Keresés

Találatok száma: 357
Előző 17 / 18 Következő
  • 2020.10.29. 17:15
    Az Eger Rallye-t kihagytátok, nagy volt a sürgés-forgás a műhelyben a Vértes Rallye előtt? Mik voltak a tervek?Nagyjából ugyanúgy készültünk, mint bármikor máskor korábban, az autót próbáltuk a lehető legjobb tudásunk szerint beállítani a Vértes Rallye pályáira. Attilával sem hanyagoltuk el a felkészülést, figyeltünk a kondíciónkra, és videók alapján elég sokat tanulmányoztuk a pályákat, hogy teljes mértékben képben legyünk velük már azelőtt, mielőtt megérkezünk a helyszínre. Milyen a viszonyotok a klasszikus, székesfehérvári gyorsaságikkal?Nagyveleg kivételével mindegyiken mentünk már

    Rally

  • 2015.12.26.
    küzdöttünk a bajnoki címért. A 2014-es évet arra áldoztuk, hogy átépítettük az autót, új váltót, új fékeket, nagyobb kerekeket, egy rendes csövet, és egy új, immár kétliteres motort is kapott. Sajnos ez a motor 2015- ben az első versenyen, Egerben szintén felrobbant. Ekkor jött el az a pont, amikor át kellett értékelnünk a dolgainkat. Ez olyan bizalomvesztést okozott a mi kis Hondánkkal kapcsolatban, hogy úgy gondoltuk váltanunk kell. Szerencsére találtunk egy motorépítőt, aki hajlandó volt belemenni egy motorbérlési konstrukcióba, ami garantálta számunkra, hogy egy esetleges újabb motorhiba nem a mi Tiba Anita Szilveszter Rally
  • Kedves Gyászolók! Csütörtökön 15:00 órától a debreceni Köztemető 2. számú ravatalozójában végső búcsút veszünk az Eger Rally utolsó előtti szakaszán történt tragikus balesetben elhunyt Szabó Attila versenyzőtársunktól, melyre MINDEN KEDVES GYÁSZOLÓT szeretettel várunk !!! A két hete történt autós megemlékezés alkalmával már jeleztük illetve kértünk Mindenkit, hogy aki teheti, a temetésre szánt koszorú és virág helyett, az erre a célra gondolt összeget inkább a család megsegítésére nyitott bankszámlaszámra vagy a helyszínen kihelyezett urnába helyezze majd el Mindenki. A temető

    Gyász

  • 2014.10.23. 08:23
    négyet sikerült megnyerni egy versenyen másodikok lettünk és sajnos egy versenyen az árokjárás után fel kellett adnunk a versenyt.Tehát, a 2012-s szezon nagyon jól sikerült, mert a H1 kategória 1. hely, és a H lada kupában is meg szereztük a bajnoki címet.A 2013-s évre, az egyetlen kitűzött célünk megvédeni a 2012-ben elért bajnoki címet a H1-ben. Annyira kemény mezőny jött össze a H1 kategóriában, hogy elnevezték "HALÁL CSOPORTNAK"Kicsit rosszul kezdtük a 2013-s szezont, mert Eger rallyn csak kategória 7. helyét szereztük meg. De aztán sikerült visszanyerni az előző évben nyújtott jó és gyors

