Keresés

Találatok száma: 98
Előző 3 / 5 Következő
  • 2021.10.02. 08:51
    elmúlt évi zord körülményeknél. A csapat összefoglaló videója a Vértes Raliról:  https://youtu.be/xf0IPav2OYA Köszönjük együttműködő partnereinknek: Borsod Talent Motorsport Egyesület, T+Á Média Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, HÍDÉPÍTŐ Zrt, Balázs-Diák Kft, RabócsiRing Kft, FT-TRIÁSZ Kft, Magyar-Trans Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Heda- Sped Kft, VINEX Plus Hungary Zrt, Bartron ’07 Kft, First Tau- Trade Kft, Északmagyar Téglaipari Kft, Aqua-Line Bau Kft, SFT Ungarn Kft, Alu Casting Support Kft, Progast Kft, Por + Fém Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger Tools Kft, Mixi-Log Kft ... bélyeget a hétvégénkre, de a végét azért sokkal jobb érzésekkel zártuk. A zempléni zárófutam is kétnapos lesz, így bőven szerezhetünk még ott is pontokat. Amíg bármennyi esélyünk marad a bajnoki címre, addig nem adjuk fel! Nyomni fogjuk, bízunk a jó szereplésben – összegzett Csomós Mixi.Az idén a szokásosnál valamivel korábban, október végén kerül sor a rali Európa-bajnokság értékelésébe is beleszámító Rally Hungary-re, mely az Országos Rally1 Bajnokság zárófutama lesz. A 2021-es futam pályái nagy mértékben megegyeznek az előző évi szakaszokkal, október végén talán az időjárás is kegyesebb lesz az

    Rally

  • 2019.05.27. 15:29
    kiautóztuk.- Molnár Pisti: Azt gondolom, hogy igen. Nagyon jó pályák voltak, összesen 3 különböző gyorsasági szakaszból állt a verseny. 2 db 11 km-es, és 1 db 20 km-es gyors várt ránk, összesen 5 alkalommal.Fantasztikus eredménnyel tértetek haza. Sikerült a kategória 1. helyére behozni az EVO-t, valamint a SuperSpecial-t is megnyertétek. Több R5-ös autót is magatok mögé utasítottatok! Elégedettek vagytok a hétvége termésével?- Molnár Pisti: Én maximálisan elégedett vagyok! Az autó nagyon jól működött, sikerült a kategória 1. helyét megszereznünk, valamint abszolútban a 7. helyen értünk célba ... utaztunk haza, így a szálláson folytatódott a buli a díjátadó után.Melyik volt a kedvenc gyorsotok, és miért?- Bárdos Peti: Talán a 20 kilométeres. Nagyon változatos, ütemes technikás és tempós is volt. És ami izgalmassá tette, hogy 8 kilométer murva volt belőle.- Molnár Pisti: Nekem az összes gyors tetszett! Tényleg jó technikás pályák, gyorsak, pörgősek. Valahogy az egész verseny a régi Rali Túra hangulatát idézte…Az eredményekből ítélve, az autó is tette a dolgát. Volt valami technikai jellegű gondotok/problémátok?- Molnár Pisti: Igazából nem volt technikai problémánk, de a fék még mindig nem az

    Rally

  • 2019.01.06. 22:11
    Gergőt kérdeztem a rali után.Szilveszter Rallye - 2018.12.27-29.Véget ért a háromnapos Szilveszter Rallye számodra és a csapatod számára. December 27-én egy délutáni teszttel indítottál Tiánnal. Mire volt ez elég?- Szia! Aznap döntöttük el, hogy elindulunk a teszten, megnézzük milyen lett az autó. Vizes körülmények között tudtunk tesztelni, amiben rengeteg sáros rész is volt. A keskeny út kialakítása miatt letették az autókat az aszfalt mellé, így csupa sár lett pár lassító. Mindenesetre sokat segített, kicsit megmozgattuk magunkat és  az autót!Másnap délelőtt két gyors várt rátok ... szuper élménnyel és barátokkal is gazdagodtam a Szilveszter Rallye alatt! Évbúcsúztatónak tökéletes volt. Végezetül a Szilveszter Rallye-t miként értékeled?- Év végi buliversenynek és évzárásnak tökéletes volt. Nagyon élveztük, tudtunk vízen és szárazon is autózni. Sikerült picit többet kommunikálni olyan emberekkel, akikkel évközben annyira nincs lehetőségünk.Partnereink segítségét köszönjük: CloneGsm, Well Done, Prometric Test Center, Stage light theatre szociális szövetkezet, DepArt Productions Nonprofit Kft., Ticket shop Hungary, Bakerlit Multi Art Center, Üvegkalmár, Dream-Light

