Az előző futamon történt tragikus baleset mindenkit elgondolkoztatott, hogy veszélyes sportág a rally. De a csapatoknak menniük kell tovább, minden egyes pozícióért meg kell küzdeni a másodpercekkel.Velenczei Ádám és navigátora, SzőkeTamás a harmadik helyen fejezte be a szezonnyitót és Miskolcon is meg volt a tempójuk, így az egri verseny előtti teszten már csak finomítani kellett a SKODA Fabia R5 beállításait. A ToppCars csapata most is tökéletes munkát végzett, Ádám mosolyogva szállt ki a teszt végén a versenyautóból: „Jó érzés volt az autóba ülni, de ez már az első teszten is így volt Meggyászolták elhunyt sporttársukat, de menniük kell tovább, hiszen Tóth Zsolt is ezt tenné… Az egri versenyre készül a Gulf Racing Hungary és újdonság, hogy egy újabb R5-ös csúcsgéppel bővült a csapat, hiszen a Velenczei Ádám – SzőkeTamás duó mellett egy teljesen hasonló kinézetű SKODA Fabia R5-el a Vánsza Zsolt – Szedő Csaba páros is kipróbálja az Eger Rally-n. Ádámék nem titkolt célja, hogy a dobogó legfelső fokára álljanak. Nem lesz könnyű dolguk, hiszen a bajnokság harmadik futamára 20-nál több R5-ös versenyautót neveztek. Velenczei Ádám Szőke András
utolsó kör talán egy előre megírt forgatókönyv szerint zajlott. Az
égiek is azt gondolták, hogy még inkább meg kell dolgoznunk ezért a sikerért. Megettük.
Kiváló mezőnyben, nagyszerű riválisok ellen, egy színvonalas bajnokságot nyertünk meg.
Igazi csapatmunka volt, megcsináltuk, amiért egész esztendőben dolgoztunk. Madarat
lehetne velem fogatni, olyan boldog vagyok. Azt hiszem ebben a helyzetben ez érthető.
A 47. Mecsek Rali végeredménye:
1. Turán Frigyes, Csökő Zoltán
2. Krózser Menyhért, Papp György
3. Herczig Norbert, Bacigal Igor
4. Kazár Miklós, SzőkeTamás
5. Bútor Róbert, Tagai Róbert
6 ... . Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária
Az Országos Rally Bajnokság végeredménye:
1. Kazár Miklós, SzőkeTamás
2. Herczig Norbert, Bacigal Igor
3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor/Csökő Zoltán
4. Bútor Róbert, Tóth Imre/Tagai Róbert
5. Botka Dávid, Mihalik Péter
6. Krózser Menyhért, Fodor Géza/Papp György
(Citroen Xsara WRC) 103 pont
(Skoda Fabia S2000) 97 pont
(Ford Focus WRC) 75 pont
(Peugeot 207 S2000) 49 pont
(Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 pont
(Subaru Impreza WRC) 34 pont
(Ford Focus WRC)
1:10:24,3
(Subaru Impreza WRC) +1:19,5
(Skoda Fabia S2000) +1:29,6
(Citroen Xsara WRC) +1:37,0
(Peugeot 207 S2000 ...
Megőrizte trónját a bajnok
Kazár Miki harmadszor zsebelhetett be abszolút bajnoki címet, 2008-ban navigátorként,
tavaly és idén pedig pilótaként. Szőke Tomi ebben az esztendőben először lett abszolút
magyar rallybajnok navigátor. A Maximmun Racing Team kettőse a szezonzárón rendkívül
izgalmas körülmények között ért föl a csúcsra, taktikus versenyzéssel őriztek meg hat
pontot az eddig megszerzett előnyükből. A pécsi száguldás előtt kétesélyes volt az éves
összetett, tehát Mikiéknek kizárólag Herczigékre kellett koncentrálniuk. A lényeg az volt,
hogy ne hibázzanak és a nagy riválist nyomás ... sikerrel, de nem vállaltunk fölösleges kockázatot. WRC-vel is a csúcsra élni,
felemelő érzés. Boldog vagyok, nagyon sokat tettünk ezért a sikerért, és végre Tomi is
megtapasztalhatta mindezt. Az utolsó szakaszt viszont egy életen át nem fogom elfelejteni.
Ugyanolyan körülmények voltak, mint néhány hónapja a Baranya Kupán. Akkor buktunk,
ezért nagyon, de nagyon óvatosan kellett menni. Slikkel, esőben, őszintén szólva
megkönnyebbültem, amikor megláttam a célt.
Szőke Tomi is rendkívül feszült volt a mindent eldöntő futam előtt, a célban viszont hatalmas
kő esett le a szívéről. Sikerült beírnia a ... nevét a sportág hazai történelemkönyvébe.
- Óriási érzés bajnoknak lenni - fogalmazott Szőke Tomi. - Négy évvel ezelőtt ezen a vidéken
kezdtük a közös pályafutásunkat, most pedig itt értünk föl a csúcsra. Kiváló döntés volt, hogy
az olasz csapattal vágtunk neki az idénynek, hiszen nekik köszönhetjük a versenyképes
technikát. A Citroen is elégedett volt, Közép-Európában ugyanis még nem volt abszolút
elsőségük. Most ez nekünk sikerült, leírhatatlan amit most érzek. Egy nagyon nehéz
szezonzárón vagyunk túl, ahol engem végig nyomasztott a teher. Sokáig stabilan tartottuk a
második helyünket, de az Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team
– Árpádtető (kör)
Ünnepélyes díjkiosztó, Pécs, Széchenyi Tér,
Az ORB állása a záró versenyhétvége előtt:
1. Kazár Miklós, SzőkeTamás
2. Herczig Norbert, Bacigal Igor
3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor
4. Botka Dávid, Mihalik Péter
5. Bútor Róbert, Tóth Imre
6. Balogh János, Holczer Dániel
-
16.30 (az első autó rajtja)
17.13
10.13
11.11
12.04
15.02
16.00
17.22
(Citroen Xsara WRC)
(Skoda Fabia S2000)
(Ford Focus WRC)
(Mitsubishi Lancer EVO IX)
(Peugeot 207 S2000)
(Mitsubishi Lancer EVO IX)
91 pont
82
50
44
41
26
...
A nagy cél a legfontosabb
Az előttünk álló hétvégén minden nyitott kérdésre választ kapunk. A Mecsek aszfaltos
pályáin eldől, hogy ebben az esztendőben kit koronáznak királlyá a honi rallysportban. A
címvédő Kazár Miki és navigátora Szőke Tomi kilenc pontos előnnyel várja a szezonzárót.
Ahogy mondani szokás: nem a csatát, hanem a háborút kell megnyerniük, így van ezzel a
Maximmun Racing Team kettőse is. Egy pécsi futamgyőzelemnél a jelenlegi helyzetben
sokkal többet ér az, ha az ő nevük kerül be az abszolút magyar bajnokok, rendkívül illusztris
társaságába. Mikinek a címvédés, Tominak ... reméljük eredményre fog vezetni.
Ettől függetlenül Mikiék szem előtt tartják a biztonságot, nyilván fölöslegesen nem fognak
kockáztatni. Technikai oldalról ezúttal is mindenre gondoltak, a Budapest Rallyhoz
hasonlóan most is két Xsara WRC-t hoz a csapat Magyarországra.
Valóban így van, igyekszünk minden eshetőségre felkészülni. Nagyon precíz a
csapatunk, de a technikai sportban bármi előfordulhat – folytatta Szőke Tomi. – A
pályák nem jelenthetnek gondot, talán csak nekem, hiszen én jóval kevesebbet
mentem rajtuk. A kilenc pont szerintem az a különbség, ami nem altathat el minket.