    Mitropa kupa

  • 2014.09.18.
     Eger Rallye.  És most újra... és a szakmai (RSB) vezetés szándéka most már nem a segítség és a működés, hanem az ártó szándék  és a pusztítás!  Az elmúlt 2 hónap során az RSB vezetővel semminemű egyeztetés, előkészítés a versenyek és a jövő tekintetében nem  volt. A mai nappal sincs bajnokság állása. Mi ez, ha nem a versenyzők és a tagság totális semmibe vétele?! A vállalt  tisztséggel járó feladatok el nem látása!   Ma ott tartunk, hogy :  ­ 2014.május 5. óta az MNASZ formailag törvénysértő módon működik, és ezt az elnök eltitkolja a tagság elől.(ekkor   érkezett meg a Törvényszék határozata az ...   megjelentetni az MNASZ weblapján!  Valóban lehetne versenynaptár szeptember végére vagy október közepére!  Mert Eger, Miskolc, Székesfehérvár, Veszprém, Kassa, Pécs várja a rallye bajnokságot és hajlandó is tenni érte! De így  biztosan nem fog menni... Fentiek figyelembe vétele mellett is, a Budapest Rallye lemondásával kapcsolatban a felelősség kizárólag engem terhel!  Egy egykori jóbarát a múltban, azt mondta egy MNASZ közgyűlés alkalmával, hogy: amíg csak rúzsozzuk a szart és aki  20 évnél régebben van itt nem áll fel és húzza el a csíkot, addig nem lesz érdemi változás! ­ Akkor tapsoltam...   ­ Nem ORB, Rally2
  • 2014.08.08.
    , hiszen egyszer sincs ugyanolyan forgatókönyv. A versenyeken nem harcolnak az idővel, minden kizárólag a látványról szól, a nézők az autósportok lényegét kapják nem mást. A drift rajongók ezt jól tudják, és egész biztosan ott lesznek mindkét hétvégén, amire érdemes egyébként kedvező árú bérletet váltani! Aki pedig még nem volt drift versenyen az augusztus 9-10-én, Eger felé vegye az irányt Bélapátfalvát megcélozva egy komoly "drift pettingért", majd a teljes beteljesülést rákövetkező hétvégén kaphatjuk meg a tököli reptéren, hogy drift szüzességünknek végleg búcsút inthessünk. Drift Rozsovics Tamás Drift
  • 2013.09.27.
    lesz, mert nagyon gyorsak a pályák. Külföldön még sosem versenyeztem ilyen nagy sebességű pályákon. Az Eger Rali gyorsaságijaihoz tudnám hasonlítani. Van széles és keskeny rész is, van kanyargós szakasz, de több helyen lehet kétszáz felett menni. Mindenhol csúszós, fehér aszfalt van, rengeteg a kanyarlevágás, már a pályabejárás alatt is sok volt a felhordás, és folyamatosan romlottak a pályák. A hangulat nagyon jó, igazi kellemes nyárvégi időjárás van, a szervizparkot a tengerparton állították fel. Minden adva van egy jó versenyhez. Egyelőre nem foglalkozom az eredménnyel, az elvárásokkal, holnap Vizin Rally Rally
  • 2013.09.09.
    többit ő is tanulja. Az autót jól beállítottuk, a hangulat remek, ebből a szempontból nincs semmi gond. A teszten a Pirelli gumik is szuperláltak. Nagyon várjuk a rajtot, azt hiszem mindenre felkészültünk. Az éves összetett szempontjából Herczigékre kell figyelnünk, hiszen ők állnak hozzánk a legközelebb. Jó lenne ismét elsőként pezsgőzni vasárnap délután, de addig még nagyon sok minden történhet. Több esélyes a verseny, ám Eger és Miskolc után jó lenne visszatérni a dobogó legmagasabb fokára. Két győzelem és a veszprémi utolsó gyorson megszerzett négy pont után, Kassán ismét a dobogó Rally
  • 2013.08.15.
    verseny hetén szerda este jött meg a kettő új féltengely. Össze raktam az autót, kipróbáltam, hogy nem feszül-e és, hogy minden rendben van. Körülbelül 5 km-et mentem vele, amikor eltört a nyeles tengely, ami az Eger Rally előtt lett berakva és egy gyári Sadev volt. Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek! Behúztuk a Puntót a műhelybe és aznap éjjel szétszedtem. Aztán azon gondolkoztam, hogy a Ladával nevezek be a kategóriánkba. Másnap átjöttek a szervizes fiúk, megvitattuk a dolgot és arra a döntésre jutottunk, hogy össze rakjuk az autót egy olyan tartalék nyeles tengellyel amiben 800 verseny km van Kanyik Rally Team Rally
