System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 184
Előző 1 / 10 Következő
  • 2018.08.27. 10:13
    Kertész Krisztián - Velezdi EszterOpel Astra OPC - FA-ZE Tyre Repair Kft.TAXI4 Székesfehérvár Rallye - 2018.06.15-17.Pénteken prológgal melegített be Eszter és Krisztián az Opel Astra OPC-vel a Baranya Kupára. Mennyire feküdt nekik és az opelnak a vizes aszfalt?- Krisztián szereti, ha csúszik az út, így fekszik neki nagyon. A látvány mellett az idő is nagyon jó lett.Délután kétszer mentek a Vasas - Hosszúhetény szakaszon szinte tized másodpercre egyforma időt. Ez ennyire bejött nekik?- Az első vasas még világosban volt, a második sötétben lámpasorral. Az idő így elég egyforma lett ... , valószínű ennyi van a pályában, és az autóban. A versenyzők kihozták belőle a lehető legtöbbet, így másnap előkelő helyről vártuk a startot.Másnap sajnos csak két gyors adatott meg a versenyzőidnek, amit becsülettel teljesítettek is. Mi is történt utána a versenyautóval?- Igen a háromszor két szakaszból csak kettőt tudtak teljesíteni, A második Nyárásvölgy -Hetvehely szakaszon, egy lassítóból kijőve egyszer csak elerőtlenedett a motor, le három hengeresedett majd megállt. Így sajnos nem tudtuk befejezni a Baranya Kupát, pedig nagyon jó kis verseny volt, és versenyzőim is kitettek magukért.Most a Interjú Fazekas András csapatvezetővel az Int. Baranya Kupa után.Baranya Kupa

    Rally

  • 2018.08.18. 14:46
    A László Zoltán – Végh Róbert páros előfutóként rótta a kilométereket a Baranya Rallye-n, aminek a célja nem volt más, mint felkészülni a Barum Rallye-ra.Baranya Kupa

    Rally

  • 2018.08.05. 09:11
    László Zoltán a jobb 1-ben Végh Róberttel vág neki a hétvégén megrendezésre kerülő Int. Baranya Kupa 2018 nemzetközi rallye versenyen, ahol egy Subaru Impreza STI-vel állnak rajthoz.Baranya Kupa

    Rally

  • 2018.08.02. 21:02
     Igazából egy verseny, a Velenje Rallye maradt ki számukra a Hyundai i20R5 magyar elfoglaltságai miatt, így jócskán lemaradva, a 11. helyről kezdik meg a felzárkózást a Mitropa Kupában. A hazai versenyen meg is van az esély erre, hiszen ismerik a Baranya Kupa pályáit.Várkonyi Szabolcs:Már régen volt, hogy ilyen sokáig nem ültem versenyautóban, így már nagyon várom a versenyt. Mivel itthon indulunk, legalább csak az autóra kell koncentrálnom, a pályákat jól ismerem, a tavalyi Mitsubishizés után csak a sebességi fokozatok lesznek mások. Sajnos, az előzetes hírek szerint nagyon gyér lesz a ... Mitropa Kupa mezőnye és egyelőre az M csoport is foghíjasabb, mint szokott. Én szeretem, ha van kivel küzdeni, hisz ez visz előre, ha olyan pilótákkal kell küzdeni, akik az adott helyen gyorsak. Itt most egyértelműen a tavalyi győztes Kovács Antiék lesznek az etalon, hisz ezeken a pályákon nagyon gyorsak. Bár még mindig nagyon kevés R5-ös kilóméter van a kezemben, különösen száraz aszfalton, a cél egyértelműen a Mitropa győzelem és az M csoport dobogós helye számomra. Remélem, a tavalyi majd 40 fokos kánikula elkerül minket, de azért szeretném nyári körülmények között letudni a versenyt.Makai ... Gergely:A kihagyás nemcsak a versenyautózás élményének vágyát érősíti fel az emberben, hanem a bizonyítás vágyát is. Ez persze köszönhető a mostani ranglista helyünknek, nagyon kellenek a pontok. Szeretnék végre serleget szerezni a Hyundai-nak, mert ez eddig nem sikerült idén, no meg persze magunknak is. Éppen ezért a verseny előtti teszten sokat szeretnék menni, hogy még magabiztosabban álljunk a rajthoz. Remélem, a Baranya Kupán kiszámíthatóbbak leszünk, mint mostanában az időjárás.Baranya Kupa

