Keresés

Találatok száma: 357
Előző 15 / 18 Következő
  • 2016.05.28.
    teszt. Mi lesz a mottótok az idei első murván? - Az év eleje elég furcsán alakult a kategóriában. Egerben nagyon jól bekezdtünk, aztán ugye Miskolcon nem akartuk összetörni a kocsit, és ezáltal kiestünk. Tehát a hétvégi Szombathely Ralin nagyon sok múlhat. Igaz, hogy kicsit megcsappant a kategória, de még így is örülök, mert régen sok szenvedés volt, azzal, hogy kilesz-e a csoportunk vagy sem. Itt még mindig nyolcan leszünk az első murván. A mottónk pedig nyugodtan lehet: „Nem szabad kockáztatni, célba kell érni”. Nyilván nem fogunk lassan menni, de az élet-halál harcot nem erőltetjük. A dobogó Tiba Anita
  • 2016.05.20. 10:36
    voltam már egy párszor ezen a versenyen, de igazából még soha nem láttam meg a célt bízom benne, hogy ez most meg változik sokat dolgoztunk azon, hogy gond mentes legyen az autó.Igaz, hogy egy terepjáróval célszerűbb bejárni  a pályát mint egy sima utcai autóval? Illetve hányszor engedélyezett?- Az igazat megvallva mi azzal írtuk fel, de mondhatom hogy az Eger Rally Mátrai szakaszai sokkal rosszabbak voltak ezektől a szakaszoktól. Úgy gondolom mivel 60-nál többel nem lehet menni pályabejárás során egy személyautó is tökéletesen megfelel.Szeretsz-e murván menni?- Szeretem a murvát hasonlít a hó

    Rally OB

  • 2016.05.18. 22:15
    ?Mint említettem volt kis technikai gondunk, így a verseny második felében óvatosan kellett autózni, mert azt hittem hajtás gondunk van. Cseréltünk is egy féltengelyt, de a hiba nem szűnt meg teljesen, így folytattuk azt a taktikát, hogy érjünk be.Ugye a historic versenyhétvégéken mindkét nap hirdetnek eredményt. Ismét sikerült jó helyezésekkel zárnotok.Nem minden versenyen hirdetnek mindkét nap eredményt. Eger például dupla szorzóval rendelkezett, ott mindkét nap lett eredmény hirdetve. Miskolc 1.5 szorzós verseny, itt egy eredmény van. Igen, nagyon jó eredménnyel zártunk, hiszen nyertük a

