Keresés

Találatok száma: 1009
Előző 1 / 51 Következő
  • 2014.11.07. 15:45
    Elek István: Versenykörülmények között, utoljára 11 hónappal ezelőtt, a Mikulás Rallyen ültem autóban. A szerdai teszten volt alkalmam egy kicsit visszarázódni a ritmusba, s megismerkedni a Mitsubishi R4-essel. Korábban még nem vezettem ilyen kocsit, s okozott is egy kisebb meglepetést. Nem számítottam olyan nagyon számottevő különbségre az N-es és az R4-es Mitsubishi között, de a tréning közben éreztem, hogy teljesen más volt a gép viselkedése. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy könnyebb maga az autó, és a futómű és sokkal masszívabb, erősebb. Hamar sikerült összebarátkoznom az új ... elfogadható eredmény csakis az abszolút győzelem lehet. Én minden tőlem telhetőt meg is teszek majd ennek érdekében, hogy ezt elérjük, felkészülésképpen például rengeteg belső felvételt elemzek, hogy ne érjen odakint nagy meglepetés. A futam előtt tesztelünk majd még egyet, aztán belevágunk a sűrűjébe…Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Jaga Trans-Art Kft.; Profi-Drink Kft.; Deák Hűtő és Klíma Kft. (deakhuto.hu); Brill-Company Zrt.; Sabina 2000 Kft.; Patrimon International Biztosítási Alkusz Kft.; Alcohol Trade Kft.; Benyó Autoszerviz Kft.; Esély Iskolai Szövetkezet; Makói Pro Sanitas Bt.; Zöld

