Keresés

Találatok száma: 55
Előző 1 / 3 Következő
  • 2023.05.25. 00:02
    , rengeteg kanyarral. Ha esik az eső, akkor még nagyobb kihívás lesz teljesíteni ezt a gyorsaságit. Sokat számít a pályaismeret és egy jó itiner.Összesen 106 versenykilométert szabtak rátok a rendezők. Ha esni fog az jó barát neked?- Mindig örülünk, ha esik. Szeretünk esőben versenyezni, de ez nem kívánság műsor. Amennyire hinni lehet az időjárás jósoknak, aszerint talán nem fog esni. Ha mégis, akkor viszont errefelé nem pár cseppet, hanem komoly mennyiséget jelent, ami igazi kihívás. Remélem izgalmas verseny lesz.Végezetül, mint régen idejáró pilóta és navigátor (Zsolti) hol is szeretnétek ... végezni?- Ha a Mitropa Club-ot nézzük, akkor mindenképpen a dobogón szeretnénk végezni, abszolútban pedig minél előrébb.Együttműködő partnereink: NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., P.O.P. Kft., ML-Log Kft., Mihidra Kft., JB Control Kft., Vidia Csavar, Volvid Zrt., Cső-Kötő Kft., LEL Kft., Hun-Therm Kft., PLESO-VIA-BAU Kft., Érdi Rally Team Kft., DR. Lan. Eu, www.lanexpert.hu, Artifex J+J Kft., Komplex-D Kft., TT Sped Kft., Lubland Kft, Green Goes Kft. KELI BAU, GTT-Logistic Solution Kft, BB-Logistic Solution Kft. LetMeSolvelt Kft., Az “Infovárosok.hu hírportál hálózat”.Fotó: motorsand4x4.com

    Rally

  • 2021.07.03. 16:50
    tesztelni jöttünk, még egy métert sem mentem az autóval. Megpróbálok hozzá szokni az autóhoz.Rég láttunk már sprint jellegű ralin. Hétszer mentek végig összesen a szakaszokon. Időre vagy látványra fogsz menni?- Most minden lehetséges, de igazából csak szokni akarom az autót. Rengeteg dolog ki lett cserélve az elmúlt pár héten az autóban, teljesen más lesz vezetni, mióta utoljára mentem ezzel a kocsival. Izgatottan várom a rajtot.Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft., Decran Hungary Kft., Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft ... ., Endriago Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Boxi Trans Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Dr Lan Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., WellTest Info Kft., Delta Hungária Építő Kft., Delta Magyarország Kft., Naturgold Farms Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM Consulting Kft., P.O.P., Diák-Meló, Black Point Kft., NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., Hydroflow Kft., Artifex J+J Kft., BIMF Kft., Private Reprezent Kft., Denver Kft., LU-KO LIVE Kft., Borsod Color Kft., Sahinler Kft., JB Controll Kft., Corpus Bútorgyártó Kft

    Rally

  • 2018.01.19. 09:29
    defekttel nyitottunk, sokat kellett jönnünk így a pályán, sajnos kevés időnk maradt kereket cserélni. Az ezért kiosztott büntetésünk sem segített az így is erős kategóriánk utolérésében. Az izmos BMW-kkel tarkított, majd 40 autóból, hogy az első tízbe befértünk, ezzel úgy gondolom rendben vagyunk. Az utolsó két gyorsot nagyon szerettük, tempós volt de driftelős is. Nagyon éltük, végig nevettük. Pár gondolat a 2018-as rally szezonról: A lelkesedésünk töretlen, és a csapat is motivált az előre lépésben. Szimpatikus a Mitropa kupa sorozat, és a Magyar Országos Rallye Bajnokság is szóba került. Az ... -Trend Észak Kft., Spéci Komplett Kft., Zsomar-Ker Kft., Best-Tyre Gumi Kft., Kartel 97 BT, Horváth Kft., TT Sped Kft., Delta Hungária Építő Kft., FA-ZE Tyre Repaír Kft., Kerékgyártó és Társa Kft., Andrezol-net Kft., D.D.Z Med Kft., Adó-Dó Plusz Kft., Magyar Ipar Kft., T-Forex Kft., R-Pex 2000 Kft., Kiss Zsolt EV., Naturgold Farm, Baromfiudvar, Unilub Castrol, Mihidra Kft., Black Point alapítva 1991., GLS West-Parcel Kft., Corpus Bútor Kft., Bar-Por-Trans Kft., West Start Kft., Komplex-D Magas és Mély építés, BB Logistic E.V., Koko Express, Kärcher, Unify, Interdairy Hungary Kft., FIRE-CREW