    Rally

  • 2018.10.15. 09:34
    -Städte Ralira megőrizze matematikai esélyét a bajnoki címre. „Kicsit furcsa volt úgy megnyerni a bajnokságot, hogy szombaton este otthon ültünk és Dáviddal telefonon gratuláltunk egymásnak – mondta Fogasy Gergely. – Amikor a versenynaptárunk őszi futamait állítottuk össze, akkor már láttuk, hogy egyéb elfoglaltságunk miatt nem tudunk rajthoz állni Bassanóban. Ezért is szerettük volna már ez előző futamon, a Nova Goricia Ralin eldönteni a bajnoki címét, de ez akkor nem sikerült, most viszont igen. Nagyon nagy dolognak érzem, hogy egy ilyen komoly múlttal rendelkező nemzetközi sorozatban a mi nevünk ... is odakerült a bajnokok közé. Nehéz futamokon, nehéz ellenfelekkel küzdöttünk meg, de Dáviddal nagyon élveztük a versenyzést. A raliban mindig tudsz tanulni, ez a külföldi versenyeken hatványozottan igaz, mi is sokat tanultunk az idén, remélem, hogy a tapasztalatainkat még sokat tudjuk hasznosítani.“Berendi Dávid is hasonlóan vélekedik, ő az eredmény mellett a Mitorpa Kupa jó hangulatát emelte ki: „Gergővel nyertünk már bajnokságot, de az idén nagyon sok új dolog történt velünk: először nyertünk kategóriát, először álltunk dobogón abszolút értékelésben és először lettünk bajnokok egy nagyon ...     Franz Wittmann             A          Opel Kadett, BMW 2002 t    Franz Wittmann             A          Opel Kadett GT/E    Vanni Fusaro                 I            Fiat 131 Abarth    Luigi ... ;        D          Subaru Impreza STiFogasy Gergely és Berendi Dávid 2018-as eredményeiRebenland Rali: műszaki hiba miatt kiestekLavanttal Rali: Mitropa Kupa 2. hely, abszolút 7. helyOpatija Rali: Mitropa Kupa 1. hely, abszolút 5. helyVelenje Rali: Mitropa Kupa 1. hely, abszolút 3. helyCasentino Rali: Mitropa Kupa 1. hely, abszolút 14. helyBaranya Kupa: Mitropa Kupa 1. hely, abszolút 4. helyNova Goricia Rali: Mitropa Kupa 2. hely, abszolút 7. helyMitropa Kupa 2018-as versenynaptáramárcius 16-17. Rebenland Rali ... (Ausztria)április 6-7. Lavanttal Rali (Ausztria)május 4-5. Opatija Rali (Horvátország)május 25-26. Velenje Rali (Szlovénia)július 6-7. Casentino Rali (Olaszország)augusztus 3-4. Baranya Kupa (Magyarország)szeptember 6-8. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-29. Citta di Bassano Rali (Olaszország)október 19-20. 3-Städte Rali (Németország)

    Rallye

  • 2018.06.06. 19:29
    Juhász Csaba - Juhász ZsoltMitsubishi EVO X. - Juhász Média Kft.33. FUCHS Velenje Rali - 2018.05.25-26.Abszolút 13-ik hely, és Mitropa Cup 8. hely jutott a 33. FUCHS Velenje Rallye-n Juhász Csaba - Juhász Zsolt ralipárosnak.Csabit kérdem a verseny után:Az időeredményeitek elnézve szinte minden szakaszon gyorsultatok, ami jó eredmény. Te is így gondolod?- Igen, sikerült verseny közben javítani a futómű beállításokon. Ezért gyorsultunk a délelőtt folyamán. Viszont a Vinska Gora mumus volt a számotokra? Ott az első gyorson sok időt bent hagytatok. Mi is történt?A 7. Gyorsaságin ... ?- Igazából a Sentilj és a Galicija feküdt a legjobban az autónak. Sajnos a Galicija szakaszon egyszer sem tudtunk tökéletes autóval menni.  Miként értékeled a Velenje Rally-t? Voltatok abszolút kilencedikek is a versenyben. Lehetett volna jobb is?- A tempónkkal meg vagyok elégedve, ha nincs a fék probléma, akkor abszolút 10. és Mitropa 5. vagyunk. Így most buktunk pár helyezés és kilenc bajnoki pontot. Abszolút 20. helyre estünk vissza és onnan jöttünk fel az utolsó négy szakasz alatt hét helyezést. Ebből is látszik, hogy nem mi fáradtunk el a végére. Jól sikerült a ... , DDZ Med, B-Partner&More, NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, TT Sped, Mahiti Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., West Parcel, Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V,  Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv),  Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Márkó ÁBC, H

