System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 13
Előző 1 / 1 Következő
  • 2014.11.14.
    Gergő Vincze Ferenc Kalibach Gergely/Kuti Péter Lukács Kornél Mesterházi Márk Lencse Zoltán Hofbauer Tamás Budavári Zoltán Kovács Szabolcs/Kulcsár Csaba dr. Varga Attila Savanyu Roland Nagy Mátyás Nagy Tamás Lovász Pál Diebel András Baracskai Zsolt Lovász Tibor Egyesület Versenyautó Maximmun Racing Team Ford Fiesta R5/RRC SKODA Rally Team Hungaria Skoda Fabia S2000 XIQIO Hadik Rally Team Subaru Impreza AS-Rallysport Europe Kft. Ford Fiesta S2000 MHH Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Dynamic Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Botka Rally Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Turán Motorsport ... /Kulcsár Csaba Markó Gergely Deák Attila/Bordás Gréta Trencsényi József Verba Gábor Lovász Pál Diebel András Bujdos Miklós Milcsevics "Lóci" Maricsek Miklós Kovács Szabolcs Egyesület Versenyautó Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Ba-Ro Motorsport Egyesület Mitsubishi Lancer Evo IX. Speedbox ASE Mitsubishi Lancer Evo IX. Laroco MSC Mitsubishi Lancer Evo IX. Dynamic Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Extrém Sport Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Turán Motorsport Egyesület Mitsubishi Lancer Evo IX. Rally & Racing MSE Mitsubishi Lancer ... Zsolt Lovász Tibor Bereczki Norbert Kozma László Hoffer Zsolt Szabó Bence Spindler Jenő Csizmadia Csaba Németh Péter Varga István Bakó László Apkó András Egyesület Versenyautó Crash-Men Team Kft. Citroen C2R2 Max Crash-Men Team Kft. Citroen C2R2 Max/Peugeot TMC Rallysport Kft. Citroen C2R2 Max BA-RO Motorsport Citroen C2R2 Max Crash-Men Team Kft. Peugeot 208 Budapesti Rendészeti SE Citroen C2R2 Max/Opel Adam Spindler Autósport Egyesület Suzuki Swift Sport Kalti Motorsport Egyesület Citroen C2R2 Max László Racing Kft Citroen C2R2 I. 8 2 10 3 6 1 DNS DNS DNS DNS DNS DNS II. III. IV. V. 5 1 10 2 DNS MNASZ Rally
  • 2014.09.29. 09:54
    rosszindulatú, a valóságtól távolálló híresztelésekkel próbáltak visszahívó szavazatokat gyűjteni ellenem.Kérlek Titeket, hogy ezen híreszteléseknek ne üljetek fel, egyetlen céljukaz, hogy továbbra is káosz és zűrzavar uralja a sportágunkat.Az átadás-átvételi folyamatok lezárulta után, első feladatom az lesz, hogymegvizsgáljam, van-e lehetőség arra, hogy az elmaradt bajnoki futamotpótolni tudjuk – mivel más lehetőség már nem maradt -  Ausztriában. Sokkérdés merül fel ennek kapcsán, ezért felkértem Markó Tibort - akitársrendezője a Waldviertel Rallye-nak, - vegye fel a kapcsolatot azosztrák rendező

    ORB, Rallye2

  • 2014.08.13.
