System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 161
Előző 1 / 9 Következő
  • 2017.08.30. 11:46
    Sajnos technikai gond miatt rövidre sikeredett az 1,5-ös szorzójú Baranya Kupa a Berényi - Pap Rally párosnak. Pedig pénteken mentek abszolút időt is a Vasas - Hosszúhetény gyorson.Miként is sikerült ilyen jól a pénteki utolsó gyors és tetszett-e e fiúknak a prológ?- Igen, mint ahogy jeleztem a beharangozó interjúban, nem fogunk őrültek lenni, de megyünk becsületesen. Úgy látszik ennyire volt elég. Bár lehetséges, hogy a következő napra tartalékoltak a többiek. Nekünk nagyon príma volt a harmadik hely a következő napra, hisz majd egy időt futottunk. Fel is voltunk vértezve rendesen. A Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2INT. M6LOG Baranya Kupa - 2017.08.04-06.Beszélgetés Farkas Kálmán csapatvezetővel a verseny után.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2017.08.16. 17:50
    Szia András! Hogy éreztétek magatokat a hétvégén? Milyen volt hangulat az autóban?- „Sziasztok! Nagyon vártam már a Baranya Kupát, de ismét nem a tervek szerint alakultak a dolgok. Attilával mindig megtaláljuk a közös hangot, ezért a technikai hibák ellenére, -  a körülményekhez képest - jó volt a hangulat az autóban.”A pénteki napon mindkét gyorsasági szakaszt sikerült teljesítenetek, de a vasárnapi gyorsokon már nincs eredményetek. Mi történt?- „Igen pénteken sikerült végig szenvednünk mind a két szakaszt. Sajnos semmi nem úgy alakult ahogy szerettük volna, az első gyorson ismét fék A Speed Rally Team versenyzőpárosának, Szőke Andrásnak és Somodi Attilának nem a tervek szerint alakult a Baranya Kupa, a technika ördöge sajnos ismét közbe szólt.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2017.08.04. 23:18
    A Speed Rally Team versenyzőpárosa, Szőke András és Somodi Attila is ott lesz a hétvégén Komlón, és rajthoz állnak az M6LOG Int. Baranya Kupa 2017-en. Andrással beszélgettünk.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2017.08.03. 21:22
    Kft. Keveweld Kft. Boncz Bt., Hajnal Gépműhely Kecskemét, Kis-Új-Lap Kft. Racionál Tuning Kft.Végszóként, mit is kívánsz a "fiaidnak" a Baranya Kupán?Farkas Kálmán: Semmi mást, csak tisztes célba érést, ezzel meg is leszek elégedve! Köszönöm neked, Miki az interjút, és találkozunk a Mecsekbe! - Hajósi Miklós - ... A hétvégén ismét megjáratja Berényi Laci és Pap Tomi az Opel Adam-ot a Mecsekben. Ugyanis itt rendezik meg a Mitropa Kupa következő fordulóját is, ami nemzetközivé teszi ezt a versenyt.Laciék az Országos Rally2 Bajnokság-ban indulnak ezen eseményen a Sztárt Alkot Kft. színeiben.Nemrég még a 24. Veszprém Rally-n poroltak a fiúk, most pedig aszfalton bizonyíthatnak. Prológ és 116 versenykilométer vár a "Fiaid-ra".Murva rally után pár hét maradt nektek "aszfaltosítani" az Opel Adam-ot. Mennyire szeretik a csavarok és az alkatrészek a ki és be szereléseket?Farkas Kálmán: Ha már így rákérdeztél Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2INT. M6LOG Baranya Kupa - 2017.08.04-06.Beszélgetés Farkas Kálmán csapatvezetővel a verseny előtt.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2016.08.25. 19:42
    SOLID Racing Team – Int. Baranya Kupa 2016. 08. 12-14.Kondella Péter – Kondella-Fülep Edina, Mitsubishi Lancer Evo. IX Számomra attól eredményes egy hétvége, ha a terveinket meg tudjuk valósítani. Ezért mondhatjuk, hogy a vártakhoz képest jól sikerült a baranyai versenyünk Edinával. 4 év után újra együtt versenyeztünk. Már a teszten éreztem, hogy jól fogjuk érezni magunkat, az első méterektől összehangolódtunk egymással és az autóval. A szombati pályabejárást letudva készültünk a prológra és az esti 3 gyorsaságira. A prológ jól sikerült, bár meglepett, hogy abszolút 3. időt autóztunk. Ezt ... izgatott voltam, amikor Petivel meghoztuk azt a döntést, hogy a Baranya kupán együtt fogunk újra versenyezni. A verseny hetén már nem bírtam magammal, nagyon vártam az első métereket az autóval, illetve azt, hogy meglássam az új dekort, amit Peti erre az alkalomra, az Én tiszteletemre csináltatott. Kíváncsi voltam, hogyan fogok visszarázódni újra a versenyzésbe. A pénteki teszt első körében csak az autóra figyeltünk, utána kezdődött a szakmai rész. Hamar visszarázódtam a navigálásba. Csak az élményszerzés volt a cél, azt érzem, ez sikerült.A prológ volt a nap fénypontja, ott csak "utas" voltamBaranya Kupa

