System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 54
Előző 1 / 3 Következő
  • 2017.07.19. 09:25
    Előfutóként álltak rajthoz, és a kitűzött feladatot teljes mértékben sikerült teljesíteniük, mind a 6 gyorsasági szakaszon célba értek a Bakó Laci féle Citroen C2R2-vel.- Szia Pisti! Hogy sikerült a veszprémi előfutásotok?Sziasztok! Jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt ismét menni a kis méregzsákkal, szeretem ezt az autót!- Volt valami technikai problémátok?Szerencsére nem volt semmi gondunk. Annyi kaland volt, hogy a 5. gyorson kaptunk egy defektet, de nem akartam megállni kereket cserélni. Inkább lassabban végig mentünk a gyorson, és a 6. gyorsra e miatt futó percre érkeztünk ... meg.- Zsoltnak mennyire feküdt a murva?Ő is nagyon élvezte a versenyt. Talán ami mindkettőnk szórakozását beárnyékolta, az a hőség. Beöltözve a teljes felszerelésbe eléggé embert próbáló feladat. De ez erről szól!- Lesz folytatás Zsolttal? Mik a további tervek?Igen, elképzelhető hogy lesz folytatás. Egyelőre még semmi konkrét nincs, most egy hosszabb, pihenéssel és munkával töltött időszak következik. A Budapest Rally lenne a következő verseny, ahol rajthoz szeretnék állni.- Ismét C2, vagy Mitsubishi?Ez még a jövő zenéje. Mezőnyben, 1. osztályban szeretnék menni, aztán majd meglátjuk hogyan

    Rally2

  • 2017.04.27. 22:26
    - Szia Pista bácsi! Mi újság veled, hogy teltek az elmúlt hónapok?Sziasztok! Köszönöm szépen jól vagyok, már nagyon hiányzott a versenyzés, gyakorlatilag elvonási tüneteim voltak.- A volánnál most Balázs Kornél foglal helyet. Hogy találtatok egymásra Kornéllal?Kornél alapvetően Historic-ban megy egy Trabanttal, oda keresett navigátort. Én pedig gondoltam egy merészet és felhívtam, hogy nincs-e kedve velem és a C2-vel menni. Kornélt érdekelte a dolog, elmentünk tesztelni egy FRT-re, ahol nagyon tetszett neki a technika. Azért egy picit erősebb autó, mint a Trabant.- Mennyire hosszú távra Adamcsek István és a kis Citroen C2 újra száguld, a volánnál Balázs Kornéllal. Kornél neve sokaknak ismerős lehet a Historic mezőnyből. Pista bácsival beszélgettünk a Salgó 2017 előtt.

    Rally2

  • 2016.08.11.
    fogunk rajhoz állni, és feszegetni a határokat. Lényegében mindegyik kis méregzsák ugyanazt a feelinget szokta nyújtani, ez az én heppem, hogy akkor próbáljuk már ki a másikat is. Ezen kívül igazából semmi változás nincsen, másik verda, de ugyanaz a csapat. A teszten teszitek meg az első kilométereket a C2-vel? - Gurultam vele pár métert, de összességében a teszten fogjuk megtapasztalni, hogy milyen ez a Citroen, amivel most versenyezni fogunk. Örülünk, hogy végre tudunk szánni egy kis időt arra, hogy mielőtt élesben csatázunk, pár kilométert gyűjtsünk. Ez fontos momentum egy versenyhétvégén ... leszünk… remélhetőleg. Nagyon vártuk ezt a futamot. Kockázatni nem biztos, hogy megéri három versennyel a bajnokság vége előtt, de azért gyorsan kell menni. Itt még bármi történhet. Egy kicsit tesztelünk, egy kicsit szórakoztatjuk a nézőket a prológon, de aztán belecsapunk a lecsóba, és nyomjuk neki. Idén már több Citroenjét is kipróbáltad a Bakó Rally Teamnek. Megállapodtál végre? - Jó a kérdés, mert ismét egy újabb C2-vel fogok a rajthoz állni. Értelemszerűen csak a saját kíváncsiságom hajt, hogy melyik milyen. Szeretem mindegyiket kicsit belakni. Ezért most megint egy számunkra új Citroennel
  • 2015.12.04. 15:30
    Ezzel így van a Bakó Rally Team is. Különleges futam lesz ez most a csapat és a három versenyzőpáros számára is, ugyanis mindhárom duó most ül először a Citroen C2R2-ben.Bakó Laci csapatvezető elmondása alapján egy igencsak jó hangulatú verseny előtt állnak. Már csak azért is, mert a három páros szülinapi ajándékbakapta a C2 kipróbálását, barátoktól és családtagoktól.Kivéve Zsoltot, aki magát lepte meg ezzel a hétvégével. Az egyik páros Balázs Csaba és Papp Gábor, ahol Csabi az 50. szülinapja alkalmával fogja terelgetni a kis méregzsákot. Gábor először fog navigálni, és biztos furcsa lesz ... nemrégen volt a 44. szülinapja, és úgy gondolta, hogy meglepi magát egy jó kis versennyel. Gábor pedig valamilyen úton-módon régóta kapcsolatban áll a teammel, mert anno hozzá került a Bakó Laci régi Citroen Saxoja. A csapat és az ünnepeltek is egy kellemes hangulatú versenyben bíznak. Elvárások nincsenek, legfeljebb a Bakó Rally Team részéről, mert szeretnék, ha úgy teljesítenének a versenyautók, mint az idén a legtöbb futamon. Meg hát kupából annyira nem rossz pezsgőt inni. Végül lássuk a srácok hétvégi mottóit.Balázs Csaba-Papp Gábor: „Abszolútra törünk, és jól fogjuk érezni magunkat.” :DNovák ... Balázs-Molnár István: „Hepibörzdéjtúúúljóóól.” :DVánsza Zsolt: „Megyünk, ahogy tudunk. Ez a verseny a szülinapi és karácsonyi ajándékunk egyben.” :DMikulás Rallye 2015. december 5-6. Veszprém Reklámpartnereink:Citroen Orbán OMP Autóház Kft. – Citroen, Peugeot, Kia, és Volvo márkakereskedés és márkaszerviz; Medipost Kft. – Futárposta és levéltárkezelés; Ju-Fo Kft. – Fogaskerék és szerszámgyártás; Alfa Szerszámcentrum Kft. – Szerszám – Kis és Nagykereskedés; Folkem Kft. – Nyomdaipari és Szolgáltató Kft.; Malompark Bevásárlóközpont Debrecen; Dr. Móré Viktória ügyvéd; Cezar Tours Kft. – Autóbuszbérlés

