Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz, hisz lapjával ... tudsz menni a nézők nagy örömére rajta.- A prológ valóban a kedvenceim közé tartozik, ott kiélhetem gyerekkori álmomat. (remélem nem lesz túl locsolva)Népszerű pályákon fogtok autózni. Melyek és miért tetszenek ezekből neked?- Bükkszentkereszt egy igazi technikás gyors pálya reményeim szerint sok-sok nézővel, a Mályinka - Garadna szakasz legendás és rettentően nehéz pálya gyors és technikás szakaszokkal. Lyukóbánya gyorsasági, tempós bevállalós pálya, a Kánó-Imola-Ragály szűk dobálós rossz minőségű úton rendezett gyorsasági szakasz, ami igazi kihívás a versenyzőknek .Most ki fogja az itinert ... hosszú etapot be kell vállalni, pedig a szervezők próbáltak rövidíteni egy szakaszt oda-vissza megrendezni, de sajnos így is igen hosszúra sikerült.Az üzemanyag felhasználás kb. 200-250 liter lesz. Ez a verseny a 2017-es rally szezon nyitója. Miképp is szeretnétek szerepelni rajta?- Cél természetesen a győzelem, ami nagyon szép ajándék lenne a szülinapos navigátornak (Kovács Géza). Természetesen elégedettek lennénk a dobogó bármelyik fokával, de tudjuk, hogy ez nagyon nehéz lesz, hiszen szép létszámmal indulunk a kategóriában és mindenki esélyes a dobogóra.Természetesen balesetmentesen ... célba érni és tisztességesen helyt állni a legfontosabb. Sportbaráti üdvözlet:Nedecki "vadkutya " László és navigátora Kovács GézaTámogatóink segítségét köszönjük!Fram-Corr Kft., Incorr-Metal Kft., Kék kereszt Kisállatklinika "Lódoki", Tomi-dekor, Elek-dekor, Lonax, Gyöngyösi Gumiszerviz, Kazinc Gumi Bt. "Szaniszló Tibor", Vadkutya család, Vadkutya Rally Team.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Interjú Nedecki László autóversenyzővel, a HELL 23. Miskolc Rally előtt.
Keresés
Találatok száma: 1042017.04.10. 15:14
útszakasz. A képek alapján rengeteg néző látogatott ki a gyorsokra, és a célceremóniára. Milyen érzés volt végre a „nép” között csapatni?- Ez mindig fantasztikus érzés, hiszen nézők nélkül nincs rally "mutass valamit a népnek, őket kell megnyerned"!Nagyon jólesik, amikor meghallják a VFTS (VADKUTYA) hangját, és őrjöngve ugrálnak az emberek a pálya szélén. Egy „új” autóval álltatok rajthoz a versenyen. Mennyire sikerült beülni azt és az Ózd rallyra jó „tesztnek” bizonyult a Miskolc Rally?- Az autót teljesen újra építettük a tavaly utolsó versenyre elkészült motort sikerült teljesen beállítani ... Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEMiskolc Rally 2017.03.29-04.02.Vadkutyával beszélgetek a nagy túlélő túra után.Jól sejtem, hogy most a bronzérem is „aranyosan” csillog számotokra? - Az első gyors első kilométereiben kaptunk egy defektet (valaki úgy gondolta, hogy a látvány mindent megér és kitették a gumit az út közepére), konkrétan a felninkből hiányzott egy darabka. A futóművünket szétütötte a kerék összetartásunk egy gyors egy gumivászonra kopását eredményezte. Ez a defekt sok időt elvett tőlünk, már a rövidebb szakaszon kaptunk 20 másodpercet, majd a következő Garadna ... -Mályinka szakaszon még további 20-30 másodperc hátrányt szedtünk össze.Szerencsére a szervizben a fiúk orvosolták a problémákat a futóművet sikerült majdnem rendbe tenni. (balra nem akart kanyarodni az autó, de a Lada mindenre képes). A pályák elég felhordásosak voltak, amit bizonyít a sok baleset is. A tapadás a legrosszabb minőségű pályán a Kánó-i gyorsaságin volt. Ismerős pályák voltak számotokra, de mely szakasz izzasztott meg benneteket a legjobban és miért?- A pályák valóban ismerősek voltak, a legrosszabb a Kánó-Imola-Ragály gyorsasági szörnyű aszfaltnak éppen nem nevezhető ... győzelemre. Ennek függvényében és az elszenvedett kisebb baleset miatt az időeredmények megmutatták a helyünket, hogy esélyesek vagyunk a dobogón végezni. Természetesen nagyon örültünk Gézával a harmadik helynek, hiszen küzdelmes hétvége állt mögöttünk.Támogatóink segítségét köszönjük!Fram-Corr Kft., Incorr-Metal Kft., Kék kereszt Kisállatklinika "Lódoki", Tomi-dekor, Elek-dekor, Lonax, Gyöngyösi Gumiszerviz, Kazinc Gumi Bt. "Szaniszló Tibor", Vadkutya család, Vadkutya Rally Team.Üdvözlettel:Nedecki László - Kovács Géza - " vadkutyák "- Hajósi Miklós - ORC Abszolút: 7. hely, P12: 3. hely, ORC-2WD: 3. hely. Ezek az eredményei a Nedecki - Kovács rally párosnak a HELL 23. Miskolc Rallye-n.2017.03.31. 11:38
salakos prológot, bár ennek az autónak ez a talaj nem kedvez. Ettől függetlenül nagyon várom és remélem, hogy sok néző lesz idén is, mert mindig fergeteges hangulatot teremtenek.Legendás szakaszokon fogtok autózni. Melyek és miért tetszenek ezekből neked?- Szerencsére itt Miskolc környékén nekem mindegyik pálya tetszik. Van tempós, technikás szakasz. Ezen a versenyen mindenki megtalálhatja azt, amiért szeret rallyzni. Egy kis eső még jó lenne. Az megadná a verseny zamatát.Ez a verseny merőben eltér az eddig megszokottól. Óriási „verseny távval” nem kis kihívás elé állítja majd a ... Juhász Csaba – Juhász ZsoltHELL 23. Miskolc Rally2017.03.31.-04.02.Renault Megane RSJuhász Média Kft. Idén már tesztelted pár helyszínen a versenyautót. Mit is tudhatunk róla? Miben változott meg?- A fékrendszer lett felújítva és sokkal hatékonyabb lett fék. Ez apró módosításoknak köszönhető. Sokat dolgoztunk a futóművön, de ez még nem az igazi. Nem sikerült hozzáhangolni a magyar pályákhoz. Jelenleg is dolgozik az FRT Team a lengéscsillapítókon, reméljük sikerül finomítani a beállításokon.Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz.- Nagyon szeretem a ... versenyszerelőket, hogy miként is oldják meg az üzemanyag kérdést. Ti miképp fogjátok tudni orvosolni azt, hogy célba érjetek a tankban lévő naftával?- Szerencsére a Megane etapon jól fogyaszt, így 1-2 liter benzin még maradni fog a tankban, mire célba érünk.Ez a verseny a 2017-es rally szezon nyitója. Miképp is szeretnétek szerepelni rajta?- Nem mentem még ezzel a kocsival a magyar mezőnyben. Lényeges kérdés a futómű. Ha az összeáll, akkor remek kis versenyt futhatunk.Az első nap végén már okosabbat leszünk.Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank ... Tamás E.V, Klima Yukon Kft., Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Thermo-Ciklon, Bionly Kft., Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv), Gusto Italiano, Andrássy Üzletház, Sascamion Kft., Hernád Fólia Kft., K&K Food, Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Glasstone Kft., Garden Master, Márkó ÁBC, H-Euro Consult Bau Kft, ML Log Kft., FEST-GROUP, Akkusystem.hu, Kartel 97 Bt, Diákmeló Miskolc, Dr Lan Kft., DSG, TiszaBérc Kft, BSZB Invest Kft., Club Remix, Vanco Bt, Salépker EU 2000 Kft., Karcher Debrecen, Stron Bau Invest Kft., Adó-dó Plusz Kft A hétvégén egy megújult Renault Megane 2.0 RS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Csabával, a pilótával beszélgetek.2017.03.31. 11:24