Kemény lesz Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team
Rally
Az ezüstöket kell aranyra váltani
A szezon elején aratott két futamgyőzelmet követően, az utóbbi időszakban két ezüstérmet
szerzett az Országos Rally Bajnokságban Kazár Miklós és SzőkeTamás. Szeptemberben
Kassán, a múlt hétvégén pedig a Budapest Rallyn végeztek a második helyen. Az összesítés
szempontjából azonban nagyon sokat érnek ezek a dobogós pozíciók. A szezonzáró
Mecsek Rally előtt ugyanis a Maximmun Racing Team párosa ötről kilenc pontra növelte az
előnyét, ami ilyen kiélezett csatában már-már jelentősnek mondható.
- Nagyon sok minden történt ezen a versenyen, néhány mondatban ... bajnokságban. Ez a
kilenc pont jó alapot jelent Pécs előtt. Nem nekünk kell kockáztatni, ugyanúgy
tesszük majd a dolgunkat, mint ahogy eddig. Boldogok vagyunk, mert úgy tűnik, hogy
minden egyben van. Remélem a Mecsekben nagyot pezsgőzhetünk.
A Budapest Rally (nem hivatalos) végeredménye:
1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor
2. Kazár Miklós, SzőkeTamás
3. Bútor Róbert, Tagai Róbert
4. Herczig Norbert, Bacigal Igor
5. Matics Mihály, Rubóczky Attila
6. Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária
(Ford Focus WRC) 57:28,7
(Citroen Xsara WRC) +2:10, 7
(Peugeot 207 S2000) +2:39,3
(Skoda Fabia S2000) +3:08,9
(Mitsubishi ... sokkal ezután viszont azt láttuk, hogy Igorék is
hasonlóan jártak, mint mi. Az ő veszteségük még nagyobb volt, Fortuna ezúttal fogta
a kezünket. A végén csak arra figyeltünk, hogy ne hibázzunk, és ezeken a veszélyes
pályákon simán behozzuk a Xsara WRC-t. Sikerült, így elégedettek lehetünk az ötödik
futam után.
Kazár Miki és Szőke Tomi a Budapest Rally előtt már megfogalmazta a terveket. A
legfontosabb az volt, hogy ne hibázzanak, célba érjenek, és növelni tudják az előnyüket.
Ezeknek a saját magunknak támasztott elvárásoknak maximálisan eleget tettek, ezért jó
hangulatban, mosolyogva zárhatták a ... hétvégi száguldást.
- Egyszer fent, egyszer lent. Egy napon belül megéltünk mindent – sorolta az
élményeit Szőke Tomi. – Egy bukkanóban megütöttem a hátam, egy ideig levegőt
sem kaptam. Miki húzott ki a szervizparkban, úgy jöttem helyre. Ezután is éreztem a
fájdalmat, de képes voltam a folytatásra. A harmadik hely nézett ki nekünk,
különösen a hatos gyors után. Aztán szerencsénk volt, talán a veszprémi computer
hiba miatt elvesztett pontok most jöttek vissza. Ettől függetlenül a bajnoki cím sorsa
továbbra is nyitott, Pécsett hatalmas taktikai csata várható. Nyilván nem futamot
szeretnénk nyerni ... , hanem az éves összetettet. Ennek szellemében fogunk autózni a
szezonzárón.
Az ötödik verseny után tehát Kazár Miki és Szőke Tomi kilenc ponttal vezet Herczigék előtt.
November második hétvégéjén a tradicionális Mecsek Ralin folytatódik és egyben zárul a két
páros külön párharca.
-
Már most sem bíztunk semmit a véletlenre, hiszen az olasz csapat két autót hozott
Budapestre. Műszaki szempontból maximálisan föl voltunk készülve - folytatta Kazár
Miki. - Egy nyekkenés sem volt a kocsin, minden óramű pontossággal működött. Tomi
is nagyon profin navigált, és egy kicsit levegőhöz jutottunk a Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team
Rally
semmi nem dőlt el. A
Budapest és a Mecsek Rallyn is késhegyre menő csata várható, hiszen a tét
óriási. A kassai feladatot teljesítettük, ám ezzel csak lépéselőnybe kerültünk. A
hátralévő két futamon is hasonló hozzáállással, motiváltsággal és
felkészültséggel fogunk odaállni a rajtvonal mögé.