    Rally

  • 2018.08.02. 21:00
    negyedik következhet — mondta Fogasy. — Most is ugyanolyan alázattal készülünk, mint négy versennyel korábban. Ennek a három győzelemnek inkább azért volt jelentősége, mert az elmúlt években elég balszerencsés voltam, már azon is gondolkoztam, hogy befejezem a versenyzést. Ez a sikerélmény most jól jött, és inkább erőt adott ahhoz, hogy még jobban odategyük magunkat a szezon második felében. Öt külföldi verseny után jó érzés lesz itthon indulni, ráadásul a Baranya Kupa pályáit szeretem, mindig nagy kihívás rajtuk versenyezni, és nagyon tisztelni is kell őket. A hazai pálya előnyét mindenképpen ... szeretnénk kiélvezni, hiszen van már rutinunk ezeken a gyorsaságikon, de a legnagyobb ellenfelünk, Hermann Gassner is többször indult már a Baranya Kupán, számára is ismerős lesz a helyszín. Természetesen a Mitropa bajnoki pontok lesznek a legfontosabbak, de szeretnénk a magyar mezőnyben is megállni a helyünket.“Navigátor szempontból az eddigi öt Mitropa Kupa futam mindegyike nagy kihívás volt, azonban a Baranya Kupa sem lesz kisebb, legalábbis ezt állítja Berendi Dávid:„Jó érzés volt magyarul olvasni a versenykiírást és magyarul nevezni. A hazai pálya előnye egyben kihívás is, hiszen itt olyan magyar ... Gergely és Berendi Dávid 2018-as eredményeiRebenland Rali: műszaki hiba miatt kiestekLavanttal Rali: Mitropa Kupa 2. hely, abszolút 7. helyOpatija Rali: Mitropa Kupa 1. hely, abszolút 5. helyVelenje Rali: Mitropa Kupa 1. hely, abszolút 3. helyCasentino Rali: Mitropa Kupa 1. hely, abszolút 14. helyMitropa Kupa 2018-as versenynaptáramárcius 16-17. Rebenland Rali (Ausztria)április 6-7. Lavanttal Rali (Ausztria)május 4-5. Opatija Rali (Horvátország)május 25-26. Velenje Rali (Szlovénia)július 6-7. Casentino Rali (Olaszország)augusztus 3-4. Baranya Kupa (Magyarország)szeptember 6-8. Nova Goricia Rali ...  A Peugeot 208 T16-tal az utolsó három futamukon megnyerték a Mitropa értékelést és mind a versenyzők, mind pedig a navigátorok bajnokságát vezetik. A hazai futamon természetesen a bajnoki pontok lesznek a legfontosabbak, de az abszolút értékelésre is figyelnek, annál is inkább, mert a Mitropa Kupa sajátos pontozása azt is figyelembe veszi, hogy az adott versenyen abszolút sorrendben hol végez a páros. Bár az elmúlt futamokon jól jött ki a lépés, Fogasy Gergely egyáltalán nem elbizakodott.„Nem hiszem, hogy a három győzelem bármire is feljogosít minket, nem gondolom, hogy ez után csak a ... versenyzőkkel is fogunk mérkőzni, akik jól ismerik a pályákat. Nem külföldön versenyzünk olyanokkal, akiknek szintén idegenek a gyorsaságik. Ezért jobban kell mennünk, mint a külföldi Mitropa Kupa futamokon és illene többet is kihoznunk magunkból.“ A Mitropa Kupa állása öt futam után1. Fogasy Gergely 235 pont2. Hermann Gassner 210 pont3. Manuel Kössler 1824. Aleks Humar 1315. Lovász Pál 1296. Stefan Götting 126 pont Navigátorok bajnoksága1. Berendi Dávid 235 pont2. Karin Thannhauser 212 pont3. Marcus Poschner 182 pont4. Natalie Solbach-Schmidt 142 pont5. Kürti Tamás 129 pont6. Henry Wichura 117 pontFogasy A Mitropa Kupa egyetlen magyar helyszínén, a Baranya Kupán áll rajthoz Fogasy Gergely és Berendi Dávid a hétvégén.Baranya Kupa