    Rally

  • 2015.07.29. 15:23
    Az év eleje óta nincs más célkitűzése a SOLID Racing Team versenyzőpárosának, mint tesztelni, tesztelni, és még többet tesztelni. Szerencsétlenségükre ez a Székesfehérvár Rallyn nem sikerült, így a soron következő Baranya Kupán szeretnének a lehető legtöbbet tanulni. Ideális lehetőséget kínál a szervező a meghívásos csoportban résztvevő ORB-s versenyzőknek ezzel a versennyel. Idő, költség, és kilométerek tekintetében a legideálisabb választás két bajnoki futam között, valamint a lehető legjobb felkészülés lesz a Mecsek Rally előtt, hiszen a legjobb teszt az, amikor versenykörülmények között SOLID Racing Team – Baranya Kupa 2015. 08. 01-02.Kondella Péter – Szilassy Arnold, Mitsubishi Lancer Evolution IX.Stefani Baranya Kupa 2015

    Rally

  • 2013.08.31. 12:14
    lehetett volna odahozatni más gumit a rajt elé valahová, ami sportszerűtlen lett volna, de mivel értékelésen kívül ment az 'M' csoport, így mindegy is lett volna). Így elmondhatjuk hogy eddigi pályafutásunk legnagyobb elgumizásán vagyunk túl, ami az eredményeket megnézve mindenki számára világosan látható hogy kb. valamivel kevesebb (de csak kicsivel) mint egy elvesztegetett percet jelentett, ami sajnos (annyira azért nem bánkódunk) az ezüst kupánk bronzra cserélését jelentette. Életünkért küzdve de sikerült sérülés nélkül visszaérkezni a szervizparkba, ahol mi is felraktuk a vizes A Bronzérem is szépen csillog!Beszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a Baranya Kupa után.Kedves Atesz!Túl vagyunk a Baranya Kupán, melyen dobogós helyen zártatok.Nem kis feltűnést keltettetek a BMW Z4M-es típusú versenyautóitokkal a gyorsokon.  Az utolsó gyors végére jó kis szurkolótábort generáltatok!Megosztanád a portálolvasókkal, hogy miként is lehet vizes aszfaltom több száz lóerős vassal keresztbe menni?Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.08.31. 11:50
    Historic küzdelmeit könnyedén, az összes szakaszon a leggyorsabbnak bizonyuló Varga „Cigány” Zoltán és Endrész István nyerte a zöld-fekete BMW M3-sal. A Rallye2 komlói fordulóján a korábbi kétszeres bajnok Órai Balázs és Vrezgó Balázs győzött egy Honda Civic Type-R-rel.Az F csoport első helyét Horváth Balázs és Szabó István szerezte meg. A citromsárga BMW M3-sal versenyző kettős az ötödik szakaszon vette át a vezetést, amit - az előnyüket növelve - meg is őriztek a verseny végéig.Az M csoport (ORB) mezőnyében szinte mindenki a Kassa Rally-ra való felkészülés jegyében vágott neki a Baranya Kupának ... . Itt Ford Fiesta s-2000-sel egyre szorosabb barátságot kötő Ollé Sándor és Czakó-Budai Annamária volt a leggyorsabb.Az őszies, esős idő ellenére a célba érkező versenyzők egytől-egyig elégedettek voltak: Flottul megrendezett, pörgős versenyen vettek részt, ahol a rendező végig tartani tudta az előzetesen kiadott időtervet.Színvonalas, élvezhető verseny volt a 2013-as Baranya Kupa! Baranya Kupa 2013Augusztus utolsó hétvégéjén rendezték az Országos Historic Rallye Bajnokság harmadik és a Rallye2 Bajnokság negyedik fordulóját. Az M csoport és a Baranyai Rallye Sprint vendégművészeivel kiegészülve összesen 86 páros vágott neki augusztus 24-én szombaton a Zobákpusztai Prológnak.Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.08.31. 11:36