  • 2013.06.14.
    futamai mellett a Rali Túra egyes állomásain, valamint néhány sprint- és külföldi versenyen is rajthoz állunk majd. Egerben és Ózdon is ütköztek egymással az ORB és az RTE viadalai, de most végre eljött az idő, hogy újra a tavalyi közegben versenyezhetünk. A jó hangulat és a pörgős verseny pedig most is garantált, hiszen Fodor Krisztián mindig élvezetes futamokat szokott rendezni. Nagyon várom már a hétvégi futamot, hiszen végre ismerős pályákon fogjuk róni a köröket. A Mitsubishi Lancer Evo IX R4-essel napi szinten foglalkozunk, így már maximálisan készen is áll a menetelésre. Két héttel ezelőtt Maxx Race Team Rally
  • 2013.06.13.
    Hazai pályán bizonyítanának MARICSEK RACING TEAM – MIDEX Salgó Rallye 2013 Vincze Márton – Kovács Attila, Mitsubishi Lancer Evo IX Egerben és Ózdon is hozta a – mondhatni – kötelező formát a Maricsek Racing Team versenyzője, Vincze Márton. A Rali Túra Bajnokság 2012-es abszolút magyar bajnoka mindkét állomáson nyerni tudott, s a salgói futamra sem tervez más forgatókönyvet. Akárcsak navigátorának, Kovács Attilának, úgy neki is hazai pályának számít majd a MIDEX Salgó Rallye 2013, így egyfajta előnnyel – de közben egy kis plusz nyomással – vághat neki a soron következő viadalnak. Vincze Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.06.13.
    oldalán kóstolt bele az RTE világába. Az ózdi futamon annyira megtetszett Gábornak a túrás légkör, hogy örömmel mondott igent Szabolcs megkeresésének. Borbás Szabolcs: Kétszer indultam már a Salgó Rallyen, s az itteni pályák nagyon tetszenek, hasonlóak, mint a mecseki gyorsasági szakaszok – főleg a Zagyvaróna-Cered rész. Egerben és Ózdon megviccelt bennünket az eső, így most örülnék neki, ha száraz körülmények között versenyezhetnénk. A kocsival minden rendben, kicsit átalakítottuk, ledobtuk róla a katalizátort. Elvileg így valamelyest erősebb lesz a Mitsubishink, és végre lesz hangja is! A Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.06.11.
    gondolom, meg tudunk majd birkózni a feladattal. Mindenki a saját udvarában a leggyorsabb, ám ott is lehet a legnagyobbat hibázni – utóbbit viszont szeretnénk elkerülni. Egy száraz, meleg versenyt várnék, hogy végre ne azon kelljen stresszelni, milyen gumival álljunk rajthoz. Ózdon a gumiháborúról szólt az egész futam, és Egerben is akadtak gondjaink az esővel. A tökéletes körülmények pedig hozzásegíthetnének minket végre egy futamgyőzelemhez, de minimum egy dobogós helyezéshez. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Absolut Hostess Kft., www.olcsomobilgarazs.hu, Király Rudak, Geoteam Kft Maxx Race Team Rally
  • 2013.05.17.
    Szécsény 1, 2, 3 MARICSEK RACING TEAM – XI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali, 2013. május 12. Vincze Márton – Kovács Attila, Mitsubishi Lancer Evo IX Ózdon is folytatta kiváló, hibamentes menetelését a Vincze Márton-Kovács Attila duó. A Rali Túra Bajnokság tavalyi bajnoka Eger után Ózdon is bezsebelte az abszolút első helyért járó serleget. A Maricsek Racing Team pilótájának számára a győzelem mellett egy másik nagy álma is teljesült: Szécsény 1, 2, 3 lett az RTE végeredménye, melynek értelmében mellé két szécsényi társa, Ifj. Vincze Ferenc és Velenczei Ádám állhatott fel a dobogóra. Vincze Márton Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.17.
