Keresés

Találatok száma: 57
Előző 2 / 3 Következő
  • 2024.02.20. 15:03
    A Zolika Garage Citröen C2 R2-vel láthatjuk őt a Magyar Rally2 Bajnokságban. Licence persze még nincs, de nagyon szeretne. Stift Racing (Champion) - a csapat neve, ahol minden bizonnyal versenyezni fognak, a saját brand pedig marad. A rallys totbalazs egyértelműen (mintha számítana).Búzás Robi barátja választotta őt sofőrjének, ő pedig örömmel vállalkozott a feladatra. Több, mint egy éve tervezik ezt a felállást. „Addig fogjuk ezt az autóversenyzősdit profin (a saját szintünkön…) csinálni, amíg van értelme, amíg van eredmény. Ha nem leszünk elegek a Rally2 elejébe, akkor szezon közben

    Rallye2

  • 2023.07.17. 14:51
    versenyzői közül. Pedig technikai gondok voltak bőven. - Abszolút 10. helyen teljesítették a csapattal, az 56. Mecsek Rallye-t. A versenyautók legjobb technikai feltételeit, és a verseny közben felmerülő hibákat kiküszöbölő szervizesek munkáján nagyon sok múlik. Minden gondot megoldottak, így Ákos és Dániel ORB3-ban a legjobb eredmény érte el az egyesület színeiben. Molnár Zoltán - Bakos István Citroën C2-vel teljesítette a Mecsek ralin, a rájuk mért gyorsokat. Hátsókerekesből frontosba mennyire volt nehéz átszokni? Miként is sikerült számukra a verseny?- Zolika eddig hátsókerék hajtású ... autóval versenyzett, mindig nagyon tempósan. Most viszont, egy elsőkerekes Citroen C2-re váltott. Gyorsan bele tanult az elsőkerék hajtásba, és egy kiemelkedően jó helyezést értek el Pistivel. Az abszolút harmadik helyért járó kupát hozták el a verseny végén.Zsebe Gábor és Sándor Norbert dobogóesélyesként vágtak neki az 56. Mecsek Ralinak. Mi történt, hogy nem találkoztunk velük a Széchenyi téren felállított célceremónián?- Az egyesület első sikeres párosa a Zsebe Gábor és navigátora, aki most is nagyon aktív versenyző. Ebben az évben sok műszaki problémával küszködnek. ORB2-ben a Mecseken csak

    Rally

  • 2017.07.29. 20:13
    a gumikerülgetéseknek. Bemelegítésnek mindenképp jó volt mindenképp és a sok néző is feldobta ezt a szakaszt. SHAKEDOWN-on voltatok-e, ha igen állítottatok-e az a Citroen C2 R2-őn? - Nem mentünk a shakedownon, idő hiányában. A futóművön sajnos a szombati harmadik gyorsaságin sikerült “állítani”. A szakasz végén – talán 5 kanyar volt még hátra – egy szűk visszafordítóban felkaptunk egy partoldalra. Elgörbült az első bölcső, elhajlott a jobb hátsó csonkállvány és a hátsó gátló is teljesen megadta magát. Szerencsére pont szerviz következett és a fiúk megoldották a problémát, le a

    Rally

  • 2016.05.28.
    Nem szabad kockáztatni, célba kell érni A Bakó Rally Team Citroen C2R2-jébe tavaly pont a Szombathely Ralin szeretett bele Hibján József és Szurovcsák István. Már várták az idei első murvás futamot, amin szerintük élvezetesen lehet autózni. A célba érésre törekszenek, de nem fognak lassan menni. Jól emlékszem, hogy tavaly pont a Szombathely Ralin próbáltátok ki a Citroen C2R2-t? - Igen, tényleg itt mentünk először a C2-vel és nagyon jó emlékekkel távoztunk, még úgy is, hogy technikai probléma miatt végül ki kellett állnunk. De a szombathelyi szakaszokon vizsgáztattuk az autót és sikerült Tiba Anita
  • 2016.04.19.