    Rally

  • 2017.12.25. 20:56
    Andrással. Szinte mindent nyertünk, zsigulisokat vertünk Trabanttal. Aztán még ebben az évben jött a Rali II. osztály. Sziklai Tibi biztatott, hogy ott a helyem, helyünk. Mecsek Rali tréningen felborultam, aztán emiatt lekéstem a minimuvizsgát, és nem engedtek rajthoz állni. Szörnyű érzés volt, azt hittem belepusztulok az éjszakai lakatolás, és mindent megmozgatás után ekkorát koppanni. Ez volt rögtön az első nagy tanulás. “Ha most ezt itt így folytatom, akkor ez egy könyv lesz, inkább rövidre fogom, egyszer úgyis megírok mindent, szeretek erről írni, beszélgetni.”Nehéz lenne minden nevet felsorolni ... akik hozzátettek valamit az egészhez, de hát a rali egy ilyen sport. Életem végéig sem tudnám meghálálni amit kaptam azoktól akik segítettek, biztattak. Veszprémi Barna, Hankó Laci, Papp Gyuri, és sok-sok barát, ismerős van még aki hozzátett valamit a kezdeteknél. Mi Hadik Bandival, az unokaöcsémmel Krisztiánnal, vagy még nagyon gyerekként a szülők autójával Krasznai Bánkkal, 1989. telétől a Bükköt jártuk, hogy megtanuljuk ezt a sportot.Az autók sora itt van a kezemben egy autogramkártyán. Trabant 1991-‘95, Opel Corsa Gr.A 1996, Peugeot 205 GTI 1,9 1997, Ford escort Cosworth 1998, Subaru Impreza ... ennyire kedves hobbyt, vagy épp profi sportot nem szabad abbahagyni, egy életen át csinálni kell. Szinte a nullából újra feléleszteni nagyon összetett feladat, de sikerülni fog, sőt most már talán mondhatom, hogy kicsit újra itt vagyok. A Hondával való szereplés is ennek a folyamatnak a része, Tarcali Ádám, egy rali megszállott barátom hívott meg, hogy vezessem ezt az autót néhány futamon. Mindegy nekem, hogy melyik tengely a hajtott, nekem ez a 200 LE-s Honda épp olyan nagy élmény mint esetleg egy gyorsabb autó, csak működjön a saját paramétereinek megfelelően és már meg is van az öröm. Remélem ... Sped Kft., Total Wagon Managment Kft., Camela Plus Kft., Lanexpert Kft., Mihidra Kft., Liza Snack Kft., Olvisz 98 Kft., Phobex Kft.,T-Forex Kft., Bója Teherfuvarozás, Nagy és Icsó Kft., Arable Racing Kft., Viveszt-Med Bt, Horváth Kft., Tiszaújváros Transz Kft., Öko Transz Kft., Koko Express, Kraft Bau Stahl Kft., Baromfiudvar 2002 Kft., Zsomar-Ker Kft., Nr Szoftver Kft., Komplex-D Kft., Unilub Kft., HB.c.e. Kft., Best -Tyre Kft., Black Point Kft., Master Office s.r.o., West-Parcel Kft., Baromfi Trans, Delta Hungária Kft.Szurkoljunk közösen a nagy visszatérő Markovics Gyurinak a 19. Szilveszter