    Rally

  • 2018.01.15. 15:23
    vinni.Január és február a versenyautó felkészítésének ideje, márciustól indul a szezonunk, de még bizonytalan, hogy Osztrák vagy Magyar futammal kezdünk - fűzte hozzá PéterNagy várakozással töltött el, hogy végre kipróbálhassam a Hondát versenykörülmények között is. Erre adott alkalmat a Szilveszter Rallye, melyet nagy izgalommal vártam. 1 éve ültem versenyautóban utoljára még az EVO-ban. Az időjárás is változatos körülményeket adott számunkra, így esőben is kipróbálhattuk, hogy viselkedik az autó. Azt kell mondanom, hogy minden várakozásomat felülmúlta ez a pár nap. Pillanatok alatt visszaszoktam és ... élveztem minden percét. Többen kérdezték tőlem, hogy milyen, érzek-e különbséget az előző autókhoz képest? Szerintem minden autó másban jó, más élvezetet nyújt. A szívemhez mégis a Honda áll közelebb, hiszen Hondában ültem először. Ez az autó pedig maga az élmény. A verseny végére pedig sikerült kategória harmadikként beérkeznünk a célba, ami csak hab volt a tortán, mert 5 év után ismét dobogóra állhattunk együtt Petivel, mely méltó befejezése ennek a szuper pár napnak és évnek - zárta gondolatait EdinaPartnereinknek köszönjük az együttműködést: AVANZO-TRADE Kft. – The Body Shop; Ecoffice Technology ... Kft. – Triumph Adler; EGROKORR Festékipari Zrt.; Evolution Consulting Képzési és Tanácsadó Kft.; Innovitas Közhasznú Nonprofit Kft.; Rowa Chemical Kft. – BLACKFAST; RAIKER – www.raiker.hu; Nagy Béla e.v. – liftszerviz; Dokutech Center Kft.; Ital Logisztika Kft.; EuTrust Szerviz Kft.; C+D Automatika Kft,; Excel-IT Kft,; Kudo Trade Plus Kft,; Laurus-Conculting Kft,; Tower-Tech Kft,; Sulypont Bt.; Best-Vill. 2000 Kft.; Tritcon Informatikai Tanácsadó Kft. - FPO Hungary Kft - OZONE Gaming Gear

    Rally

  • 2017.10.29. 20:44
    mindenhol.A pénteki shakedown-on kétszer mentünk végig, hogy belerázódjunk a versenyzésbe. Ezen az estén két gyorsasági szakaszt kellett teljesítenünk sötétben. Borzasztóan kőfelhordásos volt minden kanyar, ami egyrészt csúszott, másrészt defektveszélyt is jelentett. Mindkettőből kaptunk. Volt egy megforgásunk és egy jobb első defektünk. A nap végen az abszolút 53. helyről vártuk a másnapi megmérettetést.A szombat maga volt egy álom a magunk fajta versenyzőknek. 24, 17, 16 km-es gyorsaságik váltották egymást egész nap. Átvezetett a verseny jó pár igazi mediterrán falun, kaptunk tengerparti ... szerpentint korlát nélkül, szűk erdei ösvényt és másfél kilométer murvát is. Nagyon élveztük minden pillanatát a versenynek.Sajnos az utolsó pár szakaszon az autónk elkezdett füstölni és enni kezdte az olajat.11 liter olajat töltöttünk a motorba, hogy életben tartsuk a verseny végéig. Az utolsó gyorson már 130 fokos vízzel jöttünk le lábujjhegyen.Etapon útban Porec felé,15 kilométerre a céldobogótól (persze korom sötétben) megjött a várt kerregő hang a motorból és ez a verseny feladására kényszerített minket.Nem bántuk meg egyetlen pillanatát sem ennek a fantasztikus hétnek, melyet itt ... tölthettünk. Külön köszönet csapatunk minden tagjának és természetesen a támogatóknak.  Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Evolution Consulting Kft., Innovitas Nonprofit Kft., Avanzo Trade Kft. - The Body Shop; RAIKER Kft.; Egrokorr Festékipari Zrt.; Laurus Consulting Kft. - Cortesia Group; Ital Logisztika Kft.; Triumph-Adler; C+D Automatika Kft.,; Dome Facility Services Group Kft.; BBD 96 Kft.; Hekus Bűnügyi magazin; Ecoffice Technology Kft.

