Keresés

Találatok száma: 5
Előző 1 / 1 Következő
  • 2016.04.25. 20:05
    Az első futam után ugyan néhányan szomorúan hazaindultak (miután Michelisz Norbert autója elfüstölt rögtön a felvezető körben), de ők bánhatták, mert a második verseny parádés küzdelmeket hozott, amelyen a Honda gyári csapatának magyar versenyzője látványos előzésekkel fűzte át magát a mezőny nagy részén, s bár végül az utolsó körben egy technikai hiba miatt a hatodikról a 10. helyre csúszott vissza, senki sem neheztelt rá. Mert a túraautó-világbajnokság hazai futamán ezúttal is szívét-lelkét kitette az aszfaltra. Ja, és itt említsük meg nyomban, hogy a Zengő-csapat fiatal pilótája, Ficza ... , és attól kezdve ferde volt a kormány, éreztem, hogy gond van a felfüggesztéssel. De nem aggódtam, mert nem romlott az autó állapota, stabil volt. Az utolsó másfél körben azonban éreztem, hogy valami kezd elromlani, de nagyon. Utóbb kiderült, a bal hátsó felfüggesztés tört el” – mondta Michelisz, aki így a hatodik helyről a tizedikre esett vissza. Pedig nagyon megérdemelte volna azt a hatodik pozíciót, hiszen lélegzetelállító előzésekkel lopta magát folyamatosan egyre előrébb és előrébb – megküzdött minden egyes méterért. Forrás: www.hungaroring.huFotó: Farkas Zoltán