Berényi László – Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2HELL 23. Miskolc RallyIdén már teszteltétek a versenyautót, sőt a Szilveszter Rally-n már csapatott is vele Laci. Mit is tudhatunk róla? Miként sikerült a teszt? - Köszönöm kérdésed, valóban egy Szilveszter Rally-t teljesítettünk a kicsikével. Azt hiszem jól is, mint az eredmény mutatta. Azt hinné az ember, hogy egy teljesen gyári autóval nincs semmi dolgunk. Valójában nem igaz. Más pályára tervezték kis mokány autót. Nyugaton az aszfalt valóban sima, és nem értették a németek mit akar mi csapatunk a gátlókkal. És más ... beállításokkal is. De kezdjük belakni, jelentem lassan az oldalbordánk lesz. Persze még nyilván nem vagyunk kész mindennel. Némi módosítást Miskolc után még szándékozunk rajta végrehajtani. A Nagylóci teszt pedig igen hasznos volt. Csak szárazon tudtunk volna egy kicsivel többet menni. Sajnos egész nap esett ezen a bizonyos napon, de esőtesztnek remek volt. Bár azt mondják csupa száraz lesz a verseny hétvége! Berényi Laci rövid idő alatt is remekül tud alkalmazkodni, ebben teljesen biztos vagyok. Mennyivel másabb, mint a korábbi Honda?- A két autó karakterisztikája teljesen más. A ... Type-R nagy köbcentis erős, de nehéz autó. Azt hiszem felfelé nincs sok ellenfele, ha közepes erősségű kanyarokkal tűzdelt a pálya. Az igazi rally pálya, viszont az Opel Adamnak kedvez. Mondhatom, megnyerte a tetszésem, a visszafordítókba. Igazi élmény vele jól menni. Nem is tudom, hol van nála az a bizonyos JUJUJJJJ pont. Talán a gumi a határ. A motorerőt viszont pótolni kell lendülettel a Hondához képest. Nincs az a HŰ-VAZE érzés. Ezzel már el is árultam, hogy a súly-lóerő arányba a Type-R verhetetlen. Még talán az N-es is egy kis ECU okosítással. Ezt majd eldönti ez az év ... . Összességben bevallom, most kezd tetszeni az autó. Minden németes precíz, átgondolt egyszerű, szerelhető megoldások vannak benne. Belülről viszont roppant kicsi. De ebben van az előnye is, szerintem nem annyira orr nehéz, mint a Honda. Talán a bukkant jobban veszi. Legendás szakaszokon fognak autózni a fiúk. Melyek és miért tetszenek ezekből?- Kiváló pályák, mind tetszik. Persze máshogy működnek, így vakarjuk is buksit, hogy melyik domináljon az egészből. A rövideket gyorsan és nagyon összeszedetten kell teljesíteni. Mályinka pedig a hosszan tartó precíz összpontosításon múlik. A ... zóna, de most azt hiszem, fel kell adni a régi kiszámolós benzin mennyiséget. Nekünk még nem volt első éles versenyünk, nem tudjuk a gyorsot, és etapot pontosan belőni mennyiségbe. Azt vettük észre, hogy igen változó a fogyasztása a kicsikének. Ebből következik, hogy színültig kell tankolni, mert sosem tudni mi lesz. Legközelebb majd lesz tapasztalat. Addig kicsivel több súlyt cipelünk. Ez is azt mutatja, lehet még javulni bőven. Gondolom a többiek is ezt teszik, pláne egy erősebb nagy köbcentis gépük van. Ez a verseny a 2017-es rally szezon nyitója. Miképp is szeretnétek szerepelni Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel a HELL 23. Miskolc Rally előtt.2016.05.09.
