Keresés

Találatok száma: 149
Előző 8 / 8 Következő
  • 2024.06.11. 10:28
    ? - Hál istennek, én azt gondolom, hogy igen. Sokszor Miki is azt mondja, a magyarok már nagyon sírnának, ha ilyen gyorsasági darabokat látnának, hogy milyen murvás, meg milyen betétek vannak, akkor nagyon nagy felháborodás lenne. Picit már el vagyunk szokva mi ettől és egy kicsit elkényelmesedett az itteni mezőny. Ha bárki Magyarországról elmegy egy Osztrák, Szlovák, vagy Cseh versenyre, azért csodákat tud látni, milyen rossz minőségű utakat tesznek be, vagy milyen felhordásos szakaszokat. Akár egy Barum Rallyen is, tehát egy nagy EB-n is, találkoznak ez emberek olyannal, hogy úristen, ha ez otthon

    Rally

  • 2023.10.10. 00:29
    szponzor állta és a Fizetés nevű kft – de rengeteg dologban segített például Torda István (nem csak a rallys idétlenkedésemben, hanem úgy az elmúlt 20 évben) Búzás Robi barátom, Némógeri, és természetesen a szűk CSALÁDOM… de tudod, a dícséretből, tanácsokból sajnos nem tudod kifizetni az autót. De ez a pop szakma ilyen, én nem is gondoltam azt, hogy na majd valaki blind-re alám tesz mindent, az úgy talán nem is adna ekkora löketet – persze fogalmam sincs, hogy milyen lehet, mert én mindenért megdolgoztam az életemben.De, csak hogy legyen min nevetni: a megfelelő háttérrel egy EB futamon, pl. a

    Rally2

  • 2023.08.28. 20:15
    elindulni a Szlovákiaringen, egy Lotus Exige V6 volánja mögött. 2021-ben folytattam a szereplést a Hegyi EB-n, ekkor már a frissen bevezetett Performance Factor szabályrendszer szerint. Egy BMW E36-ost sikerült bérelni, ami pont passzolt az új rendszer Group5 kategóriájába. Igen szoros csaták, lábat remegtető menések, tizedekre voltunk egymástól az ellenfelekkel, nagyon izgalmas év volt, viszont nem mentünk komplett bajnokságot, így év végi eredményre nem volt esélyünk. Éreztük, hogy megtaláltuk a helyünket ebben a bajnokságban, egy saját versenyautó sokkal célravezetőbb, pár év alatt visszahozza az

    Hegyi verseny

  • 2015.04.01. 10:45
    . A többiek viszont alaposan kitettek magukért, a rendkívül erős és népes mezőnyben. A hétvégén azonban nem csak a csapat Rally2-es tagjainak volt jelenésük, Korda Erik és Nyirfás Juli is versenyautóba pattant, igaz ezúttal külön-külön nem pedig egymást erősítve. A csapatvezető idén is részt vett a Hungaroring-i Örömautózáson, Nyirfás Juli pedig az ír EB futamra való felkészülés jegyében a romániai Tess Rally csiszolódott bolgár pilótájával. Korda Erik: Én már annak is nagyon örülök, hogy srácok épségben célba értek, mert sajnos ez nem adatott meg mindenkinek. Itt ragadnám meg az

    Rallye2

  • 2013.03.26. 19:00
    felültettek téged, de ugorjunk vissza az időben, egészen 1989-ig, amikor is abszolút magyar bajnoki címet szereztél.  Selmeczi György: Akkor kerültem a Novotrade-NavigátorSE-hez, ami a Camel Rallye Team volt, és ketten, Ferjáncz Attilával versenyeztünk pilótaként a csapatnál. Akkor az Attilától megörökölt Audi Quattro-val versenyeztem, a hazai bajnokságban, ő pedig a Lancia Deltával ment az EB-n. Racing.hu: Nem sok versenyzőnek adatott meg, hogy A-s Lanciával versenyezhessen, de te ezt is elmondhatod magadról. Milyen volt ez az autó? Selmeczi György: Egy nagyon durva kocsi volt! Közel 300

    Rally OB

  • 2013.03.13.
    vezetőjével egyetértésben. Vitás esetben az IB döntését kell kérni. A Felügyelő Testület vezetőjét és tagjait a versenyek kiírásaiban kell közzétenni. Nemzetközi versenyekre (VB, EB, nemzetközi kupák, trófeák) a Sportfelügyelők kijelölése a nemzetközi szabályok és a nemzetközi szövetségek – a Sportfelügyelők személyére és kijelölésére vonatkozó – előírásai alapján történhet (lásd FIA előírások). Az országos bajnoki futamokra a Felügyelő Testület tagjait a következők szerint jelölik ki:  1 fő felügyelőt a Sportfelügyelői Bizottság vezetője jelöl ki,  1 fő felügyelőt a szakág jelöl ki, továbbá  1 főt MNASZ
  • 2013.03.02. 12:29
    ;Racing.hu: Hol érzed igazán magad elemedben, de úgy is kérdezhetném, hogy mit szeretsz jobban fogni: kormányt vagy mikrofont?Kőváry Barna: Ez egy érdekes felvetés, mert mindegyiknek megvan a maga varázsa, és ezeket külön is kell tudni választani. Persze mindkettőt nagyon szeretem. A legérdekesebb szituáció az volt, amikor Markó Tibivel, az első rallycross EB-n melóztunk, ahol nagyjából ugyanazt az érzést, feelinget éltük át a mikrofon mögött, ugyanolyan katarzis élmény volt, mint amikor Thoth Zsoltival egy gyorsaságiról lejövünk. Tulajdonképpen ezt a kettőt mégis lehet párosítani, hiszen ha tudsz
Előző 8 / 8 Következő