Keresés
Találatok száma: 2382023.07.06. 20:04
Kevesebb mint 1 hét van hátra a következő Drifting.hu rendezvényig, és mi már tűkön ülünk! Az elmúlt hetekben folyamatosan osztjuk meg Veletek, hogy mely országokból és mely pilótákat regisztráltuk a versenyre. Így, ha követtél minket már szinte mindent tudsz!Azért egy kis emlékeztető nem árt, nézzük csak mi várható Máriapócson a RabócsiRing aszfalt csíkján 2023. Július 14-15 és 16-án.A hazai Ladás rendezvények egyik legsikeresebb sorozata a Lada Allstars amely keretei között olyan programok zajlanak mint egy országos, de akár határon túlról érkező LADA tulajok találkozója, lesz Lada Limbó ... , megtartjuk a 11. LADA körversenyt és persze a LADA felvonulás sem marad el. Az AllStars Gálán egyaránt találkozhattok a mezőny régi és új versenyzőivel. Szombat este bulizunk is egyet, hiszen jön a szokásos drift party a RabócsiRing területén, ahol közösen bulizhatsz a csapatokkal és a pilótákkal, na meg persze Velünk!Ám nem csak ennyi lesz idén, hiszen a GRID pályát megnyitjuk kifejezetten a LADA szerelmeseinek. A GRID egy merőben új sorozat hazánkban, lényege pedig, hogy amolyan Ken Blockos stílusban, gymkhana elemekkel megszórt nyomvonalon kell kizárólag kilinccsel előre csapatni. Izgalmasnak tűnik2023.06.19. 14:25
Már nem kell sokáig várnunk a következő gumifüstös versenyre, hiszen 2023. Július 14-15-16-án ismét fergeteges programokkal és felejthetetlen versenyekkel várunk téged Máriapócson. A hétvége során több különböző esemény is zajlik majd, ismét helyet biztosítunk a már megszokott Lada Körversenynek, tető alá hozunk egy Drift Kings PRO és PRO2 fordulót, valamint az All Stars Gála is megrendezésre kerül. Lesz tehát bőven nézni és tenni való. Arról nem beszélve, hogy folyamatosan regisztráljuk a nevesebbnél nevesebb versenyzőket is.Idén több újdonság is szerepel a program listán. A szokásos Lada ... programok között ott lesz a kiállítás, a körversenyek, maga a Lada Allstars, valamint a felvonulás ám olyan újdonságok is jönnek, mint a Ladások GRID kategóriás versenye, ügyességi versenyek és Lada Limbó. A GRID egy merőben új sorozat hazánkban, leginkább a Ken Blockos gymkhana mérkőzésekre hasonlít mely során a pilóták technikai tudása a legfontosabb.A drift szerelmeseinek ünnep ez a hétvége, hiszen a Drift Kings európai versenysorozat az egyik legkomolyabb a térségben. Már most sok nemzetközi versenyző regisztrált. Olaszországból érkezik hozzánk Francesco Giorgio, Luca Fuschini, Massimo Checchin2017.01.11. 16:56
Bütösi ZsoltZsomar-Ker Kft - Mitsubishi EVO VI.Penta Szilveszter Rally - 2016.12.27-29.Miként értékeled a tesztet, hogy feküdt a kocsi a pályán, a navigátor tanoncok hogy muzsikáltak?- Örültem, hogy újból a Ladámba ülhettem. Az első két körben igen háttal ültem még az autóba, a sok kihagyás miatt, a következő körökben már egyre jobban élveztem hogy a Ladát vezethettem. Igazából ezt a versenyt egy buliversenynek szántuk. Itiner nélkül mentünk. Minden körben más ült az autóban. Következett a másnapi első éjszakai gyors. Hogy sikerült körbe találni?- Az első ötszáz méteren sikerült a ... lámpákat sikerült az első lassítónál el állítgatni mert neki koccoltunk. Így olyan volt mintha csukott szemmel mentünk volna végég, de ettől függetlenül nagyon élveztük belülről. 