2015.05.31. 01:22
Két nap alatt egy Superspecial és tizenöt gyors hat különböző szakaszon, vár rád és navigátor testvéredre, Zsoltira. Pénteken ünnepélyes rajtceremóniával kezdődik meg a küzdelem a sporttársak és az idő ellen ahol egy Honda Civic FD2-vel álltok rajthoz. A Miskolc Rally mennyire volt elég felkészülni erre a versenyre? - Nagyon jó verseny volt a Miskolc Rally, de a pályák egyáltalán nem hasonlítanak a szlovén gyorsaságikhoz. A Mitropa Rally Cup versenyein általában két pályabejárásból kell felírni a pályát. Mennyire lesz ez most elég? Vagy nektek ez már fejben van? - A verseny előtt volt egy ... , hogy megérkezik az eső, már csak azért is, mert esőben teszteltünk. Sajnos nem sok esély van rá, mert napos időt jósolnak az időjósok.A 16-os Zavodnja gyors este nyolc óra kezdettel rajtol. Mennyire szereted az éjszakai rallyversenyt?- Én nagyon szeretem az éjszakai szakaszokat. Ha az eső is megérkezik, akkor ez nagyon nehéz lesz, mert azon a szakaszon még egy kis murvás rész is nehezíti a versenyzők dolgát. Igazi rallis kihívás lenne.Összegezve, egy igen kemény verseny vár rátok, az autó is új számotokra. A tisztes helytállás a cél, vagy azért oda - oda léptek a gáznak is?- Az öt féle Interjú Juhász Csaba rallyversenyzővel.A Mitropa Rally Cup következő futama a Saturnus Rally lesz, Velenje központtal.Mitropa Rally Cup2015.05.20.
2015.05.12. 21:47
Mi történt, hogy ideje korán véget ért a versenyetek?- A Fony - Óhuta gyorsaságin füstölni kezdett az autó, szakasz végére sajnos nyilvánvalóvá vált, hogy a váltóból szivárgó olaj okozza. A versenyt ezek után nem tudtuk folytatni.Kemény 120 versenykilométer, tizenegy szakaszra bontva vár rád és navigátorodra.Olvasható a versenykiírásban, hogy akár aszfalt futóművel is lehet indulni.- Aszfalt futóművel nem készülünk, de úgy gondolom, hogy meg vannak a megfelelő beállításaink a Szombathelyi pályákra.Ennyire jó minőségűek ezek a pályák, illetve korábban indultál-e már ezeken, és ha igen milyen ... sikerrel?- Tényleg rendkívül jók a körülmények valamint a pálya is Szombathely környékén. Már sokszor jártunk itt, és mindig elég jó emlékekkel távoztunk, többször állhatunk már a dobogón is. A sok etap kilométer mennyire árt a murvagumiknak?- Én azt gondolom, hogy ezt a terhelést még bírniuk kell a gumiknak.Az első gyors szombaton Rally katlan néven ismeretes. Ez nézők számára mit is jelent? Látványt, tempót, hányszor is láthatnak benneteket?- Tényleg vannak látványos ugratók a katlanban, ami a nézőknek nagyon szemet gyönyörködtető is lehet, de az autóknak hatalmas kihívás. Emiatt azt gondolom Interjú Budavári Zoltán Rallyversenyzővel a 2015-ös ISEUM Rallye előtt.Egy rövidre sikeredett Miskolc Rally után vagy, de már az ISEUM Murva Rallye-ra koncentrálsz.Savaria Rally 20152015.05.06. 12:33
Az első gyorsaságin nagyon álmosan kezdtem, de a technika ördöge gondoskodott róla, hogy hamar felébredjek. A sebességváltó elkezdte dobálni a hatodik fokozatot, így egy kézzel fogtam a sebességváló kart. Az utolsó hosszú egyenesig ez működött is, de onnantól már ez sem segített.A második szakaszon még kétszer sikerült hatodikba tenni az autót, ennek örömére el is vittem a második lassítót. Az egyik gumi a lassítóból beszorult a kocsi alá, kb 1 km után megszabadultunk tőle, aztán jöhetett a száguldás 157km/h-val. Mert, hogy az autó ennyit megy ötödikben. Aki ment már ezeken a szakaszokon az ... partnerünk