Keresés
Találatok száma: 582021.01.01. 20:04
Opel Astra OPC, Citroen C2 R2 Max, és egy Lada 2107 pilótaülésében koptattad a gumikat váltott navigátorokkal.A sajnos rövidre sikerült 26. HELL Miskolc Rally-vaé kezdődött a 2020-as Rally évad Tamás Gyula számára. Őszinte Részvétünk Tóth Zsolt családjának. Az Eger Ralin Fajder Kata navigált neked, ahol sajna az utolsó gyorson búcsúztatok a kategória helyről. Mi is történt?- Üdvözlök mindenkit! A szerviz után, ahogy kimentünk a második körre, meghibásodott a szervónk, így anélkül teljesítettük a második kört. Emiatt csúsztunk le a kategória helyről. Az I. Pálháza Ralin ... fejeztétek be. Miért is?- Sajnos a technika nem állt mellettünk, így a Mikulás rally-t nem tudtuk befejezni egy szenzor meghibásodása miatt. A Mikulás Rally után már az FRT.HU Kupán csapattál Bencével. 14 versenyzőből az előkelő ötödik helyen végeztetek. Itt a kiskunlacházi repülőtér aszfaltján terelgetted a Citroen C2 R2 Max-ot. Ennyire tetszett a verseny, hogy ilyen szép eredményt értetek el?- Nem mondanám túl szép eredménynek. Az FRT-re tesztelni mentünk, hogy a fiúk tudják orvosolni a Mikulás rally-n adódott problémát.A karácsonyi ünnepek levezetéseként a Kakucs Ringet választottátok2017.07.19. 09:25
Előfutóként álltak rajthoz, és a kitűzött feladatot teljes mértékben sikerült teljesíteniük, mind a 6 gyorsasági szakaszon célba értek a Bakó Laci féle Citroen C2R2-vel.- Szia Pisti! Hogy sikerült a veszprémi előfutásotok?Sziasztok! Jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt ismét menni a kis méregzsákkal, szeretem ezt az autót!- Volt valami technikai problémátok?Szerencsére nem volt semmi gondunk. Annyi kaland volt, hogy a 5. gyorson kaptunk egy defektet, de nem akartam megállni kereket cserélni. Inkább lassabban végig mentünk a gyorson, és a 6. gyorsra e miatt futó percre érkeztünk ... meg.- Zsoltnak mennyire feküdt a murva?Ő is nagyon élvezte a versenyt. Talán ami mindkettőnk szórakozását beárnyékolta, az a hőség. Beöltözve a teljes felszerelésbe eléggé embert próbáló feladat. De ez erről szól!- Lesz folytatás Zsolttal? Mik a további tervek?Igen, elképzelhető hogy lesz folytatás. Egyelőre még semmi konkrét nincs, most egy hosszabb, pihenéssel és munkával töltött időszak következik. A Budapest Rally lenne a következő verseny, ahol rajthoz szeretnék állni.- Ismét C2, vagy Mitsubishi?Ez még a jövő zenéje. Mezőnyben, 1. osztályban szeretnék menni, aztán majd meglátjuk hogyan2017.04.27. 22:26
- Szia Pista bácsi! Mi újság veled, hogy teltek az elmúlt hónapok?Sziasztok! Köszönöm szépen jól vagyok, már nagyon hiányzott a versenyzés, gyakorlatilag elvonási tüneteim voltak.- A volánnál most Balázs Kornél foglal helyet. Hogy találtatok egymásra Kornéllal?Kornél alapvetően Historic-ban megy egy Trabanttal, oda keresett navigátort. Én pedig gondoltam egy merészet és felhívtam, hogy nincs-e kedve velem és a C2-vel menni. Kornélt érdekelte a dolog, elmentünk tesztelni egy FRT-re, ahol nagyon tetszett neki a technika. Azért egy picit erősebb autó, mint a Trabant.- Mennyire hosszú távra Adamcsek István és a kis Citroen C2 újra száguld, a volánnál Balázs Kornéllal. Kornél neve sokaknak ismerős lehet a Historic mezőnyből. Pista bácsival beszélgettünk a Salgó 2017 előtt.2016.08.11.
