Keresés

Találatok száma: 85
Előző 4 / 5 Következő
  • 2015.10.23.
    szerencsétlen BMW-s bement a körforgalomba, neki is ugrott a jogsija. Kifizettük másnap a büntetést és azt hittük versenyezhetünk, de a rendőrök másképp gondolták. A rendőrség átküldte a versenyirodának az okmányokat, és kizártak minket. Ennyi történt. Hoztunk egy rossz döntést, vállaltuk a következményeit. Pont. Jövőre megpróbáljátok újra? - Most azt mondom, hogy nem. És nem azért, mert így jártunk, hanem maga a körülmények nem annyira voltak szimpatikusak egyikünknek sem. Viszont azt elismerjük, hogy a verseny és a hangulat tényleg olyan, ami itthon sosem volt, és nem is lesz. Hazai versenyen idén Tiba Anita Historic
  • 2014.10.22.
    így emlékezett a Hetvehelyen történtekre: „Az első gyors utolsóelőtti kanyarjában nagyon felhordásos volt az út és talán még egy kicsit nedves is és ezúttal nem sikerült abszolválnunk azt a kanyart. Egy hatalmas rönk állta az utunkat, de még maradt annyi lendület, hogy szemből az erdőbe is belátogattunk egy picit. Majd aztán a ventilátor ráhajolt a turbóra, ezáltal ki is gyulladt az autó, de szerencsére azt idejében sikerült eloltanunk.” Gyarmati Ariel és Németh Gergely a P3-19 kategória harmadik és a BMW-k között a második helyen teljesítették a Mecsek Rallye-t. Ahogy Ariel fogalmazott élete ... talán legnehezebb versenye volt ez a mecseki viadal. A kiszámíthatatlan időjáráson túl a nem megfelelően beállított lámpasor is nehezítette a dolgukat az első nap, majd szombaton túl kemény gumikat választottak, amit nem tudott megfelelően munkára bírni az E36-os. „Sajnos nem tudtunk egy jót meccselni a BMW-s kategória társakkal, hisz Rafael Tamásék egy műszaki hiba miatt kiestek az első nap, majd Lángi Attila idejét figyeltük, ő mögöttünk volt, de az utolsó két sötétben megtartott gyorsaságin megelőzött minket. Sajnos, amire készültünk, azt most nem tudtuk hozni.” A Rallye2 mezőnyét erősítette a Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.17.
    sokkal lemaradva.” Akár csak Borbásék, Gyarmati Ariel és Németh Gergely is az első osztályban méretteti meg magát a Mecseken. Mivel a Rallye2-ben, a pontversenyt tekintve szinte minden esélyük elúszott, így az ORB-ben állnak rajthoz. Van egy gyorsasági a programban, ami különösen kedves Ariel számára: „Személy szerint nekem a Hetvehely - Nyárásvölgy az egyik kedvenc szakaszom. Egy technikás, kanyargós pálya, ez kifejezetten fekszik nekem. Remélem, hogy a BMW-s párosokkal tudunk majd egy jót meccselni. Bízom benne, hogy egyikünknek sem lesz technikai problémája és az elejétől a végéig egy jó Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.09.26.
    . Mats Myrsell (S) Porsche Carrera 261 pont 2. Lucio da Zanche (I) Porsche Carrera 261 pont 3. Valter Chris Jensen (N) Porsche Carrera 180 pont 4. Carlo Falcone (I) Porsche 914 160 pont 5. Wirtmann Ferenc (H) Ford Escort RS 136 pont 6. Anders Johnsen (S) Porsche Carrera 129 pont 7. Mekler László (H) Alfa Romeo GTA 97 pont 8. Pietro Corredig (I) BMW 2002 TI 74 pont 9. Nicholas Montini (I) Porsche Carrera RS 60 pont 10. Villu Mättik (EE) VAZ 2101 51 pont A Historic Rali-Európa-bajnokság C korcsoport (2-es kategória) navigátorok, állása 12 futam után: 1. Esko Junttila (S) 261 pont 2. Giulio Oberti (I Rally
  • 2014.09.02.