fiát próbáltam szórakoztatni, remélem jól érezte magát. Sajnos a pálya minősége ekkora már horrorisztikus volt. Nagyon sajnálom, mert a nézők nem azért jöttek ki, hogy gurulgató autókat nézzenek péntek délután a Rally ünnepén. Ilyen körülmények között viszont nem lehet gyorsan menni egy aszfaltra beállított autóval.Legközelebb a Velenje Rally-n szeretnénk rajthoz állni. Még nem tudjuk, hogy a Hondával, vagy a Megane-nal. Egyelőre próbálják megjavítani a Honda sebességváltóját és megszüntetni a motor melegedését.Ha ez sikerül határidőre, akkor Honda, ha nem, akkor Megane.Köszönjük Interjú Juhász Csaba autóversenyzővel, a 21. Steelvent Miskolc Rally után.Hazai környezetben miként sikerült a rally számodra és a navigátorod Juhász Zsolt számára?- Kategória első és a 2WD+ kupa 2. helyén zártuk a futamot. Önmagában ez jó eredmény lenne, de mivel a kategóriában sajnos a második gyorsasági végére mindenki feladta a küzdelmet, ezért csak a 2WD+ kupa 2. helyét emelném ki. Ahhoz képest, hogy mennyi gondunk volt, ez egy nagyon jó eredmény.2015.05.04.
2015.04.29.
2014.10.31. 12:41
Sikerült megmászni a Tátrát? :-)Úgy érzem sikerült, bár nem a legmagasabb csúcsra jutottunk.Sima, vagy rögös út vezetett az abszolút 12.helyhez?Elég nehezek voltak a körülmények, amit az időjárás okozott. A péntek esti szakaszra a hőmérséklet fagypont alá esett. A hó is szállingózott, de szerencsére időben befejezte. Másnap, az első körben szinte tej ködben kellett autóznunk, ami nagyon nehéz volt számunkra, teljesen új szakaszokon. A második gyorson az autó nem tudta leforogni magát, így lassan átgurultunk. Volt már tapasztalatunk, hogy mi okozhatta a hibát, így a szervizben ezt gyorsan ... ;Miskolc Autóház, Supersprint Kft, Hyster Kőrös Spedit, Csősz Trans Kft, Mirafresh Takarítószolgálat, Jet Transport Kft, Szita és társa Kft, Dr. Kovács Bt, Difok Bt, Wolfmann& Sohn Kft, Master Pharma Kft, Sport Bau Trade Kft, Fe-Voda Kft, Solar-Energy Projekte KFT, Diamit cégcsoport, Diamit-Ker Kft, Dmt-Bau, Dmt-Gátépítő, Gátépítő kft.Citroen C2 Szlovák Rally2014.10.20.
MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali 2014. október 18. Krózser és az emelő, második rész Az abszolút nyolcadik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Buchholz János Mitsubishi Lancer Evo IX R4gyel a Mecsek Ralin. A verseny kritikus pontja volt a második gyorsasági szakasz, ami előtt leszakadt az eső. Az MHH Team párosát ez nem érte váratlanul, de kerékcsere közben eltört az emelőjük – a Miskolc Rali után az idén már másodszorra –, így három különböző gumival kellett teljesíteniük a szakaszt, amelyen elég sokat kaptak ... . Krózser ezzel elveszítette a ritmusát, amit a verseny végéig nem talált meg. Kiválóan szerepelt viszont Buchholz János, aki öt év után tért vissza a navigátorülésbe. Krózser Menyhért: – Az autó tökéletes volt, Jana (Buchholz János) kiválóan navigált, olyan volt, mintha tegnap lett volna, hogy öt évvel ezelőtt utoljára együtt mentünk. A gumiválasztásunk nem volt az igazi, de a legnagyobb problémát az emelő okozta. A második gyorsasági szakasz előtt kereket akartunk cserélni, de megint eltört az emelőnk, pedig a Miskolc Rali után újat vettünk. Három különböző gumival mentünk végig Árpádtetőn ... , amivel 28 másodpercet veszítettünk. Innen nehéz lett volna fordítani és a verseny végéig nem is találtam meg a ritmust. A nyolcadik helynél jobbra számítottam. A Waldviertel