2015.12.04. 15:30
Ezzel így van a Bakó Rally Team is. Különleges futam lesz ez most a csapat és a három versenyzőpáros számára is, ugyanis mindhárom duó most ül először a Citroen C2R2-ben.Bakó Laci csapatvezető elmondása alapján egy igencsak jó hangulatú verseny előtt állnak. Már csak azért is, mert a három páros szülinapi ajándékbakapta a C2 kipróbálását, barátoktól és családtagoktól.Kivéve Zsoltot, aki magát lepte meg ezzel a hétvégével. Az egyik páros Balázs Csaba és Papp Gábor, ahol Csabi az 50. szülinapja alkalmával fogja terelgetni a kis méregzsákot. Gábor először fog navigálni, és biztos furcsa lesz ... nemrégen volt a 44. szülinapja, és úgy gondolta, hogy meglepi magát egy jó kis versennyel. Gábor pedig valamilyen úton-módon régóta kapcsolatban áll a teammel, mert anno hozzá került a Bakó Laci régi Citroen Saxoja. A csapat és az ünnepeltek is egy kellemes hangulatú versenyben bíznak. Elvárások nincsenek, legfeljebb a Bakó Rally Team részéről, mert szeretnék, ha úgy teljesítenének a versenyautók, mint az idén a legtöbb futamon. Meg hát kupából annyira nem rossz pezsgőt inni. Végül lássuk a srácok hétvégi mottóit.Balázs Csaba-Papp Gábor: „Abszolútra törünk, és jól fogjuk érezni magunkat.” :DNovák ... Balázs-Molnár István: „Hepibörzdéjtúúúljóóól.” :DVánsza Zsolt: „Megyünk, ahogy tudunk. Ez a verseny a szülinapi és karácsonyi ajándékunk egyben.” :DMikulás Rallye 2015. december 5-6. Veszprém Reklámpartnereink:Citroen Orbán OMP Autóház Kft. – Citroen, Peugeot, Kia, és Volvo márkakereskedés és márkaszerviz; Medipost Kft. – Futárposta és levéltárkezelés; Ju-Fo Kft. – Fogaskerék és szerszámgyártás; Alfa Szerszámcentrum Kft. – Szerszám – Kis és Nagykereskedés; Folkem Kft. – Nyomdaipari és Szolgáltató Kft.; Malompark Bevásárlóközpont Debrecen; Dr. Móré Viktória ügyvéd; Cezar Tours Kft. – Autóbuszbérlés2015.08.24.
2015.08.08.
2015.05.13.
2014.12.27.
2014.11.21. 12:28
osztályba” szeretne eljutni a pályafutása alatt, és ez most megadatott nekem. Rengeteget tanultam a J1-ben ülve az előző években, és a célom minden versenyen az volt, hogy a feladatomat 100%-osan lássam el. Ezt a fajta precizitást szeretném átvinni a vezetésbe is, ezekkel a tapasztalatokkal, és hozzáállással szándékozom felépíteni a futamainkat a jövőben.Régebben egy Suzukival róttad a pályákat. Hogy jött a képbe a Citroen C2R2, illetve a Bakó Rally Team?- Bakó Lacival tavaly év végén kezdtünk el beszélgetni a jövőben való együttműködésről. A megvalósítás, és a tényleges projekt a hétvégi versennyel ... veszi kezdetét. Abszolút tesztnek, és az autó kiismerésének szánom ezt a versenytávot. Célom, hogy minél jobban megismerjük az autót, a csapatot és felesleges kockázatvállalás nélkül teljesítsük ezt a versenyt. Mindig csak egy, a következő versenyre szeretnék koncentrálni, és a lehetőségekhez mérten a legjobbat kihozni a számunkra teljesen új, és ismeretlen szituációból. Vasárnap este már látni fogjuk, hogy milyen irányban indulunk el a jövőben.Lelkesnek elég lelkesek vagytok, de a navigátorodnak ez lesz az első rali versenye. Mik lesznek az elvárásaitok a C2-vel, és az eredménnyel kapcsolatosan ... és a navigátorom ezen a versenyen egy és ugyanaz az illető lesz, Lukácsi Ákos, akivel minden eddigi tapasztalatomat megosztottam. Úgy gondolom a hangulatra nem lesz panasz sem az autóban, sem a csapatban.Amennyiben elégedettek lesztek, és miért ne lennétek :) elképzelhető, hogy jövőre is a Citroen mellett teszitek le a voksot?