    Rally

  • 2017.09.23. 12:25
    pár pálya ismerettel rendelkező helyi ‎versenyzőt tudtunk magunk mögé utasítani. Következő bevetés Bassano-ban lesz szeptember végén, ahol mi is már jártunk egy párszor, így nem leszünk hátrányban a többi Mitropás versenyzőhöz képest a pálya ismeretet tekintve. Köszönet a csapatnak a remek munkáért és külön köszönet a feleségemnek a Neurofeedback tréningért.Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, Mihidra Kft., NR Szoftver Kft., Black Point Kft ... ., Magyar Ipar Kft., Vivifier.hu., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Vivieszt-Med, Best-Tyre Kft., Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, Excel It Kft., TT Sped, Mahiti Kft., Zsomar-ker Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V, Klima Yukon Kft., Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Thermo-Ciklon, Bionly Kft., Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv), Andrássy Üzletház

    Rally

  • 2017.08.03. 21:27
    A Baranya Kupára való felkészülés részeként tesztelted 26-án szerdán a Renault Megane RS-t.Miként is sikerült ez?Juhász Csaba: Lecseréltük az autón a turbót, és annak a működését teszteltük. És kipróbáltunk egy pár futómű beállítást is, mert a Ferencz Racing Technology átdolgozta a lengéscsillapítók hangolását. Az autó vezethetősége javult, de még lehet finomítani apróságokon.A turbót még kedden délután teszteljük, ha jól fog működni, akkor még egy gumi tesztet is beiktatunk. Próbálunk maximálisan felkészülni a Baranya Kupára. Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok ... hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, Mihidra Kft., NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., Vivifier.hu., Kemad, EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Vivieszt –Med, Best-Tyre Kft., Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, Excel It Kft., TT Sped, Mahiti Kft., Zsomar-ker Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V

    Rally

  • 2017.07.29. 20:56
    A hétvégén te is rajthoz álltál a Renault Megane RS-el a HE-DO Mátrai Hegyiversenyen.Nem idegen számodra a "hegyi" verseny. Korábban mentél-e már itt?- Egyszer már indultam itt egy Suzuki Gti-vel, úgy 15 éve. ‎Mondhatjuk, hogy az az emlék már megfakult egy kicsit. Bár a haverokkal felidéztünk egy pár emléket arról a futamról és jókat derültünk magunkon. Nagyon amatőrök voltunk. Most jóval profibb csapattal érkeztünk. A futóművét a kocsinak keményebbre kellett állítanotok, mint a legutóbbi Velenje Rally-n?- Teljes felújításon esett át a futómű, ezért nem változtattunk a beállításokon. Ki ... ., Magyar Ipar Kft., Vivifier.hu., Kemad, EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Vivieszt –Med, Best-Tyre Kft., Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, Excel It Kft., TT Sped, Mahiti Kft., Zsomar-ker Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V, Klima Yukon Kft., Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Thermo-Ciklon, Bionly Kft., Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv), Gusto

    Hegyi verseny

  • 2017.03.31.
    Felmérik az erőviszonyokat A 23. Hell Miskolc Ralit már nagyon várja Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, mert idén új verdával fognak versenyezni. Egy Peugeot 208 lett az idei kiszemelt. Az első pár kilométereket megtették a teszten az autóval, de kíváncsiak milyen lesz élesben az oroszlán. „Túl vagyunk a teszten és igazán felhasználóbarátnak mondható a Peugeot. A tengelytáv és a futómű másabb, mint a Citroeneken, ezáltal könnyebben halad a rossz minőségű utakon. Úgy gondolom megtaláltuk a helyes beállításokat az előttünk álló aszfaltos futamra, amely ugye nem annyira jó minőségű. Biztos ... vagyok benne, hogy kell egy-két verseny, hogy belakjam a kocsit, de az irány az jónak tűnik. Ez az 50-60 megtett kilométer is sokat jelent, mert mégsem ott a versenyen kezdünk el barátkozni a verdával. Messze van még az, hogy én kihasználjam ezt az autót, pár verseny rá fog menni, de valószínűleg gyorsabb lesz majd, mint a Citroen volt. Az első két versenyen Attila fogja diktálni az itinert, és remélhetőleg sokat fogok ismét tanulni tőle, és bizakodóan állunk a rajhoz Miskolcon. A kategória megint népes szerencsére, jó lesz küzdeni a pontokért. Az erőviszonyokat felmértük és szeretnénk beférni a ... évben. Biztos fog mindenki még gyorsulni, de legalább kapunk egy képet arról, hogy hová helyezzük magunkat. Megpróbálunk egy nagyon jó itinert összehozni, és onnantól nincs más hátra, mint az elejétől a végéig tolni neki. Ez a verseny nekem amúgy pont jubileumi lesz, mert kereken 20 éve a Miskolc Ralin kezdtem versenyezni, úgyhogy illik majd szép helyen végezni” – mondta Attila. Reklámpartnereink: Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár Tiba Anita
  • 2016.11.10. 19:42
    Juhász Csaba - Szántó SzabolcsHonda Civic Type RIV. Miskolc Autó - Ózd Rallye2016.10.28-30.A 3-Städte rally után egy kis benzingőz kiengedésképp a IV. Miskolc Autó Ózd rally prológján tettél jó pár kört a Honda Civic FD2-vel.Elég látványosra sikeredett a csapatásod a Hondával. Tesztelted a féltengelyeket vagy csak a nézőknek szerettél volna autózni?- Kizárólag a nézők szórakoztatása volt a cél. Próbáltam minél látványosabban menni a Hondával, már amennyire egy első kerekes kocsival lehet. Remélem sokaknak tetszett.Legközelebb az FRT.HU kupán láthatunk, esetleg A Mikulás rally és a ... szilveszter rally is tervben van?- Csak a Szilveszter Rally, de azon még gondolkodunk, hogy oda milyen autót béreljünk. Több csapattal is felvettük a kapcsolatot, egyenlőre még várunk az ajánlatokra. Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", SzL Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, Mihidra Kft., NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., Vivifier.hu, Kemad, EastJob, Komplex-D, Star Holding, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Vivieszt - Med, Best