    WTCC

  • 2013.11.16. 21:49
    Eurosol – Honda Civic Type-RFIA ERC 2WD 2013, összefoglalóBessenyey Zoltán – Nyirfás „Yulianna”Bessenyey Zoltán: Most, hogy végre a svájci futam után hivatalossá vált bajnoki címünk, szeretnék néhány embernek köszönetet mondani, akiknek kisebb-nagyobb szerepük volt abban, hogy idáig egyáltalán eljuthattunk. Köszönöm a szponzorainknak, akik mellettem voltak az elmúlt 12 évben, köszönöm a családomnak és persze Julinak, akinek a legnagyobb része volt a sikerekben. Köszönöm a Honda és a J.A.S. Motorsport hozzáállását, hogy mellénk álltak és félgyári csapatot alkottak belőlünk idén, annak minden ... előnyével és nyomásával együtt. Köszönöm az Eurosol Racing Team-nek és személy szerint Puskádi Jánosnak, hogy minden alkalommal tökéletes autót és munkát tettek hozzá az évünkhöz. Köszönöm Zengő Zoltánnak, hogy az első éles versenykocsiba ültetett. Köszönet Tagai Tamásnak az első raliautómért, Hadik Andrásnak a legkülönlegesebb raliautóért, és Bútor Róbertnek a raliért..., amit nála és mellette tanultam az pénzben nem kifejezhető. Köszönet Vittorio Canneva-nak, aki idén az aszfaltos pályák rejtelmeit tanította meg még jobban számomra. Köszönet Tóth Zolinak, aki először mondta mellettem az itinert, és Bessenyey Zoltán Nyirfás Julianna
  • 2013.05.02.
    A verseny után a teljes Honda‐csapat mindhárom versenyzővel – Gabriele Tarquini, Tiago  Monteiro és Michelisz Norbert ‐ itt marad a Hungaroringen egy kétnapos tesztre     Zengő Zoltán: „Norbi a magyar hős, akinek a jó szerepléséért mindent  megtesz a Honda”   Nagyon úgy tűnik, a WTCC világbajnokság magyar klasszisa, Michelisz Norbert és csapata  végre  megtalálta  a  közös  hangot  Kocsi‐sannal,  azaz  az  idei  autóval,  a  gyári  Hondával.  A  Yokohama Drivers Trophy tavalyi bajnoka ugyanis az elmúlt hétvégén már az időmérőn és  a  versenyen  is  harmadik  lett,  azaz  sikerélményekben ...   gazdagon  vághat  neki  a  hazai  futamának.  A  Zengő  Motorsport  csapatfőnöke,  Zengő Zoltán  elmondta,  ha  versenyzője a  kvalifikációs edzés gyors körében nem hibázik a második szektorban, a pole pozíció is meg  lett volna. Hozzátette, ez az eredmény már nagyon kellett, mert a rengeteg technikai hiba  miatt  már  azt  érezte  mindenkin,  kezd  kicsit  alábbhagyni  a  motiváltság  és  a  lelkesedés.  Pontosan  tudja,  hogy  nem  ment  problémamentesen  a  váltás,  de  most  már  úgy  érzi,  a  tavalyi csoda után idén jöhet a folytatás.    ‐  Sokan  jó  jelnek  tartják,  hogy  az  idei ...   autójuknak,  a  gyári  Hondának  már  nevet  is  adtak.  Hol  tart  az  ismerkedés Kocsi‐sannal?  Zengő  Zoltán:  ‐  Szépen  haladunk  előre,  ám  ahhoz,  hogy  egy  igazi,  mély  kapcsolat  kialakulhasson  közte  és  a  csapat között, sokkal több megtett kilométerre volna szükség. Persze rajtunk nem múlik, hiszen már legalább  ötször vagy hatszor teljesen szétszedtük és összeraktuk, ám ez nem helyettesítheti a teszteket.  ‐ Miben vannak az elképzeltekhez képest a legjobban elmaradva?  Zengő  Zoltán:  ‐  A  legnagyobb  gondunk  az,  hogy  a  versenyek  szabadedzéseit  követően  nem  a  beállítások ... , akkor megszerezte volna a pole pozíciót.  ‐  Az  kiderült  már,  hogy  mi  ennek  a  rengeteg  technikai  hibának  az  oka?  Hiszen  sokan  azt  hitték,  mostantól  gyári autóval szinte magától értetődően jönnek majd a futamgyőzelmek, dobogók…  Zengő  Zoltán:  ‐  Aki  egy  kicsit  is  komolyabban  benne  van  a  technikai  sportok  világában,  az  pontosan  tudja,  mennyire  nem  igaz  a  fenti  tétel.  Mindenkinek  bele  kellett  rázkódnia  a  váltásba,  az  új  helyzetbe.  A  Honda  mondja  meg,  hogy  ki  mit  kap,  mennyit  tesztelhet,  és  az  eddigiek  alapján  kijelenthető,  egy ...  döntést hoztunk, hogy a Hondához igazoltunk.  ‐ Úgy tűnik, mára már megvan az összhang. Tényleg, a Honda beleszól a pilóták versenyébe?  Zengő Zoltán: ‐ Abszolút nem szólnak bele, de azt mindig elmondják, hogy elvárják tőlük, hogy ott a pályán a  csapatérdekek  alapján  hozzanak  meg  bizonyos  döntéseket.  Miután  idén  a  konstruktőri  világbajnoki  cím  az  elsődleges céljuk, azt kérték eddig minden alkalommal a versenyzőktől, hogy vigyázzanak egymásra  és ezt eddig mind, Tarquini, mind Monteiro, mind pedig Norbi is maradéktalanul betartja.  ‐ Mi a legnagyobb különbség az eddigi szezonjaik MNASZ
  • 2013.01.20. 19:51
    vállalta.Bódis Kálmán újabb javaslata: Zengő Zoltán, de ő sem vállalta.12:00: Majerszky Gábor javasolta: Szabó László, megkérdezték, ő elfogadta.Szabó László jelölőlistára érzékelhető többséggel felszavazva.Elnökségi tagok megválasztása nyílt szavazással:Dr.Láng Zsolt: érzékelhető többséggel igen, 1 tartózkodással.Szabó László: érzékelhető többséggel igen, 4 tartózkodással.Faluvégi Péter megköszönte a közreműködést és kérte a közgyűlés bezárását Gyulay Zsolttól.Gyulay Zsolt: Megköszönte, de felemásnak értékelte a mai közgyűlést annak tekintetében, hogy volt, amit nem fogadtak el.12:20: Véget ért a