    Rallysprint

  • 2015.08.24.
    Elégedetten távoztak Cséplőék Kassáról A Cséplő Balázs – Cséplő Attila testvérpáros idén másodjára haladhatott át a céldobogón, viszont az Országos Rally2 Bajnokságban most szerezték meg első két kupájukat. Tehát a Cséplő Rally Team számára szerencsét hozott a Citroen C2R2 a 41. Kassa Rallyn. Az arcotok a Citroenben ülve azt árulta el, hogy tetszett a kocsi, még így is, hogy óvatosan bekezdtetek és ezt tartottátok a végéig. Biztonsági autózásnak szántátok az első ismerkedős Kassa Rallyt? - A legfontosabb célunk az volt, hogy sikeresen befejezzük a versenyt, és igen azért a biztonságra is ... mentünk valahol. Sajnos az első gyorsaságin az átbeszélőnk hibájából nem hallottam egy jobbos kanyart ezért elrongyoltam egyenesen, majd a megfordulást követően közel fél perc volt mire megtaláltuk a váltón az első fokozatot. E nélkül mondjuk meglettünk volna. A Citroen C2R2 természetesen nagyon tetszett, egy komolyan felkészített autót kaptunk a Bakó Rally Team-től és ezúton szeretnénk nekik ezt még egyszer megköszönni. Kicsit fáradtan, de annál kitartóbban írtátok az itinert, és róttátok a km-eket. Ha osztályozni kellene a hétvégét 1-5-ig hányast adnátok úgy összességében? - Minden versenyzőnek ... pörgettem volna a C2-t két váltás közt. Illetve hogy visszaintek mindenkinek, akinek nem intettem, csak hát ugye elég két kezes munka volt a kis méregzsák elvezetése ezen a 80%-ban minősíthetetlen aszfalton. Kassa Rally...A6-os kategória 3.hely. Ez remek így elsőre nem? - Nem leszek maximalista. A fent felsorolt problémák ellenére én azért úgy gondolom, hogy elsőre elég tisztességesen eltaláltunk a kis C2-vel. Így, hogy az első kilométereinket tettünk egy szekvenciális váltós gyári versenyautóban, azt gondolom, hogy ezt számításba véve nagyon szép ez a 3. hely. Az a része pedig kimondottan nagy öröm ... , hogy megszereztük az első két kupánkat az Országos Rally2 Bajnokságban és idén Eger után újra áthaladhattunk a céldobogón. Lesz még a Cséplő testvérek és a Citroen C2R2 között máskor is "randi"? - Nem tartom kizártnak, de most számunkra az a legfontosabb, hogy elkészüljön a nagy művünk a fehér 106-os Peugeot, ami már lassabban készül, mint a Luca széke és most első körben azzal szeretnénk megszorongatni mindenkit  Ja.... és majdnem elfelejtettem. Anyukád megtalálta a mosógépen a megfelelő programot az "olajmentes versenyruházathoz"? - Nehezen, de megtalálta igen Tiba Anita Rallye2
  • 2015.07.29.
    Hibjánék újra a méregzsákban A Bakó Rally Team autójával indul újra a Baranya Kupán Hibján József és Szurovcsák István. Szombathelyen ültek először a Citroen C2R2-ben, és nem volt kérdéses, hogy legközelebb is terveznek a kis méregzsákkal. Most egy aszfaltos futamon mérettetik meg magukat, és örülnek, hogy újra lehetőségük van versenyautóba ülni. A Szombathely Ralin már barátkoztatok a Citroen C2R2-vel. Viszont kimaradt pár futam, mi az oka? - Nagyon várjuk, hogy visszaüljünk a méregzsákba, mert kíváncsiak vagyunk rá, hogy milyen lehet vele majd aszfalton menni. Murván fantasztikus volt ... bajnokságot, és még ORB-ben is. 18 éves koromtól építgetjük, szépítgetjük, mert, hogy ez a kocsi már azóta megvan. A szépsége az egésznek, hogy ez anno a családi kocsink volt, tehát nagyon nagy múltja van, és legfőképp eszmei értéke, legalábbis számomra. Úgyhogy ő marad az biztos, de megférnek egymás mellett a C2-s versenyzéssel. Mennyire ismeritek a komlói gyorsokat… egyáltalán mikor versenyeztetek utoljára arrafelé? - Tesztelni sajnos idő hiányában nem fogunk tudni lemenni, pedig jó lett volna, de most ez így alakult. Na, most figyelj, mert mondok egy számot… 2008. Nem most volt az igaz, és csak Tiba Anita