    Kedves Csaba!Egy nem mindennapi Baranya Kupán vagytok túl. Volt napsütés, eső, száraz és nedves pályák.Mesélnél, hogy sikerült megoldani a gumikérdést és, miként tudtatok jó időket menni velük?- A gumi választás teljesen lutri volt. Igazából én kopott intermédián szerettem volna kimenni, de mivel mindenki slicken indult el a szerviz parkból, ezért nem veszítettem a többiekkel szemben. De amikor eleredt az eső és ott álltunk a rajtnál a slickeken, akkor arra gondoltam, hogy a legfontosabb lenne egy darabban lehozni a Megane-t a gyorsaságiról, mert nem volt rajta biztosítás :), ráadásul egy Juhász Csaba - Juhász Zsolt.Renault Megane RS - Baranya Kupa.A második helyen zárta a Baranya Kupát kategóriájukban a Juhász Csaba - Juhász Zsolt páros. Csabát faggatom a verseny után. Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint, M csoport

  • 2013.08.28.
    Önbizalom is termett Baranyában DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013, 2013. augusztus 24-25. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Hosszú idő után, végre műszaki hibáktól mentesen teljesített rally futamot a BMW Z4 M Coupe. Lángi Attila és Toma József „Csimpike” csodajárgánya a Baranya Kupán úgy viselkedett, ahogy gazdái elvárták tőle. Az augusztus 24-25-ei futam nem csak élvezetes autózásra nyújtott lehetőséget a Dynamic Rally Team versenyzőpárosának, de egyben felkészülést is jelentett neki a szeptemberi ORB-fordulóra, a Kassa Rallyera. Lángi Attila: Kicsit nehézkesen ... szemben felhalmozott, 35 másodperces hátrányból 16-ot le tudtunk faragni a 7. szakaszon, ám hiába volt meg bennünk a lendület, még így sem tudtuk volna az M2 kategória 2. helyére bekormányozni a Z4-t. Csimpivel elhatároztuk, hogy inkább a nézőknek fogunk autózni, s szépen, látványban gazdag autózással búcsúzunk el a Baranya Kupától. Ez sikerült is, hatalmas sikert arattunk a szurkolók körében. Összességében elképesztő jól éreztük magunkat, nagyon jó szervezésű verseny volt, s még az önbizalmunk is megjött. Külön gratulálok a rallye2-es mezőny azon részének, akik az RTE-ből léptek egy szinttel ... hétvégét zártunk Komlón, egyedül az eső nehezítette meg a dolgunkat, hiszen sokat variáltunk, milyen gumival is guruljunk ki a soron következő szakaszokra. A végén el is számoltuk magunkat, aminek következtében lecsúsztak az M2 kategória második helyéről, így csak a dobogó alsó fokára állhattunk fel. Ennek ellenére nem csüggedünk, hiszen tesztversenyként vágtunk neki a Baranya Kupának, ahol rengeteget tanultunk. Kassán pedig teljes erőbedobással támadunk! Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NANO-IT-AUTO (www.nanoitauto.com), Contact- Consult, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmiBaranya Kupa BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.27.
    Otthon, a tv előtt nem történik ilyen Kazár Miki és Szőke Tomi jól van! A komlói Baranya Kupán az új Pirelli gumik remekül vizsgáztak, az árpádtetői gyorson történt bukásuk idején más típusú abroncsok voltak fönt az R4-es, EVO IX-es Mitsubishin. A Maximmun Racing Team kettőse egészen addig a pillanatig vezette az M csoportot, de a hatodik gyorson véget ért számukra a tesztverseny. Szerencsére épségben szálltak ki az autóból, amelynek az eleje nagyon összetört. - Otthon, a tv előtt nem történik hasonló eset, aki viszont beleül egy ilyen versenyautóba, annak ezzel az eshetőséggel is ... számolni kell – tekintett vissza a Baranya Kupára Kazár Miki. – A hatodik szakaszig minden ideális volt. A Pirelli gumiktól azt kaptuk, amit vártunk, megnyertük a prológot, vezettük a versenyt. Jókat csatáztunk a többiekkel, kiválóan éreztük magunkat. A harmadik körben azonban spórolni akartunk az abroncsokkal, ez lett a vesztünk. Feltettük egy másik márkájú közepest, ami hiba volt. Intermediate-t, esetleg puha megvágott slick sokkal jobban illett volna ehhez az időjárási körülményhez. A pálya legtempósabb kanyarjában nem volt felírva, hogy fényes a felület, rámentünk, megtolta az orrát és ennyiBaranya Kupa Rally
  • Komló
    2013.08.27.