A 39. Kassa Rally (ORB) végeredménye:
1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor
(Ford Focus WRC) 1:18:16,4
2. Kazár Miklós, SzőkeTamás
(Citroen Xsara WRC) +34,0
3. Herczig Norbert, Bacigal Igor
(Skoda Fabia S2000) +1:34,1
4. Bútor Róbert, Tagai Tamás
(Peugeot 207 S2000) +3:27,6
5. Kovács Antal, Istovits Gergő ...
Tizenkilenc értékes pont Kassáról
Az Országos Rally Bajnokság negyedik - kassai - futamán a dobogó második
fokára állhatott fel a Maximmun Racing párosa. Kazár Miki és Szőke Tomi az
ezüstéremért tizenöt, a Power Stage-en pedig további négy pontot szerzett,
ezzel megerősítették a vezető helyüket az éves értékelésben. A legnagyobb
riválisnak számító Herczig Norbert, Bacigal Igor kettőst ezúttal is sikerült maguk
mögött tartani.
- Ez volt a legfontosabb, hiszen már korábban eldöntöttük, hogy nem egy-egy
versenyt, hanem a bajnokságot szeretnénk megnyerni – kezdte a beszélgetést
Kazár Miki ... fejlettebb is.
Tomi előzetesen egy kicsit tartott a kassai kirándulástól, mert navigátorként
korábban egyetlen versenykilométert sem tett meg ezeken a gyorsaságikon.
Belevágott az ismeretlenbe, de jól megoldotta a feladatot, ami nagyon komoly
kihívás jelentett a számára.
- Nagyszerű élményekkel és a bajnokságot nézve jelentős pontmennyiséggel
gazdagodtunk –folytatta Szőke Tomi. – Az gyanítható volt, ha a technika ördöge
nem szól közbe, akkor Turánék gyorsabbak lesznek tőlünk. Így is történt, de a
többi riválisunkat maguk mögött tartottuk, ezért természetesen pozitív
érzésekkel zártuk ezt a hétvégét ...
(Mitsubishi Lancer EVO IX) +4:48,7
6. Lencse Zoltán, Hofbauer Tamás (Mitsubishi Lancer EVO IX R4 ) +4.50,4
Kazár Miklós SzőkeTamásRally
Bajnokság állása három verseny után:
1. Kazár Miklós, SzőkeTamás
(Citroen Xsara WRC) 54 pont
2. Herczig Norbert, Bacigal Igor
(Skoda Fabia S2000) 53
3. Botka Dávid, Mihalik Péter
(Mitsubishi Lancer EVO IX) 44
4. Balogh János, Holczer Dániel
(Mitsubishi Lancer EVO IX) 26
5. Melichárek Jaroslav, Melichárok Erik
(Citroen C4 WRC) 16
6. Krózser Menyhért, Fodor Géza
(Subaru Impreza WRC) 15
A 39. Kassa Rally programja:
Szeptember 7. (szombat):
Rajtceremónia, 11.30, GY1 – Opal/1, 12.16, GY2 – Gejzír/1, 13.27, GY3 – Opal/2,
16.18, GY4 – Gejzír/2, 17.29.
Szeptember 8. (vasárnap):
GY5 – Golf/1, 08.41, GY6 ...
Komoly kihívás a kassai aszfalton
Ezen a hétvégén megkezdődik az Országos Rally Bajnokság második fele. Az abszolút
elsőség szempontjából mostantól minden egyes momentumnak, megtett
kilométernek és megszerzett pontnak hatalmas jelentősége van. Az elmúlt napokban
Kazár Miki és Szőke Tomi a korábbi alapossággal igyekezett felkészülni, hiszen
csupán egyetlen ponttal vezetnek az összetett értékelésben. A Maximmun Racing
Team kettőse, és az egész csapat azon dolgozott, hogy a rendkívül gyors és technikás
pályákon a lehető legtöbbet hozzák ki magukból.