    egységet. A Maximmun Racing Team az előttünk álló napokban már az eredeti felállásban - Szőke Tomival kiegészülve - készül a kassai megmérettetésre, ahol a nevezési lista alapján rendkívül komoly mezőnyben kell ismét bizonyítani. A Steelvent Miskolc Rallysprint végeredménye: Licence: 1. Kazár Miklós, Percze Nándor (Mitsubishi Lancer EVO) 14:11,0 2. Tőzsér Áron, Szebellédi László (BMW M3) +1:35,1 3. Juhász Csaba, Juhász Zsolt (Renault Megane) +1:37,1 4. Büttösi Zsolt, Radványi József (Mitsubishi Lancer EVO VI) +1:41,4 5. Németh "Kisubi" István - Németh "Uborka" István (Lada 2101 Marosréti Ervin Rallysprint
  • 2014.09.02.
     Alex Golovnya sem tudott Nissan 200SX S13­ával rajthoz állni műszaki gondok miatt. A  többi pilóta ettől függetlenül gondoskodott arról, hogy a Trackwood drift fesztivál ismét  felejthetetlen legyen. Biztosan sokáig emlékeznek majd a nézők az 500 lóerős Nissannal induló Vladimir Marchenko  és Gvido Elksnis összecsapására. A BMW E36 volánja mögött versenyző Elksnis annyira  ráesett az előtte haladóra, annyira minimálisra próbálta csökkenteni a távolságot, hogy az  ütközés elkerülése érdekében kiegyenesedett és így biztosította a továbbjutást az első helyen  kvalifikált Marchenko számára. Bár Drift
  • 2014.08.08.
    benne, hogy minket elkerül. - A P19-es kategória a helyi Mitsubishis élbollyal igen erős lett, szeretnénk azért a dobogóra felférni – abszolútban is -, a BMW kupát pedig megnyerni. Nem kis feladat lesz ebben az ütőképes mezőnyben. Köszönjük  Támogatóinknak!:  GARMIN,  Récsei  Busz  Kft.,  www.palinkabc.hu,  IBG, HUHGAROMARKET, LUBETECH, Print.Shop, Gulf Rallye2
  • 2014.08.08.
    az egészet, mint egy bikaviadalt, ahol a nézők semmiről sem maradnak le, hiszen minden akció közelben történik. Képzeljük el például, hogy 145 km/h-s sebességgel érkezik két 800 lóerős versenyautó, az egyik mondjuk egy brutális BMW, a másik egy japán vérvonalat képviselő versenyző. Belengetik az autókat, majd keresztben csúszva elszabadul a pokol! Kilincs a kilincs mellett, hatalmas tempó, brutális tüsszögő, mormogó motorhangok és az elmaradhatatlan gumifüst, ami olykor piros vagy lila színben pompázik. Egy kör nem tart tovább mint 1-2 perc, mégis egész napra leköti az embert minden egyes futam Rozsovics Tamás Drift
  • 2014.07.25.
    rejlik a számokban. De ha gondolod, részletezem kicsit. Nándiék jól érezték magukat a verseny alatt mind az autóban, mind a csapatban. Ez számunkra tökéletes visszaigazolás annak tekintetében, hogy megy ez a „kis szar”, ahogy mások mondani szokták. A lényeg abban van, hogy ki, és mennyire tud, és mer menni vele. Nándiék mertek, és végre jól kikormolták a Citroent. Volt egy kis elektromos probléma az autóval, de mindent összevetve minden oké volt. Voltatok páran az L2-es kategóriában. Mennyire éreztétek szorosnak a harcot? - A BMW-k idejével nem igazán foglalkoztunk. Felesleges is lett volna. Amúgy Tiba Anita Rallysprint
  • 2014.07.23.
    autót, egy Type-R Civicket!” - kezdte a beszélgetést Szilágyi Tamás, a csapatkoordinátora. Úgy alakult, hogy a csapat picit belefáradt a régi versenyautó hibáiba, és új autó vásárlására szánta el magát. Először felmerült a BMW és a Mitsubishi is, de a jó Hondás források miatt márka hűek maradtak. Az új autóval eddig Harsányi Zsolt versenyzett Rallye 2-ben, ez egy teljesen N csoportos Sport rendszámos autó, amit most átalakítanak kicsit. Fogalmazhatunk úgy is, hogy a fékek és a kipufogórendszer kivételével teljesen A csoportos autó lesz, amivel továbbra is a Rali-Túra Naturali H csoportjában Sajtos Dénes AMTOSZ
  • 2013.07.24.