29-én már murvás szakasszal kiegészített pályán csapathattatok a szép zöld Lada 21074 versenyautóval. Az új nyomvonal mennyire volt élvezetesen autózható, nem hiányzott-e a régi megszokott szakasz? - Nekem jobban tetszett ez a nyomvonal, mert hosszabb is és autózhatóbb is volt. A lényeges kanyarok szinte mindegyik megmaradt. Jó volt a murvás rész is és a többi. Kicsit felfrissítette a szilveszter rallyt az új ... nyomvonal.Voltak-e kalandjaitok a két nap alatt?- Csak amit említettem, lassító rombolás, lengőkar és a bal oldali ajtó is kapott, de ez ezzel jár a rallyval, kicsi fénysérülés még nem nagy gond.Ha újra rajtolhatnál, tennél-e másként bármit?- Nem, mert élveztük teljes egészében, a versenyt erre szántuk, a lényeg az volt hogy élvezze mindenki aki beült mellém a verseny minden percét.Legközelebb hol találkozhatunk veletek és milyen autóval?- A Magyar Országos Rally Bajnokságban szeretnénk indulni a Lada 21074-el 2017-ben.Köszönjük szponzorainknak hogy az idei évben is velünk vannak: ItSelf Kft., Procert Kft2016.07.05. 19:03
2016. július 9-én és 10-én ismét a drift autóktól és a mindenki által imádott keleti blokk csodájától, a Ladáktól lesz hangos a máriapócsi Rabócsiring. Az, hogy miért érdemes velünk tartanotok, az kiderül a cikk végén lévő részletes időtervből. De azt tudjátok, hogy miért szeretik a versenyzők annyira ezt a pályát és miért szeretik a Drifting.hu versenyeit? Erről kérdeztük meg a Pro2 kategória jelenlegi négy legjobb pilótáját. Drifting.hu: Mit szeretsz és mit utálsz legjobban a máriapócsi pályában?Zamecz Norbert: Legjobban a csatákban való ráautózhatóság és a közönség miatt kedvelem. Amit ... ; Kapunyitás nézőknek08:00-16:00 Lada körverseny, Ladaracing Drift Gála edzés16:00-20:00 Drift edzés20:30-21:00 Lada gála Top 16 párok sorsolása a Bomba Teraszon 21:00-04:00 Éjszakai Tuning Party Sunhine Dj Váczy Zolival Július 10. vasárnap 08:00 Kapunyitás nézőknek 08:00-10:00 Drift Edzés / Street verseny10:00-10:30 Ladaracing All Star Gála Edzés 10:30-13:00 Ladaracing All Star Gála Top1613:00-13:15 Sonax Sexy kocsimosás  ... ;13:15-15:15 Kvalifikáció Pro, Pro2 15:15-15:45 Lada konvoj Felvonulása15:15-15:45 Eligazítás Tsuiso előtt15:45-16:00 Sonax Sexy kocsimosás 16:00-17:30 Pro2 verseny17:30-17:45 Sonax Sexy kocsimosás 18:00-20:30 Pro verseny20:30-21:00 Eredményhirdetés * a változtatás joga fenntartvaTovábbi információ: http://drifting.hu/hir/julius-09-10-kilinccsel-elore-drift-kupa-es-ladaracing-all-star-gala2016. július 9-én és 10-én ismét a drift autóktól és a mindenki által imádott keleti blokk csodájától, a Ladáktól lesz hangos a máriapócsi Rabócsiring. Az, hogy miért érdemes ... velünk tartanotok, az kiderül a cikk végén lévő részletes időtervből. De azt tudjátok, hogy miért szeretik a versenyzők annyira ezt a pályát és miért szeretik a Drifting.hu versenyeit? Erről kérdeztük meg a Pro2 kategória jelenlegi négy legjobb pilótáját.2016. július 9-én és 10-én ismét a drift autóktól és a mindenki által imádott keleti blokk csodájától, a Ladáktól lesz hangos a máriapócsi Rabócsiring. Az, hogy miért érdemes velünk tartanotok, az kiderül a cikk végén lévő részletes időtervből. De azt tudjátok, hogy miért szeretik a versenyzők annyira ezt a pályát és miért szeretik a Drifting.hu l2016. július 9-én és 10-én ismét a drift autóktól és a mindenki által imádott keleti blokk csodájától, a Ladáktól lesz hangos a máriapócsi Rabócsiring. Az, hogy miért érdemes velünk tartanotok, az kiderül a cikk végén lévő részletes időtervből. De azt tudjátok, hogy