    Baranya Kupa 2013
  • 2013.08.26.
    Kassa előtt épp időszerű Az idei Baranya Kupának szombaton délután nekivág az ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna kettős is. A Maximmun Racing Team párosa a szerencsétlenül alakult veszprémi murvás bemutatkozás után szeretne visszazökkeni a normális kerékvágásba. A hétvége egyértelműen a tesztelést szolgálja, a kassai, és pécsi beállításokat is szeretnék megtalálni. - Több szempont miatt is fontos, hogy itt lehetünk Komlón – fogalmazott a hétvégi versennyel kapcsolatban ifj. Kiss László. – Veszprémben a teszten és a futamon is buktunk, és nem szerettük volna, hogy ez az élmény a következő ... kell az autón. A riválisok gyorsasági eredményeit csak egy-egy nagyobb változtatás után figyelik, a tapasztalatokat pedig folyamatosan kiértékelik. - Az idényzáróra is előre tekintünk a Baranya Kupán – folytatta ifj. Kiss László. – Ezen a környéken rendezik meg ugyanis az ORB utolsó versenyét, amelyen mi még soha nem autóztunk. Így legalább nem leszünk vakon, némi tapasztalatot szerezhetünk ezekről a klasszikusnak számító pályákról. Nagyon bízom benne, hogy a hétvége eléri a célját: lesz gumink és tesztelhetünk, valamint a veszprémi rossz emlékeket hátrahagyva, mostantól már csak előre ... tekinthetünk. Ez a legfontosabb, hiszen idén még sok fontos feladatunk van a legjobbak között. A Baranya Kupa programja: Augusztus 24. (szombat): Prológ - Komló -Zobákpuszta Augusztus 25. (vasárnap): GY1 - Hetvehely - Golgota GY2 - Remeterét - Árpádtető GY3 - Hetvehely - Golgota GY4 - Remeterét - Árpádtető GY5 - Golgota - Hetvehely GY6 - Remeterét - Árpádtető GY7 - Golgota - Hetvehely GY8 - Remeterét - Árpádtető Cél, Komló Városház Tér 17.08 (az első autó rajtja) 7.00 7.43 10.00 10.43 13.51 14.30 16.39 17.19 17 .46 Baranya Kupa Rally
  • 2013.08.26.
    Versenykilométerek és gumikérdés A két hét múlva esedékes Kassa Rally előtt a komlói versenyhétvége az ORB-ben szerepelő párosoknak is jó tesztlehetőséget kínál. Az idei Baranya Kupán éppen ezért részt vesz Kazár Miklós és Szőke Tamás is. A Maximmun Racing Team kettőse, a Pirellit forgalmazó www.gumiplaza.hu-val kötött stratégiai együttműködés után először használja majd a márkát a vasárnapi nyolc gyorsasági szakaszon. - Több szempontból is fontos, hogy ott legyünk a mezőnyben - tette hozzá Kazár Miklós. - Utoljára a májusi Miskolc Rallyn, tehát nagyon régen versenyeztünk aszfalton ... IX-es, én még nem mentem ilyen autóval. A Baranya Kupa abból a szempontból is tökéletes lesz, hogy összemérhetjük az erőnket a többiekkel. Nem WRC-vel, hanem hasonló technikával. A Pirellitől többen is érkeznek hozzánk, akikkel a tapasztalatokat kiértékeljük a hétvége alatt és után. Ez nagyon fontos, hiszen szeptemberben Kassán már lesz viszonyítási alapunk. A verseny persze verseny. Szeretnénk jól szerepelni Komlón, de az talán még fontosabb, hogy gyűjtsük a versenykilométereket és a gumiváltás után fejlődni tudjunk. A Baranya Kupa programja: Augusztus 24. (szombat): Prológ - KomlóBaranya Kupa Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.08.22. 18:57
    Szeretnénk jókat küzdeni!Juhász Csaba - Juhász Zsolt - Baranya Kupa - Renault Megane RSJuhász Csaba autóversenyzőt kérdezem a Baranya Kupa előtt.Nemrégiben még a Honda Civic Type R-rel láthattak Szántó Szabival téged, most pedig egy új turbós csodával, ami az év elejétől versenytempóban Európa versenypályáin is megállta a helyét. Az utolsó  Olaszországi versenyetek óta fejlesztettetek-e az autón?Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.08.22.