- Van egy terv a fejemben a jövővel kapcsolatban. Nem titok, hogy az előttünk álló évben szeretnénk együttműködni a Bakó Rally Teammel, és a Citroen C2R2-vel rajthoz állni a versenyeken, de hogy melyik bajnokságban, az még ugye kérdéses. Ami viszont biztos, az az, hogy Vass Gergely számára nem lesz újdonság beülni a raliautóba, hiszen már versenyzett Suzukival, és navigált Mitsubishiben, de most egy Citroen C2R2-ben mutatja meg tudását. Vele ellentétben viszont Lukácsi Ákos, a navigátora, aki egyben barátja is, kicsit „tanulóként” csöppen a sztoriba, de félelemre semmi okuk, hiszen Gergő minden tapasztalatát megvitatták, és a lábatlani sprinten kezdődik számukra az éles bevetés.2014.11.19. 13:57
, hogy körről körre javítsunk. Az első két gyorson, ha elúszott az autó nagyon nehezen tudtam lekoordinálni, mert akkor még úgy vezettem, mint a Zsigulit. A második körre változtattunk a gumin, akkor már sokkal kezelhetőbb volt a kis Citroen. Az ötödik szakaszon éreztem rá igazán, hogy kell vezetni a C2-t, akkor már nagy tempónál is kezesen viselkedett, tudtam, hogy mit kell csinálni. Az ötödik gyorson a MARB-ban abszolút ötödik időt tudtunk autózni.Most ültünk először ebben az autóban, a kategóriában hatodikak lettünk, de ez egyáltalán nem fontos, a lényeg az, hogy ki tudtuk próbálni ezt a kis ... A hatalmas köd miatt a szombati teszten, ahogy Kicsy fogalmazott nem tudtak igazi tempót menni, csak ismerkedtek a C2 R2-vel, ami majd egy év kihagyás után nem könnyítette meg a váci pilóta dolgát.„A licences kategóriába neveztünk, de adminisztratív okok miatt átsoroltak minket a MARB mezőnybe. Nekem fura ez a sprintverseny, hogy hideg gumival kell oda állni a rajthoz. Ezt az autót úgy lehetett volna igazán kihasználni, ha be van melegedve a fék, meg van melegítve a gumi, akkor lehetett volna igazán jót autózni. Fehéraszfaltos volt a pálya, ami rettenetesen csúszott. Az autó az tip-top volt A MARB értékelést tekintve az abszolút tízedik, a saját kategóriájában pedig a hatodik helyen végzett a számukra teljesen új Citroen C2 R2-vel Holecz Krisztián (Kicsy) és Csáky Richárd a múlt hétvégi Felsőnyárád - Sajókaza Rally Sprinten.Citroen2014.10.31. 12:41
korai kérdés?Azon dolgozunk, hogy jövőre is részt vehessünk a szlovák bajnokság futamain. Bízom benne, hogy ez sikerül és újra küzdhetünk majd a dobogóért.A mostani technika elég lehet a jövőben is?Az autónkra nem lehet panasz, jó kis autó ez. Nyilván egy újabb technika mindig fejlettebb és gyorsabb, de ütőképesnek tartom a C2-t.Idén látunk még benneteket versenyezni?Nincs konkrét verseny kiszemelve, de bízom benne, hogy tudunk még valahol egy jó ízűt autózni!Köszönjük együttműködő Partnereinknek és a RallyFeelingnek is! :-)Steel-Land 2000 Kft, Alfa-Ker Gépjárműkereskedelem, Kristály Kft,  Citroen C2 Szlovák Rally2014.10.20. 15:12