    Rally

  • 2016.04.19.
    Kiestek Egerben Nagy hévvel állt a rajtvonalhoz az ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám kettős, de nem jártak sok szerencsével. Az ötödik gyorsaságin kiállni kényszerültek, és bár Szuper Ralizhattak volna, tét nélkül nem szerettek volna tovább versenyezni. Milyennek éreztétek versenytempóban a Citroen C2R2-t? - Nagyon tetszik az első osztály, még ha ezt sajnos nem is volt alkalmunk megtapasztalni, látjuk, hogy ez a kétnapos verseny nagyon jó dolog. Jó érzéssel tölti el az embert az első nap, hogy még másnap is versenyezhet. Más, mint a Rali2 vagy a Túra volt. Taktikai szempontból is jó ... . https://www.youtube.com/watch?v=VOTVlAjtccY&feature=youtu.be Miért nem Szuper Raliztatok? - Nagyon az elején voltunk még a versenynek. Mikor kiszálltunk az autóból, úgy éreztem, vasárnap biztos, hogy versenyezni szeretnék, mert nem adtam ki magamból eleget. Mind a ketten úgy vagyunk bekötve, hogy az eredmény érdekel, ezért estére hideg fejjel átgondoltuk, és inkább az ellenfelek pálya széléről való tanulmányozása mellett döntöttünk. Jöhet a Miskolc Rali? - Igen, már arra koncentrálunk. Kicsit hirtelen jön, mert a kettő nagyon egymás után van. De mindenképpen részt szeretnénk venni rajta. A C2
  • 2016.01.06.
    Méltó évzáró futam volt A Honda Civic-kel versenyző László István és Szabó Gábor kettős a Szilveszter Rallye-t használta arra, hogy eldöntsék szeretnének-e jövőre újra indulni a raliban. Minden a terveik szerint alakult, és azt mondták: „Ott a helyünk.” Milyen volt három év után újra pilótáskodni? - Adódtak különleges helyzetek, de egész jól sikerült a Szilveszter Rallye, ha figyelembe vesszük a kihagyott időszakot. Az első nap esti gyorsaságija ködös és sötét volt, nem sokat láttam, mert nem volt jól beállítva a lámpa. Ezek tekintetében nem nagyon bántam, hogy ilyen látási viszonyok ... mellett csak egy kört kellett menni. Másnap már kezdtük érezni az autót, de azért még mindig óvatosabbak voltunk, mint anno. Az biztos, hogy olyan elánnal, mint régen, nem biztos, hogy tudnék menni. Ott ahol más a gázra áll, én már lehet fékezek inkább. Az ügyes, fiatal pilótáknak kell időre menni nem nekünk. – mondta nevetve Pisti. Sikerült felvenni újra a rali versenyek pörgős tempóját? - Szerintem annyira nem voltunk rosszak. Persze tudjuk, hogy lehetett volna bátrabban is autózni, de egy visszaszokós versenyen azért csak nem reszkírozik az ember. Mi sem tettük. Próbáltuk a lehető legjobban Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.12.25. 13:52
    Mint az autó, mint a navigátor új volt számára. Ezt fokozván a Mikulás Rallyen újabb ismeretlen került az egyenletbe, mégpedig a murva. Ladával murván? Jobbat nem is kívánhatott volna magának.Az első közös versenyetek után már kevesebb ismeretlennel érkeztél a Veszprém környéki viadalra? Vártad már a murvát? - Nagyon vártam a murvát és a Mikulás ralit. 10 éve szeretnék itt indulni, de ezt a 10 évet a szervizparkban töltöttem mások versenyzését segítve, de most fordult a kocka! Nem mondanám, hogy kevesebb ismeretlennel mentünk a Mikulás ralira, hiszen nem mentem még sem murván, sem murva ... jónak számít. Anetta nagyon sokat segített ebben, hibátlanul, jó ritmusban kaptam vissza az információkat. Bár tudtuk, hogy lehetne ennél gyorsabban is, de jó hangulatban teltek a gyorsok.Következik a Szilveszter Rallye! Újra aszfalt. Ebből következik, hogy kevesebb lesz a lógatás?- Nem bánnám, ha a Szilveszter rali nem aszfaltos lenne, hanem murvás, de ez nem jelenti azt, hogy kevesebb lesz a lógatás. Sőt! Mindent megteszek azért, hogy a nézők és a magunk örömére tankajtóval előre érkezzünk meg a legtöbb kanyarba. Hiszen a Szilveszter rali Nekünk erről szól.Korábban indultál már itt, legutóbb épp ... . Meg is lepődtünk az eredményen, miután beértünk a szerviz parkba. Abszolút 39. helyen és Lada Kupa 4. helyén értünk célba. Ha mehettünk volna még egy kört, még javíthattunk volna az időnkön. Valér emlegette is, hogy ő most érzett rá az ízére, kár, hogy vége van. :)Mindjárt itt a Szilveszter Rallye, ami ugye aszfaltos verseny. Melyik talaj típust kedveled inkább? Vagy ez inkább autófüggő?- A murvát kicsivel jobban kedvelem.  Ettől függetlenül nagyon várom a Szilveszter Rallye-t. Valérnak elígérkeztem, majd kiderült, hogy Merencsics Árpi is indul, így Árpi mellé most más ül be navigálni. De

    Rally, Szilveszter Rally

  • 2015.12.16. 12:10
    megköszönni!A pályabejárás zökkenőmentes volt? Szereted az ilyen típusú pályákat?- A pálya nagyon tetszett, szerintem akár OB-t is lehetne rajta szervezni. Nem tudtam rákoncentrálni 100%-osan, mert régen ültem utoljára autóban. Ezzel az autóval sem mentem korábban, csak a trélerről álltam le. Amúgy sincs annyi rutinom, hogy gyorsan felvegyem a ritmust. 2012-ben mentem itt még RTE-ben, akkor sokkal jobb tempót autóztam.A verseny nedves körülmények között kezdődött, ami később felszáradt. Hallottuk, hogy volt pár izgalmasabb pillanat még vízen. A jelek szerint sikerült ezeket megoldani.- Igen, a pálya ... nedves volt 2-3 gyorsig, de sajnos felszáradt a napsütésben. Nekünk jobb lett volna, ha nedves marad, mert egy kis lóerő hátrányban voltunk a többiekkel szemben. Egy két kanyarban foltokban vizes volt az út, inkább azokban a kanyarokban voltam bátortalanabb, de most már bátrabb vagyok Mikor láthatunk legközelebb a pályákon?- Mikulás és Szilveszter rali van még az idei tervekben, de a jövő évi „Rallye 2”-es bajnokság, ami még nagyon csigáz. Mondjuk a Mikulás rali is : Sőt, a Mikulás nagyon. Szilveszter pedig kell az év végi levezetéshez. Jó buli!Van olyan pillanat, amit kiemelnél a hétvégéből?- Sok