    Megfelelő tréning a Kassa és a Mecsek Rallyera DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A júniusi RTE futamon, a Salgó MIDEX Rallyen láthattuk utoljára a kifinomult formavilágú BMW Z4 M Coupet Lángi Attila és Toma József „Csimpike” kezei között. A Dynamic Rally Team versenyzői önként nullázták a Veszprém Rallyt, hiszen meg akarták óvni a versenygépet az autógyilkos murvától. A fiúknak így elég idejük volt arra, hogy kipihenjék magukat, és újult erővel vágjanak neki a bajnoki folytatásnak. Ehhez pedig kiváló felkészülési lehetőséget nyújt ... majd az augusztusi 24-25-ei Baranya Kupa. Lángi Attila: A szeptemberi Kassa Rallye előtt kicsit újra össze kellene barátkoznunk a BMW-vel, hiszen legutóbb a Salgó Rallyen ültünk benne – az viszont nem tegnap volt. Felkészülés szempontjából jó lett volna a múlt hétvégi, tatabányai RTE futam is, viszont a novemberi Mecsek Rallye miatt ideálisabb választás volt a mostani Baranya Kupa. Tavaly már elindultunk ennek a versenynek a keretein belül, a sprintesek mezőnyében, s már akkor nagyon meg is tetszettek az ottani pályák. Biztos vagyok tehát benne, hogy most is egy fantasztikus rendezvény részesei ... minden adott ahhoz, hogy végre jól szerepeljünk. A célunk most is csak annyi, hogy jól érezzük magunkat és mindent kihozzunk a BMW-ből. Toma József „Csimpike”: Hosszú volt a szünet a legutóbbi versenyünk óta, én viszont egy percet sem unatkoztam, hiszen más csapatoknál szervizeltem, külföldi futamokon. A Baranya Kupával még nem igazán kezdtünk el foglalkozni, majd csak közvetlenül a verseny előtt fogunk ráhangolódni, felkészülni a menetelésre. Versenyeztünk már ezeken a pályákon, mindkettőnknek nagyon tetszettek az itteni szakaszok, ezért biztosak vagyunk benne, hogy most is nagyon jó lesz ... leszünk. A BMW Z4 M Coupe már harcra készen várja a komlói megmérettetést. A Veszprém Rallyen nem indultunk el vele, hiszen túlságosan féltettük az autógyilkos murvás szakaszoktól. Ő azonban nem pihent annyit, mint mi, hiszen egyik barátunk az FRT Kupában állt vele rajthoz – ahonnan azonban sajnos nem jött haza épségben. Gatyába kellett ráznunk a technikát, már a futóművet is újra az aszfaltra hangoltuk, amiért köszönettel tartozunk a Montus Futómű Szerviznek! Nagyon várom a futamot és izgulok, hogy tisztességesen helytálljunk a híres mecseki pályákon. Úgy érzem, mindenre fel vagyunk készülve, ésBaranya Kupa BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.16.