    fok körül mozgott, a rajtnál a kuplunggal is voltak nehézségeim. Persze ezek mind eltörpülnek amellett, hogy egy tökéletes hétvége van a hátunk mögött, és csak fokozza a boldogságot, hogy pont a hazai versenyemnek tekintett helyszínen sikerült ez elérnünk. Nagyon köszönöm Richardnak a pontos munkáját, és Markó Tibornak a nagyszerű rendezést. Nagy feltöltődést adott ez számunkra a hétköznapokhoz”. Kovács Antal és Istovics Gergő sajnos már a kevésbé szerencsések mezőnyébe sorolható, hiszen kiállni kényszerültek. Gergő szavait idézve: „Sikeres tesztet futottunk a Baranya-Kupa előtt, néhány ... meghívásos alapon versenyeztünk Markó Tibor jóváhagyásával délután még 4 szakaszt teljesíthettünk. Nagyon szeretnénk neki megköszönni nem csak az előbbit, hanem azt is, hogy odafigyelve a résztvevőkre biztosított számunkra hűsítőket a nagy melegben. Illetve gratulálunk Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak a nagyszerű eredményükhöz! Bizakodva várjuk aKassa Rallyt, 40km-rel a lábunkban.” A Gyarmati Ariel-Németh Gergely duó sem bővelkedett a szerencsében: „Inkább a látványra autóztunk, mintsem az időre a prológon, reméljük tetszett a közönségnek. Baleset miatt csak a második szakasztól kezdődött az éles ... környékét jól ismerem, így ez nagy segítség volt amikor a partnereket autóztattam, hiszen ők nem tudták diktálni az itinert, és 180 km/h-nál azért megnyugtató, ha a navigátor megerősít. Egy rendkívül jól szervezett verseny volt, amit természetesen Markó Tibornak szeretnénk megköszönni, valamint gratulálni Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak.” www.maricsekteam.hu Borbás Szabolcs Csáki Richard Kovács Antal Istovics Gergő Markó Tibor Gyarmati Ariel Németh Gergely Maricsek Miklós Magyar Gábor Maricsek Racing Team Rallye2
  • 2014.08.12. 23:36
    Borbás Szabolcs verseny utáni nyilatkozata: „Végre. Egy szóval így lehetne összefoglalni talán. Nem ment minden gördülékenyen, hiszen azért, hogy a P csoport első helyén végezzünk keményen meg kellett dolgozni. Az autó melegedett, a hűtővíz 90-100 fok körül mozgott, a rajtnál a kuplunggal is voltak nehézségeim. Persze ezek mind eltörpülnek amellett, hogy egy tökéletes hétvége van a hátunk mögött, és csak fokozza a boldogságot, hogy pont a hazai versenyemnek tekintett helyszínen sikerült ez elérnünk. Nagyon köszönöm Richardnak a pontos munkáját, és Markó Tibornak a nagyszerű rendezést. Nagy ... teljesítettük. Vasárnap viszont az első szakasz után beütött a krach: a váltóban egy tengely felmondta a szolgálatot, így a hajtásunk is megszűnt, ki kellett állnunk. A szervizcsapat 30 perc alatt orvosolta a problémát, és lévén, hogy meghívásos alapon versenyeztünk Markó Tibor jóváhagyásával délután még 4 szakaszt teljesíthettünk. Nagyon szeretnénk neki megköszönni nem csak az előbbit, hanem azt is, hogy odafigyelve a résztvevőkre biztosított számunkra hűsítőket a nagy melegben. Illetve gratulálunk Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak a nagyszerű eredményükhöz! Bizakodva várjuk a Kassa Rallyt, 40km-rel ... párosunk a hétvégén a Maricsek Miklós és Magyar Gábor alkotta fogat volt. Miki számolt be nekünk arról, hogyan is élték meg az előfutó szerepét: „Az első rajtoló előtt autózni mindig egy kitüntetett dolog, nagyon élvezetes! Komlót és környékét jól ismerem, így ez nagy segítség volt amikor a partnereket autóztattam, hiszen ők nem tudták diktálni az itinert, és 180 km/h-nál azért megnyugtató, ha a navigátor megerősít. Egy rendkívül jól szervezett verseny volt, amit természetesen Markó Tibornak szeretnénk megköszönni, valamint gratulálni Borbás Szabolcsnak és Csáki Richardnak.”