miért szeretik a versenyzők annyira ezt a pályát és miért szeretik a Drifting.hu versenyeit? Erről kérdeztük meg a Pro2 kategória jelenlegi négy legjobb pilótáját.2016. július 9-én és 10-én ismét a drift autóktól és a mindenki által imádott keleti blokk csodájától, a Ladáktól lesz hangos a máriapócsi Rabócsiring. Az, hogy miért ... érdemes velünk tartanotok, az kiderül a cikk végén lévő részletes időtervből. De azt tudjátok, hogy miért szeretik a versenyzők annyira ezt a pályát és miért szeretik a Drifting.hu versenyeit? Erről kérdeztük meg a Pro2 kategória jelenlegi négy legjobb pilótáját.2016. július 9-én és 10-én ismét a drift autóktól és a mindenki által imádott keleti blokk csodájától, a Ladáktól lesz hangos a máriapócsi Rabócsiring. Az, hogy miért érdemes velünk tartanotok, az kiderül a cikk végén lévő részletes időtervből. De azt tudjátok, hogy miért szeretik a versenyzők annyira ezt a pályát és miért szeretik a2016.04.26. 09:28
Most nem egy hanem talán három különböző autóval is rajthoz fogsz állni.Mit is tudhatunk ezekről a járművekről?- A terv az hogy, elindulok egy rallycross Szöcskével, amibe egy 1.6 Golf GTI motor van, egy BMW E36 V8-al és egy Lada 2105-tel. De sajnos a Ladának a legutóbbi salak versenyen szétment a motorja, így az biztos, hogy nem lesz kész.Korábban a motorsportban jeleskedtél. Mesélnél az eddigi pályafutásodról, sikereidről?- Három évig motoroztam a gyorsasági szakágban, a magyar bajnokságban. A legjobb évemben 2010-ben a Dunlop Trophy bajnoka lettem és év végi abszolút 5. Ez volt az utolsó ... évem. Utána csak hobbi szinten űztem ezt a sportot, de tavaly végleg abbahagytam.Hogy jött az autóversenyzés?- A autóversenyzésbe a Sógorom, Tárnok Attila vitt bele, de édesapám és a két testvérem is ezt a sportot űzték. 2 évvel ezelőtt kitaláltuk Attilával, hogy poroljuk le a Szöcskét és induljunk el vele ezen a piaci versenyen, ami most is lesz. Aztán apósom Magocsa János vett egy Rally Lada 2105-öt, azzal pedig indultunk a tavalyi salakos versenyen és ott nagyon megtetszett. Attilával az volt a tervünk hogy idén elindulunk ezeken a versenyeken, én ezzel a Ladával ő pedig a VFTS-vel, de sajnos2015.12.25. 13:59
bajnokságában úgy 8-9 évvel ezelőtt. Aztán évről évre sikerült egyre jobb autókba beülni N-es Lada, Lada VFTS, A-s Lada, Honda CivicType-R, de a legjobb 3 év Szabó Zsoltival volt a „kupás” Swiftben. 2011-től 3 évet mentünk együtt és év végén mindig dobogón végeztünk, a hab a tortán a 2011-es N csoportos kategória bajnoki cím volt. Azóta inkább csak alkalmi navigátor vagyok, sajnos a munka sok időmet elveszi. Most azon dolgozom, hogy a 2016-os év teljes legyen és ismét komplett évet tudjak versenyezni egy sofőr mellett.Honnan ez a mostani Suzuki-s lehetőség? Éppen a neten böngésztem, amikor láttam ... , hogy Árpi navigátort keres a Szilveszter Rallyra. Kapva az alkalmon gyorsan felhívtam, megbeszéltük a részleteket, így jött a lehetőség.Szilveszter Rallyen indultál már korábban? Mit vársz ettől a versenytől?Igen indultam tavaly Geiger Mátéval, egy Lada 2107-tel, de a technika megmakacsolta magát így idő előtt fel kellett adnunk a futamot.Mivel Árpit már kb. 10 éve ismerem nem lesz gond az összeszokással. J Úgy gondolom egy teljesen stressz mentes jóízű autózás lesz, és ha az utolsó gyorsasági végén átmegyünk a célvonalon, akkor számomra egy tökéletes verseny az idei év lezárásaként.Minden kedves2015.03.27.