    BARANYA KUPA 2013 Historic Rallye és Rallye2 OB + M csoport Komló, 2013. augusztus 24‐25. NEVEZÉSI LSITA FIGYELEM! Azok Rallye2‐es versenyzők, akik a "NAPI LICENCE" kiváltásával kívánnak résztvenni a versenyen, feltétlen vegyék fel a kapcsolatot a rendezővel írásban a:  marcoracingteamkft@gmail.com  email címen a további tennivalókkal kapcsolatos információkért! HISTORIC 2013.08.15 16:53 forrás: Marco Racing Team Kft s.sz. SAFETY 1 2 3 4 5 6 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 r.sz. S! H05 H04 H03 H02 H01 H0 302 303 323 327 321 306 304 308 309 322 324 326 325 315 313 VersenyzőBaranya Kupa 2013 Rallye2, Historic, Rallysprint
  • 2013.08.01. 18:27
    meg az idén is. Ez azt jelenti, hogy elsősorban az anyagi lehetőségek diktálnak, és mi a rendelkezésünkre álló keretből most is egy olyan Baranya Kupát szeretnénk csinálni, aminek a végén mindenki mosolyogva távozik.Racing.hu:  A jelenlegi állás szerint úgy tűnik, nem indulhatnak az idei Baranya Kupán az amatőrök, a sprintes versenyzők. Hogy érint ez titeket, rendezőket?Markó Tibor: Az idei esztendőben a rallye szakág vezetése több fronton is átszervezte a sprintes dolgokat és ennek esett áldozatul az a lehetőség is, ami az elmúlt három-négy esztendőben kiválóan működött, hogy népes „amatőr ... ” mezőny indulhatott el ezen a versenyen. Persze ezt 2013-ban is így szerettük volna. Pont úgy kívántuk engedélyeztetni ezt a mezőnyt, ahogy ez a Mikulás vagy a Szilveszter Rallye-k esetében történik, hiszen ott is mehetnek az amatőrök. Annyi különbség lett volna, hogy mi ezúttal is melléjük tettünk volna egy országos bajnoki futamot, mivel a Baranya Kupa elsősorban a Rallye2 és a Historic bajnokságról szól. Ennek a futamnak szüksége van (lenne) az amatőr mezőny által jelentett „támogatásra”, de erre sajnos nem adott engedélyt a szakág vezetés. A legfájóbb pedig, hogy az amatőrök tiltása miatt, a ... verseny költségvetéséből kieső bevétel pótlására sajnos eddig nem találtunk semmilyen használható alternatívát. Nincs sem ötletünk, sem tanácsunk, javaslatunk arra vonatkozóan, hogy a kieső pénzt honnan tudnánk előteremteni és ez nagyon megnehezíti az idén a Baranya Kupa életben tartását, megvalósíthatóságát.Racing.hu: Mi lehet szerinted az oka ennek a döntésnek?Markó Tibor: Úgy gondolom, hogy olyan mérvű változásokat, - az élet bármely területén - mint amiket az RSB az idei év eleje óta bevezetett a sprintekre vonatkozóan, azt másképp nem lehet kivitelezni, csak így: vagy bevezeted, vagy nem. Ebben ... a Baranya Kupán. Tehát én azon gondolkodtam, hogy mivel tudnánk helyettesíteni a kieső bevételeket, amire nagy szüksége van a versenynek. Sokan nem tudják, de a Baranya Kupa árban tulajdonképpen megfelel egy egy napos ORB versenynek. Ugyanolyan költségei vannak, mint egy Rallye1-es verseny komolyabb versenynapjának. A különbség viszont a bevételi oldalon jelentős: míg az ORB versenyeken átlag 140.000 Ft körül van a nevezési díj, a Rallye2 esetében ez csupán 43.500 Ft. Ez jól mutatja, hogy mennyire nincsenek arányban a dolgok és, hogy miért van (lenne) szükség az országos meghívásos mezőnyre ... megfelelően szabályokba foglalják. Ha ez sikerül, akkor már a Baranya Kupától élhetnének a versenyzők ezzel a lehetőséggel. Nem az ezzel a cél, hogy a sprintes versenyzőket behúzzuk a Rallye2-be, nem az a cél, hogy az RTE mezőnyét behúzzuk a Rallye2-be, hanem az a cél, hogy ezek a versenyzők bele tudjanak kóstolni a Rallye2 világába. Ám ha az elkövetkező időkben van kedvük a srácoknak kipróbálni magukat ilyen versenyeken, akkor ezt már jóval költséghatékonyabb módon tudják majd megtenni, mint ahogy most egy éves licenc esetében alakulnak a költségek. A Baranya Kupa egy 85 kilométeres gyorsasági távú Még el sem rajtolt a Baranya Kupa máris hatalmas érvágást könyvelhetett el a rendezőség, hiszen 2013-ban a sprintversenyzők nem lehetnek ott a Komló központú rendezvényen. Markó Tibi persze nem az a „beletörődöm gyerek” és elkezdett ötletelni, szeretne minél több versenyzőnek lehetőséget adni az augusztus 24-25-i versenyen, amiről nagyon sok részletet árult el a Racing.hu érdeklődésére.Markó Tibor Baranya Kupa