  • 2015.05.13.
    Kalandra fel Kiskunlacháza után, és Szombathely Rally előtt áll a Bakó Rally Team. A nem kis távolságra lévő idei első murva futamára készül a csapat, ahol teszteléssel kezdenek csütörtökön. Ezt követően átvételek, pályabejárás, és szombaton kezdődhet a hajrá az ORB versenyzőiknek, vasárnap pedig a Rally2 párosoknak is. Bakó Laci csapatvezetővel beszélgettem az elmúlt, és az előttük álló hétvégéről. Kiskunlacházán voltatok tesztelni az egyik C2-vel, illetve két ifjoncotok, Geri és Öcsi kapott lehetőséget, hogy megmutassák tudásukat a Korda Racing Suzukijával. Hogy sikerült? - Véleményem ... szerint minden úgy alakult, ahogy terveztük. A Citroen C2R2-vel a Prígyeni „Tiszák” Peti ment, aki nagyon szépen terelgette az autót annak ellenére, hogy először ült benne. Három típust ismerek versenyzők közül. Az első, aki mindegy milyen versenyautóba ül, bármelyiket tudja kezelni azonnal. A második típus, aki először belül, és próbál ráhangolódni, majd futamról-futamra egyre szebben kezeli a verdát, és folyamatos a fejlődés. Illetve van a harmadik típus, ami a legveszedelmesebb. Na, ők azok, akik bármilyen versenyautóba ülhetnek, mert ha nem úgy mennek, mint szerették volna, akkor az egy „szar ... ” autó, pedig csak háttal ülnek benne. Ennyi. Szerencsénk van, mert a harmadik típus már csak a múlté számunkra, és a jövőben sem tervezünk velük. Visszatérve kérdésedre, két harmadik helyért járó kupát kapott a Tiszák, akinek nagyon tetszett az Citroen, illetve Geri kategória második, Öcsi pedig a harmadik helyen végzett a Suzukival. Mindenkinek gratulálunk, valamint ezúton szeretnénk megköszönni a Suzukit a Korda Racingnek, a saját és a srácok nevében is, hogy élhettünk a kipróbálási lehetőséggel. Van egy kis változás a csapat összetételében. Ez minek köszönhető? - A csapatban nincs változás ... ezt is. És akkor lássunk, hogy is leszünk. Lesz két ORB párosunk, a Schuck - Gonda, és a Varga Doki a Super 1600-os C2-vel, aztán a másik kettő pedig Rally2, és ők a Jánosa – Brunekker, és a Hibján – Szurovcsák kettős. A negyedik autónk kimaradását pedig ezen a versenyen is köszönjük a határozottan versenyző orientál MNASZ- nek, hogy tologatják egyik asztalról a másikra a beadványainkat, de hozzáteszem, hiába húzzák az időt, mi nem tekintjük lezártnak az ügyünket!!! Kicsit csípős hangulatban vagy! Jól látom? A ralihoz van köze? - Nem vagyon én csípős hangulatban, csak vannak napok, amikor az Tiba Anita ORB, Rallye2
  • 2014.12.27.
    Ha a fene fenét eszik is Idén sajnos csak keveset rótta a pályákat Tarr Zsolt, de a Szilveszter Rallyt ő sem akarta elengedni. Már év elején tudta, hogy ha a fene fenét eszik, akkor is menni fog rajta. Mindent úgy alakított, hogy indulni tudjanak, a Citroen C2R2-vel, és így is lesz. Ökrös Zoli haverja pedig bolond lett volna nemet mondani a navigálási lehetőségre. Tarr Zsolt elmondja miért ment idén keveset, és mik a jövőbeni terveik. Pár futamon megmutattátok idén magatokat, de azért már régen láttunk, miért pont a Szilveszter Rallyt nem tudtátok elengedni? - Igen sajnos akarva, vagy ... , ahogy mondom. Nekünk legalábbis idén nem volt tét ennyi rajtolás után. Szóval mi szeretjük ezt a hangulatot, ha hideg van, ha esik, ha fúj…meg hát mi úgyis az autóba ülünk.  Viszont amit már lassan kötünk hozzátok is, az a Citroen C2R2. Haverok lettetek a géppel, hogy ismét ezzel vágtok neki? - Ennyi közös verseny után én még nem hívom havernak a kis méregzsákot, de azért jó spanok vagyunk. Alázatos kis gépezet, és én szeretem, ha egy autó azt csinálja, amire én gondolok, hogy csinálni fogja. Egyben, rendben…kell ennél több?! Jobb lenne, ha te sem kérdezgetnél inkább, hanem beülnél egyszer és ... tudnád a választ magadtól.  