennyire szereted az éjszakai rallyversenyt?- Én nagyon szeretem az éjszakai szakaszokat. Ha az eső is megérkezik, akkor ez nagyon nehéz lesz, mert azon a szakaszon még egy kis murvás rész is nehezíti a versenyzők dolgát. Igazi rallis kihívás lenne.Összegezve, egy igen kemény verseny vár rátok, az autó is új számotokra. A tisztes helytállás a cél, vagy azért oda - oda léptek a gáznak is?- Az öt féle Interjú Juhász Csaba rallyversenyzővel.A Mitropa Rally Cup következő futama a Saturnus Rally lesz, Velenje központtal.Mitropa Rally Cup
  • 2015.05.20.
    A technika ördöge nyert A North Racing színeiben induló párosok legtöbbjével a technika ördöge babrált ki. Hiába voltak az idei első murva versenyen jók a gyorsasági szakaszok, ha valami oknál fogva sajnos legtöbben nem tudták befejezni a 2015. május 14-17-ig tartó Szombathely Rallyt. A rali párosokat már a miskolci futam is megaprította, melyből kifolyólag volt, akiknek el sem készült a versenyautója erre a jó minőségű murva futamra. De akik minden idejüket és energiájukat belefektették, azok közül is elég sokan csalódottan távoztak. Nem azért, mert addig, míg autóztak nem érezték jól ... miatt feladták a futamot. A North Racing versenyzői legközelebb 2015. június 12-14-ig lesznek láthatók a Székesfehérvár Rallyn, ahol az ORB aszfalton és murván is fog autózni, míg a Rally2 csak aszfalton. Remélhetőleg ott minden páros célba ér. Reklámpartnereink: Omega Transz Kft,Kz Invest Kft,Hauser Magyarország Kft,Lasztra Cargo Kft,Formula Magazin,BMP Profi Kft,Zsoldi és Társa Kft,Olajszer-Tech Kft,Agria Szerszám Kft, Piramis Építőház Kft.; Inter Cars - Miskolc; Szöveg és fotó: Tiba Anita Tiba Anita
  • 2015.05.12. 21:47
    Mi történt, hogy ideje korán véget ért a versenyetek?- A Fony - Óhuta gyorsaságin füstölni kezdett az autó, szakasz végére sajnos nyilvánvalóvá vált, hogy a váltóból szivárgó olaj okozza. A versenyt ezek után nem tudtuk folytatni.Kemény 120 versenykilométer, tizenegy szakaszra bontva vár rád és navigátorodra.Olvasható a versenykiírásban, hogy akár aszfalt futóművel is lehet indulni.- Aszfalt futóművel nem készülünk, de úgy gondolom, hogy meg vannak a megfelelő beállításaink a Szombathelyi pályákra.Ennyire jó minőségűek ezek a pályák, illetve korábban indultál-e már ezeken, és ha igen milyen ... sikerrel?- Tényleg rendkívül jók a körülmények valamint a pálya is Szombathely környékén.  Már sokszor jártunk itt, és mindig elég jó emlékekkel távoztunk, többször állhatunk már a dobogón is. A sok etap kilométer mennyire árt a murvagumiknak?- Én azt gondolom, hogy ezt a terhelést még bírniuk kell a gumiknak.Az első gyors szombaton Rally katlan néven ismeretes. Ez nézők számára mit is jelent? Látványt, tempót, hányszor is láthatnak benneteket?- Tényleg vannak látványos ugratók a katlanban, ami a nézőknek nagyon szemet gyönyörködtető is lehet, de az autóknak hatalmas kihívás. Emiatt azt gondolom Interjú Budavári Zoltán Rallyversenyzővel a 2015-ös ISEUM Rallye előtt.Egy rövidre sikeredett Miskolc Rally után vagy, de már az ISEUM Murva Rallye-ra koncentrálsz.Savaria Rally 2015