  • 2013.08.01. 08:28
    Sajnos, az elmúlt évek „hagyományai” az idei évben megszakadnak, hiszen az MNASZ RSB nem engedélyezte a Marco Racing Teamnek, hogy a Baranya Kupa-n „Sprintes” vagy „amatőr” mezőny részére is lehetőséget adjon a versenyzésre, így az elmúlt években tapasztalt módon a Sprintesek és RTE versenyzők nem tudnak részt venni a versenyen. Erre a problémára kerestünk megoldást, és a Marco Racing Team az alábbi kéréssel és javaslattal fordult az MNASZ-hez:Vezessük be a „napi licence” intézményét, ami a raliban eddig még nem volt.A Napi licence lényege:Rövidebb időre, azaz ... egy alkalomra, versenyre szól, ugyanakkor olcsóbb, mint a teljes értékű licence.Aki ezt a licencet (MNASZ R2)kiváltja, az ugyan úgy szerepelhet tovább a Rallye Sprint Bajnokságban, mint előtte, és részt vehet a Baranya Kupa 2013 versenyen is, ahol 85,00km gyors össztávot teljesíthet.A Baranya Kupa rendezőjének célja, hogy a Napi licence bevezetésével és további kedvezményekkel a Rallye2 mezőny részeként minél több RTE és Sprintes versenyző elrajtolhasson az idei versenyen. Az ehhez szükséges lépéseket az alábbiak szerint anyagilag is támogatja:A Baranya Kupára nevező RTE vagy Sprintes versenyző ... egy egyszeri összeg megfizetésével juthat hozzá a szükséges dokumentumokhoz, valamint a verseny nevezéséhez! Minden, Rallye2 licenccel nem rendelkező érdeklődő számára egységesen: 60-65.000,-Ft-ba kerül ez a speciális konstrukció.A 60-65 ezer forint tartalmazza a versenyzőpáros mindkét tagja számára:a Nevezői hátteret (MNASZ versenyeken kötelező az MNASZ licences „háttér”)a Baranya Kupa 2013 nevezési díját,a szükséges licence megszerzését megelőző oktatás díját (a verseny előtti napon, a helyszínen),a szükséges licence megszerzését megelőző vizsga díját (a verseny előtti napon, a helyszínen),a ... dokumentumokkal rendelkező, szabályosan kialakított versenyautó. HA FENTI PROCEDÚRÁKAT KIHAGYNÁD, ELŐFUTÓKÉNT IS INDULHATSZ!írj az infóért: marcoracingteamkft@gmail.comA TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEKRŐLAz RTE és SPRINT-es versenyzők közül azok indulhatnak a Baranya Kupa Rallye2 OB futamon saját autójukkal, akik az alábbiakat teljesíteni tudják (a feltételeket az MNASZ Autós Technikai Bizottság szabja):a versenyjármű rendelkezik dokumentumokkal (papírokkal) és rendszámmal, műszakival („P” rendszám sajnos nem jó)a versenyjármű forgalmi engedélyében „versenyautó”ként kerül megnevezésre (átalakítási engedélyes, nem ... „utcai” autó)a versenyjármű MNASZ R2 gépkönyvvel rendelkezik, vagy a verseny előtti gépkönyvezésen gépkönyvet szerez.(Ha van rendszámod és papírod, de az autód nincs átminősítve versenyautóvá, úgyis van megoldás, csak egy picit összetettebb. Erről érdeklődj az RSB technikai munkatársaitól.)Ha ezen a két, meghatározó rostán túl jutottál, akkor már csak a műszaki megfelelőségre kell koncentrálnod, hiszen a versenyautód MNASZ Rallye2 Gépkönyvezésen kell, hogy részt vegyen. (a jogszabályi változások okán a Baranya Kupa az egyik utolsó lehetőség, hogy az autód Rallye2 „F” csoportos gépkönvet kapjon.)Ha Itt a páratlan lehetőség, hogy kipróbáld magad Rallye2-ben, a Baranya Kupán. Az idei verseny része az Országos Rallye2 Bajnokságnak és a Historic Bajnokságnak, gyorsasági össztávja 85,00km és prológ is szerepel a programban.Baranya Kupa

    Rally, RTE, Rally2

  • Baranya Kupa 2013
    Komló

    Rallye2, Historic, Rallysprint

Előző 1 / 9 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)