2014.11.03. 15:38
. Elégedett vagyok az eredményünkkel” – vélekedet Lévai Ferenc.A Replica kategóriában a Merencsics–Kulcsár kettős idei első győzelmét aratta Suzuki Swifttel, a Szabó–Illés páros Lada VFTS-e előtt. „Szerencsénk volt, kétszer is lenyúltak értünk az égiek és visszarakták az autót az útra” – mesélte Merencsics. „Váradi és Stepán is kiestek előlünk, így a győzelem az ölünkbe hullott.”A Pilisvörösvár Rali az utolsó pillanatban ugrott be a bajnokság szezonzárójának, így csak egy szerényebb, hat fős mezőny gyűlt össze. A Wirtmann–Barna kettős ezúttal a D korcsoportos Ford Escort Mk II-essel nyert a Tóth ... –Bruckner duó Skoda 120-as és az Ördögh–Angyal duó Ford Escortja előtt. „Egész héten kúráltam magam, hogy a versenyre meggyógyuljak, nem tudom, hogy ez sikerült-e, de a versenyautóban nem volt semmi bajom. A negyedik fokozatunk az első gyorsasági után tönkre ment, de így is nagyon élveztük a versenyt” – mondta Wirtmann Ferenc.Replicában a Mecsek Ralin kieső Váradi–Laboncz kettős nyert Mercedes 124 CE-vel a Veréb–Papp duó valamint a Kicsatári–Siroki kettős Lada VFTS-e előtt.MECSEK RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS2000 Mk.1.   ... ; C3 1:26:26,32. Kövesdán András–Varga László Porsche 911 SC D4 1:28:21,63. Lévai Ferenc–Csányi Botond Opel Kadett C Coupé D3 1:29:50,64. Kenderesi Árpád–Gyors László Lada 2101 D2 1:40:15,15. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda S120 S C2 1:42:23,96. Kátai Tamás–Sárdi Zoltán Fiat 131 Abarth Gr4 D3 1:42:25,87. Lukács Zsolt–Gulyás Katalin Skoda 110 L Rally C1   ... ; 1:48:27,08. Ördögh Miklós–Angyal Tamás Ford Escort XR3i E2 1:49:39,59. Leitgéb Judit–Klézli Szabolcs Renault 5 Alpine Turbo E4 1:51:23,8MECSEK RALI HISTORIC REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Merencsics Árpád–Kulcsár Dániel Suzuki Swift Gti MK1 R1 1:27:32,12. Szabó Laci–Illés Peti Lada VFTS R1 1:27:35,83. Veréb Zoltán–Papp Tamás Lada VFTS R1 1:28:16,34. Király Gábor–Molnár Alexandra   ... ;Lada VFTS R1 1:29:01,65. Csomor László–Harányi István Lada VFTS R1 1:29:21,16. Gyenes András–Schmidt Ádám Lada 2101 R1 1:34:31,6I. MANNOL PILISVÖRÖSVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort MK2 D3 27:45,82. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda 120 D3 33:28,73. Ördögh Miklós–Angyal Tamás Ford Escort XR3i E2 37:55,2I. MANNOL2013.07.16.
Molnár Feri – „Amit csinálunk csak is a nézőknek fog szólni!” Molnár Ferenc a Ladás berkekben csak „Karamell” becenévre hallgató pilóta kategóriájában nagy esélyese az RTE rally bajnokságnak. Két éve a hegyi drift versenyen közönségdíjas lett, és mint interjúnkban kiderült, most hétvégén a Hegyi Drift versenyen a lóerők hiányát a szívével fogja pótolni a betétfutamokon. A hazai drift rajongók ritkán látnak Ladát magyar versenypályákon kizárólag kilinccsel előre fűzni. Te köztudottan a látványra mész sokszor. Kicsit mesélnél arról hogyan történt az első szerelem az autósport iránt ... között ebben a tudományában kellett volna jeleskednünk a hegyen. Nem tudtuk mennyire lesz nagy a kontraszt a Ladák és egyben képességeink között. Hát volt, de a nézők végig buzdítottak bennünket, amit nagyon köszönünk nekik! Egyébként RTE-ben versenyzünk Czinege Lacival a J1-ben ami köztudottan az ország legerősebb Ladás mezőnye. Itt versenygumival nem tudunk keresztbe kasul autózni és ha eredményt akarunk akkor nem is célszerű (az első két futam után vezettük a Lada kupát és hiába, hogy salgón kiestünk jelenleg is a másodikak vagyunk). Megragadunk minden alkalmat, hogy kárpótoljuk és egyben ... beüljön valamelyik autóba (jobb oldalra). Janával és Bendegúzzal még nem volt alkalmunk közös éjszakai autózáshoz, de ami késik nem múlik, nagyon jó kezű pilóták szívesen látjuk őket bármikor magunk között :) Várhatóan komoly nagyközönség előtt fogtok most hétvégén csapatni, készültök valami extrával. Vagy szerinted elég extra lesz Ladákat látni az olykor 4-6 száz lovas drift autók mellet? A mi kocsijaink szerényebbek másabb típusú versenyben vagyunk járatosak, de a hiányosságokat a szívünkkel fogjuk pótolni. Amit csinálunk csak is a nézőknek fog szólni Mit kell tudni az autódról? Lada 2107, 1900 Hegyi Drift Drift2013.05.04.
