Otthon, a tv előtt nem történik ilyen

Letöltés

Otthon, a tv előtt nem történik ilyen
Kazár Miki és Szőke Tomi jól van! A komlói Baranya Kupán az új Pirelli gumik remekül
vizsgáztak, az árpádtetői gyorson történt bukásuk idején más típusú abroncsok voltak
fönt az R4-es, EVO IX-es Mitsubishin. A Maximmun Racing Team kettőse egészen
addig a pillanatig vezette az M csoportot, de a hatodik gyorson véget ért számukra a
tesztverseny. Szerencsére épségben szálltak ki az autóból, amelynek az eleje nagyon
összetört.
- Otthon, a tv előtt nem történik hasonló eset, aki viszont beleül egy ilyen
versenyautóba, annak ezzel az eshetőséggel is számolni kell – tekintett vissza
a Baranya Kupára Kazár Miki. – A hatodik szakaszig minden ideális volt. A Pirelli
gumiktól azt kaptuk, amit vártunk, megnyertük a prológot, vezettük a versenyt.
Jókat csatáztunk a többiekkel, kiválóan éreztük magunkat. A harmadik körben
azonban spórolni akartunk az abroncsokkal, ez lett a vesztünk. Feltettük egy
másik márkájú közepest, ami hiba volt. Intermediate-t, esetleg puha megvágott
slick sokkal jobban illett volna ehhez az időjárási körülményhez. A pálya
legtempósabb kanyarjában nem volt felírva, hogy fényes a felület, rámentünk,
megtolta az orrát és ennyi… Tényleg szerencsések voltunk, mert a legnagyobb
fákat elkerültük. A nézőknek és nekünk sem lett semmi bajunk, ez a
legfontosabb. Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki segítségünkre
volt a nehéz pillanatokban. Gyorsan történt minden, alig emlékszem valamire.
Kiss Viktor kassai versenyét viszont lehet, hogy tönkretettük, hiszen ezzel az
autóval vélhetően nem fog tudni rajthoz állni.
Szőke Tomi is keveset érzékelt az esésből, hiszen Kazár Miki navigátora folyamatosan
az itinert figyelte, csak akkor nézett föl, amikor érezte, hogy baj van.
-
Óriási volt a tempónk, amikor megszűnt a tapadás – tette hozzá Szőke Tomi. –
Csak akkor figyeltem föl, amikor Miki szólt, hogy baj van. Végigkaszáltuk az
erdőt, majd egy fa kétszer is megpördített bennünket. Aztán gyorsan az én
oldalamon kipattantunk az autóból, nehogy komolyabb baj legyen. Nekem egy
kicsit fáj a farcsontom, de más sérülésem nincs. Nagyon sokat segített a jól
behúzott biztonsági öv és a fejprotektoros ülés. Köszönettel tartozunk a
Rescue-nak, hiszen hoztak nekünk két kabátot, hogy ne fázzunk a baleset
után.
- A segítség is nagyon hamar megérkezett, a rendező sokat tett azért, hogy
minden gördülékenyen történjen. Azt kell mondjam, hogy a pilótám a kritikus
helyzetben a legjobb megoldást választotta. Már visszanéztem az esetet, Miki
az utolsó pillanatig igyekezett korrigálni, ha ezt nem teszi meg, sokkal
rosszabbul járhattunk volna.
Komlóról hazafelé már Kazár Miki vezetett, igyekezett tehet gyorsan túltenni magát a
baleseten. Egyébként sem lehet tovább foglalkozni a bukással, hiszen jövő hét végén
már Kassa várja a Maximmun Racing Team párosát.
- Csak előre tekintünk, Komlót lezártnak tekintjük – folytatta Kazár Miki. – A
Pirelli jó benyomást tett ránk, ezért a magyar-szlovák közös futamon is ezzel a
márkával fogunk indulni. – Örülök, hogy egymásra találtunk az
autogumiplaza.hu-val, remélem a bajnokságban már jó hírekről tudunk majd
beszámolni. Nem búslakodunk, hanem dolgozunk tovább, hiszen nagyon
szoros a magyar bajnokság. A hátralévő három verseny ad majd választ, hogy ki
végez az élen. Én pedig szeretném megvédeni a tavalyi elsőségem.