Keresés

Találatok száma: 728
Előző 1 / 37 Következő
  • 2013.11.08.
    A nagy cél a legfontosabb Az előttünk álló hétvégén minden nyitott kérdésre választ kapunk. A Mecsek aszfaltos pályáin eldől, hogy ebben az esztendőben kit koronáznak királlyá a honi rallysportban. A címvédő Kazár Miki és navigátora Szőke Tomi kilenc pontos előnnyel várja a szezonzárót. Ahogy mondani szokás: nem a csatát, hanem a háborút kell megnyerniük, így van ezzel a Maximmun Racing Team kettőse is. Egy pécsi futamgyőzelemnél a jelenlegi helyzetben sokkal többet ér az, ha az ő nevük kerül be az abszolút magyar bajnokok, rendkívül illusztris társaságába. Mikinek a címvédés, Tominak ... pedig az első abszolút elsőség múlik az utolsó futamon. - Teljes mértékben átragadt rám Tomiról a lelkesedés, nem kérdés: MAGYAR BAJNOKOK AKARUNK LENNI!!! – fogalmazott a 47. Mecsek Rally előtt Kazár Miki. A miskolciak egyébként november második hétvégéjén megszállják Pécset. Mi kezdjük, aztán szombaton a DVTK futballcsapata, vasárnap pedig a kosaras lányok is a Mecsek alján vizitálnak. Éppen ezért nagyon remélem, hogy Borsodból sokan eljönnek szurkolni. Nagyon szorítunk, a Diósgyőrnek, hogy a Fradi elleni vereség után javítani tudjon Pécsett, és a lányok is éles meccset játszhatnak vasárnap. Akár ... idevesszük, akkor még ettől is több versenyen vettem részt ezen a vidéken. Ettől függetlenül bízom benne, hogy ezúttal valóban nyerő szám lesz a számunkra – folytatta Miki. - Nagyon sokat fogunk sötétben menni, ezért a lámpák beállítására nagy hangsúlyt kell fektetnünk. A csapatunk és autónk szerdán érkezik meg, csütörtökön még tesztelünk, aztán várjuk a mindent eldöntő összecsapást. Kétesélyes maradt a bajnoki címért folytatott harc, az előnyünk miatt nem lehetünk elég nyugodtak, de nem szabad túlfeszülnünk az előttünk álló hétvégét. Próbálunk lazán, jókedvűen versenyezni, a felszabadult autózás ... reméljük eredményre fog vezetni. Ettől függetlenül Mikiék szem előtt tartják a biztonságot, nyilván fölöslegesen nem fognak kockáztatni. Technikai oldalról ezúttal is mindenre gondoltak, a Budapest Rallyhoz hasonlóan most is két Xsara WRC-t hoz a csapat Magyarországra. Valóban így van, igyekszünk minden eshetőségre felkészülni. Nagyon precíz a csapatunk, de a technikai sportban bármi előfordulhat – folytatta Szőke Tomi. – A pályák nem jelenthetnek gondot, talán csak nekem, hiszen én jóval kevesebbet mentem rajtuk. A kilenc pont szerintem az a különbség, ami nem altathat el minket. Kemény lesz ... az élmezőny, Friciékre nem kell figyelnünk, ők már nem előzhetnek meg minket, ezért hátrafelé kell tekintenünk. Kicsit tartok attól, hogy esős lesz az időjárás, jó lenne, ha nem a külső körülmények, hanem a gyorsokon nyújtott teljesítmény döntene a bajnoki címről. Persze a rally ettől rally, mindenre fel kell készülni. Nagyon sokat foglalkoztunk a pálya felírásával, többször visszanéztük, pontosítottuk, így egy rendkívül precíz itinerrel várjuk a rajtot. Elsőre azt gondoltam, hogy az S2000-es autóknak fekszenek jobban ezek a pályák, de változott a véleményem. Az erdős részeknél nagyon észnél Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.10.09. 15:17