    Rally OB

  • 2016.10.27.
    Újra a ringbe lépnek A Ladával versenyző Tóth Attila – Tóth István duó a miskolci pályákon autóztak utoljára, ahol volt egy kis kalandjuk. Ennek következtében ki kellett hagyniuk pár versenyt, míg újraépítették a kocsit. Ózdon viszont megint a ringbe lépnek. Kihagytatok pár versenyt, Ózdon újra támadtok? - Idén sajnos csak két versenyen tudtunk eddig menni, Egerben és Miskolcon. Az utóbbi futamon volt egy kis kalandunk, aminek köszönhetően a kocsi elejét újra kellett építeni. A legnagyobb ellenségünk nekünk is az idő, amit a család és a munka mellett a versenyautóval való foglalkozásra ... továbbra is a navigálás? - Igen, Pisti fogja diktálni a tempót. Két versenyt mentünk együtt és mikor már kezdtünk belejönni, akkor ugye kimaradt pár hónap. Most újra össze kell rázódnunk. De nem pánikolunk, csináljuk azt, amit annyira szeretünk, ralizunk. Örülünk, hogy ismét versenyautóba ülhetünk. Új design, minden egyben, indulásra készen? - Ebből jelenleg csak az új design van kész, de hát van még idő, nem – kérdezi Attila nevetve? Még össze kell rakni benne egy-két dolgot, fék, futómű állítás, lengéscsillapító csere… nem szépítem, van még rajta bőven teendő indulásig. Szerintem a ralis világban ... ez a természetes. Mutass egy olyan versenyzőt, akinek már hetekkel előtte kész van a kocsija – mókázik Attila. Nincs ilyen, legalábbis én még nem hallottam róla. Titkon elárulom, hogy mi szeretnénk azért, ha egyszer jóval hamarabb elkészülnénk mindennel, nem csak az indulás előtt pár órával. Na, de ez van, ezt kell szeretni. Elvárás a hétvégén? - Nagyon nem lesz, mivel újra meg kell szoknunk a kocsit. Bízunk benne, hogy nem lesznek technikai gondjaink, mint év elején. Ez a verseny arról fog szólni, hogy teszteljük a kocsit, hogy minden rendben van-e vele. Kicsit csapatjuk neki, farolgatunk ... , szórakozunk és szórakoztatunk, és persze a fő cél, hogy beguruljunk a célba. Reklámpartnereink: Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés - Közúti Teherszállítás; Lincos.eu – Autószerviz Gumiszerviz és Garázsipari berendezések, szerszámok; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. - Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Ferrodo 2002 Kft. - Versenyautó Fék & Kuplung Felújítás; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. - Kompresszor javítás; HB.c.e. - Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Olvisz 98 - Olajipari Vízügyi Szolgáltató Kft.; Unilub Kft. - Kenőanyag nagykereskedelem; Bója Tiba Anita
  • 2015.08.14. 23:09
    A Stefani Baranya kupa óta csináltatok-e az autóval valamit?- Igen, próbáltak javítani a kormányszervón, mert a Mátra Rallyn jelentkezett ez a probléma és azóta még ezt nem tudták orvosolni. Pár kilométer megtétele után lecsökkent a kormányszervó hatásfoka és nehézzé vált a kormány. Nem volt kellemes, de remélem most már jobb lesz.Régi pályák lesznek, vagy újabb szakaszokon is megy majd a harc az idő és a sporttársak ellen?- Én 2005-ben mentem itt utoljára, ahhoz képest most minden pálya új lesz. Felírjuk 3 bejárásból és megyünk. Pont úgy, mint a Mitropában. Sokan kint voltak már a múlt héten ... !www.infovaros.hu,  Tiszaújváros Transz. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Mahiti Kft. DDZ MED Kft. Komplex - D, ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Öko Transz. Kartel 97Bt. Bezama Kft. Adó-Dó Plusz Kft., Product T-Pride Kft., R-Pex2000 Kft.,  H.B c.e. Mérnöki Szolgáltató Építő és Kereskedelmi Kft. aquageneral.hu. Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. Baromfiudvar 2002 Kft. Castrol. Unilub Kft. Assist-Trend Észak Kft. BB-Logistic.eu. Távit Kft. Autó M3 Szerviz és Diagnosztika. D.D-Z