    Rally OB, Historic

  • 2016.04.19.
    Ment, mint a karikacsapás Ahhoz képest, hogy régen versenyzett a László István – Szabó Gábor duó, és ráadásként egy új Honda Civic Type-R-rel, elég jól végződött számukra a 11. Eger Rali. A jó hangulatú verseny, az új autó, és a célba érés pont elég volt ahhoz, hogy lendületet kapjanak a Miskolc Ralira. Hogy sikerült az első versenyetek az új Honda Civic Type-R-rel? - Jó volt a kocsi is, jók voltak a pályák is. Nekünk, úgy ahogy volt, minden jól sikerült. Ez a kocsi úgy érezzük egy ízig-vérig jól összerakott versenyautó. Mindketten meglepődtünk, hogy milyen jót mentünk elsőre, persze
  • 2016.04.19.
    Füstbement terv Kurtos Robi és Herczeg Szabi a 11. Eger Ralit sem tudta befejezni technikai gondok miatt. Egy eltört kuplungtárcsa nemcsak a szombati, hanem a vasárnapi versenyükre is rányomta a bélyegét. Az első nap késő estig szervizeltetek. Mi történt veletek szombaton? - A második gyorsasági közepén leszakadt a kuplungtárcsának a közepe. Ami furcsa, hogy nem is a rajtnál történt, hanem menet közben, ahogy váltottam kettesből hármasba, és elment a hajtás. Délután fogtam magam, hazamentem egy másik kuplungért, hogy másnap tudjunk Szuper Ralizni. Este még meg is csináltuk, és azt Tiba Anita
  • 2016.04.19.
    Karcmentesen a második helyen A 11. Eger Ralin a Drávucz Olivér – Apkó Andris páros is megmérettette magát. Először versenyeztek élesben a Peugeot 208-cal, és máris az ORB mezőnyének az A6-os kategória második helyén végeztek. Nagy volt az öröm, hogy célba értek, és mindezt karcmentesen. Olivér, milyen élményekkel gazdagodtál az egri versenyen az oroszlánnal? - Már a versenykiírásból kiderült számomra, hogy az első napi pályákon fog eldőlni a verseny. Ez így is történt, mert a két mátrai gyorson lehetett a legtöbbet adni és kapni, ami nekünk nagyon jól sikerült. A második körben volt egy Tiba Anita
  • 2016.03.03. 11:11
    között ismét kisorsolunk egy BMW tesztautót egy hét végi használatra az egyik támogatónk jóvoltából! Szabó Attila barátunkra is emlékezni fogunk ezen a versenyen akit majdcsak egy esztendővel ezelőtt a tavalyi Eger Rallyn veszítettünk el. Kérjük a versenyzők és nézők segítségét is hogy bármilyen összeggel segítsük meg a hátrahagyott kétgyermekes anyukát, és családját. Adakozásra is lesz lehetőség a salakoválon amit a kilátogató nézők a helyszínen tudnak megtenni. Csapatunk több autója is részt fog venni ezen a versenyen de a farhajtásos gépkocsik jelentenek igazi élményt a publikumnak.A

    Salakpályás körverseny

  • 2016.01.06.
    , de egy szilveszteri csapatásba belefér. A célunk az volt, hogy megnézzük, akarunk-e mi jövőre versenyezni vagy sem. Milyen döntésre jutottatok végül? Lesz ralizás 2016-ban vagy sem? - Mivel a kelleténél jobban éreztük magunkat, megfogalmazódott bennünk a következő szezon sorsa. Egerben és Miskolcon biztos ott fogunk állni a rajtvonalnál, a többi pedig majd menet közben kialakul. A murva futamok jelenleg nem vonzanak, de sosem lehet tudni. Köszönjük reklámpartnereink bizalmát, és Boldog új évet kívánunk mindenkinek! Reklámpartnereink: Omega Transz Kft, Kz Invest Kft, Hauser Magyarország Kft Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.10.23.
    akárhogyan, mert a féltengely eltöréséig kategória első és második időt autóztak. Sok versenyen megfordultatok idén. Mi véleményed jelenleg a raliról, a szervezésekről, magukról a futamokról? - Sajnos már az Eger Rallyn olyan problémával kellett szembesülnünk, melyet a mai napig görgetünk magunk előtt. Vagyis nem mi, hanem az MNASZ. Rossz döntések sorozatával találkoztunk, melyek abszolút nem a versenyzők érdekeit szolgálták. Ezek a problémák odáig tornyosultak, hogy a Mecsek Rallyn a Rally2 szinte már egy megtűrt kategória lett. Ha a későbbiekben sem veszik figyelembe a versenyzők érdekeit, akkor Tiba Anita ORB, Rallye2
  • 2015.04.03.
    Másodpercekre az aranytól Az Eger Rally Jánosa Ákos és Brunekker Árpád számára igazán jó kezdetnek számít, annak tekintetében, hogy az R2 A/6-os kategóriában 2. helyen végeztek. Mindent csak saját maguknak köszönhetnek, és a csapatnak. „Először is kezdeném a lehető legrosszabbal, ami megtörténhet, ugyanis elveszítettük egy sporttársunkat. Ezért ezúton szeretnénk, részvétünket kifejezi Szabó Attila navigátor családja, barátai és ismerősei felé. Igazán szomorú helyzet alakult ki, és nehéz így arról beszélni, hogy nekünk mégis valamiért jól sikerült ez a verseny. Az, hogy az első ötbe Tiba Anita Rallye2
  • 2015.03.26. 14:42
     A döntés már a tavalyi év végén megszületett, azonban az autó megérkezésével vált csak biztossá az idei szezon. Elsődleges céljuk a külföldi versenyeken való indulás, azonban az év második felében pár hazai futamon is rajthoz állnak. A március utolsó hétvégéjén rendezendő Eger Rallye ORB nevezési listáján ugyan ott szerepel nevük a 3-as kategóriában, mégis le kellett mondaniuk a rajthoz állásról.Kondella Péter: Lehetőségünk adódott a Honda helyett másik autóval nekivágni az idei évnek. Sokan kérdezték, hogy várom-e az első tesztet. Csak annyit mondtam, szerintem a másodikat jobban fogom