    Rallye2

  • 2014.04.10. 18:14
    Racing.hu: Mikor lesz pontosan Bükfürdő Rallye?Markó Tibor: A Bükfürdő Rallye egy év kihagyás után tér most vissza a honi rallye versenyek közé, mégpedig 2014. május 9-11. között szerepel a bajnokságok versenynaptárában. A verseny igazából pénteken és szombaton zajlik majd, de szombat estére egy fergeteges ünnepséget szervezek, egy igazi „ereszd el a hajam” rallye party-t, ami várhatóan nem ér véget aznap este, hanem csak vasárnap hajnalban, ezért jobb, ha úgy készülnek a versenyzők, illetve a szurkolók, hogy a szombat éjszakát még ott töltik Bükfürdőn, és csak vasárnap indulnak haza.  ... ;Racing.hu: Voltak olyan információk, hogy valamelyest le lesz rövidítve a verseny időtartama. Akartatok valamilyen programot vasárnapra végül is, vagy nem?Markó Tibor: Igazából vasárnapra nem terveztem semmit, de party, biztosan csak jó későn, vagy lehet, hogy csak korán fog véget érni.  Racing.hu: Kicsit másabb lesz ez a bükfürdői futam, mint, ahogy ezt eddig megszoktuk…Az idei évben a Bükfürdő Rallye státusza némileg megváltozott. Az Országos Rallye Bajnokság helyett az Országos Murva Rallye Bajnokság futamaként szerepel a versenynaptárban, ami egy teljesen új dolog. Az első rendezvénye ... lesz ennek a bajnokságnak a Bükfürdő Rallye az évben, meg úgy összességében is. A különbség az lesz egy ORB versenyhez képest, hogy kb. 20 kilométerrel kevesebb lesz a gyorsasági szakaszok hossza. Egyébként nem túl jelentős az eltérés a megszokottakhoz viszonyítva. Racing.hu: Kiket vártok a Bükfürdő Rallye-ra, és lesz e M csoport a futamon? Markó Tibor: Hogy kiket várunk? Természetesen a Rallye2 mezőnyét és kivételes engedélyt kapott a rendezvény a Rallye Sport Bizottságtól, hogy országos meghívásos mezőny is indulhasson a versenyen. Na és persze a rajongókat, drukkereket és ... pláne északra, Skandináviában komoly hagyománya van a murvás Historic versenyeknek. Hát most a hazai versenyzőknek is adott lesz a lehetőség, nekik is készülünk egy kis kóstolóval! Racing.hu: Akkor a Bükfürdőn megszokott osztrák Volvók is újra színre léphetnek.Markó Tibor: Igen úgy tűnik, már több volvós versenyző is érdeklődött nálam a futamról. Racing.hu: Egy hónap van nagyjából a versenyig. Hogy állnak a szervezési munkák, mikorra várható a versenykiírás?Markó Tibor: A versenykiírás a szabályok szerinti állapotban van, az RSB asztalára került, jóváhagyásra vár. Ahogy mi szoktuk ... mondani, a verseny előtt mínusz 30 nappal kell, hogy megjelenjen, ezt így is tervezzük közzé tenni, tehát április 9-11 környékén szeretnénk mindenki számára elérhetővé tenni. A munkálatokat csináljuk, haladunk velük igen jól, azt gondolom, hogy a szervezéssel, rendezéssel egyáltalán nem állunk rosszul.Racing.hu: Markó Tibiéknél már megszoktuk, hogy mindig kapunk valami újat, különlegeset, valami meglepetést. Készültök e valamivel most is, amit megoszthatsz a Racing.hu olvasóival?Markó Tibor: Ez minden esetben egy külön fejtörést okoz nekem. Mindig próbálok úgy gondolkozni, hogy az elvárhatónál egy Sok kérdés merült fel a soron következő Bükfürdő Rallye-val kapcsolatban. Most akkor ORB futam vagy mégsem? Rallye2? Ők persze, hogy ott lesznek! De láthatjuk az első osztály élmezőnyét élesben száguldani, vagy csak egy hétvégi kocsikázás lesz az ORB-seknek a májusi futam? Pedig a helyzet rendkívül egyszerű. Markó Tibit faggattuk arról, hogy mit, hol miért és persze arról is, hogy mikor és kikkel. Azt hogy hányszor? Na azt már nem volt képünk Tibitől megkérdezni. De talán erre is választ kaphatunk a vele készült interjúban. Az biztos: nagy buli lesz Bükfürdőn!  Rallye2 Bükfürdő Rallye Markó Tibor Markó Tibor

    Rallye2

  • 2013.09.19.