    Rally

  • 2017.08.30. 11:46
    Sajnos technikai gond miatt rövidre sikeredett az 1,5-ös szorzójú Baranya Kupa a Berényi - Pap Rally párosnak. Pedig pénteken mentek abszolút időt is a Vasas - Hosszúhetény gyorson.Miként is sikerült ilyen jól a pénteki utolsó gyors és tetszett-e e fiúknak a prológ?- Igen, mint ahogy jeleztem a beharangozó interjúban, nem fogunk őrültek lenni, de megyünk becsületesen. Úgy látszik ennyire volt elég. Bár lehetséges, hogy a következő napra tartalékoltak a többiek. Nekünk nagyon príma volt a harmadik hely a következő napra, hisz majd egy időt futottunk. Fel is voltunk vértezve rendesen. A Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2INT. M6LOG Baranya Kupa - 2017.08.04-06.Beszélgetés Farkas Kálmán csapatvezetővel a verseny után.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2017.08.16. 17:50
    Szia András! Hogy éreztétek magatokat a hétvégén? Milyen volt hangulat az autóban?- „Sziasztok! Nagyon vártam már a Baranya Kupát, de ismét nem a tervek szerint alakultak a dolgok. Attilával mindig megtaláljuk a közös hangot, ezért a technikai hibák ellenére, -  a körülményekhez képest - jó volt a hangulat az autóban.”A pénteki napon mindkét gyorsasági szakaszt sikerült teljesítenetek, de a vasárnapi gyorsokon már nincs eredményetek. Mi történt?- „Igen pénteken sikerült végig szenvednünk mind a két szakaszt. Sajnos semmi nem úgy alakult ahogy szerettük volna, az első gyorson ismét fék A Speed Rally Team versenyzőpárosának, Szőke Andrásnak és Somodi Attilának nem a tervek szerint alakult a Baranya Kupa, a technika ördöge sajnos ismét közbe szólt.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2017.08.04. 23:18
    A Speed Rally Team versenyzőpárosa, Szőke András és Somodi Attila is ott lesz a hétvégén Komlón, és rajthoz állnak az M6LOG Int. Baranya Kupa 2017-en. Andrással beszélgettünk.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2017.08.03. 21:22
    Kft. Keveweld Kft. Boncz Bt., Hajnal Gépműhely Kecskemét, Kis-Új-Lap Kft. Racionál Tuning Kft.Végszóként, mit is kívánsz a "fiaidnak" a Baranya Kupán?Farkas Kálmán: Semmi mást, csak tisztes célba érést, ezzel meg is leszek elégedve! Köszönöm neked, Miki az interjút, és találkozunk a Mecsekbe! - Hajósi Miklós - ... A hétvégén ismét megjáratja Berényi Laci és Pap Tomi az Opel Adam-ot a Mecsekben. Ugyanis itt rendezik meg a Mitropa Kupa következő fordulóját is, ami nemzetközivé teszi ezt a versenyt.Laciék az Országos Rally2 Bajnokság-ban indulnak ezen eseményen a Sztárt Alkot Kft. színeiben.Nemrég még a 24. Veszprém Rally-n poroltak a fiúk, most pedig aszfalton bizonyíthatnak. Prológ és 116 versenykilométer vár a "Fiaid-ra".Murva rally után pár hét maradt nektek "aszfaltosítani" az Opel Adam-ot. Mennyire szeretik a csavarok és az alkatrészek a ki és be szereléseket?Farkas Kálmán: Ha már így rákérdeztél Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2INT. M6LOG Baranya Kupa - 2017.08.04-06.Beszélgetés Farkas Kálmán csapatvezetővel a verseny előtt.Baranya Kupa