Oké, tudom elsőkerekes és nem mindig olyan látványos, mint más autók, de mi megkedveltük és ennyi. Melyikkel C2 lesz az áldozat, ezen a „bulifutamon”? - Na, ez viszont szuper kérdés, mert nagyon nagy megtiszteltetés ért minket a Bakó Rally Team részéről, ugyanis a legújabb Citroennel vágunk neki a csatának, amit már ki is próbáltunk, és minden nagyzolás nélkül mondhatom, hogy már az is feledhetetlen élmény volt. A navigátorom meg még úgysem navigált C2-ben, úgyhogy a régi barátságot ápolni kell, ezért most megkapja ezt is…mert azért vannak a jó barátok. Remélem nem fog ... elájulni már az elején a gyönyörtől, mert tudattam azért vele, hogy időre megyünk attól függetlenül, hogy ő még nem ült ilyenben. Szóval az új vasat kapjuk a csapattól, aminek tényleg nagyon örülünk…köszi Bakó Laci. Köszönjük a támogatóinknak, hogy megtiszteltek bizalmukkal, és ezúton kívánunk nekik és mindenkinek Boldog Karácsonyt. Köszönet a támogatásért: Cleantech Service Kft.; Medipost Kft.; Citroen Orbán; Folkem Kft.; Ju-Fo Kft.; László Racing; KZ Invest Kft.; Zsoldi és Társa Kft.; Omega Transz Kft.; Marketing & Média One; Hauser; Stone Dragon Kft.; Grundig Beko; Formula; Targo Trans Kft Tiba Anita
  • 2014.11.21. 12:28
    osztályba” szeretne eljutni a pályafutása alatt, és ez most megadatott nekem. Rengeteget tanultam a J1-ben ülve az előző években, és a célom minden versenyen az volt, hogy a feladatomat 100%-osan lássam el. Ezt a fajta precizitást szeretném átvinni a vezetésbe is, ezekkel a tapasztalatokkal, és hozzáállással szándékozom felépíteni a futamainkat a jövőben.Régebben egy Suzukival róttad a pályákat. Hogy jött a képbe a Citroen C2R2, illetve a Bakó Rally Team?- Bakó Lacival tavaly év végén kezdtünk el beszélgetni a jövőben való együttműködésről. A megvalósítás, és a tényleges projekt a hétvégi versennyel ... veszi kezdetét. Abszolút tesztnek, és az autó kiismerésének szánom ezt a versenytávot. Célom, hogy minél jobban megismerjük az autót, a csapatot és felesleges kockázatvállalás nélkül teljesítsük ezt a versenyt. Mindig csak egy, a következő versenyre szeretnék koncentrálni, és a lehetőségekhez mérten a legjobbat kihozni a számunkra teljesen új, és ismeretlen szituációból. Vasárnap este már látni fogjuk, hogy milyen irányban indulunk el a jövőben.Lelkesnek elég lelkesek vagytok, de a navigátorodnak ez lesz az első rali versenye. Mik lesznek az elvárásaitok a C2-vel, és az eredménnyel kapcsolatosan ... és a navigátorom ezen a versenyen egy és ugyanaz az illető lesz, Lukácsi Ákos, akivel minden eddigi tapasztalatomat megosztottam. Úgy gondolom a hangulatra nem lesz panasz sem az autóban, sem a csapatban.Amennyiben elégedettek lesztek, és miért ne lennétek :) elképzelhető, hogy jövőre is a Citroen mellett teszitek le a voksot?- Van egy terv a fejemben a jövővel kapcsolatban. Nem titok, hogy az előttünk álló évben szeretnénk együttműködni a Bakó Rally Teammel, és a Citroen C2R2-vel rajthoz állni a versenyeken, de hogy melyik bajnokságban, az még ugye kérdéses. Ami viszont biztos, az az, hogy Vass Gergely számára nem lesz újdonság beülni a raliautóba, hiszen már versenyzett Suzukival, és navigált Mitsubishiben, de most egy Citroen C2R2-ben mutatja meg tudását. Vele ellentétben viszont Lukácsi Ákos, a navigátora, aki egyben barátja is, kicsit „tanulóként” csöppen a sztoriba, de félelemre semmi okuk, hiszen Gergő minden tapasztalatát megvitatták, és a lábatlani sprinten kezdődik számukra az éles bevetés. 