    ORB

  • 2015.03.25.
    Várják a megmérettetést Tavaly év végén már egy Mitsubishi EVO 9-ben láthattuk Kurtos Róbertet versenyezni. A típus marad 2015-re, és immáron a 10. Eger Rallyn élesben mérettetik meg magukat az új technikával. Tisztában vannak a saját, és az autó képességeivel, és anyait-apait beleadnak majd az első versenybe. Szilveszter ralin debütáltál az új Micuval. Ott még teszteltetek, most viszont már élesben fogtok csatázni. Átesett azóta a gép a revízión és kész a futamra? - Pont tegnap lettünk készen. Á-tól Z-ig mindent meglestünk rajta, új váltót kapott, a komputer át lett vizsgálva, és Tiba Anita ORB
  • 2013.07.11.
    „Nem adjuk könnyen a bőrünket!” MARICSEK RACING TEAM – 20. Veszprém Rallye Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI A tavalyi, sikertelen Veszprém Rallyen vérszemet kapva idén revansot venne a murvás szakaszokon a Kovács Antal-Istovics Gergő kettős. A Maricsek Racing Team versenyzői a 2013-as szezon 3. bajnoki fordulóján nem csak a célszalagot szeretnék átszakítani, de Eger és Miskolc után ismét dobogóra állnának kategóriájukban. Külön izgalmat jelent majd számukra, hogy ez úttal Hideg Krisztián mellett a csapatfőnökükkel, Maricsek Miklóssal is összemérhetik majd erejüket Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.02. 11:48
    a kapcsolat. Ők egy autóval a tieden kívül tiszteletüket tették az idén az Eger Rallyn. Tervezed-e, hogy te is részt vegyél náluk egy versenyen?- Felajánlották, hogy bármelyik versenyre elmehetünk velük és ők biztosítják a szervizt számunkra (ingyenesen) , egyenlőre a csapatuk az ERC-re összpontosít, de  nekünk pedig az most még anyagilag elérhetetlen.Köszönjük Partnereink segítségét!Partnereink: Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power.Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. 

    Rally

  • 2013.06.24. 10:51
    Túl vagyunk a Híres Salgó Ralin. Mesélnél a nézőautóztatás gyönyöreiről, a jobb1-ben történtekről, illetve hogy ízlett a Bömösnek és nektek míg volt erő a vasban a Salgó Rali?Nem  is tudom hol kezdjem…… lehet hogy a: HARMADIK UTAS A PATÁS…. Talán ott, hogy nem vagyok babonás, DE ez az év (13) nem az én évem a Rally-ban. Idén a technika ördöge állandó útitárs a zöld darázsban, Eger rally, Salgó Rally, Tótkomlós, és most Salgó rally… folyamatos technikai probléma, ami vagy nagy mértékben hátráltatja a gyorsaságunkat, vagy neves egyszerűséggel a gyors szélére kényszerít