Ralin szeretnénk egy jobb eredménnyel zárni a szezont. Az MHH Rally & Kart Team 2014es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORBfutam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt kiestek • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27 ... . Kassa Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút 10. helyezés • szeptember 19–21, Speedworld, Pachfurth, Bruck (Ausztria) magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 1., 2. helyezés • szeptember 2627, Vransko (Szlovénia) osztrák, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 6., 5. helyezés Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, RM professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft., Logiszerviz Kft. További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu Mecsek Rally MHH Rally Team Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic2014.05.08. 21:18
Miskolc Rallye képek. Pilótáddal Fogasy Gergellyel veszel részt május 9-11-én, a Bükfürdő Rallyn. Egy navigátor barátom szerint VB-s a pálya. Indultál-e már ezen a versenyen korábban? Van-e tapasztalatod a szakaszokról vagy korábbi murvás versenyekről?- A murva minőségében mindenképpen VB-s pályák várják a versenyzőket. Viszont kanyarok számában nem annyira igaz ez. Ezek a pályák nagyon sok egyenessel vannak tele, így lesznek szerintem olyan másodpercek, ahol Gergővel beélesítünk egy vadászpuskát és megpróbálunk lőni valami vadat vacsorára.Igen még 2007-ben és 2008-ban ... , de kívülről nekem ez az autóhang az etalon. Tizenegy gyors vár rátok a szombati nap folyamán, a 105 kilométerrel, négy szerviz lehetőséggel. Milyen céllal is vágtok neki ennek a megmérettetésnek?- A cél mindig az, hogy nyerjünk. Gergő is és én is elszántak vagyunk, mint ahogy Miskolcra is így érkeztünk meg. Az autónk végsebessége nem a legnagyobb, konkrétan egy N-es Honda Civic gyorsabban megy majd az egyenesben, de kigyorsításokon és féktávokon megpróbáljuk ezt a hátrányt kompenzálni. Sajnos a legtöbb gyári fejlesztésű versenyautó alacsony végsebességgel rendelkezik. A Miskolc Rally ... mentem ezeken a pályákon, szóval elég jól ismerem őket. Mivel 2007-ben murva bajnok is lettem navigátorként Gyarmati Ariel oldalán így van tapasztalatom a murvás futamokról. Életem első verseny kilométereit is murván tettem meg Mikulás Rallyek alkalmával. Péntek délután Prológgal indul a Bükfürdő Rally. Mennyire szereted a Prológokat?- Nem szeretem őket belülről. Ezeket a pályákat a pilóták tudják fejből, így nekem semmi dolgom rajtuk. De mivel mehet más is a prológon a navigátor ülésben, ezért lehet, keresünk magam helyett valakit, hogy kicsit élvezhessem a kocsi hangját kívülről. Belül is jó2014.04.04. 19:32
kilógott a kocsiból…Vasárnap több szakasz elsőségetek is volt, a 20. Vredestein Miskolc Rallye kisebb, nagyobb meglepetést hozott számotokra. A célceremónián mi is történt? Vasárnap szárnyaltunk magunkhoz képest. A 6 db gyorsaságiból 4-et sikerült megnyernünk. Úgy hogy miénk a kategóriában a leggyengébb autó és volt problémánk is. Néha az autóból elment az erő. Az utolsó gyorson kb. 10 másodperc maradt bent emiatt. A csapat azóta nagyon keményen dolgozik azon, hogy az autónak ezt a betegségét helyrehozza. Viszont, ahol jól mentünk ott hasonló élvezettel mentünk, mint előző este az utolsón ... Bükkszentlászló - Bükkszentkereszt szakaszokat, az egyre sötétedő időben, hogy sikerült teljesítenetek?Az első kör nem sikerült jól, mert nem voltak jók a beállításaink. Gergőnek a futómű miatt a kanyarokkal, nekem meg a lámpám fényével gyűlt meg a bajom. Beérve a szervizbe mindent helyrehoztunk. Ezek után már mindketten komfortosabban éreztük magunkat az autóban és mindketten tudtunk a feladatunkra koncentrálni.Még a szombathoz tartozik, hogy az időeredményeteket figyelembe véve egyenletes gyorsulást vittetek véghez. Ez volt a célotok is? Az éjszakai szakaszokon mennyire tudtátok magatokat kiautózni?  