    Rallye2, Rally OB

  • 2013.01.11. 10:20
    Racing.hu: Először is gratulálni szeretnénk az új autóhoz, ami remélhetőleg hozzásegít titeket az álmaitok megvalósításához. De mi a helyzet a BMW-kkel, úgy tudjuk megérkeztek a konténerekkel.Zengő Zoltán: A BMW-ket mindenek előtt megjavítjuk, eltávolítjuk a Makaóban keletkezett sérüléseket, majd ezek után értékesíteni szeretnénk őket. Racing.hu: Milyen támogatást fogtok kapni a Hondától, vagy a JAS-tól?Zengő Zoltán: A JAS-tól semmilyen támogatást nem kapunk, mivel a JAS a Hondának az alvállalkozója, úgy is mondhatnánk, hogy a gyári csapata. Mi a Hondával állunk szerződésben. A JAS a Honda ... számára készíti a versenyautókat, ők fejlesztik a karosszériát. Az a szerződés, amit a Hondával kötöttünk az minden gyári támogatást megad a számunkra: belenézhetünk az összes adatba, megkapjuk az összes teszteredményt, mindent, ami az autó frissítését, modernizálását jelenti, a legújabb technikai módosításokat a mi autónkon is alkalmazzák a japán cég szakemberei. Maximális támogatottságban részesítenek minket. Racing.hu: Szerinted mire számíthattok ezzel az autóval 2013-ban? Zengő Zoltán: Nagyon bízunk benne, hogy ez az autó felveszi mindenkivel a versenyt, és megtöri a Chevrolet egyeduralmát. Az ... biztos, hogy a 2013-as év nem lesz egy könnyű menet, de a hosszú távú stratégiánknak és a terveinknek a megvalósításához - miszerint 2014-ben szeretnénk egy abszolút világbajnoki címet nyerni- mindenképpen váltanunk kellett és úgy gondoljuk, hogy ehhez a technikai hátteret a Honda tudja megadni számunkra. Racing.hu: Mint tudjuk, hogy a BMW hátul hajt, a Honda pedig elől. Ez nem lesz újdonság Norbi számára, hiszen rengeteget versenyzett már elsőkerékhajtású autókkal is. De mit gondolsz, melyik fekszik neki jobban? Zengő Zoltán: Norbi az elsőkerekes autókon nőtt fel, jól bánik velük és szinte az ... összes bajnoki címét ilyen technikával érte el. Két éve, 2011 óta BMW-vel megy, de nem hiszem, hogy emiatt bármilyen problémánk lehetne, biztos vagyok benne, hogy pillanatok alatt vissza fog szokni az elsőkerekes autóhoz.  Racing.hu: Láttátok már az új autótokat, vagy esetleg egy próbakör is belefért a Hondával való ismerkedésbe? Szerződés már van, de hogy áll jelenleg ez a projekt? Zengő Zoltán: Láttuk az autót már, 2012-ben többször is a mellettünk lévő boxban volt. Láttuk az odaadást, a japán precizitást, ahogy kezelték a japán mérnökök az egész autót. A JAS motorsport szerelői is mindent ... országokban, különböző prominens személyiségekkel, vagy helyi hősökkel. Racing.hu: Óriási változás ez egy történelminek mondható eredmény után, amiben rengetegen voltak a segítőitek. Zengő Zoltán: Igen. Ezt bizony egyedül nem valósíthattuk volna meg ezért nagyon-nagyon nagy köszönettel tartozom a BMW Magyarországnak és a BMW Motorsportnak, hogy lehetővé tették számunkra ezt a két szenzációs és sikeres évet. Segítségükkel érhettünk végig és érhettük el Magyarország valamint a Zengő Motorsport egyik legnagyobb, legszebb autósport eredményét, a 2012-es WTCC privát világbajnoki címét. Óriási köszönet illeti Bombaként robbant a jó hír, hogy Michelisz Norbi 2013-ban gyári fejlesztésű Hondával vág neki a WTTC idei évadának. A hír értékét mi sem növeli jobban, hogy Tarquinin és Monteirón kívül egyedül a Zengő Motorsport privát világbajnok pilótája körözhet majd ilyen technikával ebben az évben. A részletekről Zengő Zoltánt faggatta a Racing.hu.WTTC Michelisz Norbert Zengő Zoltán Honda Túraautó Világbajnokság

    WTTC, Túraautó Világbajnokság

Előző 1 / 1 Következő