    Kiestek Egerben Nagy hévvel állt a rajtvonalhoz az ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám kettős, de nem jártak sok szerencsével. Az ötödik gyorsaságin kiállni kényszerültek, és bár Szuper Ralizhattak volna, tét nélkül nem szerettek volna tovább versenyezni. Milyennek éreztétek versenytempóban a Citroen C2R2-t? - Nagyon tetszik az első osztály, még ha ezt sajnos nem is volt alkalmunk megtapasztalni, látjuk, hogy ez a kétnapos verseny nagyon jó dolog. Jó érzéssel tölti el az embert az első nap, hogy még másnap is versenyezhet. Más, mint a Rali2 vagy a Túra volt. Taktikai szempontból is jó ... . https://www.youtube.com/watch?v=VOTVlAjtccY&feature=youtu.be Miért nem Szuper Raliztatok? - Nagyon az elején voltunk még a versenynek. Mikor kiszálltunk az autóból, úgy éreztem, vasárnap biztos, hogy versenyezni szeretnék, mert nem adtam ki magamból eleget. Mind a ketten úgy vagyunk bekötve, hogy az eredmény érdekel, ezért estére hideg fejjel átgondoltuk, és inkább az ellenfelek pálya széléről való tanulmányozása mellett döntöttünk. Jöhet a Miskolc Rali? - Igen, már arra koncentrálunk. Kicsit hirtelen jön, mert a kettő nagyon egymás után van. De mindenképpen részt szeretnénk venni rajta. A C2
  • 2015.12.26.
    Hondából Citroenbe Egy összeszokott, és jól ismert páros ül át a Honda Civicből egy Citroen C2R2-be a Szilveszter Rallye-n. Ifj. Antalffy György és Vas Borosi Ádám a felemás érzések miatt döntött a méregzsák kipróbálása mellett. Egy Honda Civic-kel róttátok a pályákat idén. A Szilveszter Rallye-n viszont egy Citroen C2R2-vel indultok. Mi a váltás oka? - Nagyon szerettük, és jelenleg is szeretjük a Hondát. Viszont ez az autóépítés okozott egy kis csalódást. 2013- ban, még a Rali Túrában az ötödik versenyen felrobbant a Honda motorja, pedig egy nagyon komoly kategóriában (H1) jó esélyekkel ... anyagi kárunk lesz, így mégis versenyeztünk tovább a Civic-kel idén. Veszprém Rallye-ra állt össze minden, ahol félidőben Rally2 abszolút első helyen álltunk, és az utolsó gyorsaságin eltört féltengelyünk miatt - két helyett visszaesve - végül abszolút negyedik helyen zártunk. Nem ragozom tovább, a versenyzés szempontjából nehéz két év van mögöttünk, inkább a küszködés jut róla eszembe... Ugyan az autónk most már tényleg kiforrott, mégis az előéletünk miatt inkább teszünk egy próbát egy Citroen C2R2 versenyautóval. A Szilveszter Rallye-n mennyire koncentráltok majd arra, hogy jó helyen végezettek ... abban, hogy közösen eredményesek tudunk a továbbiakban is lenni, és reméljük, hogy visszajönnek a sikerek, tudunk újra bajnokok lenni 2016-ban. Amennyiben meggyőz titeket a kis méregzsák a szilveszteri futamon, lehetséges, hogy megváltok a Hondától és egy C2-vel tervezitek a következő évet? - Konkrét elhatározásunk még nincsen, de természetesen sok fog múlni azon, hogyan érezzük magunkat az év utolsó versenyén egy számunkra új autóban. A bérlés biztos, hogy kényelmes dolog, és ha jó a csapat, megbízható a technika, akkor egy jó döntés. Meglátjuk a futam után. Úgy volt, hogy a Böröczi Levi fog Tiba Anita Szilveszter Rally
  • 2015.08.17.