    Rally2

  • 2016.08.25. 19:42
    SOLID Racing Team – Int. Baranya Kupa 2016. 08. 12-14.Kondella Péter – Kondella-Fülep Edina, Mitsubishi Lancer Evo. IX Számomra attól eredményes egy hétvége, ha a terveinket meg tudjuk valósítani. Ezért mondhatjuk, hogy a vártakhoz képest jól sikerült a baranyai versenyünk Edinával. 4 év után újra együtt versenyeztünk. Már a teszten éreztem, hogy jól fogjuk érezni magunkat, az első méterektől összehangolódtunk egymással és az autóval. A szombati pályabejárást letudva készültünk a prológra és az esti 3 gyorsaságira. A prológ jól sikerült, bár meglepett, hogy abszolút 3. időt autóztunk. Ezt ... izgatott voltam, amikor Petivel meghoztuk azt a döntést, hogy a Baranya kupán együtt fogunk újra versenyezni. A verseny hetén már nem bírtam magammal, nagyon vártam az első métereket az autóval, illetve azt, hogy meglássam az új dekort, amit Peti erre az alkalomra, az Én tiszteletemre csináltatott. Kíváncsi voltam, hogyan fogok visszarázódni újra a versenyzésbe. A pénteki teszt első körében csak az autóra figyeltünk, utána kezdődött a szakmai rész. Hamar visszarázódtam a navigálásba. Csak az élményszerzés volt a cél, azt érzem, ez sikerült.A prológ volt a nap fénypontja, ott csak "utas" voltamBaranya Kupa

    Rally

  • 2013.08.31. 12:14
    lehetett volna odahozatni más gumit a rajt elé valahová, ami sportszerűtlen lett volna, de mivel értékelésen kívül ment az 'M' csoport, így mindegy is lett volna). Így elmondhatjuk hogy eddigi pályafutásunk legnagyobb elgumizásán vagyunk túl, ami az eredményeket megnézve mindenki számára világosan látható hogy kb. valamivel kevesebb (de csak kicsivel) mint egy elvesztegetett percet jelentett, ami sajnos (annyira azért nem bánkódunk) az ezüst kupánk bronzra cserélését jelentette. Életünkért küzdve de sikerült sérülés nélkül visszaérkezni a szervizparkba, ahol mi is felraktuk a vizes A Bronzérem is szépen csillog!Beszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a Baranya Kupa után.Kedves Atesz!Túl vagyunk a Baranya Kupán, melyen dobogós helyen zártatok.Nem kis feltűnést keltettetek a BMW Z4M-es típusú versenyautóitokkal a gyorsokon.  Az utolsó gyors végére jó kis szurkolótábort generáltatok!Megosztanád a portálolvasókkal, hogy miként is lehet vizes aszfaltom több száz lóerős vassal keresztbe menni?Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.08.31. 11:50
    Historic küzdelmeit könnyedén, az összes szakaszon a leggyorsabbnak bizonyuló Varga „Cigány” Zoltán és Endrész István nyerte a zöld-fekete BMW M3-sal. A Rallye2 komlói fordulóján a korábbi kétszeres bajnok Órai Balázs és Vrezgó Balázs győzött egy Honda Civic Type-R-rel.Az F csoport első helyét Horváth Balázs és Szabó István szerezte meg. A citromsárga BMW M3-sal versenyző kettős az ötödik szakaszon vette át a vezetést, amit - az előnyüket növelve - meg is őriztek a verseny végéig.Az M csoport (ORB) mezőnyében szinte mindenki a Kassa Rally-ra való felkészülés jegyében vágott neki a Baranya Kupának ... . Itt Ford Fiesta s-2000-sel egyre szorosabb barátságot kötő Ollé Sándor és Czakó-Budai Annamária volt a leggyorsabb.Az őszies, esős idő ellenére a célba érkező versenyzők egytől-egyig elégedettek voltak: Flottul megrendezett, pörgős versenyen vettek részt, ahol a rendező végig tartani tudta az előzetesen kiadott időtervet.Színvonalas, élvezhető verseny volt a 2013-as Baranya Kupa! Baranya Kupa 2013Augusztus utolsó hétvégéjén rendezték az Országos Historic Rallye Bajnokság harmadik és a Rallye2 Bajnokság negyedik fordulóját. Az M csoport és a Baranyai Rallye Sprint vendégművészeivel kiegészülve összesen 86 páros vágott neki augusztus 24-én szombaton a Zobákpusztai Prológnak.Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.08.31. 11:36
    Kedves Csaba!Egy nem mindennapi Baranya Kupán vagytok túl. Volt napsütés, eső, száraz és nedves pályák.Mesélnél, hogy sikerült megoldani a gumikérdést és, miként tudtatok jó időket menni velük?- A gumi választás teljesen lutri volt. Igazából én kopott intermédián szerettem volna kimenni, de mivel mindenki slicken indult el a szerviz parkból, ezért nem veszítettem a többiekkel szemben. De amikor eleredt az eső és ott álltunk a rajtnál a slickeken, akkor arra gondoltam, hogy a legfontosabb lenne egy darabban lehozni a Megane-t a gyorsaságiról, mert nem volt rajta biztosítás :), ráadásul egy Juhász Csaba - Juhász Zsolt.Renault Megane RS - Baranya Kupa.A második helyen zárta a Baranya Kupát kategóriájukban a Juhász Csaba - Juhász Zsolt páros. Csabát faggatom a verseny után. Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint, M csoport