- Nagyon kedves élményeim vannak Kassával ... kapcsolatban – tekintett vissza Kazár
Miki. – Itt, elsősorban a tavalyi versenyre gondolok, ahol Hadik Andrással óriási
meccset vívtunk. Pályafutásom egyik legélvezetesebb hétvégéje volt, ezért most is
arra számítok, hogy egy nagyszerű versenyt látnak majd a kilátogató érdeklődők. A
teljes magyar és a szlovák élmezőny nagyszerű csemegét kínál mindenki számára.
Hat WRC, ugyanennyi S2000-es autó, és az R4-essel induló párosok komoly csatája
várható a kassai viadalon.
Szőke Tomi néhány nappal ezelőtt azt mondta: vakon van Kassával kapcsolatban,
hiszen még soha nem navigált ezeken a gyorsokon. A pályabejárás Kazár Miklós SzőkeTamásRally
Otthon, a tv előtt nem történik ilyen
Kazár Miki és Szőke Tomi jól van! A komlói Baranya Kupán az új Pirelli gumik remekül
vizsgáztak, az árpádtetői gyorson történt bukásuk idején más típusú abroncsok voltak
fönt az R4-es, EVO IX-es Mitsubishin. A Maximmun Racing Team kettőse egészen
addig a pillanatig vezette az M csoportot, de a hatodik gyorson véget ért számukra a
tesztverseny. Szerencsére épségben szálltak ki az autóból, amelynek az eleje nagyon
összetört.
- Otthon, a tv előtt nem történik hasonló eset, aki viszont beleül egy ilyen
versenyautóba, annak ezzel az eshetőséggel is ... … Tényleg szerencsések voltunk, mert a legnagyobb
fákat elkerültük. A nézőknek és nekünk sem lett semmi bajunk, ez a
legfontosabb. Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki segítségünkre
volt a nehéz pillanatokban. Gyorsan történt minden, alig emlékszem valamire.
Kiss Viktor kassai versenyét viszont lehet, hogy tönkretettük, hiszen ezzel az
autóval vélhetően nem fog tudni rajthoz állni.
Szőke Tomi is keveset érzékelt az esésből, hiszen Kazár Miki navigátora folyamatosan
az itinert figyelte, csak akkor nézett föl, amikor érezte, hogy baj van.
-
Óriási volt a tempónk, amikor megszűnt a tapadás ... – tette hozzá Szőke Tomi. –
Csak akkor figyeltem föl, amikor Miki szólt, hogy baj van. Végigkaszáltuk az
erdőt, majd egy fa kétszer is megpördített bennünket. Aztán gyorsan az én
oldalamon kipattantunk az autóból, nehogy komolyabb baj legyen. Nekem egy
kicsit fáj a farcsontom, de más sérülésem nincs. Nagyon sokat segített a jól
behúzott biztonsági öv és a fejprotektoros ülés. Köszönettel tartozunk a
Rescue-nak, hiszen hoztak nekünk két kabátot, hogy ne fázzunk a baleset
után.
- A segítség is nagyon hamar megérkezett, a rendező sokat tett azért, hogy
minden gördülékenyen történjen. Azt kell Kazár Miklós SzőkeTamásRally
Versenykilométerek és gumikérdés
A két hét múlva esedékes Kassa Rally előtt a komlói versenyhétvége az ORB-ben
szerepelő párosoknak is jó tesztlehetőséget kínál. Az idei Baranya Kupán éppen ezért
részt vesz Kazár Miklós és SzőkeTamás is. A Maximmun Racing Team kettőse, a
Pirellit forgalmazó www.gumiplaza.hu-val kötött stratégiai együttműködés után
először használja majd a márkát a vasárnapi nyolc gyorsasági szakaszon.