    -mail: ermikft@gmail.com A rendező hivatalos honlapja: www.budapestrallye.hu 2.4. Rendező Bizottság: Vezetője: Tagjai: Lakatos Róbert Adamovits Márk Markó Tibor Füredi András Vajai Zsolt Matyók István Fekete Ernő Buda Gábor Sztankovics Györgyi Hajdu Attila Kassai András Oroszlán Tibor Kovács Levente Lovay Miklós Feind Gábor Feind Gábor Buda Gábor Vörös Krisztina Péter Pál Hauser József Majosházi Péter Dr. Vallai Krisztián Budai Ferenc 2.5. Felügyelő testület: Vezető: Tagok: 2.6. Megfigyelők és delegált személyek RSB megfigyelő, RSB biztonsági megfigyelő 2.7. Vezető tisztségviselők Versenyigazgató MNASZ Rally OB
  • 2013.09.18.
    -mail: ermikft@gmail.com A rendező hivatalos honlapja: www.budapestrallye.hu 2.4. Rendező Bizottság: Vezetője: Tagjai: Lakatos Róbert Adamovits Márk Markó Tibor Füredi András Vajai Zsolt Matyók István Fekete Ernő Buda Gábor Sztankovics Györgyi Hajdu Attila Kassai András Oroszlán Tibor Kovács Levente Lovay Miklós Feind Gábor Feind Gábor Buda Gábor Vörös Krisztina Péter Pál Hauser József Majosházi Péter Dr. Vallai Krisztián Budai Ferenc 2.5. Felügyelő testület: Vezető: Tagok: 2.6. Megfigyelők és delegált személyek RSB megfigyelő, RSB biztonsági megfigyelő 2.7. Vezető tisztségviselők Versenyigazgató Rally OB
  • 2013.09.18.
    -mail: ermikft@gmail.com A rendező hivatalos honlapja: www.budapestrallye.hu 2.4. Rendező Bizottság: Vezetője: Tagjai: Lakatos Róbert Adamovits Márk Markó Tibor Füredi András Vajai Zsolt Matyók István Fekete Ernő Buda Gábor Sztankovics Györgyi Hajdu Attila Kassai András Oroszlán Tibor Kovács Levente Lovay Miklós Feind Gábor Feind Gábor Buda Gábor Vörös Krisztina Péter Pál Hauser József Majosházi Péter Dr. Vallai Krisztián Budai Ferenc 2.5. Felügyelő testület: Vezető: Tagok: 2.6. Megfigyelők és delegált személyek RSB megfigyelő, RSB biztonsági megfigyelő 2.7. Vezető tisztségviselők Versenyigazgató Rally OB
  • 2013.08.16.