    Rally OB

  • 2015.05.06. 12:33
    Az első gyorsaságin nagyon álmosan kezdtem, de a technika ördöge gondoskodott róla, hogy hamar felébredjek. A sebességváltó elkezdte dobálni a hatodik fokozatot, így egy kézzel fogtam a sebességváló kart. Az utolsó hosszú egyenesig ez működött is, de onnantól már ez sem segített.A második szakaszon még kétszer sikerült hatodikba tenni az autót, ennek örömére el is vittem a második lassítót. Az egyik gumi a lassítóból beszorult a kocsi alá, kb 1 km után megszabadultunk tőle, aztán jöhetett a száguldás 157km/h-val. Mert, hogy az autó ennyit megy ötödikben. Aki ment már ezeken a szakaszokon az ... partnerünk fiát próbáltam szórakoztatni, remélem jól érezte magát. Sajnos a pálya minősége ekkora már horrorisztikus volt. Nagyon sajnálom, mert a nézők nem azért jöttek ki, hogy gurulgató autókat nézzenek péntek délután a Rally ünnepén. Ilyen körülmények között viszont nem lehet gyorsan menni egy aszfaltra beállított autóval.Legközelebb a Velenje Rally-n szeretnénk rajthoz állni. Még nem tudjuk, hogy a Hondával, vagy a Megane-nal. Egyelőre  próbálják megjavítani a Honda  sebességváltóját és megszüntetni a motor melegedését.Ha ez sikerül határidőre, akkor Honda, ha nem, akkor Megane.Köszönjük Interjú Juhász Csaba autóversenyzővel, a 21. Steelvent Miskolc Rally után.Hazai környezetben miként sikerült a rally számodra és a navigátorod Juhász Zsolt számára?- Kategória első és a 2WD+ kupa 2. helyén zártuk a futamot. Önmagában ez jó eredmény lenne, de mivel a kategóriában sajnos a második gyorsasági végére mindenki feladta a küzdelmet, ezért csak a 2WD+ kupa 2. helyét emelném ki. Ahhoz képest, hogy mennyi gondunk volt, ez egy nagyon jó eredmény.

    Rally OB

  • 2015.05.04.
    A jó lassan érlelődik A Miskolc Rallyn sem adták könnyen a Kurtos Róbert – Repka Róbert kettősnek a célba érést. Folyamatosan küzdöttek az idővel és a technikával, míg végül, ha dobogóra nem is állhattak, a versenyt azért szerencsére nagy nehezen, de be tudták fejezni. Ismét harcolnotok kellett Robi a technikával. Mi történt? - Az első körben nem éreztem biztonságosnak az autót, mert kicsit magasra lett állítva, ezért visszafogottabban autóztunk. Ezt még orvosolni tudtuk volna az első kör utáni szervizben, de hogy ne unatkozzunk a szervizidő alatt, a hármas gyorson lelőtte a turbócsövet ... van írva, a másikban ugyanott nincs. Vagy az út közepén van. Ezt már nem a versenyautók rendezik át ilyen mértékben. Így elég nehéz volt teljesíteni a szakaszokat, hogy az ember azt sem tudta, hogy hol mivel találkozik váratlanul. Ezek élvezhetetlenné teszik sajnos azokat a versenyeket is, melyek nagyon jók is lehetnének. El kellene sok embernek gondolkozni ezen. Az EVO 6-osból milyen szinten lehet átvinni az EVO 9-esbe az eddigi tudást? - Mondhatnám, hogy szinte semmit nem lehet átültetni az eddig tanultak alapján, mert sok mindenben más a technikája. De