    Cséplőék egy újabb franciába ülnek Nagy változtatásokat vitt végbe a Cséplő Balázs – Cséplő Attila kettős, akik gondoltak egyet, és most már csakis a Cséplő Rally Team színeiben versenyeznek. Persze ezen kívül még más újdonság is lesz számukra a 41. Kassa Rallyn, mert, hogy a Bakó Rally Team egyik Citroen C2R2 versenyautójával állnak rajthoz. Idén az volt a tervetek, hogy Rallye2-ben versenyeztek. Elégedettek vagytok azzal, ahogy eddig alakultak a dolgaitok 2015-ben? - Mertünk nagyot álmodni, ez is csoda, hogy egyáltalán egy országos szintű versenyen részt tudtunk venni. Nem vagyunk ... sajnos sem autószerelők, sem mérnökök, más irányba vitt minket az élet, bár ezután majd már nem fog. Persze voltak azért néha jó pillanataink is, igaz általában trélerezéssel értek véget. Kijárt nekünk a technikai problémákból bőven, de remélhetőleg a csodafegyverünk az, ami már készül otthon a garázsban (francia autó lesz az is). Mostanáig Peugeot-val lehetett látni benneteket a pályákon, most viszont a nevezési listán egy Citroen C2R2 szerepel a nevetek mellett. Csak nem egy újabb francia a láthatáron? - Sosem álltunk hadilábon a francia technikával, most pedig meg fogjuk mérettetni magunkat egy ... ütőképes versenyautóval, egy Citroennel. Úgyhogy marad a franciázás Kassán is.  Már ki is próbáltátok a C2-õt. Milyenek az első benyomások? - Nagyon furcsa volt, és majd még lesz is elsőre megszokni a szekvenciális váltót, mivel a debreceni teszt során reflexből állandóan ráléptem a kuplungra váltáskor. Azonban még így is félelmetes volt, hogy a fordulatszám azonnal ott termett, ahol váltás előtt volt. A hatalmas fékekre meg már nem is térnék ki külön, mert az nálam rácáfolt arra, hogy frontális ütközés nélkül is lehet gyorsan lassulni. Kassán akkor a Cséplő Rally Team testvérpárosa belevág valami ... új dologba, és a Bakó Rally Team egyik méregzsákjával méretteti meg magát? - Így van. Csapatot váltottunk, és kaptunk a támogatóinktól és ismerőseinktől, valamint a Bakó Rally Teamtől egy visszautasíthatatlan lehetőséget, hogy végre egy vérbeli, a Citroen mérnökei által teljes mértékben csak a versenyzésre készített, és optimalizált autót vezethessünk. Most pedig a kassai versenyre, úgy tűnhet, hogy egy ilyen kisebb PSA konszernt hoztunk össze a Cséplő Rally Team és a Bakó Rally Team közt, holott igazából csak megyünk ellesni a technikát.  A kassai pályák hazainak számítanak nektek, vagy azért Tiba Anita
  • 2015.07.29.
    Hibjánék újra a méregzsákban A Bakó Rally Team autójával indul újra a Baranya Kupán Hibján József és Szurovcsák István. Szombathelyen ültek először a Citroen C2R2-ben, és nem volt kérdéses, hogy legközelebb is terveznek a kis méregzsákkal. Most egy aszfaltos futamon mérettetik meg magukat, és örülnek, hogy újra lehetőségük van versenyautóba ülni. A Szombathely Ralin már barátkoztatok a Citroen C2R2-vel. Viszont kimaradt pár futam, mi az oka? - Nagyon várjuk, hogy visszaüljünk a méregzsákba, mert kíváncsiak vagyunk rá, hogy milyen lehet vele majd aszfalton menni. Murván fantasztikus volt ... bajnokságot, és még ORB-ben is. 18 éves koromtól építgetjük, szépítgetjük, mert, hogy ez a kocsi már azóta megvan. A szépsége az egésznek, hogy ez anno a családi kocsink volt, tehát nagyon nagy múltja van, és legfőképp eszmei értéke, legalábbis számomra. Úgyhogy ő marad az biztos, de megférnek egymás mellett a C2-s versenyzéssel. Mennyire ismeritek a komlói gyorsokat… egyáltalán mikor versenyeztetek utoljára arrafelé? - Tesztelni sajnos idő hiányában nem fogunk tudni lemenni, pedig jó lett volna, de most ez így alakult. Na, most figyelj, mert mondok egy számot… 2008. Nem most volt az igaz, és csak Tiba Anita
  • 2015.01.03.