  • 2013.08.27.
    Otthon, a tv előtt nem történik ilyen Kazár Miki és Szőke Tomi jól van! A komlói Baranya Kupán az új Pirelli gumik remekül vizsgáztak, az árpádtetői gyorson történt bukásuk idején más típusú abroncsok voltak fönt az R4-es, EVO IX-es Mitsubishin. A Maximmun Racing Team kettőse egészen addig a pillanatig vezette az M csoportot, de a hatodik gyorson véget ért számukra a tesztverseny. Szerencsére épségben szálltak ki az autóból, amelynek az eleje nagyon összetört. - Otthon, a tv előtt nem történik hasonló eset, aki viszont beleül egy ilyen versenyautóba, annak ezzel az eshetőséggel is ... számolni kell – tekintett vissza a Baranya Kupára Kazár Miki. – A hatodik szakaszig minden ideális volt. A Pirelli gumiktól azt kaptuk, amit vártunk, megnyertük a prológot, vezettük a versenyt. Jókat csatáztunk a többiekkel, kiválóan éreztük magunkat. A harmadik körben azonban spórolni akartunk az abroncsokkal, ez lett a vesztünk. Feltettük egy másik márkájú közepest, ami hiba volt. Intermediate-t, esetleg puha megvágott slick sokkal jobban illett volna ehhez az időjárási körülményhez. A pálya legtempósabb kanyarjában nem volt felírva, hogy fényes a felület, rámentünk, megtolta az orrát és ennyiBaranya Kupa Rally
  • 2013.08.26.
    Kassa előtt épp időszerű Az idei Baranya Kupának szombaton délután nekivág az ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna kettős is. A Maximmun Racing Team párosa a szerencsétlenül alakult veszprémi murvás bemutatkozás után szeretne visszazökkeni a normális kerékvágásba. A hétvége egyértelműen a tesztelést szolgálja, a kassai, és pécsi beállításokat is szeretnék megtalálni. - Több szempont miatt is fontos, hogy itt lehetünk Komlón – fogalmazott a hétvégi versennyel kapcsolatban ifj. Kiss László. – Veszprémben a teszten és a futamon is buktunk, és nem szerettük volna, hogy ez az élmény a következő ... kell az autón. A riválisok gyorsasági eredményeit csak egy-egy nagyobb változtatás után figyelik, a tapasztalatokat pedig folyamatosan kiértékelik. - Az idényzáróra is előre tekintünk a Baranya Kupán – folytatta ifj. Kiss László. – Ezen a környéken rendezik meg ugyanis az ORB utolsó versenyét, amelyen mi még soha nem autóztunk. Így legalább nem leszünk vakon, némi tapasztalatot szerezhetünk ezekről a klasszikusnak számító pályákról. Nagyon bízom benne, hogy a hétvége eléri a célját: lesz gumink és tesztelhetünk, valamint a veszprémi rossz emlékeket hátrahagyva, mostantól már csak előre ... tekinthetünk. Ez a legfontosabb, hiszen idén még sok fontos feladatunk van a legjobbak között. A Baranya Kupa programja: Augusztus 24. (szombat): Prológ - Komló -Zobákpuszta Augusztus 25. (vasárnap): GY1 - Hetvehely - Golgota GY2 - Remeterét - Árpádtető GY3 - Hetvehely - Golgota GY4 - Remeterét - Árpádtető GY5 - Golgota - Hetvehely GY6 - Remeterét - Árpádtető GY7 - Golgota - Hetvehely GY8 - Remeterét - Árpádtető Cél, Komló Városház Tér 17.08 (az első autó rajtja) 7.00 7.43 10.00 10.43 13.51 14.30 16.39 17.19 17 .46 Baranya Kupa Rally
