Keresés

Találatok száma: 248
Előző 2 / 13 Következő
  • 2015.10.27. 21:34
    Nagy Mátyás - Nagy Tamás49. Mecsek Rallye.Mitsubishi EVO IX.Full-Gas Motorsport EgyesületInterjú nagy Mátyás Rallyversenyzővel.Miként sikerült megmozgatni a prológon a Mitsubishi EVO IX.-et?- Szerettük volna a prológon látványosan autózni de kb. a második guminál elment a turbónyomásunk, így ez elmaradt. Bár így is sikerült egyszer megforognunk. 49. Mecsek Rallye

    Rally OB

  • 2015.10.15. 11:48
    Spitzmüller Csaba:Száz százalékon fogunk teljesíteni! Pontosan azért, mert a jövő évre készülünk, hisz számunkra ez a bajnoki évad már nagyon régen elment. Egyik szerencsétlenségből estünk a másikba, illetve mi is követtünk el hibákat, de a hibákból tanulni kell. Igyekeztük levonni a megfelelő tanulságokat, kitaláltunk új dolgokat, próbáltunk gyorsulni és apró pluszokat hozzátenni a saját és az autó teljesítményéhez. Ez néha sikerült, néha pedig nem.  A Mecsek Rallye-n is ennek tudatában fogunk versenyezni, hátha tudunk még gyorsulni! Maximumon fogunk menni, minden egyes pontért és ... helyezésért kőkeményen meg fogunk küzdeni. Biztos, hogy egy rettenetesen nehéz verseny elé nézünk, főleg ha az időjárás nem lesz hozzánk kegyes. Gyakorlatilag a Mecsek egyik oldalán van a szombati kör két gyorsaságija, a túloldalon pedig a másik két szakasz. A hegy két oldalán pedig nem szoktak megegyezni az időjárási paraméterek, főleg nem októberben. Sokszor versenyeztünk már úgy, hogy két gyorsaságin esett az eső, addig a másik kettőn sütött a nap. Iszonyatosan nehéz lesz egy garnitúra gumival teljesíteni ugyanazt a négy szakaszt. A változó körülmények miatt biztosan nagyon nehéz lesz a mostani ... Mecsek Rallye! Hosszú futam lesz, gyors pályákkal. Imádom Pécset, és imádom a Mecsek Rallyet, a Magyar Bajnokságban ezen a futamon indultam a legtöbbször, de érdekes módon egy ideje picit balszerencsés vagyok Pécsen. Tavaly jól kezdtünk, abszolút harmadikként fordultunk, de mindjárt a másnapi első gyorsaságin a váltó oda lett - hozzá kell tenni - az én hibámból. Nagyon akartam a sikert, de nem jött össze, talán majd az idén. Azt meg kell még jegyeznem, hogy néha valóban lépést tudunk tartani az R5-ös autókkal, amikor olyan jellegű pályákon versenyzünk, amik nekem is és az autónak is fekszenek, de Azt gondolhatnánk, hogy a Full-Gas Motorsport Egyesület párosa, Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila könnyed, tét nélküli tesztversenyként vág neki a szezonzáró 49. Mecsek Rallye-nak, hisz az már idény közepe felé eldőlt, hogy a kiesések és balszerencsés technikai hibák miatt a Mitsubishis egység nem szólhat bele az év végi dobogós helyezések elosztásába. Nos, aki így gondolja, az téved, hisz Spicit és navigátorát nem abból a fából faragták, aki csak „sétakocsikáznak” egy bajnoki futamon.Mecsek Rally

    Rally OB

  • 2015.10.14. 10:02
    A Baranya Kupán megszerzett tapasztalatok birtokában érkezik a Mecsek Rally-ra a SOLID Racing Team versenyzőpárosa. Céljuk nem más, mint a fejlődés, és a szükséges további tapasztalatok megszerzése. A Baranya Kupán újabb lépéseket tettünk annak irányába, hogy közelebb kerüljünk az autóhoz. Vannak még hiányosságok, melyeken változtatnunk kell, de úgy érezzük, hogy a csonka évünk ellenére jól át tudtunk állni a Hondáról az EVO-ra. A Mecsek Rally pályái közül párat ismerünk, ez arra lesz elég, hogy a részletekre jobban tudjunk a pályabejáráskor figyelni. Szeretjük a mecseki pályákat, ahol SOLID Racing Team – Mecsek Rallye 2015.10. 16-18.Kondella Péter – Szilassy Arnold, Mitsubishi Lancer Evolution IX.Mecsek Rally