    Rallysprint

  • 2014.10.20. 12:45
    Mint ismeretes Kubica drámai balesetet szenvedett egy olasz rali bajnoki futamon, és akkoriban még az a szóbeszéd is járta, hogy bizony az egyik karját el is veszítheti a Lotus F1 Team pilótája. Végül a hosszas kihagyás, és a rehabilitáció után a lengyel nem tudott visszaülni a Lotusba mivel a karja merev maradt. Idővel ez a merevség enyhült karjában, és ekkor jött az ötlet, hogy egy speciálisan kialakított Citroen DS3 S2000-ben kipróbálhatja magát, méghozzá néhány WRC futamon. Nos, ez a házasság olyannyira jól sikerült, hogy Kubica megnyrte a WRC2 világbajnoki címét. Ennek örömén Malcolm ... is, de azonnal faképnél hagyja a WRC-t, és akár csak a korábban WRC-ben is szerencsét próbáló Kimi Raikkönen visszatér kedvenc műfajához.

    Forma-1

  • 2014.09.26. 14:30
    „Nem sok jót tudok mondani az Elba Raliról, a rendezők nagyon inkorrektek voltak velünk szemben” – mondta Wirtmann Ferenc. „Először is besoroltak minket 79.-nek. 30-as 40-es ratjszámmal olyanok indultak, akikekt más versenyen meg szoktunk előzni. Előttünk egy nagyon szimpatikus svájci páros rajtolt, akik nem értették, mi mit keresünk mögöttük. Mondták, hogy ők is kérvényezni fogják, hogy legalább két percre rajtoltassanak minket, mert utol fogjuk érni őket.”„A versenyzői összekötőnek jeleztük, hogy nem lesz jó 79.-nek rajtolni olyan pályán, ahol nem lehet előzni. Mondta, hogy félrértés ... történt, adnak két percet. Odaértünk az első gyorsaságihoz, mondjuk, hogy két perc. A sportbíró rázta a fejét, hogy nem tud adni két percet. Erre mit tudsz csinálni?”„Gondoltuk, hogy az első napi két gyorsasági után átsorolnak minket, mert akkor az abszolút 25. helyen álltunk. De ez sem történt meg. A második napi első gyorsaságin három autót előztünk meg, amikor a negyediket utolértük, defektet kaptunk. 12 km-t mentünk mögötte bal hátsó defekttel és nem tudott elhúzni tőlünk. A defektnek köszönhetően annyira megsérült a hátsó híd és a difi, hogy az Escortunk gondozója, Léhi Sanyi azt mondta, ne ... menjünk tovább, mert csak tönkretesszük az autót. Ha egy jó és korrekt versenyen indultunk volna, nem adtam volna fel, de ilyen körülmények között nem sok kedvem volt versenyezni.”„Miután kiálltunk, szóvátettük a rajtbesorolásunkat a versenyirodán, de ott is azt mondták, hogy félreértés történt. Ezzel a félreértéssel Carlo Falcone megelőztött minket a bajnokságban.”„Nem az Eb negyedik helyzésemet sajnálom, hanem hogy ilyen furkálódással vették el a versenyzés élményét. A következő futamunk a Mecsek Rali lesz, ahol szeretnénk egy igazán jó eredménnyel befejezni a bajnokságot. Elbára viszont nem ... vágyom vissza és nem hiszem, hogy ezek után még egyszer rajthoz állunk ezen a versenyen.”Wirtmann Ferenc 2014-es eredményei:62. Rally Costa Brava (historic Eb): C3 kategória 3. helyezés, C csoport 6. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob) 1. futam: D csoport 1. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob): D csoport 1. helyezés29° Sanremo Rally Storico (historic Eb): C3 kategória 2. helyezés, C csoport 6. helyezésHistoric Rallye Vltava (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) aszfalt: C3 kategória  ... ;1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) murva: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 4. helyezésBaranya Kupa (historic ob): D csoport 1. helyezésXXVI Rally Elba Storico (historic Eb): kiálltA Historic Rali-Európa-bajnokság C korcsoport (2-es kategória) állása 12 futam után:1. Mats Myrsell (S) Porsche Carrera 261 pont2. Lucio da Zanche (I) Porsche Carrera 261 pont3. Valter Chris Jensen (N) Porsche Carrera 180 pont4. Carlo Falcone (I) Porsche 914 160 pont5. Wirtmann Ferenc (H) Ford Escort RS 136 pont6. Anders Johnsen (S) Porsche Carrera 129 pont7