    ORB, OMRB

  • 2014.10.27. 22:56
    Október 25-én rendezték a déli régió rallyesprint bajnokságának a záró futamát, a Grepton Rallye Sprintet. A Magyarhertelend - Orfű - Abaliget szakaszokon megtartott versenyen a Maricsek Racing Team két párosa is elindult.  Nagy Balázs a jól megszokott Suzuki Swift GTi-t állította csatasorba, ám ezúttal Csáki Richárd diktálta az itinert a kaposvári pilótának. A csapat másik párosa, Kovács Antal és Istovics Gergő szolgáltatták az egész verseny legnagyobb durranását, vagyis nem is a fiúk, hanem az álltaluk használt Ford Fiesta R5!A Kovács - Istovics kettős fokozatosan gyorsult a számukra ... , ezért úgy döntöttünk, hogy eljövünk erre a versenyre. Összességében nagyon jól sikerült minden, nagy kockázatokat nem vállaltunk.Reggel nedves, csúszós volt az út, ennek megfelelően kicsit megilletődötten álltunk neki az első gyorsoknak, de miután elrajtoltunk, onnantól fogva már rendben volt a dolog. Nem mentünk kifejezetten jó időket, egy olyan szakasz volt, ahol egál közelit autóztunk a két Ranga testvérrel és Hideg Krisztiántól is mindössze 4 másodpercet kaptunk, az már nem volt rossz.Maga a Fiesta R5 meg többet nyújtott, mint amit vártam volna tőle, mert nagyon intelligens, nagyon gyors, jó ... rajta a fékhatás. Ezek között a csúszós körülmények között még hideg gumikkal is nagyon jól viselkedett. Összehasonlítva a Mitsubishivel, sokkal nyugodtabb autó. Ugyan nincs olyan végsebessége, mert gyengébb, de sokkal nagyobb a kanyarsebessége, sokkal jobb fékhatással. Szerintem az, aki egy R5-tel gyorsan tud menni, annak gyakorlatilag a kanyarokban meg a féktávokon kell 100 %-ot hozni, a többi részen viszont lassabb. Mégis ez a jövő, most ez a legújabb fejlesztésű versenyautó. Elgondolkozunk azon, hogy lenne-e értelme akkora terheket magunkra venni, hogy egy ilyen autóval versenyezzünk, de ez a ... jövő zenéje.”Anti és Gergő a Waldviertel Rally-n a már jól megszokott Lancer EVO VI/IX-sel áll rajthoz. A Mitsubishi új motort kap az osztrák - magyar szezonzáróra, a srácok pedig nagyon várják, hogy újra versenyautóba üljenek.Miközben Anti a Waldiertel-ről beszélt még mindig azt a mosolyt láttam az arcán, mint amikor a szombati versenyen először begurult a szervizparkba:„Igen, minden gyorson fülig ért a szánk, nem érdekelt, hogy ki milyen időt ment. Ez tényleg akkora élményt tud adni az embernek, annyira más, mint a Mitsubishi.  Annak idején mentem Subaru WRC-vel és ez az R5-ös autó annál ... is többet ad, mert akkor az a WRC 5-7 éves technika volt, de ez most a legújabb. Hihetetlen, hogy miket kitalálnak a mostani mérnökök. Nagyon szerencsések vagyunk, hogy ezt így össze tudtuk hozni, még ha csak egy ilyen rövid versenyre is!” Akár csak legutóbb Zobákon, úgy most is a reggeli nedves szakaszok kedveztek a csapat másik pilótájának, Nagy Balázsnak és a kis Suzukinak.„Nagyon jó kis versenyen vagyunk túl, tetszettek az új pályák és a rendezés is. Aminek örültem reggel, hogy nedves volt az út, nagyon csúszott. A körülményeknek köszönhetően két szakasz után kategória másodikak
  • 2013.05.09.
    CÍM: A nagyok nyomdokain Maxx Race Team – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Komoly felkészülés előzte meg Kiss Viktor és Percze Nándor miskolci versenyhétvégéjét. A Maxx Race csak Team versenyzőpárosa nem csak a belső kamerás felvételeket elemezte, de olyan tanácsokkal is gazdagodott, amelyek betartásával tovább ívelhet felfelé fejlődésük. A duót a tavalyi bajnok Kazár Miklós illetve Aschenbrenner György látta el néhány tippel, s reményeik szerint akár már a borsodi viadalon is lehet eredménye e tanításnak. Kiss Viktor: Mivel tavaly ... kezdtem el a rallys pályafutásomat, ezért nincs túl sok tapasztalatom, emlékem egyik versenyhelyszínről sem. A pályák ismeretlensége ezért végig fog kísérni engem egész évben, s pont emiatt nagy hátrányban is leszünk azokhoz képest, akik több éve róják már itt a köröket. Miskolchoz kivételesen, valamilyen szinten már volt szerencsém. A szombat esti pályák közül a bükkszentlászlóit már ismerem, tavaly is mentem rajta, igaz, fordított irányban és világosban. Nincsenek kellemes élményeim róla, hiszen az elmúlt évben pont itt törtük össze totálkárosra a versenyautónkat. Ennek ellenére mégis ez a szakasz ... az egyik kedvencem; igazi rallypálya – szűk, technikás, felhordásos, és még sorolhatnám. A mályinkai gyorsaságira tippelni se tudok, hogy milyen lesz. Nézegettem már felvételeket, és igyekeztem minél több információt begyűjteni róla a tapasztaltabb pilótáktól, de az már most biztos, hogy nem lesz egyszerű dolgunk. A felkészülésünk során rengeteg segítséget kaptunk Kazár Mikitől és Asitól, akiknek ez úton is nagyon szépen köszönjük az „útravalót”! Vezetés technikában és a beállítások terén is rengeteg tanácsot kaptunk tőlünk, s bízom benne, hogy ennek a tanításnak minél előbb beérik majd a ... gyümölcse. Nándi is nagy segítségemre lesz majd, bár a mályinkai gyorsaságit ő sem ismeri, ráadásul éjszaka nagyon nem szeret versenyezni. Én mindenesetre maximálisan megbízom benne, hogy hagyatkozni fogok a tapasztalataira és a pontos itinerére. A tesztek során mindent rendben találtunk a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-n, egy rossz szavunk se lehet rá. A szokásos revízión esett át, s minden eshetőségre fel van készítve, ami csak érhet minket a versenyhétvége során. A célunk most is csak a célba érés lesz, bár vasárnap már szeretném nézni az időeredményeinket is. A királdi körgyorson már többször ... koptattam az aszfaltot, így tanulságos lesz összehasonlítani az eredményeinket a korábbiakkal, hogy megnézzük, mennyit is fejlődtünk. Percze Nándor: Többször voltam már Miskolcon, és nagyon szeretem ezt a versenyt. A korábbi pilótám ide valósi, így mondhatni, hogy már nekem is egy hazai versenynek számít ez a futam. Kiválóak a szakaszok és a szervezés is, a pálya szélén lévő rengeteg néző pedig mindig gondoskodik a fantasztikus hangulatról. Az első nap a túlélés lesz a fő célunk, hiszen nagyon komoly, veszélyes szakaszok várnak majd ránk. Az autó beállításait is ennek rendeljük alá, hiszen Maxx Race Team Rally
  • Rallysprint

  • Amatőr rally

  • 2007.05.14.
    A Talbot & Lada Rallye Team hat versenyzője nevezett be a máriapócsi Drift versenyre,de a rajthoz csak négyen tudtak oda állni mert a többiek BMW-je sajnos nem lett kész. A csapat fotósa Nagy Norbert jóvoltából készült egy pár kép a felkészülésről és a versenyről...egy pár képet pedig más oldalakról tettem hozzá.. Legközelebb remélem többen tudunk indulni a profik közt..
Előző 1 / 51 Következő