Borbély Tibor 29 Ragány Dániel 49 Ragány Dániel 65 Áldozó István 50 Bandura Ádám 2 Bonczi József Toyota Mitsubishi Honda Lada 2107 Suzuki Swift Suzuki Swift Bmw Bmw e36 00:01:15.040 Bmw 00:01:16.080 Mazda 00:01:11.060 Bmw 328i 00:01:10.050 Mitsubishi 9 00:01:11.000 Mazda 00:01:10.050 Suzuki Swift 00:01:12.000 Mitsubishi 9 00:01:11.090 Szöcske 00:01:28.060 Suzuki Swift 00:01:14.000 Lada 2107 00:01:43.000 Szöcske 00:01:26.060 Bmw 00:01:13.030 Bmw M3 00:01:12.070 Lada 2107 00:01:41.090 Honda crx 00:01:12.010 Honda crx Lada 2101 00:01:22.060 Lada 2107 00:01:22.040 Lada 2107 00:01:32.040 Ford Escort 00 ... 00:01:11.250 00:01:11.400 00:01:11.550 00:01:12.330 00:01:12.560 00:01:12.640 00:01:12.800 00:01:12.850 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 x x x x x x x x x 4 55 Gindelli Balázs Lada 2101 00:01:26.030 71 Ragány Dániel Lada 2107 00:01:32.030 84 Karsai Zsolt Bmw 00:01:18.050 80 Gindelli Balázs Lada2101 00:01:45.050 3 52 Rákos Ádám Lada 00:01:17.050 83 Áldozó István Ford Escort 00:01:15.010 4 40 Takács Donát Lada 2107 00:01:27.060 82 Reimann KrisztiánLada 2101 00:01:16.040 4 46 Szécsi Sándor Honda civic 00:01:23.060 2 18 Nagy Róbert ... Biggy Bmw 00:01:17.020 4 62 Reimann KrisztiánLada 2101 00:01:17.020 4 59 Lippai Krisztián Lada 00:01:30.030 3 34 Tőkés Attila Nissan Sunny00:01:27.050 75 Barcsa Zoltán Bmw 325 00:01:21.060 5 66 Vass István Trabant 00:01:23.020 2 12 Lisztes Imre Bmw e36 00:01:16.070 5 67 Erdei Attila Trabant 00:01:18.050 4 63 Nagy István Levente Honda crx 00:01:20.000 74 Domokos Róbert Bmw 325 00:01:21.000 2 7 Lénárt Tibor Bmw 00:01:30.030 2 26 Bencze Zoltán Bmw e30 00:01:31.070 2 9 Kajdi Marcell Bmw e9 M5 00:01:19.020 2 21 Sztojanovics Mirkó udi s6 A 00:01:19.000 4 42 Vancza Tibor Lada 00:01:37.020 3 33 Csehovics ... Alex Lada 00:01:36.070 69 Lénárt Tibor Bmw 00:01:21.050 4 56 Katona Sándor Lada 2107 00:01:43.000 2 31 Szabó Sándor Bmw 325 00:01:38.030 4 61 Cseresznyés János Lada 00:01:37.010 2 19 Olasz Attila Audi coupe 00:01:25.090 88 Zentai Gábor Vw Golf 2 8 Matolcsi Csaba Bmw e30 00:01:19.080 00:01:17.100 00:01:58.720 00:01:20.000 00:01:14.380 00:01:31.620 00:01:13.910 00:01:20.750 00:01:14.440 00:01:18.080 00:01:14.900 00:01:14.900 00:01:26.630 00:01:17.340 00:01:15.860 00:01:18.290 00:01:27.540 00:01:17.840 00:01:24.760 00:01:27.510 00:01:21.330 00:01:26.910 00:01:32.540 00:01:17.620 00:01:20.410 00:01 ... :01:17.510 00:01:17.620 00:01:17.660 00:01:18.210 00:01:18.260 00:01:18.320 00:01:18.520 00:01:18.860 00:01:18.870 00:01:18.920 00:01:19.080 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 x x x x 3 87 Zentai Gábor Vw Golf 00:01:27.030 2 5 Barcsa Zoltán Bmw 325 00:01:35.010 2 22 Karsai Zsolt Bmw 00:01:26.020 2 24 Horváth Attila Bmw e 30 v800:01:38.080 73 Nyikos Ferenc Lada 2107 00:01:32.060 2 15 Halász Róbert Bmw e30 00:01:23.090 78 Lisztes Imre Bmw e 36 00:01:37.010 4 47 Hudák Gergő Suzuki Swift 00:01:29.050 2 23 Újvári József Bmw e36 00:01:20.020 4 64 Hudák István KZ Invest Kupa Szlalom2013.04.24. 08:13