  • 2014.09.05.
    A csapat sportokban az augusztus általában a felkészülés és az átigazolások időszaka. A rali merőben más, mint a foci vagy a kosárlabda, de az előző gondolatmenetet folytatva az utolsó nyári hónapban megerősítette a keretét a Maricsek Racing Team. A Kassa Rallye-n már a csapat színeit képviseli a 3-as kategória éllovas kettőse: Osváth Péter és navigátora Farnandi Ágnes. Nem ez az egyetlen újdonság a csapat háza táján. Maricsek Miklós új navigátorral vág neki a bajnokság negyedik futamának, Kassán Kovács Szabolcs diktálja az itinert a Mitsubishi Lancer EVO-ban. Kovács Antal és Istovics ... Gergő pedig visszaül a már jól megszokott Lancer EVO IV/IX-be. A 40. Kassa Rallye-t Szeptember 5-7-e között rendezik. A versenytáv 473 km, ebből a 11 gyorsasági szakasz 141.5 kilométert tesz ki. A magyar pályákhoz képest északi szomszédjainknál alacsonyabb a gyorsasági szakaszok átlagsebessége, mert az utak nagyon szűkek és felhordásosak. Újdonságot jelent továbbá, hogy tavalyi esztendőhöz képest szinte teljesen megújul a verseny útvonala. A Kovács - Istovics kettős tavaly az abszolút ötödik helyen fejezte be a Kassa Rallye-t, ezért a pilóta számára különösen kedves a szlovákiai futam: „Nagyon Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.12.06. 19:32
    . A fiúk a 2012-es Szilveszter Rally-n már versenyeztek együtt, és akárcsak tavaly, úgy idén is az az elsődleges, hogy jól érezzék magukat az autóban, céluk, hogy teljesítsék a futamot.  Szvatek Zsolt:- Három éve mindig indulok a Mikulás Rally-n, nekem nagyon tetszik ez a verseny. Mindig is nagy vágyam volt, mikor még nem versenyeztem, hogy egyszer itt elindulhassak. Most pedig negyedszer adatik meg, hogy Veszprém környékén versenyezzek. Imádok murván menni, sajnos a Sprint Bajnokságban az idei évben kevesebb lett a verseny, mert kivették a murvás futamot. Ez az igazi rali, mikor az ... osztályban, azokhoz képest, hol helyezkedünk el a mezőnyben. Csak erről szólhat számunkra az idei Mikulás Rally.Idén teljesen újak lesznek a pályák, én ezeken a szakaszokon még szerintem egy centit nem mentem. Teljesen az itinerre kell majd hagyatkoznom, ami megint csak hátrány számomra, mert az nagy előny, ha az ember olyan pályán versenyez, amin előzőleg már ment versenyautóval. Nekem legalábbis sokat számít. Tavaly Szilveszter Rally-n Szabi jól diktált, úgyhogy ezzel szerintem nem lesz probléma. Megyünk majd itinerből és meglátjuk, hogy ez mire lesz elég, a rali végül is erről szól.Pénteken ... tesztelünk, kipróbáljuk a gumikat. A Szabolcs, illetve a Rally Napló jóvoltából lesz négy Reiger gátlónk, aminek nagyon örülök, és ezt külön köszönöm nekik. Az autó jó lesz, a cél, hogy az élvezet meglegyen és, hogy célba érjünk!Kovács Szabolcs:- Legalább akkora várakozással tekintek a mostani Mikulás Rally elé, mint a tavalyi Szilveszter Rally-ra. Várom már, hogy mehessünk!Nagyon szeretem a Mikulás Rally-t, itt mindig sokkal lazább, oldottabb a hangulat. Talán azért, mert közeleg az év vége és mindenki kicsit „ünnepibb” hangulatban van, vagy talán csak azért, mert nincs különösebb tétje a