    „LakyBoy”-nak volt, ugyanis egész napos szervó szerelés után, gyakorlatilag edzés nélkül állt fel az éles köreire. Egy finomabb bemelegítő kör után a második futamra szépen oda pirított a mezőnynek és negyedikként zárta a selejtezőket. Őt követte Szili Krisztián, aki rendszerint a pálya első felében nyújtott lenyűgöző teljesítményt. Másodiként Simon Csaba terelte be az M3-as E36-os BMW-t, amivel szinte hiba nélkül fűzte le a pályát, míg a legjobbnak Dely Domonkos bizonyult, szintén egy M3-as Bömössel. A kvalifikáció győztes Dely Domonkos „Nagyon jó volt ezen a brutálisan élvezetes pályán menni Drifted.hu Drift
  • 2013.05.21.
    kilinccsel előre haladást. Mindkét sportág versenyzői mindent megtettek azért, hogy ez a hétvége a nézők és rajongók számára is felejthetetlen maradjon. A legjobb nyolc közé kerülésért az első csata a jól bevált Sierrával versenyző Zentai Attila és Temesvári Péter között zajlott. Zentai Attilának jobban feküdt a pálya, folyamatosan nagyobb szögeket vállalt, így ő jutott tovább a legjobb nyolc közé. A délután második harcát a bitang erős füstokádó S14-gyel érkező Grózinger Zsolti és terepmintás BMW-kel induló Porkoláb Péter vívta. Grózinger Zsolti kegyetlenül űzte ellenfelét, aki a második körben Drifting.hu Drift, Rallycross
  • 2013.05.17.
    .-nek, amiért egy vadonatúj 7-es Golfot biztosítottak nekünk erre az alkalomra! Szeretném megköszönni Magyar Bencének is azt, hogy elvállalta a pilóta szerepét! A hétvége folyamán rá kellett jönnöm arra, hogy még nem vagyok igazán jól, nagyon gyenge vagyok, és messze állok attól, hogy újra a régi formámban legyek, és 100%-t tudjak nyújtani a versenypályán. Sok minden megváltozott nálam a baleset során illetve után, aminek következtében most nagyon nem találtam a helyemet, és több testrészem is fájt. A verseny amúgy nagyon jó volt, izgalmas pályákon zajlott, amiken szívesen mentem volna a BMW-vel Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.08.
    közös munka mégis olyan, mintha több éve együtt versenyeznének. Vincze Márton: Az ózdi az egyetlen olyan pálya, ahol már többször is versenyeztem a Rali Túra Bajnokságban való szereplésem alatt. A királdi körverseny nagyon élvezetes és látványos, de kellemetlen meglepetéseket is tud okozni. Hátránya, hogy a gyorsabb versenyzők beragadhatnak a kisebb teljesítményű autók mögé, és rengeteg időt veszíthetnek. Egy alkalommal ugyanígy jártam én is: feltartottak a BMW-k, s emiatt el is úszott a futamgyőzelmem. Most kisebb az esélye annak, hogy ez a helyzet bekövetkezik, hiszen egyes rajtszámmal indulunk Maricsek Racing Team RTE
  • 2013.04.26.
    Semmi sem a régi… MARICSEK RACING TEAM – Országos Amatőr Szlalom Bajnokság, Budapest, Műegyetem Rakpart, 2013. április 21. Szőke Ákos – BMW E30 Ez a verseny sem arról szólt, amiről kellett volna – vonta le a következtetést Szőke Ákos. A Maricsek Racing Team gymkhana versenyzője az éles pontvadászat után az Országos Szlalom Bajnokság vendégeként szerette volna szórakoztatni a kilátogató érdeklődőket. Ez azonban sajnos most sem sikerült. Az április 21-ei, Műegyetem Rakparton megrendezett futamnak hamar vége szakadt egy baleset miatt, emellett néhány kellemetlenséggel is szembesülnie Maricsek Racing Team Szlalom
  • 2013.04.17.
    Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX Srt Kft. Mitsubishi Lancer Evo VI Car-Tools Kft. Lada VFTS Rally & racing MSE Lada VFTS HBRK ASE Lada VFTS Maximmun Racing Team Lada VFTS Főtaxi SC Lada VFTS Speedy MSE BMW E37 I. 10 3 8 2 6 0 5 1 4 0 3 0 2 0 1 0 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 2 3 4 5 6 7 8 13 10 6 6 4 3 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 10 6 6 4 3 2 1 2. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Grzyb Grzegorz Hundla Robert Herczig Norbert Bacigal Igor Botka Dávid Mihalik Péter Bútor Róbert Tóth Imre Béres Jozef ... 4 5 6 13 10 7 5 4 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 10 7 5 4 3 12. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Kovács Antal Istovics Gergő Fogassy Gergely Bakos Dávid Hagymási László Laczkó László Egyesület Versenyautó Maricsek racing Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX Srt Kft. Mitsubishi Lancer Evo VI Speedy MSE BMW E37 I. 10 3 8 2 6 1 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 2 3 13 10 7 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 10 7 14. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Kovács Zoltán Szabó Gábor Boroznaki Tibor Kiss András Nedeczki László MNASZ Rally
  • 2013.04.10.
    szombat estére. Hiába vezettük a kategóriánkat, a szereplésünket illetően nem voltunk elégedettek. A feladatunk adott volt másnapra, ám a technika ördöge akkor sem szállt le rólunk, így nem volt egyszerű a dolgunk. Hideg Krisztián kiesésével az egyik legnagyobb ellenfelünket veszítettük el. Nagyon kellett volna vele is számolni, mert kitűnő pilóta, s ha ő nem áll ki technikai probléma miatt, akkor nem lett volna esélyünk a 12-es géposztály győzelmére! Sajnáljuk, hogy így alakult neki a hétvége, mert biztos jó kis küzdelmeket folytattunk volna. Emellett a jövőben a BMW-sekre is figyelni kell Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.03.29.
    oktató Falken Drift team Europe • Drift bemutató szervezése Falken Drift team Europe 2006-tól Instruktor Bleekemolen Race Planet • Hot laps pilóta a Renault Clio és BMW 1 sorozatban • Hot laps Ford Mustang drift pilóta 2 2006-tól Driftesemények • Driftpályák tervezése • Driftpályák építése • Driftbíró holland driftsorozat 2007–2012 • Driftbíró Ierse driftsorozat 2005–2008 • Driftbíró európai driftsorozatok (Drift Allstars) 2008-tól napjainkig • Driftbíró lengyel driftsorozat 2010-től napjainkig • Driftbíró litván driftsorozat 2012-től napjainkig • Driftbíró Magyar Profi Drift Bajnokság 2013 Drifting.hu Drift
  • 2013.03.25.
    .” „A historic abszolút értékelésében négy Porsche végzett az élen. Őket nem lehetett megverni, nagyon jó versenyzők, nagyon jó autókkal indultak, és ők az osztrák szabályok értelmében versenygumit is használtak.” „Nagyon kellemes meglepetés volt legnagyobb ellenfelünk, a cseh Ales Jiratko, akinek a testvére volt Leo Pavlik navigátora. Rengeteget versenyeztünk egymás ellen, és sokat jártam ki hozzájuk alkatrészért. Ő egy 2002-es BMW-vel indult. Az első gyorsaságikon vert minket, aztán mi voltunk a gyorsabbak, de amikor 12 perces előnyt adtunk nekik, azt már nem tudtuk behozni. Hivatalosan mögöttük Textura Sport Club Rally
  • 2013.03.12.
    az elmúlt évi veszprémi szlalom versenyeken, azok bizonyára izgalommal várják a folytatást. A látványos autózások és az időre kemény harcokat vívó pilóták, most is szép számmal képviseltetik majd magukat, hogy elragadják a szurkolók figyelmét. A mezőnyben megtalálhatóak lesznek a szépen megépített vagy éppen széria utcai autók, vagy a brutális teljesítményű gépcsodák, csakúgy, mint a látványra kilincsel előre autózó BMW-k vagy Ladák. Akik a különleges autókat kedvelik azok is csorgathatják a nyálukat, mert a motorkerékpár motorral épített autók, a driftelő Suzuki, vagy a veterán Skoda Oktávia Szlalom
Előző 4 / 5 Következő