    1 Németh 16V Péterné ifj. Balázs Gábor Sági Péter Galambos Gábor Csendes Zsolt Schuck János Notti Kövesdán András Juhász Zsolt Varga C Zoltán Wirtmann Ferenc Váradi György Merencsics Árpád Gaál József Kari Kiscsatári Imre Világi Tamás Csík Zoltán Landherr Zoltán Hajdú Gábor Horváth Zsolt Endrődi Harri Versenyző 2 Varga Nikolett Balázs Gábor Elmont Márió Mátyás György Herczig Róbert Markó Tibor SR Varga László Rimár Tamás Endrész istván Barna György Laboncz László Varga Sándor Gáspár Béla Szilassy László Siroki Zoltán Csík Zsuzsanna Nagy Béla Diós Dániel Jezsó Bernadett Kulcsár Dániel Nevező ...  Cosworth HF Integrale 911 SC 2002 M3 Escort MK Turbo "Brutal" 124 CE Swift GTi Ascona B 1900 2107 131 Abarth VFTS E30 VFTS 5 Alpine Gr2 613 Csop. G.o. SAFETY HiE HiE HiE HiE HiE HiE D C R R R R D R R R R R R D R 4 3 3 3 3 1 3 3 1 2 1 3 2 2 3 Alfa Romeo GTV6 RALLYE2 2013.08.15 16:53 forrás: Marco Racing Team Kft s.sz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 r.sz. R05 R04 R03 R02 R01 R0 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 214 215 216 Versenyző 1 Nagy Gábor Pallaghy Botond Bonnyai Balázs Pataki Zsolt Kishonti Márkó ifj. Bihari Péter Berényi László Kuncz Dezső Órai ... 2107 Swift GTI 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 217 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 Farnadi Ágnes Keszler Mátyás Nagy Péter Forgács László Balla Tamás Halmos Gábor Sipos Zoltán Tajmel Tibor Horváth Balázs Temesvári László Horváth Rudolf Dr. Forgács Barnabás Kerekes László Tamás Köbli Károly Horváth Norbert Kocsis Zsolt Bucsi Józsi Stepán Árpád Geiger Máté Bánkuti Balázs Parkánszki Balázs Jánosi Péter Hágen Zoltán Gonda Dániel Szabó Krisztián Csurja János Szebényi Dávid Matus Lajos Adorján Szabolcs Hargas András Rallye2, Historic, Rallysprint
  • 2013.08.01. 18:27
    Racing.hu: Sokszor megszereztétek már az „Az év Rallye2-es versenye” címet. Idén újítotok valamit a titulus megtartásáért, vagy a hagyományos jól bevált receptet alkalmazzátok?Markó Tibor: 2003 óta rendezünk önálló Rallye2-es versenyeket, és ez idő alatt ezt szinte kizárólag mi mondhatjuk el magunkról Magyarországon. Talán egy ilyen önálló Rallye2 rendezvény volt még 2006-ban, Várpalotán a székesfehérvári csapat rendezésében. Igazából úgy vélem, hogy túl sok mindenben már nem tudunk megújulni, a cél, hogy a lehetőségeink mentén a lehető legjobb és leginkább versenyzőbarát versenyt rendezzük ... meg az idén is. Ez azt jelenti, hogy elsősorban az anyagi lehetőségek diktálnak, és mi a rendelkezésünkre álló keretből most is egy olyan Baranya Kupát szeretnénk csinálni, aminek a végén mindenki mosolyogva távozik.Racing.hu:  A jelenlegi állás szerint úgy tűnik, nem indulhatnak az idei Baranya Kupán az amatőrök, a sprintes versenyzők. Hogy érint ez titeket, rendezőket?Markó Tibor: Az idei esztendőben a rallye szakág vezetése több fronton is átszervezte a sprintes dolgokat és ennek esett áldozatul az a lehetőség is, ami az elmúlt három-négy esztendőben kiválóan működött, hogy népes „amatőr ... verseny költségvetéséből kieső bevétel pótlására sajnos eddig nem találtunk semmilyen használható alternatívát. Nincs sem ötletünk, sem tanácsunk, javaslatunk arra vonatkozóan, hogy a kieső pénzt honnan tudnánk előteremteni és ez nagyon megnehezíti