Beszélgetés Berendi Dáviddal a 20. Vredestein Miskolc Rally után.2014.03.26. 13:00
Bütösi Zsolt - Radványi JózsefLada21074Zsoma-ker Kft20. Vredestein Miskolc RallyKedves Zsolti!Már nagyon hiányzol a Rallypályákról a Ladáddal.Most a 20. Vredestein Miskolc Rallyn már láthatunk navigátoroddal Radványi Józseffel.Híres szakaszokon versenyezhettek a hétvégén. Melyek azok amelyek számodra kellemes emlékeket idéznek fel és miért?- A Miskolc Rally mindig is a szívem csücske volt, de az igazat meg valva, nem készülök rá jobban mintha bármelyik más versenyre. Szerettük volna kipróbálni az autót Királdon a múlt hétvégén, de nem a mi hibákból nem tehettük ezt meg. A nézőknek ... autóztok, vagy szeretnétek borsot törni a kategóriatársak orra alá?- Különösebb célom nincs a miskolci versennyel kapcsolatban egy fő szempont van hogy jól érezzük magunkat és élvezzük minden pillanatát a versenynek. Igazi Miskolc Rallys pályák lesznek, köztük az igazi kedvencem a Kánói szakasz. 2014-es terveid a Rallyban?- Idén az ORB-ben az aszfaltos versenyeket a Ladával tervezem ami sajnos összesen három futamot jelent, de ezeken mindenképp szeretnek indulni, viszont az RTE bajnokság sok jó, és közeli futamokat nyújt, úgyhogy ott az M kategóriában persze, egy Mitsubishivel fogunk rajthoz Már nagyon hiányzott a Rallypályákról a Ladájával Bütösi Zsolti.Most a 20. Vredestein Miskolc Rallyn már láthatjuk navigátorával Radványi Józseffel.2014.03.26. 12:18
Kedves Csaba!Az ausztriai Rebenland Rally után és a Lavanttal Rally előtt levezetésnek szánod a Miskolc Rallyt?- Nem!!! Ha kész lesz az autó és 100 %-os állapotban lesz, akkor tövig nyomjuk a gázt, ahogy csak bírjuk! A nézők nem a gurulgatást-kocsikázást várják a pálya szélén. Már a prológtól padlón nyomjuk, reméljük minél előrébb végzünk.Testvéred Zsolti fog neked navigálni a Honda Civic FD2-ben. Ezeken a pályákon mentetek-e már együtt?- Már mindegyiken mentünk együtt, csak a Mályinkán visszafelé úgy 15 éve. A többi gyorsaságin még az A-s vti Hondával mentünk. A navigálással nem lesz gond ... , én meg majd összekapom magam.Számodra mely szakaszok és miért tetszenek?- Én nagyon szeretem a Kánót, meg a Sátát. Remélem az aszfalt mindenhol jó állapotban lesz hogy versenyezni lehessen, és ne a gödröket kelljen kerülni.Többféle talajminőség lesz a verseny alatt, és éjszakai gyors is lesz. Milyen gumikkal vágsz neki?- Na ez még nagy kérdés, szerintem majd a szervizparkban az utolsó 5 percben eldöntjük. Úgyis a pályán derül ki, hogy jól választottunk-e vagy sem.Köszönjük Partnereink segítségét!Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft Az ausztriai Rebenland Rally után és a Lavanttal Rally előtt a 20.Vredestein Miskolc Rallyn indul a Juhász testvérpár.Juhász Csaba - Juhász ZsoltCRASH-MEN TEAM KFTHonda Civic FD220. Vredestein Miskolc RallyJuhász Csaba autóversenyzőt kérdezem a verseny előtt.2013.07.08.
2013.05.17.
2013.05.08.