azért fejlődőképesek vagyunk, mert egyre ... jobban összehaverkodunk a 9-essel, és remélhetőleg a versenykilométerek gyűjtése után az eredmények is minket igazolnak majd. ISEUM RALLY… Szombathely? Murva? Ott lesztek? - A következő versenyt most úgy látjuk, ki kell sajnos hagynunk, és az autóra kell áldoznunk. Attól függetlenül, hogy tényleg egy jó murvás futam fog kiesni számunkra, fontosabbnak tartjuk az autó hibátlan felkészítését és fejlesztését. De természetesen, ha úgy alakul, akkor mennénk oda is, és az összes előttünk álló versenyre. Reklámpartnereink: Olajszer-Tech Kft.; Omega Transz Kft.; Foam-System Kft.; Fa-Forg-Tech Hungária Kft Tiba Anita ORB
  • 2015.04.29.
    Kettőből kettő 2015.04.28. Az idei második Rallye 2-es versenyről is kategória győzelemmel tért haza a Sajtós Dénes, Diósi János duó, így komoly előnnyel várják a bajnokság harmadik, és az idei első murvás versenyt az Iseum Rallye-t. Etappal kezdődött a Rallye 2-es Bajnokság második versenye a 21. Steelvent Miskolc Rally, mert az egyik autó annyi olajat folyatott szét az első szakaszon, ami veszélyeztette volna a versenyzőket, ezért itt megállapított időt kaptak Dénesék, viszont a folytatásban már belelendültek a kilométerek gyűjtögetésébe. A pályák tetszettek a srácoknak, Dénes többször ... ugyanis, hogy a második szakasz rajtjában vették észre a srácok, hogy az AC pumpa nem működik megfelelően. Folyamatosan azt érezték, mintha elbillenne az üzemanyag, és ez által az autó többször is ledadogott. Szerencsére az autó kibírta a versenyt, és így Eger után Miskolcról is győzelemmel térhettek haza. „Az utolsó gyorsaságin már vészvillogóval mentünk, szerencsére annyi előnyt sikerült összeautóznunk egész nap, hogy a meghibásodott AC pumpa nem veszélyeztette az első helyünket. A verseny után kicseréltük a hibás alkatrészt, és az óta tökéletes az autó” - folytatta Dénes. Nem csak a technika nem
  • 2014.10.31. 12:41
    Sikerült megmászni a Tátrát? :-)Úgy érzem sikerült, bár nem a legmagasabb csúcsra jutottunk.Sima, vagy rögös út vezetett az abszolút 12.helyhez?Elég nehezek voltak a körülmények, amit az időjárás okozott. A péntek esti szakaszra a hőmérséklet fagypont alá esett. A hó is szállingózott, de szerencsére időben befejezte. Másnap, az első körben szinte tej ködben kellett autóznunk, ami nagyon nehéz volt számunkra, teljesen új szakaszokon. A második gyorson az autó nem tudta leforogni magát, így lassan átgurultunk. Volt már tapasztalatunk, hogy mi okozhatta a hibát, így a szervizben ezt gyorsan ... ;Miskolc Autóház, Supersprint Kft, Hyster Kőrös Spedit, Csősz Trans Kft,  Mirafresh Takarítószolgálat, Jet Transport Kft,  Szita és társa Kft, Dr. Kovács Bt, Difok Bt,  Wolfmann& Sohn Kft, Master Pharma Kft, Sport Bau Trade Kft, Fe-Voda Kft, Solar-Energy Projekte KFT, Diamit cégcsoport, Diamit-Ker Kft, Dmt-Bau, Dmt-Gátépítő, Gátépítő kft.Citroen C2 Szlovák Rally