A IV. Tótkomlósi Városi Autóversenyre milyen autóval és indíttatásból neveztél?Doktor Roland: - Lada VFTS-el indulok, azért, hogy legalább erre felé van lehetőség autózni egy jót.Mit jelent számodra egy ilyen városi csapatás, indultál-e már az eddigi versenyeken?- Már indultam az eddigi három versenyen, és nagyon jól éreztem magam, ugyan a VFTS nem vitt egyszer sem be még a célba. A rajtceremónián nagyon tetszettek a dögös csajok, örülök hogy azt megérhettük a VFTS-sel legalább.- Lehetőség van ilyenkor a régi sporttársakkal összejönni és a két nap alatt kivesézni, hogy ki milyen autót épített ... vagy szeretette volna, illetve a támogatóimat is jól megautóztatom. Ezen a rendezvényen lehet tesztelni a Ladát, ha esetleg később másutt is el szeretnék indulni. Borsós Csaba- Egy A-s Lada 2107-el neveztem. Szeretjük, imádjuk az autósportot, szakmámhoz is kapcsolódik, mert autószerelő vagyok. Mi beléptünk a Tótkomlósi Autósport Egyesületbe. Korábban részt vettem a versenyekkel kapcsolatos szervezésben. Eddig egy kettes Golf-al indultam, 2012-ben már a Ladával csapattunk. Nagy versenyzői tapasztalatom nincs, de próbálunk magunkból mindent kihozni. Lehet, hogy máshová is eljutunk az2013.04.22.
2013.04.17.
2013.04.17.
2013.04.16. 11:44
versenyzésed során hol indultál és milyen eredményekkel?Navigátorként számos versenyen részt vettem, amely versenyeken többek között Ozibiusz Roland, Köböl Ferenc, Boroznaki Tibor és a Zúzó Racing több tagjával is alkottunk egy párost. A eddigi helyszínek között Szirák-Vanyarc, Sáta-Sáta, Petőfibánya is szerepelt, ahol az utóbbi versenyen kategória IV. helyezést értünk el. Sofőrként még csak bontogatom a szárnyaim. Gyöngyösvisontán kategória III. illetve Lada kupa III. helyezést értem el. A tavalyi évet viszont sikeresebben zártam ugyanezen a pályán csak kicsit extrémebb körülmények között abszolút V ... ., kategória III. és a Lada kupa I. helyezéssel.- Miként készülsz fel a szlalom versenyekre?Arra törekszünk, hogy a kocsi és a vezető egy egészet alkotva hozza ki magából és a gépjárműből a legtöbbet, a siker elérése érdekében.- Hallottál már a rakparti szlalomról korábban?Még nem, de a koromból adódóan az akkori Budapest Rally prológjához tudnám hasonlítani, amin én is részt vettem, mint néző.Az autódról mesélnél?A Lada az egy 2107-es, VFTS Szélesítésekkel. 1,6-os A-s Frenky féle motor kb. 120Le. Higany féle tolókerekes váltó, Heggesztett difi.Elől keményített futómű, zöld szilentekkel hátul teljesen2013.03.26.