- Több szempontból is fontos, hogy ott legyünk a mezőnyben - tette hozzá Kazár
Miklós. - Utoljára a májusi Miskolc Rallyn, tehát nagyon régen versenyeztünk
aszfalton ... rosszabb lesz a régiebbinél,
vagy ugyanolyan, de lehet, hogy jobb. Ezt előre még nem tudhatjuk, de optimistán
tekintünk a komlói viadal elé, amit már Kassa jegyében szeretnénk hasznosítani.
Szőke Tomi is dörzsöli már a tenyerét. A peches júliusi veszprémi száguldás után már
előre tekintenek, és a hátralévő három futamra koncentrálnak. Kassán, majd a
Budapest Rallyn, végül Pécsett kell eredményesen szerepelniük, hogy meg tudják
őrizni a jelenlegi helyezésüket.
- Kellenek a kilométerek, már nagyon régen ültünk versenyautóban - tette hozzá a
navigátor. - Számomra ráadásul teljesen új lesz az R4-es EVO Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team
Rally
Pszichikai előny maradt Veszprém után
Tökéletesen felkészült, és nagyon várta a 20. Veszprém Rally rajtját Kazár Miklós
és SzőkeTamás. A bajnoki címvédő, és navigátora azonban az első napon alig
egy kilométert tett meg a nyitó gyorsasági felé vezető úton, amikor a Citroen
Xsara WRC computere megadta magát. Az autó ledadogott, majd megállt. Ezzel
gyakorlatilag Mikiéknek már ekkor elúsztak a győzelmi reményeik.
- Természetesen nagyon bántott a dolog, mert a verseny még el sem
kezdődött, nekünk máris véget ért - tekintett vissza a veszprémi eseményekre
Kazár Miki. - Az olaszok sem repestek ... minket ettől a részsikertől is.
SzőkeTamás navigátor is csalódott volt, hiszen nagyon várták az esztendő első
és egyetlen murvás hétvégéjét. Az akarás és az aprólékos előkészítés ellenére a
befektetett munka ezúttal nem hozta meg a gyümölcsét.
- Tudtuk jól, hogy a technikai sportokban bármi megtörténhet. A WRC is
elromolhat, és ezúttal sajnos el is romlott - értékelt Kazár Miki navigátora. -
Reméljük, hogy először és utoljára történt velünk ilyen szerencsétlenség. -
Amint utánunk jött a csapat, tíz perc alatt kicserélték a computert,
felprogramozták ezután pedig rögtön beindult az autó. A Citroen ... , Bacigál Igor
(Skoda Fabia S2000) +1,1
3. Lategan Henk, White Barry
(Skoda Fabia S2000) +30,6
4. Balogh János, Holczer Dániel
(Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:15,7
5. Ollé Sasa, Budai Annamária
(Ford Fiesta S2000) +1:49,8
6. Bútor Róbert, Tagai Róbert
(Peugeot 207 S2000) +1:56,5
16. Kazár Miklós, SzőkeTamás
(Citroen Xsara WRC)
+8:32,2
Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team
Rally
Vasárnap Super Rallyznak Mikiék
Mindössze egy kilométerig tartott Kazár Miklós és SzőkeTamás számára a 20.
Veszprém Rally szombati napja. A Maximmun Racing Team kettőse alig, hogy kiért a
szervizparkból, versenyautó computere elromlott, ezért rögtön az elején kénytelenek
voltak föladni a versenyt. Akkor még kérdéses volt, hogy vasárnap Super Rally
keretében folytatják, vagy befejezik a hétvégét. Végül a csapattal közösen úgy
döntöttek, hogy oda állnak a rajtvonal mögé, és megpróbálnak az utolsó
gyorsaságiért járó plusz pontokért harcolni.
-
Természetesen nagyon csalódott vagyok, mert Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team
Rally
Veszélybe kerül a top speed?