    Kedves Ádám!Túl vagyunk egy fordulatokban gazdag és számodra eredményes versenyen. Napközben, amikor beszélgettünk említetted, hogy nemrég kezdted a Driftet. Ahhoz képest nagyon jó eredménnyel zártad a napot. mesélnél az eddigi versenyeidről?- Az eddigi versenyeimről? hmmm, egy volt eddig most szeptemberben Tökölön a Végső összecsapás ott 3. helyen végeztem ezen kívül előtte sajnos nem volt több, mert a technika ördöge mindig valahogy kibabrált velünk. Persze amikor nincs, tétje akkor semmi nem romlik el. Mint mikor veled először találkoztam Lacházán FRT-n ott sem volt semmi baja a kocsinak ... nagyon összeszoktunk. Imádom, nagyon jól kezelhető legalább is nekem könnyen vette az akadályokat, nagyobb pályákat is tökéletesen be lehet vele autózni.  Figyelemmel kísértem a futamaidat és a külső videón is jól látszik az, hogy az utolsó felfutás precízre sikeredett. Ennyire betanultad a pályát, vagy a jó gumiválasztásnak köszönhető?- Sok múlik a gumin, de jó sofőr nélkül mit sem érnének a gumik. A viccet félretéve igen persze minden pálya új és meg kell szokni. Ez egy elég kispálya volt, így hamarabb ment, de ha érzed a kocsit, akkor csak a lóerő hiánya illetve a nem jó gumik ... szabhatnak határt a jó autózásnak.  Elég nagy nézőközönség előtt drifteltél egész nap, mennyiben segít a futam felkészítésében a látványuk?- Nagyon sokban ők adnak erőt, meg persze a Black Rat Team Feje, ő értük van értelme ezt csinálni. Amikor az emberek rád mosolyognak és gratulálnak egy verseny után az az érzés felbecsülhetetlen. Persze egy embernek köszönhetek mindent Boros Péternek, ha, ő nincs, akkor én sem vagyok itt. Amikor gratulál egy verseny után nekem annál nagyobb elismerés nincsen. Nagy Róbert „Biggy” is a Black Rat Team tagja, így mi egymást is próbáljuk építeni versenyek előtt ... , után és közben egyaránt. Szerintem ő nagyon jól vezet.  Ha reggel megkérdem, hogy hányadik helyre tippeled magad, mit mondtál volna?- Nem szeretnék nagyképűnek tűnni reménykedtem a legjobb helyezésben. Az embernek szerintem maximálisan kell oda tennie magát minden versenyen, hogy amikor beül a kocsiba akkor, úgy érezze, hogy a világot is meg tudná váltani. Én legalább is így kelek és indulok neki az aktuális versenynek. Nem várhatod, hogy minden egyes versenyt megnyerj, de folyamatos gyakorlással és edzéssel egyre jobb és jobb lehetsz.  Legközelebb hol láthatunk, illetve a ... 2014-es tervekről beszélnél-e?  - Még ebben az évben lesz egy Tököl és sajnos utána erre az évre vége hivatalosan persze barátokkal szoktunk télen is menni, játszani, kell ez is néha. A 2014-es évről nem nagyon tudok még mit mondani, természetesen szeretnék minél több versenyen elindulni hisz az a célom, hogy ebben a  kategóriában a legjobb legyek és ehhez minél több megmérettetés szükséges. Black Rat Team továbbra is töretlenül nyomul előre.   Köszönjük a Támogatók segítségét! Támogatók:Boros PéterKozma Attila karosszéria lakatosHtr DesignTaylor gumi - Hajósi Nagy Ádám drift versenyzőt kérdezem a Debrecenben megrendezett Cívis Elektro kupáért kiírt verseny után.

