Egy új korszak kezdete

Sajtos Dénes

Letöltés

Egy új korszak kezdete
2014.07.23. Az elmúlt időszakban nagy változások álltak be a Sajtós, Diósi páros
háza táján. A lábatlani verseny hétvége után a srácok egy üdítő mellett
átértékelték az idei év első félévét, és percek alatt döntöttek a folytatásról is.
A csapat az ózdi verseny előtt Amerikából vásárolt Dalton hüvelyeket a Civic
motorjába, amiket Magyarországon egy helyen helyeznek be. Nagyon sok hüvelyes
motor készül ezen a helyen, ezáltal a bizakodás is nagy volt. Sajnos, az egyik
henger félre lett fúrva, így ezzel az autóval nem lehetett volna versenyezni.
„Vásároltunk egy új autót, egy Type-R Civicket!”
- kezdte a beszélgetést Szilágyi
Tamás, a csapatkoordinátora.
Úgy alakult, hogy a csapat picit belefáradt a régi
versenyautó hibáiba, és új autó vásárlására szánta el magát. Először felmerült a
BMW és a Mitsubishi is, de a jó Hondás források miatt márka hűek maradtak. Az
új autóval eddig Harsányi Zsolt versenyzett Rallye 2-ben, ez egy teljesen N
csoportos Sport rendszámos autó, amit most átalakítanak kicsit. Fogalmazhatunk
úgy is, hogy a fékek és a kipufogórendszer kivételével teljesen A csoportos autó
lesz, amivel továbbra is a Rali-Túra Naturali H csoportjában szeretnének
versenyezni.
„Nem tudjuk mi lesz idén a Rali - Túrával, ezért úgy építkezünk, hogy az autó a
Rallye 2 P csoportjába is megfeleljen”
- mondta Szilágyi Tamás, majd
hozzátette:
„Direkt az ilyen lehetőség miatt indítottunk két autót, két külön
bajnokságban, hogy ha bármilyen gond adódik velünk, akkor is ki tudjuk szolgálni
a Partnereinket!
A csapat másik pilótája Kiss György sem pihent túl sokat az elmúlt időszakban. A
rakparti Dragracing Kupán megállt az autójának motorja, így egy új építésébe
kellett belekezdenie, amit nem sikerült megcsinálni a Kunmadarasi MNASZ DRAG
OB-ra, így ott egy utcai motorral kellett részt vennie, hogy ne veszítsen túl sok
pontot. Ennek fényében bátran kijelenthetjük, az MNASZ OB AP5-ös
kategóriájában a harmadik helyen, míg Dragracing Kupában az AP5-ös kategória
második helyén állunk.
„Most egy kis pihenő időszak van, így az augusztusi Hungaroringi versenyre már
meglesz az új motorunk, amivel remélhetőleg újra ott tudunk lenni a dobogó
tetején.”
- mondta Kiss György,
aki a verseny után már nem pihenhet sokat, mert
a bajnokság még augusztusban visszatér Kunmadarasra.
Köszönjük Partnereinknek:
Mirelit Mirsa Zrt., Zeljenka, Meda-Press Kft., Balogh
Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk, Prior, GPsped Kft., Fuchs Blau 6000 Kft., Local
Design Kft., Alox Kft., Bátori Kert-Plusz, Lajkó Tibor fényező, Honda Gyuri, Honda
Heart Club, Röplap Bt., Wave COM, Honda Thunder, Flaute, Bervent, Selmeczi és
Tsa Mérnöki Kft., KBT Dekor Hungary Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Miklós-Inter
Bt., Fischer-Trans Kft., Mega LKW Kft., Twolex Kft., PSL Hungary Kft., Teherati
2006 Kft., Hardox CNC Kft., Kereken-Pálya Kft.