    Rally

  • 2014.11.19. 13:57
    , hogy körről körre javítsunk. Az első két gyorson, ha elúszott az autó nagyon nehezen tudtam lekoordinálni, mert akkor még úgy vezettem, mint a Zsigulit. A második körre változtattunk a gumin, akkor már sokkal kezelhetőbb volt a kis Citroen. Az ötödik szakaszon éreztem rá igazán, hogy kell vezetni a C2-t, akkor már nagy tempónál is kezesen viselkedett, tudtam, hogy mit kell csinálni. Az ötödik gyorson a MARB-ban abszolút ötödik időt tudtunk autózni.Most ültünk először ebben az autóban, a kategóriában hatodikak lettünk, de ez egyáltalán nem fontos, a lényeg az, hogy ki tudtuk próbálni ezt a kis ... A hatalmas köd miatt a szombati teszten, ahogy Kicsy fogalmazott nem tudtak igazi tempót menni, csak ismerkedtek a C2 R2-vel, ami majd egy év kihagyás után nem könnyítette meg a váci pilóta dolgát.„A licences kategóriába neveztünk, de adminisztratív okok miatt átsoroltak minket a MARB mezőnybe. Nekem fura ez a sprintverseny, hogy hideg gumival kell oda állni a rajthoz. Ezt az autót úgy lehetett volna igazán kihasználni, ha be van melegedve a fék, meg van melegítve a gumi, akkor lehetett volna igazán jót autózni. Fehéraszfaltos volt a pálya, ami rettenetesen csúszott. Az autó az tip-top volt A MARB értékelést tekintve az abszolút tízedik, a saját kategóriájában pedig a hatodik helyen végzett a számukra teljesen új Citroen C2 R2-vel Holecz Krisztián (Kicsy) és Csáky Richárd a múlt hétvégi Felsőnyárád - Sajókaza Rally Sprinten.Citroen

    Rally

  • 2014.10.31. 12:41
    korai kérdés?Azon dolgozunk, hogy jövőre is részt vehessünk a szlovák bajnokság futamain. Bízom benne, hogy ez sikerül és újra küzdhetünk majd a dobogóért.A mostani technika elég lehet a jövőben is?Az autónkra nem lehet panasz, jó kis autó ez. Nyilván egy újabb technika mindig fejlettebb és gyorsabb, de ütőképesnek tartom a C2-t.Idén látunk még benneteket versenyezni?Nincs konkrét verseny kiszemelve, de bízom benne, hogy tudunk még valahol egy jó ízűt autózni!Köszönjük együttműködő Partnereinknek és a RallyFeelingnek is! :-)Steel-Land 2000 Kft, Alfa-Ker Gépjárműkereskedelem, Kristály Kft,  Citroen C2 Szlovák Rally

    Rally

  • 2014.10.20. 15:12
    Mögöttük 1:24 perces hátránnyal a Kazár Miklós, Szőke Tamás (Ford Fiesta R5), majd további 5,3 másodperccel a Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer IX R4) kettős következett. A péntek este még vezető Ollé Sándor, Tóth Zsolt (Ford Fiesta S2000) duó egy jobb első defekt miatt az 5. helyre csúszott vissza. Legjobb pécsi versenyzőként - az abszolút 27., egyben a kategória 3. helyén - Németh Péter és Varga István (Citroen C2 R2 Max) ért célba.A Széchenyi téri céldobogón így értékelte az elért eredményt az első öt helyezett ORB-s páros. Herczig Norbert, Bacigál Igor (Skoda Fabia ... ugyan visszazárkózni, de nem tudtam ennél többet faragni az időből. Mégis örülök, küzdelmes, jó verseny volt.  Németh (16V) Péter, Varga István (Citroen C2 R2 Max):- Változatos, érdekes volt a verseny, tele fiatalokkal, akiktől nem tudtuk, mire számítsunk. Jól mentünk, rendre kategória 2-3. helyeket autóztunk, nekem Pécsvárad tetszett most is a legjobban, ahol már 1990-ben is mentem, de hadd büszkélkedjek vele, hogy összességében az idei a 30. Mecsek Rallye-m. Az autó hibátlan, a csapat szenzációs volt, mindenben kiszolgáltak bennünket, csak a vezetésre kellett figyelnem