/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Egyesület László Racing Kft Car-Tools Kft Car-Tools Kft HBRK ASE László Racing Kft NR Team SE Car-Tools Kft Tatai Aréna SE MAFC AMS Maricsek Team MAFC AMS Ralda Rallye Team Maricsek Team Car-Tools Kft MAFC AMS Ralda Rallye Team Tápió Ment AMSE Car-Tools Kft Márka Citroen Mitsubishi Lada BMW Lada Lada Volkswagen Mitsubishi BMW Renault Peugeot Mitsubishi Honda Renault Mitsubishi Lada Lada VW Típus C2R2max Lancer Evo IX 21074 Compct 2107 2010 Golf IV Lancer Evo Eger Rallye Historic, Rally2013.03.20.
AMS Márka Honda Honda Honda Opel Opel Peugeot Honda Lada Citroen Honda Honda Honda Mitsubishi Audi BMW BMW BMW Mercedes BMW BMW BMW Lada Peugeot Lada Lada Lada Típus Type R Civic Type R Civic Type R Astra Astra 306 Civic VTI 2107 C2 VTS Civic Civic Civic Lancer Evo IX S2 Coupe M3 M3 M3 124 CE M3 325i 316 Compact VFTS 205 Gti VFTS 2107 2105 Go. A7 A7 A7 A7 A7 A7 A6 A6 A6 A6 A6 A6 F3 F3 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F1 F1 F1 F1 Prior Bajnokság H/H H/H H/H H H/H H H/H H/H H/H H/H H/H H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H H/H H H H/H H H/H Labant Tamás Hágen Zoltán Bibliák István Hargas András Eger Rallye Historic, Rally2013.03.11. 11:42
Lepoldsportvideo válogatásaIfj. Ranga - Baumhakl belsőGyarmati Ariel - Bibliák István belsőFenyvesi-Kőszegi belsőCrash - A123 Teszt Rallye - OrfűSzauer-Szauer Lada 2105 belsőHauser-Nagy külsőTeszt Rallye by PintiracingKisGee videója OrfűrőlRally Feeling videója2013.03.11.
Lancer Evo6 Lada 2105 Mitsubishi Lancer Evo8 Mitsubishi Lancer Evo6 Skoda Favorit Lada 2107 Lada 21074 VW Golf II TDI BMW E30 BMW 330 Peugeot 205 Rallye Lada VFTS Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Lada VFTS Lada 2105 Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Gti VW Golf II Lada 2107 Suzuki Swift Opel Astra Turbo BMW M3 BMW E46 Compact Lada 2101 Suzuki Swift Lada VFTS Seat Ibiza G60 Opel Astra Gsi Peugeot 106 Opel Astra Opel Corsa Gsi Toyota Celica Lada 2107 Suzuki Swift Honda Civic Vti Lada 2101 S Suzuki Swift Lada 21074 Lada 2105 Suzuki Swift GTI BMW 325 Suzuki Swift Suzuki Swift Gti Lada 2107 Lada 2103 Lada VFTS ... Lada 2107 Suzuki Swift Lada 2107 Lada 2107 Lada 2101 Trabant 601 Trabant 601 Trabant 601S Lada 21011 Lada VFTS Trabant 601M Kat 6-4WD 6-4WD 6-2WD 6-2WD 6-4WD 6-4WD 4 6-4WD 6-4WD 3 4 A-1.6 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 3 3 4 4 3 3 5 4 3 6-2WD 6-2WD 4 A-1.6 N1-E 5 6-2WD 5 4 6-2WD 5 6-4WD A-1.6 N1-E 4 4 N1-E A-1.6 N1-H 3 6-2WD N1-E 3 4 A-1.6 4 A-1.6 N1-E A-1.6 A-1.6 N1-H 1-2 1-2 1-2 N1-H 5 1-2 Kat. Hely 1. 2. 1. 2. 3. 4. 1. 5. 6. 1. 2. 1. 3. 4. 5. 1. 3. 2. 3. 4. 5. 4. 5. 2. 6. 6. 6. 7. 7. 2. 1. 3. 8. 4. 8. 9. 5. 7. 3. 2. 9. 10. 3. 4. 1. 7. 10. 4. 8. 11. 5. 12. 6. 5. 7. 8. 2. 1. 2. 3. 3. 6. 4. GY.1. 03:47,4 ... Baumgartner Gergő Hoferka Péter Horváth Dániel Jarmeczky János Farnadi Ágnes Jantkó Tamás Kriván Zoltán Szilágyi Dezső Prókai Anna Varga István Kocsis Evelin Málik László Kőszegi Viktor Pataki László Hegede Tamás Csík Zsuzsanna Baumgartner Balázs Májer Dóri Winger Ágnes Balázs Niki Jánosi Péter Domba Dániel Kriván Dávid Hodosi Gyula Porsche 911 GT3 Skoda Favorit Mini Cooper VW Golf III VW Golf I Lada 2105 Citroen C2 VTS Lada VFTS Lada 2105 Lada 2107 Suzuki Swift Skoda 130L Suzuki Swift GTI Wartburg 353 Skoda 105 Trabant 601 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 4 4 4 4 A-1.6 3 3 3 1-2 1-2 1-2 Teszt Rallye2013.02.09. 17:59