    Rally OB

  • 2015.07.21. 12:11
    Miként értékeled a futamaitokat? A négy gyors mennyire volt elég belőni az autót a legközelebbi Mitropa Rallyra?- Ez a szakasz nem igazán hasonlít a Mitropa futamokhoz, sokkal tempósabb, de tesztelésre tökéletes volt. Volt is egy pár problémánk, ami szerencsére most jelentkezett. A kormánymű nem működött precízen, mert megragadt a kormányszervó a kanyarokban. Ennek ellenére nagyon élveztük a versenyzést , az autó nagyon jó.Levezetéskor a nézőknek is autóztatok ahogy láttam, vagy csak beleakadt a kezed a kézifékkarba?- Úgy gondoltam , ha már ilyen sokan kijöttek ebben a nagy hőségben , akkor ... . Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Mahiti Kft. DDZ MED Kft. Komplex - D, ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Öko Transz. Kartel 97Bt. Bezama Kft. Adó-Dó Plusz Kft., Product T-Pride Kft., R-Pex2000 Kft.,  H.B c.e. Mérnöki Szolgáltató Építő és Kereskedelmi Kft. aquageneral.hu. Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. Baromfiudvar 2002 Kft. Castrol. Unilub Kft. Assist-Trend Észak Kft. BB-Logistic.eu. Távit Kft. Autó M3 Szerviz és Diagnosztika. D.D-Z.- MED Kft. Szamsped Transz Kft. Best Tyre Kft. Technor 93 Kft., Vivifer.hu, 