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.09. 10:39
    A Belga Rally Bajnokság (BRC) utolsó előtti versenyén, az East Belgian Rallyn Thierry Neuville tesztelt a Francia Rally-ra és magabiztosan szerezte meg a győzelmet a Hyundai i20 WRC-vel.A BRC utolsó versenyén, a Condroz Rallyn két nagy név is ott lesz, hiszen Kris Meeke és Paul Nagle Citroen DS3 R5-tel, míg Petter Solberg és Phil Mills Citroen C4 WRC-vel indul.A brit versenyző korábban, 2006-ban már indult a Condroz Rallyn egy Citroen C2 R2-vel, azonban akkor nem sikerült a célba érés. Meeke utoljára 2009-ben az egykori IRC bajnokság keretein belül az Ypres Rallyn indult Belgiumban, akkor A Belga Rally Bajnokság utolsó idei versenyén, a Condroz Rallyn két nagy név már biztosan ott lesz, hiszen Kris Meeke Citroen DS3 R5-tel, míg Petter Solberg Citroen C4 WRC-vel indul

    Rally

  • 2014.09.11.
    felhívom a páromat, és ő segít azonnal. Van úgy, hogy kicsit káosz alakul ki fejben, de az általában a verseny időpontok variálása miatt van. Viszont, amikor nincs varia, nincs fejetlenség sem. Tehát a válaszom az, hogy mindig toppon vagyunk, kivéve, amikor nem. Így hónap elején már meg tudom mondani, hogy minden hétvégénk foglalt, de így van ez jól. Legutóbb Kassán láthattuk a csapatot. Egy Citroen C2R2, egy Citroen Saxo, és egy Citroen S1600 társaságában. Melyikkel mi történt? - Kérlek szépen, az úgy volt, hogy kettő sajátot ápoltunk, és volt egy „örökbefogadott” gyermekünk a kassai versenyen. Az ... első nap nem volt semmi különös, átvételek, pályabejárás a srácoknak, mert a C2 és a Saxo Rally 2-ben indult, és csak vasárnap volt versenyük. Viszont a S1600 az már szombaton délben indulásra készen állt a szervizben, csillogva-villogva, ahogy illik. Nem is adódott vele túl sok tennivaló, egy kipufogó csere, és ennyi. Másnap viszont annál inkább pörögtünk. Az egész ott kezdődött, hogy két helyen volt a szerviz, ami megnehezítette az egészet, de sajnos túl sokáig ez sem volt akadály, mert a mi kis kedvenceink megmakacsolták magukat. Egyszóval kiestünk még az elején technikai probléma miatt. A ... Citroen C2R2-ben is, és a Saxoban is elfáradt a váltó. Ez megesik. A három rali duó milyen élménnyel, esetleg csalódással hagyta a háta mögött a kassai futamot? - Mivel a Citroen S1600 célba ért, végig hibátlanul muzsikált, és az 5-ös kategória 4. helyén végzett, szerintem nem kérdés, hogy csakis élménnyel gazdagodhatott a Fogasy Gergely – Berendi Dávid kettős. Ezzel ellentétben viszont ott vannak a mi versenyzőink, mint például Jánosa Ákos és Brunekker Árpád, valamint Dankó András és Kaszás Milán, akik annak ellenére jól érezték magukat, hogy hamarabb kellett befejezniük a versenyt, mint ahogy Tiba Anita Rallye2
  • 2014.09.03. 17:46
    Fogasy Gergely - Berendi DávidCitroen C2 S1600SRT KftKassa Rallye2014.09.06-07.Hány gyors vár rátok hétvégén a Kassa Rallyn?- Összesen 11 gyors vár ránk. A pályák technikásak és helyenként elég veszélyesek. Sok olyan szakasz van, ahol a szűk utakról könnyű leesni egy mélyebb szakadékba. Úgy gondolom, hogy egy pontos itinerrel ezt a problémát kiküszöbölhetjük majd.Miképp tudsz ismeretekre szert tenni a leendő szakaszokról?- A szakaszok egy része megegyezik a tavalyi verseny gyorsaságijaival. Tavalyról nagyon jó emlékeink vannak Gergővel ezekről a gyorsokról és magáról a rendezésről, Kassáról Bő száznegyven versenykilométert fogtok megtenni a szlovákiai Kassa környékén. Most melyik autóval indultok és miért?- Kassán egy Citroen C2 S1600-as versenyautóval rajtolunk el. Kategóriájának egyik legjobb autója volt pár éve és reméljük, hogy elő tudjuk varázsolni belőle a győzni akarást. Az autó felkészítése rendben megtörtént és Baranya Kupán már az ismerkedés is megvolt. Úgy érezzük a technika adott a győzelemhez, már csak végre kell hajtsuk a tervet!