az idén a Baranya Kupa életben tartását, megvalósíthatóságát.Racing.hu: Mi lehet szerinted az oka ennek a döntésnek?Markó Tibor: Úgy gondolom, hogy olyan mérvű változásokat, - az élet bármely területén - mint amiket az RSB az idei év eleje óta bevezetett a sprintekre vonatkozóan, azt másképp nem lehet kivitelezni, csak így: vagy bevezeted, vagy nem. Ebben ... megoldáson is dolgoztok annak érdekében, hogy a hoppon maradt jelentős létszámú sprintes versenyző közül jó néhány ott lehessen a versenyen. Mik ezek a lehetőségek? Hallottunk már az úgynevezett „napi licencről” is. Folytattatok e már egyeztetést erről az RSB-vel? Ha van rá lehetőség, akkor nagyon át kell építeni a versenyre a sprintes, túrás autókat, vagy lesz valami könnyítés, minimális változtatással elfogadják őket?Markó Tibor: Alapvetően onnan indult ez az egész, hogy megoldást keresve kezdtem el törni a fejem azután, hogy az RSB elutasította az országos meghívásos kategória kiírásának lehetőségét ... napi licencért már kifizetett pénz. Ha pedig valóban csak kóstoló volt a kiruccanás és nem kíván többször a Rallye2-ben versenyezni vissza mehet oda, ahonnan jött, semmi kötelezettsége nincs a lefutott verseny után.Racing.hu: Mit gondolsz egy friss, napos licences versenyző autóját egy technikai ellenőrzésen vagy gépátvételen ugyanúgy fogják elbírálni, mint egy régi Rallye2-es autót?Markó Tibor: Ez lehet az egyik legnagyobb buktatója ennek a történetnek. A törvényi, illetve a sportszabályi környezet változása okán a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Autós Technikai Bizottsága kis túlzással Még el sem rajtolt a Baranya Kupa máris hatalmas érvágást könyvelhetett el a rendezőség, hiszen 2013-ban a sprintversenyzők nem lehetnek ott a Komló központú rendezvényen. Markó Tibi persze nem az a „beletörődöm gyerek” és elkezdett ötletelni, szeretne minél több versenyzőnek lehetőséget adni az augusztus 24-25-i versenyen, amiről nagyon sok részletet árult el a Racing.hu érdeklődésére.Markó Tibor Baranya Kupa Markó Tibor
  • 2013.07.12.
    teljesen az ismeretlenbe vágunk bele. A legfontosabb, hogy élvezzük a murvás száguldást, és be tudjuk osztani az erőforrásunkat. Szeretnénk ott lenni a célban, méghozzá karcmentesen és jó élményekkel. A többit csak ezek után nézzük, hiszen a kategóriában nagyon sokat megélt, kiváló pilótával kell felvennünk a versenyt. Nekik Veszprémmel kapcsolatban jóval több az emlékük és az élményük. De hát... Nekünk is el kell kezdeni valahol. A 20. Veszprém Rally (ORB) programja: Július 13. (szombat): GY1 - Márkó - Jutaspuszta/1 15.52 GY2 - Márkó - Jutaspuszta/2 17.40 Július 14. (vasárnap): GY3 - Kislőd/1 ... 08.00 GY4 - Szőc/1 08.48 GY5 - Vigántpetend/1 09.23 GY6 - Kislőd/2 11.55 GY7 - Szőc/2 12.43 GY8 - Vigántpetend/2 13.18 GY9 - Kislőd/3 15.50 GY10 - Szőc/3 16.38 Ünnepélyes eredményhirdetés, Veszprém Aréna 17.58 Az ORB 3. géposztályának az állása: 1. Rongits Attila, Hannus László 2. Matics Mihály, Viczena Gábor 3. Bíró Péter, Kocsis György 4. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna 5. Sziklai Tibor, Prókai Anna 6. Trencsényi József, Verba Gábor (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Renault Megane RS N4) (Mitsubishi Lancer EVO IX) 24 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.03.