    Rally OB

  • 2014.10.31. 13:29
    Ezelőtt versenyeztél már a Mecsekben?-Üdvözlök minden kedves olvasót! Sajnos még nem volt alkalmam a Mecsekben versenyezni.Tetszettek a klasszikus Mecseki pályák?-Igen, de még mennyire. Szerintem nagyon ritmusos és technikás pályák, ugyanúgy mint Kassán itt sem mentünk még, de nagyon örülünk, hogy nem hagytuk ki, úgy mint az éven sajnos pár versenyt.A Mecsek Rally hétvégéjén a látványra mentetek. Előre elterveztétek, vagy csak a verseny közben alakult így?-Ez egy teljesen spontán dolog volt, sajnos az éjszaka nem szerepeltünk túl jól… A gumiválasztásom borzalmasan sikerült, nagyon öregMecsek Rally Lada

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.31. 12:18
    Beszéljünk egy kicsit a Mecsek Rallye-ról.Biztos azért, mert ez a legutóbbi élményem, de tényleg nagyon jó érzésekkel jöttünk el Pécsről. Persze az eredmény sem mellékes, de megint bebizonyítottuk, legfőképp magunknak, hogy az, amit kitalálunk taktika a verseny előtt, ha még egy kis hiba is csúszik bele, attól ha nem térünk el és hiszünk benne, akkor az a végén eredményre fog vezetni.Fontos az is, hogy folyamatosan tudtunk gyorsulni és az elmúlt évek alapján talán most mentünk a leggyorsabban például az orfűi szakaszon, főleg a Lapistól lefelé.Jó volt az autó, nagyon jó beállításokat Herczig Norbi és Igor Bacigál megnyerte a 48.Mecsek Rallye-t. A pilótával váltottunk pár szót a versenyről, a bajnokságról...Skoda Mecsek Rally

    Rally

  • 2014.10.31. 11:16
    Mecsek Rally Lada

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.29. 14:16
    Míg a bajnokság már a vége felé közeleg, van, aki most kezd újításba, mint ahogyan tette ezt a Balogh-Holczer páros is, hiszen a Mecsek Rallye-n már egy Skoda Fabia S2000-es versenyautóval álltak rajthoz.Mecsek Rally Skoda

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.27.
      Az utolsóra marad a döntés Három hibás önindítóval és hat ponttal tért haza a Veréb Zoltán,  Papp Tamás páros, a 48. Mecsek Rallye­ról. A srácok ezzel az   eredménnyel megerősítették a vezető helyüket a bajnokságban,   és a hétvégi pilisvörösvári versenyre hagyták a döntést.  Kicsit   nehezen   indult   a   páros   versenye,  az   első   és   a   második  gyorson   is   apró   hibák   hátráltatták   őket   a   jó   időeredmények  elérésében,   de   ennek   ellenére   megnyugtató   helyen   zárták   a  napot. „Nem   úgy   indult   a   verseny   ahogyan   szerettük   volna,   az   első ...   reptéri   gyorson   küzdöttünk   a   kocsival,   majd   a   másodikon   az  Árpádtetői   cél   kanyarban   picit   hibáztam   és   nekimentünk   a  szalagkorlátnak, jelentős hátrányt összeszedve ezzel”  – mondta  Veréb Zoltán. A technikai hibák sem kerülték el a Lada VFTS­t, hiszen három  önindítót   is   elfogyasztott   a   közel   430   kilométeres   össztávú  versenyen. Mindent összegezve természetesen a célt teljesítették,  Replica   abszolútban   és   R1   kategóriában   is   sikerült   felállni   a  dobogó harmadik fokára. „Összességében elégedettek vagyunk, azért jöttünk a Mecsekbe,  hogyMecsek Rally Lada Sári Péter ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.20. 15:40
     Az ötödik gyorsasági szakaszon adta fel a Mecsek Ralit Leitold Károly és Bazsó Ildikó, miután a Fiat 131 Abarth motorja megállt. Mecsek Rally Fiat