    Rally

  • 2013.05.22. 08:04
    - Soha nem voltunk még itt! Már pénteken este leutaztunk a navigátorral, hogy reggel korán tudjunk kezdeni a pályán. Egerben nekünk sok újdonságot jelentett a szabályok, technikai és adminisztratív átvétel. Jól megterveztük előre, hogy hova, mikor jutunk el. Több kevesebb sikerrel be is tudtuk járni a gyorsaságikat, és egy sokkal jobb itinert tudtunk készíteni. Fontos volt, hogy most igyekezzünk kisebb kanyar erőséget felírni, és a tempósabb sima jobb sima bal kanyarokat tempóval megcsinálni. Nekünk ez a pálya nagyon tetszett, és őszintén bevallom sokkal jobb eredményt tűztünk ki célul az

    Rally

  • 2013.05.21.
    „Nem csüggedünk!” MARICSEK RACING TEAM – XI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali, 2013. május 12. Vargha Bálint – Magyar Gábor, Renault Megane Maxi Eger után Ózdon sem valósult meg a Vargha Bálint-Magyar Gábor duó terve, miszerint a célig vezetnék a Renault Megane Maxit. A technika ördöge most is bekopogtatott a versenyautójuk ajtaján: egy pár forintos alkatrész törött el a futóműben, s kifordult kerékkel a pálya szélén kötöttek ki. A Maricsek Racing Team versenyzői ennek ellenére sem csüggednek – már dolgoznak azon, hogy a júniusi Salgó Ralin újra a H2 kategória élmezőnyében lehessenek. Vargha Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.08.
    Ózd meghódítása a cél MARICSEK RACING TEAM – XI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali Kondella Péter – Bagdány István, Honda Civic Type R Magabiztosan halad 2013-ra kitűzött céljai felé Kondella Péter. A Maricsek Racing Team pilótája idén a Rali Túra Bajnokság N3 kategóriájának bajnoki címéért száll harcba, amihez esélyeit már meg is alapozta Egerben, egy ezüstéremmel. Ózdon előnyt szeretne szerezni, s tovább gazdagítaná a városhoz kötődő kellemes emlékeit. Segítségére most is Bagdány István lesz a Honda Civic Type R-ben. Kondella Péter: Kellemes emlékeket őrzök az Ózd Rallyról, hiszen anno a királdi Maricsek Racing Team RTE
  • 2013.05.08.
    CÍM: Fel a fejjel! Maxx Race Team – XI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX A 9. Eger Rally utáni csalódottságán már túllépett Velenczei Ádám, s most magabiztosan, gőzerővel készül a következő RTE-megmérettetésre. A Maxx Race Team fiatal tehetsége minden eshetőségre fel van készülve, mondhatni, betudva ismeri már a pályát is. Navigátorával, Apkó Andrással a dobogót tűzték ki célul az Ózd Rallyra, amihez reményeik szerint a Mitsubishi Lancer Evo IX is hozzásegíti majd őket. Velenczei Ádám: Már kétszer sikerült teljesítenem az Ózd Rallyt, mindkét Maxx Race Team Ózd Rally
  • 2013.05.07.
     beszélgetést Szilágyi Tamás, a csapat  koordinátora.    Nem  kezdődött  jól  a  csapat  2013‐as  versenyévada,  hiszen  Egerben  egy  hengerfejtömítés  miatt  kellett  kiállniuk,  amire  azt  is  mondhatnánk,  hogy  apróság,  hiszen  mindenmás  jól  működött. Úgy látszik, kezd összeérni a technika, és hogy ezt be is tudják bizonyítani, ahhoz  még az ózdi mumust le kell győzniük.    "Felemás szezonkezdésen vagyunk túl, hiszen az autó nagyon jól működött, csak egy tömítés  húzta  keresztül  a  számításainkat.  Tudtuk,  hogy  a  gyári  a  legjobb,  ám  mi  kicseréltük  a  gyorsulásban  is  használt Rallyheart Rally, ózd Rallye
Előző 15 / 18 Következő