    Mikulás Rallye

  • 2013.08.20. 19:02
    srácok pedig garantáltan biztosítják azt a látványt és show-t, amiért érdemes kilátogatni egy kellemes nyári vasárnap a Mecsekbe, egy igazi rali szurkolóknak.Augusztus 23-25-e között tehát idén is:Baranya Kupa!
  • 2013.06.03. 08:36
    számunkra. A szombati prológ még rendben zajlott, de vasárnap a reggeli rövid szervizben a benzin pumpa felkapcsolásával nem a motor kelt életre, hanem lángcsóvák kezdtek előtűnni a motorháztető alól, a benzincső meghibásodott és az addigra már meleg kipufogóra pumpálta az üzemanyagot ami azonnal lángra kapott, a tűzet sikerült eloltani de sajnos már a versenyt nem tudtuk folytatni.Erre a versenyre ki készíti fel a BMW-T?- A „zöld darázs”, főnix madár módjára feltámadt hamvaiból és Lángi Attila- segítségével, (amit ezúton is szeretnék megköszönni neki) teszt jelleggel a Tótkomlós Racing ... - IV.Tótkomlósi városi autóversenyen szeretnénk részt venni, ezáltal is ráhangolódni a Salgó Rally-ra…Éles mezőny vagy előfutók lesztek?Természetesen az éles mezőnyben, a Rali Túrában fogunk indulni a MIDEX SALGÓ RALLY-n!Támogatóink:ASONÁJ 2003 KFT. - munkavédelem, tűzvédelem, környezetvédelemCSMBT KFT. - fémmegmunkálásGLOBAL – ROLL KFT. – LFP, plotter papírok, médiék tekercsbenCONTRUCK KFT. – tengeri konténerszállításMEDITO KFT. - játék-nagykereskedelemKAMIKER KFT. – nyomtatványgyártás és forgalmazásKÁLLAI GROUP KFT. – építőipari kivitelezés- Hajósi Miklós -www.csapassunk.hu