    Rally

  • 2014.10.20.
    48. Mecsek Rali, Összefoglaló, 2014.10.18. Nitró: Életem legrövidebb ralija Rendkívül balszerencsésen alakult a 48. Mecsek Rali Nyitray Béla (Nitró) számára, hiszen a Rali2- ben induló korábbi kétszeres gyorsasági autós magyar bajnoknak ezúttal már az első gyorsasági megálljt parancsolt a technika ördöge. A rutinos pilóta – aki ezen a hétvégén nemrég elhunyt jó barátja, Harkányi László emléke előtt is tisztelgett egy az autójára felhelyezett matrica formájában – a következőket mondta el a számára fájóan rövid versenyen történtekről: „Életem legrövidebb raliján vagyok túl. Sajnos már az ... első gyorsaságit sem tudtuk befejezni, mert 50 méterrel a cél előtt megszűnt a hajtás. Mint később kiderült, a váltórudazat szétakadt, ezért áll meg az autó. Ez van, sajnos a technikai sportokban néha előfordulnak ilyen bosszantó, 300 forintos hibák, amik egy egész versenyt tönkretesznek. Amíg mentünk, addig jó volt, de hát a reptéri szakasz eleve 1,5 kilométer volt csak, úgyhogy nekünk összesen 1450 méter jutott ezen a Mecsek Ralin. A hétvége előtt azt mondtam, számomra ez a Mecsek Rali lesz a hab a torta tetején, és majd a végén megmondom, hogy ízlett. Nos, ez most annyira nem. Kicsit túl sósMecsek Rally Rallye2 ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.17.
    Indulunk? Nem indulunk? Indulunk! A Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős ugyan benevezett a 48. Mecsek Rallye-ra, de jó darabig úgy tűnt, hogy nem tudnak elrajtolni az ORB ötödik futamán. Az idei évben a fiuk által használt Lancer EVO IV/IX-est ugyanis a mecseki viadalra kibérelte Szvatek Zsolt, ezért a kaposvári - pécsi páros a Mitsubishi Lancer WRC Replikával akart elindulni a Mecsek Rallye-n, de az nem készült el a hétvégéig. A megoldást egy harmadik autó jelenti, ami a napokban került Maricsek Miki birtokába. „Régóta nézegettem az EVO IX-es Mitsubishiket, mert szerettem volna egy ... homológ N-es autót. Sors úgy hozta, hogy pár nappal a Mecsek Rallye előtt meg tudtam egyezni Pethő Tyutyu fiával és ezért, életemben először, egy EVO IX-es Mitsubishi Lancerrel fogok versenyezni a Mecsek Rallye-n.” Annak ellenére, hogy hirtelen jött az új Mitsubishi, Mikinek hosszú távú tervei vannak az autóval, ezzel szeretne versenyezni a következő szezonban. Az idei Mecsek Rallye útvonala nem sokat változott az elmúlt évekhez képest, de egy új szakasz így is lesz a programban, amit a pogányi reptéren jelölnek ki a szervezők. „Nagyon fontos az, hogy legyen olyan gyorsasági, mint amilyen a reptér ... . Kíváncsian várom. A tréning alapján nagyon pontosan kell majd menni rajta. A pécsváradi szakasz nagyon tetszik, az egy igazi rali pálya! Teljesen mindegy, hogy hogyan variálják a rendezők a verseny útvonalát, azt gondolom, hogy ezt elrontani nem lehet, hiszen a Mecsek Rallye önmagában egy nagyon jó verseny és, ahogy a környékbeli ralisok mondani szokták: A Mecsek Rallye-n menni kell!” Mecsek Rally Szvatek Zsolt Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.15.
    Mecsek Rally Historic Rally Sári Péter
  • 2014.10.13. 13:40
    Az idén azonban Leitoldnak más célja van. Az elmúlt 12 hónapban teljesen új motort épített, aminél állítása szerint aligha lehet jobbat készíteni a Fiatba. A Mecsek Ralin ezt szeretné kipróbálni, illetve az új Pirelli abroncsokat.„Nagyon várjuk már a Mecsek Ralit, hiszen pont egy éve nem versenyeztünk” – mondta Bazsó Ildikó. „Több versenyt is terveztünk az idén, de a munka mind a kettőnket nagyon lekötött. Most jutottunk el odáig, hogy készen lett az autó és mi is el tudunk szabadulni. Tavaly az orfűi gyorsaságin ment tönkre a motorunk és piknikeztünk az erdőben egészen estig. A ... szurkolók nagyon kedvesek voltak, elláttak minket étellel, itallal, de az idén inkább szeretnék célba érni. Karcsi nagyon sokat dolgozott az új motoron, bízom benne, hogy meglesz a munkája eredménye.”„Korábban is terveztem, hogy egyszer építek egy igazi motort a Fiatba, és miután tavaly két hajtókar is kikönyökölt, elérkezett ez a pillant” – mondta Leitold Károly. „Sikerült mindenből az igazi darabokhoz hozzájutni, jobb főtengely, jobb hajtókar került a motorba. Lehet, hogy erősebb is lett egy kicsit, de inkább a megbízhatóság volt a fő szempont. A Mecsek Rali lesz az új motor tesztje Egy év szünet után láthatjuk Leitold Károlyt és Bazsó Ildikót újra a ralipályákon. A tavalyi Mecsek Ralin tönkrement a Fiat 131 Abarth motorja, ami miatt a páros egészen estig piknikezett a vendégszerető szurkolók társaságában.Mecsek Rally Fiat