    EGER Rallye 2013 RTE Bajnokság 1. futam ÁTVÉTELI IDŐ LISTA A gépátvételi idő:- Vezető Erdélyi György Pucsok Gábor Gazda József Fenyvesi Gábor Kerekes László Tamás ifj Kanyik Antal Pochlopien Rafal Ábrahám Zoltán ifj Vincze Ferenc Domonkos László ifj Cseh Vilmos Vincze Márton Borbás Szabolcs Velenczei Ádám Móricz József Bodor Tamás Kicsák Attila Lajosházi Csaba Marozsi Zsolt Markó Gergely Gönczöl Ferenc Hevesi István Nagy Mátyás Strider Zoltán Nyilas András Lukács András Bíró Gergő Csomós Miklós Tőzsér Áron Tajmel Tibor Kun Gábor Landherr Zoltán Dorkó András Novák Balázs Buránszki József Eger Rallye Rally
  • 2013.02.18.
    marcoracingteamkft@gmail.com www.pecsiautosport.hu Markó Tibor Markó Zoltán, Markóné Ági; Kirsching János; Lovay Miklós, Vida Gizella. Hajdu Attila Cselényi Balázs, Markó Zoltán később kerül megadásra dr. Széll Attila Vida Gizella Cselényi Balázs 7 Technikai felügyelő: A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. Biztonsági szolgálat vezetője: A verseny titkára és a versenyiroda vezetője: Gépátvétel vezetője: Értékelés vezetője: Időmérés vezetője: Sajtófőnök: Hírfőnök: Kirsching János Markóné Ági Markó Zoltán Lovay Miklós Sipos Gábor később kerül megadásra Juhász Károly 2.8 Versenyközpont helye ... értékelésénél 1-3. helyezett páros mindkét tagjának 3. Lada Cup értkelésénél 1-3. helyezett páros mindkét tagjának A versenyen a Licence kategória értékelésében a rendező az alábbi díjakat adja ki: 4. L1 kategóra értékelésnél az 1-3. helyezett párosok mindkét tagjának 5. L2 kategóra értékelésnél az 1-3. helyezett páros mindkét tagjának MINDEN VERSENYZŐ RÉSZÉRE BALESETMENTES ÉS EREDMÉNYES VERSENYZÉST KÍVÁN: az A123 – GREPZON TESZT RALLYE rendezőbizottsága Markó Tibor A rendező képviselője 18 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 1. SZ. MELLÉKLET: A PÁLYABEJÁRÁS SZABÁLYAI 1. A ... , MINDANNYIAN. KÖSZÖNÖM! Markó Tibor” A pályabejárás és a tiltott pályabejárás ellenőrzésében részt vesznek, így jelentésük alapján a rendező büntetést szabhat ki: • Rendező bizottság tagjai; • Marco Racing Team munkatársai; • a Pécsi Sporbírói kollégium tagjai; • Mecsekerdő ZRT és az érintett Erdészeti Igazgatóságok munkatársai; • A területileg érintett Önkoprmányzatok tagjai. 3. Gumiabroncsokra vonatkozó előírások a pályabejárás idején Rendező nem szabályozza a pályabejáráson használható gumiabroncsok típusát. 20 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 2. SZ. MELLÉKLET: RAJTSZÁMOK ÉS ... , a versenyünkön nevezett Versenyzőként Üdvözlettel: Markó Tibor és a Marco Racing Team csapata 25 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 26 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. * * * TEKERESI LOVASPANZIÓ * * * Tisztelt Versenyzők! A Tekeresi Lovaspanzió kedvező árú szállással várja a verseny résztvevőit, és kísérőiket! 2 ágyas szoba - 2 főre 1 éjszakára: 8.000.Ft 2 éjszakára: 14.000.Ft 3 ágyas szoba – 3 főre 1 éjszakára: 10.000.Ft 2 éjszakára: 18.000.Ft Apartman – 4 főre 1 éjszakára: 15.000.Ft 2 éjszakára: 28.000.Ft Panziónkban büfé reggeli is Teszt Rallye Rallysprint
Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)