    Király volt minden Reménykedett a Bakó Rally Team a Szilveszter Rallyn, hogy a képlet a fejben már jól összeállt, és szerencséjük is volt, mert tényleg minden a tervek szerint haladt. A méregzsákokat tesztelték, autóztatás megtörtént, mindenki elégedett volt mindennel, és mind a négy Citroen C2R2 célba ért. Hogy mi mást kérhetett volna Bakó Laci csapatvezető?! Szerintem semmit, de elmondja ő a véleményét. A verseny előtt beszélgettünk arról, hogy lesz-e pánik? - Na, kérlek szépen, mint ahogy mondtam a futam előtt, a végén már többet tudok mondani. És lám, tényleg így van. Ha emlékeztek ... nyomják neki…megtették? Elégedett vagy a méregzsákokkal, és a versenyzőkkel? - A srácok gondolom nem attól féltek, hogy be lettek fenyítve, hogy nyomni kell nekik…bár ki tudja. Nem...dehogy. Egyszerűen négy olyan párosról beszélünk, akik szerintem mind maximalisták és a lehető legjobbat akarták kihozni magukból, ami szerintem sikerült is, mivel akik először ültek a C2-ben is odatették magukat. Minket mindig büszkeséggel tölt el már az is, mikor egy pilóta és navigátora vidáman és elégedetten szállnak ki az autóból, mert az már fél öröm…a többi meg rajtuk múlik a következő gyorson. De szerencsére Tiba Anita
  • 2015.01.03.
    keveset sikerült idén versenyezni, de azt gondolom, hogy ez nem csak arról szól. A futam előtti izgalom annyira megdobja az ember agyát, hogy szinte nem is foglalkozik vele, hogy most egy, kettő…vagy több versenyt ment idén. Ilyenkor egyetlen egy dolog lebeg az ember szeme előtt, mégpedig az, hogy megmérettesse magát. Mi is így tettük ezt másokhoz hasonlóan, és mondhatom nagyon jó volt ilyen népes mezőny ellen csatázni. Tehát mi vidáman zártuk a Szilveszter Rallyt. A verseny előtt azt mondtad, hogy haverok még nem, de spanok már talán vagytok a Citroen C2R2-vel. Most mi a szitu? - Alakul, alakul. Jó ... úton járunk, hogy barátok legyünk ezzel a kis kezes báránnyal. Talán elértük most a span helyett a haveri fokozatot, és már csak egy lépcsőfok választ el attól, hogy barátnak tekintsem.  Volt visszajelzés azzal kapcsolatban, hogy közel olyan látványos volt a C2-vel való autózás, mint egy hátsókerekessel? - Igen, a szájhagyomány útján terjedő híreket nyugodtan el lehet hinni, aki esetleg nem látta volna, mert igaz, hogy egy elsőkerekes autóról beszélünk, mégis lehet vele úgy autózni, hogy az látványos legyen. Én hiszek abban, amit a nézők mondanak…és örülök, hogy így tudtunk vele menni. Jó kis ... napközben ezt is korrigáltuk, és kicsit jobban belehúztunk. És így alakult ki ezzel az adok-kapok sztorival a kategória 2. hely, aminek nagyon örülünk, és nagyon jól éreztük magunkat végig. Egy igazán klassz verseny volt, és ezért kapnék az alkalmon, hogy megköszönjem a Bakó Rally Teamnek az egész hétvégi talpalásukat, illetve a lehetőséget a reklámpartnereinknek a László Racing Kft. jóvoltából. Köszönet a támogatásért: Cleantech Service Kft.; Medipost Kft.; Citroen Orbán; Folkem Kft.; Ju-Fo Kft.; László Racing; KZ Invest Kft.; Zsoldi és Társa Kft.; Omega Transz Kft.; Marketing & Média One; Hauser Tiba Anita
  • 2014.10.23.