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.13. 12:22
    Gaál József negyvenéves jubileumot ünnepel a Mecsek RalinNegyven évvel ezelőtt, 1974-ben kezdett versenyezni Gaál József, aki kisebb-nagyobb megszakítással az elmúlt négy évtizedet a nemzetközi és hazai versenypályákon töltötte. Az ünneplésre pedig mi sem lehetne jobb alkalom, mint a historic Eb-futam, a Mecsek Rali, ahol ezúttal is fia, Gaál Ádám navigál neki, az Opel Ascona B 1900-ban.„Nagyon szeretem a Mecsek Ralit. A hetvenes években, amikor elkezdtem versenyezni, a pécsi verseny volt a Rali. Sokat indultam itt hegyiversenyen is. Jók a pályák, szakértő a közönség, mi kell ... ennél több?” – mondta Gaál József.„1974-ben, negyven évvel ezelőtt kezdtem versenyezni, ami szép kerek szám, úgyhogy ennek örömére szeretnénk nagyon jól érezni magunkat a versenyen.”„A D csoport bajnokságában jól állunk, egy jó eredménnyel még a bajnoki címre is esélyesek lehetünk, de elsősorban élvezni szeretnénk a Mecsek Ralit. Minden versenyre azt mondom, hogy előbb érjünk célba, aztán megszámoljuk, hogy hanyadikok lettünk.”További információ:http://www.gaaloldtimermotorsport.eu/http://www.opelgaal.hu/Mecsek Rali Mecsek Rally Opel Ascona