  • 2013.08.26.
    Versenykilométerek és gumikérdés A két hét múlva esedékes Kassa Rally előtt a komlói versenyhétvége az ORB-ben szerepelő párosoknak is jó tesztlehetőséget kínál. Az idei Baranya Kupán éppen ezért részt vesz Kazár Miklós és Szőke Tamás is. A Maximmun Racing Team kettőse, a Pirellit forgalmazó www.gumiplaza.hu-val kötött stratégiai együttműködés után először használja majd a márkát a vasárnapi nyolc gyorsasági szakaszon. - Több szempontból is fontos, hogy ott legyünk a mezőnyben - tette hozzá Kazár Miklós. - Utoljára a májusi Miskolc Rallyn, tehát nagyon régen versenyeztünk aszfalton ... IX-es, én még nem mentem ilyen autóval. A Baranya Kupa abból a szempontból is tökéletes lesz, hogy összemérhetjük az erőnket a többiekkel. Nem WRC-vel, hanem hasonló technikával. A Pirellitől többen is érkeznek hozzánk, akikkel a tapasztalatokat kiértékeljük a hétvége alatt és után. Ez nagyon fontos, hiszen szeptemberben Kassán már lesz viszonyítási alapunk. A verseny persze verseny. Szeretnénk jól szerepelni Komlón, de az talán még fontosabb, hogy gyűjtsük a versenykilométereket és a gumiváltás után fejlődni tudjunk. A Baranya Kupa programja: Augusztus 24. (szombat): Prológ - KomlóBaranya Kupa Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.08.22. 18:57
    Szeretnénk jókat küzdeni!Juhász Csaba - Juhász Zsolt - Baranya Kupa - Renault Megane RSJuhász Csaba autóversenyzőt kérdezem a Baranya Kupa előtt.Nemrégiben még a Honda Civic Type R-rel láthattak Szántó Szabival téged, most pedig egy új turbós csodával, ami az év elejétől versenytempóban Európa versenypályáin is megállta a helyét. Az utolsó  Olaszországi versenyetek óta fejlesztettetek-e az autón?Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.08.01. 18:27
    meg az idén is. Ez azt jelenti, hogy elsősorban az anyagi lehetőségek diktálnak, és mi a rendelkezésünkre álló keretből most is egy olyan Baranya Kupát szeretnénk csinálni, aminek a végén mindenki mosolyogva távozik.Racing.hu:  A jelenlegi állás szerint úgy tűnik, nem indulhatnak az idei Baranya Kupán az amatőrök, a sprintes versenyzők. Hogy érint ez titeket, rendezőket?Markó Tibor: Az idei esztendőben a rallye szakág vezetése több fronton is átszervezte a sprintes dolgokat és ennek esett áldozatul az a lehetőség is, ami az elmúlt három-négy esztendőben kiválóan működött, hogy népes „amatőr ... ” mezőny indulhatott el ezen a versenyen. Persze ezt 2013-ban is így szerettük volna. Pont úgy kívántuk engedélyeztetni ezt a mezőnyt, ahogy ez a Mikulás vagy a Szilveszter Rallye-k esetében történik, hiszen ott is mehetnek az amatőrök. Annyi különbség lett volna, hogy mi ezúttal is melléjük tettünk volna egy országos bajnoki futamot, mivel a Baranya Kupa elsősorban a Rallye2 és a Historic bajnokságról szól. Ennek a futamnak szüksége van (lenne) az amatőr mezőny