    kritikusak vagyunk magunkkal szemben, és szerencsére eljutottunk arra a szintre, amire egész évben vártunk. A kategória 3. hely, és az abszolút 7. hely a továbbiaknak sem az arcunkat fogja növelni, hanem az optimizmusunkat. A szakaszok szimpatikusak voltak, a Pirelli gumiválasztásunk kifogástalan volt, a kis Citroen jól lett beállítva vízre, és száraz aszfaltra is, úgyhogy nem igazán volt más dolgunk, mint amit Árpi megígért verseny előtt, hogy nyomjuk neki. Így a szezon végére eljutottunk arra a szintre, amit év elején elterveztünk, és nem kérdés, hogy mi jó szájízzel tettük le a lantot idén. Persze ... azért még koránt sincs vége az idei évnek, mert a Mikulás meg a Szilveszter soha nem kérdés. Ugye nem gondoltátok, hogy kihagyjuk….na azért.” – mondta derűlátóan Ákos. A választás mindig nehéz, de Ákos és Árpi tudja, hogy jól döntöttek egy évvel ezelőtt. Ami bevált az a Bakó Rally Team, és velük együtt a Citroen C2R2 is, a Pirelli szintén zenész, a többi meg már rájuk volt bízva és a szerencsére. Magukhoz képest mértek mindent ebben az évben, és ha tetszik, ha nem ők elégedettek. „Emlékeztek ugye mit mondtam a verseny előtt?! Na, pont olyan lett végül, ahogy ígértem. Nagggyon-nagggyon jó volt ... . Összeszedettek voltunk, sokat edzettünk a pályákon és ez meghozta a gyümölcsét. Ákos az autóval szerintem már közel 100%-os barátságot kötött, és ez meg is látszik azon, ahogy a kis méregszákot terelgeti. Talán most jutottunk el odáig, hogy az agyunk már átállt a hátsókerekesről az elsőkerekesre. Ákos reakciói arról adnak tanúbizonyságot, hogy érzi ez a srác most már a C2-t. Sőt nem csak az autót hajtotta hétvégén, hanem még engem is, úgyhogy kénytelen voltam felvenni a tempót. Semmi lazsálás. Mi az ígéretünknek eleget tettünk, mert jól éreztük magunkat végig, és sikerült a dobogón végezni. Nincs is más Tiba Anita ORB
  • 2014.09.11. 09:37
    rossz, de mi nem igazán rajongunk a parkolóban történő tekergésért, ezért ezt szívesen elcseréltük volna bármelyik másik szakaszra. Miként sikerült a többi gyors, mennyire tudtátok kiautózni a Citroen C2 R2 MAX-ot?- Rögtön az első gyorson elkövettem egy hibát, pár kilométerrel a cél előtt egy balos visszafordítóban megforogtunk. Leállt az autó és tolatnunk is kellet, így sok időt veszítettünk és emiatt nagyon mérges voltam magamra, mert addig úgy éreztük, hogy egész jó tempóban haladtunk. Lehet, hogy a Lada kísért minket, mert 2. szakaszon és a vasárnapi első körben is úgy éreztük, hogy ... Német László - Szegő JánosCitroen C2 R2 MAXCrash-Men Team Kft40. Kassa Rallye2014.09-06-07Melyik gyors és miért tetszett nektek?- Mindegyik szakasz tetszett nekünk, de sajnos a szombati napon a 3. gyorsasági elején (Energy Oil) átmentünk egy belső íven lévő kövön, amit nem vettem észre és az eltörte a kormányösszekötőnket, így a szombati napot feladni kényszerültünk. Vasárnap azonban a szuper rally szabályok szerint folytatni tudtuk a versenyt. A változatos, technikás „Xiqio” pályát nagyon élveztük. Az Optima nevezetű városi szakasz, mennyire jött be nektek?- Reggeli bemelegítésnek nem volt

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2014.09.03.