    ORB, Rallye2, Historic

  • Mecsek Rali Pécs rallye
    Pécs

    Rallye

  • 2013.11.13. 12:27
    Szvatek Zsolt:Kihagytuk a Rallye Sprint Bajnokság utolsó állomását, hogy meglegyen a költségvetésünk a Mecsek Rallye-ra, de azt kell, mondjam megérte! Most versenyeztem először vadonatúj gumikkal - a Sprintben használt gumikon autózunk - és már önmagában ez hatalmas élményt jelentett. Az éjszakai szakaszoktól tartottam egy picit, de tökéletesen együtt tudtunk dolgozni a navigátorommal, Attila remekül végezte a dolgát. A Nyárásvölgyi szakaszon megtréfált minket a Mitsubishi emelője, ami elszabadult a csomagtérben és olyan hatalmas zajt csapott, hogy azt hittem, hogy eltörött valamelyik hátsó ... támogatóinknak és a Topp-Cars Rally Team-nek, hogy részt vehettünk a Mecsek Rallye-n! Sprint helyett Mecsek Rallye!Az ORB utolsó fordulóján, a Rallye Sprint Bajnokság abszolút harmadik helyezett kettőse Szvatek Zsolt, és Török Attila is rajthoz állt.A Mitsubishi Lancer EVO IX-sel versenyző pécsi kettős élete első ORB futamát teljesítette a Mecsek Rallye-n. A fiúk az abszolút tizenötödik, és a 3-as kategória negyedik helyén zárták a mecseki viadalt.47. Mecsek Rallye

    Rally OB, Historic, Rally2

  • 2013.11.13.
    Pedig már azt hitték… DYNAMIC RALLY TEAM – 47. Mecsek Rallye, 2013. november 8-9. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Megjárta már a mecseki dombokat a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó által kormányzott BMW Z4, de a hétvégén újra a baranyai szerpentineken száguldozott. A Dynamic Rally Team alakulata a 47. Mecsek Rallyet sem hagyhatta ki, ahol esélyünk volt arra, hogy akár az S csoport év végi bronzérmét is bezsebeljék. A technika ördöge azonban most is közbeszólt… Pedig már azt hitték, hogy semmi műszaki probléma nem állhatja útjukat. Lángi Attila: Habár tartottamBMW Z4 Mecsek Rali Dynamic Rally Team Rally
  • Pécs
    2013.11.10.
    47. Mecsek Rallye
  • Pécs
    2013.11.10.
    47. Mecsek Rallye
  • 2013.11.08.
    Maximális koncentrációval DYNAMIC RALLY TEAM – 47. Mecsek Rallye Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A Vác Rally óta küzdenek a betegséggel a Dynamic Rally Team versenyzői. Lángi Attila és Toma József „Csimpike” sikeresen abszolválta a TAXI4 Budapest Rallyt, s most újabb kihívás elé néznek: a 47. Mecsek Rallye elé. A fiúk ismerősek már ezen a terepen, bár elmondásuk szerint mindig tartogatnak újdonságokat a szakaszok – főleg az esti, farönkökkel övezett gyorsaságik. Lángi Attila: A Vác Rally óta betegséggel küszködök, és még mindig nem lábaltam ki ebből a vírusból. A ... helyzetet nehezíti az, hogy Csimpi is lebetegedett. A munka azonban nem áll meg, hiszen készülni kell a hétvégi, 47. Mecsek Rallyera. Lényegi változtatást nem eszközöltünk az autón – a Budapest Rally óta csak annyit tettünk a BMW- vel, hogy minden alkatrészét megerősítettük. Így már 1.000 %-ig biztos vagyok abban, hogy végig fog menni a soron következő versenyen. Bármilyen körülmény is adódjon a futam során, a gépkülönlegességünk egyben, sikeresen fogja teljesíteni a kijelölt távot. Már csak a lámpasort kell beállítanunk, hiszen főszerepe lesz a hétvégén, ugyanis három gyorsaságit sötétben, egyet ... . Voltunk már lent Pécsett, átvettük az itinert, és elkezdtük a pályák feldolgozását. A kocsival minden rendben, már csak egy kis lámpaállítás van hátra, s utána csomagolhatunk. Mecsek Rallyen az éjszaka igazán trükkös lesz, a farönkös gyorsaságikon nagyon oda kell majd figyelni. Többen elvesztek már abban a csatában – s még elég sokan el is fognak. Árpádtető egy klasszikus szakasznak számít, nem gondolom, hogy az nyújthatna nekünk meglepetéseket, bár sosem lehet tudni. A hetvehelyi gyors nappal sem unalmas, kíváncsian várom, hogy sötétedés után milyen élményt fog nyújtani. Nincsenek komolyMecsek Rali BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
Előző 2 / 13 Következő