    Rally

  • 2014.10.20.
    MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali  2014. október 18. Krózser és az emelő, második rész Az abszolút nyolcadik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Buchholz János Mitsubishi  Lancer Evo IX R4­gyel a Mecsek Ralin. A verseny kritikus pontja volt a második gyorsasági  szakasz, ami előtt leszakadt az eső. Az MHH Team párosát ez nem érte váratlanul, de  kerékcsere közben eltört az emelőjük – a Miskolc Rali után az idén már másodszorra –, így  három különböző gumival kellett teljesíteniük a szakaszt, amelyen elég sokat kaptak ... . Krózser  ezzel elveszítette a ritmusát, amit a verseny végéig nem talált meg. Kiválóan szerepelt viszont  Buchholz János, aki öt év után tért vissza a navigátorülésbe.  Krózser Menyhért: – Az autó tökéletes volt, Jana (Buchholz János) kiválóan navigált, olyan  volt, mintha tegnap lett volna, hogy öt évvel ezelőtt utoljára együtt mentünk. A gumiválasztásunk nem volt az igazi, de a legnagyobb problémát az emelő okozta. A második  gyorsasági szakasz előtt kereket akartunk cserélni, de megint eltört az emelőnk, pedig a Miskolc  Rali után újat vettünk. Három különböző gumival mentünk végig Árpádtetőn ... , amivel 28  másodpercet veszítettünk. Innen nehéz lett volna fordítani és a verseny végéig nem is találtam  meg a ritmust.  A nyolcadik helynél jobbra számítottam. A Waldviertel Ralin szeretnénk egy jobb eredménnyel  zárni a szezont.  Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27 ... . Kassa Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút  10. helyezés • szeptember 19–21, Speedworld, Pachfurth, Bruck (Ausztria) magyar gokartbajnoki futam,  Fodor Géza, DD2 Masters 1., 2. helyezés • szeptember 26­27, Vransko (Szlovénia) osztrák, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza,  DD2 6., 5. helyezés Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R­M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft., Logiszerviz Kft. További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu Mecsek Rally MHH Rally Team Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.05.08. 21:18
    Miskolc Rallye képek.  Pilótáddal Fogasy Gergellyel veszel részt május 9-11-én, a Bükfürdő Rallyn.  Egy navigátor barátom szerint VB-s a pálya. Indultál-e már ezen a versenyen korábban? Van-e tapasztalatod a szakaszokról vagy korábbi murvás versenyekről?- A murva minőségében mindenképpen VB-s pályák várják a versenyzőket. Viszont kanyarok számában nem annyira igaz ez. Ezek a pályák nagyon sok egyenessel vannak tele, így lesznek szerintem olyan másodpercek, ahol Gergővel beélesítünk egy vadászpuskát és megpróbálunk lőni valami vadat vacsorára.Igen még 2007-ben és 2008-ban ... , de kívülről nekem ez az autóhang az etalon. Tizenegy gyors vár rátok a szombati nap folyamán, a 105 kilométerrel, négy szerviz lehetőséggel. Milyen céllal is vágtok neki ennek a megmérettetésnek?- A cél mindig az, hogy nyerjünk. Gergő is és én is elszántak vagyunk, mint ahogy Miskolcra is így érkeztünk meg. Az autónk végsebessége nem a legnagyobb, konkrétan egy N-es Honda Civic gyorsabban megy majd az egyenesben, de kigyorsításokon és féktávokon megpróbáljuk ezt a hátrányt kompenzálni. Sajnos a legtöbb gyári fejlesztésű versenyautó alacsony végsebességgel rendelkezik. A Miskolc Rally ... mentem ezeken a pályákon, szóval elég jól ismerem őket. Mivel 2007-ben murva bajnok is lettem navigátorként Gyarmati Ariel oldalán így van tapasztalatom a murvás futamokról. Életem első verseny kilométereit is murván tettem meg Mikulás Rallyek alkalmával. Péntek délután Prológgal indul a Bükfürdő Rally. Mennyire szereted a Prológokat?- Nem szeretem őket belülről. Ezeket a pályákat a pilóták tudják fejből, így nekem semmi dolgom rajtuk. De mivel mehet más is a prológon a navigátor ülésben, ezért lehet, keresünk magam helyett valakit, hogy kicsit élvezhessem a kocsi hangját kívülről. Belül is jó

    Rally OB

  • 2014.04.04. 19:32
    kilógott a kocsiból…Vasárnap több szakasz elsőségetek is volt, a 20. Vredestein Miskolc Rallye kisebb, nagyobb meglepetést hozott számotokra. A célceremónián mi is történt? Vasárnap szárnyaltunk magunkhoz képest. A 6 db gyorsaságiból 4-et sikerült megnyernünk. Úgy hogy miénk a kategóriában a leggyengébb autó és volt problémánk is. Néha az autóból elment az erő. Az utolsó gyorson kb. 10 másodperc maradt bent emiatt. A csapat azóta nagyon keményen dolgozik azon, hogy az autónak ezt a betegségét helyrehozza. Viszont, ahol jól mentünk ott hasonló élvezettel mentünk, mint előző este az utolsón ... Bükkszentlászló - Bükkszentkereszt szakaszokat, az egyre sötétedő időben, hogy sikerült teljesítenetek?Az első kör nem sikerült jól, mert nem voltak jók a beállításaink. Gergőnek a futómű miatt a kanyarokkal, nekem meg a lámpám fényével gyűlt meg a bajom. Beérve a szervizbe mindent helyrehoztunk. Ezek után már mindketten komfortosabban éreztük magunkat az autóban és mindketten tudtunk a feladatunkra koncentrálni.Még a szombathoz tartozik, hogy az időeredményeteket figyelembe véve egyenletes gyorsulást vittetek véghez. Ez volt a célotok is? Az éjszakai szakaszokon mennyire tudtátok magatokat kiautózni?  Beszélgetés Berendi Dáviddal a 20. Vredestein Miskolc Rally után.