    Szabó Ákos-Nyakacska Bálint és a dr Forgács Barnabás- Géczy Tamás kettős is részt vesz a Kassa rallyn. Ákosék a teljes mértékben megújult Citroen C2 R2 Max versenyautóval állnak rajthoz a soron következő Kassa rallyn, ugyanis a versenyautó futóműve,fékrendszere, lengéscsillapítói teljesen fel lett frissítve a 3 murvás versenyt követően. Szükség is volt erre a műveletre mert az elmúlt versenyek teljesen kivették az erőt a versenyautó mozgásából. A kisautó megújítását követően sikerült egy igen hasznosnak mondható tesztet lefojtatnunk a Zemplénben. Hasznos volt több ízben,mert a Soós Szabolcs
  • 2014.07.15.
    Bereczkiék győzelme Veszprémben A Bereczki Norbert –Kozma László trió egy új típussal mutatkozhatott be a Veszprém rallye murvás szakaszain. Az Országos rallyebajnokság soron következő murvás versenyét választották a Peugeot 208 R2 versenyautó bemutatására , ugyanis Norbinak nagyon tetszenek ezek a szakaszok és szeret is rajtuk versenyezni. A vadonatúj kisoroszlán már pénteken megérkezett Szlovéniából és rögvest egy 20 kilóméteres teszt fogadta a kisautót. Már a teszten kiderült ,hogy nem is olyan rossz ez az új típus ,bár első érzésre egy kicsit gyengébbnek tűnt a Citroen C2 testvérétől Soós Szabolcs ORB
  • 2014.04.16.
    Hatalmas mosollyal zárták a hétvégét Élmény szempontjából százszázalékosnak mondta a versenyt Ferjáncz András és Ungvárszki Milán, akik szuperül érezték magukat a MIDEX Cered RS futamon. Az apróbb gondokat kivéve minden tökéletes volt, igazán jó tanuló hétvégén vannak túl, és az idejüket nézve a kilátásaik is bíztatóak. A Miskolcon Rally2-ben rajthoz álló duó bizakodva várta a következő futamuk előtti kisebb versenyt, amire Cereden került sor. Az egész évet tanulóévnek szánó páros, a rali sprint versenyen tesztelte újból a C2-t. Az autó beállításáról, a megfelelő gumiválasztásról, és a ... csapatépítésről szólt az elmúlt hétvége, ami fantasztikusra sikeredett végül minden tekintetben. „Az autó hibátlanul viselkedett, Milán hiba nélkül mondta végig az összes kanyart, az egész verseny alatt, és a Bakó Rally Team csapata ismét maximálisan kitett magáért. Mindenki segítőkész volt, legyen szó egy csapattársról, vagy szervizesről. A Cered-Zagyvaróna gyors oda-vissza nekünk nagyon tetszik, szeretem a kanyar kanyar hátán, és íven autózós történetet. Ehhez pedig optimális autó a Citroen C2R2, ezért tényleg azt tudom mondani, hogy nagyon szerettük a ceredi gyorsaságit mindkét irányból. Kalandunk volt ... a támogatásért: ENSURE, UNIO COOP ZRT.; DUEX META KFT.; KTM ZSEMBERY; mikiponyva.hu; CITROEN ORBÁN; MEDIPOST KFT.; STEEL PROJECT GARAGE; Szöveg és fotó: Tiba Anita Tiba Anita Rallysprint
  • 2013.09.25.