által jelentett „támogatásra”, de erre sajnos nem adott engedélyt a szakág vezetés. A legfájóbb pedig, hogy az amatőrök tiltása miatt, a ... verseny költségvetéséből kieső bevétel pótlására sajnos eddig nem találtunk semmilyen használható alternatívát. Nincs sem ötletünk, sem tanácsunk, javaslatunk arra vonatkozóan, hogy a kieső pénzt honnan tudnánk előteremteni és ez nagyon megnehezíti az idén a Baranya Kupa életben tartását, megvalósíthatóságát.Racing.hu: Mi lehet szerinted az oka ennek a döntésnek?Markó Tibor: Úgy gondolom, hogy olyan mérvű változásokat, - az élet bármely területén - mint amiket az RSB az idei év eleje óta bevezetett a sprintekre vonatkozóan, azt másképp nem lehet kivitelezni, csak így: vagy bevezeted, vagy nem. Ebben ... a Baranya Kupán. Tehát én azon gondolkodtam, hogy mivel tudnánk helyettesíteni a kieső bevételeket, amire nagy szüksége van a versenynek. Sokan nem tudják, de a Baranya Kupa árban tulajdonképpen megfelel egy egy napos ORB versenynek. Ugyanolyan költségei vannak, mint egy Rallye1-es verseny komolyabb versenynapjának. A különbség viszont a bevételi oldalon jelentős: míg az ORB versenyeken átlag 140.000 Ft körül van a nevezési díj, a Rallye2 esetében ez csupán 43.500 Ft. Ez jól mutatja, hogy mennyire nincsenek arányban a dolgok és, hogy miért van (lenne) szükség az országos meghívásos mezőnyre ... megfelelően szabályokba foglalják. Ha ez sikerül, akkor már a Baranya Kupától élhetnének a versenyzők ezzel a lehetőséggel. Nem az ezzel a cél, hogy a sprintes versenyzőket behúzzuk a Rallye2-be, nem az a cél, hogy az RTE mezőnyét behúzzuk a Rallye2-be, hanem az a cél, hogy ezek a versenyzők bele tudjanak kóstolni a Rallye2 világába. Ám ha az elkövetkező időkben van kedvük a srácoknak kipróbálni magukat ilyen versenyeken, akkor ezt már jóval költséghatékonyabb módon tudják majd megtenni, mint ahogy most egy éves licenc esetében alakulnak a költségek. A Baranya Kupa egy 85 kilométeres gyorsasági távú Még el sem rajtolt a Baranya Kupa máris hatalmas érvágást könyvelhetett el a rendezőség, hiszen 2013-ban a sprintversenyzők nem lehetnek ott a Komló központú rendezvényen. Markó Tibi persze nem az a „beletörődöm gyerek” és elkezdett ötletelni, szeretne minél több versenyzőnek lehetőséget adni az augusztus 24-25-i versenyen, amiről nagyon sok részletet árult el a Racing.hu érdeklődésére.Markó Tibor Baranya Kupa
  • 2013.08.01. 08:28
    Sajnos, az elmúlt évek „hagyományai” az idei évben megszakadnak, hiszen az MNASZ RSB nem engedélyezte a Marco Racing Teamnek, hogy a Baranya Kupa-n „Sprintes” vagy „amatőr” mezőny részére is lehetőséget adjon a versenyzésre, így az elmúlt években tapasztalt módon a Sprintesek és RTE versenyzők nem tudnak részt venni a versenyen. Erre a problémára kerestünk megoldást, és a Marco Racing Team az alábbi kéréssel és javaslattal fordult az MNASZ-hez:Vezessük be a „napi licence” intézményét, ami a raliban eddig még nem