    Rally

  • 2013.05.08.
    Születésnapi kívánság MARICSEK RACING TEAM – XI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali Borbás Szabolcs – Kiss Roland, Mitsubishi Lancer Evo VII A napokban ünnepelte 37. születésnapját Borbás Szabolcs. A Maricsek Racing Team pilótájának nem volt sok kívánsága e neves nap alkalmából: szeretné technikai hibáktól mentesen, jó eredménnyel zárni a soron következő Ózd Rallyt. Navigátorán, Kiss Rolandon és a maximálisan felkészített Mitsubishi Lancer Evo VII-esen ez nem fog múlni… Borbás Szabolcs: Tavaly már jártam az ózdi pályákon, hiszen akkor is a Rali Túra Bajnokságban szerepeltem, s egy alkalmi navigátor ... , valamint majd Szabival közös fogjuk feldolgozni a pályát. Május elején voltunk már tesztelni, kipróbáltuk az újításokat, de tervezünk még egy tréning az Ózd Rally előtt. A célunk az, hogy célba érjünk – mivel ez Egerben elmaradt – és szeretnénk jobban beleszólni az élmezőny eredményébe. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: TechnoPig Kft., Dipolvill 96 Kft., T.2.D. Bt., Hajduvet Kft., Nomek Kft., BOSE, Handtex Bt., Kökönyös Patika Bt., Hegyháti Pálinkafőzde, Gerecse Pharma Kft., Pharmamét Kft., Baranyaholding Kft., Magister Pharma Kft.,Rózsa Pharma Kft., Rally Café Sajtófőnök: Horváth Maricsek Racing Team RTE
  • 2013.05.08.
      honlapjára,  amiket  minden  szabadidőmben  nézegetek.  A  pályákról  röviden  és  tömören  azt  kell,  mondjam,  ezek  igazi  rally  pályák.  A  szombati  szakaszokon  még  nem  mentem,  viszont  a  vasárnapi  pályákat  már  mindkét  irányból  ismerem,  hiszen  a  Rali‐Túra  Bajnokság  ózdi  versenyének  évek  óta  ezek  a  pályái.  A  Miskolc  környéki  pályák  nem  kis  falatok,  és  őszintén  megmondva  tartok  is  picit  tőlük.  Szeretnénk  maximálisan  feldolgozni  a  pályákat,  és  így  hiba  és  problémamentes  versenyt teljesíteni.” ‐ értékelte a pályákat Pál.      „Az  első  tíz  környékén ...   jó  lenne  autózni  és  időben  közelebb  kerülni  az  elejéhez.  Talán  szerencsénk, hogy a hosszú gyorsasági nem csak a mi számunkra ismeretlen, és így akár ez  fel is boríthatja az erő sorrendet.” ‐ zárta a beszélgetést Lovász Pál.      Köszönjük  partnereinknek:  Kamion  Fényező  Kft.,  Color  Tours  Kft.,  Kontakt  Busz  Kft.,  T&J  Busz Projekt Kft., M6 L.O.G Kft., Appaloosa Kft., NeoCon Kft., Millaco, Bulath – Sped Kft.  Botka Rally Team Rally
  • 2013.04.05.
    Rali Túrás bajnokkal bővült a Maricsek Racing Team csapata MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Kondella Péter – Bagdány István, Honda Civic Type R A téli szünet alatt igazi vérfrissítésen esett át a Maricsek Racing Team. A csapat új versenyzői között köszönthetjük 2013-tól Kondella Pétert is, aki 1997 óta oszlopos tagja a rallytársadalomnak. A pilóta tavaly érte el eddigi pályafutásának csúcsát, amikor mennyasszonyával, Fülep Edinával elhódították az RTE N csoportjának, és az N3-as kategóriájának bajnoki címét. Péter 2013-as céljai között így nem is szerepelhet más, mint hogy megvédje ... elsőségét. A bajnoki pontok gyűjtését az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallyen kezdi majd meg, ezúttal viszont Bagdány István segítségével. Kondella Péter: A hosszú kényszerpihenő után már alig várom, hogy újra autóba ülhessek. A bajnokságot, a csoportot és a kategóriát, valamint a Honda Civic Type R-t sem cseréltem le, egyedül a navigátor személye változott. A 2013-as szezon első két versenyén Bagdány István diktálja majd nekem az itinert, a másik négy futamon pedig Szilassy „NIGI” Arnold fog helyet foglalni mellettem az anyósülésen. A téli szünet alatt több fejlesztésen, felújításon is átesett az ... autó, így újult erővel támadhatunk az idei Rali Túra Bajnokságban, amihez nagy segítséget nyújtottak régi és új partnereink is. Nemhogy versenyzőként, de még nézőként sem vettem részt egyik Eger Rallyen sem. A pályák így teljesen ismeretlenek lesznek számomra, de mégsem aggódok emiatt. Másfél éve, mikor átültem a versenyautó bal oldalára, a navigátori múltamra támaszkodva megtanultam, hogyan kell itinerből versenyezni. Ennek függvényében már nem nagyon számít, hogy jártam-e az előtt az adott pályán vagy sem – elég egy maximálisan jól megírt itiner és egy megbízható navigátor. István többször is Maricsek Racing Team Rali Túra Bajnokság
  • 2013.04.04.
    Továbbra is egy cél van       A  2013‐as  évi  felkészülés  utolsó  fázisához  érkezett  a  Sajtós,  Diósi,  Honda  trió.  A  csapat  a  2012‐es  bajnokság  lezárulásával nem a pihenésre koncentrált, hanem gőzerővel kezdett neki a 2013‐as szezon előkészületeinek.      „A 2012‐es Rali‐Túra Bajnokság utolsó versenyéről, a Vác Rallyról úgy jöttünk haza, hogy a következő szezonra  mindent beleadunk, lezárjuk az elmúlt korszakot, és próbáljuk az autót a legmagasabb szintre emelni.” – kezdte  a beszélgetést Szilágy Tamás, a csapat koordinátora.    „Mindent megtettünk annak érdekében, hogy a ... ,  sok  problémánk akadt a futóművel. Valahogy nagy tempónál, és a nagyon tempós kanyaroknál nem úgy viselkedik  az  úton,  ahogyan  az  kellene  neki.  Az  összes  futómű  alkatrésszel  szakértőkhöz  fordultunk,  hogy  segítsenek  megtalálni  a  problémát,  ami  kisebb  ‐  nagyobb  sikerrel  meg  is  valósult,  ám  én  még  továbbra  sem  érzem  az  áttörést,  ezért  az  Eger  Rally‐t  megelőző  pénteken  egy  komolyabb  egész  napos  teszttel  készülünk.”  ‐  folytatta  Sajtós Dénes.    „A  csapatunk  minden  tagja  szomjazik  a  sikerre,  hiszen  volt  idő,  amikor  csak  sikeres  korszakunk ...   volt,  és  úgy  érezzük, rajtunk most sem múlna. A 2013‐as év Rali‐Túra Bajnokság egri szezonnyitójára a kategóriánkba, a H2‐ be közel húsz fő adta le nevezését. A Ladától a Hondáig, nagyon sok típus megtalálható, több neves és jó kezű  pilótával.  Mi  mindenhová  nyerni  mentünk  oda,  és  ez  most  sincs  máshogy.”  ‐  zárta  a  beszélgetést  Szilágyi  Tamás.    A 2013‐as Rali‐Túra Bajnokság szezonja a 9. Eger Rallyval április 7‐én vasárnap, reggel 7:27 perckor Szarvaskőn  rajtol. A versenyzőknek hat gyorsaságit kell majd teljesíteniük a célig.      Köszönjük támogatóinknak: Mirelit Mirsa Zrt Rallyheart Rally
Előző 3 / 5 Következő