    Háromból három A Bakó Rally Team mindhárom Citroen C2R2 versenyautója ott állt a rajtnál, és a célban is a IV. PM Peugeot Vác Rallyn. Mindenképpen sikeresnek könyvelheti el az idei évet a csapat, hiszen Bakó Laciék a tavalyihoz hasonlóan zárták a szezont. Az M/1 kategória bajnoki címét szerezték meg az RTE záró futam megnyerésével. A Vácon történtekről a három pilótát kérdeztem. Bakó László: „Két pont hátránnyal érkeztünk a váci futamra. Csak úgy volt esélyünk a bajnokság megnyerésére, ha ezen a versenyen, az első helyen végzünk. Az öt gyorsaságiból négyet a magunkénak tudhattunk, és a ... nem volt baj, de az új autó adott egy kis változatosságot neki. A második gyors után már kezdtünk ráérezni, de persze kell még azért vele menni. Nagyon élvezetes volt a Citroen C2R2-vel autózni, akkor is, ha eddig máshoz voltunk szokva. A hosszú várakozás miatt kicsit leültünk, igazán ezt nem szeretjük, de maga a környéken szeretünk versenyezni, úgyhogy túléltük. Most, hogy a Citroennel mentünk, így sokkal jobban örültünk ennek a laktanyás prológnak, mert ez már egy kicsit közelített egy gyorsaságinak a vonalvezetéséhez. Elégedettek voltunk, a csapattal, a kiszolgálással, az autóval. Teljesen ... , és a C2-ből.” A Bakó Rally Team köszöni az idei évben is a támogatóinak, és az őket választó versenyzőpárosoknak a bizalmat, és remélik, hogy jövőre ott folytathatják, ahol most abbahagyták. Szöveg és fotó: Tiba Anita Bakó Rally Team Rally
  • 2013.07.22.
    ült be Kecskeméti Balázs, Szabó K. Tián pedig mellém. Tián szintén profi jobb egy és tanító, ezért kiváló versenynek néztünk elébe, de sajnos a kategória második helyéről az SS2-t követően technikai hiba miatt kiállni kényszerültünk. Újabb felállással érkeztünk a Veszprém Rallye-ra. Tián maradt mellettem, de nem a szó szoros értelmében, hanem mint a bérbeadó csapat tulajdonosa. Egy méregzsák Citroen C2R2–t biztosított versenyzésemhez. A jobb egyben ismét Kecskeméti Balázs, vagy ahogyan sokan ismerik Csúcs ült! A teszt kiválóan sikerült annak ellenére is, hogy a csapatnak, az újonnan beszerzett ... járművüket teljesen újjá kellett építenie. A kész és felkészített versenyautót egy telephelyről eltulajdonították és bár nem messzire jutottak vele a kár, ahogyan mondani szokták jelentős lett. Veszprémre a kisautó összeállt, de az SP rendszám így nem tudott rákerülni, és sajnos a megálmodott dekoráció sem. Rövid teszt alkalmával ismerkedtem a C2-vel, mely tesztet mindenképpen pozitívan értékelt a csapat. Sajnos ekkor még nem voltak meg a versenyre szánt Pirelli abroncsok és a nagyobb fokozatokban és sebességgel való autózásra sem nyílt lehetőségünk, melynek hiányával nem számoltam. A pályabejáráson 3 ... sokkal már a Volvo porában autóztunk. Kb. 10 km-t mentünk mögötte nulla látási körülmények között. Az osztrák versenyzőtárs hátsó – hajtott tengelyű – dupla defekttel, ment végig és bár csak ketten voltunk mögötte nem állt félre. Boroznaki Tibiék és mi mögötte vonatozva értünk be az utolsó gyors céljába újabb jelentős perceket begyűjtve. A Veszprém Rallye ember és gép csatája volt, amelyben több autó is elvérzett, a mi Citroen C2R2-k az AC problémákat leszámítva gondmentesen tejlesítette, a Pirelli versenyabroncsok kiválóan bírták, melynek eredményeképpen a ORB-6 kategória 3. helyén végeztünk Police Rallye Team Rally
  • 2013.03.20.