    Rally OB

  • 2014.03.26. 13:00
    Bütösi Zsolt - Radványi JózsefLada21074Zsoma-ker Kft20. Vredestein Miskolc RallyKedves Zsolti!Már nagyon hiányzol a Rallypályákról a Ladáddal.Most a 20. Vredestein Miskolc Rallyn már láthatunk navigátoroddal Radványi Józseffel.Híres szakaszokon versenyezhettek a hétvégén. Melyek azok amelyek számodra kellemes emlékeket idéznek fel és miért?- A Miskolc Rally mindig is a szívem csücske volt, de az igazat meg valva, nem készülök rá jobban mintha bármelyik más versenyre. Szerettük volna kipróbálni az autót Királdon a múlt hétvégén, de nem a mi hibákból nem tehettük ezt meg. A nézőknek ... autóztok, vagy szeretnétek borsot törni a kategóriatársak orra alá?- Különösebb célom nincs a miskolci versennyel kapcsolatban egy fő szempont van hogy jól érezzük magunkat és élvezzük minden pillanatát a versenynek. Igazi Miskolc Rallys pályák lesznek, köztük az igazi kedvencem a Kánói szakasz. 2014-es terveid a Rallyban?- Idén az ORB-ben az aszfaltos versenyeket a Ladával tervezem ami sajnos összesen három futamot jelent, de ezeken mindenképp szeretnek indulni, viszont az RTE bajnokság sok jó, és közeli futamokat nyújt, úgyhogy ott az M kategóriában persze, egy Mitsubishivel fogunk rajthoz Már nagyon hiányzott a Rallypályákról a Ladájával Bütösi Zsolti.Most a 20. Vredestein Miskolc Rallyn már láthatjuk navigátorával Radványi Józseffel.

    Miskolc Rallye

  • 2014.03.26. 12:18
    Kedves Csaba!Az ausztriai Rebenland Rally után és a Lavanttal Rally előtt levezetésnek szánod a Miskolc Rallyt?- Nem!!! Ha kész lesz az autó és 100 %-os állapotban lesz, akkor tövig nyomjuk a gázt, ahogy csak bírjuk! A nézők nem a gurulgatást-kocsikázást várják a pálya szélén. Már a prológtól padlón nyomjuk, reméljük minél előrébb végzünk.Testvéred Zsolti fog neked navigálni a Honda Civic FD2-ben. Ezeken a pályákon mentetek-e már együtt?- Már mindegyiken mentünk együtt, csak a Mályinkán visszafelé úgy 15 éve. A többi gyorsaságin még az A-s vti Hondával mentünk. A navigálással nem lesz gond ... , én meg majd összekapom magam.Számodra mely szakaszok és miért tetszenek?- Én nagyon szeretem a Kánót, meg a Sátát. Remélem az aszfalt mindenhol jó állapotban lesz hogy versenyezni lehessen, és ne a gödröket kelljen kerülni.Többféle talajminőség lesz a verseny alatt, és éjszakai gyors is lesz. Milyen gumikkal vágsz neki?- Na ez még nagy kérdés, szerintem majd a szervizparkban az utolsó 5 percben eldöntjük. Úgyis a pályán derül ki, hogy jól választottunk-e vagy sem.Köszönjük Partnereink segítségét!Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft Az ausztriai Rebenland Rally után és a Lavanttal Rally előtt a 20.Vredestein Miskolc Rallyn indul a Juhász testvérpár.Juhász Csaba - Juhász ZsoltCRASH-MEN TEAM KFTHonda Civic FD220. Vredestein Miskolc RallyJuhász Csaba autóversenyzőt kérdezem a verseny előtt.