    Rallysprint

  • 2015.07.08.
    , menne? - Simán, az egész verseny távját tudjuk fejből, Moha bá után szabadon: “Menj háromszázkilencvenötegészkilencvenöt kilométert a célig...” :D Nagyjából mire lehet majd részetekről és a csapat részéről számítani? Komolyság, csak a verseny... koncentráció... semmi móka? - Komolyan mondom neked, hogy komolyan vesszük a feladatot. :D De az elmúlt pár verseny alkalmával már úgy érzem magam, mint a régi szép időkben, amikor elkezdtük a versenyzést. Nekünk ez hobbi, nem múlik rajta semmi, ezért a felhőtlen jókedv, a móka és a kacagás a cél. Remélem, most már nem csak mi fogjuk magunkat jól érezni ... ? - Mindenképpen a célba érkezés, a jó hangulat és pár kiló leadása a cél. A tavalyi hibánkból tanultunk, de azt az ugratót kivéve nem szeretnénk elspórolni semmit a versenyen. Egész jól kezdtünk menni már Székesfehérváron az autóval, reméljük azt a formánkat sikerül átmenteni Veszprémbe is. Nagyon szeretem ezeket a pályákat, sajnos az autónak nem a legelőnyösebb, de hát erre találták ki a franciák. A meleggel, ahogy látom idén is meg fog gyűlni a bajunk, viszont az fog nyerni, akinél lesz elég víz a verseny végéig. Ha most csak úgy rajtolhatnátok, hogy el kellene legalább mondani fejből egy gyorsaságit ... , hanem a csapat többi tagja is elengedi kicsit magát... és akkor ők is érzékelni fogják másnap a frontot, nem csak mosolyognak majd rajtunk. :D A nézőknek még annyit üzennének a srácok, hogy ha mégsem bírnák visszafogni magukat annál a bizonyos „egy ugratónál”, akkor küldjenek majd fotókat. Köszi-köszi, előre is. :D Köszönjük reklámpartnereinknek: Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., B! Bomba Energy Drink Kft., Imagedesign I&A Design Kft. Szöveg: Tiba Anita Fotó: Máté Zsolt Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.17.
    , olyan volt, mintha 3 hengerrel mennénk. Belenéztem a tükörbe és láttam a kék füstöt magunk után, ami pár másodperc alatt a kabint is belepte. Azonnal leállítottam a motort, és szóltam Levinek kezdje el magát kibontani az ülésből, elgurulunk egy rádiós pontig. Kicsit megijedtem, mert már kétszer gyulladt ki alattam autó, és féltem, hogy most is ez lesz. Hála Istennek nem így lett, viszont a cél előtti lassítónál véget ért a verseny számunkra. Fogalmunk sem volt mi történt a motorral, csak tegnap derült ki, hogy egy leszakadt kipufogó szelep okozta a bajt. Harmadik helyről kiesni nem jó érzés, így a ... mosolyom sem volt őszinte aznap. Végre elkezdtük használni rendeltetésszerűen a járművet, és már Ákoséktól sem kaptunk annyit a 18,5 km-en, mintha kétszer ennyit kaptunk volna. Oroszlány-Pusztavám pedig egész jól alakult, hisz sokat számított, hogy a sprinteken sokat versenyeztem ezen a pályán. De hát ilyen a technikai sport, kiestünk, és a ki nem ásott kút mellől végignéztük a versenyt... :D A dobogó környékére igaz nem jutottatok, viszont sportoltatok... mert ki kellett tolni segítséggel a gyors végére az autót. Hevesi Pistiékkel karöltve nyomtatok egy versenyt a célig... null lóerővel, de ... rásegítéssel. Ki győzött? - Igen, Pistiék ugyanott estek ki, és a két mezőny között kitoltuk a kocsikat a pályáról. Kialakult egy kis „háziverseny”, és a célegyenesben végképp beigazolódott, hogy mekkora előnyt jelent a kis tömegű autó. Ha a pályán nem is, de itt megelőztük az EVO-t. :D A motorháztetőn meg lehetett volna sütni a tükörtojást olyan meleg volt. Ti hogy éreztétek volt front, mint a múltkor? Vagy pont ez volt a bibi, hogy nem? - Olyan jellegű front most nem volt, hisz kitagadott a csapat a múltkori „lagzizás” után. :D Nem, dehogy most teljesen jók voltunk, így nem voltam front érzékeny ... vasárnap. Lehet, hogy tényleg ez volt a baj??? :D Viccet félretéve, hamarosan jön a Veszprém Rali. Oda készültök, vagy mi a szitu most, hogy van teendő a méregzsákkal? - Lacitól ígéretet kaptunk, hogy lesz autónk Veszprémre, és amit ő megígér, az mindig úgy van! Szóval mi készülünk, ha mással nem is, tűzoltó palackkal. :D A tavalyi versenyen nagyon jól éreztük magunkat, szerintem idén sem lesz ez másként. Ott a helyünk. Köszönjük reklámpartnereinknek: Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., B! Bomba Energy Drink Kft., Imagedesign I&A Design Kft. Szöveg és fotó: Tiba Anita Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.15.