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2014.07.21. 19:00
    Szabolcsot, hogy Veszprémben az ő Citroen C2 S1600-as versenyautóját bérelnénk. 7.-én személyesen találkoztunk, ahol bele is ülhettem a versenyautóba, mely alatt feszített az aszfalt futómű. Nagyon tetszett. Megegyeztünk korrekt módon, de akkor még nem volt murva szett az autóhoz és a kategória megváltozása sem tette egyszerűvé a dolgot. 9.-én este Szabolcshoz került a szett. Csütörtökön összerakták, de a csütörtöki budapesti teszten nem volt jó! Újabb szét - össze után a pénteki pályabejárást követően - Budapesten 20 óra után- ismét kipróbáltuk a kocsit. 10-12 km –t sikerült vele szaladni! Sötét ... pályabejárást követően teszteltünk, majd visszajöttünk Veszprémbe már a versenyautóval. Szombaton átvételek és a még hiányzó pálya feldolgozása volt hátra. Hajmáskér egy igen nehéz pálya, melyhez Szabó Krisztián segített megfelelően felkészülni! Egy ilyen autóhoz fel kell készülni és ehhez kaptunk igen sok „tanítást”!! Köszi Titti!!!!!!!Az autó készen, támogatóink logóival díszítetten várta az első gyorsot, mely a beállított autóval az első igazi kilométereket jelentette. Versenyprogram felkapcsol, rajtelektronika be és megkezdtük életünk első versenyét egy Citroen C2 S1600-al! Azt ígértem, hogy Hoffer Zsolti egy Citroen C2  S 1600 versenyautóval versenyzett a Veszprém rallyen !