    AMS Márka Honda Honda Honda Opel Opel Peugeot Honda Lada Citroen Honda Honda Honda Mitsubishi Audi BMW BMW BMW Mercedes BMW BMW BMW Lada Peugeot Lada Lada Lada Típus Type R Civic Type R Civic Type R Astra Astra 306 Civic VTI 2107 C2 VTS Civic Civic Civic Lancer Evo IX S2 Coupe M3 M3 M3 124 CE M3 325i 316 Compact VFTS 205 Gti VFTS 2107 2105 Go. A7 A7 A7 A7 A7 A7 A6 A6 A6 A6 A6 A6 F3 F3 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F1 F1 F1 F1 Prior Bajnokság H/H H/H H/H H H/H H H/H H/H H/H H/H H/H H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H H/H H H H/H H H/H Labant Tamás Hágen Zoltán Bibliák István Hargas András Eger Rallye Historic, Rally
  • 2013.03.20.
    Ba-Ro Motorsport L Racing s.r.o. L Racing s.r.o. KL Rally Team László Racing Kft KL Rally Team Subaru Komarno Rally Team Krupa SE L Racing s.r.o. L Racing s.r.o. RASMAR Rally Team Rasmar Rally Team TMC Rallyesport Kladivo Racing László Racing Kft Főtaxi SC Car-Tools Kft Zsoma-Ker Kft AS-Rallyesport Európe Kft Dynamic Rallye Team HBRK ASE Dynamic Rally Team Maximmun Racing Team Félix Stock Kft SRT Kft Márka Citroen Škoda Skoda Citroen Mitsubishi Subaru Škoda Mitsubishi Mitsubishi Škoda Ford Mitsubishi Mitsubishi Subaru Mitsubishi Subaru Subaru Ford Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi ... Mitsubishi Subaru Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Subaru Audi Mitsubishi Suzuki Suzuki Honda Citroen Mitsubishi BMW BMW Subaru Citroen Nissan Suzuki Honda Renault Renault Peugeot Citroen Citroen Peugeot Škoda Honda Honda Honda Seat Ford Peugeot Škoda Honda Honda Lada Lada Lada Opel Lada Lada Lada Lada Honda BMW Típus WRC Fabia S2000 Fabia S2000 C4 WRC Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Fabia WRC Lancer Evo IX Lancer Evo IX Fabia S2000 Focus WRC08 Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Lancer Evo IX Impreza WRC Imreza R4 Fiesta S2000 Lancer Evo IX ... Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo VII Lancer Evo VIII Impreza Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX R4 Imprza Quattro Lancer Evo X Swift S1600 Swift S1600 Civic Type R3 C2 S1600 Lancer Evo VI Z4 M Coupe Impreza C2R2 Max 350 Z Ignis S1600 Civic Type R3 Clio R3 Clio 206 C2R2 Max C2R2 Max 206 Felicia Kit Car Civic Type R Civic Civic Type R Leon Tdi Focus 206 Fabia 16V Civic Type Civic VFTS VFTS 21074 Corsa VFTS VFTS VFTS VFTS Civic Type R 120d Go. 11 2 2 11 2 2 2 11 3 3 2 11 3 2 2 2 11 2 2 3 3 3 2 12 11 3 3 2 12 3 Eger Rallye Historic, Rally
  • 2013.02.11.
    Lukács Kornél – Mesterházi Márk – Citroen C2 R2 Szöges ellentétben a várttal Folyamatos javulás mellett a kategória negyedik helyén végzett Lukács „Csucsu” Kor Kornél és Mesterházi Márk, a Tatai Aréna SE színeiben induló páros a hétvégén Letto Lettországban rendezett ERC futamon. A hó és hideg helyett csak jég és 0 fok volt. Csucsu: A Lett ERC futam nem a rettentő hidegről és a nagy hóról, inkább a szöges gumikról és a jégről szólt. A rendkívül enyhe, -3 +1 fokos időben c 3 csak elvétve találkoztunk hózáporral. A legnagyobb kihívást maguk a gumik jelentették: ezekkel a nagyszöges Tatai Aréna SE Rallye ERC
Előző 2 / 3 Következő