    Miskolc Rallye

  • 2013.07.08.
    Hadik András  HADIK RALLYE TEAM Kertész Krisztián Sajtóinformáció HADIK Rallye Team Hadik András – Kertész Krisztián Subaru Impreza WRX STI R4  Subaru Impreza WRX STI R4 49. GEKO YPRES RALLY Óriási lépésre szánta el magát a HADIK Rallye Team kettőse, Hadik András és Kertész Krisztián. A Subaruval versenyző páros háta mögött hagyva a magyar bajnokságot, nekivágott az Európa Bajnoki versenysorozatnak. Sajnos csak az évad felétől tudtak bekapcsolódni a küzdelmekbe, hiszen a júniusi 49. Geko Ypres Rally már az ERC idei hatodik futama volt, így a pontversenyben jócskán lemaradva, de annál ... nagyobb lelkesedéssel vágtak neki a Miskolctól mintegy 1700 kilóméterre lévő nagymúltú aszfaltos futamnak. Hadik András: A pályabejárás után egy picit elbizonytalanodtunk, hiszen a kitűzött célunk szerint benne szerettünk volna lenni az abszolút első tízbe. De ott kellett csak rájönnünk, hogy ezek nagyon nehéz pályák, amelyből összesen húszat kell majd teljesíteni, ráadásul ebből tizenkettő különbözik egymástól, de mégis az összes nagyon hasonlít egymásra, így sokszor abban sem voltunk biztosak, hogy hol járunk éppen. A csütörtöki shakedown után, csak péntek délután - az Ieper főterén felállított ... dobogón átgurulás után -, kezdődött a verseny, aznap összesen 6 darab, 4 különböző gyorsasági szakasszal. Sajnos a rajttal egy időben eleredt az eső is, ami egész nap nem hagyott alább, s a szabályok értelmében a szakaszokat csak vágatlan slick gumikkal teljesíthettük, ami meglehetősen nehezítette a feladatunkat, ráadásul rengeteg levágós kanyar van ezen a versenyen, amik így meglehetősen sarasak voltak. Versenyzésünket nehezítette, hogy eltört a kipufogónk, így nem volt turbónyomásunk, ami a kigyorsításokra jócskán rányomta a bélyegét. Végül a napot az abszolút 11. helyen zártuk, ami növelteSubaru Impreza WRX STI R4 49. Geko Ypres Rally Hadik Rally Team Rally
  • 2013.05.17.
    döntést a szervezők, mivel az első 10 páros slick gumikkal volt kinn a pályán, és így legalább senkinek sem lett baja. Máté Zsolt előtt pedig le a kalappal – kiváló sajtós munkát végzett, folyamatosan nyomon lehetett követni általa az időeredményeinket, illetve azt is, hogy mi a sorrend, ki hogyan áll. A jó hangulat, ami miatt annyira szeretem az Ózd Ralit, most is meg volt alapozva. Rengeteg néző volt a pálya szélén, szabályszerűen tombolt a tömeg. Az autón belül is nagyon élveztük a versenyzést, amit a szakaszok vonalvezetése tett izgalmassá. A királdi igazi technikás pálya, míg a sátai inkábbMiskolc Rally Mitsubishi Lancer EVO IX Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.08.
      felkészítése  rendben zajlik, már majdnem teljesen be vagyunk pakolva a hétvégi  versenyre. A lámpasor is be van izzítva, nagy szükség lesz rá, hiszen  meghatározóak  lesznek  az éjszakai  gyorsasági  szakaszok.  Nagyon  összeszedetteknek kell lennünk, hiszen a lehető legpontosabban kell  felírni mindent, hogy jó eredményt érhessünk el Miskolc Rally­n. Varga   Sándor:   A   salak   „szaga”!   Ez   az,   amivel   korábban  azonosítottam a Miskolc rally­t. A szerintem technikás pályák, és az a  környezet, az a táj ahol a pályák futnak, az egyik legjobb versennyé  teszik a futamot. Remélem minden rendben ... „Merencsics és Varga a két nagy balga Elindulnak BAZ megyébe, mert hát Miskolc van arra. Historicban, Replikában, a Suzukival nyomják hárman, És reméljük a serlegeket innen is majd párban…” /A beavatott kezek. Részlet/ Támogatók: Nyilas GSM Néhány   nappal   a   Miskolci   futam   előtt,   már   szinte   ég   a   talpunk   a  mehetnéktől.   Árpinak   csakúgy,   mint   Eger,   ez   a   futam   is   először  „köszön”   be   a   pályafutásába.   Az   autón   túl   sok   feladat   nem   volt,  hiszen   eléggé   óvatos   volt   a   duó   Egerben,   így   szinte   egy   már  felkészített autót ...  lesz az autóval és sikerül  az   éjszakai   szakaszokra   is   kellően   felkészülni,   kiváltképp   mert  Egerben   az   Árpi   még   nem   mindig   hitt   nekem.   Ami   engem   illet,  Agrivál Kft. GECK BT. Rally Maricsek Racing Team
Előző 2 / 6 Következő