Mögöttük 1:24 perces hátránnyal a Kazár Miklós, Szőke Tamás (Ford Fiesta R5), majd további 5,3 másodperccel a Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer IX R4) kettős következett. A péntek este még vezető Ollé Sándor, Tóth Zsolt (Ford Fiesta S2000) duó egy jobb első defekt miatt az 5. helyre csúszott vissza. Legjobb pécsi versenyzőként - az abszolút 27., egyben a kategória 3. helyén - Németh Péter és Varga István (Citroen C2 R2 Max) ért célba.A Széchenyi téri céldobogón így értékelte az elért eredményt az első öt helyezett ORB-s páros. Herczig Norbert, Bacigál Igor (Skoda Fabia ... ugyan visszazárkózni, de nem tudtam ennél többet faragni az időből. Mégis örülök, küzdelmes, jó verseny volt. Németh (16V) Péter, Varga István (Citroen C2 R2 Max):- Változatos, érdekes volt a verseny, tele fiatalokkal, akiktől nem tudtuk, mire számítsunk. Jól mentünk, rendre kategória 2-3. helyeket autóztunk, nekem Pécsvárad tetszett most is a legjobban, ahol már 1990-ben is mentem, de hadd büszkélkedjek vele, hogy összességében az idei a 30. Mecsek Rallye-m. Az autó hibátlan, a csapat szenzációs volt, mindenben kiszolgáltak bennünket, csak a vezetésre kellett figyelnem2014.10.09. 10:39
A Belga Rally Bajnokság (BRC) utolsó előtti versenyén, az East Belgian Rallyn Thierry Neuville tesztelt a Francia Rally-ra és magabiztosan szerezte meg a győzelmet a Hyundai i20 WRC-vel.A BRC utolsó versenyén, a Condroz Rallyn két nagy név is ott lesz, hiszen Kris Meeke és Paul Nagle Citroen DS3 R5-tel, míg Petter Solberg és Phil Mills Citroen C4 WRC-vel indul.A brit versenyző korábban, 2006-ban már indult a Condroz Rallyn egy Citroen C2 R2-vel, azonban akkor nem sikerült a célba érés. Meeke utoljára 2009-ben az egykori IRC bajnokság keretein belül az Ypres Rallyn indult Belgiumban, akkor A Belga Rally Bajnokság utolsó idei versenyén, a Condroz Rallyn két nagy név már biztosan ott lesz, hiszen Kris Meeke Citroen DS3 R5-tel, míg Petter Solberg Citroen C4 WRC-vel indul2014.09.11.
2014.09.03. 17:46
Fogasy Gergely - Berendi DávidCitroen C2 S1600SRT KftKassa Rallye2014.09.06-07.Hány gyors vár rátok hétvégén a Kassa Rallyn?- Összesen 11 gyors vár ránk. A pályák technikásak és helyenként elég veszélyesek. Sok olyan szakasz van, ahol a szűk utakról könnyű leesni egy mélyebb szakadékba. Úgy gondolom, hogy egy pontos itinerrel ezt a problémát kiküszöbölhetjük majd.Miképp tudsz ismeretekre szert tenni a leendő szakaszokról?- A szakaszok egy része megegyezik a tavalyi verseny gyorsaságijaival. Tavalyról nagyon jó emlékeink vannak Gergővel ezekről a gyorsokról és magáról a rendezésről, Kassáról Bő száznegyven versenykilométert fogtok megtenni a szlovákiai Kassa környékén. Most melyik autóval indultok és miért?- Kassán egy Citroen C2 S1600-as versenyautóval rajtolunk el. Kategóriájának egyik legjobb autója volt pár éve és reméljük, hogy elő tudjuk varázsolni belőle a győzni akarást. Az autó felkészítése rendben megtörtént és Baranya Kupán már az ismerkedés is megvolt. Úgy érezzük a technika adott a győzelemhez, már csak végre kell hajtsuk a tervet!2014.07.21. 19:00