    „Messze állok attól, hogy újra a régi formámban legyek…” MARICSEK RACING TEAM – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally, 2013. május 11-12. Magyar Bence – Bibliák István, Volkwagen Golf 7 A 9. Eger Rallyen elszenvedett súlyos balesete után ismét rajthoz állt Bibliák István. A kazincbarcikai navigátor rally2-es előfutóként, Magyar Bence oldalán teljesítette a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyt. A Maricsek Racing Team versenyzői hamar megtalálták a közös hangot, ám Istvánban sok minden átértékelődött a versenyhétvége folyamán. A versenyzés mellett azonban a jótékonykodásra is maradt ideje a párosnak Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.16.
    dobogó második fokáról. Kicsit sajnálom, hogy nem sikerült előrébb lépnünk, de azért így is maximálisan elégedett vagyok az eredménnyel. A célunk dobogó volt, amit sikerült is elérni – a bajnokság vége pedig még messze van, bárhogy alakulhat még a sorrend. Eger után kicsit el voltam keseredve, de az ózdi futam újra meghozta az önbizalmamat. Be kellett látnom, hogy rengeteget segített a teszt, sokat tudtunk fejlődni. Remélem, hogy ennél már csak jobb szereplésünk lesz. Külön öröm számomra is, hogy teljesült Vincze Marci egyik nagy álma: Szécsény 1, 2, 3 lett a végeredmény. Apkó András Maxx Race Team Rally
  • 2013.05.15.
    plusz töltet ért minket, mint Egerben - tekintett vissza az eseményekre ifj. Kiss László. - Érzésem szerint jó úton haladunk, de még mindig vannak megmászható lépcsőfokok. A vezetési stílusomban további korrigálás szükséges ahhoz, hogy a kategóriában föl tudjuk venni a harcot a leggyorsabbakkal. Izgalmas és extrém időjárási körülményekkel tarkított futamon vagyunk túl. Mentünk éjszaka, szárazon, esőben és Ózd környékén még a jégverés is megérkezett. Kellően el is fáradtunk a végére, de szépen lassan araszolgatunk előre. Örülök, hogy abszolútban befértünk az első tízbe, a kategóriában pedig már a Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.17.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS A BAJNOKSÁG FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 09. 06 - 07. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Kassa Rallye 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Kassa (SK) Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Laroco MSE Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. ABSZOLUT SORREND Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Kazár Miklós Szőke Tamás Herczig Norbert Bacigal Igor Melichárek Jaroslav MNASZ Rally
  • 2013.03.08.
    értelme, de negyedikek lehettünk volna kategóriánkban). 2013-ban milyen technikával indulsz? - Marad a Lada, nagyon szeretek versenyezni vele. Meg tehetnénk, hogy nagyobb autóval menjünk, de én bolond vagyok. Viszont, hogy lehet WRC-vel menni, lehet kipróbálnák egyet egy verseny erejére. Mely bajnokságban szeretnétek indulni és miért? - Az elsődleges cél természetesen az ORB, de a versenynaptárt nézve nagyon nagy szünet lesz nyáron, így vagy elindulunk az RTE futamain, vagy ha az időnk engedi a Barum Rallyt fogjuk választani. Elsődlegesen most az Eger, majd a Miskolc Rally a fő cél, és utána döntöm Hajóka
  • 2013.02.18. 12:54
    ;     Drift Különlegesség  -  „EgerDrift”: a 2013-as idény döntőjének nem más ad otthont, mint Eger, ahol a város aszfaltján dől majd el, hogy ki lesz az idei év Profi bajnoka. Reméljük az ajánlatunk elnyerte a tetszéseteket, és 2013-ban ismét vendégül láthatunk benneteket egy pár finom driftes fogásra. Facebook naptár: https://www.facebook.com/egerdrift/eventsNaptár: http://drifting.hu/esemeny/2013evi-orszagos-drift-bajnoksag  

    Drift

Előző 17 / 18 Következő