volt.A Napi licence lényege:Rövidebb időre, azaz ... egy alkalomra, versenyre szól, ugyanakkor olcsóbb, mint a teljes értékű licence.Aki ezt a licencet (MNASZ R2)kiváltja, az ugyan úgy szerepelhet tovább a Rallye Sprint Bajnokságban, mint előtte, és részt vehet a Baranya Kupa 2013 versenyen is, ahol 85,00km gyors össztávot teljesíthet.A Baranya Kupa rendezőjének célja, hogy a Napi licence bevezetésével és további kedvezményekkel a Rallye2 mezőny részeként minél több RTE és Sprintes versenyző elrajtolhasson az idei versenyen. Az ehhez szükséges lépéseket az alábbiak szerint anyagilag is támogatja:A Baranya Kupára nevező RTE vagy Sprintes versenyző ... egy egyszeri összeg megfizetésével juthat hozzá a szükséges dokumentumokhoz, valamint a verseny nevezéséhez! Minden, Rallye2 licenccel nem rendelkező érdeklődő számára egységesen: 60-65.000,-Ft-ba kerül ez a speciális konstrukció.A 60-65 ezer forint tartalmazza a versenyzőpáros mindkét tagja számára:a Nevezői hátteret (MNASZ versenyeken kötelező az MNASZ licences „háttér”)a Baranya Kupa 2013 nevezési díját,a szükséges licence megszerzését megelőző oktatás díját (a verseny előtti napon, a helyszínen),a szükséges licence megszerzését megelőző vizsga díját (a verseny előtti napon, a helyszínen),a ... dokumentumokkal rendelkező, szabályosan kialakított versenyautó. HA FENTI PROCEDÚRÁKAT KIHAGYNÁD, ELŐFUTÓKÉNT IS INDULHATSZ!írj az infóért: marcoracingteamkft@gmail.comA TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEKRŐLAz RTE és SPRINT-es versenyzők közül azok indulhatnak a Baranya Kupa Rallye2 OB futamon saját autójukkal, akik az alábbiakat teljesíteni tudják (a feltételeket az MNASZ Autós Technikai Bizottság szabja):a versenyjármű rendelkezik dokumentumokkal (papírokkal) és rendszámmal, műszakival („P” rendszám sajnos nem jó)a versenyjármű forgalmi engedélyében „versenyautó”ként kerül megnevezésre (átalakítási engedélyes, nem ... „utcai” autó)a versenyjármű MNASZ R2 gépkönyvvel rendelkezik, vagy a verseny előtti gépkönyvezésen gépkönyvet szerez.(Ha van rendszámod és papírod, de az autód nincs átminősítve versenyautóvá, úgyis van megoldás, csak egy picit összetettebb. Erről érdeklődj az RSB technikai munkatársaitól.)Ha ezen a két, meghatározó rostán túl jutottál, akkor már csak a műszaki megfelelőségre kell koncentrálnod, hiszen a versenyautód MNASZ Rallye2 Gépkönyvezésen kell, hogy részt vegyen. (a jogszabályi változások okán a Baranya Kupa az egyik utolsó lehetőség, hogy az autód Rallye2 „F” csoportos gépkönvet kapjon.)Ha Itt a páratlan lehetőség, hogy kipróbáld magad Rallye2-ben, a Baranya Kupán. Az idei verseny része az Országos Rallye2 Bajnokságnak és a Historic Bajnokságnak, gyorsasági össztávja 85,00km és prológ is szerepel a programban.Baranya Kupa

    Rally, RTE, Rally2

  • Baranya Kupa 2013
    Komló

    Rallye2, Historic, Rallysprint

Előző 1 / 10 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)