    szinte összenőttünk az elmúlt 10 év alatt, a Citroenre azért jobban vigyázok még. Ha idén meg tudjuk ismételni a tavalyi eredményünket, akkor maximálisan elégedettek leszünk. Mondjuk a kategóriát elnézve ehhez másoknak is lesz pár szava... de állunk elébe... „Legyen tánc...”. Egy futam kimaradt számotokra, de most már végig nyomod az idei évben a pedált a C2-ben? - Ja, kimaradt... Vasárnap szóltak, hogy verseny volt... elaludtunk kicsit... olyan pörgőt nyomtak ránk pénteken... :D Őszintén megmondva nagyon megszerettem ezt a kis autót, természetesen lehetőségeinkhez mérten minden versenyen ... , ha felidézhetné Zabar-Domaházát. Mert történések voltak. Meglepetések is. Poénkodások…na azok is voltak. De lássuk, hogy… vagy mire emlékszik Zsolti, és mik a hétvégi elképzelések. :D Nyomtatok a múltkor egy Zabar-Domaháza versenyt. Erre miért volt szükség... hiszen már spanok vagytok a méregzsákkal? - Ebben tökéletesen igazad van. Egyre jobb a viszony köztünk és az autó között. Viszont szerettünk volna hasonló baráti viszonyt kialakítani a kis Citroen gazdájával és a csapattal is... ezért úgy gondoltuk, csapunk egy görbe hétvégét. Pinjoe navigálásával nyomtuk le a futamot. Éveken át ... versenyeztünk együtt, így baráti kapcsolat alakult ki kettőnk között és örültem, hogy beült mellém újra erre a versenyre. Bakó Laciról pedig ne is beszéljünk... ment a hülyeség rendesen. :D Szerintem ezen a hétvégén megtört a jég, oldottabb volt a légkör, nagyon jól éreztük magunkat, élveztük a versenyt. Mondjuk vasárnap valami „front” lehetett, mert kicsit fájt a fejem... :D Jó volt. Ja, és meghívtak egy esküvőre is arrafelé minket, így összekötöttük a csapattal a kellemeset a hasznossal. Na jóóóó…nem hívtak, meg, de az elsők között voltunk, akik kaptak a mennyasszonyi tortából. :D Székesfehérvár Rali ... ...és az R2-nek aszfalt. Jó ez így, vagy jobb lenne a murva már? - Nekem már mindegy csak anyám ne tudja meg, hogy kocsit hajtok ilyen gyorsan. :D Viccen kívül, amúgy szeretem az aszfaltos versenyeket, semmi bajom nincs vele. A székesfehérvári pályákat ismerjük, a helyi rali sprinteken nevelkedtünk. Így várom a hétvégét, de lehet, hogy a Veszprém Ralit jobban. Az tavaly nagyon jól sikerült, mindaddig, amíg mentünk nagyon élveztük. Tavaly a fehérvári futamon az A6-os kategória 3. helyén végeztetek egy Skoda Felíciával. Idén is meg lesz a dobogó, legfeljebb kicsit feljebbi foka? - A dobogó tuti ... meglesz, hacsak valaki el nem vitte... és bízom benne, hogy mi is áthaladunk majd rajta. Hogy csak a harmadik foka, vagy meglesz mindhárom, azt ne tőlem kérdezd, hanem az illetékeseket. Basszus... most voltam a garázsban... a Skoda azóta is azon áll... alatta maradt. :D Amúgy meg, ha valaki versenyzésre adja a fejét, az nyerni akar, bárhol is induljon el. Így mi is szeretnénk a lehető legjobb helyezést elérni, így indulunk neki. De mivel az élet a legjobb forgatókönyv író, majd vasárnap estére okosabbak leszünk. Tavaly sok műszaki probléma ellenére állhattunk fel a dobogó 3. fokára. A Skodával már Tiba Anita Rallye2
  • 2015.03.18. 11:42
    Ezt a versenyt, egy felkészülésnek szánod az Eger rally előtt?- Igen, végre szeretnénk éles bevetésen kipróbálni a Hondát. Új motort és sebességváltót kapott. A fékrendszeren is javítottak, bár a fékhatással sosem volt gond. Valószínűleg olyan lesz, mintha egy teljesen új autóban ülnék, ezért szeretnénk Eger Rally előtt kipróbálni az autót.Indultál-e itt már korábban, és ha igen milyen autóval, ki navigált neked? - Tavaly is indultunk ezen a versenyen, akkor a Megane-nal és Zsolti navigált nekem. Számunkra kötelező részt venni ezen a versenyen, mert a rajt pár száz méterre van partnereink ... végig a szakaszokon. Összesen harmincöt kilométert tesztek meg. Milyen ugyanazon szakaszon visszafelé menni. Nincs az, hogy amit kihordtál kavicsot, azon fogsz csúszkálni visszafelében?- Biztos, hogy lesz felhordás. De ez is hozzátartozik a sprintes rendezvényekhez, mellesleg a poros pálya Magyarországon senkinek sem újdonság.A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani. - A hazai bajnokságban szeretnénk rajthoz állni a Hondával az egri, a miskolci, a pécsi a kassai és a bükfürdői versenyeken.Ha pedig marad még lehetőségünk, akkor a Megane-nal pár Mitropa futamon szeretnénk ... részt venni. Ezek közül az ADAC 3-Städte-Rallye Rally biztos.Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu, Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex - D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Tiger-Tools. Balomo Kft. Öko Transz. Maldon Kft. Unify Plus Kft