Szabolcsot, hogy Veszprémben az ő Citroen C2 S1600-as versenyautóját bérelnénk. 7.-én személyesen találkoztunk, ahol bele is ülhettem a versenyautóba, mely alatt feszített az aszfalt futómű. Nagyon tetszett. Megegyeztünk korrekt módon, de akkor még nem volt murva szett az autóhoz és a kategória megváltozása sem tette egyszerűvé a dolgot. 9.-én este Szabolcshoz került a szett. Csütörtökön összerakták, de a csütörtöki budapesti teszten nem volt jó! Újabb szét - össze után a pénteki pályabejárást követően - Budapesten 20 óra után- ismét kipróbáltuk a kocsit. 10-12 km –t sikerült vele szaladni! Sötét ... pályabejárást követően teszteltünk, majd visszajöttünk Veszprémbe már a versenyautóval. Szombaton átvételek és a még hiányzó pálya feldolgozása volt hátra. Hajmáskér egy igen nehéz pálya, melyhez Szabó Krisztián segített megfelelően felkészülni! Egy ilyen autóhoz fel kell készülni és ehhez kaptunk igen sok „tanítást”!! Köszi Titti!!!!!!!Az autó készen, támogatóink logóival díszítetten várta az első gyorsot, mely a beállított autóval az első igazi kilométereket jelentette. Versenyprogram felkapcsol, rajtelektronika be és megkezdtük életünk első versenyét egy Citroen C2 S1600-al! Azt ígértem, hogy Hoffer Zsolti egy Citroen C2 S 1600 versenyautóval versenyzett a Veszprém rallyen !2014.05.09. 15:47
, ugyanis elmondásuk szerint az autóban még van azért kraft. Ez a verseny többszörösen új lesz a duó számára. Az ő mottójuk hétvégére: „Ismeretlen gyorsokon, elsőkerekes autóval, murván…na ez a kihívás.” „Kérdésedre válaszolva, hogy mennyire ismerjük a bükfürdői gyorsokat, kérlek szépen, Árpi fejből nyomja majd. Dehogyis…olyannyira nem, hogy talán 2007 környékén mentem egyszer a pályán, de ott is csak, mint navigátor, Árpi meg Bükfürdő közelében sem járt még. Ez most mondhatni full új lesz számunkra, de nem félünk már mi semmiféle mumustól. A verseny tehát tök új, a Citroen C2R2 is új lesz ... számunkra murván, merthogy még nem mentünk a kis méregzsákkal murván, de ez az igazi kihívás számunkra. Csütörtökön tesztelünk egy jót, és menni fogunk, ahogy bírunk. Még mindig nem igazán ismerjük a C2 határait, de eljön az az idő is. Örülni fogunk annak, ha célba érünk, de természetesen azért az eredmény sem mindegy számunkra. Úgyhogy összekapjuk magunkat és sietni fogunk.” – mondta Jánosa Ákos mosolyogva.Az nem kétséges, hogy Ákos és Árpi már nagyon várja a hétvégi Bükfürdő Rallyet. Szerintük tök mindegy, hogy új számukra a pálya, meg a murva elsőkerekessel, mert az a lényeg, hogy le kell találni a ... pályáról és azt is a lehető legjobb tempóban. „Várjuk már nagyon ezt a versenyt, attól függetlenül, hogy egyáltalán nem tudjuk ezeket a gyorsokat. Csütörtökön tesztelünk, nézegetjük a beállításokat, aztán pénteken lenyomjuk a prológón, szombaton meg a pályán a C2-t, és reméljük a legjobbakat. Újból szeretnénk kupát hazahozni, mert ezt a jó szokásunkat azért most már meg akarjuk őrizni egész évben.” – mondta Brunekker Árpi nevetve.Köszönet a támogatásért:CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft.; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Meditó Kft2013.07.25. 06:59
még inkább megnehezíti a szervizesek dolgát. Miközben ezzel a helyzettel próbált megbirkózni Norbi és Laci a gumikészlet vészesen elkezdett fogyni és murvás pályákon amortizálódott alaposan a versenyautó is. Nincs mit szépíteni a dolgon: a C2-es nagyon szörnyű állapotban volt, és már csak a Szentlélek tartotta a versenyben. Mindezek ellenére a srácok a 8. gyorsasági szakaszig uralták az első pozíciót, derekasan helyt álltak Baracskai Zsolték Citroenjével szemben. Ezen a szakaszon sajnos a megsérült kormányműnek köszönhetően át kellett adniuk a vezető pozíciót azVeszprém Rallye Citroen c2r2 max2013.04.17.