    Drift

  • 2013.05.09.
    CÍM: A nagyok nyomdokain Maxx Race Team – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Komoly felkészülés előzte meg Kiss Viktor és Percze Nándor miskolci versenyhétvégéjét. A Maxx Race csak Team versenyzőpárosa nem csak a belső kamerás felvételeket elemezte, de olyan tanácsokkal is gazdagodott, amelyek betartásával tovább ívelhet felfelé fejlődésük. A duót a tavalyi bajnok Kazár Miklós illetve Aschenbrenner György látta el néhány tippel, s reményeik szerint akár már a borsodi viadalon is lehet eredménye e tanításnak. Kiss Viktor: Mivel tavaly ... kezdtem el a rallys pályafutásomat, ezért nincs túl sok tapasztalatom, emlékem egyik versenyhelyszínről sem. A pályák ismeretlensége ezért végig fog kísérni engem egész évben, s pont emiatt nagy hátrányban is leszünk azokhoz képest, akik több éve róják már itt a köröket. Miskolchoz kivételesen, valamilyen szinten már volt szerencsém. A szombat esti pályák közül a bükkszentlászlóit már ismerem, tavaly is mentem rajta, igaz, fordított irányban és világosban. Nincsenek kellemes élményeim róla, hiszen az elmúlt évben pont itt törtük össze totálkárosra a versenyautónkat. Ennek ellenére mégis ez a szakasz ... az egyik kedvencem; igazi rallypálya – szűk, technikás, felhordásos, és még sorolhatnám. A mályinkai gyorsaságira tippelni se tudok, hogy milyen lesz. Nézegettem már felvételeket, és igyekeztem minél több információt begyűjteni róla a tapasztaltabb pilótáktól, de az már most biztos, hogy nem lesz egyszerű dolgunk. A felkészülésünk során rengeteg segítséget kaptunk Kazár Mikitől és Asitól, akiknek ez úton is nagyon szépen köszönjük az „útravalót”! Vezetés technikában és a beállítások terén is rengeteg tanácsot kaptunk tőlünk, s bízom benne, hogy ennek a tanításnak minél előbb beérik majd a ... gyümölcse. Nándi is nagy segítségemre lesz majd, bár a mályinkai gyorsaságit ő sem ismeri, ráadásul éjszaka nagyon nem szeret versenyezni. Én mindenesetre maximálisan megbízom benne, hogy hagyatkozni fogok a tapasztalataira és a pontos itinerére. A tesztek során mindent rendben találtunk a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-n, egy rossz szavunk se lehet rá. A szokásos revízión esett át, s minden eshetőségre fel van készítve, ami csak érhet minket a versenyhétvége során. A célunk most is csak a célba érés lesz, bár vasárnap már szeretném nézni az időeredményeinket is. A királdi körgyorson már többször ... koptattam az aszfaltot, így tanulságos lesz összehasonlítani az eredményeinket a korábbiakkal, hogy megnézzük, mennyit is fejlődtünk. Percze Nándor: Többször voltam már Miskolcon, és nagyon szeretem ezt a versenyt. A korábbi pilótám ide valósi, így mondhatni, hogy már nekem is egy hazai versenynek számít ez a futam. Kiválóak a szakaszok és a szervezés is, a pálya szélén lévő rengeteg néző pedig mindig gondoskodik a fantasztikus hangulatról. Az első nap a túlélés lesz a fő célunk, hiszen nagyon komoly, veszélyes szakaszok várnak majd ránk. Az autó beállításait is ennek rendeljük alá, hiszen Maxx Race Team Rally
  • Rallysprint

  • Amatőr rally

  • 2007.05.14.
    A Talbot & Lada Rallye Team hat versenyzője nevezett be a máriapócsi Drift versenyre,de a rajthoz csak négyen tudtak oda állni mert a többiek BMW-je sajnos nem lett kész. A csapat fotósa Nagy Norbert jóvoltából készült egy pár kép a felkészülésről és a versenyről...egy pár képet pedig más oldalakról tettem hozzá.. Legközelebb remélem többen tudunk indulni a profik közt..
Előző 1 / 37 Következő