    ORB

  • 2014.05.09. 15:47
    , ugyanis elmondásuk szerint az autóban még van azért kraft. Ez a verseny többszörösen új lesz a duó számára. Az ő mottójuk hétvégére: „Ismeretlen gyorsokon, elsőkerekes autóval, murván…na ez a kihívás.” „Kérdésedre válaszolva, hogy mennyire ismerjük a bükfürdői gyorsokat, kérlek szépen, Árpi fejből nyomja majd. Dehogyis…olyannyira nem, hogy talán 2007 környékén mentem egyszer a pályán, de ott is csak, mint navigátor, Árpi meg Bükfürdő közelében sem járt még. Ez most mondhatni full új lesz számunkra, de nem félünk már mi semmiféle mumustól. A verseny tehát tök új, a Citroen C2R2 is új lesz ... számunkra murván, merthogy még nem mentünk a kis méregzsákkal murván, de ez az igazi kihívás számunkra. Csütörtökön tesztelünk egy jót, és menni fogunk, ahogy bírunk. Még mindig nem igazán ismerjük a C2 határait, de eljön az az idő is. Örülni fogunk annak, ha célba érünk, de természetesen azért az eredmény sem mindegy számunkra. Úgyhogy összekapjuk magunkat és sietni fogunk.” – mondta Jánosa Ákos mosolyogva.Az nem kétséges, hogy Ákos és Árpi már nagyon várja a hétvégi Bükfürdő Rallyet. Szerintük tök mindegy, hogy új számukra a pálya, meg a murva elsőkerekessel, mert az a lényeg, hogy le kell találni a ... pályáról és azt is a lehető legjobb tempóban. „Várjuk már nagyon ezt a versenyt, attól függetlenül, hogy egyáltalán nem tudjuk ezeket a gyorsokat. Csütörtökön tesztelünk, nézegetjük a beállításokat, aztán pénteken lenyomjuk a prológón, szombaton meg a pályán a C2-t, és reméljük a legjobbakat. Újból szeretnénk kupát hazahozni, mert ezt a jó szokásunkat azért most már meg akarjuk őrizni egész évben.” – mondta Brunekker Árpi nevetve.Köszönet a támogatásért:CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft.; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Meditó Kft
  • 2014.04.16.
    Hatalmas mosollyal zárták a hétvégét Élmény szempontjából százszázalékosnak mondta a versenyt Ferjáncz András és Ungvárszki Milán, akik szuperül érezték magukat a MIDEX Cered RS futamon. Az apróbb gondokat kivéve minden tökéletes volt, igazán jó tanuló hétvégén vannak túl, és az idejüket nézve a kilátásaik is bíztatóak. A Miskolcon Rally2-ben rajthoz álló duó bizakodva várta a következő futamuk előtti kisebb versenyt, amire Cereden került sor. Az egész évet tanulóévnek szánó páros, a rali sprint versenyen tesztelte újból a C2-t. Az autó beállításáról, a megfelelő gumiválasztásról, és a ... csapatépítésről szólt az elmúlt hétvége, ami fantasztikusra sikeredett végül minden tekintetben. „Az autó hibátlanul viselkedett, Milán hiba nélkül mondta végig az összes kanyart, az egész verseny alatt, és a Bakó Rally Team csapata ismét maximálisan kitett magáért. Mindenki segítőkész volt, legyen szó egy csapattársról, vagy szervizesről. A Cered-Zagyvaróna gyors oda-vissza nekünk nagyon tetszik, szeretem a kanyar kanyar hátán, és íven autózós történetet. Ehhez pedig optimális autó a Citroen C2R2, ezért tényleg azt tudom mondani, hogy nagyon szerettük a ceredi gyorsaságit mindkét irányból. Kalandunk volt ... a támogatásért: ENSURE, UNIO COOP ZRT.; DUEX META KFT.; KTM ZSEMBERY; mikiponyva.hu; CITROEN ORBÁN; MEDIPOST KFT.; STEEL PROJECT GARAGE; Szöveg és fotó: Tiba Anita Tiba Anita Rallysprint
  • 2013.07.25. 06:59
    még inkább megnehezíti a szervizesek dolgát. Miközben ezzel a helyzettel próbált megbirkózni Norbi és Laci a gumikészlet vészesen elkezdett fogyni és murvás pályákon amortizálódott alaposan a versenyautó is. Nincs mit szépíteni a dolgon:   a C2-es nagyon szörnyű állapotban volt, és már csak a Szentlélek tartotta a versenyben. Mindezek ellenére a srácok a 8. gyorsasági szakaszig uralták az első pozíciót, derekasan helyt álltak Baracskai Zsolték Citroenjével szemben. Ezen a szakaszon sajnos a megsérült kormányműnek köszönhetően át kellett adniuk a vezető pozíciót azVeszprém Rallye Citroen c2r2 max

    Rally

  • 2013.04.17.
    Sándor Hegede Tamás Baksai László Kása Ferenc Molnár Ferenc Szecsődi Norbert Fróna János Magyar Zsolt Adorján József Juhász Ivett Egyesület Versenyautó Team Rally Kft Honda Civic Type R TMC Rallysport Kft. Honda Type R BDM-ART Rally Team Citroen C2 VTS Rally&Racing Lada 21074 Red Silver Racing SE Honda Civic VTI Zsoma-Ker Honda Civic Car-Tools Kft. Honda Civic I. 20 2 15 3 12 0 10 1 8 0 6 0 4 0 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 2 3 4 5 6 7 22 18 12 11 8 6 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 22 18 12 11 8 6 4 "A" CSOPORT Hely Vezető ... neve Versenyzőtárs neve Berényi László Pap Tamás Órai Balázs Práj Ferenc Baksai László Kása Ferenc Dékány Sándor Hegede Tamás Molnár Ferenc Szecsődi Norbert Fróna János Magyar Zsolt Adorján József Juhász Ivett Egyesület Versenyautó Team Rally Kft Honda Civic Type R TMC Rallysport Kft. Honda Type R Rally&Racing Lada 21074 BDM-ART Rally Team Citroen C2 VTS Red Silver Racing SE Honda Civic VTI Zsoma-Ker Honda Civic Car-Tools Kft. Honda Civic I. 10 2 8 3 5 1 6 0 4 0 3 0 2 0 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 2 3 4 5 6 7 12 11 6 6 4 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 ... neve Dékány Sándor Hegede Tamás Baksai László Kása Ferenc Molnár Ferenc Szecsődi Norbert Fróna János Magyar Zsolt Adorján József Juhász Ivett Egyesület Versenyautó BDM-ART Rally Team Citroen C2 VTS Rally&Racing Lada 21074 Red Silver Racing SE Honda Civic VTI Zsoma-Ker Honda Civic Car-Tools Kft. Honda Civic I. 10 2 8 3 6 1 5 0 4 0 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 3 2 1 4 5 12 11 7 5 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 11 7 5 4 F2. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Nagy Péter Gonda Dániel Halmos Gábor Labocz László Balla Tamás Csurja János Temesvári MNASZ Rally2
Előző 1 / 3 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)