    Rallysprint

  • 2014.06.20.
     semmi másra nem kell koncentrálnunk, mint, hogy nyomjuk neki.     Azért pár hónap eltelt a tavalyi váci verseny óta. Mire számítotok így pár hónap kihagyás után?  ‐ Tenni való volt, mert az ugye mindig van. Nem tűntünk mi teljesen el, jártunk élményautóztatáson  egy  sportnap  alkalmával,  ami  nem  is  olyan  régen  volt.  Ott  kicsit  kipróbálhattuk  a  kocsit,  és  ténylegesen  úgy  autózhattunk,  ahogy  azt  egy  Zsigulival  kell.  Tesztnek  is  tökéletesen  megfelelt.  Nagyjából  azt  is  tudtuk,  hogy  az  első  túra  versenyünk  el  fog  valószínűleg  maradni,  egy  sokkal  fontosabb  dolog ...  annyi, hogy egy jót autózzunk, természetesen technikai gondoktól mentesen,  és a nézők legalább annyira élvezzék kívülről, mint mi belülről.     Mi lesz a mottótok az első rali túra versenyetekre?  ‐ A lényeg, hogy célba érjünk, de mindenképpen élvezni szeretnénk az odavezető utat.      Köszönet a támogatásért: Zoltán  Electric  Kft.;  Tiszaújváros  Transz  Kft.  Földmunkavégzés‐Közúti  Teherszállítás;  Baromfi  Trans  2008  Kft.;  Lincos.eu;  Komplex‐D  Magas  és  Mélyépítés;  Baromfiudvar  2002  Kft.;  Ferrodo  2002  Kft.  Versenyautó  Fék  &  Kuplung  Felújítás;  K‐Gipser  Kft.  General Tiba Anita AMTOSZ
  • 2013.07.19. 11:23
    , nyolcadik gyors 35,44 km volt, amit éjszaka kellett teljesíteni. A nappal sem egyszerű a kanyar-kanyar hátán lévő szakaszokon fejben ott lenni. Itt az esti gyorson, hogy sikerült a navigálás?- Jól sikerült a navigálás, bár kissé megnehezítette a dolgunkat, hogy a gyorsasági utolsó pár kilométerén kezdtük beérni az előttünk rajtolót, így a porfelhőjét is számításba kellett vennünk, az értékes másodpercek vesztése mellett.Kérlek értékeld a magatok teljesítményét, eredményeteket és a verseny rendezését!- Ha 10-es skálán kellene értékelnem a teljesítményünket, a 8-ast tudnám megjelölni, az olasz ... ;Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex - D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. Exias Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Joanna. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Eutin Kft. Wolf Montage Kft. Tiger-Tools. Balomo Kft, Öko Transz,Maldon Kft, Unify Plus Kft, Kartel 97Bt, Bezama Kft, Adó-Dó Plusz Kft,Product T-Pride Kft, Oldpit Kft, R-Pex2000 kft, Andrezol-net Kft, www.madeinmiskolc,hu, H.B c.e. Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi  Kft, aquageneral.hu, Kelet-Atlasz Kompresszor Kft, Digit-Center Kft, www.infovaros.hu, Max

    Rally

  • 2013.03.17. 13:19
    Az Ausztriában március végén megrendezendő Rebenland Rally előtt kérdeztük Juhász Csabát.Immár másodjára vágsz neki az Osztrák Alpoknak egy jó hegyi versenyre.A Renault Megane N4-el neveztél, de a Honda Civic Type R versenyautóval indulsz. Miért is?- Szerettük volna kibérelni azt a Megane-t, amit Kiskunlacházán teszteltünk. Sikerült megegyeznünk a tulajdonossal, de sajnos pár nappal ezelőtt hívott minket, hogy nem tudja biztosítani számunkra az autót. Az ok prózai: az európai hókáosz miatt, nem érkezik meg a nagy fék az autóhoz a Renault Sporttól.Mit lehet tudni az ellenfelekről és a ... megterhelő lenne. Ezért szerintem a Rallye1 idén kimarad az életünkből.Köszönet:Baad Prof Kft.,Mihidra Kft.,Pikktel Kft.,Nagyhegyesi Takarmány Kft.,Diák Meló,Wolf Montage Kft.,Wenger Kft.,Per-Med Bt.,Tiszaújváros,Transz,Demeter Transz,Ziad-Med Bt.,Moth András vállalkozó,Phobex Kft.,Tempo Transz,Bogdán - Hús,Mfactory,SpoonsportsMugen - Power,Bio Balls Hungary Kft.,Telekupa Kft.,Dynea Kft.,Forma Autóház Kft.,Tarmer Kft.,Császári József EV,Car - Tools Kft.Mahiti Kft.,Észak - Trend - Papír,DDZ MED Kft.,Exias Kft.,Komplex - D,T-Rental,Baromfitrans,Profi - Tax Center Kft.,Termix Bt,Eutin KftEastjob,Joanna

    Rally

Előző 1 / 3 Következő