A felkészülés szempontjából minden optimálisan alakul a Maximmun Racing
Teamnél. A 20. Veszprém Rally előtt Kazár Miklós és SzőkeTamás egy rendkívül
„munkás” csütörtöki teszten vett részt, pénteken pedig a pályabejárással hangoltak az
idei bajnokság harmadik futamára. Az ORB-ben pontveszteség nélkül listavezető
kettős a bakonyi murván is folytatná a jó szereplését, amihez valamennyi feltétel
adott.
- Kimaradt két hónap, ezért egy kicsit vissza kellett rázódni a kerékvágásba –
fogalmazott a teszt után Kazár Miki. – Nem csak a Mitsubishi, hanem a Xsara
WRC is ... szempontjából is.
A 20. Veszprém Rally (ORB) programja:
Július 13. (szombat):
GY1 - Márkó - Jutaspuszta/1
GY2 - Márkó - Jutaspuszta/2
Július 14. (vasárnap):
GY3 – Kislőd – Szentgál/1
GY4 – Szőc - Hegyesd/1
GY5 - Vigántpetend/1
GY6 – Kislőd - Szentgál/2
GY7 – Szőc – Hegyesd/2
GY8 - Vigántpetend/2
GY9 – Kislőd - Szentgál/3
GY10 – Szőc - Hegyesd/3
Ünnepélyes eredményhirdetés, Veszprém Aréna
15.55
17.40
08.00
08.48
09.23
11.55
12.43
13.18
15.50
16.38
17.58
50 pont
33
21
16
15
14
Az ORB állása két futam után:
1. Kazár Miklós, SzőkeTamás
(Citroen Xsara WRC)
2. Herczig Norbert, Bacigal Igor
(Skoda Fabia S200)
3 ... repeszteni.
Szőke Tomi szerint az ORB idei harmadik futama egyszersmind komoly
bátorságpróba is lesz: a hosszú lobogós egyenesek és a sodrós kanyarok miatt
merészségből jelesre kell vizsgáznia annak, aki ott akar lenni az elejében. Márpedig a
Maximmun Racing Team kettőse szeretné folytatni az egri és a miskolci jó sorozatot.
- Ez a csúszkálós világ teljesen a Mikié – jelentett ki a navigátor. – Most már
értem miért mondta többször, hogy hazajött, megérkezett. Az előjelek alapján
fantasztikus hétvége várható, ami sok-sok apró dolgon is eldőlhet.
Természetesen aprólékosan és nagyon gondosan felkészültünk Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team
Rally
Kazár, Szőke és a WRC
A Maximmun Racing Team a tavalyi
abszolút magyar bajnoki cím megszerzése
után, idén is a csúcsra tör. Éppen ezért
legfőbb partnereink számára ezúton
jelentjük be a 2013-as esztendőre vonatkozó legfontosabb
változásokat. Pontosan azért, hogy az eredményes versenyzésünket
elősegítő cégek ne a sajtóból, hanem közvetlenül a csapattól
értesüljenek a fejleményekről.
Az idei magyar rallybajnokságban
Kazár Miklós
mellett
SzőkeTamás
navigál majd.
A páros 2010-ben már versenyzett együtt, három év kihagyás után
most ismét egymás sikeréért küzdhetnek majd az autóban. És, hogy ...
milyenben? Mivel idén ismét lehetőség nyílik WRC-vel nevezni a hazai
sorozatban, a Maximmun Racing Team úgy gondolta, hogy a
címvédés csak a királykategóriába tartozó technikával lehetséges. A
Kazár Miklós, SzőkeTamás egység ezért mind a hat futamon a
világbajnokságon már nyolc alkalommal diadalmaskodó
Citroen WRC-vel
veszi föl a versenyt a legnagyobb riválisokkal. A nagyközönség
számára a jó hírt a Mammut Bevásárlóközpontban jelentjük majd be,
a szezonnyitó Eger Rally előtt.
Kazár Miklós SzőkeTamás
Maximmun Racing Team