Racing.hu: Mikor kezdted a versenyzést, hol és mivel? Hibján József: Első versenyemet egy nyíregyházi sprintversenyen teljesítettem, még 1998-ban, egy bukócső nélküli Ladával, amit körülbelül a harmadik kanyarban fel is borítottam. Ezt a "sikert" további sprintes produkciók követték, majd a rallycross szakágban is bemutatkoztam a máriapócsi RabócsiRingen, ahol már egy épített kocka Ladával versenyeztem az Országos Amatőr Versenysorozaton. Itt sikerült egy kategória bajnoki címet szereznem. Ezek után továbbléptem és már navigátorral a jobbomon, de az átépített rallycross-os Ladámmal indultunk ... el a Rali Túra versenyein. Ez egy újabb sikeres lépcsőfok volt a karrieremben, mivel 2006-ban bajnokok lettünk az A/6-os géposztályban, és ezzel egy időben az MNASZ által a Rali Túrában elindított tehetségkutatót is megnyertük így elindulhattunk az első osztályban, közvetlenül kiválthattuk a Rallye1-es licencet. Azóta is – 2007- megvan az első osztályra érvényes licencem. A Ladánkkal mutatkoztunk be az ORB-n, egy éven át hajtottuk még a szovjet vasat, amit a Ford Fiesta követett. Ezt az autót mi építettük, de egy gyári fejlesztésű E85, vagyis bioetanolos motor dolgozik az orrában ... viszonyítva több a kilométer és az első osztállyal megegyező pályákon mehet a mezőny, ami azért egy nagyon jó dolog. Racing.hu: Mutasd be kérlek a régi új autódat!Hibján József: Ez az autó egy kis Lada motorral, egy 1.6-os motorral lesz felszerelve, amit Megyesi István épít nekem. Pistivel már nagyon régre nyúlik vissza kapcsolatom, minden motoromat ő építette, tehát mindamellett, hogy remek munkatársam lett még egy jó barátra is találtam benne. Egy teljesen új motort építünk. Mint mondtam azon dolgozunk, hogy ez egy 100%-ban bioetanolos motor legyen. Reméljük, hogy sikerülni fog. A motoron kívül ... az egész autó tartósságát és strapabírását szeretnénk megnövelni és optimalizálni. A túrában többen is használnak már évek óta Mitsubishi alkatrészeket is a Ladákhoz, amit én nagyon okos dolognak tartok. Szépen át lehet a Ladákat alakítani, rendesen megcsinálva remekül használható vele az autó. Mi is átépítettük a VFTS-t, tavaly négy versenyen tesztelgettük nagyon jó, erős hajtást biztosít, tényleg remek dolognak tartom, elégedett vagyok vele. Toldott lengővilla, remek a futómű beállítás, ezek mondhatni újdonságok voltak a számomra. Én négy évig nem Ladáztam, azóta hatalmasat fejlődött a Hibján József neve azzal került be először a magyar rallyesport történelemkönyvébe, hogy az országban 2007-ben elsőként autózott bajnoki futamon E85 azaz bioetanol hajtású autóval, amit – talán a sikereinek köszönhetően is- egyre többen kezdtek el használni a versenypályákon illetve a közutakon egyaránt. Az egykori rallycross bajnok 2013-ban nem kisebb fába vágta a fejszéjét, mint hogy a környezettudatos versenyzést egy Lada VFTS-el folytassa. Erről is beszélgettünk a kétszeres kategóriabajnok nyíregyházi pilótával.