összhang meg van. Számos FRT és Ádándi rallycross versenyen indultak, az autóverseny ranglétra lepéseit meg mászva. Hiába volt szintén női navigátora Hajdú Zolinak is, sajna ők sem értek célba. Náluk mi húzta keresztül a céldobogós vágyakat?- Hajdú Zoltán közel két év kihagyás után döntött úgy, hogy a Bakonyai Rally Sprinten elindul. Az autó a megszokott Lada 2101. Három és fél év után újra Salánki Jozipovics Timi navigálásával versenyeztek. Az abszolút harmadik, azaz előkelő helyen autózva, a harmadik gyorsasági szakasz előtt, egy generátor probléma miatt, sajnálatos módon kiállni ... . Rally Internazionale del Casentino vett részt. Hogy sikerült azt a sok kanyart feldolgozni és visszadiktálni Attilának? Miként sikerült a verseny?- A verseny nagyon jó hangulatban telt. Sikerült egy pontos itinert írni, amit Attila, nagy tudással és tapasztalattal lediktált a gyorsasági szakaszokon, a pályabejáráson. Az autóban szombaton 50 fok volt, ami nagyon kifárasztott minket, de a nagy hőség ellenére, Kategória első és Mitropa Historic harmadik helyezést értünk el.Az 56. Mecsek ralin az ORB3 mezőnyében a Póczik Ákos - Nagy Dániel Lada 2105-el volt a leggyorsabb, a FiaSko SE ... a harmadik gyorsasági szakasz végéig jutottak, az abszolút második és negyedik helyen versenyezve. Az autóval történt egy technikai hiba, és sajnos nem tudták tovább folytatni a versenyt. Gábor rutinja, teljesítménye, és az autó tudása, biztosíthatná számunkra a dobogó fokainak egyikét. Bévárdi Péter - Kanász Cintiával mindent vittek a Bakonya ralin. Ugyanis kategóriájukban, és abszolútban is nyerni tudtak a Lada 2107-tel. Egy női navigátor elég a győzelemhez, vagy egy jó pilóta is dukál hozzá?- Hát ők már régóta egy párt alkotnak, mind a versenypályán, mind a magán életben, az ... Rallye-t rendező társaság felkérésére lettek kiállítva versenyautók, Pécs legnagyobb bevásárló központjában, a sport népszerűsítésére érdekében a nagyközönségnek. Az egyesületünkből Köbli Károly Skoda Felicia Kit Car autójára, Tukacs Ákos Lada VFTS-ére és Lakatos Attila Skoda 100-as gépére esett a választás, mely két hétig volt megtekinthető, több másik kuriózumnak számító versenyautóval egyetemben, az üzletközpont központi helyén. Hálásan köszönjük a szurkolók biztatását!Együttműködő Partnereink: Szakács Trans Kft., Bóly Szer Kft., Csepo és Fiai Kft., Dominimsz Kft., Dráva Lemez, Ezüsthajó
Keresés
Találatok száma: 272016.02.19. 11:02
! Vasárnap már olyan tömeg volt, hogy aki alacsonyabb, annak korán kellett kelni ha látni akart valamit. Lett jogsim és sok melóval egy 72-es 2101-es jó rozsdás Zsigám. Hóban erős is volt! smile hangulatjel Aztán eljutottam más versenyekre is. A kilencvenes évek végén a Túrában Olyan nevek mint Szabó Laca, Busman, Tajmel Tibi,Kis Érdi,Romboló, Báró, Magda Robi, Burkus Egon és sorolhatnám "tehetnek arról", hogy fertőzésem teljesen elhatalmasodott! Bizony akkor olyan világ volt, hogy egy kis kék sparco matricáért simán elcseréltük az egész napi kajánkat! Csak azért, hogy felragaszthassuk imádott ... kocsinkra és lássák mások is! Lássák, hogy egy családhoz tartozunk, amit úgy hívnak Autósport. Egy Laca System matrica a szélvédőn, álom kategória volt... De az álmok kitartó munkával valóra váltak... 2005-ben egy teljes fizetés áráért lett a Ladába (ez már egy másik, egy sokkal fiatalabb kereklámpás 1975-ből smile hangulatjel ) először bukócső!!!! Jó fék!!! Erősített futómű!!!! Biztonságos ülések és övek, sisakok!!!! Lett lángálló overál is, nem azért mert kellett, hanem mert így éreztem biztonságosnak! Ezek után először Sperrdifi, majd tolós váltó és az álom egy Weberes Laca System motor!!! Hozzá a2014.11.14.
2014.11.05. 18:30
Stepán Árpád - Bán Viktor kettőssel válik teljesé. A kaposvári – pécsi egység a jól megszokott Lada 2101-sel a P3-17 kategóriában méretteti meg magát.- Mamprobi Média -2014.11.05.
. Ez az utolsó állomása annak a sorozatnak, a sors pedig úgy hozta, hogy ORB futam is lett belőle. Tulajdonképp a P2-16-os kategóriában megerősíthetjük a helyünket. Gábor legutóbb Veszprémben ült mellettem. Régóta barátok vagyunk, mindig egy kellemes időtöltés vele versenyezni és kíváncsian várom, hogy mi a véleménye, szerinte mennyit fejlődtem július közepe óta, mert Porecben azt éreztem, hogy gyorsulok és határozottabb vagyok az autóban.” Az MRT ausztriai kontingense a Stepán Árpád - Bán Viktor kettőssel válik teljesé. A kaposvári – pécsi egység a jól megszokott Lada 2101-sel a P3-17 Maricsek Racing Team Rallye2014.10.22.
félreállni az ötödik szakaszon, üzemanyag ellátási problémák miatt. A Rallye2-ben az abszolút 16. és az A5 első helyét szerezte meg Vígh Levente és Mohács László a Suzuki Swift Gti-vel, míg Wágner Attila és Bakó László (Renault Clio) az abszolút 23.-ként az A7-es kategória győzteseként zárta a Mecsek Rallye-t. A Historic mezőnyben Veriga Gábor és Kovács Antal (Lada Samara) előfutóként teljesítette a versenytávot, míg a Stepán Árpád - Bán Viktor kettős (VAZ 2101) vezette a kategóriáját az első orfűi szakaszig, ám ott a Zsiguli motorja felmondta a szolgálatot, így ők is feladták a futamot. Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic2014.10.17.
első háromba beférnénk, az már egy jó eredmény lenne számunkra.” Az október 17-18.-a között megrendezésre kerülő Mecsek Rallye-n majd egy év szünet után, a Maricsek Racing Team színeiben áll rajthoz a Szvatek Zsolt - Török Attila kettős (ORB, Mitsubishi Lancer EVO VI/IX). A 11 párost magába foglaló csapat a Rallye2-es Vigh Levente - Mohács László (Suzuki Swift Gti) párossal és Wáner Attilával (Renault Clio), illetve a Historic bajnoki futamon induló Stepán Árpád - Bán Viktor (Lada 2101) és Veriga Gábor - Kovács József (Lada Samara) kettősökkel lesz teljes. Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic